Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - D-link Boxee

8094 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 september 2012 - 18:26

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1 225 inlägg
  • 0

herrejävlar vad lång tid det kommer ta att fixa så allt syns riktigt i Boxeen, tror en del inte kommer synas alls. sånt jävla meck....... Köpte ju Boxeen för att det skulle vara enkelt....

Händer det att den glömmer bort vad man identifierat tidigare? för nu verkar det som att filer jag tidigare identifierat kommit tillbaks till unidentified.

Kan man lägga till egna kategorier föresten? Skulle vilja ha separata kategorier för barn, dokumentärer och träning.
Och kan man flytta från en kategori till en annan? En del som jag anser vara tv-serie har hamnat på film och vice versa.

Funderar på att dra en massa (tv-serier, dokumentärer och träningsvideos) på en annan hårddisk och köra den från PS3an. Det var mycket lättare att hantera allt på PS3an då man bara utgick från filstrukturen. Filmerna blir kvar på Boxeen, de flesta iaf (den verkar ha problem med en del internationella filmer).

Här har man gång efter annan tipsat om (gratis)programmet Ember Media Manager.
Det fungerar klockrent och skapar NFO-filer i det format som Boxee Boxen vill ha dem.
Varför sitta och yxa med detta i Boxeen...det går över mitt förstånd.

Case Closed :D.

Postad 11 september 2012 - 08:13

Unregistered5fd6896d
  • Unregistered5fd6896d
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Var hittar jag det programmet har letat på nätet men inte hittat

Postad 11 september 2012 - 08:23

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0
http://forums.boxee....ead.php?t=62804

http://ember.purplep...ts/embermm/wiki

Redigerat av Taggis, 11 september 2012 - 08:27.

Postad 11 september 2012 - 08:31

Unregistered5fd6896d
  • Unregistered5fd6896d
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
OK
men sen då jag laddar ner installerar programet var? på min dator
jag har testat! men får felmeddelande "there is an error in XML document"

Postad 11 september 2012 - 08:43

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0
Tyvärr har ingen aning, använder det inte själv funkar kanon med boxeebox egen scraper.

fråga Manor

Postad 11 september 2012 - 19:02

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1 225 inlägg
  • 0

OK
men sen då jag laddar ner installerar programet var? på min dator
jag har testat! men får felmeddelande "there is an error in XML document"

Det är ett Windowsprogram som alltså installeras på din Windowsdator.
Inga konstigheter alls...jag bara installerade det och sen var det bara att "tuta & köra".
Ett tips är att initialt kolla lite på rekommenderade inställningar då det kan bli lite för övermäktigt annars.
Det finns nog en hel del information att läsa på http://forums.boxee.tv.

Jag kör på version 1.2, men det finns ännu senare versioner ute.
Något mer kan jag väl inte säga. Om du inte lyckas köra det så får du väl fortsätta att "yxa" på Boxee Boxen, alternativt fixa till filnamnen korrekt så hittar Boxeen säkerligen 90% utan problem.

Postad 12 september 2012 - 10:56

Unregistered47635200
  • Unregistered47635200
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

OK men sen då jag laddar ner installerar programet var? på min dator jag har testat! men får felmeddelande "there is an error in XML document"

Sök efter Ember Media Manager Revisited, det är en nyare version. Tror du laddade ner den gamla som ej funkar längre.

Postad 13 september 2012 - 23:14

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Åååhhh, Nu blir jag så trött..... Va tvungen att göra en factory reset, och när jag sedan skulle lägga till källor igen.. fine--- Dock så kan jag bara lägga till hälften av mina utdelade mappar. Resten vill att jag har anv.namn & lösen.. Det gamla klassiska problemet. Jag har försökt hitta i tråden hur f-n man gjorde men hittar inte :-/ Kan någon hjälpa mig??

Postad 14 september 2012 - 07:22

HC77
  • HC77
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Här har man gång efter annan tipsat om (gratis)programmet Ember Media Manager.
Det fungerar klockrent och skapar NFO-filer i det format som Boxee Boxen vill ha dem.
Varför sitta och yxa med detta i Boxeen...det går över mitt förstånd.

Case Closed :D.

Om man som i mitt fall lägger filmerna direkt på en NAS. Då kommer man inte att kunna använda detta program eller hur fungerar det då?

Måste jag i så fall gå omvägen och lägga över alla filmer på datorn först eller går det köra programmet direkt på NASen?

Jag har mycket svenska barnfilmer, går det ordna så att Boxee hittar omslag till dessa om de inte finns med i databasen som den söker i?

Har även lagt över filer från videokamera. Problemet är dock att man måste starta varje klipp manuellt. Kan man få Boxee att spela upp flera efter varandra automatiskt eller måste man klippa ihop filerna till en fil?

Redigerat av HC77, 14 september 2012 - 16:53.

Postad 14 september 2012 - 17:13

Unregisteredc35900fd
  • Unregisteredc35900fd
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Jag använder Ember trots att jag har allt på NAS. Bara att låta ember söka i den mapp på nasen som innehåller filmerna. Tycker att det funkar klockrent!

Postad 14 september 2012 - 18:12

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1 225 inlägg
  • 0

Jag använder Ember trots att jag har allt på NAS. Bara att låta ember söka i den mapp på nasen som innehåller filmerna. Tycker att det funkar klockrent!

+1, precis så gör jag.
Jag kör en Windows Home Server 2011 med ett antal olika diskar och mappar utdelade. Dessa läser och skriver Ember Media Manager från och till.
Smidigt och snyggt att själv välja vad som ska visas upp...och saknas poster/bild så kan man peka ut valfritt ställe där önskad bild ligger.

Postad 15 september 2012 - 11:19

masong
  • masong
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
skaffade mig en box igår enbart för att kunna koppla in hårddisken och se mkv filer och nu till mitt problem, försökte se games of thrones, varje avsnitt ligger väl på 6gb i snitt, får ljud men ingen bild? på datorn så klarar inte vlc av att spela upp filen, ljudet funkar men bilden blir ingen höjdare, zoomplayer så fungerar det klockrent.

så vad är grejen, klarar inte boxee av tyngre filer?

Postad 15 september 2012 - 14:19

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1 225 inlägg
  • 0

skaffade mig en box igår enbart för att kunna koppla in hårddisken och se mkv filer och nu till mitt problem, försökte se games of thrones, varje avsnitt ligger väl på 6gb i snitt, får ljud men ingen bild? på datorn så klarar inte vlc av att spela upp filen, ljudet funkar men bilden blir ingen höjdare, zoomplayer så fungerar det klockrent.

så vad är grejen, klarar inte boxee av tyngre filer?

Jo, men om inte ens VLC grejar det på datorn så måste det väl vara något "special" med just dessa filer?
Jag har hittills inte misslyckats att få igång en fil på min Boxee Box (eller ACRyan heller för den delen), men det hjälper ju inte dig.

Postad 16 september 2012 - 23:20

masong
  • masong
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Efter lite googlande så visade det sig vara 10-bits filer den inte klarar av, vet igentligen inte vad som menas med 10 bit men dom feta filer runt 45gb verkar ha 10bit och inte 8bit som många mindre verkar ha. Det var synd verkade annars vara en ganska trevlig box för en inte aldeles för dyr peng.

Postad 17 september 2012 - 00:00

orbing
  • orbing
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Köpte en Boxee Box till min far idag för att jag tyckte min var så bra, speciellt tillgången till dom svenska playkanalerna när man trycker på tv-shows. Där har jag svtplay, tv4, kanal 6 osv. Nu när jag plugga in min fars box och valt svenska/sverige i instgallationen och går till tv-serier är det bara massa utländska kanaler? Hjälp! Var nästan bara för playkanalerna jag köpte den till honom, min funkar ju så bra på det?

Postad 17 september 2012 - 06:28

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Köpte en Boxee Box till min far idag för att jag tyckte min var så bra, speciellt tillgången till dom svenska playkanalerna när man trycker på tv-shows. Där har jag svtplay, tv4, kanal 6 osv. Nu när jag plugga in min fars box och valt svenska/sverige i instgallationen och går till tv-serier är det bara massa utländska kanaler? Hjälp! Var nästan bara för playkanalerna jag köpte den till honom, min funkar ju så bra på det?

Du kanske måste uppgradera boxen

Postad 17 september 2012 - 06:33

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0
Eller bocka i vilka kanaler du vill se. Längst upp till höger har du tre små rutor, en är fyra prickar, det är kanalfiltret.

Postad 17 september 2012 - 08:19

orbing
  • orbing
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Boxen uppgraderade sig själv och installerade uppgraderingen när jag satte på strömmen. I kanalfiltret står det bara massa utländska/internet kanaler.

Postad 17 september 2012 - 08:31

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

• 4 773 inlägg
  • 0

Efter lite googlande så visade det sig vara 10-bits filer den inte klarar av, vet igentligen inte vad som menas med 10 bit men dom feta filer runt 45gb verkar ha 10bit och inte 8bit som många mindre verkar ha. Det var synd verkade annars vara en ganska trevlig box för en inte aldeles för dyr peng.

Om du dömer ut BB för att den inte spelar upp 10-bitsfiler så kan det vara bra att veta att INGA distributionsformat för konsumentbruk använder sig av mer än 8 bitars bitdjup, varken dvd, BD, kabel- eller satellitsändningar och därför är filerna du tankat ned helt enkelt att betrakta som felaktiga.

Det finns absolut ingen kvalitetsmässig vinst i att komprimera om t ex BD till 10 bitar heller...

Postad 17 september 2012 - 11:45

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Tjo! KAn någon hjälpa mig fräscha upp minnet!? Har nu ett antal mappar jag inte kommer åt från Boxee för den kräver windows lösen å så.. Hur f-n va det man gjrorde för att slippa det?? Win7 x64

Postad 17 september 2012 - 18:00

masong
  • masong
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Om du dömer ut BB för att den inte spelar upp 10-bitsfiler så kan det vara bra att veta att INGA distributionsformat för konsumentbruk använder sig av mer än 8 bitars bitdjup, varken dvd, BD, kabel- eller satellitsändningar och därför är filerna du tankat ned helt enkelt att betrakta som felaktiga.

Det finns absolut ingen kvalitetsmässig vinst i att komprimera om t ex BD till 10 bitar heller...

Hej, jag har inte dömt ut boxen boxen, gillar mkt av det jag sett hittils som internet radio m.m och jag har inte haft några problem med att identitera filer på min hårddisk som många andra har haft.

Därimot tyckte jag att det var synd att den inte tog 10bit, 4 av 10 av dom senaste filerna som jag har laddat ner har varit just 10bit och varför dom komprimerar om dom till 10bit när dom ändå inte vinner ngt på det i bildkvalite vet jag inte heller. Finns säkert ingen fulländad box som klarar allt men det kanske kommer i framtiden. Boxeen blir nog kvar i hemmet för den var ju inte speciellt dyr, ganska trevlig sak som inte ser allt för ful ut heller.

Postad 17 september 2012 - 18:14

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

• 4 773 inlägg
  • 0

...det var synd att den inte tog 10bit, 4 av 10 av dom senaste filerna som jag har laddat ner har varit just 10bit och varför dom komprimerar om dom till 10bit när dom ändå inte vinner ngt på det i bildkvalite vet jag inte heller...

Har man källor som är 10 bit eller mer är det meningsfullt, men inte annars såklart.

Vad är det för filer om man får fråga?

Postad 17 september 2012 - 18:18

Pinnen
  • Pinnen
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0

Hej, jag har inte dömt ut boxen boxen, gillar mkt av det jag sett hittils som internet radio m.m och jag har inte haft några problem med att identitera filer på min hårddisk som många andra har haft.

Därimot tyckte jag att det var synd att den inte tog 10bit, 4 av 10 av dom senaste filerna som jag har laddat ner har varit just 10bit och varför dom komprimerar om dom till 10bit när dom ändå inte vinner ngt på det i bildkvalite vet jag inte heller. Finns säkert ingen fulländad box som klarar allt men det kanske kommer i framtiden. Boxeen blir nog kvar i hemmet för den var ju inte speciellt dyr, ganska trevlig sak som inte ser allt för ful ut heller.

Du ska kanske börja med att fundera på vad det är du laddar ner för nåt o varifrån du laddar ner det....Har aldrig ens stött på en 10-bitsfil

Postad 17 september 2012 - 19:39

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Någon moderator som kan meddela varför mitt inlägg är borttaget? Inläggen ovan som diskuterar nedladdat piratkopierat material borde kanske raderas istället i och med att Game of Thrones mfl inte distribueras digitalt i några av ovanstående format och speciellt inte med 10bit... känns inte väsentligt att radera inlägg som påpekar att det är sånt man får räkna med i och med att man laddar hem filer man inte har någon aning om formatet på.

Postad 18 september 2012 - 09:41

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

• 4 773 inlägg
  • 0

Någon moderator som kan meddela varför mitt inlägg är borttaget? Inläggen ovan som diskuterar nedladdat piratkopierat material borde kanske raderas istället i och med att Game of Thrones mfl inte distribueras digitalt i några av ovanstående format och speciellt inte med 10bit... känns inte väsentligt att radera inlägg som påpekar att det är sånt man får räkna med i och med att man laddar hem filer man inte har någon aning om formatet på.

Nyfiken - Vad var det du skrev som var så olämpligt?

Postad 18 september 2012 - 10:56

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Nyfiken - Vad var det du skrev som var så olämpligt?

Detta :)

Grejen är väl att du laddar hem skit som du inte vet varken codec eller parametrar på, så mest troliga är väl att det är något transportstream som du får reencoda med något program till lämpligt format.

Redigerat av lappen71, 18 september 2012 - 10:57.

Postad 18 september 2012 - 12:12

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

• 4 773 inlägg
  • 0

Detta :)

Ser ju VÄLDIGT olämpligt ut... NOT!

Postad 18 september 2012 - 12:15

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Ser ju VÄLDIGT olämpligt ut... NOT!

Inte för fem öre och jag tycker det är ett jävla hyckleri med att förbjuda allt prat om fildelning.
Alla gör det på ett eller annat sätt och att förbjuda allt prat om det gör inte att det försvinner.
Men Minhembio tror väl att farbror haffa ska stänga ner sidan bara för att vi pratar om något som är olagligt.

Postad 18 september 2012 - 13:09

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

• 4 773 inlägg
  • 0

Inte för fem öre och jag tycker det är ett jävla hyckleri med att förbjuda allt prat om fildelning.
Alla gör det på ett eller annat sätt och att förbjuda allt prat om det gör inte att det försvinner.
Men Minhembio tror väl att farbror haffa ska stänga ner sidan bara för att vi pratar om något som är olagligt.

Fildelning är inte olagligt och diskussion om det bör givetvis inte vara förbjudet här så länge folk inte lägger ut länkar eller tips som kan uppmuntra till tveksamma aktiviteter.

Blir jag censurerad nu tro?

Postad 18 september 2012 - 16:58

PsYteAk
  • PsYteAk
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
Är det någon som kör flera Boxee i samma hushåll, och i så fall: Går det att koppla ihop dom på något vis så att de delar på konfiguration så man t.ex. kan fortsätta se där man va på andra boxeen i en film? Är det något problem med fjärrkontrollsync när man har flera Boxee att de stör varandra? G

Postad 18 september 2012 - 21:37

Pinnen
  • Pinnen
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0

Är det någon som kör flera Boxee i samma hushåll, och i så fall: Går det att koppla ihop dom på något vis så att de delar på konfiguration så man t.ex. kan fortsätta se där man va på andra boxeen i en film? Är det något problem med fjärrkontrollsync när man har flera Boxee att de stör varandra? G

Det du menar med att dela "konfigurationen" mellan flera boxar funkar inte däremot så parar du fjärrkontrollen till en specifik box så de stör inte varandra vid flera boxar

Postad 18 september 2012 - 21:48

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Det går om du synkar databasen med sql eller gör en dump via root hack. Du får googla med tanke på risken för omvänd moderering.

Postad 18 september 2012 - 22:53

sjobas
  • sjobas
  • Lärjunge

• 291 inlägg
  • 0
Jag har en ny fjärrkontroll (original) då min gamla blev knas å tröck flera ggr av sig själv. hur får jag den att funka till boxen?

Postad 19 september 2012 - 08:36

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Jag har en ny fjärrkontroll (original) då min gamla blev knas å tröck flera ggr av sig själv. hur får jag den att funka till boxen?

du måste para den med boxee´n. Och den gamla, så uppför de sig när batteriet börjar ta slut. Enkelt att byta.

Postad 19 september 2012 - 12:49

HC77
  • HC77
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Jg har nu ordnat Ember och tittat runt lite i programmet och även provat att lägga in någon poster m.m. Dum fråga dock, men hur gör jag sedan för tt få in alla mina oidentifierade filmer under rätt kateegori i Boxee BOx och med den poster jag valt?

Min filmsamling består mestadels utav svenska barnfilmer som Boxee inte kan indentifiera varken utomatiskt eller manuellt. Går detta att lösa via Ember?

Postad 19 september 2012 - 19:19

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1 225 inlägg
  • 0

Jg har nu ordnat Ember och tittat runt lite i programmet och även provat att lägga in någon poster m.m. Dum fråga dock, men hur gör jag sedan för tt få in alla mina oidentifierade filmer under rätt kateegori i Boxee BOx och med den poster jag valt?

Min filmsamling består mestadels utav svenska barnfilmer som Boxee inte kan indentifiera varken utomatiskt eller manuellt. Går detta att lösa via Ember?

När du kör Ember så skapas den NFO-filer som innehåller de uppgifter som Boxeen använder sig av.

Postad 19 september 2012 - 21:27

maxfli
  • maxfli
  • Användare

• 154 inlägg
  • 0
Kan ej installera programmet. Har Windows 7 32-bitars. Vad göra ?

Postad 20 september 2012 - 12:35

HC77
  • HC77
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

När du kör Ember så skapas den NFO-filer som innehåller de uppgifter som Boxeen använder sig av.

Löser detta problemet med filmer som inte finns med i den databas som Boxee söker i. Lyckas nämligen inte skapa några NFO filer av de flesta av mina filmer.

Antar att man skall merkera filmerna och sen köra "Scrape" för att skapa NFO filer?

Postad 21 september 2012 - 07:53

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Tjo! KAn någon hjälpa mig fräscha upp minnet!? Har nu ett antal mappar jag inte kommer åt från Boxee för den kräver windows lösen å så.. Hur f-n va det man gjrorde för att slippa det?? Win7 x64

Postad 21 september 2012 - 10:18

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Kolla här, kanske det finns hjälp. http://www.sweboxee.....php?f=10&t=169

Postad 21 september 2012 - 19:25

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1 225 inlägg
  • 0

Löser detta problemet med filmer som inte finns med i den databas som Boxee söker i. Lyckas nämligen inte skapa några NFO filer av de flesta av mina filmer.

Antar att man skall merkera filmerna och sen köra "Scrape" för att skapa NFO filer?

Du får nog ta och Googla lite.
Jag hittade själv en bra guide för att snabbt kunna komma igång, och sen kan man fintrimma allt enligt sitt eget önskemål.
Det finns en massa information runt detta...det är som sagt bara att leta :).

Postad 22 september 2012 - 15:12

brickan1963
  • brickan1963
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Hej

Jag undrar om någon kan hjälpa mig. Jag har köpt en boxee, men jag får inte det att funka nå bra att få mina filmer från datorn i boxee. Jag har windows 7 home premium 64 bitar. . Jag har följt alla guider och delat ut mapparna helt rätt på datorn och jag får upp filmerna på rad i mina källor på boxee. Men de kommer ju aldrig upp i filmbiblioteket med covers och Info. " När jag trycker på "mina filmer" kommer en ruta upp där det står "Inga lokala media än". Då försöker jag lägga till media genom att bläddra fram min filmmapp på datorn genom boxee. Jag väljer sedan att det är film och att skanna dagligen och trycker på skanna om och OK. Det står då "väntar på att skannas" i mina filmer. I högra hörnet kommer det i bland upp en liten notis där det står att boxee nu håller på att skanna min filmmapp. Men när jag går in i mina filer på boxxen och sedan väljer mina filmer, står det fortfarande att inga lokala media lagts till ännu. Boxen har stått på i 12 timmar och inget har hänt. vad gör jag för fel? Snälla hjälp mig.

Postad 22 september 2012 - 15:19

brickan1963
  • brickan1963
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Jag vill tillägga att jag försöker streama genom Windows network (SMB) Är det rätt?

Undrar om man skulle köpt en dator i stället och lagt in XMBC på, hm

Postad 22 september 2012 - 16:07

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Jag vill tillägga att jag försöker streama genom Windows network (SMB) är det rätt?

Undrar om man skulle köpt en dator i stället och lagt in XMBC på, hm

kolla på sweboxee.se eller boxee.tv i forumen

Postad 22 september 2012 - 17:14

brickan1963
  • brickan1963
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
har följt de guider som finns som sagt. I alla fall så långt jag kan förstå. Får väl packa i hop skiten och skicka tillbaka det till Netonet. Det var ju framföre allt för möjligheten att streama film och att få omslag och info till filmerna jag köpte de.

Postad 22 september 2012 - 17:21

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

har följt de guider som finns som sagt. I alla fall så långt jag kan förstå. Får väl packa i hop skiten och skicka tillbaka det till Netonet. Det var ju framföre allt för möjligheten att streama film och att få omslag och info till filmerna jag köpte de.

Det är 100% så att Boxee Box inte har rättighet att komma åt dina filer.
Det är någon inställning i Win7 som ställer till det.
Alternativet är att du köper en extern hdd och kopplar till Boxee Boxen

Postad 22 september 2012 - 17:24

brickan1963
  • brickan1963
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
måste säga att börjar tycka boxen är värdelös. Trodde det bara skulle vara att plugga i och köra igång. men det verkar ju omöjligt. Dan bara skannar och inget händer. ush vad less jag blir :-(

Postad 22 september 2012 - 17:27

brickan1963
  • brickan1963
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Nej, alla inställningar är rätt och jag har redan provat att koppla in en extern hårddisk, vilket inte hjälpte. Jag hatar sånt här krångel och när saker inte fungerar. Boxen hittar filerna i något som liknar en utforskare. Men inte i boxens eget filmbibliotek och inte med covers och info. Nu har jag gjort en fabriksåterställning. hoppas det funkar, men jag tvivlar

Postad 22 september 2012 - 17:38

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0

Nej, alla inställningar är rätt och jag har redan provat att koppla in en extern hårddisk, vilket inte hjälpte. Jag hatar sånt här krångel och när saker inte fungerar. Boxen hittar filerna i något som liknar en utforskare. Men inte i boxens eget filmbibliotek och inte med covers och info. Nu har jag gjort en fabriksåterställning. hoppas det funkar, men jag tvivlar

Prova denna http://nfo.sprocket.dk/

Postad 22 september 2012 - 17:41

brickan1963
  • brickan1963
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Tack för det. Jag ska prova, men jag har svårt att tro på det i och med att den inte hittade en enda av mina filmer eller musik filer. Jag har ungefär 100 filmer och 300 album. Den borde ändå ha hittat någon av dem. Nej, det är inte felet.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.