Redigerat av Timpolanen, 11 February 2011 - 20:15.
Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 11 February 2011 - 20:17
Postad 11 February 2011 - 20:24
Ta med leg! Glömde bort att ta med leg för 4 år sedan när jag var i gbg för Dilling escape plan och jag fick inte köpa på 3 olika systembolag! Trots jag var 32 år då!
Uuh.. Drygt!
Postad 11 February 2011 - 20:26
Uuh.. Drygt!
Ja, mina polare, som var yngre, kallade mig junior hela helgen haha.
Värsta är att hela förra sommaren fick jag visa leg med, fast man var 36 år! Fast, det är ju en fördel när man raggar på brudarna
Postad 11 February 2011 - 20:30
Värsta är att hela förra sommaren fick jag visa leg med, fast man var 36 år! Fast, det är ju en fördel när man raggar på brudarnaDå funkar inte "vill du följa med hem och kolla på en fet Ino-rigg", tyvärr
VA?! Funkar inte det? DET SKULLE JU VARA MIN FRAMTIDA RAGGNINGSREPLIK! Vad ska jag nu ta mig till?
Timpolanen: Ja, det lutar åt i14. Men i28 är ju så nice! Hade suttit fint
Redigerat av Svenn3SaataN, 11 February 2011 - 20:31.
Postad 11 February 2011 - 21:03
Har ni inget systembolag i tokholm...?
Jorå men ska jag köpa så måste jag veta vilka som ska ha!
Blir nog svårt med eller utan leg ändå
Redigerat av Timpolanen, 11 February 2011 - 21:05.
Postad 11 February 2011 - 21:04
Edit, är det inte stenmannen som är inne och smyger i tråden?
Redigerat av -Palle-, 11 February 2011 - 21:07.
Postad 11 February 2011 - 21:06
Jo visst i28 e gött men i14 är smuttare, skulle helst vilja ha iP med i14 prestanda
![]()
Jorå men ska jag köpa så måste jag veta vilka som ska ha!
Blir nog svårt med eller utan leg ändå
Jo, visst är de smuttare. Sen är det roligare för då kan jag göra ett snyggt stativ på jobbet med aluprofil som jag tycker är så snyggt!
Postad 11 February 2011 - 21:08
Jo, visst är de smuttare. Sen är det roligare för då kan jag göra ett snyggt stativ på jobbet med aluprofil som jag tycker är så snyggt!
Du vet inte var jag kan få tag på mått på i14?
Jorå fråga sten mannen...!
Postad 11 February 2011 - 21:09
Hur gör vi med bira imorron då..?
![]()
Jag kan ta med en låda.
Värsta är att hela förra sommaren fick jag visa leg med, fast man var 36 år! Fast, det är ju en fördel när man raggar på brudarnaDå funkar inte "vill du följa med hem och kolla på en fet Ino-rigg", tyvärr
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA !!!!!
Grolsch och Yello på stereon, får nog höja lite till
Mmmm... Grolsch.... En av favvosarna... Gösser och Beck är smarriga också...
Skruvkapsyl på Gösser.. Alltid ett plus...
Postad 11 February 2011 - 21:22
Postad 11 February 2011 - 22:07
Tidig Prodigy nu, s*tan va bra. Får nog spela för grannarna med.
Helrätt...!
Smaskade ihop en liten lista nyss för oss DubStep älskare
http://open.spotify....TsZpkkYtMFswvPZ
Redigerat av Timpolanen, 11 February 2011 - 22:08.
Postad 11 February 2011 - 22:35
Ser gött ut bagarn, men vart fan e bubbelkaret..!?
Helrätt...!
Smaskade ihop en liten lista nyss för oss DubStep älskare
http://open.spotify....TsZpkkYtMFswvPZ
Bara jag som tycker dubstep är allmänt drygt och man väntar bara på att de ska "dra igång" ordentligt?
Postad 11 February 2011 - 22:42
Här har ni en lista med rätt blandad musik. Visst det är "HYFSAT" mycket hardstyle, men det bjuder jag på
Postad 12 February 2011 - 00:41
Svenn3SaataN: Sett mitt bygge på bilstrereo forum..? Titta gärna in
EDIT: Palle...! Sov...! DU ska upp tidigt!
Redigerat av Timpolanen, 12 February 2011 - 00:46.
Postad 12 February 2011 - 07:28
/Mats
Postad 12 February 2011 - 07:47
Jobbar du imorgon med??Hoppas ni får en trevlig dag på mässan med lite bira och allt,själv var man tvungen att jobba.
/Mats
Postad 12 February 2011 - 08:13
Kollat upp den där skivan än då??
Redigerat av nickeskbg, 12 February 2011 - 08:14.
Postad 12 February 2011 - 08:19
/Mats
Postad 12 February 2011 - 08:34
Hoppas ni får en trevlig dag på mässan med lite bira och allt,själv var man tvungen att jobba.
/Mats
Jag får lyssna för dig också
Postad 12 February 2011 - 08:36
Själv så ska jag på mässan imorgon, ja om tågen härifrån går som de ska vill säga..
Tänk så lugnt det ska va på tråden nu när de flesta glappkäftade som vistas här börjar närma sig Stockholm just nu
Postad 12 February 2011 - 08:48
Härligt, hoppas på en liten sammanfattning här senareJag får lyssna för dig också
Kul
Själv så ska jag på mässan imorgon, ja om tågen härifrån går som de ska vill säga..
Tänk så lugnt det ska va på tråden nu när de flesta glappkäftade som vistas här börjar närma sig Stockholm just nu
Postad 12 February 2011 - 09:32
Glappkäftarna är nog på väg nu som dom ser nog inte det därLåda bira, fixat, check!
Något speciellt på mässan som du tror är av intresse??
Postad 12 February 2011 - 09:41
Humm vet faktiskt inte, har inte kollat vilka som ska ställs ut
Postad 12 February 2011 - 09:44
Inte fan kollar dom det här på sina mobiler nu, eller??? Inte bagarn i alla fallJo sant men jag e också på g! Finns ju sådan flashia teles nu man ksn surfa på
![]()
Humm vet faktiskt inte, har inte kollat vilka som ska ställs ut
Jag har inte själv någon jättekoll på utställarna men jag tror att Engelholm audio ska visa upp sin nya skapelse, den är jag lite nyfiken på..
Redigerat av nickeskbg, 12 February 2011 - 09:48.
Postad 12 February 2011 - 09:58
Postad 12 February 2011 - 10:00
Står i kön, insläppet har precis startatInte fan kollar dom det här på sina mobiler nu, eller???
Postad 12 February 2011 - 10:05
Ja det håller jag med om, bara hoppas rummet inte är smockfullt hela tiden..Nej inte bagarn förstås! Jo peters egg ska bli sjukt roligt att höra!
Mycket folk eller ungefär som vanligt??Står i kön, insläppet har precis startat
Postad 12 February 2011 - 10:09
Någon strategi för hur ni tänkt lägga upp mässbesöket??Lite mindre kö än vad jag minns från förra året.
Postad 12 February 2011 - 10:29
Palle du kanske kan ge lite live rapporter?
/Mats
Postad 12 February 2011 - 10:32
Mums
Fyfan, är dom där där? Då skulle man ju åkt! Har så gärna viljat höra dom där!
Aja, får väl åka nästa år istället. Året efter det blir det Arken...
Postad 12 February 2011 - 11:08
Härligt! Mer bilder TackMums
Gärna en på hela gänget!
/Mats
Redigerat av Unregistered89a7be48, 12 February 2011 - 11:09.
Postad 12 February 2011 - 11:13
Svenn3SaataN: Sett mitt bygge på bilstrereo forum..? Titta gärna in
Håller på att kollar lite på ditt.
Ja, jag har kollat igenom den tråden innan. Men då visste jag inte vem det var, nu kände jag ju igen namnet
Mitt projekt är inte mycket att se
Postad 12 February 2011 - 12:08
Ja mera bilder... o nu på något snyggt, som är välljudande ocksåMums
Postad 12 February 2011 - 12:57
Fyfan, är dom där där? Då skulle man ju åkt! Har så gärna viljat höra dom där!
Du kan vara lugn, dom var inte inkopplade för den ena satt tydligen fast med DHL nånstans?
Blir dåligt med bloggande då jag fan knappt har någon mottagning här inne
Postad 12 February 2011 - 13:06
Kanske någon som behövde en centerkanalDu kan vara lugn, dom var inte inkopplade för den ena satt tydligen fast med DHL nånstans?
Postad 12 February 2011 - 13:35
/Mats
Postad 12 February 2011 - 14:53
EDIT: Efter att ha läst lite mer så tror jag att jag börjar få lite mer förståelse för det. För att få bra ljud ur datorn så behöver jag bara ett 5.1 ljudkort. För om jag sedan kopplar vidare denna signalen digital till en säg Denon hemmabioförstärkare så omvandlar den signalen i den inbyggda DACen vilken ska räcka gott och väl. Så med andra ord behöver jag inget värsting ljudkort om jag ska koppla vidare ljudet till en BRA hemmabioförstärkare?
Redigerat av Svenn3SaataN, 12 February 2011 - 15:28.
Postad 12 February 2011 - 17:40
Sitter och sliter mig i håret idag... Hur FAN ska jag koppla för att kunna få bra ljud ifrån datorn på BÅDE 2kanal och även surround. Visst ska jag bara köra 2kanal är det bara att skaffa mig en liten Nuforce uDAC 2 och en minidsp. Så gör uDAC om signalen till analog, sen delar minidsp signalen och vidare in i steg. Men om jag vill kunna få bra ljud både med 2kanal och flerkanal från datorn. Hur gör jag då?!?!
EDIT: Efter att ha läst lite mer så tror jag att jag börjar få lite mer förståelse för det. För att få bra ljud ur datorn så behöver jag bara ett 5.1 ljudkort. För om jag sedan kopplar vidare denna signalen digital till en säg Denon hemmabioförstärkare så omvandlar den signalen i den inbyggda DACen vilken ska räcka gott och väl. Så med andra ord behöver jag inget värsting ljudkort om jag ska koppla vidare ljudet till en BRA hemmabioförstärkare?
Så länge du får ut signalen digitalt och bitkorrekt så spelar sen inte ljudkortet någon roll
Postad 12 February 2011 - 18:59
Så länge du får ut signalen digitalt och bitkorrekt så spelar sen inte ljudkortet någon roll
Okej, då är det bara att leta upp ett hyfsat surround ljudkort
Har roat mig lite idag med att rita upp ett par stativ med i14 på. Vad tror ni om detta. Ber om ursäkt för färgerna, ser lustigt ut på min dator. i14, toppen och botten på stativet är i mdf som är vitlackerade. Sen ska själva halsen göras i alu-profil som sagt. Vad tycks?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
100 bilder
12 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?