Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 4

9134 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 03 December 2013 - 05:54

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag har inte heller haft några problem med mitt ps4 sen jag köpte den i fredags. Jag är ledig och spelat sönder cod och fifa, Imponerade maskin...mitt bästa köp på länge.
Men polare som har köpt XBO var förbi mig och han va också positiv överaskad, han gillade tom kontrollen :)

Postad 03 December 2013 - 09:08

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Gillar nya gränssnittet skarp. Allt är snabbt och smidigt. (speciellt om man är van PS3s gränssnitt) Nedladdningar och installationer snabba. Ny kontrollen är riktigt bra. Smidigt att hoppa in i partyn, kolla troféer, köra musik i bakgrunden m.m.

Mycket positiv till nya maskinen hitintills.

Fick ett china-bygge btw från Webhallen så det verkar vara blandad kompott i leveransen till Svedala.

Postad 03 December 2013 - 09:29

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
Då har man pratat med Spelbutiken.
Han jag pratade kunde inte erbjuda en ny maskin pga bristen som råder.utan nu ska den in på reparation.och det kan dröja.
Så njut av era konsoler som funkar, för det lär dröja innan jag kan göra det :(.

Postad 03 December 2013 - 09:31

Mininema
  • Mininema
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
Lite intryck så här långt. Konsollen är snygg, relativt liten, tyst och jag gillar gränssnittet. Spelen ser bra ut och jag känner mig överlag mycket positiv... men! Jag är inte helt övertygad att ds4 passar mig. Ja den känns välbyggd och klart bättre än ds3, men jag kommer inte ifrån att det känns onaturligt men den vänstra styrspaken. Hade trott att skiftet mellan xb360 kontrollen och ds4 skulle gå smärtfritt, men icke. Det liksom krampar i tummen och jag tappar greppet om kontrollen, riktigt frustrerande. Ska ge den lite mer tid och hoppas att jag vänjer mig! Annrs vet jag inte vad jag gör, gillar ju konsollen och är inte så sugen på xbone. Suck.

Någon som vet om det kommer någon tredjeparts kontroll med assymetriska styrspakar?

Och snälla.. inte massa haters nu, det här är mina personliga uppfattningar.

Postad 03 December 2013 - 09:32

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0

Gillar nya gränssnittet skarp. Allt är snabbt och smidigt. (speciellt om man är van PS3s gränssnitt) Nedladdningar och installationer snabba. Ny kontrollen är riktigt bra. Smidigt att hoppa in i partyn, kolla troféer, köra musik i bakgrunden m.m.

Mycket positiv till nya maskinen hitintills.

Fick ett china-bygge btw från Webhallen så det verkar vara blandad kompott i leveransen till Svedala.

Måste hålla med i detta. Känns betydligt rappare än 3:an. Kontrollen är mycket bättre.

Själv fick jag en Japan maskin från Webhallen.

Postad 03 December 2013 - 09:40

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0

Sony official pulse wireless

Japp dom e bluetooth

Ok tack för svar får testa !

Ska tydligen komma en uppdatering på detta.

Postad 03 December 2013 - 09:52

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Lite intryck så här långt. Konsollen är snygg, relativt liten, tyst och jag gillar gränssnittet. Spelen ser bra ut och jag känner mig överlag mycket positiv... men! Jag är inte helt övertygad att ds4 passar mig. Ja den känns välbyggd och klart bättre än ds3, men jag kommer inte ifrån att det känns onaturligt men den vänstra styrspaken. Hade trott att skiftet mellan xb360 kontrollen och ds4 skulle gå smärtfritt, men icke. Det liksom krampar i tummen och jag tappar greppet om kontrollen, riktigt frustrerande. Ska ge den lite mer tid och hoppas att jag vänjer mig! Annrs vet jag inte vad jag gör, gillar ju konsollen och är inte så sugen på xbone. Suck.

Någon som vet om det kommer någon tredjeparts kontroll med assymetriska styrspakar?

Och snälla.. inte massa haters nu, det här är mina personliga uppfattningar.

Det är bara din tumme som måste gå på avvänjning därför den krampar.... :D

Skojar bara! Kolla Gioteck dom vet jag hade några olika kontrollers till PS3 som liknade Xbox kontrollen!
Kommer vad det lider tillbehör till PS4:an vi får nog ge det lite tid bara.
Och hoppas du håller ut. :)
Typ denna
Postad bild

Postad 03 December 2013 - 10:51

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0

Han jag pratade kunde inte erbjuda en ny maskin pga bristen som råder.utan nu ska den in på reparation.och det kan dröja.
Så njut av era konsoler som funkar, för det lär dröja innan jag kan göra det :(.

Du har alltså testat detta för o komma in i safe mode?
"Once the PlayStation 4 is off, press and hold the power button. Release it after you've heard two beeps: one when you initially press, and another 7 seconds later."

Postad 03 December 2013 - 11:09

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 1
Mina intryck:
Jag är nöjd men det finns alltid lite att klaga på.;)

Jag hade gärna betalat 1000 spänn mer om den varit lite mer gediget byggd och tystare. Nu låter skivläsaren en hel del emellanåt.
Lampan på DS4 (nu tejpad dock).
DS4 är skön men det kändes som om L2 och R2 sitter lite lågt så jag använder L1 och R1 att sikta och skjuta med. Tur stt det finns stor valfrihet i Ghosts.:) Touchpaden verkar bra.
Snabba downloads gillas.
Ground War har alltid laggat sönder i CoD men det funkade bra på PS4 igår. Lovande.

Vet någon hur snabbt nätverkskort PS4 har?

Postad 03 December 2013 - 11:13

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Vad kostar det att spela online? Blev det en månadsavgift eller inte?

Postad 03 December 2013 - 11:15

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Ja du måste ha PS+.

Postad 03 December 2013 - 11:19

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Ska det inte gå att ladda handkontrollen när ps4 är avstängd? Jag ställde in det i inställningarna.Men verkar inte funka hmm eller det är bara när den är i stanby?

Postad 03 December 2013 - 11:19

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 1
Ja som har gått över från Xbox till PS4 ÄLSKAR kontrollen, känns skönt i handen och varken för liten eller tvärtom.
Lampan stör mig inte längre, sitter inte så nära tvn och när jag spelar på natten den fungerar bra som ficklampa att hämta vatten från köket utan att tända lampan :)

Postad 03 December 2013 - 11:34

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Vet någon hur snabbt nätverkskort PS4 har?

Den stödjer upp till Gigabit Ethernet. (Jag antar att du menar trådat eftersom seriösa Gamers kör på trådat ?)

Postad 03 December 2013 - 11:37

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

Mina intryck:
Jag är nöjd men det finns alltid lite att klaga på. ;)

Jag hade gärna betalat 1000 spänn mer om den varit lite mer gediget byggd och tystare. Nu låter skivläsaren en hel del emellanåt.

Angående läsaren, jag la ett kort under vänstersidan på konsolen och då dämpades brummet rejält, funkar med vilken gammalt kredit eller kundkort som helst.

Ja som har gått över från Xbox till PS4 ÄLSKAR kontrollen, känns skönt i handen och varken för liten eller tvärtom.
Lampan stör mig inte längre, sitter inte så nära tvn och när jag spelar på natten den fungerar bra som ficklampa att hämta vatten från köket utan att tända lampan :)

Nytt säljargument för handkontrollern :)

Postad 03 December 2013 - 11:45

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Ska det inte gå att ladda handkontrollen när ps4 är avstängd? Jag ställde in det i inställningarna.Men verkar inte funka hmm eller det är bara när den är i stanby?

Som du skriver så måste du sätta den i standby läget för att kontrollen skall laddas!

Postad 03 December 2013 - 11:50

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Haha, gjorde precis samma sak i går kväll. Är det måhända oss Sony har haft i åtanke när de bestämde sig för att ha en lampa på baksidan? :D

Postad 03 December 2013 - 11:50

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Den stödjer upp till Gigabit Ethernet. (Jag antar att du menar trådat eftersom seriösa Gamers kör på trådat ?)

Jo jag menar trådat men jag undrar även över wi-fi.

Postad 03 December 2013 - 11:56

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0

Kanske ute och cyklar men om en vara är sönder inom en viss tid har man inte rätt till helt ny då?

Postad 03 December 2013 - 11:58

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Man har DOA (dead on arrival) i 3 dagar... Och efter det har man rätt att byta/häva köpet.

Postad 03 December 2013 - 12:14

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0

Man har DOA (dead on arrival) i 3 dagar... Och efter det har man rätt att byta/häva köpet.

Ja då borde killen få byta för det tar nog lika lång tid att få den lagad typ. Men varför ska man behöva ta en reparation. Då efter så kort tid menar jag.

Redigerat av Gurra101, 03 December 2013 - 12:16.

Postad 03 December 2013 - 12:16

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0
Har för mig att jag läste någonstans att Sony skulle byta ut alla trasiga konsoler.
Hittar inte vart nu bara för det!

Edit: Detta var det enda jag hittade!

"SCEA is exchanging units with new replacements for those who call our support line. The exchanges are immediate with expedited shipping."

http://www.mirror.co...-broken-2811939

Redigerat av Zerokelvin, 03 December 2013 - 12:17.

Postad 03 December 2013 - 12:18

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Har för mig att jag läste någonstans att Sony skulle byta ut alla trasiga konsoler.
Hittar inte vart nu bara för det!

Edit: Detta var det enda jag hittade!

"SCEA is exchanging units with new replacements for those who call our support line. The exchanges are immediate with expedited shipping."

http://www.mirror.co...-broken-2811939

det var i USA
om sedan Spelbutiken också gråimporterat sina konsoler så kan det vara krångligare med returärenden

det fula är att Spelbutiken inte gett sina kunder information om att de sålde importerade konsoler.

Redigerat av Christopher_A, 03 December 2013 - 12:19.

Postad 03 December 2013 - 12:26

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

det var i USA
om sedan Spelbutiken också gråimporterat sina konsoler så kan det vara krångligare med returärenden

det fula är att Spelbutiken inte gett sina kunder information om att de sålde importerade konsoler.

Jaha det var i USA såklart! Lite kan man ju tycka att det uttalandet får gälla överallt! Men så
är det givetvis inte!

Ja det såklart blir ju lite krångligare då! Är lite fult av Spelbutiken!

Postad 03 December 2013 - 12:33

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Förklarade för killen att den dog efter uppdateringen alltså inte DOA.kanske ett misstag av mig.

Postad 03 December 2013 - 12:43

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0

Förklarade för killen att den dog efter uppdateringen alltså inte DOA.kanske ett misstag av mig.

Läste du mitt inlägg tidigare?

Postad 03 December 2013 - 12:45

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Ja då borde killen få byta för det tar nog lika lång tid att få den lagad typ. Men varför ska man behöva ta en reparation. Då efter så kort tid menar jag.

För att spelbutiken är troligen världens sämsta butik på kundservice. Sedan är dom fula och säljer importerade spel utan att gå ut med det.

Fattar inte att människor fortfarande handlar där ens.

Postad 03 December 2013 - 13:22

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

köra musik i bakgrunden m.m.

Kör du med music unlimited?

För att spelbutiken är troligen världens sämsta butik på kundservice. Sedan är dom fula och säljer importerade spel utan att gå ut med det.

Fattar inte att människor fortfarande handlar där ens.

Nu gick det bra med mina ps4 spel jag beställde där denna gång. Men jag handlar nog inte där nå mer efter allt som hänt många här på forumet.

Redigerat av DragonPuffer, 03 December 2013 - 13:26.

Postad 03 December 2013 - 13:43

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Läste du mitt inlägg tidigare?

Jepp, jag har testat ta mig in i Safe mode. Problemet är att konsolen stänger av sig direkt efter andra pipet...:(.
Ska iväg till en kompis för att testa hårddisken.fast det är inte troligt att det är den som spökar.
Kommer inte in i safe mode utan hårddisk Heller.

Postad 03 December 2013 - 13:57

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Jo jag menar trådat men jag undrar även över wi-fi.

Wi-fi funkade faktiskt skitbra. Fick ut max av mitt N-nät här hemma. Mycket bättre nätverkskort än i 3:an.

Postad 03 December 2013 - 14:17

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Kör du med music unlimited?

Japp. Har ab. som räcker till sista januari.

Postad 03 December 2013 - 14:56

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 1
Alla får en gratis månad Music unlimited nu också, bara starta appen och signa upp.

Postad 03 December 2013 - 15:01

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0

Alla får en gratis månad Music unlimited nu också, bara starta appen och signa upp.

Missa inte ställa till HQ(High Quality) i options. Tyvärr är appen lite buggig just nu, men det är väl snart fixat med en patch.

Postad 03 December 2013 - 15:15

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Nån som vet hur det blir med 3D-stöd på Bluray? Funderar nämligen på att slänga ut dvd-spelaren till förmån för en PS4.

Postad 03 December 2013 - 15:20

bIGmAMA
  • bIGmAMA
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Förbokade min PS4 på Elgiganten och den jag fick var DOA (Dead on Arrival). Den står bara och pulserar blått ljus. Kommer inte in i safe mode. Har testat dra ut hårddisk och bytt hdmi men inget hjälper.
Fyyfaaaaan säger jag bara.

Postad 03 December 2013 - 15:23

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

Missa inte ställa till HQ(High Quality) i options. Tyvärr är appen lite buggig just nu, men det är väl snart fixat med en patch.

Hmm, märkt att den slutar spela låtar mitt i ibland.

Nån som vet hur det blir med 3D-stöd på Bluray? Funderar nämligen på att slänga ut dvd-spelaren till förmån för en PS4.

3D stöd kommer patchas in senare är det sagt, dock ingen som vet när.

Postad 03 December 2013 - 15:58

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Någon som vet något om Spotify är på gång till PS4?

Postad 03 December 2013 - 16:04

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som faktiskt tycker det har gått riktigt smärtfritt denna gång? (peppar peppar), förutom lite inloggningsproblem i fredags för PSN och lite lost connections på FIFA och BF4 så verkar allt "funka",

All "hairsplitting" om saknande 3D-stöd, Lysande lampa på handkontrollen, diverse tjänster som Spotify, eller att man (inte) kan ha den som Mediacenter tar jag med ganska mycket ro just nu..... Dels är det personligen för mig inget problem då jag har andra långt bättre lösningar för att sköta dessa saker än min spelkonsoll (som jag just använder för att spela spel), och jag är ganska säker på att saker som släcka lampan på HK:n kommer att komma i sinom tid!

Redigerat av Unregistered40880, 03 December 2013 - 16:07.

Postad 03 December 2013 - 16:48

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Har svårt att tro att de skulle integrera en direkt konkurrent till deras egen musiktjänst. Men jag hade inte klagat :)

Postad 03 December 2013 - 16:52

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
Dom har ju Netflix, Viaplay m.m. som konkurrerar med deras egna Video Unlimited, så varför inte?

Postad 03 December 2013 - 16:53

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Förbokade min PS4 på Elgiganten och den jag fick var DOA (Dead on Arrival). Den står bara och pulserar blått ljus. Kommer inte in i safe mode. Har testat dra ut hårddisk och bytt hdmi men inget hjälper.
Fyyfaaaaan säger jag bara.

Vet hur det känns!.hoppas för din skull att du får en ny.så dom inte skickar den på rep i stället.

Postad 03 December 2013 - 16:54

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Skulle jag med vilja ha! Mer Spotify åt folket! :)

Har svårt att tro att de skulle integrera en direkt konkurrent till deras egen musiktjänst. Men jag hade inte klagat :)

Men tänk då alla dessa FIlm/Video tjänster dom har! Konkurerar inte dom med Sony Video Unlimited?

Postad 03 December 2013 - 17:23

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Men tänk då alla dessa FIlm/Video tjänster dom har! Konkurerar inte dom med Sony Video Unlimited?

Det har ni iofs jävligt rätt i, jag tänkte inte ens på att de har en egen videotjänst. Men är det ändå inte en skillnad där? Netflix är ju så sjukt enormt och PS3 var den vanligaste uppspelaren av Netflix i hela världen har jag för mig. Så det är ju en stor dragning till att folk skaffar konsolen, ett stort plus. Jag vet inte om Spotify skulle ha riktigt samma dragningskraft. Känns som att de satsar mer på Music Unlimited än Video Unlimited, men jag kan vara helt ute och cykla nu. Spotify vore grymt om det lades in!

Redigerat av Unregistered5f833d6c, 03 December 2013 - 17:24.

Postad 03 December 2013 - 18:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Kanske lite ot men jag gillar Music Unlimited skarpt.
Testa vet ja :-)

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0

Det har ni iofs jävligt rätt i, jag tänkte inte ens på att de har en egen videotjänst. Men är det ändå inte en skillnad där? Netflix är ju så sjukt enormt och PS3 var den vanligaste uppspelaren av Netflix i hela världen har jag för mig. Så det är ju en stor dragning till att folk skaffar konsolen, ett stort plus. Jag vet inte om Spotify skulle ha riktigt samma dragningskraft. Känns som att de satsar mer på Music Unlimited än Video Unlimited, men jag kan vara helt ute och cykla nu. Spotify vore grymt om det lades in!

Ja Spotify är det ju bara ett tiotal som har...

Redigerat av Megaman1, 03 December 2013 - 18:01.

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Ja det är klart det är en väldig skillnad på Video Unlimited och Netflix! Video Unlimited finns ju inte i så många länder.
Men ändå Sony är väl ganska stora inom filmbranchen!? Man tycker att dom borde utnyttja sin position genom
att då inte tillåta andra filmtjänster!
Sant att Spotify nog inte skulle vara ett lika stort dragplåser, dock så är ju Spotify en väldigt populär musiktjänst.

Vi får nog fortsätta att drömma om en Spotify app i våra konsoler! Detta med rättigheter både inom musik och video/film branchen
verkar ju vara en enda stor snårig djungel! :)

Postad 03 December 2013 - 18:05

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Ja det är klart det är en väldig skillnad på Video Unlimited och Netflix! Video Unlimited finns ju inte i så många länder.
Men ändå Sony är väl ganska stora inom filmbranchen!? Man tycker att dom borde utnyttja sin position genom
att då inte tillåta andra filmtjänster!
Sant att Spotify nog inte skulle vara ett lika stort dragplåser, dock så är ju Spotify en väldigt populär musiktjänst.

Vi får nog fortsätta att drömma om en Spotify app i våra konsoler! Detta med rättigheter både inom musik och video/film branchen
verkar ju vara en enda stor snårig djungel! :)

mm, netflix svenska utbud är ett skämt. Av samma anledning finns inte video unlimited i sverige troligen. VU skulle komplettara netflix bra då det är hyr och köp på nya filmer istället för abonnemang på gamla. Lär nog dröja några år till innan vi ser det här dock..

Postad 03 December 2013 - 18:14

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

mm, netflix svenska utbud är ett skämt. Av samma anledning finns inte video unlimited i sverige troligen. VU skulle komplettara netflix bra då det är hyr och köp på nya filmer istället för abonnemang på gamla. Lär nog dröja några år till innan vi ser det här dock..

Ja utbudet av nyare film i Svenska Netlfix är ju under all kritik! Men det säger väl allt om filmbranchen och deras förlegade
gamla tänkesätt med olika regioner för allt!
Varför kan dom inte släppa en film samtidigt över hela värden? precis dom dom släpper ett spel samtidigt!

Men det vore ett bra komplement helt klart. Som sagt några år kanske!

Postad 03 December 2013 - 19:15

Addiz
  • Addiz
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Tänkte bara tipsa om att Media markt säljer Killzone bundeln för 4590 :- för tillfället. Men skynda för dom är nog slut snart Postad bild

Postad 03 December 2013 - 20:23

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Tänkte bara tipsa om att Media markt säljer Killzone bundeln för 4590 :- för tillfället. Men skynda för dom är nog slut snart Postad bild

Dyrt ju.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.