Detta hade varit kul att köra om vi får ihop ett bra gäng någon gång. Kan nog bli många garv.
Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(59)
|
379:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Call Of Duty 7: Black Ops (2799 inlägg)
|
12 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Call Of Duty: Modern Warfare 2 (7 inlägg)
|
16 år sedan |
Modern Warfare 2 Night Vision Googles (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 01 April 2010 - 00:45
Detta hade varit kul att köra om vi får ihop ett bra gäng någon gång. Kan nog bli många garv.
Postad 01 April 2010 - 08:16
http://www.youtube.c...h?v=TaHoTwslTeQ
Haha, skulle vara riktigt kul
Postad 01 April 2010 - 08:43
Känslan är.. mycket tillfredsställande!
/ChristianSVERIGE
Postad 01 April 2010 - 09:27
Postad 01 April 2010 - 10:28
April april!YEEAAAH!! I GOT THE FUCKING NUKE!!! Äntligen..vi körde free-for-all på highrise och jag körde min dunderrush som vanligt! Med andra ord, bara kniv! Lightweight och marathon..
Känslan är.. mycket tillfredsställande!
/ChristianSVERIGE
Postad 01 April 2010 - 10:49
hihi
Fan, jag gick på det.
Tyckte dock det lät konstigt att det skulle inträffa för FFA på highrise med enbart kniv - måste vara omöjligt.
Jag väntar själv på att få nuken, de få gånger man lyckas med 25 i killstreak så har man inte nuken som killstreak.
Postad 01 April 2010 - 14:13
När jag körde med Danger Close Pro gick det sjukt fort att få ihop kills med harrier och chopper. Testa om ni inte har gjort det.
Redigerat av threnode81, 01 April 2010 - 14:15.
Postad 01 April 2010 - 15:16
Postad 01 April 2010 - 22:22
När jag körde med Danger Close Pro gick det sjukt fort att få ihop kills med harrier och chopper. Testa om ni inte har gjort det.
Bra tips, det får jag prova nästa gång!
Postad 02 April 2010 - 00:55
Terminal i gången till planet funkar det toppen med sköld :-)
Tycker vi är ett bra team brorsan när vi kör med skölden. Kul att mosa folk hehe
Postad 02 April 2010 - 16:16
när man snabbt slängde ut en claymore vid ena plantstället. 3 sek senare, BOOM!!
Postad 02 April 2010 - 17:35
Postad 03 April 2010 - 08:15
Ekaa: Tvättat tungan med tvål idag? Det blev en del hårda ord mot ostkroken
/Christian
Postad 03 April 2010 - 09:08
/ChristianSVERIGE
Postad 03 April 2010 - 11:25
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu*uuuuuuuuuuuuuuuken!!! Jag hittade mitt andra headset...
/ChristianSVERIGE
Haha sparkade du katten i röven eller
Postad 03 April 2010 - 16:09
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu*uuuuuuuuuuuuuuuken!!! Jag hittade mitt andra headset...
/ChristianSVERIGE
Var det ens katten som hade tagit det?
Postad 03 April 2010 - 18:06
Postad 03 April 2010 - 21:34
OWC skrev
Var det ens katten som hade tagit det?
Ja, alltså jag vet faktiskt inte.. jag hittade det mellan kuddarna i soffan. Poängen är att jag rensade soffan på kuddar och vände ut och in på allt.. så jag kan inte förstå hur jag skulle ha kunnat missa det?? Nej, jag tror mer på att hon lekt bort det för att sen leka med det i soffan efter att jag kollat där.
Någon som vill köpa ett HS?
Det blir ju lite surt att berätta det för kärringen..
/Christian
Postad 04 April 2010 - 01:46
Det blir ju lite surt att berätta det för kärringen..
Hon som ville köpa tavellister och jag: njaaääeee.. jag behöver ju ett headset
Ja vet inte inte men du nåste juh ha missat en av dom viktigare reglerna för lycka mellan man och kvinna... den lyder så här: "Det hon inte vet något om lider hon inte av!!!"
Postad 04 April 2010 - 02:00
Postad 04 April 2010 - 09:20
Är det cold-blooded eller vad?
Postad 04 April 2010 - 09:47
Är det någon som har koll på vad det är för konstig perk som gör att folk i lugn och ro kan gå förbi claymores? Att det oftast går att rusa förbi dem kan jag köpa, men ibland ser man folk gå sakta förbi dem, utan att sprängas. Dock så verkar claymoren sprängas en stund efter att de har gått förbi. De står alltså inte kvar för eventuella andra fiender.
Är det cold-blooded eller vad?
Scrambler PRO fördröjer explosionen en liten stund
Perksamling
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 04 April 2010 - 09:49.
Postad 04 April 2010 - 11:22
Postad 04 April 2010 - 12:28
Indeed.Scrambler kan man ju inte bara annat än älska. Ge bort sin position utan att man ber om det. Tack.
Vad gäller HS så var det snarare så att alla pengar vi har satt på ett annat konto och jag hade en femhundring löst i plånisen. Nej, jag jobbar inte som prostituerad..
Scrambler: Indeed.. det är ju bara att tacka och ta emot när de röjer deras position!
/Firefighter 575
Postad 04 April 2010 - 14:13
Scrambler PRO fördröjer explosionen en liten stund
Perksamling
Tycker att det funkar utan scrambler, alltså att claymore sällan exploderar. Har för mig att det var i går kväll. Då satt Eapea på en motståndarclaymore, sprang 2 varv runt den å gick sen å defusa bomben. Mycket mysko.
Förövrigt hatar jag quickscope....
Postad 04 April 2010 - 15:12
Inte ett enda bankkort/kreditkort funkar på willys någon stans över hela landet. Sitter i skiten kan man säga. 3 st på jobbet och alla blir utskällda av folk. Och ni vet ju hur trevlig jag kan vara tillbaka mot trevliga människor! SUCK MY DRY!!
Postad 04 April 2010 - 15:14
Postad 04 April 2010 - 15:33
Hade jag bott lite längre ner i landet hade jag garanterat hälsat på Ekaa på jobbet idag.Haha, skall nog starta Ps3an å bara spela lite för att reta Ekaa lite.... Jag är ju ledig!
Och naturligtvis skulle jag betala med kort!
Postad 04 April 2010 - 16:57
17:06 2010-04-04
Felsökning pågår tillsammans med bank och nät-leverantörerna för att lösa problemen med korttrafiken
// Axfood IT
Postad 04 April 2010 - 17:50
Fan Ekaa, jobba en söndag!!Tror jag hittat ett nytt hatobjekt ist för comando! Detta!!
17:06 2010-04-04
Felsökning pågår tillsammans med bank och nät-leverantörerna för att lösa problemen med korttrafiken
// Axfood IT
Du e inte klok
Postad 04 April 2010 - 18:28
Fan Ekaa, jobba en söndag!!
Du e inte klok
mmmm.... funny stuff detta, blir mkt OT men va fan, ska ett företag som omsätter 1,7miljarder kronor inte kunna lösa detta eller??
18:29 2010-04-04
Felsökning pågår nu hos Telenor. Problemet kvarstår och vi har inte fått någon preliminär klartid än. Vi uppdaterar löpande med information här tills störningen är löst.
// Axfood IT
Postad 05 April 2010 - 17:59
Postad 05 April 2010 - 18:01
Vilket spelalternativ har ett lite lugnare tempo? Är lite trött på att köra rush i TDM. Där gäller det att pinna på så ingen kommer ifatt bakifrån. Saknar lite djungeltema eller dyl. där man får smyga sig fram.
Search and Destroy
Postad 05 April 2010 - 18:55
######r vad grym jag var idag!!
Synd att Nasty spelar så dåligt.. går det att kicka folk ur MHB-klanen som inte platsar?
/Christian
Postad 05 April 2010 - 19:39
Hur fungerar det? Ljudet från HS´et kommer det bara röster från det eller det kommer även de "vanliga" ljuden? För när jag sitter och spelar och lyssnar så hör man det jätte dåligt.
Vilket är bäst/rekommenderar ni? PS3 eget?
Postad 05 April 2010 - 19:40
Yepp, S&D är bra mycket lugnare! Vill du att det ska bli ännu lugnare rekommenderar jag även S&D Hardcore. Där handlar det ännu mer om att picknicka så gott det går.
######r vad grym jag var idag!!Visserligen så spelade jag som en vanlig dag för er, men för mig.. vilken seger
![]()
Synd att Nasty spelar så dåligt.. går det att kicka folk ur MHB-klanen som inte platsar?
/Christian
Ja du lirade fint som sjutton idag FireManNummeroOno!
Förresten gick jag in i ett pågående spel och såg en i MHB sitta och boosta! Det är bort från listan som gäller frånochmed nu!
Postad 05 April 2010 - 19:46
Yay!Bad News: Double XP on #MW2 ends today, so get it while its good! Good News: When we update the playlist, we're bringing Team Tactical back!
Gäller alltså bara 360 än så länge. Gissar jag?
Redigerat av Unregistereda1381774, 05 April 2010 - 19:47.
Postad 05 April 2010 - 20:19
Det kommer enbart prat i headsetet. Ljudet från högtalarna hörs lika tydligt ändå pga. dålig snäcka. Så du stänger med andra ord inte ute ljudet trots att du har det i örat. Allt prat blir betydligt mycket tydligare.Funderar på att köpa ett HS, men har lite frågor.
Hur fungerar det? Ljudet från HS´et kommer det bara röster från det eller det kommer även de "vanliga" ljuden? För när jag sitter och spelar och lyssnar så hör man det jätte dåligt.
Vilket är bäst/rekommenderar ni? PS3 eget?
Jag har ett Sony Original över om du är köpsugen.. Katten slarvade bort mitt första, som nyss dykte upp.
Ekaa: Vem boostade?
/Christian
Det här är PS3-forumet...Från 402:
Yay!
Gäller alltså bara 360 än så länge. Gissar jag?
Postad 05 April 2010 - 21:06
Ja du lirade fint som sjutton idag FireManNummeroOno!
Förresten gick jag in i ett pågående spel och såg en i MHB sitta och boosta! Det är bort från listan som gäller frånochmed nu!
Ja vem?
Postad 05 April 2010 - 21:20
Okej, vad skall du ha för det?Det kommer enbart prat i headsetet. Ljudet från högtalarna hörs lika tydligt ändå pga. dålig snäcka. Så du stänger med andra ord inte ute ljudet trots att du har det i örat. Allt prat blir betydligt mycket tydligare.
Jag har ett Sony Original över om du är köpsugen.. Katten slarvade bort mitt första, som nyss dykte upp.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty 7: Black Ops
32 bilder
30 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?