Officiell tråd - D-link Boxee
8094 svar till detta ämne
Postad 27 juli 2012 - 19:40
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2 053 inlägg
Måste ha med behörighet att göra.
Du måste ställa in att underordnade objekt som kopieras till media mappen får samma rättigheter som själva mappen.
Så att om mappen är inställd att Boxee Box kan komma åt ska filer som kopieras till den får samma rättighets inställningar.
Hur du gör det får du tillfråga manualen på din NAS
Redigerat av lappen71, 27 juli 2012 - 19:40.
Postad 27 juli 2012 - 20:57
puh031
-
puh031
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
tackar för hjälp det funkade . nu har jag dock problemet att min dator inte dyker upp när jag söker efter den med boxee box,
Postad 27 juli 2012 - 21:16
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2 053 inlägg
Antar att du har Win7 och många har problem att komma åt sina utdelningar på dom.
Du får leva med att du kan komma åt filerna på din NAS
Postad 28 juli 2012 - 02:35
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2 744 inlägg
jag ser datorn men inte de utdelade mapparna,det enda som dyker upp är windows tema "landscapes. Likadant är det på både tv och bluray smartfunktionerna,ser datorn men inte mapparna.Det följde med en Nero home media skiva med blurayen,kanske installation av den gör så man kommer åt mapparna från Boxee?
Postad 28 juli 2012 - 22:34
JeppeLang
-
JeppeLang
-
Rookie
-
3 inlägg
Orkar inte läsa igenom hela tråden på 122 sidor så ställer lite frågor här om det är okej.
Hur funkar boxen allmänt, t ex flyt i menyerna? Läste något om att den kan hänga sig lite väl ofta. Är det problem med det eller är det något som dom löst?
Hur funkar webläsaren? kan man surfa på dom flesta websidor som vanligt?
Funkar det att koppla en mus till den ena USB... tror inte det gör det men frågar ändå.
Hur är det med fläkten? låter den mycket?
Postad 28 juli 2012 - 22:43
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2 744 inlägg
Orkar inte läsa igenom hela tråden på 122 sidor så ställer lite frågor här om det är okej.
Hur funkar boxen allmänt, t ex flyt i menyerna? Läste något om att den kan hänga sig lite väl ofta. Är det problem med det eller är det något som dom löst?
Hur funkar webläsaren? kan man surfa på dom flesta websidor som vanligt?
Funkar det att koppla en mus till den ena USB... tror inte det gör det men frågar ändå.
Hur är det med fläkten? låter den mycket?
Den är lte seg men spelar upp nästan allt utan problem hos mig. Nästan aldrig några hängningar eller laggande. Webbläsaren är typ ps3 och ingen höjdare. Mus i usb är nog helt meningslöst om det nu funkar. Men många appar är i mitt tycke schyssta. musik och tv bl.a. Flash funkar inte,så en del webbtv går inte tyvärr. SVT går bra. Tydligen har den problem med delning från W7 enligt en del här på forum. Och tyvärr verkar det som utvecklingsteamet har begravt burken för det händer ingenting där.
Postad 29 juli 2012 - 12:48
Alban
-
Alban
-
Beroende
-
-
1 065 inlägg
Jag har några HD-flac, som jag testade att spela upp på Boxeen igår. Konstigt nog så ville den inte ha de vanliga 2 kanals-filerna, men däremot så läste den av 6 kanalig Flac utan vidare. Det som var konstigt med 2 kanalaren var att det såg ut som den spelade, men det hördes ingenting.
Någon som känner igen det och kanske har en lösning?
Postad 29 juli 2012 - 16:15
Elfen
-
Elfen
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Elfen, i din serie map, ex. 24.S01.720p! i rooten där ska du ha en tvshow.nfo med information ex.
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<tvshow xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema">
<title>Tintin's Äventyr</title>
<id>72668</id>
<boxeeTvDb />
<rating>8.6</rating>
<genre>Animated, Adenvture, Action, Crime</genre>
<premiered>1991-01-01</premiered>
<plot>Tintin är en animerad TV-serie baserad på Tintins äventyr, en serie album av tecknaren Hergé. Den debuterade 1991 och består av 39 halvtimmeslånga avsnitt producerad i tre säsonger. Den är den mest kända filmatiseringen om seriefiguren Tintin. I Sverige har serien visats bl.a. på SVT.</plot>
</tvshow> Sedan för varje avsnitt en episode nfo, rekomenderar att du drar em Ember media manager, och scrappar dina serier så fixar den nfo-filerna av sig själv, så boxee:n vet att det är en tv-serie, och inte en film!
Ok, tack för hjälpen. Det här var rena grekiskan för mig men jag kan nog höra med någon datakunnig kompis som förstår vad som menas.
Postad 29 juli 2012 - 17:32
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Ok, tack för hjälpen. Det här var rena grekiskan för mig men jag kan nog höra med någon datakunnig kompis som förstår vad som menas.
Om du kör Windows så ladda ner gratisprogrammet Ember Media Manager som fixar allt åt dig med mer eller mindre automatik. Det är ett överlägset sätt att hantera informationen som därefter visas av Boxee Boxen och du är fri att välja posters/bilder mm.
Postad 29 juli 2012 - 23:25
F.L.
-
F.L.
-
Lärjunge
-
-
282 inlägg
Någon mer som har problem med att boxen frågar efter user/pass 6,7 gånger efter boot? Den tar inte heller vad man fyller i utan jag måste gå in i filmmappen och skriva in sambalösenordet varje gång. Lösenordet verkar inte sparas....
Edit:Kan tillägga att jag ansluter mot en Netgear NAS
Redigerat av F.L., 29 juli 2012 - 23:37.
Postad 30 juli 2012 - 00:59
Taggis
-
Taggis
-
Forumräv
-
-
752 inlägg
Inget problem med det, ansluter mot Netgear ReadyNAS Ultra 2 som även en WD gen3 och HTPC + Raspberry Pi ansluter mot och 2 st stationära datorer
varken vid smb eller Nfs.
Postad 30 juli 2012 - 02:14
F.L.
-
F.L.
-
Lärjunge
-
-
282 inlägg
Okej tack,
Har en Ultra 2 själv
Skumt värre då, får kanske bli en reset av BB.
Postad 30 juli 2012 - 07:21
Benedict
-
Benedict
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Nu har jag inte följt den här tråden på ett tag men tänkte fråga en hårdvarurelaterad fråga.
Jag har väldigt länge haft problem med en av USB-portarna. Till en början trodde jag det berodde på ett billigt USB-minne som satt in där men har testat nu med olika medier.
Den yttersta USB-porten tappar kontakten nästan hela tiden med det USB-medie som är istoppat. USB-device attached står det för att sedan några sekunder senare stå USB-device detached.
Är det någon mer som upplevt detta hårdvarufel?
Har nu två HDDs inkopplade i den "innersta" USB-porten via en USB-hub istället.
Postad 30 juli 2012 - 07:53
sjobas
-
sjobas
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Nån som har problem med fjärrkontrollen? jag har aldrig tappat min i golvet eller spillt på den, men håller på att få ett bryt, ska jag ändra nåt med den, som kan vara vad som helst, antingen skriva eller bläddra runt bland mina fier, så hänger den sig å blippar till typ 8ggr istället. Nån som varit med om nåt liknande? borde väl vara fjärren det är fel på? vars köper jag en ny billigast?
Postad 30 juli 2012 - 08:01
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2 744 inlägg
Nån som har problem med fjärrkontrollen? jag har aldrig tappat min i golvet eller spillt på den, men håller på att få ett bryt, ska jag ändra nåt med den, som kan vara vad som helst, antingen skriva eller bläddra runt bland mina fier, så hänger den sig å blippar till typ 8ggr istället. Nån som varit med om nåt liknande? borde väl vara fjärren det är fel på? vars köper jag en ny billigast?
Pröva att kontakta d-link kundsupport och skriv serienummer och be om en ny. Jag gjorde så när adaptern till routern pajade och fick en ny trots garantin gått ut eftersom de inte finns att köpa
Postad 30 juli 2012 - 08:46
MrStarhouse
-
MrStarhouse
-
Användare
-
-
128 inlägg
Nu har jag inte följt den här tråden på ett tag men tänkte fråga en hårdvarurelaterad fråga.
Jag har väldigt länge haft problem med en av USB-portarna. Till en början trodde jag det berodde på ett billigt USB-minne som satt in där men har testat nu med olika medier. Den yttersta USB-porten tappar kontakten nästan hela tiden med det USB-medie som är istoppat. USB-device attached står det för att sedan några sekunder senare stå USB-device detached. Är det någon mer som upplevt detta hårdvarufel?
Har nu två HDDs inkopplade i den "innersta" USB-porten via en USB-hub istället.
Tjena, Det kan vara ett problem med strömförsörjningen. Enligt Boxee manualen så ska USB portarna bara kunna försörja en USB drive, om den inte har egen strömförsörjning. Själv har jag dock lyckats köra 2st 2,5" USB HDD utan problem, men det kan säkert variera från HD till HD hur mycket ström dom drar. Enligt Boxee ska man använda en USB hub med egen strömförsörjning, om man ska ha mer än en HDD ansluten. Kanske kan dina problem ha med det att göra. /MrStarhouse
Postad 30 juli 2012 - 11:18
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Byt batteri
Postad 01 augusti 2012 - 21:05
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Byt batteri
Eller para om den.
Postad 02 augusti 2012 - 10:35
magnus_sat
-
magnus_sat
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Jag försöker få 3 st 2TB hårddiskar att fungera till min Boxee box via en usb hubb(med strömförsörjning via elnätet). Jag har provat att koppla diskarna på alla möjliga sätt. Boxen hittar diskarna med namn, men en av dem blir en kopia av den andra. Disk 1 visar samma innehåll som disk 2 medan disk 3 visas rätt. Disk 3 visas alltid rätt medan disk 1 o 2 varieras om jag startar om boxen eller flyttar usb uttagen mellan portarna på hubben eller boxen. Disk 3 är den disken som är nyast. Någon som vet vad det kan bero på ? Eller kan man inte koppla på diskar med en hubb. Vad jag läst, så kan detta.
Postad 02 augusti 2012 - 10:44
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Låter klurigt, svårt att svara på om det är en begränsning eller drivrutinfel. Oftast är de där hubbarna inte vidare tillförlitiga rent allmänt om du frågar mig.
Fungerar det korrekt när du kopplar den till datorn?
Postad 02 augusti 2012 - 10:56
magnus_sat
-
magnus_sat
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Innan körde jag med 2 diskar till boxen och en utdelad via datorn och det var inga problem med det.
Postad 02 augusti 2012 - 14:30
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Är det någon som lyckats köra appen Navi-X på den senaste tiden?
Postad 02 augusti 2012 - 14:32
magnus_sat
-
magnus_sat
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Upptäckte att det bara är disk 1 o 2 som krånglar. Når jag startar boxen visar bägge diskarna samma innehåll. Oftast är det disk 1 som visar. Drar jag ur exempelvis ur usb kabeln från disk1 och sätter in den igen visar disk1 innehållet för disk2 och visseversa.
Postad 02 augusti 2012 - 20:30
sean.wiklund
-
sean.wiklund
-
Veteran
-
-
2 179 inlägg
Hej, Jag funderar på att köpa en DS411 för att ansluta den via nätverkskabel till min Boxee Box som ska stå precis bredvid den. Boxee Box:en har jag alltså haft länge så den har jag liksom koll på. Eftersom kombinationen rör just Boxee Box:en så ställer jag frågorna här i tråden... Tanken är att köra totalt 4 st diskar i NAS:en och i min önskan så vill jag liksom kunna gå in på respektive disk via Boxee Box:en för att spela upp material. Jag är generellt tekniskt kunnig, men helt nollställd när det gäller NAS:ar och RAID-konfigurationer så om du svarar så får du gärna göra det på ett ”pedagogiskt” sätt.  1. Är min önskan ovan möjlig? 2. Jag är inte alls intresserad av någon sorts backupfunktion (RAID 1+0 etc.) då jag har en identisk backup på respektive av de 4 diskarna. Vad är det då för inställning jag ska välja inledningsvis när jag installerar diskarna? 3. Angående diskarna så är de ju redan fyllda med information. Formateras de vid installationen – oavsett jag vill eller inte – eller kan jag välja att installera allt i NAS:en (som OS etc.) och sedan bara montera dit hårdiskarna och bara köra utan att något händer med diskarna? 4. Förutsatt att jag kan använda respektive av de 4 diskarna separat – hur ser jag dem rent visuellt i Boxee Box:en? Dyker de upp under typ ”Synology Diskstation DS411” och sedan ”G:\, H:\, I:\, J:\” eller gör NAS:en så att det endast blir EN enda enhet man ser? 5. Rekommenderat sätt att sedan lägga till nytt material? Går det att kopiera över t.ex. musik trådlöst sedan eller är det lättaste att ansluta en extern HD till NAS:en och skyffla över det man vill till någon av diskarna i NAS:en? 6. Övrigt jag bör tänka på - tips och tricks? Uppskattar ett svar enormt!
Postad 02 augusti 2012 - 20:44
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2 053 inlägg
1. Ja 2. Det får du konsultera manualen för din NAS för som det är min ska jag hålla in en knapp vid start och välja vilken RAID jag vill ha. Detta kanske är rätt svar på hur du byter RAID konfiguration. http://www.synology....ng=enu&q_id=3443. Kan inte svara för hur det är med Synology men med ReadyNAS går det inte att sätta i diskar med information. Läste någonstans att det går att flytta mellan olika NAS:ar men då måste det vara samma märke på dom. Så sikta in dig på att informationen försvinner. 4. Du kommer inte så någonting först utan du måste gå genom DiskStation Manager och skapa utdelningar som tex Film,Musik,Serier mm 5. Det beror på hur stort tålamod du har  Det säger sig självt att USB går fortast.
Postad 02 augusti 2012 - 22:21
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Boxee Box går nu att roota genom en simpel string injection vid nätverksuppstarten och möjliggör boot via usb.
Postad 02 augusti 2012 - 22:22
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2 053 inlägg
Boxee Box går nu att roota genom en simpel string injection vid nätverksuppstarten och möjliggör boot via usb.
Då är frågan vilka möjligheter det finns då? Att installera XBMC men frågan är om hårdvaran orkar det?
Postad 02 augusti 2012 - 22:25
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Boxee bygger ju all sin kod på xbmc så det är nog inga problem.
Däremot är det ju ett himla arbete att få det att fungera =)
Postad 02 augusti 2012 - 22:27
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2 053 inlägg
Boxee bygger ju all sin kod på xbmc så det är nog inga problem. Däremot är det ju ett himla arbete att få det att fungera =)
Det är sant men en förenklad kod helt klart. För jag ser bara när jag kör XBMC på min MacMini så tar det lite kraft och direkt när man byter till ett annat skin höjs cpu direkt. Så vi ska nog inte hoppa av glädje än
Postad 02 augusti 2012 - 22:53
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Problemet är att då tag i intel sdk med tanke på att plattformen är död.
Får väl se om det dyker upp någon på xbmc forum, ser inte att någon postat nyheten där ännu iaf.
Postad 02 augusti 2012 - 22:57
Micca
-
Micca
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Jag har inte läst HELA tråden, men ganska mycket av den och såg en bra bit tillbaka i andra med samma problem som jag har men det fanns inga svar eller lösningar på problemet.
Mitt problem är när jag kör SVT play (inte appen) via AirPlay från min iPad eller iPhone till min Boxee Box, så höjs ljudet med ganska jämna mellan rum, detta problem uppstår vad jag vet bara på SVT play. Det fungerar på TV4 play, YouTube och allt annat som jag testat.
Jag har testat att fabriksåterställa den men misstänker att problemet inte ligger där...
Jag har dessutom ett annat lite mindre problem också. Om min BB står på utan att jag använt den på en bra stund så fungerar inte "tillbaka" knappen på fjärren utan jag måste slånav den på on/ff knappen på Boxee Boxen.
Finns det någon som vetnågot om detta skulle jag bli grymt tacksam för den hjälpen.
Postad 03 augusti 2012 - 00:36
Unregistered277056c3
-
Unregistered277056c3
-
Guru
-
-
4 773 inlägg
Jag har inte läst HELA tråden, men ganska mycket av den och såg en bra bit tillbaka i andra med samma problem som jag har men det fanns inga svar eller lösningar på problemet.
Mitt problem är när jag kör SVT play (inte appen) via AirPlay från min iPad eller iPhone till min Boxee Box, så höjs ljudet med ganska jämna mellan rum, detta problem uppstår vad jag vet bara på SVT play. Det fungerar på TV4 play, YouTube och allt annat som jag testat. Jag har testat att fabriksåterställa den men misstänker att problemet inte ligger där...
Jag har dessutom ett annat lite mindre problem också. Om min BB står på utan att jag använt den på en bra stund så fungerar inte "tillbaka" knappen på fjärren utan jag måste slånav den på on/ff knappen på Boxee Boxen.
Finns det någon som vetnågot om detta skulle jag bli grymt tacksam för den hjälpen. 
Har observerat att en hel del material på svt play den senast tiden varierat kraftigt i ljudvolym. Felet ligger alldeles uppenbart hos svt som har problem med agc i komprimeringen och det bör vara åtgärdat när ordinarie personal kommer tillbaka från semestern...
Postad 03 augusti 2012 - 08:30
Micca
-
Micca
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Har observerat att en hel del material på svt play den senast tiden varierat kraftigt i ljudvolym.
Felet ligger alldeles uppenbart hos svt som har problem med agc i komprimeringen och det bör vara åtgärdat när ordinarie personal kommer tillbaka från semestern... 
Ok, Problemet har varit där en längre tid men man kan ju hoppas att dom fixar det...
Postad 04 augusti 2012 - 08:39
Göktytan
-
Göktytan
-
Användare
-
-
185 inlägg
var finns den informationen?
Postad 04 augusti 2012 - 10:47
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Postad 04 augusti 2012 - 19:33
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
var finns den informationen?
...och vad ger det för finesser? Finns det annat firmware att installera då och som redan är framtaget (som en root:ad android telefon med annan ROM)?
Postad 04 augusti 2012 - 20:03
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Så länge som du inte är en linuxhacker kan du inte göra mycket.
Lite svårt att ha något framtaget till ett hack som publicerades för några dagar sedan.
Postad 05 augusti 2012 - 09:37
Garrett
-
Garrett
-
Guru
-
-
6 980 inlägg
Brukar ni vara med om att boxeen tappar kontakt med servern ni har hemma? Sökvägen inte giltig eller nåt sånt fick jag upp igår... och idag funkar det... funkade på mina 2 HTPC, gick felfritt att spela upp film...
Försökte lägga till filmerna igen igår, hittade servern... men kom liksom inte in i den, för att lägga till maparna...
Men som sagt, idag funkade det igen.... det är väl 3e eller 4e gången detta hänt senaste halvåret... fattar inte varför det gör så... kan ju inte vara fel på nätverket, eftersom det funkar med dom andra 2 HTPC...
Edit: Nu hände det igen, det står : Could not acces file, directory or device
När jag försöker komma in på maparna där filmer/serier ligger....
Redigerat av Garrett, 05 augusti 2012 - 19:25.
Postad 06 augusti 2012 - 10:01
odfdae
-
odfdae
-
Rookie
-
5 inlägg
Letar efter en lagringplats där tv3play, tv6play, tv8 play m fl kan hämtas, tips ?
Postad 06 augusti 2012 - 10:02
Garrett
-
Garrett
-
Guru
-
-
6 980 inlägg
Brukar ni vara med om att boxeen tappar kontakt med servern ni har hemma? Sökvägen inte giltig eller nåt sånt fick jag upp igår... och idag funkar det... funkade på mina 2 HTPC, gick felfritt att spela upp film... Försökte lägga till filmerna igen igår, hittade servern... men kom liksom inte in i den, för att lägga till maparna... Men som sagt, idag funkade det igen.... det är väl 3e eller 4e gången detta hänt senaste halvåret... fattar inte varför det gör så... kan ju inte vara fel på nätverket, eftersom det funkar med dom andra 2 HTPC... 
Edit: Nu hände det igen, det står : Could not acces file, directory or device När jag försöker komma in på maparna där filmer/serier ligger....
Nu i morse kom jag in i maparna igen.... snart köper jag en annan mediaspelare....
Postad 06 augusti 2012 - 18:02
mikem
-
mikem
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Vet någon ifall man kan komma åt Dropbox genom boxeen?
Postad 06 augusti 2012 - 19:45
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2 053 inlägg
Vet någon ifall man kan komma åt Dropbox genom boxeen?
Nej det går inte.
Postad 06 augusti 2012 - 23:22
mikem
-
mikem
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Nej det går inte.
Synd. Men tack för svaret.
Postad 07 augusti 2012 - 16:52
fue
-
fue
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Någon som vet om det går att kunna streama (via DLNA?) sina videoklipp och bilder ifrån sin Galaxy S3 till boxeen?
Postad 07 augusti 2012 - 16:56
fue
-
fue
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Synd. Men tack för svaret.
Det du kan göra är att add local source, o lägga till din dropbox map via din pc (måste ju då vara på när du ska kolla via boxeen)
Postad 08 augusti 2012 - 19:12
m1cke
-
m1cke
-
Lärjunge
-
-
317 inlägg
Nu i morse kom jag in i maparna igen.... snart köper jag en annan mediaspelare....
Kör du trådlöst? Har haft en del strul med att den inte kommer åt mappar och att det buffrar. Efter att jag avaktiverat "Auto Channel" på min router så verkar mmina problem vara borta.
Postad 08 augusti 2012 - 19:39
Garrett
-
Garrett
-
Guru
-
-
6 980 inlägg
Kör du trådlöst? Har haft en del strul med att den inte kommer åt mappar och att det buffrar. Efter att jag avaktiverat "Auto Channel" på min router så verkar mmina problem vara borta.
Kör med sladd, datorn där filmerna ligger till switch och från den switchen till boxeen osv. Har som sagt inte problem att streama från andra datorer genom XBMC...
Postad 09 augusti 2012 - 05:31
Unregisteredd4b81901
-
Unregisteredd4b81901
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Varför.gör min boxee såhär  lägger till en serie som inte finns på hårddisken? Hur får man bort den ? Har that 70s show på den disken kan det ha något med de att göra ?
Redigerat av Unregisteredd4b81901, 09 augusti 2012 - 05:36.
Postad 09 augusti 2012 - 13:44
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Lol... inte förvånande, '
dagens andra skratt är att hobbyhackarna har lyckats lösa vpnproblemen genom att sänka MTU. Det går i princip fint att köra sina egna script även om det är en massa kvar att lösa.
Postad 12 augusti 2012 - 11:58
gustavk
-
gustavk
-
Amatör
-
-
77 inlägg
Finns det någon lösning på hackande HD ljud? Är nöjd med min Boxee förutom den irriterande detaljen att ljudet hackar på mina BluRay 1080p MKV rippar. Har en Onkyo 609 som förstärkare som borde kunna avkoda ljudet så Boxeen borde inte behöva trixa med det alls.
Redigerat av gustavk, 12 augusti 2012 - 12:00.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Mediaspelare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|