Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation TV 2013 1GB
(Spelkonsoler)
|
8
|
(10)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) Pro 1TB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(101)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) Slim 500GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(48)
|
3 490:- |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation Pro (2679 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4: Priser, förbokningar, bundles mm (4173 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation Vita TV (72 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 01 December 2013 - 17:05
Postad 01 December 2013 - 17:19
Postad 01 December 2013 - 19:30
Verkar inte göra det nu på 4:an, är det någon inställning?
har isåfall inte hittat den så tacksam för tips :-)
Postad 01 December 2013 - 19:57
Postad 01 December 2013 - 23:16
Postad 02 December 2013 - 07:34
Hur känns HK i fps spel jämförelse med ps3ans HK?
Kört lite 360 kontroll till pc, testade lite fps... Va ju grymt skönare än ps3ans kontroll! :0
Har alltid haft lite svårt att komma in i fps spel med HK... Men kändes på nåt sätt bättre med Xbox kontrollen... Så hoppas sen när jag köper ps4a att HK är skönare!
Postad 02 December 2013 - 08:26
Men men är den bakåtkompatibel med några ps3 spel?
Ska köpa en så fort dom kommer in igen iaf.
Redigerat av Unregisteredd27f924d, 02 December 2013 - 08:26.
Postad 02 December 2013 - 08:31
Nån här som drabbats av en defekt ps4a ännu?
Hur känns HK i fps spel jämförelse med ps3ans HK?
Kört lite 360 kontroll till pc, testade lite fps... Va ju grymt skönare än ps3ans kontroll! :0
Har alltid haft lite svårt att komma in i fps spel med HK... Men kändes på nåt sätt bättre med Xbox kontrollen... Så hoppas sen när jag köper ps4a att HK är skönare!
Efter att ha hunnit med lite granna i helgen så måste jag få säga att HK'n är mycket skönare än till PS3. Ligger mycket bättre i handen och har bättre knappar/triggers.
Postad 02 December 2013 - 09:20
Nej den är inte bakåtkompatibel med PS3 spel, men det kommer en streaming tjänst Gaikai som man skall kunna spelaMan skulle nog ha bokat ett ps4
Nu får man vänta lite på den...
PS1, PS2 & PS3 spel. men vet inte när den kommer.
Postad 02 December 2013 - 09:31
Nej den är inte bakåtkompatibel med PS3 spel, men det kommer en streaming tjänst Gaikai som man skall kunna spela
senaste rykten säger q3 2014 i usa och nån gång under 2015 i europa
Postad 02 December 2013 - 09:48
mvh
Fredrik
Postad 02 December 2013 - 09:51
Postad 02 December 2013 - 10:16
Postad 02 December 2013 - 10:17
Nej den är inte bakåtkompatibel med PS3 spel, men det kommer en streaming tjänst Gaikai som man skall kunna spela
De har aldrig lovat PS3 spel genom gaikai. Vi får se helt enkelt.
Tror inte det kommer hända för det blir galet dyrt att ha en massa ps3or som strömmar ut spel genom gaikai.
Multititlarna som finns till PC kan man dock enkelt streama genom gaikai. Förvänta er inte att det kommer hända med de exklusiva titlarna till PS3 bara. Jag kommer bli förvånad om det händer.
Redigerat av Unregistereddc471864, 02 December 2013 - 10:20.
Postad 02 December 2013 - 10:32
är alla ps4:or ogjämna på undersidan? alltså den står inte plant.
jepp men det är inget som syns. jag visade mina polare som oxå har PS4. dem hade inte märkt det.
fast min PS4 står på SD kuddar så det spela ringen roll här inte
Postad 02 December 2013 - 10:33
Ok, ja upptäckte detta när jag ställde in den i skåpet, frågan e varför dom gjort den på detta vis.jepp men det är inget som syns. jag visade mina polare som oxå har PS4. dem hade inte märkt det.
fast min PS4 står på SD kuddar så det spela ringen roll här inte
Postad 02 December 2013 - 10:34
är alla ps4:or ogjämna på undersidan? alltså den står inte plant.
Sony har valt att inte sätta en gummitass på ena kortsidan på grund av att dom inte tyckte den skulle se snygg ut i vertikalt läge.
Därför kan man helt enkelt trycka ner konsolen och därmed få den att "vicka".
Postad 02 December 2013 - 10:42
http://www.amazon.co...4/dp/B00D781Q9G
Postad 02 December 2013 - 10:45
nu är det inte PS3or som står för virtualiseringen utan det går flera emulerade PS3or på en serverstationDe har aldrig lovat PS3 spel genom gaikai. Vi får se helt enkelt.
Tror inte det kommer hända för det blir galet dyrt att ha en massa ps3or som strömmar ut spel genom gaikai.
Multititlarna som finns till PC kan man dock enkelt streama genom gaikai. Förvänta er inte att det kommer hända med de exklusiva titlarna till PS3 bara. Jag kommer bli förvånad om det händer.
Det är väl snarare så att de vill att man köper deras Vertical Stand eftersom de inte anser att den står tillräckligt stabilt utan det.
http://www.amazon.co...4/dp/B00D781Q9G
http://kotaku.com/ye...help-1464567523
Postad 02 December 2013 - 11:12
Postad 02 December 2013 - 11:49
Man skulle nog ha bokat ett ps4
Nu får man vänta lite på den...
Nej, man kan inte köra PS3-spel på PS4. Däremot så får man gratis PS4-versioner av några PS3-spel (hittills är det väl Flower och Sound Shapes) om man äger dem på PS3 (eller PSVita). Ett flertal spel går också att köpa PS4-versionen av för en billig peng om man äger PS3-versionen, t.ex. Battlefield 4, Call of Duty: Ghost, Assassin's Creed 4 och några till.
Postad 02 December 2013 - 11:55
Det känns ju inte riktigt NextGen att det går långsammare att svara /skicka game invites än på PS3 ?
Det ska snurras på bilder och skit när man ska besvara invites i CoD....
Kanske är en CoD grejj snarare än en PS4 grej, fan vet....
Postad 02 December 2013 - 11:55
trycka ner R3 och därmed styra markören med rörelsesensorn i kontrollen och därmed komma till vald bokstav!
Bara det att denna styrning är inverterad! För mig är detta helt fel!
Är det någon som vet om man kan ändra det?
Postad 02 December 2013 - 15:37
När man skriver meddelanden i ps4:an så styr man markören antagligen med L3. Men man kan även styra genom att
trycka ner R3 och därmed styra markören med rörelsesensorn i kontrollen och därmed komma till vald bokstav!
Bara det att denna styrning är inverterad! För mig är detta helt fel!
Är det någon som vet om man kan ändra det?
Konstigt. den är inte inverterad för mig och jag har inte gjort några inställningar alls.
Postad 02 December 2013 - 15:51
Ni som har spelat flera spel (Jag har bara testa CoD..): Funkar Game invites lika enormt segt som i CoD ?
Det känns ju inte riktigt NextGen att det går långsammare att svara /skicka game invites än på PS3 ?
Det ska snurras på bilder och skit när man ska besvara invites i CoD....
Kanske är en CoD grejj snarare än en PS4 grej, fan vet....
Håller med dig, otroligt vad segt det är på ps4:an!!!
Postad 02 December 2013 - 15:57
Kopplade precis in min Ps4 för första gången. Så jäkla gött tänkte jag. Eller hur! Lyckan var minst sagt kortlivad.
Det första jag skulle göra var att ta hem 1.51 uppdateringen. Detta gick bara inte, hela tiden stanna den en bit in eller i slutet av nedladdningen o sa någon om time out to server eller något sånt. Efter ca 15 försök tänkte jag att jag startar om den och hoppas på bättre lycka.. Nja.. sitter nu med en Ps4 som bara visar myrornas krig
Som någon innan i tråden nängde har jag exakt samma problem, med exakt samma reciever (Yamaha 773) illa. Dock är nog inte just denna setup felet utan Ps4, då denna fenomen verkar väldigt vanligt.
Hur löste ni detta när ni andra inte fick bild? Vet att jag är långt ifrån ensam
Redigerat av Firre77, 02 December 2013 - 16:02.
Postad 02 December 2013 - 16:02
De har fortfarande aldrig lovat ps3 spel. Ingen vet när den kommer, finns inga egentliga säkrade uppgifter alls. Lär visa sig i framtiden
http://www.youtube.c...ZAPDV3ew#t=8217
Nästa år , börjar i USA.
Redigerat av DragonPuffer, 02 December 2013 - 16:02.
Postad 02 December 2013 - 16:17
glöm inte att dra ner skärpan på TV-inställningen. hade ganska högt på PS3an när jag spelade spel men nu har jag dragit ner den till noll precis samma inställning som jag har när jag kollar på blu-ray film. Spelen ser mycket bättre ut nu
Spelar du inte med "game mode" påslaget? Om ja,får du ändå bra input lag resultat? Min tv ligger på 30ms med game mode, säkert det dubbla utan (minst)
Postad 02 December 2013 - 16:27
Glad i hågen så var man och hämtade ut 4,an från Ica.
Fort hem,ut med 3,an ur tv-bänken.koppla in alla kablar.slår på projektor,förstärkare, Ps4n....
Ingen bild!.
Går in i safe mode där vill han ha bara 480p.okej då.
Startar om har bild!.följer set upen.
Gör en uppdatering av program varar.ps4n medelar att den startar upp automatiskt....I **** heller!!!.
Så nu sitter man här med en blå pulserande plast klump så vägrar släppa in mig i safe mode igen. Piper en gång, dör sen.
Är då j*vla förbannad. ..allt är Spel mongo affärens fel....
Postad 02 December 2013 - 16:28
Konstigt. den är inte inverterad för mig och jag har inte gjort några inställningar alls.
Jaha va konsigt!
Om du lutar kontrollen framåt går markören neråt eller uppåt då?
Dessutom är den väldigt känslig! Man måste vara otroligt finkänslig när man ska flytta den för att den inte ska
fara runt över allt!
Redigerat av Zerokelvin, 02 December 2013 - 16:30.
Postad 02 December 2013 - 16:52
Jag hade samma problem som dig och helt plötsligt hoppade det igång efter några omstarter..Jaha så det var det här man har väntat på i 8 j.vla månade!!!!.
Fort hem,ut med 3,an ur tv-bänken.koppla in alla kablar.slår på projektor,förstärkare, Ps4n....
Ingen bild!.
Gör en uppdatering av program varar.ps4n medelar att den startar upp automatiskt....I **** heller!!!.
Så nu sitter man här med en blå pulserande plast klump så vägrar släppa in mig i safe mode igen. Piper en gång, dör sen.
Postad 02 December 2013 - 16:56
Jaha så det var det här man har väntat på i 8 j.vla månade!!!!.
Ingen bild!.
Ahh! Va tråkigt! Har du kollat HMDI kontakten och sladden?
Alternativt kolla så att hårddisken sitter ordentligt i! Var tydligen några som haft problem med det!
Postad 02 December 2013 - 17:41
har prövat allt.tur att Spelbutiken han stänga supporten idag.Ahh! Va tråkigt! Har du kollat HMDI kontakten och sladden?
Alternativt kolla så att hårddisken sitter ordentligt i! Var tydligen några som haft problem med det!
Postad 02 December 2013 - 17:41
Vet inte om du fixat det men, Jag får då ut DD+. Har ställt in PS4 på HDMI OUT och Bitström (Dolby).är det någon som kan välja 5.1-ljud i Netflix och vad har ni för inställningar isåfall?
Postad 02 December 2013 - 18:29
Postad 02 December 2013 - 18:33
Hörlurarna jag köpte på webhallen till mitt ps3 verkar inte stödjas på ps4 ....nån som vet om de kommer nån uppdatering. Eller nåt så jag kan använda dom
Vilka lurar är det? Inga bluetooth lurar funkar just nu men du kan koppla in dom i 3.5mm i handkontrollen om dina lurar har 3.5mm
Postad 02 December 2013 - 18:33
Jaha så det var det här man har väntat på i 8 j.vla månade!!!!.
Ingen bild!.
Krypteringen o din tv som inte gillar varandra?
Postad 02 December 2013 - 18:51
Vilka lurar är det? Inga bluetooth lurar funkar just nu men du kan koppla in dom i 3.5mm i handkontrollen om dina lurar har 3.5mm
Sony official pulse wireless
Japp dom e bluetooth
Ok tack för svar får testa !
Postad 02 December 2013 - 20:06
Önskar att det var så.Har testat att koppla den direkt till tvn samt projektorn.samma visaKrypteringen o din tv som inte gillar varandra?
Okej, kanske dumt att skylla på Spelbutiken för det här.men efter att väntat så länge,och se andra få sina konsoler före...ja då är det inte lätt att va snäll.
Postad 02 December 2013 - 20:27
Du kommer alltså inte ens in i Safemode? Jag uppdaterade via USB då¨jag räknade med att det skulle vara segt i Fredags.Önskar att det var så.Har testat att koppla den direkt till tvn samt projektorn.samma visa
.
Okej, kanske dumt att skylla på Spelbutiken för det här.men efter att väntat så länge,och se andra få sina konsoler före...ja då är det inte lätt att va snäll.
Postad 02 December 2013 - 20:33
Spelar du inte med "game mode" påslaget? Om ja,får du ändå bra input lag resultat? Min tv ligger på 30ms med game mode, säkert det dubbla utan (minst)
jag kör på gamemode. har inga som helst problem med inputlag
Postad 02 December 2013 - 20:55
Postad 02 December 2013 - 21:46
Nä jag gjorde misstaget att uppdatera trådlöst.allt gick bra tills den skulle starta upp sig igen...hände ingenting.och nu om jag håller in "knappen"så stänger den av sig direkt efter pipet.Du kommer alltså inte ens in i Safemode? Jag uppdaterade via USB då¨jag räknade med att det skulle vara segt i Fredags.
Postad 02 December 2013 - 21:52
Postad 02 December 2013 - 22:22
Om det nu skulle vara din tv och proj som är inställda på att ta emot högre upplösning.
Det felet hade jag på ps3an.
Lycka till
Postad 02 December 2013 - 23:26
Redigerat av TUCA, 02 December 2013 - 23:27.
Postad 02 December 2013 - 23:30
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
9 bilder
9 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?