Hjälper den något? Kändes som om jag ibland får lägga två salvor för att döda någon men varje gång jag blir dödad av frasse så är det på första. Kanske bara är jag som siktar som en gnu men jag har ju faktiskt en av de högsta träffprocenten i klanen, 17,38% (inte för att det kanske spelar någon roll men ville bara flika in det
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 18 February 2009 - 13:33
Hjälper den något? Kändes som om jag ibland får lägga två salvor för att döda någon men varje gång jag blir dödad av frasse så är det på första. Kanske bara är jag som siktar som en gnu men jag har ju faktiskt en av de högsta träffprocenten i klanen, 17,38% (inte för att det kanske spelar någon roll men ville bara flika in det
Postad 18 February 2009 - 13:34
Ja det ska nog funka...
Körde lite COD4 igår med doro, döden och c.o, jäklar vad skum kontrollen kändes efter ett par timmar med Dead Space, lär ju behöva hela söndagen och måndagkväll med COD innan matchen om man ska komma iform.
Så kände jag oxå när jag startade igår, har ju haft ofrivilligt uppehåll ett tag då min projje pajjade, igår tog dock spelsuget över och jag kopplade in PS3:an till min 20-25år gamla tjocktv....
Dock så tyckte jag att kontrollen kändes FÖR skum, så jag startade om spelet, då blev det normalt igen, var väl når strul, skändes som om man var full och dessutom satt fast i tjära!
Hade en TDM-runda på 21-1!
Ang. frasse så är han GRYM, men det värsta jag varit med om när det gäller sniper på Shipment är ändå Snin, han är HEEELT sjuk med sniperbössa, han vnner lätt snabba "från höften"-dueller mot både hagel och allt annat känns det som.
Tex. om man kommer springade så hjälper inte det oavsett avstånd när det gäller han, har han bara sett dig så träffar han dig oxå, ingen risk att du hinner runt ett hörn eller dylikt som man brukar göra...
Redigerat av Dr. Death, 18 February 2009 - 13:39.
Postad 18 February 2009 - 13:37
Just det med m16. Såg att frasse körde med stabilt sikte perken (kommer inte ihåg vad den heter).
Hjälper den något? Kändes som om jag ibland får lägga två salvor för att döda någon men varje gång jag blir dödad av frasse så är det på första. Kanske bara är jag som siktar som en gnu men jag har ju faktiskt en av de högsta träffprocenten i klanen, 17,38% (inte för att det kanske spelar någon roll men ville bara flika in det)
Hmm, men jag hoppas att du vet att "Steady Aim" bara är aktivt när du INTE siktar, d v s när du skjuter från höften.
Men på mindre banor så kan ju "Steady Aim" vara bra. Jag kör dock nästan alltid med "Extreme Conditioning" istället för "Steady Aim".
Postad 18 February 2009 - 13:40
Eller mad luck! Hahaha, nej det är faktiskt inte tur om man vinner en FFA på Shipment och dessutom med god mariginal. Det är bara att inse att du har mad skillz med sniperbössan frasse!
Men man vet ju själv hur det är, man har bra dagar och man har dåliga dagar. Dock så skulle jag nog kunna konkurrera om titeln "Worlds worst sniper" då jag är helt kass med sniperbössorna.
Men det beror nog mycket på att jag aldrig har gett mig fan på att bli duglig med dom heller. Då kör jag hellre M16 med ACOG.
Med sniperbössa oxå...
Postad 18 February 2009 - 13:40
Äh, jag har -15,1% i träffprocent (minus), vilket innebär att jag dödar fler än jag skjuter kulor.men jag har ju faktiskt en av de högsta träffprocenten i klanen, 17,38% (inte för att det kanske spelar någon roll men ville bara flika in det
)
Postad 18 February 2009 - 13:41
Postad 18 February 2009 - 13:43
Just det med m16. Såg att frasse körde med stabilt sikte perken (kommer inte ihåg vad den heter).
Hjälper den något? Kändes som om jag ibland får lägga två salvor för att döda någon men varje gång jag blir dödad av frasse så är det på första. Kanske bara är jag som siktar som en gnu men jag har ju faktiskt en av de högsta träffprocenten i klanen, 17,38% (inte för att det kanske spelar någon roll men ville bara flika in det)
Stopping Power är ju den perken som gör störst skillnad i det där fallet. I vissa lägen kan man ha nytta av deep impact också annars finns det väl inte något annat än min ovan nämnda teori som påverkar.
Postad 18 February 2009 - 13:45
Det där med bra och dåliga dagar beror ju inte bara på en själv. Både fyran och W@W måste ha någon sorts kompenseringssystem som gör att man i vissa perioder har urusla förutsättningar medans man ibland kan skjuta hs från höften, över hela banan med en dämpad mp5 samtidigt som man ledigt springer ifrån två gubbar som pepprar en i ryggen. Det handlar inte bara om ens egen uppkoppling utan snarare om kombinationer mellan den egna pingen och moståndarens samt något "smart" system som ska fixa så att alla spelar på lika villkor oavsett ping (förmodligen fungerar det ganska bra oftast men då lägger man ju inte märke till det). Är det nån som sitter och har liknande teorier
Precis vad jag har sagt, tror oxå på nån typ av kompensationsfunktion som försöker jämna till spelet, och som kanske inte alltid funkar 100%.
Tex. uppfattar jag sällan att det funkar som bäst med 4 gröna"streck", oftast bättre med 3"streck" (connection-streck), dock inget som ALLTID, tex. ibland funkar det kanon med 2 streck och tom. en liten röd prick ibland.
Postad 18 February 2009 - 13:51
Dock snart klar med m16 (bara 24 hs kvar) sen blir det över till m4
Helt klart intressant teoriDet där med bra och dåliga dagar beror ju inte bara på en själv. Både fyran och W@W måste ha någon sorts kompenseringssystem som gör att man i vissa perioder har urusla förutsättningar medans man ibland kan skjuta hs från höften, över hela banan med en dämpad mp5 samtidigt som man ledigt springer ifrån två gubbar som pepprar en i ryggen. Det handlar inte bara om ens egen uppkoppling utan snarare om kombinationer mellan den egna pingen och moståndarens samt något "smart" system som ska fixa så att alla spelar på lika villkor oavsett ping (förmodligen fungerar det ganska bra oftast men då lägger man ju inte märke till det). Är det nån som sitter och har liknande teorier
Postad 18 February 2009 - 14:17
Riktigt trist att se att så många i klanen har blivit hörnkrypare med m16.......
håller med dig,, när vi spelade private match igår fanns det allt fler än en campare,, en skrämmande utveckling
Postad 18 February 2009 - 14:22
britt--> skaffa guld dragonoven så ska du se att du får lite skills med snipers.
Redigerat av frass3, 18 February 2009 - 14:22.
Postad 18 February 2009 - 14:49
håller med dig,, när vi spelade private match igår fanns det allt fler än en campare,, en skrämmande utveckling
What?!? Jag tycker knappt det finns några campare i den här klanen. Sen funkar det ju inte alltid speciellt bra att köra "run n' gun"-stilen. Särskilt inte när man kör S&D mot några som har lite skillz. Tur att Zdaarlight är en av få som i a f tar det lite lugnt. Man är ju absolut ingen campare bara för att man inte springer runt som en yr höna ( med en AK47 eller MP5 då ) som jag brukar göra. Hahahaha!
Jag använder steady aim bara för att ha en chans i närstrider med m16, annars skickar den iväg dom där 3 kulorna helt åt olika håll när man höftskjuter.
britt--> skaffa guld dragonoven så ska du se att du får lite skills med snipers.
Hahaha, no way, tar för lång tid för mig...och snart ( 1 vecka kvar nu!! ) kommer ju KZ2.
COD 4 kommer nog ligga en hel del i lådan då.
Redigerat av BrittBastard, 18 February 2009 - 14:51.
Postad 18 February 2009 - 14:53
Postad 18 February 2009 - 14:54
Stopping Power är ju den perken som gör störst skillnad i det där fallet. I vissa lägen kan man ha nytta av deep impact också annars finns det väl inte något annat än min ovan nämnda teori som påverkar.
Sen är ju just M16 grymt "dödligt" vapen också, så med en M16 och "Stopping Power" dödar du ju lätt allt och alla med bara en burst oavsett träffyta.
Postad 18 February 2009 - 15:30
Hahaha, no way, tar för lång tid för mig...och snart ( 1 vecka kvar nu!! ) kommer ju KZ2.
COD 4 kommer nog ligga en hel del i lådan då.
Tog mig ca 7dygn spelande för att få alla guldvapen, så ännu hinner du
Postad 18 February 2009 - 15:47
Jag förväntar mig nog mest ett komplement till CoD. Jag tror inte att jag klarar mig utan den snabba action som jag har gjort mig beroende av. Men vi får se
Jag kommer försöka att lägga riktigt mycket tid på KZ i början iaf så att jag verkligen kommer in i det.
Redigerat av BennySlyden, 18 February 2009 - 15:50.
Postad 18 February 2009 - 15:50
Tror ni att Killzone kommer ersätta CoD helt för er?
Jag för min del förväntar mig nog mest ett komplement till CoD. Jag tror inte att jag klarar mig utan den snabba action som jag har gjort mig beroende av. Men vi får se![]()
Jag kommer försöka att lägga riktigt mycket tid på KZ i början iaf så att jag verkligen kommer in i det.
Samma här, självklart kommer det inte ersätta COD helt eftersom det är 2 ganska olika spel.
Men jag tror inte jag kommer spela COD4 speciellt mycket dom närmsta 2-3 månaderna.
Postad 18 February 2009 - 16:59
Måste säga att jag tyckte det var görskoj. Hur kul som helst ju.
Kanske bara för att jag kom med i ett gäng där ingen kampade. Fick iof inte så mycket hs (3-4/runda) men kul var det.
Helt klart underskattad spelform
Postad 18 February 2009 - 17:01
Lirade HcTDM för att å lite huvudskott till min G3a.
Måste säga att jag tyckte det var görskoj. Hur kul som helst ju.
Kanske bara för att jag kom med i ett gäng där ingen kampade. Fick iof inte så mycket hs (3-4/runda) men kul var det.
Helt klart underskattad spelform
yes, håller med. Det kan vara riktigt kul. Men tyvärr är det alltför ofta det är många som campar när man lirar Hardcore tycker jag.
Postad 18 February 2009 - 17:52
Postad 18 February 2009 - 20:19
Haha campare bara för att man kör m16. Dummaste jag hört idag
kampare MED m16....läs ordentligt.....
Postad 18 February 2009 - 20:28
Skall försöka bättre nästa gång. Förlåt........kampare MED m16....läs ordentligt.....
Har förresten inte sett någon kampare med m16 i våran klan iaf
Redigerat av erlander, 18 February 2009 - 20:31.
Postad 18 February 2009 - 20:30
Räcker iofs att man väntar ut någon som man vet kommer från ett speciellt håll och skjuter han i ryggen så blir man kallad för kampare.
En äkta kampare är en sådan som lägger sig någonstans där han syns dåligt och ligger kvar ändå tills han blir dödad, och sen springer tillbaka till samma ställe. Gärna med claymores också.
Postad 18 February 2009 - 20:35
Jo tex igår så skrek några amerikaner campers åt dig och Doro hela tiden. Det var den omgången där ni slutade på 12-0 och 8-1 eller något såntI COD4 blir man kallad för kampare hela tiden, speciellt om ens lag vinner. Har hänt att jag blivit kallad kampare bara för att jag inte haft några deaths alls, eller väldigt få, i en match, trots att man även har flest kills och varit över hela banan under matchen...
Räcker iofs att man väntar ut någon som man vet kommer från ett speciellt håll och skjuter han i ryggen så blir man kallad för kampare.
En äkta kampare är en sådan som lägger sig någonstans där han syns dåligt och ligger kvar ändå tills han blir dödad, och sen springer tillbaka till samma ställe. Gärna med claymores också.
Postad 18 February 2009 - 20:36
I COD4 blir man kallad för kampare hela tiden, speciellt om ens lag vinner. Har hänt att jag blivit kallad kampare bara för att jag inte haft några deaths alls, eller väldigt få, i en match, trots att man även har flest kills och varit över hela banan under matchen...
eller i mhb kretsar kallas det göra en Anderstorp
Redigerat av kerren, 18 February 2009 - 20:36.
Postad 18 February 2009 - 20:46
Redigerat av Unregistered32f0b602, 18 February 2009 - 20:48.
Postad 18 February 2009 - 20:52
Absolut, håller med dig. Dock tycker jag inte att man skall sitta och kura i en vanlig match heller.Jag är helt ok med om man är lite rädd om sin ratio i en vanlig match men spelar man private med clanpolare kanske man inte behöver sitta och kura i ett hörn hela tiden......
Dock känns det som om du pekar ut mig som kampare i privatematch. Det är där jag inte hajjar
Postad 19 February 2009 - 00:34
Postad 19 February 2009 - 01:36
.....
Postad 19 February 2009 - 07:11
Postad 19 February 2009 - 08:08
Jaja, även jag kan blir irriterad på campers men då är det oftast inte någon enskild utan snarare så att 3-4st i motståndarlaget campar. Då blir jag irriterad för jag tycker det blir så ###### tråkigt. Nog om det.
------------------------
Grymt bra lirat igår erlander och Hogberg! Vi ägde på både TDM och S&D! Jag lyckades få in en skön 900-poängare på en S&D-match. Smakade hallontårta det!
Tyvärr gick det väl lite sämre tidigare på kvällen när vi var fler. Men det kan ju inte gå bra hela tiden.
Redigerat av BrittBastard, 19 February 2009 - 08:09.
Postad 19 February 2009 - 10:32
Postad 19 February 2009 - 10:36
Det var roligt att lira med er igår gubbar. Det verkar som att det har blivit en liten ffa-klubb av MHB haha. Jag hoppas att ni tyckte min nya klass med både hagel o n00b-tube var riktigt störig
![]()
Jag gillade absolut inte den klassen när vi lirade FFA. Hahahaha!
Gick ju faktiskt grymt bra för mig första gången vi körde FFA på Shipment. Men som jag sa till Döden; får man in 2 helikoptrar där så får man många kills "gratis".
Postad 19 February 2009 - 11:27
Inga som lirar Cod 5?
Benny- har du övergett mig..
Postad 19 February 2009 - 11:29
FFA ska spelas som oldschool.Det var roligt att lira med er igår gubbar. Det verkar som att det har blivit en liten ffa-klubb av MHB haha. Jag hoppas att ni tyckte min nya klass med både hagel o n00b-tube var riktigt störig
![]()
Postad 19 February 2009 - 11:40
Verkar nästan som jag måste skaffa Cod4 för att få spela med mhb:are..
![]()
Inga som lirar Cod 5?
Benny- har du övergett mig..
Jodå... vad hade du för PSN....??
Postad 19 February 2009 - 11:47
FFA ska spelas som oldschool.
Eller ännu roligare, alla kör enbart med kniv. Hahaha, grymt många "hopphugg" blir det...
Postad 19 February 2009 - 12:00
Jodå... vad hade du för PSN....??
Jippie en Cod5 spelare
Id: sorken003
Postad 19 February 2009 - 12:19
Postad 19 February 2009 - 12:25
Det var roligt att lira med er igår gubbar. Det verkar som att det har blivit en liten ffa-klubb av MHB haha. Jag hoppas att ni tyckte min nya klass med både hagel o n00b-tube var riktigt störig
![]()
Jo de', SJUKT störigt att bli tubad hela tiden!
"Älskar" att du brukar köra med martyrdom oxå...På din nivå, har du INGEN självrespekt?
Postad 19 February 2009 - 12:27
Jo de', SJUKT störigt att bli tubad hela tiden!
"Älskar" att du brukar köra med martyrdom oxå...På din nivå, har du INGEN självrespekt?![]()
Jag kör med extreme condition alternativt dead silence, kanske att jag höll på att koka en granat när du fick mig men någon martyrdom har det inte varit tal om sen varv ett hehe
Postad 19 February 2009 - 12:28
FFA ska spelas som oldschool.
Näää, det tycker jag inte...
Kan väl vara ok att man måste plocka upp vapen i olika zoner, men att man kan koppa som en jäkla groda och tål hur mycket som helst är ju bara störigt i min mening...
Postad 19 February 2009 - 12:30
Jag kör med extreme condition alternativt dead silence, kanske att jag höll på att koka en granat när du fick mig men någon martyrdom har det inte varit tal om sen varv ett hehe
Det kan nog vara att det regnade granater hela tiden på Shipment, det tycker jag det kändes som i a f.
Men jag brukar alltid köra 3xfrag på Shipment så jag ska nog inte säga nåt...dock ingen Martyrdom.
Här är det "Extreme Condition" som gäller till 95%.
Postad 19 February 2009 - 12:30
Antingen så kokar/kokade du granater VÄLDIGT ofta, eller blandar jag ihop dig med nån annan. Vet att det är en MHB-snubbe som spelat MYCKET som ändå kör med Matyrdom då och då, trodde det var du...
Postad 19 February 2009 - 12:32
Antingen så kokar/kokade du granater VÄLDIGT ofta, eller blandar jag ihop dig med nån annan. Vet att det är en MHB-snubbe som spelat MYCKET som ändå kör med Matyrdom då och då, trodde det var du...
Ta reda på vem det är så ska jag tuba honom tills han lägger av haha
Redigerat av BennySlyden, 19 February 2009 - 12:34.
Postad 19 February 2009 - 12:33
Postad 19 February 2009 - 12:43
Jag tycker att vi kör en match på Shipment där vi BARA får köra med granater, dvs. 3*frag, martyrdom & sonic blast(tror jag perken heter), sen att man även får använda kniv(annars kan det bli lite jobbigt när granaterna är slut...hehe)
Låter som ett roligt upplägg! Alternativt får man bara använda granaterna o sen se till så att man blir dödad av den med lägst kills så att man kan ladda om utan att försvaga sin position
Redigerat av BennySlyden, 19 February 2009 - 12:44.
Postad 19 February 2009 - 13:12
Jag är påJag tycker att vi kör en match på Shipment där vi BARA får köra med granater, dvs. 3*frag, martyrdom & sonic blast(tror jag perken heter), sen att man även får använda kniv(annars kan det bli lite jobbigt när granaterna är slut...hehe)
Jo det gick ganska bra för oss ett tag, speciellt för dig. Du hade ju en riktigt bra kvällGrymt bra lirat igår erlander och Hogberg! Vi ägde på både TDM och S&D! Jag lyckades få in en skön 900-poängare på en S&D-match. Smakade hallontårta det!
Tyvärr gick det väl lite sämre tidigare på kvällen när vi var fler. Men det kan ju inte gå bra hela tiden.
Redigerat av erlander, 19 February 2009 - 13:12.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?