Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

40" LCD för 12.900:- (Swedx)

1873 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
SWEDX XV1-40TV (TV) 1 9.451612 (30) Inga priser
SWEDX XV1-40TV HDMI (TV) 1 6.5 (5) Inga priser
SWEDX XV1-40TV V3 (TV) 1 7.133332 (14) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 25 May 2006 - 16:53

pr0xy
  • pr0xy
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Hoppas det BARA finns ett Göteborg på västkusten
Proxy men dom kan väl läsa POSTNUMRET för det är
väl inte samma ialla fall???
buddy

<{POST_SNAPBACK}>

Man tycker ju att de skulle läsa postnummer i Sverige men det verkar vara ett "amerikanskt" ordersystem som Swedex använder. Jag har sett det förut i en plugg-in till Firefox, om man skriver Malmö så föreslår den Malmö i Blekinge :-(

Om man loggar in på Swedx så står det levererad!

Postad 25 May 2006 - 18:38

Unregistered5b89f4ef
  • Unregistered5b89f4ef
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Låter som det blir några lyckliga imorgon ..!
Har smackat upp några foton i Galleriet på min Mahogny-XV1-40TV.

Postad 25 May 2006 - 18:58

ovev
  • ovev
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Nå skal TV-en endelig være på veg. :(
Har fått beskjed via mail at TV-en er levert og UPS tracking nr er lagt inn på Swedx hjemmeside. Riktignok står det der at TV-en skal sendes til Hordaland SE, mens TV-en skal til Stord i Hordaland i Norge. Får følge med pakken via UPS trackingen.

Postad 25 May 2006 - 19:10

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
mPetre: Den gjorde sig väldigt bra där i hyllan. Min TV har enligt UPS stått på bromma sedan i går kl 18:23. Om det sedan stämmer eller om den är här uppe men inte blivit inreggad än vet man ju inte. Märks väl i morgon men när det nu är så nära så vill man att det skall hända.

Postad 25 May 2006 - 19:56

Unregistered51d75486
  • Unregistered51d75486
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Att inte ups-sidan är uppdaterad kan nog bero på att det har varit helg.

Redigerat av Unregistered51d75486, 25 May 2006 - 20:49.

Postad 25 May 2006 - 20:01

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0

Ok, det e ju bra. Men star det UPS numret dar ocksa, eller star det bara levererad fast den inte kommit fram annu? For min sida e fortfarande samma som forr....

<{POST_SNAPBACK}>

Japp, UPS numret står där också.

Postad 25 May 2006 - 21:42

Unregistered42611
  • Unregistered42611
  • Guru

• 4120 inlägg
  • 0
vill oxå ha hem TVn. Har inte hört något :(

//Loofy

Postad 25 May 2006 - 22:34

Nitehawk
  • Nitehawk
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Hmm jag skickade ett meddelande till dem för några dar sen och fick ett jättesnabbt svar att jag kanske skulle få den i den här veckan... Jag tror dock inte det med tanke på att det är fredag imorrn.. *suck* Men men.. Jag får väl se hur det blir nästa vecka då.. :(
Det har inte kommit nåt mail och inget har ändrats på swedxsidan heller..

Det enda jag kan hoppas på är att det inte är nåt fel på den när den väl kommer.... Jag har inte råd att hålla på och skicka den till dem.

Postad 25 May 2006 - 23:49

TobiasRX
  • TobiasRX
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Nu blev jag konfunderad, kollade precis mejlen och såg att TV:n är levererad, men det verkar som den kommer skickas till halland, jag bor i kronoberg men det gick ej välja kronobergs län på swedx hemsida så jag tog närmsta länet. Upptäckte till min förvåning att det finns ett Ljungby i Halland också.

Hoppas de fattar att den inte ska dit?

Får väl ta och ringa till dem imorgon.

Postad 26 May 2006 - 01:46

Unregistered4085fea2
  • Unregistered4085fea2
  • Forumräv

• 645 inlägg
  • 0
Ett prisvärt alternativ på kablar till tvn. Webpage
:(
eller
Webpage
Webpage
Webpage
Använder själv dvi och antenkabel och dom funkar OK.
Rekomenderas.

Redigerat av Unregistered4085fea2, 26 May 2006 - 01:57.

Postad 26 May 2006 - 07:27

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
Besvikelse, enligt UPS är min TV fortfarande kvar på Bromma! Hoppas nu bara att det är någon form av etersläpning och att den igentligen befinnersig i Umeå redan. Om den nu inte går på lastbil för då kommer den väl vid midsommar.

I och försig borde man inte vara förvånad över fraktbolagens logistik. Beställde en dator för några år sedan och den skickades med TNT. Gick från Irland till Holland till Belgien tillbaka till Holland, Malmö, Stockholm, Umeå. Det tog två veckor att få den.

Postad 26 May 2006 - 08:14

jokoloko
  • jokoloko
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Suck....

Nu borjar jag nastan bli lite smatt irriterad. Inget mail, inget samtal, ingen uppdatering pa Swedx hemsida.
Har nagon har nan aning om vad Swedx "leveransgaranti" egentligen innebar?
Har hade man hoppet uppe om att den fran borjan "kanske" skulle kommit redan vecka 20, med tanke pa vad Swedx sa da, men nu far man den inte ens den veckan som det var lovat fran forsta borjan.

Jaja....hoppas man har den innan VM borjar iaf....min 17" VAIO borjar kannas lite liten nu...

Postad 26 May 2006 - 08:48

TobiasRX
  • TobiasRX
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Jag tror att alla som beställt inna v16 definitivt kommer få sina nästa vecka.

Om ni fått ett mail, räkna med 1-2 dagar tills ni har tv:n

Postad 26 May 2006 - 09:26

Unregistered51d75486
  • Unregistered51d75486
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Ni som har fått mail om att den är på väg eller rent av redan fått TV:n; vilken dag beställde/betalade ni?

Postad 26 May 2006 - 09:50

PNBS
  • PNBS
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Jag ringde till UPS kundtjänst och frågade om mitt paket,och det skulle tydligen hämtas upp i dag,så tidigast på måndag får jag TV´n. Fraktsedeln var utskriven i går,men eftersom det var helgdag i går så skedde ingen upphämtning.Så nu slipper jag i alla fall att ta ledigt för att sitta hemma och vänta. :(
Till Fostnatt: jag betalade 15/4

Postad 26 May 2006 - 10:10

TobiasRX
  • TobiasRX
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Fick också mail igår, och precis som PNBS ringde jag UPS idag, samma sak för mig.

Synd at man jobbar kväll och typ inte har någon tid till TV:n förrens på torsdag nästa vecka.

Men det är synd å gnälla, känns väldigt mycket "Dagens I-lands problem" :)

Postad 26 May 2006 - 10:28

BlackSmp
  • BlackSmp
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0

Suck....

Nu borjar jag nastan bli lite smatt irriterad. Inget mail, inget samtal, ingen uppdatering pa Swedx hemsida.
Har nagon har nan aning om vad Swedx "leveransgaranti" egentligen innebar?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tolkade aldrig texten på hemsidan som att vi var garanterade leverans denna vecka utan enbart som att vi skulle få TV:n när den blev klar.

Iofs kan jag förstå irritationen, jag brukar också bli irriterad när jag väntar på något gott, men den som väntar på något gott väntar ibland för länge :)

--jalle

Postad 26 May 2006 - 10:37

evilcactus
  • evilcactus
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Nu har jag fått min! Beställde och betalade den 13/4. Postar mina första intryck när den väl är inkopplad och inställd!

Postad 26 May 2006 - 10:40

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
Skulle kunna tänka mig att dom blev tagna lite på sängen med alla beställningar. Jag är inte irriterade på Swedx, dom har skickat många aparater, bla min och nu hänger allt på UPS om det blir popcorn och film i helgen eller om man skall tillbringa dagarna ute :)

Coolt evilcatus, ser fram emot det.

Redigerat av Unregistered828ccd15, 26 May 2006 - 10:41.

Postad 26 May 2006 - 11:25

Unregistered42611
  • Unregistered42611
  • Guru

• 4120 inlägg
  • 0
hos mig är det fortfarande tyst.

:)

//Loofy

Postad 26 May 2006 - 11:29

jokoloko
  • jokoloko
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0

hos mig är det fortfarande tyst.

:)

//Loofy

<{POST_SNAPBACK}>

Ja...hos mig oxo.
Skickade till o med ett mail till Swedx igar morse, o har inte ens fatt svar pa det.

Postad 26 May 2006 - 11:43

Unregistered42611
  • Unregistered42611
  • Guru

• 4120 inlägg
  • 0
gissar på att dem har förbannat mycket att göra nu.... Men nästa vecka kommer jag nog få min. Och det passar mig bättre än det gjort denna veckan. Jobbar nämligen kvällen, och är ledig på morgonen/förmiddagen för att kunna ta emot försändelsen - vilket micke på swedx informerat fraktbolaget.

//Loofy

Postad 26 May 2006 - 11:45

Nitehawk
  • Nitehawk
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Jag ringde till Swedx för nån timme sen för att se vad som händer.. Han jag pratade med då sa att de skulle skicka iväg en hel hög med TV´s idag och att de som hade betalat först hade förtur eller nåt sånt.. De verkar ta i den ordningen... Eftersom jag betalade den samma dag som jag beställde den och det var ca en månad sen sa han att den borde skickas idag och att jag bör ha den på måndag eller tisdag :o ;) B)

Jag är inte så irriterad på Swedx heller, jag förstår att det kan bli lite mycket när flera hundra beställer av dem så där :) Han jag pratade med var väldigt saklig och trevlig i alla fall, det värdesätter jag högt.

Jag ser hellre att de monterar och kollar TV´n en gång extra än att den kommer tidigt och att det är nåt fel på den då som gör att jag ändå inte kan njuta av min fina stora bok-TV :D

Postad 26 May 2006 - 12:28

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
Har just pratat med UPS och den kommer inte förrän på tisdag :) Det var något problem med papperen som gjort att den varit kvar i stockholm tills i dag. Och nu skall den gå på lastbil till Skellefteå och sedan tillbaka till Umeå, så kontenan är tidigast tisdag och då är jag inte hemma :o Konstigt att det skall behöva ta en vecka för att skicka ett paket från Stockholm till Umeå.

Postad 26 May 2006 - 12:32

Unregistered51d75486
  • Unregistered51d75486
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Jag pratade nyss med SWEDX och min är redo att hämtas upp av ups idag. Så på måndag lär jag få den.

betalade och beställde den 19:e och mitt ordernummer är 280 ifall någon undrar.

Postad 26 May 2006 - 12:56

bjgs0
  • bjgs0
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Chaffören från UPS ringde mig nyss. Bilen skulle dyka upp vid 3-tiden :) :o ;) .
Ikväll ska man fest, så jag får ge mig till tåls med att installera den i morgon istället (man får väl se till att man inte är allt för bakfull).

Postad 26 May 2006 - 13:14

Unregistered42611
  • Unregistered42611
  • Guru

• 4120 inlägg
  • 0
min TV skulle dyka upp i början på nästa vecka - ringde swedx, måndag eller tisdag.

//Loofy

Postad 26 May 2006 - 13:34

jokoloko
  • jokoloko
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0

min TV skulle dyka upp i början på nästa vecka - ringde swedx, måndag eller tisdag.

//Loofy

<{POST_SNAPBACK}>

Nar betalade du/vad har du for ordernummer?

Postad 26 May 2006 - 13:37

bjgs0
  • bjgs0
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Nu ringde ungarna som var exalterade över att TV:n precis hade kommit ;). Sammtidigt blev dom frusterade över att den inte sätts upp förrän i morgon. :).

Lycka till alla andra som beställt, och hoppas att ni får er apparat snart! :o

Postad 26 May 2006 - 13:50

Nitehawk
  • Nitehawk
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Jag har ordernummer 282 så jag borde ju få min ganska snart tycker jag... Jag beställde ju typ samtidigt som Frostnatt... Nåja, vi får se hur det blir på måndag/tisdag...
Man är ju bra sugen nu...

Postad 26 May 2006 - 14:05

Unregistered42611
  • Unregistered42611
  • Guru

• 4120 inlägg
  • 0
Jag har ordernummer 203, och hade min betald den 5 april. dvs. hehe före alla dem som redan har fått sin TV :)

Nåja är inte så sur.. men hoppas den kommer i början på nästa vecka nu... Tjejen kliver av sin vecka på båten på tisdag (hon jobbar på stenaline) vore kul för henne oxå - om TVn står riggad och klar.

Helgen hade jag tänkt ängna till att leta reda på en begagnad opplibänk. hehe.

EDIT: Jag bor i göteborg... om det har betydelse för att min TV inte kommit än?

//Loofy

Redigerat av Unregistered42611, 26 May 2006 - 14:08.

Postad 26 May 2006 - 14:14

jokoloko
  • jokoloko
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Ringde just Swedx.

Min TV ska skickas fran dom pa Mandag??!!

Alltsa, ta mig inte fel nu, men om man har, som foretag, atagit sig en deadline, sa borde man halla den..tycker jag. Om man inte ar saker pa att man inte kan halla den, sa ar det alltid battre att lagga till lite tid pa sin deadline, o pa sa satt "riskera" att overraska alla kunder genom att genomfora det snabbare an vad som var sagt. Men att ga andra hallet, o forsena en deadline, ar inte sa professionellt i mina ogon.

Jag driver sjalv foretag, om jag inte skulle halla mina utsatta deadlines sa skulle mitt foretag ga under, pga att jag inte skulle fa nagra fler uppdrag eftersom fortroendet var borta da.

Jaja....mycket gnall blev det.

Postad 26 May 2006 - 14:24

Unregistered42611
  • Unregistered42611
  • Guru

• 4120 inlägg
  • 0
Jupps jo håller med att deadlines är viktigt... Men för mig är det viktigare att dem nu inte stressar sönder sig så att arbetet blir sämre utfört... nu när dem fått så många ordrar.

Nåja... får väl se. :)

//Loofy

Postad 26 May 2006 - 14:31

BlackSmp
  • BlackSmp
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
Tänk hur mycket snabbare det skulle gå om de bara slapp hålla på och svara alla som vill veta när just min TV kommer

Min är fortfarande "bara" betald så sluta nu störa killarna och tjejerna på Swedx så de hinner göra min TV klar :)

--jalle

Postad 26 May 2006 - 14:33

jokoloko
  • jokoloko
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0

Tänk hur mycket snabbare det skulle gå om de bara slapp hålla på och svara alla som vill veta när just min TV kommer

Min är fortfarande "bara" betald så sluta nu störa killarna och tjejerna på Swedx så de hinner göra min TV klar :)

--jalle

<{POST_SNAPBACK}>

Du har ratt, men det ar ocksa precis det jag syftar pa.
Dom har ju vetat hur manga TV som ska skickas ut pa en vecka, hur lang tid det tar for varje TV att monteras etc. Man borde ju utgatt fran att dom sett till att ha resurser tillgangliga for att kunna fullgora sig sina ataganden...eller tycker ni jag har fel?

Postad 26 May 2006 - 14:40

Unregistered42611
  • Unregistered42611
  • Guru

• 4120 inlägg
  • 0
Tycker inte du har fel joko. kvalitetssäkringen är inte något vi skall tänka på, men jag gör det ändå. Jag har en veckas övertid i överseende. annars låter det som om det är lite VÄÄÄL underbemmannat.
Jag ringde bara för att checka av. (eftersom jag har det första datumet som angets här) så att säga :) Har man/vi lite flyt nu då ser dom till att skruva ihop alla gbg-apparater nu... och skickar dem med samma lastbil. nåja.. får väl se.

//Loofy

Postad 26 May 2006 - 15:37

jokoloko
  • jokoloko
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0

Tycker inte du har fel joko. kvalitetssäkringen är inte något vi skall tänka på, men jag gör det ändå. Jag har en veckas övertid i överseende. annars låter det som om det är lite VÄÄÄL underbemmannat.
Jag ringde bara för att checka av. (eftersom jag har det första datumet som angets här) så att säga ;) Har man/vi lite flyt nu då ser dom till att skruva ihop alla gbg-apparater nu... och skickar dem med samma lastbil. nåja.. får väl se.

//Loofy

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, om det hada vart sa val, att min TV skulle till sveriges Framsida :o
Men min ska anda till England...sa det lar val ta ett tag om det tar en hel vecka att komma upp till Umea :)

EDIT: Nu star det pa min sida pa Swedx att den ska levereras v22.

Redigerat av jokoloko, 26 May 2006 - 15:41.

Postad 26 May 2006 - 16:25

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
Lätt irriterad på UPS nu, den är fortfarande kvar på Bromma och uppdaterad med detta nu: THE ADDRESS IS IN A REMOTE AREA AND DELIVERIES ARE NOT MADE DAILY

Remot area? Trodde dom att Umeå var en del av stockholm tidigare? :) :o ;) B)

Postad 26 May 2006 - 16:38

buddy6
  • buddy6
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
DU är rolig du Norlund, men tar inte cigarren slut snart?
Var står det på SWEDEX att apparaten är skickad eller skall?
buddy

Postad 26 May 2006 - 16:57

dieseldoris
  • dieseldoris
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
beställde att ja ska hämta min tv hos swedx!
hoppas det inte betyder att ja står längst ner på list :) an!
men men...den som väntar......

Postad 26 May 2006 - 18:52

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0

DU är rolig du Norlund, men tar inte cigarren slut snart?
Var står det på SWEDEX att apparaten är skickad eller skall?
buddy

<{POST_SNAPBACK}>

Näe, jag har en hel låda full med sådana :)

Det står när man loggar in på sitt konto.

Postad 26 May 2006 - 19:05

BlackSmp
  • BlackSmp
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0

Du har ratt, men det ar ocksa precis det jag syftar pa.
Dom har ju vetat hur manga TV som ska skickas ut pa en vecka, hur lang tid det tar for varje TV att monteras etc. Man borde ju utgatt fran att dom sett till att ha resurser tillgangliga for att kunna fullgora sig sina ataganden...eller tycker ni jag har fel?

<{POST_SNAPBACK}>

Fel och fel, jag tror snarare att du gör en feltolkning av läget.

Skälet till att de inte kunde leverera TV:n omedelbart var (som jag har förstått det hela) brist på delar och att de skulle få delarna vecka 21. Det innebär att de kunde inte börja producera nya apparater förän denna vecka.

Vecka 21 är ju inte beräknat utifrån monteringskapaciteten utan från när de skulle få delar. Och så långt stämmer det ju, produktionen har ju startat igen. Att de sedan inte hinner producera så att de tömmer backloggen är en annan sak.

Men å andra sidan så minns jag inte exakt hur det var formulerat på websiten och jag vill ju också ha TV:n så snabbt som möjligt :)

Och var glada att de i alla fall inte använder Svenska Posten som transportfirma. Jag brukar inte skälla på Posten men min erfarenhet är att de stora fraktbolagen (UPS, DHL, Schenker) är bättre (trots allt)

--jalle

Postad 26 May 2006 - 19:21

buddy6
  • buddy6
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Norlund Jo så långt är jag med, går jag vidare och trycker på KOLLA
så skall det stå på den sida eller????
I såfall har inget hänt beställde 23-4 och betala 08-5.
Men det är kul för er som har fått och ni som har fått bekräftad lev.
Jag är ändå inte ledig fören torsdag nästa vecka och skall jobba helgen.
TV-antennen är på plats likaså TV-bänken.
:) :o ;)
buddy

Postad 27 May 2006 - 00:07

tonic
  • tonic
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Hämtade min TV idag vid 17.30 tiden och jag har kopplat in den. men jag fick någon irriterande vågformad vertikal störning nertil samt en bit ovanför mitten på alla TV kanaler men inte på DVD eller video även om jag körde video med antenkabel för att testa. kan det vara nått fel på mottagaren eller är det från kabel tv nätet.
Denna störning hade jag inte med vanlig TV testade även andra uttag i huset men det blev samma sak där. någon som har något vettigt förslag vad man kan göra. annars var TV snygg men man fick fippla lita för att få rätt inställningar. ljudet var förvånansvärt bra.

EDIT:
blev lite fel störningen är horisontella vågor

EDIT #2:
Om det blir fel i ditt inlägg. Använd "Redigera" för att korrigera det som blivit fel istället för att skriva ett nytt inlägg i tråden.
//Loofy

Postad 27 May 2006 - 08:11

Unregistered5cf1b4b0
  • Unregistered5cf1b4b0
  • Forumräv

• 719 inlägg
  • 0
Liknande störningar hade jag oxå men testa och byta yt antennkabeln.Mitt problem visade sig vara att antennkabel låg i samma kabelränna som högtalarksblar och en strömkabel och gav sådana störningar.

Postad 27 May 2006 - 11:26

tonic
  • tonic
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Testat med att frilägga antenkabeln men problemet kvarstår. Om jag använder videons tuner försvinner problemet även om jag kör med antenn kabel mellan video och TV för att nyttja tunern i LCD . Får nog ta kontakt med swedx på måndag.

Postad 27 May 2006 - 15:03

tonic
  • tonic
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Var och köpte en ny antenkabel för säkerhets skull och det löste problemet ...tack "ytspänning". Så nu är allt frid och fröjd. Skall nog satsa mer på bra kabler rent allmänt i anläggingen framöver.

Postad 27 May 2006 - 16:40

Nitehawk
  • Nitehawk
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Såå ja.. Jag har äntligen fått det efterlängtade emailet från Swedx... :) :o

Då får vi se när den behagar komma. Jag ska följa den på UPS sida...

Postad 27 May 2006 - 17:15

Unregistered5cf1b4b0
  • Unregistered5cf1b4b0
  • Forumräv

• 719 inlägg
  • 0
Tonic: Skönt att det löste sig för dig. Jag ska som jag tidigare nämnt köpa nya kablar av ett märke som jag blivit rekomenderad. De finns att köpa på Hembiobutiken och är av märket Goldcabel. Det som ska införskaffas är skärmad antennkabel,scartkabel från comhemboxen till tv:n och ett antennfilter.

Postad 27 May 2006 - 19:46

TobiasRX
  • TobiasRX
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
UPS har nu tagit hand om min TV, men när man söker på deras sida så fattar man ju ingenting.

Det står Status: Undantag

Vad f-n menar dom med det?
blir säkert struligt för mig också precis som för Norlund

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.