Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

W960i Sony Ericsson

1435 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 December 2007 - 01:25

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0
Då har man haft godingen i sin ägo i en dag...
Har bara gott o säga, som sagts tidigare är det lite meck för att få den snabbare, men tycker den rullar på skapligt nu i alla fall. Kameran är väl sådär, men duger till nödbilder... Är ju inte därför man köper en mobil i W-serien.

Har haft Nokia N95, som jag gillade, men denna ligger betydligt bättre i fickan. Skönt o slippa sliden som ALLTID var ett irritationsmoment varje gång man drog upp luren ur jeansfickan på krogen. :(

Touch-skärmen tycker jag svarar mycket lätt på tryck, inte så trögt som många testare påstått, men dom har ju testat tidiga versioner. Så tummen upp för skärmen.

Lurarna man får med är det lite dåligt drag i tycker jag, men det finns ju andra att köpa till, så det är inga större problem.

Att föra över musik från PC till mobilen går mycket snabbt!! :(

Tvekar inte att rekommendera denna lur till dom som går i köptankar, bästa lur jag haft. :D

Redigerat av Z-man75, 04 December 2007 - 02:00.

Postad 04 December 2007 - 08:21

HeManHedman
  • HeManHedman
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Överallt på nätet påstås det vara bara 802.11b (11 MBit/s)? Känns lite för långsamt för en så ny telefon, är det inte 802.11g (54 MBit/s)?

Postad 04 December 2007 - 08:59

djchester
  • djchester
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Jag håller med dig Z-man75 på samtliga punkter. Sitter med walkmanspelaren nu och ställer in moods och ratings och sånt kul på mina låtar och lurarna låter helt ok om man pillar till equalizern så det låter bra. Jag är ju en bass människa så "mega bass" läget går just nu. Visualiseringarna till walkman 3 är ju sjukt goa att titta på också. ;)

Nu ska bara fring släppa support för w960i så är iaf jag hemma ;)

Postad 04 December 2007 - 09:18

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Överallt på nätet påstås det vara bara 802.11b (11 MBit/s)? Känns lite för långsamt för en så ny telefon, är det inte 802.11g (54 MBit/s)?

Tror knappast disken, processorn klarar av de hastigheterna ändå

Postad 04 December 2007 - 09:28

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Har haft Nokia N95, som jag gillade, men denna ligger betydligt bättre i fickan.

Kan du jmf på något mer sätt mot N95'an? Har N95 nu som jag skall sälja och tänkte köpa denna lur, W960 ;)

Postad 04 December 2007 - 09:29

HeManHedman
  • HeManHedman
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Fick just svar från SE, det är bara 802.11b. Det är ju i praktiken 5 Mbit/s, och det när man är nära den trådlösa routern vilket gör turbo-3G snabbare... Då går det inte streama video med någon speciellt bra kvalitet till den, synnerligen tråkigt med tanke på att den har så bra skärm!

TIllägg:
USB 1.1 är på 12 MBit/s, i praktiken 4 MBit
USB 2.0 är på 480 MBit/s, ger garanterat minst 4 ggr snabbare överföring än 802.11g.
Som jämförelse kan nämnas att det långsammaste SD-minnet jag hittade på prisjakt är på 1.5 MByte/s, dvs ca 12 MBit/s. Det snabbaste är på 20 MByte/s, dvs ca 160 Mbit/s! Inbyggda flashar brukar vara snabbare än SD-minnen.
Tillägg 2:
Lite överslagsräkning ger att 8 Gbyte musik/data tar 16000 sekunder via WLAN, dvs ca 4.5 h!

Redigerat av HeManHedman, 04 December 2007 - 11:05.

Postad 04 December 2007 - 09:41

Idge
  • Idge
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Fick just svar från SE, det är bara 802.11b. Det är ju i praktiken 5 Mbit/s, och det när man är nära den trådlösa routern vilket gör turbo-3G snabbare... Då går det inte streama video med någon speciellt bra kvalitet till den, synnerligen tråkigt med tanke på att den har så bra skärm!

Dum fråga från mig, hur streamar du film till din ;)

Postad 04 December 2007 - 09:48

HeManHedman
  • HeManHedman
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Dum fråga från mig, hur streamar du film till din ;)

På samma sätt som till min Nokia 770 hade jag tänkt, jag har inte köpt någon W960 än eftersom jag blev så besviken på det trådlösa nätet. Dvs jag skulle köra antingen vlc mot tv-tunern och streama eller ta från hårddisken på min HTPC med MythTV.

Postad 04 December 2007 - 10:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Förstår inte vad du ska ha så hög bitrate till på den lilla skärmen. Mina filmer till min PSP som har större skärm ligger på under 1Mbit och det ser förbannat bra ut ändå.

Postad 04 December 2007 - 10:40

johnbull
  • johnbull
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Har nu haft min i ett dygn nästan.
Den känns gedigen och av bra kvalitet, såväl mjuk- som hårdvara.
Det som jag inte gillar är att skärmen känns lite gummiaktig? Dvs det är inte så bra glid i den, vilket iofs är bra för då repar man den mindre antagligen.
Ja jag har tagit bort plastfolien som satt på.. ;)
Snabb överföring av musik, ok ljud i lurarna som följde med även om jag körde med ett par andra invanda.
Ska testa lite wlan också under dagen, epost hantering funkar helt ok än så länge i vilket fall.

Postad 04 December 2007 - 10:53

HeManHedman
  • HeManHedman
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Förstår inte vad du ska ha så hög bitrate till på den lilla skärmen. Mina filmer till min PSP som har större skärm ligger på under 1Mbit och det ser förbannat bra ut ändå.

Vad anväder du för codec? Vad kodar du med? Vad streamar du med? Är det eget kontent eller har du köpt filmerna?
Det skulle kunna bero på att jag är ruggit picky med kvaliteten, är ordentligt irriterad över alla MPEG-artifakter som är i vanliga HDTV-sädningar... Har skällt på säljare som försöker visa HDTV'ars kvalitet med kassa filmer som dom tycker är bra kvalitet...

Postad 04 December 2007 - 10:57

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Efter denna rosande kritik så får man väl gå över på att vela igen ;)

Nedrans också. Sen samtidigt, det som denna luren är speciell för använder jag inte så herrans mycket. Musikspelaren behöver bara vara ok då jag har en iPod om jag ska fara längre sträckor (+att batteriet i iPod är lite längre me) sen lägga in program och sånt vågar jag nog inte hålla på med (dels för att jag inte orkar och inte är intresserad) sen W-lan är ju coolt. Men där vet jag inte hur pass mycket jag använder det ändå..

Tror ni denna mobilen är något för mig ändå? Eller jag ska leta efter en annan?

P.S Var köper man tidningen mobil? ;)

Postad 04 December 2007 - 11:11

djchester
  • djchester
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Efter denna rosande kritik så får man väl gå över på att vela igen ;)

Nedrans också. Sen samtidigt, det som denna luren är speciell för använder jag inte så herrans mycket. Musikspelaren behöver bara vara ok då jag har en iPod om jag ska fara längre sträckor (+att batteriet i iPod är lite längre me) sen lägga in program och sånt vågar jag nog inte hålla på med (dels för att jag inte orkar och inte är intresserad) sen W-lan är ju coolt. Men där vet jag inte hur pass mycket jag använder det ändå..

Tror ni denna mobilen är något för mig ändå? Eller jag ska leta efter en annan?

P.S Var köper man tidningen mobil? ;)

Ja då vet vi vad du inte vill ha en mobil till. Om vi vänder på frågan. Vad vill du kunna göra med din mobil?

Postad 04 December 2007 - 11:13

Unregisteredb30efd09
  • Unregisteredb30efd09
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0
Jag har pillat lite med den nu fram och tillbaks, och den känns bra på de flesta sätt. Men... jag vet inte om jag är dum eller nåt men walkman delen känns rörig, saker hamnar på väldigt olika platser och jag uppdaterade idtags på samtliga låtar inom ett album för att testa om det hjälpte (både v1 och 2) men det gjorde det inte... Hur fan kan jag då få saker att hamna under samma artist, när det är samma artist. ;)

Sen undrar jag också, försökte titta på mpeg och mpg filer, då säger han att jag inte har en spelare som stöder dessa filer, betyder det att jag kan installera en spelare på telefonen eller att jag måste konvertera filerna? ;)

Postad 04 December 2007 - 11:44

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

Ja då vet vi vad du inte vill ha en mobil till. Om vi vänder på frågan. Vad vill du kunna göra med din mobil?

Jag vill kunna ringa och sms:a, snabbt och enkelt :blush:

Sen vill jag ha en bra kamera. (bättre än min 2 mpx kamera i min W850)
En någorlunda musik och video spelare. (behöver inte vara något övermäktigt, bara det går att köra mp3 filer för musik och mpeg4 för filmer)
Kunna hantera över 4gb i minne. (eller då 4gb)
Surfa rättså lätt. Inget måste, eftersom det kostar så in i h..v..e ;)
Radio vill jag gärna ha.
Bluetooth 2.0 och USB 2.0.
3G för kommande mobilframtid.

Det är väl det ;)

Postad 04 December 2007 - 11:52

Unregisteredb30efd09
  • Unregisteredb30efd09
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0
Tidningen mobil finns i de flesta affärer som har en rimlig samling tidningar till salu... pressbyrån och sånt funkar ju säkert, kiosker...

Löste problemet med musiken delvis, jag gjorde playlists snabbt och enkelt i winamp och dom funkar, då blir dom lite sorterade iaf. ;)

Postad 04 December 2007 - 12:44

HeManHedman
  • HeManHedman
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Har telefonen någon integrerad SIP-klient liknande Nokias telefoner?

Postad 04 December 2007 - 12:49

djchester
  • djchester
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Jag vill kunna ringa och sms:a, snabbt och enkelt :blush:

Sen vill jag ha en bra kamera. (bättre än min 2 mpx kamera i min W850)
En någorlunda musik och video spelare. (behöver inte vara något övermäktigt, bara det går att köra mp3 filer för musik och mpeg4 för filmer)
Kunna hantera över 4gb i minne. (eller då 4gb)
Surfa rättså lätt. Inget måste, eftersom det kostar så in i h..v..e ;)
Radio vill jag gärna ha.
Bluetooth 2.0 och USB 2.0.
3G för kommande mobilframtid.

Det är väl det ;)

Ja då är kanske w960i överkvalificerad för visst uppfyller den dina krav så som jag ser det. :blush:

Postad 04 December 2007 - 12:55

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Felet med W960 är just kameran. Även om den säker har bra kamera.
Så har ju tex. en 5 mpx mobilkamera med blixt, kommer ta mycket bättre bilder =/
Det är oroande, för de bilder jag sett tagna med W960 ser inte särskilt mycket bättre ut än med min W850 beroende på att de bara har en fotolampa och ingen blixt ;)

Postad 04 December 2007 - 13:03

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Tyvärr inte. Men det löses lätt om du har $29,90 över.... vad jag kommer att göra om jag får sålt den nedrans N95 som jag har liggande och kan köpa denna. Jag har nämligen hemtelefon från en IP leverantör, CellIP.

Du köper detta program: Optimobile UniPhone

Läs mer: Skaffa UniPhone till Sony Ericsson

EDIT: Finns HÄR med och då kan man välja W960i också, känns lite säkrare. Dock är priset annat 25.00 €or 36.68 USD | 17.80 GBP.

Redigerat av Unregistereda021f600, 04 December 2007 - 13:10.

Postad 04 December 2007 - 13:12

Horace
  • Horace
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Så har ju tex. en 5 mpx mobilkamera med blixt, kommer ta mycket bättre bilder =/
Det är oroande, för de bilder jag sett tagna med W960 ser inte särskilt mycket bättre ut än med min W850 beroende på att de bara har en fotolampa och ingen blixt ;)

Kameran är piss i mina ögon, knäppte lite i fredags.. men när jag insåg att min gamla W800i var mil snabbare och gav vesäntligt mycket bättre bilder har jag inte tagit nå fler bilder (kamerafunktionen är däremot inte av SÅN stor vikt för mig).
Killen i butiken visade mig däremot en Nokia N82 (5 mpix och blixt), och där kan vi snacka bilder. Han knäppte in i en mörk skrubb, bilden blev tagen på en gång i stort sett och blev kanon...

Postad 04 December 2007 - 13:12

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
vilka mobiler (förutom denna) har walkman 3.0 eller va den heter? är de bara denna och w910:an? Vad är uppdateringen på den från de som w880 har (walkan 2.0?) ?. bara utseendemässigt eller är de nån bättring i ljud och sånt?

Postad 04 December 2007 - 13:15

djchester
  • djchester
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Jag säger som tidigare ang. kamera i mobilen. Inte ens SE k-serie t.ex. k850 med 5mpix tar bra bilder. Så är kameran viktig får du leta efter en annan tillverkare/ köpa en smidig kompaktkamera. Tyvärr är det så det är just nu. Du får heller inte plats med någon vidare optik i en mobiltelefon.

Postad 04 December 2007 - 13:19

HeManHedman
  • HeManHedman
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Tyvärr inte. Men det löses lätt om du har $29,90 över.... vad jag kommer att göra om jag får sålt den nedrans N95 som jag har liggande och kan köpa denna. Jag har nämligen hemtelefon från en IP leverantör, CellIP.

Du köper detta program: Optimobile UniPhone

Läs mer: Skaffa UniPhone till Sony Ericsson

EDIT: Finns HÄR med och då kan man välja W960i också, känns lite säkrare. Dock är priset annat 25.00 €or 36.68 USD | 17.80 GBP.

Varför ska du byta din N95'a? Vad har W960'n som överväger nackdelarna med ett slött trådlöst och avsaknaden av SIP-klient?

Postad 04 December 2007 - 13:52

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

Har haft Nokia N95, som jag gillade, men denna ligger betydligt bättre i fickan.

Kan du jmf på något mer sätt mot N95'an? Har N95 nu som jag skall sälja och tänkte köpa denna lur, W960 ;)

Tycker helt enkelt w960i är smidigare än N95:an i sitt format. Och behöver man inte en superkamera, slidemobil etc. så tycker jag att det är ett givet köp. ;)

Postad 04 December 2007 - 13:57

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

Jag säger som tidigare ang. kamera i mobilen. Inte ens SE k-serie t.ex. k850 med 5mpix tar bra bilder. Så är kameran viktig får du leta efter en annan tillverkare/ köpa en smidig kompaktkamera. Tyvärr är det så det är just nu. Du får heller inte plats med någon vidare optik i en mobiltelefon.

Nej, om vi säger såhär. Jag ska ha SE ;)

Sen är K850 deras 5 mpx mobil. Och jag vet nästan med all säkerhet att den tar bättre bilder än tex. P1 som har samma kamera. Och med den vetskapen vet jag inte säkert om jag ska köpa W960 (tror ju som sagt jag inte använder special sakerna på den) eller satsa på en av de mobiler som har en bra kamera. Som enligt min mening ka ta lite bättre bilder (om inte mycket) än en P1. Eftersom P1 (och W960)'s kameror är inte långt ifrån min W850. Och jag är en liten kamera nörd (inte så pass att jag skulle få för mig att springa omkring med både en mobil och en kompakt kamera) men vill kunna ta "bra" bilder när och var jag vill ;)

Om jag formulerar det så kanske det låter som jag redan bestämt mig. Men det har jag inte.

Postad 04 December 2007 - 14:47

aikelo
  • aikelo
  • Lärjunge

• 315 inlägg
  • 0
W960 och P1 kameror borde vara långt bättre än din W850 kamera, med tanke på att dessa har autofocus.
W850 har fixfocus och det blir inte i närheten så bra bilder som med autofocus.
Sen krävs det lite av den som tar bilden oxå. Man kan ju inte bara trycka av o tro att det blir bra bara för att kameran har si o så många pixlar.

Postad 04 December 2007 - 15:06

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Pixlar är dock inget mått på hur bra kameran är utan bara hur stora de blir, i stort sett.
Läste nyss ett test mellan kamerorna på LG KU990, Samsung G600, Nokia N95 och Sony Ericsson K850.

Den som vann gjorde det inte överlägset. Men bara en gissning? ;)

Postad 04 December 2007 - 15:22

djchester
  • djchester
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Pixlar är dock inget mått på hur bra kameran är utan bara hur stora de blir, i stort sett.
Läste nyss ett test mellan kamerorna på LG KU990, Samsung G600, Nokia N95 och Sony Ericsson K850.

Den som vann gjorde det inte överlägset. Men bara en gissning? ;)

Alltså om kameran på w960i avgör frågan kolla de här bilderna i testet på mobilereview: http://www.mobile-re...n-w960-en.shtml

Om inte bilderna är bra nog för dig välj en annan telefon. ;)

Postad 04 December 2007 - 15:26

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
jag är fullt medveten om att W960 tar BRA bilder (med tanke på jag kanske vill ha något bättre) men ändå..
Jag dömer inte W960 under bra ljusförhållanden men man kan inte döma bilderna om man inte får se några riktigta kväll-/natt- eller festbilder.
Det är så jag ser det. Det är inte överallt det är upplyst eller bra ljusförhållanden. Ett lite skumt rum, eller en liten fest.

Redigerat av Coistrel, 04 December 2007 - 15:28.

Postad 04 December 2007 - 15:38

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

jag är fullt medveten om att W960 tar BRA bilder (med tanke på jag kanske vill ha något bättre) men ändå..
Jag dömer inte W960 under bra ljusförhållanden men man kan inte döma bilderna om man inte får se några riktigta kväll-/natt- eller festbilder.
Det är så jag ser det. Det är inte överallt det är upplyst eller bra ljusförhållanden. Ett lite skumt rum, eller en liten fest.

Det är inte en telefon du är ute efter utan en digitalkamera med blixt ;)

Postad 04 December 2007 - 16:01

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Jo. Det är väl kanske det ;)

Men sen samtidigt blir det jobbigt att bära omkring en mobil, en iPod och en digitalkamera ;)

Postad 04 December 2007 - 16:12

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Men sen samtidigt blir det jobbigt att bära omkring en mobil, en iPod och en digitalkamera ;)

Köp en w950 så är du nere på 2 saker att bära omkring :blush:

Postad 04 December 2007 - 16:12

djchester
  • djchester
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

På fest tar du väl inte med en ipod? Sälj ipoden om du köper w960i. Varför ha både och?
Om det är ljust ute behöver du väl inte släpa med kameran? Kvar vanligtvis: w960i. Sådär nu har jag löst dina problem. Pallra dig iväg o köp denna nu så vi kan prata om vad den här tråden verkligen handlar om ditt troll :blush:

Postad 04 December 2007 - 16:20

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Jaha, troll.. ÄR DET DE JAG ÄR?! ;)

Nej, men till W960. Vilka video format stödjer denna lur nu då? Och har någon något extra bra konverterings program?

Redigerat av Coistrel, 04 December 2007 - 16:20.

Postad 04 December 2007 - 16:28

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
En snabb fråga...

Har nån klurat hur eller om det går att få alarmsignalen att larma när man har telefonen i tyst läge?

Vaknade av telefonen vibrerade mot sängbordet imorse.. ;)

Postad 04 December 2007 - 16:44

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Jaha, troll.. ÄR DET DE JAG ÄR?! ;)

Nej, men till W960. Vilka video format stödjer denna lur nu då? Och har någon något extra bra konverterings program?

3gp och mp4 , 3gp suger ännu mer än vad mp4 gör ;)
Xilisoft eller m3.

Postad 04 December 2007 - 16:44

Unregisteredb30efd09
  • Unregisteredb30efd09
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0
Är det någon som vet mer om videofunktioner? Måste allt konverterar till mp4 eller kan man installera spelare på telefonen?

Postad 04 December 2007 - 16:52

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Varför ska du byta din N95'a? Vad har W960'n som överväger nackdelarna med ett slött trådlöst och avsaknaden av SIP-klient?

För lyssna på MP3 är den VIKTIGASTE bi-funktionen för mig i telefon, och min N95 ger mig kanske 3.5h musiklyssnande, det är på tok för lite!

Min gamla W950 gav mig iaf 12~13 h musiklyssnande, jag hoppas att W960 ger mig det också, har tom läst i ett test att den skall ge 20h musiklyssnande.

WLAN'et på 11Mbit duger gott att använda vid enklar epost kontroller hemma och i "hotspots" samt lite IP telefoni.

Men den korta batteritiden är främsta ordsaken att jag grår ifrån N95 och tillbaka till SE, älskade verkligen min gamla W950. W960 ser jag som lika, fast bättre (4GB mer minne, 3,2mpix autofokus "nöd"kamera och WLAN).

EDIT: Vill du köpa min N95 med 2GB, billaddare/hållare (orginal Nokia) samt 3 års navigering norden? ;)

Redigerat av Unregistereda021f600, 04 December 2007 - 16:54.

Postad 04 December 2007 - 17:11

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Skulle W960 klara 20h musik?

Har inte massa sagt att den har rättså dålig battritid? ;)

Postad 04 December 2007 - 17:13

ThePrins
  • ThePrins
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Köpte den från telenor.se idag. Dom skulle inte ens ta hem telefonen i telenorsbutik i stan vilket jag fann konstigt så drog hem och beställde den istället. 3050 kr kontant med abonnemang. Då betalar jag inte något extra för telefonen utan bara 199 kr som jag kan ringa för. Har haft djuice nu senast och tyckte att deras täckning var bra och eftersom de ligger på telenors nät antar jag att den knappast blir sämre.

Postad 04 December 2007 - 17:16

Falafeltomten
  • Falafeltomten
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Var i Thephonehouse och testade mobilen,de fick in 5 st och på 1 timma hade 4 st blivit sålda,så 1 var kvar..jag stod där med den mobil som jag hade väntat på i fleeerra månader.Men ändå fick jag inte den här WOAW känslan.Jag knappade lite runt på den,men den tilltalade inte till mig,kollade på musikspelaren,videon,tog några bilder men ändå inte..TRE hade en buss mitt i centrum som jag drog till och fix knappa på nokian.Jag tyckte nokian var mer tilltalade på nåt sätt,även om den är stor så känns det väldigt frän och den har ju allt som man kan vilja ha,W960 är ju som vi alla har sagt och kommer fortf säga,en musikmobil och inget annat.Ska knappa på LG ku990 på torsdag så ska se hur den är.Får se vilken jag väljer

Postad 04 December 2007 - 17:17

McGilljam
  • McGilljam
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

MOTOROLA S705 A2DP

http://www.onoff.com...markID=35-70-40

Grymt bluetooth headset utrustad med en kontrolldel som har LCD-display och inbyggd FM-radio. S200 hörlurar medföljer.
;) ;) :blush: :blush: :lol: :P :D :lol: :wub: ;) :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Nu kan jag nog köpa w960'n ändå... eller... kanske... ngn Cruise... weeeeee

Postad 04 December 2007 - 17:29

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

haha 20h? :S

Den har mindre batteri än p1

Postad 04 December 2007 - 17:31

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Kan inte erkänna det var de snyggaste jag sett. Men är väl helt okej ;)

Oavsett vilken Sony Ericsson mobil jag köper, ska jag ha detta headset:
https://www.prisjakt...kt.php?p=227316

Någon som har detta och kan slänga in en kommentar?

Edit: Det med 20h, var citerat ;) själv har jag ingen aning. Men 20 h är alldeles för mycket..

Redigerat av Coistrel, 04 December 2007 - 17:32.

Postad 04 December 2007 - 17:34

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Ska knappa på LG ku990 på torsdag så ska se hur den är.Får se vilken jag väljer

Vart ska du nu knappa på den? =)

Edit: Det med 20h, var citerat ;) själv har jag ingen aning. Men 20 h är alldeles för mycket..

hehe :blush:
Har ds200, inga volym eller bytalåtarknappar men väldigt bra ljud även med orginallurarna jag fick me hpm64 eller va dem nu heter. Använder den även tsm med hpm-83 editerar om jag har stavat fel.

Postad 04 December 2007 - 17:50

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Men vad ska man me byta låt med? Hade varit fiffigt. Men man kan ju bara snickra ihop en bra låtlista och lyssna på den ;)

Edit: Är inte det motorola headsetet rättså stort? o.O

Redigerat av Coistrel, 04 December 2007 - 17:54.

Postad 04 December 2007 - 17:56

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Minns inte var jag läste det, en hittade ett test där det näms "

and a music listening time of up to 27 hours, you’re free to dance much more than the night away.

" (Hittade det HÄR!!!!!.

Nu kanske det är en aning överdrivet, kanske även oman kör i flight mode, men jag hoppas iaf att den har bättre batteri tid än N95.

Någon som har W960 som kan ge en indikation. Kanske någon som haft N95 eller W950 tidgare som jämförelse!

Postad 04 December 2007 - 17:59

Falafeltomten
  • Falafeltomten
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0

Ska knappa på LG ku990 på torsdag så ska se hur den är.Får se vilken jag väljer

Vart ska du nu knappa på den? =)

Edit: Det med 20h, var citerat :blush: själv har jag ingen aning. Men 20 h är alldeles för mycket..

hehe :blush:
Har ds200, inga volym eller bytalåtarknappar men väldigt bra ljud även med orginallurarna jag fick me hpm64 eller va dem nu heter. Använder den även tsm med hpm-83 editerar om jag har stavat fel.

Thephonehouse där också ;)

Postad 04 December 2007 - 18:09

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Thephonehouse där också ;)

Köp den inte där bara , dem tar väl överpriser om jag inte minns fel? ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.