Samma här 2 1/2 månad gammal. Hur kommer man åt alla teleummer som ligger i telefonen?
Du fick väl med en USB kabel ?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
4 relaterade trådar
Postad 12 May 2008 - 06:18
Du fick väl med en USB kabel ? Postad 16 June 2008 - 17:51
Jag fick precis tillbaka telefonen efter lagning och nu hittar den inga nät.. Kan alltså inte ringa eller något. Har testat att söka efter nät men den verkar inte hitta ngt alls..
Någon som vet? OK det funkade med att ominstallera program varan, alltså att ladda ner den igen o installera om den via datorn! Redigerat av Unregisteredb43a60de, 16 June 2008 - 18:32. Postad 26 July 2008 - 10:21
Hej på er alla
Har haft min K850i i snart en vecka nu. Köpte den på Expert med ett förnyat abbonemang (telia) så den är "ren" Har en fråga ang. firmware. Enligt telefonen så har jag: 1200-4400 R1CA 037 071012 Är det den senaste firmwaren? Låter jag telefonen själv söka så säger den att det är den senaste. Har sett något om 038 flimra förbi på forumet. Sen det här med equalizern. Om jag ställer in den en gång som jag vill ha den och aktiverar den så funkar det bra, men nästa gång jag ska spela så är default eq vald??? Är det meningen att det ska vara så eller? Lite jobbigt att alltid behöva kolla att rätt eq är vald (vilket det inte är) när jag ska spela musik. Annars så är jag nöjd än så länge med fonen. Har inte hunnit prova så mycket. Köpte ett Sandisk SD minne på 4gig borta på teknikmagasinet för 200:- Expert skulle ha 325:- för ett 2gigs M2 kort Postad 26 July 2008 - 11:30
K850 Firmware Overview Postad 26 July 2008 - 13:48
Fler som haft det eftersom den finns med som bugfix "- Equaliser now remembers custom settings." Kanske löser sig med senare firmware. Postad 26 July 2008 - 13:49
Kanon, då är det kanske på G då
Edit: Körde en mjukvaru uppdatering med SE egen mjukvara och då minsann hittade den den nya telefonmjukvaran Nu har jag i all fall 1200-4400 R1FA 035 080527 Redigerat av Chrester, 26 July 2008 - 14:49. Postad 11 August 2008 - 19:39
Fick min K850i stulen på Kreta för i somras.Nu ska jag få plocka ut samma telefon på SIBA eller Onoff....men telefonen finns inte kvar!!
Det är inte många som har kvar den i sortimentet.Har SE slutat tillverkat den eller? Postad 12 August 2008 - 18:35
jepp, c902 ersätter k850i som förmodligen är den mobil SE dragit in från handeln snabbast av alla hittills, troligvis p.g.a. handhavande-problem med navigator-knappen och att man kom åt touchknapparna lite för lätt när man avsåg något annat.
annars var den tokbra tycker jag, sköna snygga menyer som vanligt på SE, tror jag behåller min ett tag till tills man kan nosa på nya W902 med Ok kamera o blixt i en walkman! Redigerat av Unregistereda84af05a, 12 August 2008 - 18:57. Postad 12 August 2008 - 19:23
Skärmen la av på min k850i efter lite mindre än ett år, har funkat bra hittils men jag fick byta mjukvara o sen la ju skärmen av o de gick på garantin så nu är den såld
Trivs bättre med W890i tills det blir ny nalle, ( köpte den beg ) Någon som klämt på c902? Postad 12 August 2008 - 19:54
ingen större skillnad på din k850i och c902 badger, förutom handhavandet, lite mer användarvänlig knappsats med ny navigationsknapp, kosmetiskt m.a.o.
k-modellerna kommer på sikt att ersättas av c-modellerna = samma koncept Redigerat av Unregistereda84af05a, 12 August 2008 - 19:55. Postad 19 August 2008 - 04:49
Vilken skit telefon får ladda den snart varje dag, Känns som halva batteritiden bara finns kvar på en 5-6 månader gammal telefon.
Redigerat av Unregisteredfb4a45a9, 19 August 2008 - 04:51. Postad 01 September 2008 - 14:58
Tjena!
Jag har ägt en K850i under ett bra tag, den har tendenser till att bli väldigt seg när jag lyssnar på musik och det börjar därför uppstå en del frågetecken.. Jag skulle bli otroligt glad om någon av er tar tid och försöker svara på dessa; Vilket Operativssystem sitter i SE K850i? Jag har letat runt på internet men hittar ingen information om detta.. Är det möjligt att installera ett annat operativssystem i telefonen för att få den att fungera bättre? isåfall, vilket rekomenderas? I huvudsak är det fråga 1 jag behöver svar på, det andra kan vara lite roligt att veta.. Postad 01 October 2008 - 07:43
Nån mer än jag som fått problem med kameraknappen? Den funkar lite när den själv vill, tur man kan använda kameraknappen på displayern för att ta bilder. Ärligt talat, jag är faktiskt besviken på kvaliteten på den här telefonen. Hade den bara hållt, för normal använding, så hade den varit kanon!
Postad 01 October 2008 - 08:38
Det var darför jag bytte upp mig, telefonen strulade konstant, hängde sig hela tiden och det enda alternativet var antigen att skicka iväg på service eller flash om den själv. Men kan bara säga att c902 har funkat helt utmärkt. Samt att man slipper touchknapparna som knappt funkar på k850
Postad 01 October 2008 - 10:11
Får hålla ut till Nov nästa år o byta upp mig. Annars får jag lämna in den till mitt försäkringsbolag o få efter självrisk 2200:- i handen. Vet inte riktigt vad jag ska göra.......vad hade ni gjort?
Postad 14 October 2008 - 10:09
Denna telefon är utan tvekan den sämsta jag någonsin ägt.
3:e gången nu den är på lagning, enligt butiken så skulle jag inte behva få tillbaks den igen men det ska bli intressant att se vad som händer när jag kommer dit. (Telia) Anledningen till att dom inte säljer den är ju solklar, den krånglar för mycket. k810 säljs ju fortfarande så att det finns en ersättare är ju inte en anledning till att sluta sälja den. både folk från Sony Ericsson och från Telia har sagt att just den modellen krånglar ovanligt mycket. Någon som har fått häva sitt köp av just denna modell? Postad 21 January 2009 - 16:07
Inlämnad för 4:e gången nu och då alltså en reklamation på G.
Någon som har fått sin SE K850i reklamerad? Om det skett senaste tiden vad har då ersättningsmobilen varit? 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |