Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 4

9134 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 November 2013 - 18:56

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 2

Jepp det krävs några bra exklusiva titlar för att man ska öppna plånboken och skaffa en PS4.

Har man inte råd, kan man ju alltid läsa i denna tråd och ursäkta sig med att man har en ful peze som är sååå mkt bättre istället :D
Du kanske var den där nr 11 i kön som aldrig fick någon :P

Postad 30 November 2013 - 19:02

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 1

Har man inte råd, kan man ju alltid läsa i denna tråd och ursäkta sig med att man har en ful peze som är sååå mkt bättre istället :D

Ska man tro en del på detta forum, så måste man ju vara miljonär för att köpa en PC, så den teorin går inte riktigt hem ;)

Som sagt, när det finns bättre exlusiva spel än Knack och Killzone så...

En annan fördel med att vänta är ju att man slipper slåss om en kartong :rolleyes:

Redigerat av Ageve, 30 November 2013 - 19:09.

Postad 30 November 2013 - 19:02

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

aka Museliten.

borde trademarkat det där uttrycket ^^

Postad 30 November 2013 - 19:11

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

• 451 inlägg
  • 0

Håller på att lära mig om sporten nu och kör även madden, Känner mig brutalt okunnig. xD

Lägg till mig om du vill lira mot varann och snacka lite Xnetium är nicket iaf

Postad 30 November 2013 - 19:19

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 3
Kommer sälja mitt PS4 i veckan tror jag.

Snart lirat igenom både Killzone och BF 4.

Bra spel men eftersom jag inte orken att levla genom massa för Multiplayer så ser jag ingen anledning att behålla den. Spelen kommer ju inte innan våren ändå.

Dessutom med lite vinst såklart :)

Postad 30 November 2013 - 19:46

qungen
  • qungen
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
Om man har ghost till ps3 på skiva kan man då uppgradera den till ps4a o endå använda skivan till ps3 och ps4a eller slutar den att funka till ps3

Postad 30 November 2013 - 20:03

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Bra spel men eftersom jag inte orken att levla genom massa för Multiplayer så ser jag ingen anledning att behålla den. Spelen kommer ju inte innan våren ändå.

Och du ville bli addad på PSN föratt?? Tänkte skicka en invite, hade ju varit jeffligt onödigt!! ;)

Postad 30 November 2013 - 20:06

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
Spelat lite Warthunder, NFS: Rivals, Resogun, (och hela flower), samt Contrast, och bästa spelet hittills har varit Contrast, riktigt skön atmosfär och gillar verkligen platformandet i skuggorna. Sjukt lågt metacritic-betyg dock, vad fan är det för fel på recensenter? (Har du svaret Zoiler??). NFS: Rivals får 80+, med ett spel där du får race:a i max 10 minuter ute i den tråkiga öppna världen (Vart tog stadsgatorna vägen, glömde dom bort dom efter Most Wanted?), innan man snabbt måste till en hideout för att casha in sina speedpoints, där du inte kan köra i mer än 1 till 2 minuter utan att en snut hamnar på dig, snutar som förövrigt finns överallt, inte kunnat göra en race utan att man hamnat i en biljakt, ha med snutarna, det är jävligt kul, men inte varenda gång, lite freeroaming hade varit skoj liksom...
Och sen får ett skönt spel som Contrast knappa 60? dafuq är det för fel på recensenter??

Ehh </rant>

Ville bara få sagt, roligaste spelet just nu på PS4:an är Contrast...

Postad 30 November 2013 - 20:15

Careface
  • Careface
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Köp inga PS4 på blocket till överpris.
Har fått info om att Sony sitter på mängder av konsoller och att handlarna kommer få nya redan så tidigt som kommande vecka.

Postad 30 November 2013 - 20:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

vad fan är det för fel på recensenter? (Har du svaret Zoiler??)

Ne jag har då fan aldrig klagat på dem :P

Postad 30 November 2013 - 20:33

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 1

Har fått info om att Sony sitter på mängder av konsoller och att handlarna kommer få nya redan så tidigt som kommande vecka.

Japp hoppas verkligen spekulanterna åker på en stor nit här.

Postad 30 November 2013 - 21:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Smart ;)

Haha säkert.

Du kanske var den där nr 11 i kön som aldrig fick någon :P

Jag skulle kunna köpt 10 stycken men jag ser ingen större poäng med det då det som sagt inte finns några spel jag är intresserad av. De som finns är inte exklusiva så de kan jag spela på min PC. ÄR dessutom rejält upptagen med spel till 3DS och Wii U.

Ska till tyskland i maj och shoppa lite. Eventuellt plockar jag upp en då.

Postad 30 November 2013 - 21:21

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

• 401 inlägg
  • 0
Det e väl inte Puttgarden du ska till?
För där finns det att shoppa! ��

Postad 30 November 2013 - 21:23

Bulthazar
  • Bulthazar
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Naturligtvis hoppas jag att du har rätt då jag inte fått tag på någon än men jag ställer mig ytterst skeptisk till detta.
Det enda som verkar någorlunda sannolikt vad jag sett är att Elgiganten kommer ha Killzone bundlen i webbutiken runt 13/12, oklart gällande butikslager.

Jag kommer hålla utkik iaf :)

Postad 30 November 2013 - 21:58

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 1
Posten har skickat min PS4a fel, ~40 mil. De borde ju fattat att jag skulle vara i Stockholm denna helg....

Postad 30 November 2013 - 22:05

Alezman
  • Alezman
  • Lärjunge

• 450 inlägg
  • 0
Konsolen är regionsfri har jag förstått. Om jag köper t.ex. Battlefield från Ebay i USA (för att illustrera ett exempel), så är det spelbart på min EU-maskin utan bekymmer?

Kan någon reda ut detta - borde väl öppna för massa grey-trade annars? Jag har säkert missat något avgörande här...:)

Postad 30 November 2013 - 22:06

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Konsolen är regionsfri har jag förstått. Om jag köper t.ex. Battlefield från Ebay i USA (för att illustrera ett exempel), så är det spelbart på min EU-maskin utan bekymmer?

Kan någon reda ut detta - borde väl öppna för massa grey-trade annars? Jag har säkert missat något avgörande här... :)

Japp. Regionsfri. Men DLC ska oftast matcha regionen där spelet är från.

Redigerat av Zoiler, 01 December 2013 - 01:41.

Postad 30 November 2013 - 22:11

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0

Kan någon reda ut detta - borde väl öppna för massa grey-trade annars? Jag har säkert missat något avgörande här... :)

Ett tips är att kolla Amerikanska PSN tråden och köpa det digitalt. Då kan du lira på ditt svenska psn sen. Billigt och bra :) Nu på black friday köpte jag assins creed och battlefield 4 för 270kr var :)

Postad 01 December 2013 - 00:05

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 2

har prylnörden i dig igen heder?

sen förstår jag inte riktigt meningen med att stressa igenom två spel så snabbt...chilla lite istället...poppa lite popcorn dra upp några kalla bärs på bordet och lira 2-3 timmar i taget..så gör jag..kommer nog ha med Assassins 4 i flera månader framöver.

Redigerat av WarpGuN, 01 December 2013 - 00:49.

Postad 01 December 2013 - 01:38

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
undra när jag får min ps4 som jag bokade på game i luleå i aug ? :( vill ha den nu.. sist jag ringde så kunde han inte veta när de levereras

Postad 01 December 2013 - 01:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 4
Ett gäng inlägg borttagna, här diskuterar vi PS4 så får ni hålla era personliga Blocket-affärer utanför forumet för allas trevnad.

Postad 01 December 2013 - 07:17

chaffis
  • chaffis
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0

Det är ju inte omöjligt men en liten detalj som är spännande är att enligt den säljare på Webhallen som jag köpte min PS4 av så höjer nordisk film priset en aning på nästa batch av PS4or.

/Fredrik

Postad 01 December 2013 - 09:14

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Det är ju inte omöjligt men en liten detalj som är spännande är att enligt den säljare på Webhallen som jag köpte min PS4 av så höjer Newman priset en aning på nästa batch av PS4or.

/Fredrik

inte förvånad
det är ju trots allt Newman det handlar om...
man kan inte förvänta sig mindre än så

ständigt med sina planer om att tjäna mer pengar

Redigerat av Christopher_A, 01 December 2013 - 09:16.

Postad 01 December 2013 - 10:02

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1524 inlägg
  • 0
Några fler inputs på ljudnivån på konsolen? Låter fläkten mycket?
Hur är ljudnivån i jämförelse med Xbox One? Skiljer grafiken mycket mellan de tv?
Misstänker att alla i denna tråd klart förespråkar ps4 före one. ;)

Xbox one har Kinect, (om det nu kommer några bättre spel än vad som finns till det gamla) Fast barnen har gillat Kinect mycket, därför undrar man om man inte ska fortsätta med one?)
Tänkte ändå ersätta min Blu Ray spelare och kan då lika gärna köpa en ps4 eller x1 känner jag

Postad 01 December 2013 - 10:14

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Hur är ljudnivån i jämförelse med Xbox One? Skiljer grafiken mycket mellan de tv?

Xbox one har Kinect, (om det nu kommer några bättre spel än vad som finns till det gamla) Fast barnen har gillat Kinect mycket, därför undrar man om man inte ska fortsätta med one?)
Tänkte ändå ersätta min Blu Ray spelare och kan då lika gärna köpa en ps4 eller x1 känner jag

Ljudnivån på min är knappt märkbar! Kan inte säga att jag har hört fläkten! Men då står min väldigt öppet. Inte i nån tv bänk eller så!
Kan inte jämföra med Xboxen.

Grafikmässigt så vet vi ju att det skiljer på vissa tredjeparts spel till PS4:ans favör!
Sen har ju Xboxen Ryse och Forza som ser väldigt bra ut!

Och självklart förespråkar iaf jag en PS4. :)

Postad 01 December 2013 - 10:31

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Rockade lite Netflix igår på PS4:an och det funkade problemfritt, förutom att det var lite klyddigt att hitta alla kontroller för olika funktioner. Gick mycket snabbt att starta serier/filmer osv!

Någon som vet hur man får det amerikanska utbudet på sitt Netflix?

Postad 01 December 2013 - 10:32

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Angående ljudnivån är väldigt individuellt då ja tycker min låter mycket, och man blir extra nojjig när fler upplever samma sak, men så prova ja sound meter på mobilen och hamna då på 36-40db vilket är helt okej gissar jag på.

Postad 01 December 2013 - 10:36

Unregistered9be4fd25
  • Unregistered9be4fd25
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Det blir garanterat en Xbone för mig, mycket pga familjen. En PS4 får jag väl köpa när Uncharted eller någon annan bra exclusive kommer ut, men just nu har PS4:an inget som lockar mig. Förutom en kraftfullare GPU, men det har jag i datorn med…

Postad 01 December 2013 - 10:42

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

Angående ljudnivån är väldigt individuellt då ja tycker min låter mycket, och man blir extra nojjig när fler upplever samma sak, men så prova ja sound meter på mobilen och hamna då på 36-40db vilket är helt okej gissar jag på.

Skiljer väldigt mycket på vår hörsel ja så det är klurigt. mobilers db mätare är i stort sett värdelösa dock. Speciellt när vi kommer under 40 blir det svårt få vettiga värden även med halv vettiga SPL-mätare.

För min del tror jag inte det är görligt använda dessa konsoler som bluray spelare om man nu inte kör med ljudisolerande hörlurar vilket jag iof gör för det mesta :)

Postad 01 December 2013 - 10:43

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Rockade lite Netflix igår på PS4:an och det funkade problemfritt, förutom att det var lite klyddigt att hitta alla kontroller för olika funktioner. Gick mycket snabbt att starta serier/filmer osv!

Någon som vet hur man får det amerikanska utbudet på sitt Netflix?

Ändra DNS:en , precis som på ps3 :)

Primary 190.14.36.90
Secondary 109.123.111.24

Postad 01 December 2013 - 10:44

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

• 451 inlägg
  • 0
Ljudnivån för min som står upprätt i min tvbänk är typ nada efter 15timmars(både med skiva och utan) spelande tycker jag är helt godtagbart :)

Postad 01 December 2013 - 10:53

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
enda gången jag hört PS4:an (utan att lägga mig raklång vid tv bänken med örat mot) var när NFS:Rivals installerades från skivan, då förde den en jävla massa väsen, tyst som en mus igen efter installationen dock, även med skiva i.

Postad 01 December 2013 - 10:56

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0

Ändra DNS:en , precis som på ps3 :)

Primary 190.14.36.90
Secondary 109.123.111.24

Coolt, hittade bara betaltjänster. Funkar denna gratis och bra? Blir konsolen nämnvärt slöare när man använder den iom att den måste slå upp allt mot amerikanska DNS:er?

Postad 01 December 2013 - 11:02

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Coolt, hittade bara betaltjänster. Funkar denna gratis och bra? Blir konsolen nämnvärt slöare när man använder den iom att den måste slå upp allt mot amerikanska DNS:er?

Betaltjänster?

DNS:en fungerar, men ibland så skriker den till efter man sett ett avsnitt av "Just nu kan inte..." nånting står det. Men det är testa starta nästa avsnitt igen och oftast funkar det. Annars är det bara att starta om Netflix så funkar det.

Jag har inte upplevt några andra problem med att konsolen blir slöare, inte på ps3:an heller. DNS:en är gratis, har kört med den sen början av året om jag minns rätt.

Redigerat av DragonPuffer, 01 December 2013 - 11:03.

Postad 01 December 2013 - 11:02

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0
latencyn kommer ju öka en del men ska du inte köra super kompetitiv gaming så lär det fungera rätt bra.

Postad 01 December 2013 - 11:07

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
DNS uppslag kommer inte påverka latency, eller slöa ner din PS4:a. DNS uppslag funkar så att du/din dator/PS4:a frågar dns servern "vad har www.netflix.com för IP-adress?" och får svar från DNS resolvern "176.34.184.243" (eller liknande). Sen är din kommunikation med DNS servern klar, du har fått IP-adressen, och snackar direkt med 176.34.184.243. I alla fall till nästa gång du vill kommunicera med en maskin du inte kommunicerat med på dom senaste 15 minutrarna.
Brukar ha en lokal cache på 15-30 minuter (olika på olika system) av alla uppslag du gjort, så du inte frågar DNS resolvern varje gång.

Sen sker DNSuppslaget med väldigt lite data, och det är inte latenskritiskt, så inte att oroa sig för att DNSservern kanske ligger i USA.

Postad 01 December 2013 - 11:36

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Låter vettigt, får testa den. Kör en provperiod från unblockus och det funkade bra det lilla jag provade idag. Men de vill ha $5 per månad vilket snabbt blir saftigt för det lilla jag vill använda netflix.

Postad 01 December 2013 - 11:39

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

latencyn kommer ju öka en del men ska du inte köra super kompetitiv gaming så lär det fungera rätt bra.

Tror du tänker på proxys, med proxy så får du högre latens m.m.

@Maximm, tror det DragonPuffer postade bara är att använda, utan att betala.

Postad 01 December 2013 - 11:44

Careface
  • Careface
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Det är ju inte omöjligt men en liten detalj som är spännande är att enligt den säljare på Webhallen som jag köpte min PS4 av så höjer nordisk film priset en aning på nästa batch av PS4or.

/Fredrik

Det kommer i så fall påverka priset marginellt för att hålla ner gråimporten.

Postad 01 December 2013 - 11:52

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Sen är ju frågan vilka servrar den pekar ut, pekar den ut amerikanska servrar för spel och annat PS4 content så kommer det bli slöare, men pekar den endast ut US servrar för Netflix kommer det funka fint.

Postad 01 December 2013 - 11:58

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Just nu är jag mest sugen på Rivals måste jag erkänna, ångrar lite att jag inte köpte det med konsolen.
Grannen har köpt det, ska se om jag får låna det. Men han spelar det rätt mkt, så blir nog svårt att hitta en lucka :)

Postad 01 December 2013 - 12:25

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1524 inlägg
  • 0

Ljudnivån på min är knappt märkbar! Kan inte säga att jag har hört fläkten! Men då står min väldigt öppet. Inte i nån tv bänk eller så!
Kan inte jämföra med Xboxen.

Grafikmässigt så vet vi ju att det skiljer på vissa tredjeparts spel till PS4:ans favör!
Sen har ju Xboxen Ryse och Forza som ser väldigt bra ut!

Och självklart förespråkar iaf jag en PS4. :)

Jo, i denna tråd gör väl alla det. :)
Är väldigt sugen på PS4, med tanke på des lägre pris och ok gränssnitt.
Men funderar på om Kinectspelen framöver kommer att väga tungt för spel till familjen?

Det blir garanterat en Xbone för mig, mycket pga familjen. En PS4 får jag väl köpa när Uncharted eller någon annan bra exclusive kommer ut, men just nu har PS4:an inget som lockar mig. Förutom en kraftfullare GPU, men det har jag i datorn med…

Har du koll på om det kommer mycket Kinectspel, eller är det andra familjespel du tänker på som gör att du väljer one? just tv integrationen tror jag inte ett dugg på att det kommer att fungera bra i Sverige.

Jag är nöjd med både ps3 och 360 som jag har, där 360 vinner på Kinect för barnen i dagsläget.
Svårt val detta....

Viktigaste är dock att fläkten inte susar iväg och låter som bara den när man ska se på Netflix eller ser på en Blu Ray film.

Postad 01 December 2013 - 12:39

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

Just nu är jag mest sugen på Rivals måste jag erkänna, ångrar lite att jag inte köpte det med konsolen.
Grannen har köpt det, ska se om jag får låna det. Men han spelar det rätt mkt, så blir nog svårt att hitta en lucka :)

Tycker du borde prova grannens innan du väljer att köpa. Blev själv väldigt besviken på NFS:Rivals, visst ser det snyggt ut, och det är kul att köra, men det är för lite freeroaming, för mycket styrt med att du konstant ska fly ifrån snutarna, i varje moment, blir för mycket för min smak.

Postad 01 December 2013 - 13:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Har du koll på om det kommer mycket Kinectspel, eller är det andra familjespel du tänker på som gör att du väljer one? just tv integrationen tror jag inte ett dugg på att det kommer att fungera bra i Sverige.

Såna här diskussioner passar ju bättre i en "xbox one eller PS4"-tråd.

Postad 01 December 2013 - 14:10

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
Märkte en konstig grej med PS4:an idag. Det hela började igår kväll när jag körde lite BF4 på PC, krashade (inte ovanligt direkt), och försökte joina igen men gick inte. Game disconnected, could not join server, fick det hela tiden, omstarter hjälpte inte, efter lite felsökning verkade det som att en port som BF4 behöver, som den får av routern via uPNP, hade blivit adresserad en annan maskin på mitt nätverk. så jag nollställer uPNP:n, försöker igen, och fortsätter spela. Idag hände samma sak, kollar uPNP på routern och det är en annan maskin som fåt porten som BF4 behöver, kollar upp vad för maskin det är och det är min PS4:a, som är i standby, med networking som hela tiden snor den porten. Har inte ens BF4:a till PS4:an, men den envisas med att den porten ska till PS4:an via uPNP, även i standby. Skumt fel...

Postad 01 December 2013 - 14:24

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

enda gången jag hört PS4:an (utan att lägga mig raklång vid tv bänken med örat mot) var när NFS:Rivals installerades från skivan, då förde den en j*vla massa väsen, tyst som en mus igen efter installationen dock, även med skiva i.

Hör ps4 gör man ju, lyssnat på några stycken och jag skulle aldrig använda den som blu ray spelare låter för mycket helst om man jämför med en bra blu ray spelare drivverket är ju inte direkt tyst...

Redigerat av jimjans, 01 December 2013 - 14:29.

Postad 01 December 2013 - 15:12

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1524 inlägg
  • 0

Såna här diskussioner passar ju bättre i en "xbox one eller PS4"-tråd.

Har inte hittat nån, jag får väl skapa en sån idag. :)

Hör ps4 gör man ju, lyssnat på några stycken och jag skulle aldrig använda den som blu ray spelare låter för mycket helst om man jämför med en bra blu ray spelare drivverket är ju inte direkt tyst...

Det är detta jag är ute efter, ps3an hade jag inte använt som blu ray spelare till film då den väsnas för mycket. Om det är så kör jag hellre en ren Blu Ray spelare.

Postad 01 December 2013 - 15:18

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0
Omdet var nån som missade denna releaseshow från Rom så kolla in den!
Rätt cool faktiskt! :)

http://www.youtube.c...h?v=1o4op7wvSRA

Här är en fast från lite närmre håll!
http://www.youtube.c...h?v=RDZ8dHhrMO4

http://www.computera...ps4-light-show/

Postad 01 December 2013 - 15:36

llrobanll
  • llrobanll
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Verkar inte bara vara kineser som är drabbade av blue light of death. Läste på sweclockers om en som hade fått det på sin och det var en som var gjord i Japan. Så bara för att man har det sitter man inte säkert. Blev lite nervös när jag fick en kines men peppar peppar funkar den kanon :)

Postad 01 December 2013 - 15:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Verkar inte bara vara kineser som är drabbade av blue light of death. Läste på sweclockers om en som hade fått det på sin och det var en som var gjord i Japan.

Nej det är ju klart, det hände även en på vårt forum.

4 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 4 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.