Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - MCE2005 *

1602 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 november 2005 - 21:05

Skogga
  • Skogga
  • Forumräv

• 840 inlägg
  • 0

Jag har försökt att köpa MCE utan hårdvara eftersom jag köpte en helt ny dator (delar) för två månader sedan och butiken jag köpte av anser att det är förlång tid i mellan köpen för att det ska vara godkänt :-( Gissa om att man är mindre glad men någon här kanske känner till en handlare som vill ha mina pengar och inte är petig så ni får gärna PM:a mig isådant fall :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Om du skall köpa den svenska versionen av MCE2005 på Inte.se så behöver du minst köpa en hårddisk. På DB.com så räcker det att köpa en IDE eller SATA kabel för att få köpa en licens. Jag gjorde det och det funkade fint.

Postad 13 november 2005 - 10:38

Prism
  • Prism
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0
tack för tipset skogga! Såg även att dom nu även tar kreditkort så slipper man PF avgiften.

Postad 14 november 2005 - 13:58

extacn
  • extacn
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Microsofts MCE Fjärrkontroll

Min MS fjärr funkar riktigt dåligt, ch +/- resp vol +/- kräver att man trycker lagom hårt i en viss vinkel, annars "tar" det inte. Övriga knappar OK. I princip oanvändbart, det får bli en rekl.

Är det ngn annan som haft samma problem?

<{POST_SNAPBACK}>

Jepp. Exakt samma problem.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har jag fått en helt ny fjärrkontroll av PCB (eller rättare sagt av min ÅF som jobbar med PCB).
Den är bättre, men kräver fortfarande avsevärt mer tryck från tummen på vol +/- resp ch +/-.
Det är så illa att oftast hinner fjärren repetera ch + kommandot, dvs det hoppar flera kanaler framåt istället för bara en... Grrrrr...
Har jag haft maximal otur eller är det fler än undertecknad och Magnus som har detta problem?

Postad 15 november 2005 - 08:44

Unregistered1e1298be
  • Unregistered1e1298be
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Hej

Hur tycker ni som har MCE att det fungerar och är det lätt att använda ?

Postad 15 november 2005 - 09:25

Unregistered7d12e428
  • Unregistered7d12e428
  • Användare

• 243 inlägg
  • 0
Är det någon som kör MCE2005 och MyMovies?

Jag har en egenproducerad DVD-film lagrad på hårddisken i ISO-format som MyMovies inte vill spela upp. När jag väljer Watch får jag istället upp en ruta där jag kan välja att bränna skivan istället(??).

Andra DVD-filmer går bra men inte denna. Jag misstänker att det beror på att storleken på den bara är 1.75 GB men hur löser jag det?

//D

Postad 15 november 2005 - 09:46

fth
  • fth
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Min MS fjärr funkar riktigt dåligt, ch +/- resp vol +/- kräver att man trycker lagom hårt i en viss vinkel, annars "tar" det inte. Övriga knappar OK. I princip oanvändbart, det får bli en rekl.

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har jag fått en helt ny fjärrkontroll av PCB (eller rättare sagt av min ÅF som jobbar med PCB).
Den är bättre, men kräver fortfarande avsevärt mer tryck från tummen på vol +/- resp ch +/-.
Det är så illa att oftast hinner fjärren repetera ch + kommandot, dvs det hoppar flera kanaler framåt istället för bara en... Grrrrr...
Har jag haft maximal otur eller är det fler än undertecknad och Magnus som har detta problem?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har precis samma problem... det verkar vara ett generellt problem med den här fjärren... (class action lawsuit anyone? ;-)

Postad 15 november 2005 - 16:23

extacn
  • extacn
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har precis samma problem... det verkar vara ett generellt problem med den här fjärren... (class action lawsuit anyone? ;-)

<{POST_SNAPBACK}>

Jajemän! Jag mailar Alan Shore!
... eller klagar hos PCB iallafall... återkommer när jag vet mer.

Postad 15 november 2005 - 17:10

Unregistered16b96569
  • Unregistered16b96569
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0
Status FireDTV-T Ci boxer kodade kanaler patch och MCE??!!

Kan någon dela med sig status på ovanstående fråga, är det klart, när kommer det etc?

Mvh

P

Postad 15 november 2005 - 17:23

extacn
  • extacn
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Är det någon som kör MCE2005 och MyMovies?

Jag har en egenproducerad DVD-film lagrad på hårddisken i ISO-format som MyMovies inte vill spela upp. När jag väljer Watch får jag istället upp en ruta där jag kan välja att bränna skivan istället(??).

Andra DVD-filmer går bra men inte denna. Jag misstänker att det beror på att storleken på den bara är 1.75 GB men hur löser jag det?

//D

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har lagt upp 10 st "hemmavideos" (DV-kamera -> in via IEEE1394 på en Pioneer DVD-recorder -> ut på DVD-skiva -> in på datorn via DVD-decrypt i VOB-format) och de går bra att spela upp i MCE. Jag får dock inte upp någon ikon/bild på mapparna under Mina Filmer utan bara en mappikon och dessutom tar den 10-15 sek på sig innan den börjar spela.

Även en köpt musik-DVD som lagts upp på samma sätt tar 10-15 sek innan den går igång.

Redigerat av extacn, 15 november 2005 - 17:43.

Postad 15 november 2005 - 22:07

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

• 1 064 inlägg
  • 0

Status FireDTV-T Ci boxer kodade kanaler patch och MCE??!!

Kan någon dela med sig status på ovanstående fråga, är det klart, när kommer det etc?

Mvh

P

<{POST_SNAPBACK}>

Publikt nedladdningsbar beta imorgon onsdag (skulle blitt ikväll egentligen men men...)

Postad 15 november 2005 - 22:23

joeb
  • joeb
  • Lärjunge

• 360 inlägg
  • 0
> Jag får dock inte upp någon ikon/bild på mapparna under Mina Filmer utan bara en mappikon

Droppa en en valfri ~200x200 pix jpg bild i varje mapp med namnet "Folder.jpg" Voila!
http://www.bostreamm.../mce/covers.jpg

Redigerat av joeb, 15 november 2005 - 22:28.

Postad 15 november 2005 - 22:36

Unregistered1e1298be
  • Unregistered1e1298be
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Ni som kör MCE hur får ni det att funka med satelit tv t.ex viasat ?

Postad 16 november 2005 - 03:51

biex
  • biex
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Får följande felmeddelande när jag försöker confa min högtalare.. har startat om mce programvaran och datorn flertalet gånger utan resultat.. Nga tips? Har ett X-fi Xtreme Music och Logitech Z-5500... Tacksam för hjälp!

"Decoder Error

The video decoder has either malfunctioned or is not installed. Please restart Media Center and/or the computer."

Postad 16 november 2005 - 07:32

joeb
  • joeb
  • Lärjunge

• 360 inlägg
  • 0
> "Decoder Error
> The video decoder has either malfunctioned or is not installed.

Har du installerat en mpg2 dekoder - kompatibel med MCE?
(PowerDVD, nvidia DVD decoder eller WinDVD)

Postad 16 november 2005 - 15:01

biex
  • biex
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

> "Decoder Error
> The video decoder has either malfunctioned or is not installed.

Har du installerat en mpg2 dekoder - kompatibel med MCE?
(PowerDVD, nvidia DVD decoder eller WinDVD)

<{POST_SNAPBACK}>

Nej de hjälpte inte... installerade PowerDVD och även massa codec + Intervideo Home Thetere 2 eftersom jag visste tvkortet fungerar med den men inte med MCE.. fungerar fortfarande inte att confa högtalare.. och inte tvkortet heller :S konstigt... ngn som har lösning på mitt problem?

Postad 16 november 2005 - 18:13

joeb
  • joeb
  • Lärjunge

• 360 inlägg
  • 0
> Nej de hjälpte inte... installerade PowerDVD och även massa codec + Intervideo Home
> Thetere 2 eftersom jag visste tvkortet fungerar med den men inte med MCE.
> fungerar fortfarande inte att confa högtalare.. och inte tvkortet heller :S konstigt..

Näe det är inte konstigt.
...har du ett MCE kompatibelt TV-kort och MCE kompatibelt grafikkort i burken?
(= ett måste, annars slösar du bara bort din tid..)

Postad 16 november 2005 - 18:27

biex
  • biex
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Grafikkortet är ett Nvidia Geforce 7800GTX vore väl konstigt om inte de stöddes?

Tvkortet är tillverkat av Asus.. nästan noname.. satt i min nya hp dator när den kom.. men de verkar som det e samma kort som hp levererar i sina mce datorer.. så är 95% säker att de funkar..

Postad 16 november 2005 - 20:51

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Grafikkortet är ett Nvidia Geforce 7800GTX vore väl konstigt om inte de stöddes?

Tvkortet är tillverkat av Asus.. nästan noname.. satt i min nya hp dator när den kom.. men de verkar som det e samma kort som hp levererar i sina mce datorer.. så är 95% säker att de funkar..

Har du MCE drivrutinerna till grafikkortet då? om inte så finns dom o ladda hem på nVidias hemsida

Postad 16 november 2005 - 21:56

biex
  • biex
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Nu har jag installerat mce drivers till geforce kortet.. men tvtunern vill fortfarande inte hittas av MCE programmet.. nga fler tips?

/Andreas

Felmeddelande:

"TUNER NOT FOUND

The tuner hardware is either malfunctioning or
not installed. Please ensure that both the tuner
hardware and a valid tuner hardware driver are
installed."

Postad 16 november 2005 - 22:31

joeb
  • joeb
  • Lärjunge

• 360 inlägg
  • 0
Har du installerat drivers tilll TV kortet? Måste vara av typ "BDA"

(= MCE kräver en "nyare typ" av drivrutin för TV kort.)

Redigerat av joeb, 16 november 2005 - 22:34.

Postad 16 november 2005 - 23:04

biex
  • biex
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Vart hittar jag en sådan drivrutin då? :S

Hjälp mig!!!

Postad 17 november 2005 - 11:49

extacn
  • extacn
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jajemän! Jag mailar Alan Shore!
... eller klagar hos PCB iallafall... återkommer när jag vet mer.

<{POST_SNAPBACK}>

Har pratat med PCB. Sista halvåret har de skeppat många hundra ex av fjärren och det finns bara ett enda rekl/utbyte = mitt...

...är det några fler här som har problem med VOL +/- och CH +/- ?

Postad 17 november 2005 - 12:18

hellmelt
  • hellmelt
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Volymknappen har betett sig skumt har jag tyckt, nu börjar jag förstå att det är fjärrens fel. Men är det ett problem? Nja, jag är glad att jag har någon form av fjärr överhuvudtaget (Använder MediaPortal).

Det där med "viss vinkel" är det på typ tummen, eller är det fjärrens vinkel mot mottagaren?

/hellmelt

Postad 17 november 2005 - 12:35

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

• 1 064 inlägg
  • 0

Har pratat med PCB. Sista halvåret har de skeppat många hundra ex av fjärren och det finns bara ett enda rekl/utbyte = mitt...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja. Min fru VÄGRAR använda den av exakt detta skäl och jag kan bara hålla med om att man får ta i för kung och fosterland på just de knapparna.... Synd eftersom den är kanon för övrgt.

Postad 17 november 2005 - 12:50

MGK
  • MGK
  • Beroende

• 1 015 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Ja. Min fru VÄGRAR använda den av exakt detta skäl och jag kan bara hålla med om att man får ta i för kung och fosterland på just de knapparna.... Synd eftersom den är kanon för övrgt.

<{POST_SNAPBACK}>

Det är inget fel... den skall vara så tydligen. Alla är så. Får ringa Bill och klaga!

Postad 17 november 2005 - 12:52

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

• 1 064 inlägg
  • 0
När jag ändå ringer så har jag nägra till saker som jag kan ta upp när jag ändå har honom på tråden

:lol: B) :blink: :huh: :lol: :P

Postad 17 november 2005 - 13:10

megadeth_1
  • megadeth_1
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Ingen som har provat öppnan och modda fjärren ? har inga problem med min ..
MVh
Micke

Postad 17 november 2005 - 13:26

joeb
  • joeb
  • Lärjunge

• 360 inlägg
  • 0
Ett tips (om man har stålar) är en Logitech Harmony 680 fjärr. MCE support out of the box.

Postad 17 november 2005 - 16:34

MGK
  • MGK
  • Beroende

• 1 015 inlägg
  • 0
Någon som testat att bara köra MCE2005 som en mediaserver med extender enheter vid Tv aparaterna ?

Något förslag på extender förutom Xbox ...

Postad 17 november 2005 - 17:32

joeb
  • joeb
  • Lärjunge

• 360 inlägg
  • 0
Ångest... (= måste ju ha, kanske beställer i morrn..)

Det verkar finnas BDA drivers för krypterad DVB + MCE från TechnoTrend.
Mao, jag skulle kunna klippa till med deras DVB-C "1500" budget kort plus CI interfacet och köra rakt med mitt ComHem..
oooj..oooj.. :lol:

Postad 21 november 2005 - 10:58

maqe
  • maqe
  • Lärjunge

• 303 inlägg
  • 0
Någon som vet om det finns möjlighet att streama från dreambox till mediacenter 2005?

Postad 21 november 2005 - 12:25

MGK
  • MGK
  • Beroende

• 1 015 inlägg
  • 0

Någon som vet om det finns möjlighet att streama från dreambox till mediacenter 2005?

<{POST_SNAPBACK}>

Har ställt den frågan tidigare utan svar men fortfarande mycket intresserad av en sådan lösning...

Postad 21 november 2005 - 14:03

maqe
  • maqe
  • Lärjunge

• 303 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Har ställt den frågan tidigare utan svar men fortfarande mycket intresserad av en sådan lösning...

<{POST_SNAPBACK}>

Det borde inte vara så svårt att göra ett sådant plugin om m$ inte lagt in något som gör att det inte går att lösa.

Postad 21 november 2005 - 14:33

joeb
  • joeb
  • Lärjunge

• 360 inlägg
  • 0
> Ja. Min fru VÄGRAR använda den av exakt detta skäl och jag kan bara hålla med om att man får ta i för
> kung och fosterland på just de knapparna.... Synd eftersom den är kanon för övrgt.

APROPÅ: "vissa knappar inte verkar funka riktigt." (ch change & volym)
Fick mig att tänka på en grej ang MS fjärr (dvs IR implementation) som jag läste för inte så länge sedan.

Deras Fjärren + IR mottagaren är inställd på att skicka "togglebit" vaje gång man trycker på samma knapp.
Koden är "togglad" (=ändrad) varje gång man trycker på samma knapp. De är för att man ska kunna trycka på samma fjärr-knapp efter varandra och mottagaren kan vara säker på att kan tryckt på den flera gånger. (=för att slippa problemet med en anv som håller ner "1" för länge och det resulterar i ett felaktigt: "11")

Summering:
För exvis volym +/- ...."dutta" på knappen repetetivt (är det ett ord?) istället för att hålla den nere..

Kanske kan komma till hjälp..?
PS: Man kan slå av detta i regsitry't om man tycker det är bättre...(= debounce: 0 dvs "false" taget från minnet )

Postad 22 november 2005 - 04:28

Rama
  • Rama
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej!
Jag har haft en del problem med musikfiler och tags i MCE2005, så nu undrar jag vilket program ni använder för att få ordning på era musiksamlingar? Jag har provat en del program, men ännu har jag inte hittat något som känns smidigt. Jag föredrar systemet i Media Portal, för jag har egentligen aldrig använt tags för att sortera mina låtar. Nu när den nya Pioneer plasman snart tar sin plats i vardagsrummet vill jag att allt fungerar perfekt.

Postad 22 november 2005 - 19:58

extacn
  • extacn
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

> Ja. Min fru VÄGRAR använda den av exakt detta skäl och jag kan bara hålla med om att man får ta i för
> kung och fosterland på just de knapparna.... Synd eftersom den är kanon för övrgt.

APROPÅ:  "vissa knappar inte verkar funka riktigt." (ch change & volym)
Fick mig att tänka på en grej ang MS fjärr  (dvs IR implementation) som jag läste för inte så länge sedan. 

Deras Fjärren + IR mottagaren är inställd på att skicka "togglebit" vaje gång man trycker på samma knapp.
Koden är "togglad" (=ändrad) varje gång man trycker på samma knapp. De är för att man ska kunna trycka på samma fjärr-knapp  efter varandra  och mottagaren kan vara säker på att kan tryckt på den flera gånger. (=för att slippa problemet med en anv som håller ner "1" för länge och det resulterar i ett felaktigt: "11")

Summering:
För exvis volym +/-  ...."dutta" på knappen repetetivt (är det ett ord?) istället för att hålla den nere..

Kanske kan komma till hjälp..?
PS: Man kan slå av detta i regsitry't om man tycker det är bättre...(= debounce: 0  dvs "false" taget från minnet )

<{POST_SNAPBACK}>

Nä, detta är helt ett fysiskt problem. Hela MS fjärren lyser upp när man trycker på någon knapp och det gör den inte lika lätt på ch/vol knapparna.

Finns det ngn annan fjärr än Harmony 680 som gör samma saker som MS fjärr?

Postad 22 november 2005 - 21:42

PiZZaMaN
  • PiZZaMaN
  • Forumräv

• 614 inlägg
  • 0
Har inte använt mina vol och kanal knappar så mkt än men testade nu och det krävs mkt hårdare tryck för att få fjärren att reagera på knapptryckningarna på dom knapparna än på resten. =(

Postad 22 november 2005 - 22:38

joeb
  • joeb
  • Lärjunge

• 360 inlägg
  • 0
> det krävs mkt hårdare tryck för att få fjärren att reagera på knapptryckningarna på
> dom knapparna än på resten. =(

Class action lawsuit ?
....verkas ju som alla fjärr:isar (är det ett ord?) har samma problem då..

Postad 22 november 2005 - 22:54

Unregisteredc35e0946
  • Unregisteredc35e0946
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Nä, detta är helt ett fysiskt problem. Hela MS fjärren lyser upp när man trycker på någon knapp och det gör den inte lika lätt på ch/vol knapparna.

Lyser hela fjärren upp?? inte då på min bara halva =(trasig??)

Postad 23 november 2005 - 14:19

Unregistered36245
  • Unregistered36245
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Kan man anända ett FireDTV via firewire OCH ett PVR-350 kort med extern DVT-T mottagare kopplad till PVR-350 med s-video till MCE?

Jag skulle vilja kunna spela in två kanaler samtidigt, eller spela in en och titta på annan kanal?

¨Någon som förstår frågan... :)

Postad 23 november 2005 - 14:40

Patchman
  • Patchman
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0

Kan man anända ett FireDTV via firewire OCH ett PVR-350 kort med extern DVT-T mottagare kopplad till PVR-350 med s-video till MCE?

Jag skulle vilja kunna spela in två kanaler samtidigt, eller spela in en och titta på annan kanal?

¨Någon som förstår frågan...  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Kan fungera om båda korten har identiska programlistor då det är ett krav från MS

Scanningen kan väl bli problematisk(vet inte om det går att editera listor i efterhand)

Finns ett program som kan tvinga val av vilket tvkort som skall användas till vad Tuner priority

Postad 23 november 2005 - 15:20

MGK
  • MGK
  • Beroende

• 1 015 inlägg
  • 0

¨Någon som förstår frågan...  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Kan fungera om båda korten har identiska programlistor då det är ett krav från MS

Scanningen kan väl bli problematisk(vet inte om det går att editera listor i efterhand)

Finns ett program som kan tvinga val av vilket tvkort som skall användas till vad Tuner priority

<{POST_SNAPBACK}>

Föresten har jag missat om dina test av tv-kort fungerade i MCE ... ?

Postad 24 november 2005 - 15:29

Patchman
  • Patchman
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0

¨Någon som förstår frågan...  :P

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Föresten har jag missat om dina test av tv-kort fungerade i MCE ... ?

<{POST_SNAPBACK}>

Har faktiskt haft lite tid över.

Kör numera på en Intel P4 maskin med senaste drivers från TT

Scanning funkar som det ska
Hittar alla kanaler

Vid visning av kodad kanal så dras ett separat program igång (Camcontrol)
Detta kan accessa mitt boxerkort men när jag ska kolla på en kanal så får jag meddelande ingen signal

Labbar vidare......

Redigerat av Patchman, 24 november 2005 - 15:37.

Postad 24 november 2005 - 16:38

Chimen
  • Chimen
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Härligt Patchman, att det går framåt menar jag!

Postad 25 november 2005 - 11:15

Unregisteredc35e0946
  • Unregisteredc35e0946
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
På min mce fjärr lyser det bara på halva fjärrens knappar (ej siffer knapparna) och på
tangentbordet lyser det bara på sidorna (ej bokstäverna,siffrorna m.m).
Ska va så ???
eller har jag fel på mina microsoft original fjärr, tangentbord???

Postad 27 november 2005 - 09:09

Unregistered7d12e428
  • Unregistered7d12e428
  • Användare

• 243 inlägg
  • 0

På min mce fjärr lyser det bara på halva fjärrens knappar (ej siffer knapparna) och på
tangentbordet lyser det bara på sidorna (ej bokstäverna,siffrorna m.m).
Ska va så ???
eller har jag fel på mina microsoft original fjärr, tangentbord???

<{POST_SNAPBACK}>

Det ska vara så.

Postad 27 november 2005 - 09:14

Unregistered7d12e428
  • Unregistered7d12e428
  • Användare

• 243 inlägg
  • 0
Hur gör man för att ändra ljudspår i MCE2005 då man tittar på DVD?

Många defaultljudspår är i Dolby Prologic och man måste då handgripligen växla till ljudspåret med Dolby Digital. Samma sak om man vill lyssna på DTS eller kommentatorspåret.
Det är inte alla DVD-filmer som har en setupmeny.

//D

Postad 27 november 2005 - 11:26

joeb
  • joeb
  • Lärjunge

• 360 inlägg
  • 0
Ctrl+Shift+A växar igenom ljudspåren

och som bonus: Ctrl+U växlar undertexterna

Postad 27 november 2005 - 12:18

Unregisteredc35e0946
  • Unregisteredc35e0946
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Tack! Darren

Postad 27 november 2005 - 12:33

Daniel.N
  • Daniel.N
  • Lärjunge

• 334 inlägg
  • 0
Tja,

Jag provar MCE lite för första gången, varning för dumma frågor :)

Vet nån hur man får DVD-spelaren i MCE att lira DVD's fastän man tackar nej till InterActual-yadda som hänger med på vissa DVD..?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.