Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N900 *

7894 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 January 2010 - 13:13

Xenom
  • Xenom
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Äntligen har de fått in n900 på Media Markt i Lund, visnings ex. Kände på den, men oj vilken besvikelse det var!! Skit litet bull tangentbord, den aktiva delen av skärmen är ju jätte liten och det lilla stativet är ju näst intill skrattretande... Besvikelse :) :)

Postad 15 January 2010 - 13:24

MagnusBio
  • MagnusBio
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Trevligt, mer lockande köpa den nu :)

Hur ser det ut i luren annars? På webben är det ju bild + chattfönster, kan man förstora tvrutan?

Märkligt http://www.southparkstudios.se/ inte fungerar med flashen då?

Du kan ju alltid köra videon i fullskärmsläge precis som på vilken dator som helst.
Eller zooma in på webbsidan

southparkstudios funkar ju inte i min pc heller.

Redigerat av MagnusBio, 15 January 2010 - 13:44.

Postad 15 January 2010 - 13:29

Unregistered86d0fe55
  • Unregistered86d0fe55
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Om man ska säga något posetivt om batteriet så laddar man ju det fullt bara på någon timme :)
Fast jag skulle hällre vilja ha ett batteri som håller längra å man laddar längre för man laddar ju ändå då man sover!

Postad 15 January 2010 - 13:43

MagnusBio
  • MagnusBio
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Bara för att det är så skoj testade jag första bästa, eller om det var bästa vet jag inte, program på Justin.tv
Tog en skärmdump på min N900 och laddade upp på nätet (även det med N900), det blev då detta
http://pici.se/528278/
sedan ändrade jag till fullskärm på samma progarm och en ny skärmdump
http://pici.se/528279/

Redigerat av MagnusBio, 15 January 2010 - 14:23.

Postad 15 January 2010 - 13:53

Unregistereddacb5a1e
  • Unregistereddacb5a1e
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Rdesktop rockar fett
RDP till min destop hemma över 3g nätet.

http://pici.se/528286/

//A

Postad 15 January 2010 - 14:06

spooksman
  • spooksman
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Nu finns det en inofficell plugin till iSync för n900, dock verkar den va i ett tidigt stadie så backup av kontakter och kalender rekommenderas innan man testar. Har själv inte fått min n900 så hade varit gött med lite feedback ifall någon vågar testa.

http://www.smithfami...~dgs/N900iSync/

Postad 15 January 2010 - 16:55

Billy Broms
  • Billy Broms
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Efter uppdateringen kan jag inte längre se på http://watch.sofavision.tv . Funkar det för någon annan? Det funkade nämligen innan uppdateringen och nu får jag bara ljud men ingen bild...
Toppen om någon mer kunde testa.

Bara ljud för mig också, vilket var jäv....t tråkigt. Hoppas det går att fixa till.

Redigerat av Billy Broms, 15 January 2010 - 16:55.

Postad 15 January 2010 - 17:22

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Finns det nått sätt att ha en arbetsprofil och en hemmaprofil..

Så att när du är på jobbet så får du bara upp jobbets kontakter när man ska ringa osv ?
Och hemma bara få upp sina privata i ?

Postad 15 January 2010 - 18:52

SRICE
  • SRICE
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

Trevligt, mer lockande köpa den nu :)

Hur ser det ut i luren annars? På webben är det ju bild + chattfönster, kan man förstora tvrutan?

Märkligt http://www.southparkstudios.se/ inte fungerar med flashen då?

var ngn som nämnde tidigare att den sidan kör med flash 10.0 och n900an har ju bara 9.4 än så länge

Postad 15 January 2010 - 19:50

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0
jag tycker min mobil känns laggigare efter uppdateringen. Det hackar när man byter skrivbord m.m. Någon som upplever samma?

Postad 15 January 2010 - 20:34

Wile
  • Wile
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Äntligen har de fått in n900 på Media Markt i Lund, visnings ex. Kände på den, men oj vilken besvikelse det var!! Skit litet bull tangentbord, den aktiva delen av skärmen är ju jätte liten och det lilla stativet är ju näst intill skrattretande... Besvikelse :) :D

N900an på MediaMarkt i Lund har suttit i minst en vecka iallafall, vill bara tillägga att detta var ett ex av de som skickades ut till "utvecklarna". Kände också på den och jämförde med min egen, kändes inte riktigt lika dant (speciellt tangetbordet). Jag är ruskigt nöjd med min N900, men smaken är som baken.

Wile

Postad 15 January 2010 - 20:54

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Det är ju en 3,5 tums skärm så den ska ju vara lika stor som alla andra 3.5 eller har ja missat nå ?

De flesta verkar gilla tangentbordet fast de inte hade skadat med en till rad..

Htc touch pro 2 sägs ha det bästa tangentbordet

Edit
AbiWord ska vist fungera på N900

AbiWord is a free word processing program similar to Microsoft® Word. It is suitable for a wide variety of word processing tasks.

AbiWord allows you to collaborate with multiple people on one document at the same time. It is tightly integrated with the AbiCollab.net web service, which lets you store documents online, allows easy document sharing with your friends, and performs format conversions on the fly.

http://www.abisource.com/

Redigerat av moparman, 15 January 2010 - 22:02.

Postad 15 January 2010 - 22:08

Xenom
  • Xenom
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0

Det är ju en 3,5 tums skärm så den ska ju vara lika stor som alla andra 3.5 eller har ja missat nå ?

De flesta verkar gilla tangentbordet fast de inte hade skadat med en till rad..

Htc touch pro 2 sägs ha det bästa tangentbordet

Definitivt!! Köpte en Touch Pro2 till tjejen strax efter sommaren och den är så j*vla mkt skönare. Större skärm, svarar snabbare oxå kändes det som. Hennes tangentbord är ju guld. Mkt därför som jag tittat, och väntat ihjäl mig på, n900. Hade verkligen inte skadat med en rad till på nokian, nä. Htcn har ju nästan 'riktiga' pilar och mkt mer lättskrivet tangentbord. Nokians tg var nästan bara högt som min tumme på bredden. Fast visst detta med 'små' knappar är alltid ngt som man vänjer sig med. Kändes bara inte så imponerande att leka med. Hade velat ha ett skal Touch pro2 och skärm, fast nokians hård- och programvara... Best of two worlds :)

Postad 15 January 2010 - 22:34

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
är det bara jag eller är skärmen större på iphone?? vet att bägge ska vara 3,5 tum men såg en iphone idag på tåget och tyckte hans skärm var större, nu jämförde jag inte dom brevid varandra!????

Postad 15 January 2010 - 23:38

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Nu när ni haft era N900 ett tag vad tycker ni om byggkvaliten på den ?

Inga knappar som ramlat loss ? knirrande,knarrande ?

Vad jag tycker bara av att ha sett bilderna borde skärmen ha kunnar vara större så de hade varit mindre svarta kanter uppe å nere...

Stör mig lite på det om jag ska vara extremt petig...

Redigerat av moparman, 15 January 2010 - 23:42.

Postad 16 January 2010 - 00:48

Strutten
  • Strutten
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Vad jag tycker bara av att ha sett bilderna borde skärmen ha kunnar vara större så de hade varit mindre svarta kanter uppe å nere...

Jag har ingenting att klaga på vad gäller byggkvaliteten, och vad gäller de svarta kanterna så vänjer man sig så otroligt fort vid att telefonen kommer mest till sin rätt då den är i lanskapsläge, varför man oftast håller med två händer, vilket gör att jag nog mest varit irriterad på att jag ständigt kom åt skärmen om den varit större.

Postad 16 January 2010 - 01:20

Icee
  • Icee
  • Användare

• 207 inlägg
  • 0

Nu är jag inte så kinkig men den håller ihop trots en hel del gånger i golvet redan.
Den har fått sig en lång repa brevid tangentbordet, måste lära mig sluta använda telefoner som ficklampa i garaget. Bytte en växellåda och den var så passligt till hands då man ligger där på golvet inkräckt under bilen :)

Postad 16 January 2010 - 07:42

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Du kan ju alltid köra videon i fullskärmsläge precis som på vilken dator som helst.
Eller zooma in på webbsidan

southparkstudios funkar ju inte i min pc heller.

Sidan funkar för mig utan problem

Funkar för mig utan problem så det är märkligt 900an bara funkgar på vissa flashsidor?

Bra man kan köra andra sidan i fullskärmsläge, då kan man se på tv-streamat när man ska döda tid, tes pendeln

Redigerat av Ironse, 16 January 2010 - 07:44.

Postad 16 January 2010 - 07:46

kulla
  • kulla
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Hej,
Kan ni ge mig tips på någon bra ljudboksspelare? Som klarar flera filer och kommer ihåg vart man slutade lyssna.

För övrigt hittade jag en annons på Blocket som sålde skal, skal-man,se, tror jag det var. Jag beställde och fick skalet dagen efter, det ger ett bra skydd men givetvis blir luren ännu större.

Just nu lyssnar jag på en streamad ljudbok från biblioteket...
Man kan inte sluta älska denna telefon! :)

Postad 16 January 2010 - 09:11

floffe
  • floffe
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Kommer dom nya 32gb minnena fungera i dom här?

Ja, det var någon som testat att det funkade. Kommer inte ihåg var jag såg det dock, det var i september.

Finns det nått sätt att ha en arbetsprofil och en hemmaprofil..

Så att när du är på jobbet så får du bara upp jobbets kontakter när man ska ringa osv ?
Och hemma bara få upp sina privata i ?

Det tror jag inte, profilstödet är enkelt (bara normal + tyst läge, annars får man fulhacka ihop något med tredjepartsprogram), så jag kan inte tänka mig att de filtrerar kontakterna automatiskt.

Kan ni ge mig tips på någon bra ljudboksspelare? Som klarar flera filer och kommer ihåg vart man slutade lyssna.

Prova Panucci

Postad 16 January 2010 - 10:08

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0
Är det någon mer än jag som upplever telefonen som trögare efter uppdateringen? Min har börjat "hacka" när man skiftar skrivbord eller växlar fönster/menyer etc. Det känns som att skärmen har börjat släpa efter och det är störande till max. Telefonen som tidigare var följsam har nu blivit något som känns "hackigt". Är det bara jag eller?? :)

Redigerat av Unregistered6144aa51, 16 January 2010 - 10:10.

Postad 16 January 2010 - 10:32

Unregistereddacb5a1e
  • Unregistereddacb5a1e
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
MicroB can't find the server får jag på mitt wlan hemma.
På telias 3g nät fungarer utan problem.

Finns det lösning ?

//A.

Postad 16 January 2010 - 10:32

e_kjellgren
  • e_kjellgren
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0
Men vänta.. vad är det här för nåt litet skräp på skärmen..?
Jo.. en ny repa!! =)

Postad 16 January 2010 - 10:55

lostsoul
  • lostsoul
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Men vänta.. vad är det här för nåt litet skräp på skärmen..?
Jo.. en ny repa!! =)

Klantskalle! :) Jag satte på mitt skydd direkt när jag fick min nya.

Postad 16 January 2010 - 11:04

e_kjellgren
  • e_kjellgren
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

Klantskalle! :) Jag satte på mitt skydd direkt när jag fick min nya.

Faaaaaaan, kunde inte hålla mig. Pennan har dock fått sitta kvar i sitt rakbladsfack.

Postad 16 January 2010 - 11:06

Wile
  • Wile
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Är det någon mer än jag som upplever telefonen som trögare efter uppdateringen? Min har börjat "hacka" när man skiftar skrivbord eller växlar fönster/menyer etc. Det känns som att skärmen har börjat släpa efter och det är störande till max. Telefonen som tidigare var följsam har nu blivit något som känns "hackigt". Är det bara jag eller?? :)

Precis efter jag uppdaterat till PR 1.1 så upplevde jag också en prestandaminskning. Den upplevda prestandaminskningen har nu försvunnit och jag tycker att t.ex. är 5 gånger mer responsiv än vad den var innan uppdateringen.

PS. Jag startade om mobilen ett par gånger efter efter "prestandaminskningen" DS.

Wile

Postad 16 January 2010 - 11:10

Crockett
  • Crockett
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
En fråga!

Ni som har Invisble shield på era mobiler. Är det svårt att sätta dit?
Vad rekommenderar ni, screen eller full body protection?

Tack på förhand

Postad 16 January 2010 - 11:21

Unregistered5f1ea27c
  • Unregistered5f1ea27c
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Tycker att telefonen är guld verkligen. Länge sedan jag var så nöjd med en produkt.

Dock är det några saker som inte blivit bättre med nya firmwaren utan snarare sämre..

Mediaspelar-widgeten har hela tiden haft en tendens till att jäklas. Efter ett tag så ger "play" upp för mig, även fast både for/backwards samt pause fungerar. Enda sättet att få den att fungera igen har tidigare varit att ta bort, och lägga tillbaka widgeten.
Nu efter uppdateringen så försvinner dock ALLA widgets när man gör denna manöver ta bort/lägga till. Mysko bugg, men lyckligtvis så fungerar mediaspelaren fläckfritt när man öppnar upp den.
Är det fler som upplever denna bugg?

Postad 16 January 2010 - 11:25

spooksman
  • spooksman
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
På sin facebook skriver Tre nu att Nokia har lovat dem att de skall få in n900:an till den 26/1! Gött!

Postad 16 January 2010 - 11:53

JaLL
  • JaLL
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Klantskalle! :D Jag satte på mitt skydd direkt när jag fick min nya.

Förstår inte varför ni är så rädda om mobilen. Efter några månader kan man monterar en ny front, om man är så rädd om mobilen. Den borde användas och är ingen utställningsmobil.
Min har några små repor för att den används och inte bryr jag mig så mycket om det.Tycker inte att den är överkänslig direkt. Ingen kondom på min N900.

//JaLL

Redigerat av JaLL, 16 January 2010 - 12:01.

Postad 16 January 2010 - 12:03

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
vissa har mobiler för att stila, vissa för att använda den :D sedan är det ju det här med det ekonomiska...

Postad 16 January 2010 - 12:08

Strutten
  • Strutten
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Prova Panucci

Hur får du den att spela en hel mapp? Jag lyckas bara få den att spela en fil i taget, om jag inte manuellt går in och lägger till fil för fil i kö. Det funkar inte om man har en ljudbok på 250 filer.

Förstår inte varför ni är så rädda om mobilen. Efter några månader kan man monterar en ny front, om man är så rädd om mobilen. Den borde användas och är ingen utställningsmobil.
Min har några små repor för att den används och inte bryr jag mig så mycket om det.Tycker inte att den är överkänslig direkt. Ingen kondom på min N900.

//JaLL

När jag blir stor vill jag vara lika tuff som du.

Postad 16 January 2010 - 12:14

lostsoul
  • lostsoul
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

En fråga!

Ni som har Invisble shield på era mobiler. Är det svårt att sätta dit?
Vad rekommenderar ni, screen eller full body protection?

Tack på förhand

Jag köpte själv full body-varianten och anser personligen att den är att föredra eftersom den även skyddar baksidan/hörnen. Invisible Shield är ganska svår att sätta på, speciellt att rikta in och centrera. Mitt råd är att använda mycket vatten. Det blev ganska hyfsat förutom att det fastnade några dammkorn innanför på skärmen. Dessa dammkorn var i mitt fall från den medföljande svampen, så blöt på något annat sätt om ni har möjlighet eller undvik att stryka med kanterna på svampen. Luftbubblorna går bort om man följer instruktionerna ordentligt. Det blev också lätt skrynkligt, kanske pga att jag blev tvungen att dra av och sätta dit delar av skyddet igen när jag inte lyckades vid första försöket. Men det är enhetligt så det stör inte. Ytan på Invisible Shield har en gummiliknande karaktär vilket ger ett bra grepp (om man väljer full body). Vissa upplever initialt den högre friktionen som ett problem vid användning av pekskärmen men det blir bättre efter en tid.

Redigerat av lostsoul, 16 January 2010 - 13:40.

Postad 16 January 2010 - 14:23

kulla
  • kulla
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Hur får du den att spela en hel mapp? Jag lyckas bara få den att spela en fil i taget, om jag inte manuellt går in och lägger till fil för fil i kö. Det funkar inte om man har en ljudbok på 250 filer.

När jag blir stor vill jag vara lika tuff som du.

Precis. Funkar bra om hela ljudboken är i en fil... Men så är ju inte det så ofta.
Fler tips önskas.

Postad 16 January 2010 - 15:10

t_jungbark
  • t_jungbark
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

För övrigt hittade jag en annons på Blocket som sålde skal, skal-man,se, tror jag det var. Jag beställde och fick skalet dagen efter, det ger ett bra skydd men givetvis blir luren ännu större.

Är det Hybrid Armour skalet du beställde? Det verkar vara väldigt bra! Är det gummi på insidan också? Så att telen inte repas av någon plastyta? Jag gjorde kanske misstaget att beställa ett silikonskal till den...

Tack på förhand!

MVH Tobias

Postad 16 January 2010 - 15:13

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0
Jag har märkt att när jag stänger av telefonen (efter 1.1 uppdateringen) så blir fragment av skrivbordsbilden kvar någon sekund. Ser väldigt buggigt ut...
Någon som upplever samma?

Postad 16 January 2010 - 15:17

razumichin
  • razumichin
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0

Jag köpte själv full body-varianten och anser personligen att den är att föredra eftersom den även skyddar baksidan/hörnen. Invisible Shield är ganska svår att sätta på, speciellt att rikta in och centrera. Mitt råd är att använda mycket vatten. Det blev ganska hyfsat förutom att det fastnade några dammkorn innanför på skärmen. Dessa dammkorn var i mitt fall från den medföljande svampen, så blöt på något annat sätt om ni har möjlighet eller undvik att stryka med kanterna på svampen. Luftbubblorna går bort om man följer instruktionerna ordentligt. Det blev också lätt skrynkligt, kanske pga att jag blev tvungen att dra av och sätta dit delar av skyddet igen när jag inte lyckades vid första försöket. Men det är enhetligt så det stör inte. Ytan på Invisible Shield har en gummiliknande karaktär vilket ger ett bra grepp (om man väljer full body). Vissa upplever initialt den högre friktionen som ett problem vid användning av pekskärmen men det blir bättre efter en tid.

Själv tyckte jag Invisible Shield var hur lätt som helst att få på. Dränk skyddet med svampen på båda sidor och du kan utan problem få det att glida runt för perfekt passform. Inga som helst problem med luftbubblor eller damm heller. Jag kör full body, inte jättesnyggt, men funktionellt :D

Postad 16 January 2010 - 15:34

kulla
  • kulla
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Är det Hybrid Armour skalet du beställde? Det verkar vara väldigt bra! Är det gummi på insidan också? Så att telen inte repas av någon plastyta? Jag gjorde kanske misstaget att beställa ett silikonskal till den...

Tack på förhand!

MVH Tobias

Jo Hybrid Armour, ger däremot inget skämskydd. Vete fan vart gummit är - det är ett plast skydd. För skärmen behöver man givetvis något. Men det hade jag innan. Men ett ok skydd till billig penning och snabbt leverarat.
Inga fler ljudboksspelartips?
Mmm, South Atlantic en hel box - gott!

Postad 16 January 2010 - 17:07

Unregistered0bc070f3
  • Unregistered0bc070f3
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Vilket skärmskydd ska man ha? Tips tack!

Postad 16 January 2010 - 17:29

t_jungbark
  • t_jungbark
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Har någon testat den här laddaren?

Airnergy

Verkar ju vara rätt bra laddningskapacitet på den också? Hoppas man kan ladda mobilen direkt via wlan!

EDIT: Såg att den skulle komma till sommaren!

EDIT2: Kan ju knappast inte fungera särskilt bra då signalen max får vara på 0,1W och vårat kära BL5J har typ 5 Wh vilket skulle innebära att det tog 50h att ladda telen enbart via wifisignalen... Och det är ju knappast inte troligt att verkningsgraden är 100%.... Men den skulle kanske kunna fungera som ett "ständigt" uppladdad nödladdare...

Redigerat av t_jungbark, 16 January 2010 - 17:55.

Postad 16 January 2010 - 19:25

Unregistered1832
  • Unregistered1832
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Har de bytt adresser till - devel, extras och maemo.org katalogerna?
Prövar uppdater apps men då får jag en röd text som säger något om fel adress och timed out server hej och hå.

De har funkat tom några dagar sedan, maemo.org fick jag det medelandet med för en vecka sedan.

Tacksam för hjälp.

Postad 16 January 2010 - 19:29

nattjakt
  • nattjakt
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jupp - Maemo Extras har döpts om till maemo.org eller nåt, såg jag - leta upp changelogen, det stod i klartext där.

Postad 16 January 2010 - 19:31

Unregistered1832
  • Unregistered1832
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
ok, men vad hände med devel? det är ju där fmms ligger.

Postad 16 January 2010 - 19:34

nattjakt
  • nattjakt
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Ingen aning - men -nån- borde ju veta :D

Postad 16 January 2010 - 19:54

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Jag har märkt att när jag stänger av telefonen (efter 1.1 uppdateringen) så blir fragment av skrivbordsbilden kvar någon sekund. Ser väldigt buggigt ut...
Någon som upplever samma?

japp. samt att min skärm la av. musiken spelade vidare. men ingen bild. drog jag ut tangentbordet, då lös inte knapparna och inget hände när jag använde skärmhaspen.

stängde av telefonen igen. sedan ville den inte starta. fick köra en soft reset och sedan startade den. kanske dags att flasha snart.

Redigerat av theclone, 16 January 2010 - 19:55.

Postad 16 January 2010 - 20:20

frals_
  • frals_
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Strul med en av de nya servrarna så alla repos är nere

Postad 16 January 2010 - 20:40

razumichin
  • razumichin
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
För att veta om katalogerna ligger nere eller om det är något annat fel kan man ju alltid besöka http://repository.maemo.org i webläsaren och se om det fungerar :D

Postad 16 January 2010 - 20:41

e_kjellgren
  • e_kjellgren
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

japp. samt att min skärm la av. musiken spelade vidare. men ingen bild. drog jag ut tangentbordet, då lös inte knapparna och inget hände när jag använde skärmhaspen.

stängde av telefonen igen. sedan ville den inte starta. fick köra en soft reset och sedan startade den. kanske dags att flasha snart.

Jag fick en repa av 1.1 =0

Postad 16 January 2010 - 23:21

adamfoppa
  • adamfoppa
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
någon här som vet varför det inte går att kolla på serier på sofavision. tv längre som nån länka till för ett tag sedan. funkade utmärkt innan uppdateringen, men nu bara ljud? va fan

Postad 16 January 2010 - 23:26

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
installerat decoderpack

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.