Är nog inga problem att fylla en lite mindre båt med folk.
MinHembiogubben - var hittar man den?
Minhembio-Gubben
(Övrigt)
|
0
|
(60)
|
Inga priser |
MinHembiogubben - en bildtråd! (34 inlägg)
|
11 år sedan |
Minhembio Vs... (36 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 28 August 2007 - 18:17
Är nog inga problem att fylla en lite mindre båt med folk.
Postad 28 August 2007 - 19:57
Postad 29 August 2007 - 06:52
Postad 29 August 2007 - 15:35
Tankte jag skulle kika in fran ett svettigt thailand och kolla sa Masse haller tassarna borta fran sin mammas sminkvaska.
Kul att se att alla fatt sina sma monster ordentligt.
Jag har en vecka kvar har i paradiset, sen kommer jag forbi dig Masse och plockar upp mina boys.
Blir formodligen nasta torsdag nagon gang, eftersom jag landar pa morgonen och kommer vara jetlaggad som vanligt ett par timmar.
Och kryssningsforslaget later kanon, hoppas vi kan styra upp det snart.
/Jim
Postad 29 August 2007 - 16:39
Skrik om det blir någon mer beställning.
Postad 29 August 2007 - 20:47
Både positiva och negativa nyheter från västkusten. Har fått dom två saknade paketen nu och det är ju bra. Däremot har jag, till min förfäran, hittat tre gubbar som "fått på nöten" av posten
Misströsta inte....jag är i full gång med att utföra "första hjälpen" på dessa tre stackare och tänker själv ta hand om dom så att dom får den extra omvårdnad dom behöver
Tog några foton...
Tre klirrande paket

Skallfraktur???

Här ska limmas

På benen igen

Håller honom under uppsikt ett tag

Undrar hur det ska gå för polarna

Fortsättning följer...
//Putte
EDIT: Måste bara klargöra att Simz har verkligen lagt ner jobb på att förpacka gubbarna väl så all cred till honom. Paketet såg intakt ut från utsidan men det måste ha fått en j...a smäll eftersom tre gubbar strök med.
Redigerat av Thegambler79, 29 August 2007 - 23:12.
Postad 30 August 2007 - 08:00
Snygg räddning på den första. Hans värden såg ok ut.
Hoppas du lyckas rädda de andra två. Håller tummarna.
Postad 30 August 2007 - 10:13
Postad 30 August 2007 - 21:23
1. Vad kostar en minhembio-gubbe?
2. Vilka färger finns de i?
3. Vart köper man sådanna?
Postad 30 August 2007 - 21:54
2. Svart och vit, vita kommer in till hösten.
3. Endast gruppköp eller har du tur så hittar du dessa i Mique-affärer, men risken är liten.
Postad 30 August 2007 - 22:04
är inte helt rätt.Endast gruppköp eller har du tur så hittar du dessa i Mique-affärer, men risken är liten.
Man kan ringa tillverkaren och be att få veta vilka ÅF's de har i din stad, sen kan du helt sonika knata ner till närmsta butik som handlar av dem & be dem ta hem ett par i din nästa sändning. Tex. MIO handlar därifrån & kan säkert ta hem dem med en leverans om du frågar.
Postad 31 August 2007 - 06:32
Postad 31 August 2007 - 10:14
Lättare sagt än gjort.Mjaaa,
är inte helt rätt.Endast gruppköp eller har du tur så hittar du dessa i Mique-affärer, men risken är liten.
Man kan ringa tillverkaren och be att få veta vilka ÅF's de har i din stad, sen kan du helt sonika knata ner till närmsta butik som handlar av dem & be dem ta hem ett par i din nästa sändning. Tex. MIO handlar därifrån & kan säkert ta hem dem med en leverans om du frågar.
Om du läser hela tråden så ser du att jag har försökt med över 10 butiker inklusive Mio.
De vill inte t hem några och därför detta gruppköp.
/Simz
Postad 31 August 2007 - 10:30
De måste ha varit oförsiktiga och slängt med paketen.
Fast jag hade satt dit aktas märken på dem.
Hoppas alla är nöjda.
Sitter och funderar på hur vi skall göra nästa beställning.
Jag kanske kan ta det genom farsans företag och på så sätt fixa logistiken på ett bättre sätt eller om vi kan ordna en webshop.
Jag skall kolla upp om minhembio kan sälja saker.
/Simz
Postad 31 August 2007 - 10:37
Jag kanske kan ta det genom farsans företag och på så sätt fixa logistiken på ett bättre sätt eller om vi kan ordna en webshop.
/Simz
Ja kolla upp det snabbt... har oxå plöjt igenom varje affär typ mio och mique som jag sett!!
En kryssnig vore ju oxå riktigt kul...
// Tobias
Postad 31 August 2007 - 10:42
Skriv om ni är inresserade i den tråden./Simz
Redigerat av Simz, 31 August 2007 - 10:43.
Postad 31 August 2007 - 11:29
Mycket tråkigt med att de har gått sönder.
De måste ha varit oförsiktiga och slängt med paketen.
Fast jag hade satt dit aktas märken på dem.
Hoppas alla är nöjda.
/Simz
Jo visst är det trist att några gubbar inte pallade postens hantering men samtidigt så tycker jag att tre trasiga gubbar av så pass många är ganska bra ändå. Som jag sa tidigare så finns det absolut ingenting att anmärka på gällande hur du paketerat dom....helt och hållet posten som slarvat.
Jag tar hand om dessa tre trasiga gubbar själv så ingen ska behöva oroa sig för att dom får nån trasig, enklast att lösa det på det viset samtidigt som jag har lite planer på att modifiera gubben rent färgmässigt....jag kommer säkert på nåt kreativt
Har än så länge bara levererat ut till två personer och idag ska jag köra förbi Falkenberg och leverera till en tredje. Nästa vecka skickar jag ett paket till Växjö (tror jag det var).
Men ni övriga göteborgare får gärna höra av sig i nästa vecka så att vi kan få ut gubbarna s.f.s.m.
Slutligen vill jag bara påminna er alla om nåt mkt viktigt....snart är det helg
Ha en trevlig helg!
//Putte
Postad 31 August 2007 - 19:52
Så fort jag får internet i nya lyan så kommer det komma bilder på de små rackarna.. Alla som sett dom än har blivit helförtjusta i dom..
Thegambler79: Bilden på gubben och hans puls.. Underbar!
Postad 02 September 2007 - 17:57
så kom jag på att jag hade läst på forumet att ni letade efter såna här! Hoppas att det e till nån hjälp
Postad 02 September 2007 - 22:54
Va ute å googlade lite,å hittade denna sida http://inspirationsd....se/allmnt.html
så kom jag på att jag hade läst på forumet att ni letade efter såna här! Hoppas att det e till nån hjälp
KANON, bor la bara 10min från hyllinge, inleder morgondagen med att köpa på mig ngra stycken!.
Mvh Patrick!
Postad 03 September 2007 - 04:19
Postad 03 September 2007 - 08:45
"Vi har haft dem i vårt sortiment i flera år & vi har aldrig haft någon större efterfrågan på dem?"
Jag bara garvade & sa att det var en drös hembionördar som hade blivit kära i dem.
Postad 03 September 2007 - 13:48
Va ute å googlade lite,å hittade denna sida http://inspirationsd....se/allmnt.html
Det är min sambos blogg du hittade
http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postad 03 September 2007 - 18:02
antar att ni har ett gäng minhemmabio gubbar hemma då!!!
Men det finns alltså att köpa på härliga hem??
vet du ifall dom tar beställnig å skickar hem till en??
Postad 03 September 2007 - 19:03
Haha..ser man vad världen e liten
![]()
antar att ni har ett gäng minhemmabio gubbar hemma då!!!
Men det finns alltså att köpa på härliga hem??
vet du ifall dom tar beställnig å skickar hem till en??
Härliga Hem har ingen postorderverksamhet vad jag vet. Min sambos väninna hade hittat dom där. Ja, vi har fyra gubbar som jag beställde här i gruppköpet.
http://inspirationsdesign.blogg.se/
Redigerat av Matte75, 03 September 2007 - 19:12.
Postad 04 September 2007 - 09:51
Jag har nog aldrig velat ha en kruka så mycket som nu ;P
Postad 04 September 2007 - 17:20
Kommer till Umeå i helgen, annars betalar jag gladeligen frakten på dessa 24 mil + lite extra för besväret!
Otur att man missade detta!
Postad 05 September 2007 - 14:07
Är extremt sugen på 3-4 st. av dessa, någon i Umeå som har någon över eller liknande ?
Kommer till Umeå i helgen, annars betalar jag gladeligen frakten på dessa 24 mil + lite extra för besväret!![]()
Otur att man missade detta!
Jag säger samma sak.. vi får se till att vara med på nästa
Postad 05 September 2007 - 18:06
Jag: ÄLSKLING!!! KOLLA HÄR!!!
Hon: Vadå??
J: Vi måste skaffa nya krukor så vi kan ha massor med nya små blommor!
H: *stirrar på mig som jag är helt dum i huvudet*
J: Vad är det?
H: *stirrar fortfarande*
J: ... va?
H: Vill DU ha mer blommor?
J: Jaaaa, fast bara om vi har dem i de här krukorna *visar bilderna*
H: Okeeeeeeej *VÄLDIGT skeptisk*
J: Jag beställer 15st nu då?
H: Ähm, kan vi vänta lite?
Postad 05 September 2007 - 18:39
Jag har tjatat på min sambo att vi inte ska ha fler blommor för jag vill inte bo i en djungel.
Jag: ÄLSKLING!!! KOLLA HÄR!!!
Hon: Vadå??
J: Vi måste skaffa nya krukor så vi kan ha massor med nya små blommor!
H: *stirrar på mig som jag är helt dum i huvudet*
J: Vad är det?
H: *stirrar fortfarande*
J: ... va?
H: Vill DU ha mer blommor?
J: Jaaaa, fast bara om vi har dem i de här krukorna *visar bilderna*
H: Okeeeeeeej *VÄLDIGT skeptisk*
J: Jag beställer 15st nu då?
H: Ähm, kan vi vänta lite?
Hahahaha..
Tror de flesta flickvänner/sambos/fruar har reagerat likadant när vi har kommit med en beställning krukor..
Men det är klart, hur ofta går ett gäng killar ihop sig för att göra ett jätte gruppköp på krukor??
Postad 06 September 2007 - 08:21
Postad 07 September 2007 - 14:49
Postad 07 September 2007 - 21:13
kan inte sova bara drömmer när jag ska ta ppojkarna hemma!!!
gruppköp pleaaaaaaaaaaaaaaaase!
Postad 07 September 2007 - 23:25
Postad 08 September 2007 - 08:55
Postad 08 September 2007 - 22:26
Och utan mascara och läppstift också (Tack Masse)
https://www.minhembi...bild/180694.jpg
Gjort om bild till länk // Mvh Passerati
Redigerat av Passerati, 09 September 2007 - 21:41.
Postad 09 September 2007 - 16:55
Jag bor i Norrköping....någon som har en idé om hur man ska bära sig åt för att få hem några "polare"?
Postad 09 September 2007 - 17:30
Räknar du med att få förtur nu?jag är en tjej och jag vill haaaaaaaaaaaaa
Jag är också sugen på 3-4 gubbar. Jag kan inte förstå att ingen butik har de här på lager då intresset (iaf här) verkar ovanligt stort.
Postad 09 September 2007 - 21:22
Räknar du med att få förtur nu?
Jag är också sugen på 3-4 gubbar. Jag kan inte förstå att ingen butik har de här på lager då intresset (iaf här) verkar ovanligt stort.
Verkar ju inte som intresset varit speciellt stort för dessa gubbar förr.. Som någon skrev tidigare som hade snackat med leverantören så sa de själv att det var ett otroligt stort intresse för dom små rackarna helt plötsligt..
Men alla som inte hittar dom ute ni kan vara lugna.. Det blir säkerligen ett gruppköp till så fort de är inne på lager..
Och för er som hittar dessa ute i butiker.. Skriva gärna var ni hittat dom..
Postad 10 September 2007 - 17:22
Jag har aldrig varit specielt intresserad av blommor och sånt men när jag såg denna första gången blev jag helt fångad. Helt klart den coolaste krukan jag någonsin sett.
Problemet är att jag bor i Sundsvall men om det är fler från norrland så blir det lättare.
Postad 11 September 2007 - 09:53
Måste! Räkna med mig när det är gruppköp.
Men dom måste gå att få tag i någonstans nu direkt!?
Vad heter dom? Kan man gå in i närmsta blomsteraffär och säga "hej, några minhembiogubbar tack"?
Redigerat av j., 11 September 2007 - 09:54.
Postad 11 September 2007 - 10:00
VoilaJag måste ha!
Måste! Räkna med mig när det är gruppköp.
Men dom måste gå att få tag i någonstans nu direkt!?
Vad heter dom? Kan man gå in i närmsta blomsteraffär och säga "hej, några minhembiogubbar tack"?
Nu har jag ringt runt lite.
Pratade först med Härliga Hem som hänvisade mig till deras leverantör Baroness Design.
Baroness Design säljer ej till privatpersoner, men hade en lista på butiker som har haft dessa. Förutom flera olika småbutiker så fanns: Mique, Mio och Eko (vilket är större butiker utspridda i Sverige).
Denna produkt kallas Krukpojke, och finns i vit eller svart. Artikelnummer är 6120 (vit) och 6120-1 (svart).
Ska åka iväg til en Miquebutik idag och se om de finns där.
Är eventuellt intresserad jag med. Får tänka på saken.
Redigerat av Unregistered9f526589, 11 September 2007 - 10:01.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
0
MinHembiogubben - en bildtråd!
12 bilder
99 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?