Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - D-link Boxee

8094 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 augusti 2012 - 12:08

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Finns det någon lösning på hackande HD ljud? Är nöjd med min Boxee förutom den irriterande detaljen att ljudet hackar på mina BluRay 1080p MKV rippar. Har en Onkyo 609 som förstärkare som borde kunna avkoda ljudet så Boxeen borde inte behöva trixa med det alls.

Det har redan avhandlats att HD-ljud fungerar inte med Boxee Box och en lösning kommer troligtvis aldrig komma.

Postad 12 augusti 2012 - 17:57

Unregisteredaeedf1bf
  • Unregisteredaeedf1bf
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Hur döper jag filer som är uppdelade i många rars? Exempelvis:

exempel.part1.rar
exempel.part2.rar
exempel.part3.rar

Döper om om dessa i Filebot kommer de att heta "Exempel (2012)", "Exempel (2012) (1)", "Exempel (2012) (2)"

Och går inte längre att packa upp.
Hur brukar ni lösa detta?

Postad 12 augusti 2012 - 20:10

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Hur döper jag filer som är uppdelade i många rars? Exempelvis:

exempel.part1.rar
exempel.part2.rar
exempel.part3.rar

Döper om om dessa i Filebot kommer de att heta "Exempel (2012)", "Exempel (2012) (1)", "Exempel (2012) (2)"

Och går inte längre att packa upp.
Hur brukar ni lösa detta?

Dom ska heta (filmtitel).part1.rar,(filmtitel).part2.rar..osv..osv

Postad 13 augusti 2012 - 16:47

Unregisteredaeedf1bf
  • Unregisteredaeedf1bf
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Dom ska heta (filmtitel).part1.rar,(filmtitel).part2.rar..osv..osv

Tack!

Jag blir galen på det där. Döpa om 5 säsonger av en serie kan ju ta en hel eftermiddag :)

Postad 13 augusti 2012 - 17:34

sean.wiklund
  • sean.wiklund
  • Veteran

• 2 179 inlägg
  • 0

Tack!

Jag blir galen på det där. Döpa om 5 säsonger av en serie kan ju ta en hel eftermiddag :)

Det är DÄRFÖR man packar UPP filerna och skippar RAR-filerna. Jag förstår, att vissa, gillar att ha RAR-filer kvar, men really - what's the point? Packa upp och döp FILMFILEN rätt istället. :)

Postad 13 augusti 2012 - 17:41

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Det är DÄRFÖR man packar UPP filerna och skippar RAR-filerna. Jag förstår, att vissa, gillar att ha RAR-filer kvar, men really - what's the point? Packa upp och döp FILMFILEN rätt istället. :)

Om man fortfarande seedar filerna får man dubletter om man packar upp dom.
Men om man inte seedar och inte har för avsikt att slänga bort serien i första taget är packa upp att föredra.

Redigerat av lappen71, 13 augusti 2012 - 17:42.

Postad 13 augusti 2012 - 20:55

Unregisteredaeedf1bf
  • Unregisteredaeedf1bf
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Jag har allting på NAS-servern, därför orkar inte packa upp det. Får väl ta tag i det där någon helg framöver :)

Postad 16 augusti 2012 - 13:07

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Finns en snubbe på forumet så påstår att han tagit bort reklamen från home och snabbat upp scrollningen i movies. Får väl se om han postar koden eller om han hittar på :)

Postad 17 augusti 2012 - 12:14

Yocke
  • Yocke
  • Forumräv

• 687 inlägg
  • 0
Reklamen? Du menar kortfilmerna boxen länkar till?

Postad 17 augusti 2012 - 15:04

Göktytan
  • Göktytan
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=QULe77THnUM

http://forums.boxee....t=63248&page=12

Redigerat av Göktytan, 17 augusti 2012 - 15:05.

Postad 17 augusti 2012 - 20:25

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Någon som vet om det går att kunna streama (via DLNA?) sina videoklipp och bilder ifrån sin Galaxy S3 till boxeen?

Fungerar på S2an med "all share" appen så antar att även S3 klarar det (boxee stödjer ju DLNA så inga problem i den änden iaf)

Postad 17 augusti 2012 - 20:34

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Någon mer som har problem med att boxen frågar efter user/pass 6,7 gånger efter boot? Den tar inte heller vad man fyller i utan jag måste gå in i filmmappen och skriva in sambalösenordet varje gång. Lösenordet verkar inte sparas....

Edit:Kan tillägga att jag ansluter mot en Netgear NAS

Gå in Inställningar->Nätverk->SMB klient och ange ditt lösenord där så bör det gå bättre.

Boxee Box går nu att roota genom en simpel string injection vid nätverksuppstarten och möjliggör boot via usb.

DÅ kanske boxee äntligen tvingas till en firmware update (för att stoppa elaka pirater):)

Postad 17 augusti 2012 - 20:37

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Det har redan avhandlats att HD-ljud fungerar inte med Boxee Box och en lösning kommer troligtvis aldrig komma.

Fast rent teoretiskt så skulle det gå att lösa i en hackad firmware nu när boxen är knäckt.
Problemet kan lösas genom att ha soft-decoders för ljudet istället för att som nu använda hårdvarustödet.
Boxee tvingades ta bort soft-decoders av licensskäl i 1.1 (har jag för mig)

Postad 17 augusti 2012 - 22:40

F.L.
  • F.L.
  • Lärjunge

• 282 inlägg
  • 0

Gå in Inställningar->Nätverk->SMB klient och ange ditt lösenord där så bör det gå bättre.

DÅ kanske boxee äntligen tvingas till en firmware update (för att stoppa elaka pirater) :)

Tack, det fungerade fint!

Postad 18 augusti 2012 - 09:18

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0

Fast rent teoretiskt så skulle det gå att lösa i en hackad firmware nu när boxen är knäckt.
Problemet kan lösas genom att ha soft-decoders för ljudet istället för att som nu använda hårdvarustödet.
Boxee tvingades ta bort soft-decoders av licensskäl i 1.1 (har jag för mig)

Jag tror det är ganska liten chans, vi kommer nog se mest fulhack pga att det inte går att kompilera en ny verison.
Tar de sig runt bootloadern och startar xbmc så kommer det fungera dock... fast xbmc verkar inte vilja ha att göra med låsta plattformer.

Postad 18 augusti 2012 - 18:23

magnus_sat
  • magnus_sat
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Hur gör jag för att komma åt boxee boxen i nätverket. Jag vill lägga över en film från datorn till en extern hårddisk som är kopplad till boxen via usb. Jag får inte upp boxen i nätverket. Jag kan se alla andra datorer som är inkopplade i vårt nätverk. Jag kör win 7. Är det någon inställning i boxen som jag missat ?

Edit: Jag kommer åt datorn från boxen.

Postad 18 augusti 2012 - 22:17

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Jag tror det är ganska liten chans, vi kommer nog se mest fulhack pga att det inte går att kompilera en ny verison.
Tar de sig runt bootloadern och startar xbmc så kommer det fungera dock... fast xbmc verkar inte vilja ha att göra med låsta plattformer.

Fast XBMC stödjer väl inte HD-ljud överhuvudtaget? Eller är jag ute och cyklar nu?...

Hur gör jag för att komma åt boxee boxen i nätverket. Jag vill lägga över en film från datorn till en extern hårddisk som är kopplad till boxen via usb. Jag får inte upp boxen i nätverket. Jag kan se alla andra datorer som är inkopplade i vårt nätverk. Jag kör win 7. Är det någon inställning i boxen som jag missat ?

Edit: Jag kommer åt datorn från boxen.

Finns någonstans i inställningar att du ska aktivera boxee server och dela ut den, har för mig att det var rätt lätt att hitta...

Postad 18 augusti 2012 - 22:19

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Fast XBMC stödjer väl inte HD-ljud överhuvudtaget? Eller är jag ute och cyklar nu?...

Ja och ner i diket dessutom ;)

http://forum.xbmc.or....php?tid=121877

Postad 18 augusti 2012 - 22:57

magnus_sat
  • magnus_sat
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Löst, hittade under inställningar nätverk/servrar/aktivera windows fildelning som inte var aktiverad.

Postad 19 augusti 2012 - 09:31

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 1

Du pratade ju om PCM. Bitstreama kommer ju nog inte fungera som det ska vad du än gör utan Intels senaste osläppta SDK.

Postad 19 augusti 2012 - 22:12

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Du pratade ju om PCM. Bitstreama kommer ju nog inte fungera som det ska vad du än gör utan Intels senaste osläppta SDK.

Japp jag menar att Boxee avkodar HD-ljudet till LCPM och skickar ut på HDMI, vilket de inte har licens för.

Postad 20 augusti 2012 - 06:33

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Finns en snubbe på forumet så påstår att han tagit bort reklamen från home och snabbat upp scrollningen i movies. Får väl se om han postar koden eller om han hittar på :)

Är ju ingen reklam, utan klipp som utvecklarna rekommenderar.

Tycker det är rätt trevligt då 8 av 10 klipp är riktigt bra saker. Senast var det en 60 minuter dokumentär om USAs "Dream Team" i basket 1992. Väldigt bra!

Postad 20 augusti 2012 - 09:29

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0
Står i valet o kvalet att inhandla en mediaspelare/extender av något slag.

De jag fastnat för när jag kollat snabbt är denna och WD TV Live Gen 3....

Är denna värd så pass mycket mer än WD:n? (WD:n finns för 699 kr och Boxeen 1349 kr, nästan dubbla...)

Hur fungerar det med utdelning osv?
Kan jag ha en NAS eller liknande och köra ifrån, eller måste det vara till en dator?
Om jag kopplar en extern hårddisk till denna, kan jag då komma åt den hårddisken via nätverket? (t.ex. för att spara ner filer som skall spelas upp senare)?

Att köra en 1080P med Digitalt ljud via vanliga nätverket antar jag inte är några problem, eller?

/Jocce

Postad 20 augusti 2012 - 11:06

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Står i valet o kvalet att inhandla en mediaspelare/extender av något slag.

De jag fastnat för när jag kollat snabbt är denna och WD TV Live Gen 3....

Är denna värd så pass mycket mer än WD:n? (WD:n finns för 699 kr och Boxeen 1349 kr, nästan dubbla...)

Hur fungerar det med utdelning osv?
Kan jag ha en NAS eller liknande och köra ifrån, eller måste det vara till en dator?
Om jag kopplar en extern hårddisk till denna, kan jag då komma åt den hårddisken via nätverket? (t.ex. för att spara ner filer som skall spelas upp senare)?

Att köra en 1080P med Digitalt ljud via vanliga nätverket antar jag inte är några problem, eller?

/Jocce

då måste du ha trådat,720p trådlöst funkar hos mig men inte 1080p. HD-ljud (DTS HD-MA t.ex) funkar inte,trådat eller ej! Och ja, du kan komma åt hårddisken via nätverket,inga problem. Jag har för mig att större än 2Gb hårddisk stöds inte heller men jag kan ha fel där. Personligen fyller den mina behov och krav, lite seg kanske och en del appar behöver uppdateras men 3D funkar bra, lite bökigt att dra i gång en 3D film dock,kunde finnas ett snabbläge i stället för gå via menyn. Autoavkänning vore det bästa. Jag vet inget om andra extenders men 1400 pix tycker jag den är värd. Kommer Netflix till Sverige så ska väl denna stödja det. (hoppas jag)

Postad 20 augusti 2012 - 12:11

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0

Spelar ingen roll om du nu avser att avsikten enbart måste vara av kommersiell natur som Neflix eller propagering för ett youtubeklipp. Sedan rent juridiskt faller det in under marknadsföringslagen då avsändare är att betrakta som näringsverksamhet och kan därför inte ses som allmännyttig information då den är tvångsmässig.

Postad 20 augusti 2012 - 16:34

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Spelar ingen roll om du nu avser att avsikten enbart måste vara av kommersiell natur som Neflix eller propagering för ett youtubeklipp. Sedan rent juridiskt faller det in under marknadsföringslagen då avsändare är att betrakta som näringsverksamhet och kan därför inte ses som allmännyttig information då den är tvångsmässig.

Är den tvång? trodde man kunde byta bort den

Postad 20 augusti 2012 - 20:03

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Tycker det är rätt trevligt då 8 av 10 klipp är riktigt bra saker. Senast var det en 60 minuter dokumentär om USAs "Dream Team" i basket 1992. Väldigt bra!

Det största problemet är väl kanske inte att det ligger saker där nere som man är mer eller mindre intresserad utan...
att man skulle kunna utnyttja utrymmet bättre. Customised starts screen har legat på top tre över önskade features sedan boxen släpptes.
Utrymme för widgets eller en bilder på senast tillagade lokala filer hade inte varit fel...

Postad 20 augusti 2012 - 20:23

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Det största problemet är väl kanske inte att det ligger saker där nere som man är mer eller mindre intresserad utan...
att man skulle kunna utnyttja utrymmet bättre. Customised starts screen har legat på top tre över önskade features sedan boxen släpptes.
Utrymme för widgets eller en bilder på senast tillagade lokala filer hade inte varit fel...

Om man vill ha alla dom sakerna varför köper man en mediaspelare som man VET är låst och begränsad?
Istället för att satsa på en liten dator som man installerar Xbmc som har allt detta och mer därtill.

Redigerat av lappen71, 20 augusti 2012 - 20:24.

Postad 22 augusti 2012 - 21:50

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Om man vill ha alla dom sakerna varför köper man en mediaspelare som man VET är låst och begränsad?
Istället för att satsa på en liten dator som man installerar Xbmc som har allt detta och mer därtill.

En boxee är betydligt billigare och enklare att konfigurera än en dator med XBMC och den täcker mina behov med råge. Men mer vill ha mer och varför kan man inte få önska att den blir ännu bättre?

Postad 23 augusti 2012 - 08:20

olaanderberg
  • olaanderberg
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Försökte mig på konststycket att dela ut Boxeen med ansluten extern hårddisk till en nyinköpt Samsung Smart Hub tv, någon som har någon erfarenhet av detta? Tv:n hittar inte Boxeen fast alla fildelningsalternativ är ibockade enligt frågan ovan på denna sida.

Postad 23 augusti 2012 - 09:03

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Försökte mig på konststycket att dela ut Boxeen med ansluten extern hårddisk till en nyinköpt Samsung Smart Hub tv, någon som har någon erfarenhet av detta? Tv:n hittar inte Boxeen fast alla fildelningsalternativ är ibockade enligt frågan ovan på denna sida.

Varför inte koppla in den externa direkt till tv'n?
Går över ån för vatten verkar lite omständigt.

Postad 23 augusti 2012 - 09:27

olaanderberg
  • olaanderberg
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Jovisst det är säkert möjligt men inte speciellt praktiskt, för det första står hårddisken snyggt i tv-bänken och för det andra är båda usb-ingångarna upptagna på tv:n (wifi-dongel och hårddisk för inspelning). Men det borde väl inte vara omöjligt att streama, båda apparaterna är ju smarta... kan inte så mycket om nätverkande bara...

Postad 23 augusti 2012 - 10:00

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Jag tror din tv stödjer DLNA, men boxee använder bara SMB-protokollet för sin server. Så det är nog kört...
Frågan är väl varför du inte bara använder Boxee för att spela upp materialet. Eller är det här någon tv som står i ett annat rum?

Redigerat av Unregistered577c6879, 23 augusti 2012 - 10:07.

Postad 23 augusti 2012 - 10:08

olaanderberg
  • olaanderberg
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Jag tror din tv stödjer DLNA, men boxee använder bara SMB-protokollet för sin server. Så det är nog kört...

Ja det var något sånt jag misstänkte...synd, vore en utmärkt lösning, får väl skaffa en nas istället...

Postad 23 augusti 2012 - 12:30

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Ja det var något sånt jag misstänkte...synd, vore en utmärkt lösning, får väl skaffa en nas istället...

Samma med Sonys nya tv,men min LG Bluray hittar och kan spela upp från Boxee men det laggar jävulskt.

Postad 23 augusti 2012 - 14:00

olaanderberg
  • olaanderberg
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Samma med Sonys nya tv,men min LG Bluray hittar och kan spela upp från Boxee men det laggar jävulskt.

Ok, det var kanske inte så mycket att hoppas på i alla fall då...

Postad 24 augusti 2012 - 10:14

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Såg att Kjell&Co säljer Boxee för 1349:- nu :-) så passa på om ni vill ha en extra :-)

Redigerat av Gundeho, 24 augusti 2012 - 10:14.

Postad 24 augusti 2012 - 19:49

Munkee
  • Munkee
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Vilken boxee firmware är den "bästa" om man skall ge sig på att nedgradera?

Postad 24 augusti 2012 - 20:47

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Ingen tycker jag. Den senaste är den bästa generellt sett.

Postad 24 augusti 2012 - 23:29

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Verkligen mysko, jag läste att den är dlna certifierad på prisjakt. Stämmer väl inte då.

Postad 24 augusti 2012 - 23:36

Unregistered6ad43718
  • Unregistered6ad43718
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Skulle behöva lite hjälp med ett problem jag upplever med min Boxee. För ett par dagar sedan så började fjärkontrollen strula, läste runt lite och kom fram till att den kunde knasa om batteriet var dåligt. Ingen fara, jag har ett Logitech tangentbord som jag kunde och har använt tidigare.

Så jag plockade ur batteriet ur fjärren och började använda tangentbordet istället. Frid och fröjd trodde jag...men icke.
Nu "gör" Boxeen saker utan att jag trycker på några knappar. Spolar fram och tillbaka under några sekunder, pausar, hoppar ut till Hem-sidan etc. Precis som om att det är någon annan som styr den random. Det är inte hela tiden utan under några sekunder med några minuters mellanrum.
Jag har gjort factory reset, uppgraderat mjukvara, plockat ur batterier i fjärr och tangentbord men det forsätter.
Någon som har upplevt detta och vet vad det beror på?

-o

Postad 25 augusti 2012 - 00:09

Yocke
  • Yocke
  • Forumräv

• 687 inlägg
  • 0
Har grannen köpt en Boxee kanske?

Postad 25 augusti 2012 - 04:08

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Skulle behöva lite hjälp med ett problem jag upplever med min Boxee. För ett par dagar sedan så började fjärkontrollen strula, läste runt lite och kom fram till att den kunde knasa om batteriet var dåligt. Ingen fara, jag har ett Logitech tangentbord som jag kunde och har använt tidigare.

Så jag plockade ur batteriet ur fjärren och började använda tangentbordet istället. Frid och fröjd trodde jag...men icke.
Nu "gör" Boxeen saker utan att jag trycker på några knappar. Spolar fram och tillbaka under några sekunder, pausar, hoppar ut till Hem-sidan etc. Precis som om att det är någon annan som styr den random. Det är inte hela tiden utan under några sekunder med några minuters mellanrum.
Jag har gjort factory reset, uppgraderat mjukvara, plockat ur batterier i fjärr och tangentbord men det forsätter.
Någon som har upplevt detta och vet vad det beror på?Kan vara att du måste ha fjärren för att para fjärr och box

-o

Kanske du måste byta batteriet för att para fjärr och box med varann.

Postad 25 augusti 2012 - 10:43

Munkee
  • Munkee
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

Vad var namnet på den som var innan bakrundsbilden ändrades? Den gillade jag, då kunde man bläddra och välja undertexter och den var mycket rappare i menyerna.

Postad 25 augusti 2012 - 11:16

Unregistered7c5139ba
  • Unregistered7c5139ba
  • Beroende

• 1 310 inlägg
  • 0

Hur är det nu egentligen med Boxee Box och HD-ljud!?
Är på jakt efter ny mediaspelare och detta är viktigt!
Många tidiga recensioner tar upp att den bit-streamar dessa "utan problem", andra säger att de har problem med hackande HD-ljud, och det sägs att funktionen togs bort från en viss FW.
Så, går det i så fall att köpa en Boxee, nedgradera FW till en tidig som fixade HD-ljud?
Någon viktig funktionalitet i nyare FW man i så fall går misste om?

Postad 25 augusti 2012 - 11:52

Unregistered6ad43718
  • Unregistered6ad43718
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Har grannen köpt en Boxee kanske?

Har funderat på det också, men då slumpar det sig så att grannen använder den samtidigt som oss, varje gång. Dessutom, är inte fjärrkontrollerna unikt pairade eller kan jag valsa in hos vem som helst och använda min fjärr utan att paira om den?

Kanske du måste byta batteriet för att para fjärr och box med varann.

Problemet är att Boxeen spökar trots att det inte är några batterier i någon fjärr. Borde inte kunna ske.

Postad 25 augusti 2012 - 15:40

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Är det någon speciell funktion i en gammal firmware du är ute efter?
Själv är jag lite irriterad på att DVD-iso resume inte fungerar på senaste FW, men jag skulle inte få för mig att backa.

Postad 25 augusti 2012 - 19:08

detomaso80
  • detomaso80
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Nu slarvar jag lite och frågar här direkt, kan boxee boxen spela upp ljud på filmer filmade med systemkamera (nikon), kameran sparar i .mov och min popcorn hour ger bara bild.

Postad 26 augusti 2012 - 12:29

pellepulare
  • pellepulare
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0
Min navi-x app fungerar inte längre, någon som vet hur man får den att funka igen?

Postad 26 augusti 2012 - 13:04

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1 590 inlägg
  • 0
har precis köpt en boxee, nåt jag ska tänka på vid installation?

kommer köra HDMI till tv och optisk till reciever och koppla in en extern hårddisk som tidigare var kopplat till min PS3a

finns det någon bra nybörjarguide som är aktuell?

hur gör man för att få tillgång till svenska playkanaler om det går? (ex. svt play, tv6 play osv)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.