Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(59)
|
379:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Call Of Duty 7: Black Ops (2799 inlägg)
|
12 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Call Of Duty: Modern Warfare 2 (7 inlägg)
|
16 år sedan |
Modern Warfare 2 Night Vision Googles (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 24 March 2010 - 09:35
Postad 24 March 2010 - 09:38
glömde en viktig detalj, han är på typ lvl 17 på absolut första rundanKanske är som Nose och nasty....lite fega med att våga trycka på presigeknappen :-)
Postad 24 March 2010 - 10:49
Min skönaste gamevinning kill hittills kom i går när jag spelade med L2ickard och Bloodshy.
Jag skulle använda en precisison airstrike och just som jag öppnade laptoppen såg jag en fiende komma runt hörnan på ett hus. Instinktivt skulle jag kniva honom och då avslutades spelet.
I killcamen ser alla hur jag drar kniven rätt igenom laptoppen och knivar fienden :-D
Jag fick ett "haha...grymt" meddelande av l2ickard så jag antar att vi garvade ikapp :-)
Det såg kul ut i killcamen!!
Det var riktigt nice! Men det var inte kniven utan väskan du dödade honom med.
Postad 24 March 2010 - 10:50
Många arbetslösa?Ja, det är världsranking..... Många med mycket fritid.
Jag håller med man skall spela för att det är roligt. Därför kör jag med NOOB tuben ofta :-)
Och jag håller med, det är lite segt att börja om varv efter varv men jag tycker att det är kul.
Postad 24 March 2010 - 10:57
Hela topp 1000 eller mer är väl glitchade resultat? Om de inte rensat.Såg iofs igår att en på första prestigerundan som låg 10:a totalt på scorelistan med ca 33 dygn spelade?!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 24 March 2010 - 10:57.
Postad 24 March 2010 - 12:00
HAHAHA...var det så?Det var riktigt nice! Men det var inte kniven utan väskan du dödade honom med.
Fan va kul!!!! Ja, det såg faktiskt ut som om jag kastade väskan på honom så han dog :-)
Vilken challenge var det?? Borde skriva till IW att jag vill ha en 100 000 XP för det :-)
Once in a lifetinme kanske.
Tragiskt! IW FIXA NU!!Hela topp 1000 eller mer är väl glitchade resultat? Om de inte rensat.
Postad 24 March 2010 - 12:17
Precis. Så länge det är kul är det ju bara att prestiga på!Och jag håller med, det är lite segt att börja om varv efter varv men jag tycker att det är kul.
Postad 24 March 2010 - 18:18
Postad 24 March 2010 - 23:34
http://www.youtube.c...layer_embedded#
Postad 25 March 2010 - 06:37
Nasty verkar ju ha tryckt igen....
Själv måste jag säga att jag är smart. Många som klagar på att det är segt. Själv har jag bara roligt när jag spelar.
Kommer tillbaks snart, har fullt upp med lägenheten.
Postad 25 March 2010 - 07:48
Måste säga att det var väääldigt lustigt att se dig spela TDM idag - Britt =)
Har nog aldrig sett dig spela annat än S&D
Du har inte sett mycket du inte...
Ärligt talat så lirar jag helst Mosh Pit men man får ju anpassa sig.
Lirar jag med, ekaa, Nasty, primören, nose o s v så blir det ju oftast S&D.
Lirar jag med L2ickard och morlock så blir det alltid Mosh.
Man kan säga att jag lirar det mesta helt enkelt.
Postad 25 March 2010 - 08:20
Är ju så sjukt segt på slutet... därför ni inte sett mig på ett tag.. har bestämt mig för att lira klart ff13 helt innan jag satsar på en comeback..
Du halkar efter frasse..l2ickard är nog redan klar.
Om han inte blev level 70 döskalle igår så blir han nog det idag.
Men jag håller med dig, det går segt. Men du kommer få nytändning nu när du haft uppehåll ett tag.
Det fick jag iallafall när jag lirade BF:BC2 ett tag.
Kommer tillbaks snart, har fullt upp med lägenheten.
Vadå? Koppla in tv:n, förstärkaren, högtalarna och PS3:an sen är det klart!
@morlock: Vilken nivå är du på nu? Du gick väl om mig igår kväll/natt gissar jag.
Redigerat av BrittBastard, 25 March 2010 - 12:41.
Postad 25 March 2010 - 12:32
precis och glöm inte micron så du kan äta när du väntar i seglobbyn!Du halkar efter frasse..l2ickard är nog redan klar.
Om han inte blev level 70 döskalle igår så blir han nog det idag.
Vadå? Koppla in tv:n, förstärkaren, högtalarna och PS3:an sen är det klart!
Postad 25 March 2010 - 13:38
Öhm, 21-22 kanske. Ligger nog efter fortfarande.@morlock: Vilken nivå är du på nu? Du gick väl om mig igår kväll/natt gissar jag.
Suger att vara så låg level, saknar min Javelin.
Postad 25 March 2010 - 15:03
Öhm, 21-22 kanske. Ligger nog efter fortfarande.
Suger att vara så låg level, saknar min Javelin.
Hahaha, dom flesta saknar Ninja, morlock saknar Javelin.
Då drog ju en riktigt snygg javelinkill på den där grymma snipersnubben på Quarry igår ( eller var det i tisdags? ).
Den var skön! +1
Postad 25 March 2010 - 15:20
Klart roligaste vapnet att få kills med.
Postad 25 March 2010 - 16:38
ha ha ha fasen vad kulMW2 - The Pit...fast på riktigt. Någon har byggt en replica på banan och testat den med en riktig soldat...
http://www.youtube.c...layer_embedded#
Postad 26 March 2010 - 10:35
Det var förövrigt en ganska kort men rolig gaming-kväll igår där höjdpunkterna var
- CTF-comebacken där vi låg under med typ 1-5 eller 1-4 i början av andra halvlek och vann tillslut med 6-5(?) eller nåt sånt.
- 20minuters sabotage-matchen där vi tillslut vann på övertid sedan vi praktiskt taget ägt hela matchen.
- Mina kills på Ekaa i SnD och de efterföljande kommentarerna
Postad 26 March 2010 - 12:28
Men du har MYCKET kvar att göra ännu.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 March 2010 - 12:29.
Postad 26 March 2010 - 12:55
Det var förövrigt en ganska kort men rolig gaming-kväll igår där höjdpunkterna var
- CTF-comebacken där vi låg under med typ 1-5 eller 1-4 i början av andra halvlek och vann tillslut med 6-5(?) eller nåt sånt.
- 20minuters sabotage-matchen där vi tillslut vann på övertid sedan vi praktiskt taget ägt hela matchen.
Jag tyckte det roligaste var när någon kastade en semtex helt random och du(?) fick den i huvudet när du skulle defusa i SnD. Game winning kill oxå
Postad 26 March 2010 - 13:44
Jag slog ihjäl en snubbe med precision airstrike lap topen som game winning kill härom dagen :-)Jag tyckte det roligaste var när någon kastade en semtex helt random och du(?) fick den i huvudet när du skulle defusa i SnD. Game winning kill oxå
GRATTIS l2ickard! Grymt jobbat!
Postad 26 March 2010 - 13:48
men hur länge då ??
Postad 26 March 2010 - 13:56
Jag slog ihjäl en snubbe med precision airstrike lap topen som game winning kill härom dagen :-)
Faan vad det ekaar här inne....
När kommer nya kartorna till PS3 ? Xbox 360 får ju dessa den 30 mars, Microsoft har ju köpt en tidexklusiv
men hur länge då ??
30 dagar
Postad 26 March 2010 - 13:58
Postad 26 March 2010 - 15:12
Some released screenshots of Stimulus Package DLC:
Som vanligt när det är promobilder från ett COD-spel så är det alltid 3 gubbar i förgrunden, en på vänster och en på höger sida om spelaren...
Postad 26 March 2010 - 15:18
Jag tyckte det roligaste var när någon kastade en semtex helt random och du(?) fick den i huvudet när du skulle defusa i SnD. Game winning kill oxå
Ja, hur kunde du glömma det Zdaarlight? Kvällens delikatess!
Postad 26 March 2010 - 15:38
Det handlar inte om att glömma utan snarare om att förträngaJa, hur kunde du glömma det Zdaarlight? Kvällens delikatess!
Annars var du verkligen på g när vi lirade search mot Ekaa & co.
Postad 26 March 2010 - 16:05
De har t.o.m använt 'samma' stagade bildern som promo...
Från COD4;

//rant
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 March 2010 - 16:06.
Postad 26 March 2010 - 16:57
Det handlar inte om att glömma utan snarare om att förtränga
Annars var du verkligen på g när vi lirade search mot Ekaa & co.
Det blev ett par bra rundor. Det var väl du, jag och bure som turades om att stå för motståndet.
Postad 26 March 2010 - 17:17
Annars är det ju lagen om alltings jävlighet just nu. 9 av 10 matcher man kastas in i är redan förlorade. Om man däremot råkar leda ordentligt så brakar servern istället (=förlust). Inget jag behöver just nu om man säger så...
Postad 26 March 2010 - 17:55
Fy fan vad jag hatar folk som fuskar genom å sitta utanför själva spelplanen. Att de sen går segrande ur matchen gör f-n inte saken bättre. Nyss mötte vi en lök vid namn (NOR) lasseman som inte gjorde annat än just glitchfuska. Stryk ska de ha!!
Annars är det ju lagen om alltings jävlighet just nu. 9 av 10 matcher man kastas in i är redan förlorade. Om man däremot råkar leda ordentligt så brakar servern istället (=förlust). Inget jag behöver just nu om man säger så...
finns det inte nån här på forumet som heter lasseman? tror jag har honom på min lista
Postad 26 March 2010 - 18:26
Postad 26 March 2010 - 18:34
Har väldigt svårt att tro att Lasseman73 (kongomannen här på forumet) skulle hålla på och glitcha..........Hm, jag kände oxå igen namnet. Jag svor som en galning (åt honom) efter matchen. Sen stängdes den lobbyn.
Garanterat en elak namne från norge.
Postad 26 March 2010 - 18:45
Det var inte ett dugg roligt...
Jag hade någon så otroligt oflyt och du lirade TopNotch helt enkelt! Fast det jävligaste var ju Aber igår, sate in da gate vad jag svor över dej Aber! Du var tamefan överallt och ingen stans hela tiden. När man väl fick se myningen på ditt vapen så var man död.
Föresten hade ju OWC och jag en rolig match förut idag, mötte en klan, jag inte kommer ihåg alls vad dom hete, som vi spöade i 3 raka. När 4de drog igång hände ingenting på bana, då satt alla kvar i spawn och höll krampaktigt om sina vapen, bara att lubba fram och döda dom. Helt underbart =)
Postad 26 March 2010 - 18:55
Jag tror tillochmed att vi morsade på varandra när vi möttes i mitten av banan.
Tror f*n att det var norrbaggar också.
Postad 26 March 2010 - 19:07
" Massa bilder på nya kartor"
Som vanligt när det är promobilder från ett COD-spel så är det alltid 3 gubbar i förgrunden, en på vänster och en på höger sida om spelaren...
Är det de "nya" kartorna ?
Jag tycker det är fusk om de har samma kartor som i pensionärs/Alzeimers/Dacke-fejds-Cod, det betyder ju att vi blåbär som inte spelat det gamla Atari-Cod ligger efter redan från början !
Vad säger Sverker ?
Postad 26 March 2010 - 19:32
Grattis l2ikard. Starkt jobbat på den korta tiden!Tack allihopa!
Vem ska knipa 2:a & 3:e platsen då?
Högberg1 är ju väldigt nära har jag för mig, annars börjar jag ju rulla mot 9an nu. Ska ta komma in på 9an imorgon tänkte jag. Så det är ju minst 25-30timmars speltid till innan jag är klar som de känns just nu, måste lyckas klämma lite mer prestige chalenges (stavning?) nu.
Postad 26 March 2010 - 19:37
Redigerat av Unregisteredee312c77, 26 March 2010 - 19:38.
Postad 26 March 2010 - 19:52
ALLA norrmän e förvirrade........Nä det var INTE lasseman73, utan en förvirrad norrman under namnet (NOR) lasseman.
Postad 26 March 2010 - 19:58
Ta bara Shaman som exempel, förvirrat sej ända till sverige.. Stackars!ALLA norrmän e förvirrade........
Postad 26 March 2010 - 20:57
det var jag! och det var inte HELT random...ingen fi där uppe...springa ner och kasta semtex över staketet bredvid huset...at den prickade zdaarlight var lite tur dock:-)Jag tyckte det roligaste var när någon kastade en semtex helt random och du(?) fick den i huvudet när du skulle defusa i SnD. Game winning kill oxå
var på telefon med sambon samtidigt, forsökte föra ett seriöst samtal..."mhmm, känslor...barnen, skolan...jobbet, planering och viktiga saker..."
plötsligt "jaaa! hahaha, fan så ni den?? det var som tusan"
"vaddå? vad säger du? vem pratar du med, har du besök?"
"nej, jag fick game winning kill i search, med semtex i skallen på en mhb`are!"
"......?? du är fan mig sjuk i huvudet...."
:-)
Postad 26 March 2010 - 22:15
det var jag! och det var inte HELT random...ingen fi där uppe...springa ner och kasta semtex över staketet bredvid huset...at den prickade zdaarlight var lite tur dock:-)
var på telefon med sambon samtidigt, forsökte föra ett seriöst samtal..."mhmm, känslor...barnen, skolan...jobbet, planering och viktiga saker..."
plötsligt "jaaa! hahaha, fan så ni den?? det var som tusan"
"vaddå? vad säger du? vem pratar du med, har du besök?"
"nej, jag fick game winning kill i search, med semtex i skallen på en mhb`are!"
"......?? du är fan mig sjuk i huvudet...."
:-)
Postad 27 March 2010 - 01:25
Postad 27 March 2010 - 11:57
Tack allihopa!
Vem ska knipa 2:a & 3:e platsen då?
Cederboy 2:a och Ekaa 3:a är mitt tips.
Jag och morre ligger lite för långt efter för att kunna knipa nån av dom platserna tror jag.
Dessutom kommer jag inte lire nåt på hela helgen, möjligen imorgon kväll.
Postad 27 March 2010 - 12:36
Ja det var fan riktigt kul att hoppa in med fastpaced action igenSom vanligt skitkul ikväll. Bra avrundning på kvällen med kalabaliksniping. Gött att se Cel tillbaka på den ljusa sidan med
Postad 27 March 2010 - 20:43
Postad 27 March 2010 - 21:04
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty 7: Black Ops
185 filmer
8 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler