Microsoft Xbox One 500GB (inkl. Kinect) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(38)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB - Day One Edition (inkl. Kinect + FIFA 14) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB 2014
(Spelkonsoler)
|
8
|
(114)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 15 + Forza 5) - Nordic Day One Edition
(Spelkonsoler)
|
7
|
(10)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 16) 2015
(Spelkonsoler)
|
7
|
(8)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(26)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 2TB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(6)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB (inkl. FIFA 17)
(Spelkonsoler)
|
7
|
(12)
|
Inga priser |
Xbox One S (450 inlägg)
|
6 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Xbox One S, UHD Blu-ray spelare från $299 (87 inlägg)
|
8 år sedan |
KODI Xbox One (2 inlägg)
|
8 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Snuvad på xbox one + kinect på teknikproffset (14 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 24 February 2014 - 10:37
Ingen som fått nya uppdateringen än?
Nej, jag var beta-testar på 360 men verkar inte som jag fick den chansen denna gången
Postad 24 February 2014 - 10:52
Ingen som fått nya uppdateringen än?
Har ej blivit konfirmerad än som testare. Först fick man en invite som skulle besvaras o sen gjorde dom yttliggare ett urval.
Postad 24 February 2014 - 11:41
Har ej blivit konfirmerad än som testare. Först fick man en invite som skulle besvaras o sen gjorde dom yttliggare ett urval.
Se till att logga in med ditt MS konto på deras hemsida och gå sedan till denna länk :
http://forums.xbox.c...rt/default.aspx
Kommer du in och det står You made iT!!!! Så har du blivit godkänd =)
Jag kom med =)
Postad 24 February 2014 - 11:46
Se till att logga in med ditt MS konto på deras hemsida och gå sedan till denna länk :
Jag kom med =)
EDIT: Hittade ett forum och folk verkar osäkra på om den texten är fast eller inte. Kan någon här inne som inte har blivit inbjuden testa länken och kolla om det står You made it?
Postad 24 February 2014 - 12:17
Jag fick detta:EDIT: Hittade ett forum och folk verkar osäkra på om den texten är fast eller inte. Kan någon här inne som inte har blivit inbjuden testa länken och kolla om det står You made it?
Group Not Found
The requested Group cannot be found.
Postad 24 February 2014 - 12:21
Jag kom med =)
Jag meee
Postad 24 February 2014 - 12:28
Jag fick detta:
Group Not Found
The requested Group cannot be found.
Och du är inloggad på ditt mskonto när du försöker ?
Postad 24 February 2014 - 12:35
Och du är inloggad på ditt mskonto när du försöker ?
jag är alltid inloggad på xbox.com och samma svar "group not found"
Postad 24 February 2014 - 12:35
Postad 24 February 2014 - 12:37
jag är alltid inloggad på xbox.com och samma svar "group not found"
Okej, då kan man ju anta att man är med som betatestare med tanke på att jag kommer in på sidan.
Postad 24 February 2014 - 12:42
Xbox One Update Preview Forums
You Made it!!!
What’s new in this release?
Many of the changes in this update are focused on significantly improving the multiplayer and party experience on Xbox One. We’re excited to be providing these improvements to the Xbox Community in time for the March 11 launch of “Titanfall,” the highly anticipated team-based online multiplayer game. Listed below are more details on what’s new in this update:
- Get to your friends list faster. The friends list is front and center on the homepage of the Friends app. Click the Social tile on Home, or say “Xbox, go to Friends” to see who’s online and what they’re up to. From there you can quickly send messages and get into a party.
- Party chat is turned on by default. When you party up, chat audio will be turned on by default.
- Chat with friends playing different games. Partychat is separated from people playing your game, so you can chat with your friends who are online or you can chat with everyone playing the game.
- We’ve added “Recent Players.” This is a simple list that shows you Xbox Live members you’ve recently played with, making it easier to stay in touch with people, or add new friends after your multiplayer battles.
Once we get the update out to everyone in the Preview, you'll be able to share your experiences and feedback here. Until then, feel free to have a look around!
Postad 24 February 2014 - 12:45
Postad 24 February 2014 - 13:05
Ja lite dyrgt att testa funktioner som ändå inte ens vänner har, hur ska man då kunna utvärdera något? just saying
Mjo inte helt genomtänkt men som tur är har jag två andra polare som fick betan så har möjlighet att testa =)
Postad 24 February 2014 - 20:38
Tidigare fanns bara information om konsolen om jag inte minns helt fel. Sedan är även sidan uppdaterad med de senaste tillbehören såsom headset och adapter.
Kanske inte betyder något, vi får se.
Postad 25 February 2014 - 08:36
Är det några fler som ska köpa plants vs zombies idag?
Konstigt att Thief inte kom ut på marketplace igår.
Kan någon hojta till när Plants finns på marktplace idag?
Postad 25 February 2014 - 08:40
Är det inte den 28:e som PvZ släpps?
Inte i USA....sen tror jag det är 27/2 i Sverige
Postad 25 February 2014 - 08:48
Men uppdaterar här med info om dom nya funktionerna så fort jag har fått tillgång till den!
Postad 25 February 2014 - 09:11
Ett tecken på att Xbox One eventuellt närmar sig en lansering i Sverige är att det numera går att titta på Xbox One spel på xbox.com. Står information om Titanfall och PvZ som släpps i dagarna.
Tidigare fanns bara information om konsolen om jag inte minns helt fel. Sedan är även sidan uppdaterad med de senaste tillbehören såsom headset och adapter.
Kanske inte betyder något, vi får se.
Hittar inget på svenska msstore med adapter/spel?
Postad 25 February 2014 - 09:15
riktigt kul spel skriver de...
Det enda deklagar på egentligne är att det släpps som ett fullstort spel och inte har så många banor mm...
Nu släpps det ju ej till fullpris vilket GR kanske har missat...i Sverige säljs det för ca 370 kr och online från USA blir priset 260 kr. Verkar grymt prisvärt tycker jag.
Hoppas flera köper så kanske vi kan lira ihop...
Postad 25 February 2014 - 09:49
Hittar inget på svenska msstore med adapter/spel?
Inte jag heller utan på xbox.com.
Nu laddar jag iaf ned PvZ Garden Warfare!
Edit: 262 kr blev det från US store!
Redigerat av Bergan, 25 February 2014 - 09:59.
Postad 25 February 2014 - 10:13
Då ses vi nog ikväll Bergan :-)
Postad 25 February 2014 - 10:15
Om vi inte redan har varandra på vår friendslist så lägg till mig, Bergan är min GT.
Redigerat av Bergan, 25 February 2014 - 10:18.
Postad 25 February 2014 - 10:23
Absolut! Ska nog prova lite på dagen redan (är pappaledig) när lillgrabben ska sova!
Om vi inte redan har varandra på vår friendslist så lägg till mig, Bergan är min GT.
Finns inte att köpa för mig :-\ tog ju tid med Ryse också iofs. Men kollade ju streams på de och många verkar ha haft de ett tag redan
Edit: gick via din profil så kunde jag komma åt det :-P
Redigerat av SKIBBE, 25 February 2014 - 10:28.
Postad 25 February 2014 - 10:29
Har du US store eller UK?
Tror inte det är släppt i UK än.
Usa,men löste det :-)
Postad 25 February 2014 - 10:31
Absolut! Ska nog prova lite på dagen redan (är pappaledig) när lillgrabben ska sova!
Jodå Bergan vi har varandra på listan.... /panicmango
Jag måste tyvärr jobba på dagarna...
Postad 25 February 2014 - 10:43
Jodå Bergan vi har varandra på listan.... /panicmango
Jag måste tyvärr jobba på dagarna...
Gött! Svårt att hålla koll på vilka som har vilken GT här på forumet om den skiljer från forumnamnet!
Postad 25 February 2014 - 11:21
Har precis fått en knodd så blir inte så mycket spelande men ibland är jag inne =)
Postad 25 February 2014 - 11:48
Postad 25 February 2014 - 12:15
Har precis fått en knodd så blir inte så mycket spelande men ibland är jag inne =)
Har lagt till dig nu.
Känner igen mig väldigt mycket i det där!
Min grabb är 13 månader nu och det är i princip på kvällen man kan lira en stund.
Ibland kan jag spela lite när han sover på dagen, men det är sö mycket annat som går före.
Lite annorlunda var det innan "nedsläpp" då frugan kunde gå och lägga sig kl 20. Då var det bara spela hur mycket som helst!
Postad 25 February 2014 - 12:22
Försöker spela PvZ men hamnar bara med max 6 spelarw tot eller själv i en tom server... Mindre skoj
Låter ju ej bra. Har du samma problem Bergan?
Postad 25 February 2014 - 12:27
Hittat fler spelare nu, men folk jobbar väl antar jag :-)
Postad 25 February 2014 - 12:32
Har inte hunnit prova än.
Grabben ligger och sover nu så jag har en del att fixa först innan jag kan prova (döda katten bl a som håller på tokjamar i hallen och håller på att väcka honom)...
Postad 25 February 2014 - 12:55
Hittat fler spelare nu, men folk jobbar väl antar jag :-)
Ja det är ju ej släppt utanför USA än och USA har ju precis vaknat :-)
Postad 25 February 2014 - 13:12
Har lagt till dig nu.
Känner igen mig väldigt mycket i det där!
Min grabb är 13 månader nu och det är i princip på kvällen man kan lira en stund.
Ibland kan jag spela lite när han sover på dagen, men det är sö mycket annat som går före.
Lite annorlunda var det innan "nedsläpp" då frugan kunde gå och lägga sig kl 20. Då var det bara spela hur mycket som helst!
Härligt! Jo innan "nedsläpp" så fick jag mycket tid till att spela jag med =) Nu är det sämre med den varan haha. Men vi får väl hoppas att ungarna synkar sömnen så vi kan lira någon kväll =)
Postad 25 February 2014 - 13:59
http://www.polygon.c...one-on-march-11
För övrigt har jag fortfarande problem med mitt konto så det blir väldigt lite spelat
Redigerat av Cthugha, 25 February 2014 - 13:59.
Postad 25 February 2014 - 14:17
Klart värt pengarna!
Postad 25 February 2014 - 15:50
Går till store.xbox.com
Glöm inte att ställa om region längst med till vänster till den du har boxen ställd på.
Här kan du nu köpa dina spel och få dem nedladdade och installerade när du inte är hemma så länge du har boxen i "instant on" läget.
Postad 25 February 2014 - 16:28
Postad 25 February 2014 - 16:36
Postad 25 February 2014 - 19:09
Postad 25 February 2014 - 21:43
Haha! Vi har samma kattproblem här hemma också. Jag har två ungar, 3 år samt 5 månader. Speltiden (och orken) minskar med varje barn... Bara ett tips inför framtiden.Har inte hunnit prova än.
Grabben ligger och sover nu så jag har en del att fixa först innan jag kan prova (döda katten bl a som håller på tokjamar i hallen och håller på att väcka honom)...
Blir inte mer än två för mig iaf, då får hon hitta en annan hane att avla vidare på!
När One släpps i Sverige ska jag ta mig i kragen och köpa. Då blir jag gärna med och spelar med farsorna (och ni andra också).
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Xbox One S
64 filmer
19 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?