Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 13 March 2009 - 20:04
Jag och Döden väntar på folk! vi tänker lira COD4, kom kärt folk
Never ever
Postad 13 March 2009 - 20:18
Jag och Döden väntar på folk! vi tänker lira COD4, kom kärt folk
Ni två är nog dom bästa snubbarna i hela MHB, jag menar, ni vet vilket spel som gäller....å följer inte medvinden
Skål på er!
Jag kanske kommer in senare(Dock onykter)men spelar gärna med er om det går för sig..
Postad 13 March 2009 - 20:27
Postad 13 March 2009 - 20:35
Ah ok, kul är det!
![]()
Jag har en gubbe "Star_of_Sweden" med en winstreak på 179(Nästan bara cagematcher)
CTF? "Capture The Flag"/Domination?
Jo Domination, heter ju igentligen capture the flag. 179 det var schysst. Nu måste jag klå det bara därför. Har kört mot dig nån gång btw ute i TDM eller Domination. Minns att jag har sett ditt namn.
Är ni inte less på det där spelet än?
Jag, Döden och Nasty lirade ju härom kvällen och det var kul men i ärlighetens namn så längtade jag snabbt "tillbaka" till KZ2. Men jag tror Döden och Nasty har tröttnat (?) lite på KZ2.
Är ni inte less på det där spelet än?
det enda som är kul med det spelet nä är å köra kötta kötta ffa på shipment
Postad 13 March 2009 - 20:41
Borde ju heta Capture The Flags isåfall. Ett äkta capture the flag går ju ut på att hämta en flagga (typ motståndarnas, eller mitt på kartan) och ta tillbaka den till basen. Finns ett sådant läge på PC-versionen av COD4 och i COD5.Jo Domination, heter ju igentligen capture the flag. 179 det var schysst. Nu måste jag klå det bara därför. Har kört mot dig nån gång btw ute i TDM eller Domination. Minns att jag har sett ditt namn.
I COD4 är väl Sabotage närmare CTF än Domination.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 13 March 2009 - 20:41.
Postad 13 March 2009 - 20:41
Postad 13 March 2009 - 20:45
Borde ju heta Capture The Flags isåfall. Ett äkta capture the flag går ju ut på att hämta en flagga (typ motståndarnas, eller mitt på kartan) och ta tillbaka den till basen. Finns ett sådant läge på PC-versionen av COD4 och i COD5.
I COD4 är väl Sabotage närmare CTF än Domination.
Exakt, och på COD5 finns ju även CTF till PS3:an.
Postad 13 March 2009 - 20:58
Postad 13 March 2009 - 21:04
Andledningen att jag skippat KZ är ju för att det bara verkar vara tråkiga fabrikslokaler till banor? Kollade igenom massa ¨klipp på youtube på olika banor. Tycker det är finast med städer och dagtid. Eller landsbygd kanske?
Jag tycker absolut inte att banorna är tråkiga men ja, miljöerna i samtliga banor är ganska lika.
Om man jämför COD4 och COD WaW så gillar jag nog faktiskt miljöerna bättre i COD WaW, mer krigskänsla i dom.
Men det är ju inte enbart miljöerna som gör banorna och spelet.
Postad 13 March 2009 - 21:08
Jag, Döden och Nasty lirade ju härom kvällen och det var kul men i ärlighetens namn så längtade jag snabbt "tillbaka" till KZ2. Men jag tror Döden och Nasty har tröttnat (?) lite på KZ2.
Helt rätt där brittan, COD4 all the way
Dont get me wrong, gillar KZ2, väldigt bra spel, men så mycket jag vill älska de så går de inte pga styrningen. Delayen är oerhört irriterande, speciellt i närkamper. ;(
Postad 14 March 2009 - 00:03
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 14 March 2009 - 00:12.
Postad 21 April 2009 - 07:29
Roligt att folk hittar tillbaka till cod4 och att denna, trådarnas tråd, kanske blir mer aktiv
Postad 22 April 2009 - 03:37
VI VILL SE VIDEOS OF MHB-OWNAGE!!!!!!! BRITT!!
Vad är det för jäkla filmer du pratar om!??
Edit : Ah vart tog dom vägen...?
Redigerat av dallan1981, 22 April 2009 - 03:38.
Postad 22 April 2009 - 07:22
Vad är det för jäkla filmer du pratar om!??
Edit : Ah vart tog dom vägen...?
Hahaha, jaha, så du vill alltså se dom? När ni får stryk?
Hahaha!
Ärligt talat så orkar jag fn inte bry mig om dom där filmerna. Vi får se om jag får arslet ur och lägger upp dom på PB. Men troligtvis inte.
Postad 22 April 2009 - 07:36
Ja, det var ju hur kul som helst när nästan hela "gamla gänget" var samlat!Det har varit mycket lirande av cod4 på senaste tiden! Och extremt roligt har det varit! Det går verkligen upp och ner, vissa matcher är rena katastrofen men andra spelar man som en gud (se skryt-tråd
).
Roligt att folk hittar tillbaka till cod4 och att denna, trådarnas tråd, kanske blir mer aktiv
Morlock saknades vilket förstås märks.
Då hinner man få kills ibland själv också!
Postad 22 April 2009 - 09:32
Hahaha!
Ärligt talat så orkar jag fn inte bry mig om dom där filmerna. Vi får se om jag får arslet ur och lägger upp dom på PB. Men troligtvis inte.
Måste ju vara fixat på 2sek eller nått... vi har väntat i månader nu på filmerna... starta en ftp eller nått under 1h så hinner de som vill tanka hem dem... å sedan sprida vidare...
Postad 22 April 2009 - 10:05
Postad 23 April 2009 - 00:02
Hahaha!
Ah det hade varit kul!
Men skitsamma då!
Postad 25 April 2009 - 02:07
PSN: Ra-ic-hu
adda på bara, roligast att köra med folk härifrån=P
Postad 25 April 2009 - 02:30
Riktigt irriterande att jag loggades ut från COD4-servarna ett par gånger också. Det vill man ju liksom undvika när man kör S&D. Dessutom hamnade jag i fel lag ett tag så jag fick brittan, frasse och halva MHB-eliten efter mig.
Vad sägs om några matcher imorgon kväll?
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 25 April 2009 - 02:33.
Postad 25 April 2009 - 03:44
jag är iallafall med ikväll^^Jao, det var riktigt roligt, men det gick rätt pissdåligt under hela kvällen för min del. Sprang mest omkring och tog lyra på de nedfallande granaterna.
![]()
Riktigt irriterande att jag loggades ut från COD4-servarna ett par gånger också. Det vill man ju liksom undvika när man kör S&D. Dessutom hamnade jag i fel lag ett tag så jag fick brittan, frasse och halva MHB-eliten efter mig.
Vad sägs om några matcher imorgon kväll?
Postad 25 April 2009 - 10:53
Redigerat av BennySlyden, 25 April 2009 - 10:54.
Postad 25 April 2009 - 12:01
Vädret? Vad är det?Borde lägga mig i träningsläger inför kvällen för att få in flytet igen men vädret är ju så jaevla bra så det blir nog inte mycket med det
Ses sen!
Postad 25 April 2009 - 14:44
Äh, du har säkert slarvat bort dem.....Ärligt talat så orkar jag fn inte bry mig om dom där filmerna. Vi får se om jag får arslet ur och lägger upp dom på PB. Men troligtvis inte.
Postad 25 April 2009 - 19:56
Äh, du har säkert slarvat bort dem.....
Ja, exakt. Dom ligger i nån hög på skrivbordet.
Beställde en ny dator i fredags by the way: http://www.dustinhom...5010308461.aspx
Kanske fixar det då.
Postad 26 April 2009 - 00:18
Postad 26 April 2009 - 00:33
Postad 26 April 2009 - 00:40
Kanske hoppar in imorrn kväll också om jag orkar.
Postad 28 April 2009 - 12:20
En riktig smygstart av den tråden
Hittar den inte o länken är död
Fanns tydligen en startade redan så min plockades bort.
Här är den som finns:
https://www.minhembi...howtopic=231387
Postad 29 April 2009 - 15:33
Denna tråd hålls till PS3 klan snack....
Postad 30 April 2009 - 09:33
Vad var det som strula med din uppkoppling Benny?Varje dag. Helger icke undantagna!
Var många gånger du inte kunde komma in ordentligt.
/inZane
Postad 30 April 2009 - 09:51
Vad var det som strula med din uppkoppling Benny?
Var många gånger du inte kunde komma in ordentligt.
/inZane
Blev aldrig kickad från PSN så uppkoppling bröts väl inte totalt men nåt skumt var det. Flera av mina polare här i Lund hade också en twistad uppkoppling igår. Sen hade jag ju en skön hängning där jag var tvungen att bryta strömmen till PS3an för att kunna starta om. Ni kände inte av några problem under kvällen?
Postad 30 April 2009 - 10:30
Nej inte mer problem än vanligt.Blev aldrig kickad från PSN så uppkoppling bröts väl inte totalt men nåt skumt var det. Flera av mina polare här i Lund hade också en twistad uppkoppling igår. Sen hade jag ju en skön hängning där jag var tvungen att bryta strömmen till PS3an för att kunna starta om. Ni kände inte av några problem under kvällen?
Primare hade ju åtmionstone en riktigt grym runda, vad blev det?
0 Kills?
Så han hade nog lagg då!
Postad 30 April 2009 - 11:51
Då har han alltid lagg!Nej inte mer problem än vanligt.
Primare hade ju åtmionstone en riktigt grym runda, vad blev det?
0 Kills?
Så han hade nog lagg då!
Själv har jag inte det, jag är bara dålig
Postad 30 April 2009 - 12:15
Blev aldrig kickad från PSN så uppkoppling bröts väl inte totalt men nåt skumt var det. Flera av mina polare här i Lund hade också en twistad uppkoppling igår. Sen hade jag ju en skön hängning där jag var tvungen att bryta strömmen till PS3an för att kunna starta om. Ni kände inte av några problem under kvällen?
jag döden och hippo märkte av en massa lagg i både cod5 zombie och worms så något konstigt måste det varit
Postad 30 April 2009 - 12:23
jag döden och hippo märkte av en massa lagg i både cod5 zombie och worms så något konstigt måste det varit
och jag märkte av massa lagg och dålig ping när jag spelade quantum of solace igår kväll och i natt
hade bara en röd "plupp eller möjligtvis 2 oranga om jag hade tur
Postad 30 April 2009 - 12:46
och jag märkte av massa lagg och dålig ping när jag spelade quantum of solace igår kväll och i natt
hade bara en röd "plupp eller möjligtvis 2 oranga om jag hade tur
vid den tiden på en vardag är väl inte det så konstigt då är det ju bara massa amerikanare man spelar med
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?