Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 23 February 2009 - 23:11
Revansch i KZ2 sen då?
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 23 February 2009 - 23:11.
Postad 23 February 2009 - 23:38
http://www.youtube.c...h?v=LuReKaaAnng
Lägger upp resten av filmerna imorgon.
Redigerat av BrittBastard, 24 February 2009 - 00:24.
Postad 23 February 2009 - 23:50
Kul!1 av matcherna, [MHB) vs [SweD]:
http://www.youtube.c...h?v=LuReKaaAnng
Ser fram emot fler videos...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 24 February 2009 - 01:11.
Postad 24 February 2009 - 01:42
Till Brittan säger jag: kanon med filmningen, ska bli kul att se resterande klipp imorgon...
Angående revanch osv, jah absolut, min personliga högsta prio just nu å framöver är att vinna över MHB:s vinnar lag i ngt spel, COD är nog mest min grej tror jag(hoppas på revanchmatcher i MW 2), vet själv inte än ifall det blir ngt KZ2 nu eller framöver, men vi(MHB, SweD, å Co) är och förblir "spelande swedish people" och vi möts alltid förr eller senare...
Kul spel ikväll!!! Alla medverkande!!!(Har aldrig haft mer nördiga CoD4 spelare inne samtidigt som ikväll...
Postad 24 February 2009 - 06:49
Postad 24 February 2009 - 08:34
Postad 24 February 2009 - 13:02
Själv spelade jag riktigt uselt igår, som vanligt nu för tiden...
Kul med videos, men går det inte att få bättre kvalitet, svårt att se vad som visas.
Postad 24 February 2009 - 13:06
Grattis grabbar!
Själv spelade jag riktigt uselt igår, som vanligt nu för tiden...
Kul med videos, men går det inte att få bättre kvalitet, svårt att se vad som visas.
Va fan snackar du, skaffa dig glasögon! Hahaha!
Nej du har rätt, ska fixa till resterande videos så att det förhoppningsvis blir bättre kvalité på dom när dom ligger på youtube!
Postad 24 February 2009 - 14:32
Postad 24 February 2009 - 14:42
Dock så hade vi ett riktigt starkt lag så vinna var ju det enda alternativet
Skall bli kul att se sabotage videon... typ 13 min långt springa fram å tillbaka...
Redigerat av frass3, 24 February 2009 - 14:48.
Postad 24 February 2009 - 14:53
Bra spelat igår grabbar, själv gjorde jag en liten blek insats var bara hq matchen som gick bra för egen del. SD matchen som är på filmen gick lite väl fort, l2ickard gjorde rent hus på engång...
![]()
Dock så hade vi ett riktigt starkt lag så vinna var ju det enda alternativet
Skall bli kul att se sabotage videon... typ 13 min långt springa fram å tillbaka...
Yes, Sabotage-matchen var nog den jämnaste. Snin var grymt offensiv där och var nog den som oftast hade bomben tror jag.
Ja, den videon ( S&D ) som jag har lagt upp var väl egentligen den tråkigaste för som du säger så gick den grymt fort. Jag lyckades väl missa det mesta av den action som ändå var...
Postad 24 February 2009 - 15:02
Postad 24 February 2009 - 15:56
Iaf så spelade vi tight och alla gjorde en bra insats tycker jag. Vi hade god kontroll på alla matcherna.
Förra SweD-gänget gjorde mer motstånd.
Postad 24 February 2009 - 16:05
På sabotage-matchen plantade vi 4 gånger (el liknande) innan vi lyckades spränga och de kom nästan aldrig över halva banan (kändes det som). Utdragen var den, men vet inte om jag tycker den var så jämn.
Iaf så spelade vi tight och alla gjorde en bra insats tycker jag. Vi hade god kontroll på alla matcherna.
Förra SweD-gänget gjorde mer motstånd.
Observera, "jämnaste" skrev jag. Ingenting annat.
När ni lirade Domination hade ni TOTAL kontroll kan jag säga!
Hahaha, skönt att du tyckte att SwedA gjorde mer mostånd eftersom det var dom vi ( MHB "A" ) fick stryk av.
Jaja, kul turnering och bra initiativ av Patrik888 (???) iallafall.
Postad 24 February 2009 - 16:20
Nu får cod4 pensioneras ett tag så syns vi i stridens hetta i KZ2 istället
Postad 24 February 2009 - 19:16
Postad 24 February 2009 - 19:21
Ja nu går fegliret cod4 i graven hoppas jag. Gött att slippa överbra lmg, juggernaut och martyrdom ett tag
Det störigaste dock (Campers). Kommer man aldrig kunna bli av med ändå. =(
Postad 24 February 2009 - 23:02
Vad är oddsen för det liksom?
Postad 24 February 2009 - 23:10
Häftigt, jag träffade nyss på Dr.Death och 2 andra härifrån på COD när jag spelade TT.
O vi träffade dig!
Postad 24 February 2009 - 23:18
O vi träffade dig!
Jag träffade 2 av er iaf! Ingen aning vilka dock, kom in rätt sent i matchen sen bara drog ni, tror ni blev rädda eller nåt.
Postad 24 February 2009 - 23:32
Häftigt, jag träffade nyss på Dr.Death och 2 andra härifrån på COD när jag spelade TT.
aah va de du om hade SWE som klantagg?
Postad 25 February 2009 - 07:47
Me oxå undrar det....?
Jag laddade upp 1 video igår till youtube men jag tror det fuckade upp sig.
Det är inga som helst problem att ladda upp den från min dator men när den är uppladdad till 100% så står youtube bara och tuggar....jaja, får kolla upp det ikväll igen...NOT!
Lär ju bli KZ2 för hela slanten ikväll!
Jag återkommer!
Postad 25 February 2009 - 08:21
Jag laddade upp 1 video igår till youtube men jag tror det fuckade upp sig.
Det är inga som helst problem att ladda upp den från min dator men när den är uppladdad till 100% så står youtube bara och tuggar....jaja, får kolla upp det ikväll igen...NOT!
Lär ju bli KZ2 för hela slanten ikväll!
Jag återkommer!
Det måste väl gå att göra parallellt, jag sitter alltid å surfar när jag spelar cod innan man respawnar
Postad 25 February 2009 - 08:48
Det måste väl gå att göra parallellt, jag sitter alltid å surfar när jag spelar cod innan man respawnar
Vadå? Jag hade inte tänkt respawna. Hahahaha!
Ja, det klart att det gör. Vi får se om jag orkar.
Jag tror jag vet varför det inte funkade, det var "Sabotage-klippet" som jag la upp igår och det är ju längre än 10min som är gränsen!
Postad 26 February 2009 - 04:03
Asså inte den första filmen som du la ut igår, utan den nya...
Postad 06 March 2009 - 15:05
Postad 10 March 2009 - 05:04
Ett av mina nya nick "Dalle_The_Legend", är ordentligt respekterat i CoD4/Cagematch...
Finns det INTE EN ENDA snubbe till på MHB som lirar Cage???
Edit : Detta är inget, "här är mitt nya nick", utan enbart skryt!
Edit nr2 : jag ska inte ta bort detta inlägg, men fan va dum man är när man har 2-3st för många pilsner i kroppen, Gonatt!
Redigerat av dallan1981, 10 March 2009 - 06:35.
Postad 10 March 2009 - 08:18
Tur att man inte får se nästa bild...dagen efter...inga glada miner då inte...
Hahahahaha!!!
Postad 10 March 2009 - 11:57
Britt --> vart är våra filmer? vill se när vi åt upp swed
Calme Frasse, calme.
Jag har ju varit i Åre 1 vecka och sen har jag lirat KZ2 och helt enkelt inte prioriterat det.
Ikväll kommer jag antagligen inte vara hemma men vi ska se vad vi kan göra åt saken imorgon.
Postad 10 March 2009 - 13:10
Tänkte bara berätta en viktig sak för oss "Coddare"...
Ett av mina nya nick "Dalle_The_Legend", är ordentligt respekterat i CoD4/Cagematch...
Edit nr2 : jag ska inte ta bort detta inlägg, men fan va dum man är när man har 2-3st för många pilsner i kroppen, Gonatt!
Vilken härlig självdistans du har dallan!
Om du vill kan du få förnedra mig nån kväll!
Iofs. tycker jag Cagematch kan bli rätt segt, men på shipment händer det iaf. saker hela tiden!
Redigerat av Dr. Death, 10 March 2009 - 13:10.
Postad 11 March 2009 - 23:44
Calme Frasse, calme.
Jag har ju varit i Åre 1 vecka och sen har jag lirat KZ2 och helt enkelt inte prioriterat det.
Ikväll kommer jag antagligen inte vara hemma men vi ska se vad vi kan göra åt saken imorgon.
Går det bra med redigeringen?
Postad 12 March 2009 - 09:32
Går det bra med redigeringen?
Det är en definitionsfråga, jag har inte gjort nåt så det går varken bra eller dåligt.
Skämt åsido, redigerar gör jag inte, tar alldeles för lång tid. Jag lägger bara upp dom som dom är.
Tyvärr går det oerhört långsamt att lägga upp en film på 10min, visst jag behöver ju självklart inte sitta vid datorn hela tiden men...jaja, inga ursäkter. Jag har inte gjort det.
Men om du vill ha dom så skulle jag kunna lägga upp dom på TPB, eller så kör vi direkt via dator till dator...
Postad 12 March 2009 - 09:47
HAHAHAHAHAHA säger jag! Fy fan vad dåligt det gick i början! Snacka om att man var tvungen att ställa ner sensen till low! Hahahaha, vilken ###### skillnad mot KZ2!! Varken positivt eller negativt utan bara en jvla skillnad!
Men man kom ju ganska snabbt tillbaka "i gängorna" som tur var. Gick t o m riktigt bra efter ca 4-5 matcher.
Jaja, det var det om det.
Postad 12 March 2009 - 09:57
Det är en definitionsfråga, jag har inte gjort nåt så det går varken bra eller dåligt.
Skämt åsido, redigerar gör jag inte, tar alldeles för lång tid. Jag lägger bara upp dom som dom är.
Tyvärr går det oerhört långsamt att lägga upp en film på 10min, visst jag behöver ju självklart inte sitta vid datorn hela tiden men...jaja, inga ursäkter. Jag har inte gjort det.
Men om du vill ha dom så skulle jag kunna lägga upp dom på TPB, eller så kör vi direkt via dator till dator...
Lägg upp dem på TPB å länka sen, kan de som vill se tanka hem dem, låter som en väldigt bra ide.
Postad 12 March 2009 - 13:20
Till något helt annat; jag, Nasty, Döden, hogberg och nån till ( polare till Döden tror jag ) lira lite COD4 igår.
HAHAHAHAHAHA säger jag! Fy fan vad dåligt det gick i början! Snacka om att man var tvungen att ställa ner sensen till low! Hahahaha, vilken ###### skillnad mot KZ2!! Varken positivt eller negativt utan bara en jvla skillnad!
Men man kom ju ganska snabbt tillbaka "i gängorna" som tur var. Gick t o m riktigt bra efter ca 4-5 matcher.
Jaja, det var det om det.
Riktigt kul att komma tillbaka till CoD4 en sväng, var ju helt ospelbart i början, man snurrade ju tre varv när man bara skulle vända sig om!
Dock så gick det som sagt snabbt att "ställa om sig", lite feltryckningar då och då pga. av KZ2vana, men kontrollen är så mycket skönare tycker jag iaf.!
Postad 12 March 2009 - 13:31
Tänkte bara berätta en viktig sak för oss "Coddare"...
Jag brukade köra det rätt rejält förut. Fått 106 win streak på det.
Kör dock inte det längre bara CTF nästan.
Postad 13 March 2009 - 00:05
Slängde min vanliga granat in i tunneln (frag) sen kuta jag upp på berget, fick syn på två gubbar på väg mot A, tubade (2xfrag) vände mig lite åt vänster, tubade (frag), plockade fram haglet o kutade vidare upp på berget, två burst i nyllet på fi (frag). Den sista karln kommer kutande nedanför berget och jag beställer in en airstrike (frag=win).
Killzone i all ära men hur kul är det inte när man får in en superrunda på Cod!!!
Redigerat av BennySlyden, 13 March 2009 - 00:34.
Postad 13 March 2009 - 02:44
Jag brukade köra det rätt rejält förut. Fått 106 win streak på det.
Kör dock inte det längre bara CTF nästan.
Ah ok, kul är det!
Jag har en gubbe "Star_of_Sweden" med en winstreak på 179
CTF? "Capture The Flag"/Domination?
Redigerat av dallan1981, 13 March 2009 - 16:01.
Postad 13 March 2009 - 10:52
Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 13 March 2009 - 10:53.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
30 bilder
1 film

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?