Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gruppköp från Coem

579 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

Postad 16 November 2004 - 20:40

Unregisteredabb40bc2
  • Unregisteredabb40bc2
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Ja, jag köpte också en och en åt en polare.
Just nu har jag för mkt nytt för att kunna säga något om den, men självklart måste det testas lite och en ny tråd borde den ju få ;)

Postad 17 November 2004 - 00:51

fx
  • fx
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Har plockat upp och monterat allt. Jag ansluter mig till den skara som haft problem med sina siper-rack. Lyckades tillslut få ihop 2 hyllor så de fungerar men den tredje gick inte, men, men...

Tänkte på en annan sak. Mina ac-3:or va 1,5 m (längsta möjliga) men jag hade bara behövt 0,8 (kortast möjliga). Är det standard att man får 1,5 m när man beställer en ac-03? Måste man speca om man ska ha en kortare?

Dessutom finns det någon som exakt vet hur man ska koppla upp sitt bada filter? Min kineiska är lite knackig ;)

Redigerat av fx, 17 November 2004 - 00:52.

Postad 17 November 2004 - 11:22

Unregistered1c5b3749
  • Unregistered1c5b3749
  • Lärjunge

• 379 inlägg
  • 0

Har plockat upp och monterat allt. Jag ansluter mig till den skara som haft problem med sina siper-rack. Lyckades tillslut få ihop 2 hyllor så de fungerar men den tredje gick inte, men, men...

Tänkte på en annan sak. Mina ac-3:or va 1,5 m (längsta möjliga) men jag hade bara behövt 0,8 (kortast möjliga). Är det standard att man får 1,5 m när man beställer en ac-03?  Måste man speca om man ska ha en kortare?

Dessutom finns det någon som exakt vet hur man ska koppla upp sitt bada filter? Min kineiska är lite knackig  ;)

Vad har du för problem med spiderracket? Att gängorna går sönder? Det hade jag men finns som tur var standardiserade grejer att köpa i järnhandeln.

Ang. Badafiltret:

"REGARDING THE LB3000 POWER PLANT, PLEASE SEE MY EXPLANATION AS BELOW:
PLACE THE POWER PLANT IN FRONT OF YOU AND YOU CAN FIND THE LEFT 3 INPUTS AND RIGH SIDE 3 INPUTS FACING YOU. THE LEFT SET IS IN HEAVY FILTERING CIRCUIT AND IS RECOMMENDED FOR CD PLAYERS AND PRE-AMPLIFIERS, ALSO TV AND DVD PLAYERS CAN BENEFIT FROM THAT. THE RIGHT SIDE EMPLOYS SIMPLE FILTERING CIRCUIT AND IS SUITABLE FOR POWER AMPLIFIERS AND INTEGRATED AMPLIFIERS.

THE MYSTERY IS THAT ALL SIX INPUTS WILL OUTPUT SIX DISTINCT SOUND CHARACTERS AND YOU ARE ADVISED TO TEST FOR THE BEST POSITION THAT WILL SUIT YOU. IT TAKES TIME BUT WORTH DOING SO."

Så kopplar du.

Redigerat av Unregistered1c5b3749, 17 November 2004 - 11:23.

Postad 17 November 2004 - 12:09

fx
  • fx
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Ang. racket så var det inte gängerna som gick sönder utan de var frästa på fel ställe på pluggen så det inte juck att få in skruven. Sedan så var hålet i träet för grunt så inte hela pluggen gick inte och därför så måste jag borra lite också för att allt ska gå ihop, men, men... Funkar bra gör det iaf. =)

Tackar för den beskrivningen. EN fråga bara vilken sida är det som jag ska lägga "mot mig"? Den men IEC-brunnen eller den sidan där knappen sitter. Får prova lite och se vad som låter bäst.

Edit: Har provat lite ollika kombinationer och kan bara konstater att det är skillnad på de olika uttagen. Vilken kombo som låter bäst vet jag inte riktigt än men det kommer.

Redigerat av fx, 17 November 2004 - 12:13.

Postad 17 November 2004 - 12:41

Unregistered1c5b3749
  • Unregistered1c5b3749
  • Lärjunge

• 379 inlägg
  • 0

Ang. racket så var det inte gängerna som gick sönder utan de var frästa på fel ställe på pluggen så det inte juck att få in skruven. Sedan så var hålet i träet för grunt så inte hela pluggen gick inte och därför så måste jag borra lite också för att allt ska gå ihop, men, men... Funkar bra gör det iaf. =)

Tackar för den beskrivningen. EN fråga bara vilken sida är det som jag ska lägga "mot mig"? Den men IEC-brunnen eller den sidan där knappen sitter. Får prova lite och se vad som låter bäst.

Edit: Har provat lite ollika kombinationer och kan bara konstater att det är skillnad på de olika uttagen. Vilken kombo som låter bäst vet jag inte riktigt än men det kommer.

Konstigt, jag har absolut inte haft några problem med passform i mitt spider, bara gängorna som finns reservdelar av..men, men.. ;)

Ang. Bada. Beskrivningen av filtret är så att du har det vänt som du läser texten på filtret, alltså signalkällor på vänster, förstärkare på höger. Som utgångsläge då...

Postad 19 November 2004 - 01:04

Unregistered6dda665b
  • Unregistered6dda665b
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Nåt nytt om våra cd-spelare? :) ;) ;) :( :D :D
Ger snart upp... :ph34r: :ph34r:

Postad 21 November 2004 - 10:59

Callisto
  • Callisto
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Hmmmmmm, blir lite trött på personer som inte betalar för sig :P .
Nu har det gått flera veckor sedan vi hämtade våra prylar hos Henrikn och allt fortlöpte exemplariskt. Jag hämtade prylar till mig själv, doktor-död, Molzagg och Schluug.
Vi kom överens om att dela på bensinpengarna vilket faller sig ganska naturligt.
Det blev inte många kronor var men ändock tycker jag att man självklart ska betala för sig.
Både doktor-död och Molzagg betalade direkt och det verkar vara 2 trevliga grabbar <_< .

SCHLUUG däremot har jag påmint 2 ggr utan resultat och nu 2 veckor senare verkar det som vi har en "smitare" här på forumet. Skit samma att det bara gäller 60 kr, det handlar om lojalitet och trovärdighet vilket är en förutsättning om lyckade köp framöver ska fungera.

tråkigt, tråkigt

Postad 21 November 2004 - 12:09

biofreak
  • biofreak
  • Lärjunge

• 377 inlägg
  • 0

Hmmmmmm, blir lite trött på personer som inte betalar för sig  :P .
Nu har det gått flera veckor sedan vi hämtade våra prylar hos Henrikn och allt fortlöpte exemplariskt. Jag hämtade prylar till mig själv, doktor-död, Molzagg och Schluug.
Vi kom överens om att dela på bensinpengarna vilket faller sig ganska naturligt.
Det blev inte många kronor var men ändock tycker jag att man självklart ska betala för sig.
Både doktor-död och Molzagg betalade direkt och det verkar vara 2 trevliga grabbar  <_< .

SCHLUUG däremot har jag påmint 2 ggr utan resultat och nu 2 veckor senare verkar det som vi har en "smitare" här på forumet. Skit samma att det bara gäller 60 kr, det handlar om lojalitet och trovärdighet vilket är en förutsättning om lyckade köp framöver ska fungera.

tråkigt, tråkigt

Sånt här borde ju vara självklarheter för alla...man ska inte behöva påminna någon <_< Fattar inte att de kan vara så jäv-la svårt o betala 60:- samt vem vill "smita" ifrån 60:- ?

Hoppas de löser sig !

Postad 22 November 2004 - 14:28

Unregistered6dda665b
  • Unregistered6dda665b
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Någon som vet var Henrik tagit vägen?
PMade den 20/11 men inget svar ännu.
Bortrest kanske?? Någon...anyone????
Trött på att vänta på min cd-spelare.
Vill ändra min beställning och ha kompensation.
(Inte av Henrik, naturligtvis, utan av Coem)
Vill ha en annan SOM FINNS I LAGER!!!!!!!!!

Postad 22 November 2004 - 14:50

Unregisteredabb40bc2
  • Unregisteredabb40bc2
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Jag är här och har så varit dom senaste dagarna. Som sagt så hör jag av mig när jag får svar från Norman och jag garanterar (!) att han _inte_ svarar på helgerna.

Se om du hittar något i prislistan du är intresserad av istället så ska vi se om vi kan lösa det.

Ang. någon typ av kompensation så tror jag inte att det är aktuellt då han gjorde såhär för våran skull för att vi inte skulle behöva vänta med hela leveransen.
Kan också tillägga att han betalar ca 1000 sek extra (m.a.o hela förtjänsten på spelarna) för att dela upp leveransen, det tycker jag är kompensation...

Postad 22 November 2004 - 14:52

Unregisteredb2c2966a
  • Unregisteredb2c2966a
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Jag instämmer med kungludde!

Den gode Norman tycks ha på tok för många bollar i luften. Får en känsla av att våra CDP's har 0 i hans prioritetslista, han har ju redan cashat in våra 120k från gruppköpet.

Kungludde vad har du fått nyss på för spelare?

Postad 22 November 2004 - 16:36

Unregistered4fe51e59
  • Unregistered4fe51e59
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Vad hade Ni beställt för CDP kungludde och twotone ?

Postad 22 November 2004 - 17:21

Unregisteredb2c2966a
  • Unregisteredb2c2966a
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Jag har/hade beställt en Jungson Moon Harbour Cdp, i svart/stål finish vilket tydligen är otroligt svårt och fruktansvärt komplicerat för Norman att ordna fram. Trots löfte om att det inte skulle vara några problem.

Men nu har han ju cashflow o andra projekt o andra gruppbeställningar så han har väl "glömt" bort två sketna cdp's till kalla norden. Vad vet jag.....

Postad 22 November 2004 - 17:50

Unregistered4fe51e59
  • Unregistered4fe51e59
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
ok...jag fattar...om du beställde den mest för designen :) så har jag inget alternativ, annars kan jag rekommendera Original A8s, låter "tokbra" och är faktiskt "tokbillig" också.....jag betalade bara 2400 SEK inkl. frakt vilket var med extra rabatt, men för typ 320 US$ tror jag inte du kan hitta nåt bättre, den är ju testad här:CDP test

visserligen under namnet "Classic" men det skiljer mig veterligen ingenting, de ser iallafall *exakt* likadana ut inuti....och utanpå förutom Classic loggan, kolla i mitt galleri så ser du några bilder på den.

rekommenderas varmt...Norman själv anser också att den låter bättre än Jungson Moon. Jag har själv testat den mot NAD C542 , och då är A8s:en klart bättre :)

PS. jag tror inte norman medvetet glömt, jag hade också problem med min CDP beställning först (hade beställt en Jolida) sen bytte jag till en Original och fick med Rosevoix FS högtalarkablar för 130US$ med eftersom Originalen var 80$ billigare och den skickade han direkt. ds.

Redigerat av Unregistered4fe51e59, 22 November 2004 - 17:52.

Postad 22 November 2004 - 17:54

Unregistered6dda665b
  • Unregistered6dda665b
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Vad hade Ni beställt för CDP kungludde och twotone ?

Jungson Moon Harbour "special tailor made stainless front panel and full black metal case”. Alltså samma spelare som den vanliga men med ett annat skal.

Se om du hittar något i prislistan du är intresserad av istället så ska vi se om vi kan lösa det.

Lättare om han säger vad han kan erbjuda oss för samma pengar
istället. Kanske Orginal 2008 SE för samma pengar. Annars får jag ta
den i vanligt utförande (Moon alltså) men då vill jag ha Xindak SC-03 högtalar-
kabel på 2x3.5 meter. Blir lite dyrare men du får se vad han säger.

Kan också tillägga att han betalar ca 1000 sek extra (m.a.o hela förtjänsten på spelarna) för att dela upp leveransen, det tycker jag är kompensation...

Antar att dom extra 1000Sek. är fraktkostnad? Det innebär att han
tjänar lite mindre men vi har inte fått någon kompensation!
Ni andra slapp ju däremot att vänta. Han skulle berättat om leverans-
svårigheterna så hade jag ändrat mig väldigt snabbt!
Nåväl...på kineserna så det ryker.

Ps. Har själv mailat honom men bara fått "autoresponse".
Har du någon annan mailadress så PMa gärna den till mig.

Lite sent inlägg ser jag nu :) :)

Postad 22 November 2004 - 21:39

Unregisteredb1800611
  • Unregisteredb1800611
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Håller med Thomas, köpte ju en Orginal A8s, den låter helt underbart !! Provade den mot en Harmon Kardon hdcd för ca 7000 kr, och A8s slog HK:n tyckte både jag å kompisen

Redigerat av Unregisteredb1800611, 22 November 2004 - 21:43.

Postad 22 November 2004 - 22:20

Unregisteredb2c2966a
  • Unregisteredb2c2966a
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0

ok...jag fattar...om du beställde den mest för designen  så har jag inget alternativ, annars kan jag rekommendera Original A8s, låter "tokbra"

Nja, skulle knappast få för mig att köpa hifi enbart pga designen. Men tack för tipset! Nä jag tycker tom att den är lite "uggly" men mindre motbjudande i svart/stål. Vad man får gå på är specarna som är riktigt bra+ mycket bra recension på nätet. Det är ju en chansning, jag vill helst lyssna i hemmiljö innan jag shoppar, men det är ju svårlöst rent praktiskt :D

Men eftersom det är så pass billigt från HK så är det mest en kul grej, som numera verkar bli mindre o mindre lustig ju längre tiden går.....

Vad Norman rekomenderar..... :) Han kanske är döv?... Vad vet jag? han vill ju sälja det han profiterar mest på, annars vore han väl inte affärsman? Så det får man väl ta med en nypa salt... :)

Vad som ligger närmast i ev. utbyte för mig ....kanske en Eastsound E5 export edition eller varför inte Cayin cdt 17?

Men vi får väl avakta veckan ut. Han har ju trots allt ett ganska gott anseende på olika siter runtom ivärlden den gode Norman.... Men snart är det dax att plocka fram den STORA blåslampan :lol:

Redigerat av Unregisteredb2c2966a, 22 November 2004 - 22:39.

Postad 22 November 2004 - 22:23

Unregisteredabb40bc2
  • Unregisteredabb40bc2
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Fint, är det okej för dig, Kungludde, att vänta veckan ut för att sedan försöka lösa det på något annat sätt?

Postad 22 November 2004 - 22:23

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2218 inlägg
  • 0
Coem verkar ju ha lite problem med att hålla det de/han lovar. I det tidigare gruppköpet så var det ju produkter som var defekta/skadade redan vid ankomst och det är inte löst än..Lite dåligt tycker jag eftersom det trots allt handlar om en VÄLDIGT stor beställning. Coem skulle väl även kolla igenom sakerna innan leverans vilket inte verkar ha gjorts eftersom några saker var defekta vid ankomst utan att embalage var skadat.
Att han har många bollar i luften samtidigt tycker inte jag är en ursäkt. Han skall se till att de tidigare affärerna är lösta till 100% och det borde vara prio1.
Själv så drabbades jag inte av några defekta saker och är väldigt nöjd med min seeker, men tycker synd om dem som drabbades.
Någon bör göra Coem medvetna om att missnöjjet ökar här och han bör lösa dessa saker.
Nästa gruppköp bör ju få gå till nån annan handlare, tex Cattylink eller Timaudio.
Timaudio är mycket trevliga att ha att göra med och engelskan är mycket bättre. Har inte köpt nått därifrpn än så vi vet ju inte hur eventuella problem löses.

Dessa två gruppköp bör ju vara en varning för eventuella framtida gruppköpsplaner.

Postad 22 November 2004 - 22:35

Unregisteredabb40bc2
  • Unregisteredabb40bc2
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Tycker absolut inte att vårat gruppköp har krånlat på något vis! En varning är inte alls på sin plats tycker jag, men jag kanske fått allt om bakfoten?

Hur gör en svensk återförsäljare om dom inte har en produkt av en beställning hemma? Inte kan dom iaf. trolla fram en sådan produkt på en gång?
Jag kan tänka mig att det är lite svårt att få en uppfattning om Norman om man inte själv har kontakt med honom, men jag har fått/skickat ett mail nästan varje dag den senaste tiden. Idag var första dagen på länge som jag inte fått svar daggen efter, antagligen för att det är många mail att svara på efter helgen.

Nu tänker jag inte "välja andra sidan" men känner att jag måste försöka agera motvikt eftersom det mesta fungerat mkt bra från Coem.

Vad jag vet har Coem dom bästa priserna (frakt inräknat) och var anledningen till att jag valde dom för mitt/vårat köp. Sen har han ju löst flera garantiärenden på ett föredömligt sätt, tror/trodde att han skulle göra det även för problemen från förra köpet.

Edit: Självklart hade det varit bra om han nämnt att cd-spelarna inte var med, men där har även jag skuld eftersom jag/vi skyndade på köpet, ursprungligen för att få lägre fraktpris.

Redigerat av Unregisteredabb40bc2, 22 November 2004 - 22:37.

Postad 22 November 2004 - 23:14

Unregistered6dda665b
  • Unregistered6dda665b
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Fint, är det okej för dig, Kungludde, att vänta veckan ut för att sedan försöka lösa det på något annat sätt?

"De e lugnt me mej me". Får ge han veckan ut :) :)
Beställde den inte heller för designen utan för den fina kritken
som spelaren fått. Att jag ville ha den i svart är enbart pga. att
det passar bättre i racket här hemma.
Kan han fixa ett bra pris på CDT-17 tar jag gärna en sådan istället :D :lol:

Postad 22 November 2004 - 23:27

Unregistered4fe51e59
  • Unregistered4fe51e59
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Ursäkta om jag tjatar, men jag tror verkligen man kan lita på Norman, som sagt det var lite strul med mitt köp också pga problem med leveranser, men när jag började maila honom om alternativ så var det inga problem, spelaren kom hem bara en 3-4 dar efter jag bestämde mig.

Vidare känner jag mig väldigt nöjd med min A8s, Norman rekommenderade den över både Jungson Moon, Cayin CDT-15A, Shanling m.fl då det gällde ljudet....även fast den kostar mycket mindre än konkurrenterna ansåg han att den låter bättre.....vidare var det inge problem alls att "kompensera" mig eftersom vi förhandlat till ett bra pris på Jolidan, så han slängde utan att tveka med mina Rosevoix högt. kablar på köpet.

// Thomas

Postad 23 November 2004 - 17:51

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2218 inlägg
  • 0
Det jag ville ha fram är ju tyvärr i det låsta forumet för "vårat" gruppköp.
Jag tycker verkligen inte att han har skött det gruppköpet föredömligt.
Han lovade först att skicka nya prylar till dem som hade fått defekta och de defekta skulle skickas tillbaka till honom. Sen ändrade han sig och skulle dom få några nya prylar så skulle dom/vi stå för frakten både till och från Coem :D .
Nu skall prylarna lagas i sverige istället :lol: . Hade han kollat alla saker innan de skickades så hade väl ingen fått något som var defekt, eller?(om det nu inte går sönder i frakten dvs).
Han lovar ju trots allt att han kollar igenom allt innan det skickas, vilket inte verkar ske :lol: .
Tråkigt för dom som har drabbats och inte fått det löst på ett snyggt sätt.. Hela gruppköpet var ju ganska mycket pengar och hade väl trott att vi skulle behandlas lite bättre.
Jaja jag skall lägga ner. Jag har ju själv inte drabbats av detta.

Postad 23 November 2004 - 18:30

Unregisteredabb40bc2
  • Unregisteredabb40bc2
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Tråkigt att det inte har löst sig för er än, hoppas nu att ni får svenska reparationer som ändå borde vara det smidigaste alternativet.

Här ser man en klar nackdel med trådar som inte är "almänna", självklart ska det finnas sådana men på något sätt borde relevant information spridas till övriga prisjägare då det är just det som är funktionen med forumet.

Inför vår beställning satte jag lite tryck på Norman för att Vole skulle få sin kabel som inte var med i hans beställning. Detta ordnades direkt och jag skickade därefter våran lista. Det här tycker jag är ett lämpligt sätt att få tidigare köp avslutade inför nästa, det ligger ju i allas intresse att ordrarna följs upp ordentligt.
Sen att man inte ska behöva använda sådana metoder är ju en annan sak...

Redigerat av Unregisteredabb40bc2, 23 November 2004 - 18:31.

Postad 24 November 2004 - 09:59

Unregisteredabb40bc2
  • Unregisteredabb40bc2
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Nu har det gått ett par dagar utan svar från Norman så jag skickade ett nytt mail och nämnde samtidigt att ni inte ville vänta så länge till (den här veckan ut) eller iaf. få ett besked. Jag frågade också om han kunde ge er något annat erbjudande annars.

Postad 24 November 2004 - 15:35

Unregistered6dda665b
  • Unregistered6dda665b
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Nu har det gått ett par dagar utan svar från Norman så jag skickade ett nytt mail och nämnde samtidigt att ni inte ville vänta så länge till (den här veckan ut) eller iaf. få ett besked. Jag frågade också om han kunde ge er något annat erbjudande annars.

Tack för det Henrik!!
Jag kan nog ta en "vanlig" Moon istället och få lite högtalarkabel
för pengarna som blir över. Om han nu inte erbjuder oss något annat!
PMa så fort du vet mer.

Redigerat av Unregistered6dda665b, 24 November 2004 - 17:11.

Postad 24 November 2004 - 17:25

Unregisteredabb40bc2
  • Unregisteredabb40bc2
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Svar från Norman! Klockan är ju halv ett på natten där nu...
Cd-spelarna har precis kommit in så dom skulle skickas snart.

Postad 26 November 2004 - 14:30

Unregisteredb2c2966a
  • Unregisteredb2c2966a
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Trots tösen's protester -Kors i taket med stora tuschpennan!!

Äntligen!! Då kommer Norman så fort som möjligt (naturligtvis efter att han noggrant med tanke på strulet testat så allt är ok) att skicka dessa direkt till oss. Ergo kommer vi snart att få ett mail med trackingnr?

Men nu blir det nya bekymmer...........

Vilken cd skall få äran att premiärspelas? Ack ve! Alla dessa val...... :wub:

Postad 26 November 2004 - 16:53

InSane
  • InSane
  • Veteran

• 1838 inlägg
  • 0

Trots tösen's protester -Kors i taket med stora tuschpennan!!

Äntligen!! Då kommer Norman så fort som möjligt (naturligtvis efter att han noggrant med tanke på strulet testat så allt är ok) att skicka dessa direkt till oss. Ergo kommer vi snart att få ett mail med trackingnr?

Men nu blir det nya bekymmer...........

Vilken cd skall få äran att premiärspelas? Ack ve! Alla dessa val...... :wub:

Ja se dagens I-landsproblem de är inte helt lättlösta, man kan få djup ångest och depresion för mindre :D

Kul att det verkar lösa sig för er!

Postad 02 December 2004 - 18:47

Unregisteredabb40bc2
  • Unregisteredabb40bc2
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Tänkte bara berätta att de försenade cd-spelarna har kommit till sin rätta nu och gruppköpet är därmed slutfört!

Jag vill passa på att tacka alla som har deltagit och önska många fina stunder med era nya produkter.
Tack också för all visad uppskattning, det blev en del arbete med detta, men det är det värt när man får så mycket trevliga pm och känner att man gör lite nytta :)

Glöm nu inte att recensera och kommentera era produkter i respektive tråd :lol:

Mvh
Henrik

PS. Inom kort gör jag min första insats som Moderator och låser den här tråden :lol: DS.

Redigerat av Unregisteredabb40bc2, 02 December 2004 - 18:55.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.