Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(59)
|
379:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Call Of Duty 7: Black Ops (2799 inlägg)
|
12 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Call Of Duty: Modern Warfare 2 (7 inlägg)
|
16 år sedan |
Modern Warfare 2 Night Vision Googles (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 29 March 2010 - 15:30
Tacksam för svar (eller hänvisning till annan tråd där ämnet passar bättre).
Postad 29 March 2010 - 15:35
annars av cod-spelen så är nog COD 4:Modern Wardare bättre än Modern Warfare 2.
Under om inte World at War SP är bättre än MW2 också....
Postad 29 March 2010 - 15:36
Postad 29 March 2010 - 15:37
Ber om ursäkt om jag fliker in en generell fråga om MW2 då tråden mest handlar om klaner och MW2 online. Jag laddade i helgen ner demoversionen av COD från PSN store. Gillade skarpt spelet. Min fråga är vilket spel i COD serien som har bäst Single Player mode. Jag kommer inte sitta uppe på nätterna och spela på nätet (kanske i framtiden, men inte just nu), utan vill ha ett spel som erbjuder bra Single Player mode. Split screen kommer användas då mina två grabbar gärna spelar också.
Tacksam för svar (eller hänvisning till annan tråd där ämnet passar bättre).
Nu frågar du ju specifikt om single player, men det struntar jag i. Jag skulle valt MW2 på grund av Special Ops, som man kan köra split screen med polare. Single player kampanjen är sådär. Det är OK, men rätt kort. Special Ops kan man slita lite med.
Redigerat av Kimpost, 29 March 2010 - 15:38.
Postad 29 March 2010 - 15:44
http://www.youtube.c...feature=related
Postad 29 March 2010 - 15:50
Special Ops är alltså fortfarande OffLine om jag förstått saker rätt?Nu frågar du ju specifikt om single player, men det struntar jag i. Jag skulle valt MW2 på grund av Special Ops, som man kan köra split screen med polare. Single player kampanjen är sådär. Det är OK, men rätt kort. Special Ops kan man slita lite med.
Postad 29 March 2010 - 15:53
Här är 3 filmer som visar fördelarna med min favoritperk
![]()
Hahaha. Den tredje videon var mycket beskrivande.
Postad 29 March 2010 - 15:57
Special Ops är alltså fortfarande OffLine om jag förstått saker rätt?
Precis som L2ichard säger, så är det både offline och online. Man kan köra de flesta special ops ensam, men det är roligast om man är två. Man kan då köra antingen offline split screen tillsammans, eller tillsammans över nätet på varsin PS3.
Redigerat av Kimpost, 29 March 2010 - 15:57.
Postad 29 March 2010 - 16:12
Toppen! Tack för snabba och bra svar.Precis som L2ichard säger, så är det både offline och online. Man kan köra de flesta special ops ensam, men det är roligast om man är två. Man kan då köra antingen offline split screen tillsammans, eller tillsammans över nätet på varsin PS3.
Mvh
Postad 29 March 2010 - 22:09
Postad 29 March 2010 - 22:17
Anthony Ciullo 3:07 pm on 03/29/2010 | # | Reply
What about hardcore ffa? Why hasn’t that been patched in yet?
*
fourzerotwo 3:16 pm on 03/29/2010 | # | Reply
Isn’t enough demand for it at the moment. It’s been discussed. I think we’d add First Person Team Tactical before Hardcore FFA.
Tjohoo!
Postad 29 March 2010 - 23:09
http://www.youtube.c...h?v=Q0mDV_Xqyts Roligt att möta dessa killarna! =)
Jag måste erkänna att sköldar är så ovanliga i spelet att jag blir chockad varje gång jag träffar på en. Det brukar leda till att jag tömmer två mag i skölden innan jag avslutar med att springa in i dem ett par ggr för att sedan dö.
Postad 30 March 2010 - 04:35
Skölden är perfa vid alla sorts speltyper där man måste skydda något.. in med en rökgranat, ner med en claymore och campa i ett hörn
/Christian
Postad 30 March 2010 - 07:19
Det är skitkul att spela med sköld ibland
Man får leva ett par sekunder längre i varje strid, plus att man vet hur arg motståndarna blir när man "puttar" dem till döds.
Skölden är perfa vid alla sorts speltyper där man måste skydda något.. in med en rökgranat, ner med en claymore och campa i ett hörn![]()
/Christian
Jo, att du gillar att spela med sköld har vi allt märkt.
Skölden är i m o grymt tråkig och inte speciellt bra heller.
Inte för inte man ser den så sällan. Förutom när man möter dig då.
Jag, ekaa, Nasty m fl mötte faktiskt en hel klan igår på S&D där alla körde med sköld.
Dom var totalt värdelösa. Men det var lite kul att kasta semtex på dom, tuba dom eller plocka fram en raket.
Tjohoo!
Ja, hoppas på TT och inte nåt ###### hardcore FFA, som upplagt för camping.
Postad 30 March 2010 - 07:38
Ingen som vet när de skall patcha bort commando?
In your dreams...and mine....
Postad 30 March 2010 - 08:14
Postad 30 March 2010 - 08:46
Fan vad jag garvade när de stänger in en snubbe i ett hörn med sina sköldar och en snubbe defusar......
Hahaha, ja, jefvla nötter. Ja, du var ju också med ja.
Apropå sköld; tror att jag har lirat med sköld 1 gång.
Blir väl nån/några gånger till när jag blivit döskalle så jag kan få alla sköld-challenges.
Postad 30 March 2010 - 09:14
LOLFan vad jag garvade när de stänger in en snubbe i ett hörn med sina sköldar och en snubbe defusar......
Postad 30 March 2010 - 09:30
Tur att tjejen jobbar sent så hon slipper höra mitt svärande.
Spelat en del HQ nu så jag på Morlocks inrådan kan spela upp Coldblooded Pro. Snittlivslängden på ett flygfä är typ 3 sek när jag är med
Men, hur många skott tål ett UAV-plan egentligen?
Postad 30 March 2010 - 09:32
Fasiken vad jag svär mycket när jag spelar nu för tiden. Har inget tålamod alls.
Tur att tjejen jobbar sent så hon slipper höra mitt svärande.
Spelat en del HQ nu så jag på Morlocks inrådan kan spela upp Coldblooded Pro. Snittlivslängden på ett flygfä är typ 3 sek när jag är med
Men, hur många skott tål ett UAV-plan egentligen?
Aha, så det var det du höll på med igår.
Jag kan gärna joina dig om du ska lira ikväll, jag gillar HQ.
Beror väl på vad man har för vapen? Vilket vapen syftar du på?
Jag skjuter oftast ner det med UMP:en med 3-4 burstar.
Borde väl räcka med 1 Stingerskott, eller? Morlock?
Redigerat av BrittBastard, 30 March 2010 - 09:33.
Postad 30 March 2010 - 09:43
Man vill ju inte offra raketen på ett UAV så jag försökte med typ Scaren tror jag det var, fick 4-5 träffmarkeringar sen fick jag fullt upp med andra sysslor. Måste ju döda Fi oxå.
Får ta nya tag på UAVna ikväll.
Postad 30 March 2010 - 09:53
Kör med scavenger, kan man slösa med hur mycket raketer som helst.Man vill ju inte offra raketen på ett UAV så jag försökte med typ Scaren tror jag det var, fick 4-5 träffmarkeringar sen fick jag fullt upp med andra sysslor. Måste ju döda Fi oxå.
Får ta nya tag på UAVna ikväll.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 30 March 2010 - 09:53.
Postad 30 March 2010 - 10:16
Postad 30 March 2010 - 11:39
Jag tänkte skaffa tactical knife, så jag kör en del med magnumen nu, och det är ju kul att skjuta folk med den. Fan vad folk blir förbannade när de blir pistolade! Speciellt om man lyckas på lite avstånd!
Me too. Kan bli lite dålig K/D ratio när man försöker för hårt med magnum, speciellt innan man låst upp magnum akimbo
Redigerat av jarre008, 30 March 2010 - 11:44.
Postad 30 March 2010 - 11:42
Aha, så det var det du höll på med igår.
Jag kan gärna joina dig om du ska lira ikväll, jag gillar HQ.
Beror väl på vad man har för vapen? Vilket vapen syftar du på?
Jag skjuter oftast ner det med UMP:en med 3-4 burstar.
Borde väl räcka med 1 Stingerskott, eller? Morlock?
Ja en träff med stinger räcker gott. Fick dubbelträff med en stinger igår, både en harrier och en pave low med en raket fråga mig inte hur det gick till för annars brukar pave lowen behöva minst 2 stingers, kanske explosionen från harriern som hjälpte till där
Postad 30 March 2010 - 11:51
Postad 30 March 2010 - 12:07
det var ett tag sen jag var aktiv med mhb:are känner jag.
hur tänkte IW när dom satte lightweight på 250miles för att maxa den?
sjukt tråkigt att spela upp den,men nu har man ju börjat så man får stå sitt kast.
Postad 30 March 2010 - 12:11
Ingen som hört nåt om att map packet skall komma idag?
Vilken tid osv?
Eeehhh, dags att vakna nu. ( eller så har du skrivit i fel forumsdel men då är det ändå dags att vakna )
Det kommer till 360:n idag, om ca 30 dagar kommer det till PS3:an.
Det blir dessutom dubbel-XP:
RT @fourzerotwo: #MW2 on #xboxlive has big things coming in the AM: New DLC, Double XP starts, 2 new DLC playlists, Ranger maps added to ...
En liten annan sak:
Chopper Gunner, Pavelow and Harrier Strike are the top 3 favorite Modern Warfare 2 Killstreak Rewards
Konstigt, trodde faktiskt Predator skulle vara med där. Helt klart roligast att få multiple kills med den.
Jag tycker dessutom att AC-130 är mycket roligare än Chopper Gunner även om man oftast får fler kills med CG.
Redigerat av BrittBastard, 30 March 2010 - 12:14.
Postad 30 March 2010 - 12:18
The Stimulus Package (Downloadable Content)
The first dlc for Modern Warfare 2 multiplayer hits exclusively first on Xbox Live. It’ll be coming to other platforms at a later date as well, but tomorrow morning you’ll be able to download the 5 new maps including Bailout, Salvage, Storm, and my favorite classic maps Crash and Overgrown.
Double XP
Originally planned to do it this weekend, but we’ve decided to throw the Double XP switch early when the new maps hit. So jump online with the new DLC and check out the two new DLC specific playlists.
Stimulus and Hardcore Stimulus Playlists
These two playlists are 100% dedicated to the new maps, and are Double XP enabled. So jump on and experienced the new DLC you downloaded, get double XP, and experience all your favorite gametypes along with some hardcore variants of them.
Ranger maps added to HCHQ
We’re adding a few maps to the Hardcore Headquarters Pro playlist on Xbox Live, allowing you now play all the Ranger maps in this gametype, something I know a lot of users have been asking for! These maps include Highrise, Invasion, Skidrow, and Terminal.
Title Update
Along side the DLC, but something ALL of our users will get, is a title update for Modern Warfare 2. Included in this update is support for the DLC (if you choose to purchase it), as well as some tweaks to the One Man Army perk, some matchmaking updates that will help our international users find more locally hosted games thanks to how ping is now sorted, and various other code updates that will help improve the overall quality of multiplayer on Modern Warfare 2.
Redigerat av BrittBastard, 30 March 2010 - 12:18.
Postad 30 March 2010 - 12:20
Postad 30 March 2010 - 12:25
Undra om inte den där "top 3 favorite" listan är baserad på antalet kills som killstreaksen genererat. Känns som uav och predator t.ex är igång mycket oftare.
Sant, så kan/borde det vara. Det kan ju också helt enkelt vara så att den är baserat på folks röster.
Beror ju på vad som ligger bakom "favorite".
Postad 30 March 2010 - 12:44
Får man hoppa in, och vara med och spela någon gång ?
Det är bara adda några härifrån ( skriv att du är från MHB när du skickar en request ).
Sen är det bara börja lira.
Postad 30 March 2010 - 13:08
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 30 March 2010 - 13:08.
Postad 30 March 2010 - 13:35
Vad kommer DLC't kosta?
Postad 30 March 2010 - 15:47
[onödig_info]Börjar få lite abstinens nu, har inte spelat MW2 på två månader. Sitter och stirrar på den lille nyfödde istället...[/onödig_info]
Då vet man vad man har att se fram emot. Väntar första på tisdag.
Postad 31 March 2010 - 07:36
Kul att se att både fraz och inzane var tillbaka också.
Nu lirade jag inte med fraz nåt men inzane var riktigt het.
Postad 31 March 2010 - 08:18
Postad 31 March 2010 - 08:26
Ja det var roligt men frustrerande. Jag ville ju bara skjuta ner UAV-plan. Det var kvällens ända uppgift. Sen kom Birkanoff å framförallt doro å förstörde allt. De var faanimej odödliga....
Ja, märkte att du lackade ur och drog, tyckte faktiskt att det gick bra att döda dom.
Hahaha, ja och innan när vi inte lirade MHB vs MHB så var det ju bara vårat lag som fick in flygfän.
EDIT:
Följande är anmälda till 4vs4 S&D-turneringen:
- Britt78
- Zdaarlight
- jarre008
- birkanoff
- noseone ( reserv )
- nastycrew
Ingen mer som vill vara med? Morlock och Härjarn verkade ju annars sugna.....
Redigerat av BrittBastard, 31 March 2010 - 08:32.
Postad 31 March 2010 - 08:42
De första rundorna var riktigt jobbiga efter att det mest blivit BC2 ett tag.Kul lir igår, eller vad säger du ekaa?
![]()
Kul att se att både fraz och inzane var tillbaka också.
Nu lirade jag inte med fraz nåt men inzane var riktigt het.
Lite fel knapptryckningar när kniven skulle fram.
Men sen gick det betydligt bättre!
Var skoj att va tillbaks!
Postad 31 March 2010 - 11:04
Terminal i gången till planet funkar det toppen med sköld :-)Det är skitkul att spela med sköld ibland
Man får leva ett par sekunder längre i varje strid, plus att man vet hur arg motståndarna blir när man "puttar" dem till döds.
Skölden är perfa vid alla sorts speltyper där man måste skydda något.. in med en rökgranat, ner med en claymore och campa i ett hörn![]()
/Christian
Redigerat av Numero1, 31 March 2010 - 11:05.
Postad 31 March 2010 - 11:11
Ja, märkte att du lackade ur och drog, tyckte faktiskt att det gick bra att döda dom.
Hahaha, ja och innan när vi inte lirade MHB vs MHB så var det ju bara vårat lag som fick in flygfän.
EDIT:
- Britt78
- Zdaarlight
- jarre008
- birkanoff
- noseone ( reserv )
- nastycrew
är det mest helgspel så kan jag inte massor gånger, men e de veckospel så sign me up!
Postad 31 March 2010 - 11:23
är sugen med som alltid, men är lite som härjaren och morlan angående reglerna.... behöver ni en backup backup så ställer jag alltid uppJa, märkte att du lackade ur och drog, tyckte faktiskt att det gick bra att döda dom.
EDIT:
- Britt78
- Zdaarlight
- jarre008
- birkanoff
- noseone ( reserv )
- nastycrew
Postad 31 March 2010 - 11:47
är sugen med som alltid, men är lite som härjaren och morlan angående reglerna.... behöver ni en backup backup så ställer jag alltid upp
Ja om man får skicka in flygfän borde man få kunna skjuta ner dom också, så iaf stingers borde man få ha. Annars är jag nöjd med reglerna.
Redigerat av jarre008, 31 March 2010 - 11:49.
Postad 31 March 2010 - 11:49
Ja om man får skicka in flygfän borde man kunna skjuta ner dom också, så iaf stingers borde man få ha. Annars är jag nöjd med reglerna.
Ingen kommer få in flygfän när dom möter oss...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty 7: Black Ops
32 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?