Redigerat av Unregistered33c38b9d, 30 April 2009 - 17:23.
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 30 April 2009 - 17:23
Postad 30 April 2009 - 20:14
Jag hade fan lagg i huvudet igår om inte annat...nej de rundorna du och jag var måltavlor hasse berodde nog endast på att man sög just då.....
Postad 12 May 2009 - 11:57
Jag kommer nog köra iallafall.
Postad 12 May 2009 - 12:03
Jag kanske kommer in en sväng. Vet bara inte vilken tid. På kvällen nån gång.Nån som har lust att lira lite COD4 ikväll?
Jag kommer nog köra iallafall.
Postad 12 May 2009 - 12:04
Postad 12 May 2009 - 12:08
Det blir lite ikväll också. Men ni sitter och kör private eller? Dr Deaths kniv, No Scope och handgranatsskola på shipment
Nej, det tycker jag inte. Jag har inte lirat "seriöst" på ett tag och är sugen på lite onlinebattle!
Postad 12 May 2009 - 12:15
Nej, det tycker jag inte. Jag har inte lirat "seriöst" på ett tag och är sugen på lite onlinebattle!
Då kör vi! Värsta är väl att man kanske måste kolla lite på Eurovision semin också
Postad 12 May 2009 - 12:19
Då kör vi! Värsta är väl att man kanske måste kolla lite på Eurovision semin också
(En anledning att ta en tisdagsbärs iaf
)
allvar?
Postad 12 May 2009 - 12:22
allvar?
Jag gissar att det inte är han själv som väljer det...hoppas jag iallafall!
Postad 12 May 2009 - 12:23
Självklart skjojjar han, för det kan väl inte finnas någon vettig människa som kollar på sånt... right?allvar?
Postad 12 May 2009 - 12:32
Haha.. vilken härlig respons!
Hahaha, ja, det är lätt att skapa "debatt"!
Fortsätt nu med att säga att du visst gillar schlager och att du även gillar att knyppla och skapa fina blomsterarrangemang!
Postad 12 May 2009 - 13:00
Allvarligt, att höra brittan sjunga ut efter att han blivit nermejad i COD4 är mer underhållning än alla Eurovisions smöriga ballader tillsammans.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 12 May 2009 - 13:05.
Postad 12 May 2009 - 13:38
Eurovision Vs. COD4 i en tråd bebodd av hardcore COD4-gamers.
Jag tror jag vet vad de flesta här väljer att göra ikväll...
Allvarligt, att höra brittan sjunga ut efter att han blivit nermejad i COD4 är mer underhållning än alla Eurovisions smöriga ballader tillsammans.
Hahaha, ja du! Det är skönsång det!
Låter väl ungefär som en elefant som har fått en tupp i halsen men trumpetar ändå!
Vi ses ikväll på COD-scenen!
Postad 12 May 2009 - 13:54
Hoppas jag hinner in ikväll.Hahaha, ja du! Det är skönsång det!
Låter väl ungefär som en elefant som har fått en tupp i halsen men trumpetar ändå!
Vi ses ikväll på COD-scenen!
Måste packa väskan också,
drar till Spanien en vecka från imorgon.
På återseende!
Postad 12 May 2009 - 14:50
Vafan, då behöver du ju inte packa för en om en veckaHoppas jag hinner in ikväll.
Måste packa väskan också,
drar till Spanien en vecka från imorgon.
På återseende!
Ses ikväll
Postad 13 May 2009 - 09:12
Vi var ju riktigt många periodvis. Inte enbart MHB:are men ändå svenskar.
Tyvärr blev det lite ryckigt för mig igår, ringde från jobbet, käka, ringde på dörren, ringde från jobbet igen.
Resultatet blev därefter också, vissa matcher gick det kanon och andra kalkon!
Om jag ska hem, och inte till tjejen, efter jobbet så kommer jag lira ikväll igen!
Vilka är på? Får vi ihop tillräckligt många för att köra 6vs6 private kanske?
Blir vi bara 6 pers så kör vi online eller så kan vi utmana TMIH. Vet att dom är en del folk också som kör COD4. Dom var ett helt gäng igår iallafall.
Redigerat av BrittBastard, 13 May 2009 - 09:13.
Postad 13 May 2009 - 10:00
vissa matcher gick det kanon och andra kalkon!
Det där är den nya regeln inom CoDspelande. Förutsättningarna varierar så kraftigt från server till server att det aldrig stabiliserar sig i spelet. Antingen har jag börjat störa mig mer på det eller så har det blivit värre de senaste månaderna.
Postad 13 May 2009 - 11:54
Är det föresten bara för mig COD4 får mer och mer problem med att connecta till servrarna? Jag vet inte om det beror på minskat antal spelare, men ibland tar det ju 300 år att hitta ett game.
Postad 13 May 2009 - 13:54
Redigerat av BrittBastard, 13 May 2009 - 13:58.
Postad 13 May 2009 - 18:06
Postad 13 May 2009 - 18:32
Passa er. Det kommer att sluta med att Primare blir för full i det goa solskenet och smyger hem.Vad tror ni om en pilsner eller två på lördag grabbar....en kall på medis i solen är ju inte tokigt.....
Kvar sitter ni med notan.
Postad 13 May 2009 - 18:34
Jag kommer förhoppningsvis ikväll också!
Postad 13 May 2009 - 20:19
Vad tror ni om en pilsner eller två på lördag grabbar....en kall på medis i solen är ju inte tokigt.....
Ej hemma ihelgen... verkar inte kunna förrens i juli igen heller..
Postad 13 May 2009 - 20:31
Passa er. Det kommer att sluta med att Primare blir för full i det goa solskenet och smyger hem.
Kvar sitter ni med notan.![]()
Du får ju faan inte avslöja min affärshemlighet så där......
Postad 13 May 2009 - 23:42
Gick rätt bra i vissa matcher.
Postad 14 May 2009 - 08:06
Vi har varit riktigt många 2 kvällar på raken nu, kul!
Igår gick det betydligt bättre för mig än vad det gjorde i tisdags.
Jag kan inte ikväll, ska planera en svensexa.
----
Primare; angående bira på lördag: Jag ska till Sthlm och träffa 2 polare.
Jag kan höra av mig om det blir aktuellt med en bira på medis.
Beror lite på vädret...
Ett tips; dom gånger du faktiskt är kvar och ska betala notan: betala sist och lägg bara till det som saknas. Förhoppningsvis har dom andra lagt massa dricks så att du inte behöver lägga till så mycket. Hahahahaha!
Postad 14 May 2009 - 09:23
Yes, det var kul som fan!
Vi har varit riktigt många 2 kvällar på raken nu, kul!
Igår gick det betydligt bättre för mig än vad det gjorde i tisdags.
Jag kan inte ikväll, ska planera en svensexa.
----
Primare; angående bira på lördag: Jag ska till Sthlm och träffa 2 polare.
Jag kan höra av mig om det blir aktuellt med en bira på medis.
Beror lite på vädret...
Ett tips; dom gånger du faktiskt är kvar och ska betala notan: betala sist och lägg bara till det som saknas. Förhoppningsvis har dom andra lagt massa dricks så att du inte behöver lägga till så mycket. Hahahahaha!
I bästa fall har de andra betalt så pass bra att man tom. kan ta tillbaka pengar och därmed även TJÄNA sig en liten slant på det!
Postad 14 May 2009 - 09:25
Speciellt den på Crash när jag lirade mot er va?Gick rätt bra i vissa matcher.
Postad 14 May 2009 - 09:52
Speciellt den på Crash när jag lirade mot er va?
Inte i den matchen nä.
Jag minns inte vad banorna heter längre men den matchen vi körde bland hangarerna och där dem skjuter upp missiler genom marken, den matchen gick jävligt bra.
Redigerat av Unregistered0b87209e, 14 May 2009 - 09:52.
Postad 14 May 2009 - 09:59
Inte i den matchen nä.
![]()
Jag minns inte vad banorna heter längre men den matchen vi körde bland hangarerna och där dem skjuter upp missiler genom marken, den matchen gick jävligt bra.
Där hade du riktigt fina direct hits med tuben! Snygga grejer! (Countdown heter banan)
Postad 14 May 2009 - 10:17
Där hade du riktigt fina direct hits med tuben! Snygga grejer! (Countdown heter banan)
Skulle ha dött många ggr på den banan, var ju hur stressad som helst ett par ggr.
Tror jag missade sista gubben i en runda 2ggr med hagelbössan och fick honom med kniven istället.
Hjärtat i halsgropen.
Postad 14 May 2009 - 12:52
Fredagar är sällan speldag för min del.Tror ni att det blir nån klanmatch på fredag?
Postad 14 May 2009 - 13:43
Postad 14 May 2009 - 13:48
vilken tid hade ni tänkt er?
Det var britt som snackade lite om en eventuell klanmatch imorn så jag vet inte riktigt vad det är för tider som gäller.
Postad 15 May 2009 - 11:43
Postad 15 May 2009 - 12:43
Redigerat av Dr. Death, 15 May 2009 - 12:43.
Postad 15 May 2009 - 12:47
Det blir nog bärs o grill ikväll så någon klanmatch för min del äre kanske inte läge för. Däremot är väl sannolikheten stor att det blir fylle-CoD inatt.
Blir nog samma här! Får se om jag kommer in nåt, men i sånt fall blir det senare.
Angående klanmatch så var det inget seriöst, det vara bara jag och "pewpew5" från [TMIH] som snackade om det.
Ni som ska lira ikväll kan ju adda honom eller t e x "tmfcracing" eller "OLNO100". Dom lirar alla i [TMIH].
Vi får se om vi ses ikväll, ha en bra kväll hur som helst gubs!
Postad 15 May 2009 - 12:51
Inte omöjligt att vi ses på fyllecod ikväll/inatt då, tror jag!
Man kanske skulle slänga i 4:an ikväll/natt.... det var längesen man hörde det skånska fyllebrölet...!!
Postad 15 May 2009 - 13:00
Man kanske skulle slänga i 4:an ikväll/natt.... det var längesen man hörde det skånska fyllebrölet...!!
Hahaha! Då har du inte hört den uppländska brunstiga älgtjuren som bara sprutar ur sig svordomar!
( yepp, that's me! ) Hahahaha!
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
12 bilder
377 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?