Call Of Duty 4 Modern Warfare
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- |
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg)
|
6 år sedan |
Call of Duty 4 : Modern Warfare (3032 inlägg)
|
14 år sedan |
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg)
|
15 år sedan |
call of duty 4 (8 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 03 January 2008 - 16:19
Postad 04 January 2008 - 08:38
Postad 04 January 2008 - 12:04
Jag håller med om att det är SVÅRT i början! Som gammal PC-räv med mycket FPS innanför västen, hade jag grymt svårt för handkontroll i början och tänkte att det här är skit! Men trägen vinner...Samma här.... men när man är van vid sådana här spel på datorn så måste jag säga att det var förbaskat svårt och ovant med en handkontroll.... får se om det hjälper att idiot-spela lite annars får man väl skaffa sig ett tangentbord och en frag-mouse om det går.... Men snyggt och kul var det iaf...!!
Så efter att ha plöjt kanske bara 30-40 timmar så börjar takterna sitta där. Det känns faktiskt mer naturligt på ett sätt: det blir svepande rörelser med handkontroll istället för det onaturligt blixtrande vändningar man gör med mus. Och på så vis liknar det hur "riktiga" soldater avsöker närmiljön och rör sitt vapen - ni har väl alla sett dessa svepande rörelser de använder sig av? Man känner sig lite coolare helt enkelt
So keep trying!
Redigerat av jonzy, 04 January 2008 - 12:05.
Postad 04 January 2008 - 22:45
Postad 04 January 2008 - 22:49
Jag har kört ett par matcher ikväll, men nu kommer jag inte in på en enda.Är det bara jag som inte kan spela nånting online på kvällarna längre? Går ju aldrig att komma in i ett spel och spela ju....
Postad 04 January 2008 - 22:51
Jag har kört ett par matcher ikväll, men nu kommer jag inte in på en enda.Är det bara jag som inte kan spela nånting online på kvällarna längre? Går ju aldrig att komma in i ett spel och spela ju....
Japp fungerade fram tills ett tag sen, nu verkar det vara helt hopplöst.
Redigerat av l2ickard, 04 January 2008 - 22:51.
Postad 04 January 2008 - 22:58
Trodde det skulle fixas med nån uppdatering men näää....istället blir det sämre
Postad 04 January 2008 - 23:00
Japp fungerade fram tills ett tag sen, nu verkar det vara helt hopplöst.
Skönt å höra att man inte är ensam.....
Postad 05 January 2008 - 00:37
l2ickard: Jag tror jag väljer att spela på ditt lag hädanfter.
Hehe
Tack för liret, var juh lite omväxlande att köra 1vs1 måste ja säga
Postad 05 January 2008 - 02:12
Postad 05 January 2008 - 13:26
Redigerat av pumas, 05 January 2008 - 13:27.
Postad 05 January 2008 - 20:42
Ses därute!
Postad 05 January 2008 - 20:55
http://boardsus.play...thread.id=36571
Postad 06 January 2008 - 00:14
Det hackade oxå något emellanåt. Hoppas det var tillfälligt. På't igen imorgon.
Postad 06 January 2008 - 00:24
Nu har jag suttit och väntat i 30 minuter och kommer inte in......
När du väntar så länge, försöker du flera gånger då eller låter du det bara stå? När jag får vänta längre än några minuter så brukar jag avbryta och försöka igen. Efter nått eller några försök brukar det funka.
Postad 06 January 2008 - 01:27
När jag får vänta längre än några minuter så brukar jag avbryta och försöka igen. Efter nått eller några försök brukar det funka.
Japp, det är bästa sättet. Funkar oftast efter jag gjort så.
Postad 06 January 2008 - 01:30
Postad 06 January 2008 - 01:38
Går det att köra någon multplayer över split-screen, och går det över nätet?
Splitscreen går bra att köra offline, ej online.
Postad 06 January 2008 - 09:31
PSN: evelon
Postad 06 January 2008 - 12:47
Har inte riktigt förstått hur detta med invites funkar eftersom jag inte varit med om det, men jag förmodar att det är ganska simpelt, om man hade haft några att invita
Postad 06 January 2008 - 13:57
Ni som vill ha invites, lägg till oss som finns i clanlistan på första sidan i detta inlägg som era vänner i XMB.
Då lägger vi till er som nya vänner (om vi har plats) och vips syns ni i COD under "Invite Friends" när ni är online.
Blir liksom lite på erat ansvar att ni lägger till er, inte på vi som redan är inne i det hela.
Lättare för alla.
Redigerat av Unregistereda1381774, 06 January 2008 - 13:58.
Postad 06 January 2008 - 14:06
Det har sagts förr men jag nämner det igen.
Ni som vill ha invites, lägg till oss som finns i clanlistan på första sidan i detta inlägg som era vänner i XMB.
Då lägger vi till er som nya vänner (om vi har plats) och vips syns ni i COD under "Invite Friends" när ni är online.
Blir liksom lite på erat ansvar att ni lägger till er, inte på vi som redan är inne i det hela.
Lättare för alla.
Du är i COD4 tråden nu doro
Här är clanlistan:
https://www.minhembi...s...t=0&start=0
Postad 06 January 2008 - 14:32
Lättare för alla.
Känns ju dock lättare att de som har lust lägger till mig på deras lista än att jag ska skriva in 47 namn där jag inte ens vet om någon fortfarande spelar cod4 eller ens har plats på sin lista. Nu säger jag att jag spelar cod4 aktivt och att jag har massor av plats på min lista, om någon har lust att spela lite så får ni gärna lägga till mig.
Postad 06 January 2008 - 14:49
Lättare för alla.
Du är i COD4 tråden nu doro![]()
D
Här är clanlistan:
https://www.minhembi...s...t=0&start=0
Ja just, inte första gången dom två blandats ihop
Lättare för alla.
Känns ju dock lättare att de som har lust lägger till mig på deras lista än att jag ska skriva in 47 namn där jag inte ens vet om någon fortfarande spelar cod4 eller ens har plats på sin lista. Nu säger jag att jag spelar cod4 aktivt och att jag har massor av plats på min lista, om någon har lust att spela lite så får ni gärna lägga till mig.
Man gör ju som man vill, men jag tror du får fler att spela med om du gör som jag föreslog.
Nu tar vi klansnack i den riktiga klantråden.
Postad 06 January 2008 - 15:53
Postad 06 January 2008 - 16:53
Är sugen på COD4 men av det man läser här verkar det vara nästintill omöjligt att komma in på en server. Är det verkligen så ###### illa?
Idag har det funkat bra. Igår och i förrgår kom jag inte alls in. Förhoppningsvis kommer det bli bättre....
Otroligt kul när det funkar dock. Har riktigt skoj.
Postad 06 January 2008 - 20:16
Redigerat av Unregistereda1381774, 06 January 2008 - 20:16.
Postad 06 January 2008 - 20:18
Postad 07 January 2008 - 11:17
Har kommit upp i level 25. Favoritvapen är för tillfället Mini Uzin och AK-47:an. Jobbar hårt med att klara av alla challenges.
Till den som vet, headshot challenges, är det enbart camouflage man låser upp?
Vill hem och lira mer!! Gaaahh!!
Postad 07 January 2008 - 11:58
Japp!
Och instämmer, riktigt beroendeframkallande spel
Postad 07 January 2008 - 12:21
Japp!
Och instämmer, riktigt beroendeframkallande spel
Okej, tack!
Jag kan inte förstå hur du har kunnat få 23 kills på raken
Vad är din hemlighet?
Postad 07 January 2008 - 13:40
Tror bubu leder här med 30 kills har jag för mej
Postad 07 January 2008 - 14:31
Postad 07 January 2008 - 15:10
Postad 07 January 2008 - 15:13
"Killstreak of 10" kommer upp efter helikoptern.
Alltså inga fler hjälpmedel.
Redigerat av Unregistereda1381774, 07 January 2008 - 15:14.
Postad 07 January 2008 - 16:02
Spela försiktigt? Vad är det?Hehe det är inte så mycket, skulle man göra ett försök så skulle man lyckas höja det...men jag brukar inte spela så försiktigt
Skämt åsido, när man som jag är rookie på FPS i allmänhet, och COD4 i synnerhet, springer man ju omkring alldeles för mycket och missar att kolla vem som gömmer sig runt hörnet. Blir många lätta kills för motståndarna på det sättet. Ju längre tid man spelar desto mer lär man sig ju att ett visst mått av försiktighet är bra. (Lär mig ständigt en hel del genom att studera er andra MHB:are som är riktigt duktiga!)
Fast, då och då kan jag inte låta bli att bara "kötta" omkring för allt vad vapnen håller !
Förvånansvärt ofta klarar man sig ganska länge på det sättet. Speciellt på banor som är lite mer öppna, t.ex. den med missilerna.
Postad 07 January 2008 - 17:48
ska lira lite mera på sp innan jag begär mig ut bland era andra:-) svårt att vänja sig vid HK då man har lirat FPS med mus och tangentbord innan,
Postad 07 January 2008 - 18:07
Samtidigt kunde ju "Who let the dogs out?" spelas från helikopterns fastspända högtalare (lite som Apocalypse Now). Jag drömmer mig vidare tills nästa patch...
Redigerat av Unregistered50fe2819, 07 January 2008 - 18:11.
Postad 07 January 2008 - 18:35
Det skulle vara coolt om man istället för helikoptern eller kanske när man har 10 kill streak kunde släppa lös hundarna! Det vore ju toppen med 15 st rabiesstinna hundar som attackerade fienden...
Samtidigt kunde ju "Who let the dogs out?" spelas från helikopterns fastspända högtalare (lite som Apocalypse Now). Jag drömmer mig vidare tills nästa patch...
Hehe ja det vore verkligen roligt om något liknande skulle komma, fast kanske vid en 15-20 i kill streak...kan juh gå väldigt snabbt efter man kallat in helikoptern att komma upp i dom siffrorna
Postad 07 January 2008 - 19:00
Ja har iaf lagt till några av er i XMB så får vi se om det händer något.
PSN: Sirus2000
Postad 07 January 2008 - 19:35
är det någon officiell MHB tid/dag för COD4 spel?
Redigerat av Sirus, 07 January 2008 - 19:36.
Postad 07 January 2008 - 20:11
lyckades tillslut komma in och köra lite iaf,
är det någon officiell MHB tid/dag för COD4 spel?
Javisst, varje kväll
Postad 07 January 2008 - 20:13
Kan erkänna att man måste ha lite tur för att få 30 kills på raken...
Inte illa, jag som var riktigt nöjd med mina 16.
Postad 07 January 2008 - 20:27
Det skulle vara coolt om man istället för helikoptern eller kanske när man har 10 kill streak kunde släppa lös hundarna! Det vore ju toppen med 15 st rabiesstinna hundar som attackerade fienden...
Postad 07 January 2008 - 21:22
Var så jäkla nära att knäcka ditt rekord igår. Först höjde jag till 23 kills på en free-4-all och några matcher senare fick jag in en 27:a på en Oldcore.Kan erkänna att man måste ha lite tur för att få 30 kills på raken...
soon.jpg 42.55K
0 Antal nerladdningar
Postad 07 January 2008 - 21:28
....bästa förslaget på länge......
INSTÄMMER!!! Sjukt bra förslag, detta MÅSTE ngn maila om till Infinity Ward.
Postad 07 January 2008 - 21:34
Rätt kul förslag, men måste nog höja till 15 eller 20 annars kommer det springa runt hundar så fort det kommer ut en helikopter.Det skulle vara coolt om man istället för helikoptern eller kanske när man har 10 kill streak kunde släppa lös hundarna! Det vore ju toppen med 15 st rabiesstinna hundar som attackerade fienden...
....bästa förslaget på länge......
INSTÄMMER!!! Sjukt bra förslag, detta MÅSTE ngn maila om till Infinity Ward.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
.-*- Min Hembio Clan -*-.
28 bilder
168 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?