Tänkte jag med.. Men skit samma! Knappt man hinner bry sig förutom när man kör igenom "Manhattan" i spelet med alla skyskrapor m.m. Men men.
Och jag tar skivknäcket med lite salt.... Jag vill ha bildbevis på den knäckta skivan. Annars är man riktigt korkad om man knäcker en produkt för 400kr, som du skulle kunna lämna tillbaka för ett annan produkt med samma pris. Känns lite som om det är någon som vill ha lite bråk i tråden..
Oj oj jag är fett på med lite bråk, när börjar vi?
Jag känner lite likadant fasst kanske inte så att jag knäcker skivan
Jag har aldrig spelat GTA innan men efter att ha läst vad alla skrivit och efter alla betyg spelet har fått så tänkte jag att det kanske är värt ett köp. Jag älskar scarface och den typen av filmer och kände att detta kanske kan va kul spel där man kan va lite Tony Montana och göra världen till min egen...
Men nu är det bara och inse att jag gillar inte den här typen av spel. jag har absolut inget tålamod och göra vad som krävs, lika lite tålamod som jag har och spela spel som tex wow och daoc. Som någon skrev så är det inget fel på spelet, klockren grafik och detaljerat men gillar man inte detta typ av spel så kvittar det om betygen är i topp.
Nu åker cod4 in i boxen igen... Hur mycket tror ni man får för spelet om man lämnar in det på game? Tror ni man kan byta det rakt av mot Halo 3. Har inte lirat det än så ett byte där hade vart najs...
Lite OT: Jag har väll max haft kanske 20 online på liven samtidigt, igår var det 28 som var online och 90% spelade GTA4.
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 30 April 2008 - 09:22.
Haze: Bor du i stockholm kan du få byta det rakt av mot mitt Halo 3, har provat det i 10min och det var nästan så jag knäckte den skivan. En extra GTA IV är aldrig fel... alltid har man nån polare man kan ge det till.
Hämtade mitt på game House i köping han hadde fått ca 55 ex av Gta IV i xbox360 utförande men bara 6 i ps3..
Han hadde desutom fått en hel kartong med tröjor som han snällt delade ut till köpare.
På tal om lagg eller buggar så hitta de jag en som var hel sjuk jag belv påkörd bakifrån av en bil när jag körde Mc det påföljande som hände var att jag fölll av och ramlade ett par meter fårn mc när jag skulle hoppa på mc igen så hamnade mc ca 1 meter ovanför marken liggandes samt att Niko bellic låg samtidigt i samma position som mcn, när jag gasade så flög han av mcn som om han hadde krockat i 150 km/h hel skumm bugg ska för söka få det att fungera igen. buggen inträffade på brofästet efter där man har lämmnar tull för att åka över till den andra ön.
Må säga att spelet är mycket över minna för väntningar och hoppas på att multiplayer läget skall vara givande oxå..
Jag känner lite likadant fasst kanske inte så att jag knäcker skivan
Jag har aldrig spelat GTA innan men efter att ha läst vad alla skrivit och efter alla betyg spelet har fått så tänkte jag att det kanske är värt ett köp. Jag älskar scarface och den typen av filmer och kände att detta kanske kan va kul spel där man kan va lite Tony Montana och göra världen till min egen...
Men nu är det bara och inse att jag gillar inte den här typen av spel. jag har absolut inget tålamod och göra vad som krävs, lika lite tålamod som jag har och spela spel som tex wow och daoc. Som någon skrev så är det inget fel på spelet, klockren grafik och detaljerat men gillar man inte detta typ av spel så kvittar det om betygen är i topp.
Nu åker cod4 in i boxen igen... Hur mycket tror ni man får för spelet om man lämnar in det på game? Tror ni man kan byta det rakt av mot Halo 3. Har inte lirat det än så ett byte där hade vart najs...
Lite OT: Jag har väll max haft kanske 20 online på liven samtidigt, igår var det 28 som var online och 90% spelade GTA4.
Defenitivt inget som knäcker cod 4, men det kan vara skönt med en paus =P
Jag är nog 90% nöjd med spelet än så länge, styrningen är lite svår o vänja sig vid. Man är ju van att gå åt sidorna(strafe?) när man för LS åt sidorna och sen styra och sikta med RS. Men här kunde man inte strafea alls, utan man styr framåt, bakåt och svänga höger/vänster med LS och bara siktet/blicken/huvudet med RS.
Hur vet man vad klockan är i spelet? Jag skulle träffa "M" kl 11.00 men hittade ingen klocka så jag missa daten...
Om du trycker upp mobilen så står ju dag+tid längst upp till höger i mobilen "MON 19.29"
Jag är nog 90% nöjd med spelet än så länge, styrningen är lite svår o vänja sig vid. Man är ju van att gå åt sidorna(strafe?) när man för LS åt sidorna och sen styra och sikta med RS. Men här kunde man inte strafea alls, utan man styr framåt, bakåt och svänga höger/vänster med LS och bara siktet/blicken/huvudet med RS.
När du kör siktar (håller in LT) så är det ju precis som kontrollerna i vilket spel som helst, röra dig (även strafe) på vänster styrspak och sikta med höger...
Fick mitt exemplar igår, hann tyvär inte spela så mkt då sambon fyllde år...
Måste säga att dom verkligen måste ha lagt ner mkt tid på att få fram en bra körkänsla jämfört med föregångarna, det enda jag irriterar mig på är att det är så lätt att tuta när man svänger bilen, lite irriterande att åka omkring och tuta om ni förstår vad jag menar
Funderar på att bojkotta sista aprilfirandet och sitta hemma å lira lite istället
det enda jag irriterar mig på är att det är så lätt att tuta när man svänger bilen, lite irriterande att åka omkring och tuta om ni förstår vad jag menar
Jag måste trycka ner styrspaken ganska hårt för att tuta, aldrig skett att jag har gjort det av misstag iaf.
Bilarna är hopplösa att styra, default kamera-vinkeln värdelös, GPSen gör att man missar alla svängar, osv men fan så roligt det är...
Äsch då, tycker dom är schyssta att köra, det är mycket mer tyngd i dom, det är inte en pappkartong vi ska åka runt i, som det var tidigare Man vänjer sig
Och GPSen är för en gångs skulle rätt bra programmerad, vad är det som gör att du missar svängarna p.g.a den?
Har en son på 13 år som gärna vill ha GTA 4.
Jag har sett lite trailers och så och undrar vad man använder hjärnan till i det här spelet?
Vill gärna veta lite mer om spelet innan jag eventuellt köper spelet.
Valdemar: Då det går ut på att vara skurk, råna, sno bilar, gå på strippklubb, ha sex osv osv osv så skulle inte jag rekommendera det till en 13åring. Finns en anledning till att det är 18 års gräns på det.
Har en son på 13 år som gärna vill ha GTA 4. Jag har sett lite trailers och så och undrar vad man använder hjärnan till i det här spelet? Vill gärna veta lite mer om spelet innan jag eventuellt köper spelet.
mvh Valdemar
Tror inte man använder hjärnan alls speciellt mycket. Eller med andra ord: jag tror inte hjärnan stimuleras på något speciellt akademiskt givande sätt, förutom simultanförmåga när det gäller fingerfärdighet.
Fast däremot så tror jag inte att sådana här spel är speciellt negativt påverkande för barn i den åldern. Vid den åldern hade jag själv sett många hacka-mala-blod-hat filmer och spelat hacka-mala-blod-hat spel. Personligen så tror jag att det ger förståelse för att våldet tillhör fiktionen. För att vara övertydlig: våld är fruktansvärt roligt när det kommer till fiktion. Spel och film hjälper till att skapa den här förståelsen till att hacka-mala-blod-hat hör till fiktionen.
Efter att ha spelat i någon timme så har dessa två cener gjort mest intryck på mig:
Spoiler på riktigt nedan! Dock relativt tidigt i spelet.
Spoiler
Jag har fått välja om jag vill rädda eller ha ihjäl en man som hänger från ett tak (efter att man jagat upp honom där). Du väljer om du vill trampa honom på händerna, eller dra upp honom. Avrättning av en av din "uppdragsgivare". Du sätter pistolen mot huvudet , håller en hand för ansiktet för att slippa få blodstänk och trycker på avtryckaren.
Spelet är väldigt filmiskt i sin berättarteknik. Man lever sig in i rollen som Nico. Personligen tycker jag att spelet är ett av de som verkligen förtjänar sin höga åldersgräns. Som det redan sagts så har förmodligen dagens tonåringar redan sett denna typ av våld på film eller dyl. Frågan är om man som förälder vill ge sitt godkännande.
Helt vansinnigt!!!! Fick inte mitt spel från game.se idag heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har du fått mail från Game att dom skickat spelet? Låter ju konstigt om du inte får det på 2dagar, då det är A-brev som ska gå först av alla brev.. Imorgon är det ju helg, så då blir det ju först på fredag du kan få spelet.
Efter att ha spelat i någon timme så har dessa två cener gjort mest intryck på mig:
Spoiler på riktigt nedan! Dock relativt tidigt i spelet.
Spoiler
Jag har fått välja om jag vill rädda eller ha ihjäl en man som hänger från ett tak (efter att man jagat upp honom där). Du väljer om du vill trampa honom på händerna, eller dra upp honom. Avrättning av en av din "uppdragsgivare". Du sätter pistolen mot huvudet , håller en hand för ansiktet för att slippa få blodstänk och trycker på avtryckaren.
Spelet är väldigt filmiskt i sin berättarteknik. Man lever sig in i rollen som Nico. Personligen tycker jag att spelet är ett av de som verkligen förtjänar sin höga åldersgräns. Som det redan sagts så har förmodligen dagens tonåringar redan sett denna typ av våld på film eller dyl. Frågan är om man som förälder vill ge sitt godkännande.
Ännu mer spoilers nedanför. Så läs inte om ni inte kommit in i spelet 1-2timmar.
Spoiler
Den där gubben på taket fick jag aldrig något val på, jag slog ned han så han flög ut i vattnet. Men avrättningen av Vlad var cool. Vet inte om man kunde säga nej till det? Enligt Aftonbladet så ska historian ändras efter som man spelar, man välja vilka "bossar" man vill hjälpa eller stjälpa. Tycker även att spelet fick lite mer story när Niko berättade varför han var i Liberty City.
Är det bara jag som knäckt skivan på mitten för att spelet va kasst å stoppat i cod4 igen ?? Det gjorde jag,men har alldrig gillat de här tönt spelet men likförbannat skaffar man det...Man är nog knäpp kanske men gillar det verkligen inte.
Bra gjort! Verkar vara ett riktigt tråkigt spel, verkligen skönt att höra, så slipper jag ens överväga att köpa det själv. Dessutom är jag bara 12.5 år så det är nog för snuskigt för mig.
Har en son på 13 år som gärna vill ha GTA 4. Jag har sett lite trailers och så och undrar vad man använder hjärnan till i det här spelet? Vill gärna veta lite mer om spelet innan jag eventuellt köper spelet.
mvh Valdemar
Jag skulle nog inte köpa detta spel till min 13åriga grabb, mest eftersom att detta spel glorifierar våld, prostitution mm. I detta spel har man en stor frihet att göra precis vad man vill, gå fram till vem som helst å skjuta skallen av dem, sno deras bilar, köra på folk, skjuta polisen, ha sex med prstituerade i bilen, gå till sexklubbar osv. 18 e lite för överdrivet, runt 16 år skulle jag sätta gränsen eftersom att då kan man va ganska säker på att grabben kan skilja på fiktion och verklighet. Men sen finns det ju undantag. Köp spelet till dig själv å spela den i några timmar medans grabben sover, och så kan du dra dina egna slutsatser=)
Äsch då, tycker dom är schyssta att köra, det är mycket mer tyngd i dom, det är inte en pappkartong vi ska åka runt i, som det var tidigare Man vänjer sig
Jo, 'mycket mer' är ju en underdrift. Tar man en sväng fortare än i 30 km/h så lägger man ut fyra, feta gummiränder på asfalten. Snuddar man handbromsen så spinner bilen rätt ut i pereferin. Men som du säger; man vänjer sig.
Och GPSen är för en gångs skulle rätt bra programmerad, vad är det som gör att du missar svängarna p.g.a den?
Har inte lyckats mappa GPSen mot hur 'verkligheten' ser ut. När jag väl fattar att jag borde svänga enligt GPSen så har jag oftast missat avfarten. Kameravinkeln hjälper inte heller.
Men detta är smådetaljer i jämförelse hur bra spelet är. Har inte kommit långt in i storyn (ingenstans egentligen), men ändå är karikatyrerna underbara.
Spoiler
Man undrar ju vad det är för hemlighet som vår hjälte bär på och varför han egentligen kom till staterna, och flickvännen Michelle verkar rätt skum. Bara nya grejor i sin lägenhet, frågar jämt och ständigt om Romans illegala aktiviter och vägrar berätta om vad hon har för jobb.
Är det bara jag som fått min skiva repad av min xbox? :S Stoppade i den, och kunde köra i några timmar ungefär, sen stod det att skivan var oläslig, och att jag skulle rengöra den. Trodde att det var för att min konsol blivit för varm, så jag lät den stå avstängd under natten. Men på morgonen tog jag ut skivan, och titt på fan! Det var långa repor på vissa ställen i skivan. Inte undra på att den inte gick att läsa.
När jag startar spelet, och under laddningssekvenser, så låter det rätt mycket från xboxen, men inte trodde jag att den arbetade så mycket att skivan tog stryk?
Jag har försökt hitta någon annan som haft detta problem, men inte funnit någon. Är det min xbox det är fel på, och vad göra i så fall? Inte speciellt skoj att inte kunna spela...
När du kör siktar (håller in LT) så är det ju precis som kontrollerna i vilket spel som helst, röra dig (även strafe) på vänster styrspak och sikta med höger...
Man kan ju inte gå o sikta hela tiden, då tar det ju hur lång tid som helst att ta sig runt på gatorna. Vill ha så man kan strafea hela tiden med LS och svänga(när man är till fots) med RS. Var skitsvårt i början med den här kontrollen.
Jag har sett lite trailers och så och undrar vad man använder hjärnan till i det här spelet?
Man använder väl inte hjärnan så mycket tyckler jag, är ett ganska "intelligensbefriat" spel, om man nu får kalla det det. Har inga barn själv så är väl inte helt rätt person att svara på denna fråga, men om du låter grabben kolla på filmer som är rateade från 15 år eller barnförbjudna så ser jag egentligen inte att det här skulle vara värre.
Spoiler
Den där gubben på taket fick jag aldrig något val på, jag slog ned han så han flög ut i vattnet.
Spoiler
Det är en annan kille iohan menar, kommer dock tyvärr itne ihåg vad han hette. Den du menar jagade man ju upp i ett rum och sen slog/sparkade ut genom ett fönster.
Spoiler om den iohan menar.
Spoiler
Man jagade honom upp på ett tak och sen hänger han på en kant och man kan välja om man vill hjälpa honom upp eller stampa på hans fingrar, jag valde det senare
Det som hjärnan möjligtvis används till är den erfarenhet och kunskap man behöver för att förstå en del av satiren och parodierna i spelet, speciellt internetet i spelet är proppfullt av det. Ganska nice IKEA-parodi. Oftast är det ju väldigt uppenbart.
GTA är en svart komedi om det vore en film känns det som.
Har förresten spelat ca 9 timmar utan att det som ni beskrivit i spoilers inträffat.
Spoiler
Jag jagade en man upp på en byggställning med en kran och när han var på väg upp så sköt jag ner honom så han föll ner på golvet.
Redigerat av DanielSchenström, 30 April 2008 - 12:14.
Kanske bara är jag med mina "prinskorvstummar" Kanske går att byta tutan till nån annan knapp?
Jag tutar mest hela tiden när jag kör och är lite stressad så du är inte ensam. Tycker faktiskt att den kan vara lite passande då det nästan alltid är något eller någon i vägen. Hoppas verkligen det kommer fordorn med lite bättre svängradie senare i spelet.
Kom på en sak. Är det något grafikfilter likt det som används i Mass Effect i GTA4 och går det i så fall att slå av?
Först och främst vill jag be om ursäkt till GAME för att jag var lite het på gröten och sa att jag aldrig mer skulle beställa från dem. Jag tog kontakt med dem idag och berättade att jag inte fått mitt spel och de svarade på mina mail inom 5 minuter hela tiden och hjälpte till med kollinr och kollade upp via posten vart mitt paket befann sig. Tydligen så har mitt spel legat i butiken 40m från mig enda sen igår!!! Det är posten som inte lyckats ge mig en avi hur man nu missar det men men... Summa kardemumma jag har spelet i min hand nu GAME har väldigt bra service måste jag säga!
Helt vansinnigt!!!! Fick inte mitt spel från game.se idag heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hör med GAME och se om du kan få kollinr! Posten kanske med lite tur har klantat sig i ditt fall med och glömt ge dig en avi! Håller tummarna.
ok hur många här inne tycker att spelet lever upp till recensionerna?!
jag tycker absolut inte att det är värt fullpott, jag säger inte att det är ett dåligt spel men så långt som jag har kört så är det en konstant känsla av att något saknas o lite småtråkig känsla överlag.
trots att jag har skrattat som bara den åt det, och haft några grymma eldstrider och storyn och allt sånt är riktigt ballt att följa och får en att flina som faan.
Men antingen måste man låsa upp mer o komma längre i spelet innan det lever upp eller så har ingen vågat ge det något annat än fullpott.
sedan varför har dom tagit bort hidden packages!?! det var det bästa med GTA serien! kan vara detta som förstör för mig! finns liksom inget skäl eller någon morot för att utforska stan.
sedan går det knappt att läsa mobilen, borde inte displayen på den lysa?
den geggiga/suddiga grafiken förstör en del, o jag skulle gärna stänga av de effekterna.
men köra är ju underbart, krockar o sladdar o allt det är ju det bästa med spelet. komma i en kurva, rycka i kryckan o sladda okontrollerat in i en stolpe så det känns som om hela bilen vridit sig runt den... askul!
skjuta med hagelbössa är ju så brutalt så det finns inte, för att inte tala om handgranater!!! o sättet man dör på, framförallt av handgranater hehe
stan är ju himla skön också, och ljussättningen! bara knata runt o höra folk snacka eller köra på dom med bilen så dom tappar sin kaffekopp hehe.
och har ni inte varit i en bar o supit ännu så gör det på en gång... :-)
synd bara att spelet inte får en att fastna, kan liksom stänga av det och gå och göra något annat när som helst utan att sakna det alls! o det är inget bra tecken. så trots alla underbara saker kan detta inte få fullpott, men vad ska man ge spelet då? tror alla gett det fullpott för att det går liksom inte att ge det något annat...
mvh Valdemar
skulle säga att största problemet med att köpa detta spel till yngre är språket! det är sjukt grovt alltså! eller största problemet efter alla riktigt hemska avrättningar och mord i varje fall!
Det där med Att gå in i en bar, det finns ju en bar ungefär vid sin första lägenhet, men jag har inte lyckats ta mig in o "supa mig full"
är de bara öppna vissa tider på dygnet elle??
har gjort det uppdraget när man dricker o ska ta sig där ifrån på fyllan,
sedan varför har dom tagit bort hidden packages!?! det var det bästa med GTA serien! kan vara detta som förstör för mig! finns liksom inget skäl eller någon morot för att utforska stan.
Det finns ju några liknande saker, det enda jag har hittat själv är "flying rats" (duvor) som man ska skjuta eller ha sönder, skjöt en och fick upp att det finns 199st kvar och jag har för mig att det finns en achivement som handlar om att samla någonting också.
Beagle five: Jag håller med dig. Spelet är bra, men det saknar det där lilla extra som gjorde GTA Vice City till ett spel att älska.
Dock får jag nog spela lite längre för att kunna kommentera spelet i sig, storyn verka dock lovande.
Och du kan ju fortfarande utforska stan, på så sätt att du letar efter dom olika jumpsen som finns lite över allt.
Sen som någon tydligen märkt, att man ska samla 200st duvor eller liknande.
Det där med Att gå in i en bar, det finns ju en bar ungefär vid sin första lägenhet, men jag har inte lyckats ta mig in o "supa mig full" är de bara öppna vissa tider på dygnet elle??
Du måste ringa upp någon av dina polare/flickvänner för att kunna gå ut och supa.
Är det bara jag som fått min skiva repad av min xbox? :S Stoppade i den, och kunde köra i några timmar ungefär, sen stod det att skivan var oläslig, och att jag skulle rengöra den. Trodde att det var för att min konsol blivit för varm, så jag lät den stå avstängd under natten. Men på morgonen tog jag ut skivan, och titt på fan! Det var långa repor på vissa ställen i skivan. Inte undra på att den inte gick att läsa. När jag startar spelet, och under laddningssekvenser, så låter det rätt mycket från xboxen, men inte trodde jag att den arbetade så mycket att skivan tog stryk? Jag har försökt hitta någon annan som haft detta problem, men inte funnit någon. Är det min xbox det är fel på, och vad göra i så fall? Inte speciellt skoj att inte kunna spela...
Låter som trasig läsare. Sånt ska givetvis inte kunna hända.
Är det bara jag som fått min skiva repad av min xbox? :S Stoppade i den, och kunde köra i några timmar ungefär, sen stod det att skivan var oläslig, och att jag skulle rengöra den. Trodde att det var för att min konsol blivit för varm, så jag lät den stå avstängd under natten. Men på morgonen tog jag ut skivan, och titt på fan! Det var långa repor på vissa ställen i skivan. Inte undra på att den inte gick att läsa. När jag startar spelet, och under laddningssekvenser, så låter det rätt mycket från xboxen, men inte trodde jag att den arbetade så mycket att skivan tog stryk? Jag har försökt hitta någon annan som haft detta problem, men inte funnit någon. Är det min xbox det är fel på, och vad göra i så fall? Inte speciellt skoj att inte kunna spela...
Jag har ungefär samma problem med min 360 . Fast jag har fått massa hack ikanten på alla mina spel ! . Jag antar att det inte ska va så .
Jag blir inte klok på det här spelet. Sandbox spel my ass. Jag har nu lirat som antagonisten Niko nån timme och jag har inte getts möjlighet en endast gång att avstyra vart hela historien uppenbarligen är på väg ... MOT RUINENS BRANT! ETT LIV I DEN KRIMINELLA UNDERVÄRLDEN !!! USCH!
I princip all problemlösning i spelet går ut på att man använder nävarna, spetsigt tillhygge eller något vapen som man plockar upp från gatan (tur är väl det egentligen, att jag som förståndig vuxen hittar vapnen innan barnen gör det). All försök till diplomati stävjas när skärmen ropar ut TRYCK B för Punch TRYCK X för Kick. När det enda man vill veta är vilken knapp man trycker för att kramas.
Det samma är när man är ute och kör. Man har bara tillgång till en skraltig bil i början (som troligtvis inte skulle gå genom svensk besiktning men ändå). Man kör så gott man kan, tittar bak, bromsar in, lämnar företräde. Men ändock är det nån idiot som kör in i röva på en.
Näää ... ikväll blir det nog lite Shrek tror jag. Inget för mig det här.
LillKille - Vill du kramas och lämna företräde så är du fel ute
I övrigt så har jag väl 35+ timmar, har klarat 60% av spelet ungefär och jag kan bara hålla med kritikerna, 10/10, detta är helt klart det bästa jag har spelat (i nutid, inget slår ju Mario )
Kan bara stämma in i kören av alla de som lovordar detta spel, helt fantastiskt singelplayer. Multiplayer anser jag dock som ganska så trist, spellägena är inte helt genomtänkta. Det är roligare att bara flänga runt på stan med polarna än att köra någon utav spellägena.
Men sett till helheten så är det ett grymt bra spel.
Jag blir inte klok på det här spelet. Sandbox spel my ass. Jag har nu lirat som antagonisten Niko nån timme och jag har inte getts möjlighet en endast gång att avstyra vart hela historien uppenbarligen är på väg ... MOT RUINENS BRANT! ETT LIV I DEN KRIMINELLA UNDERVÄRLDEN !!! USCH!
I princip all problemlösning i spelet går ut på att man använder nävarna, spetsigt tillhygge eller något vapen som man plockar upp från gatan (tur är väl det egentligen, att jag som förståndig vuxen hittar vapnen innan barnen gör det). All försök till diplomati stävjas när skärmen ropar ut TRYCK B för Punch TRYCK X för Kick. När det enda man vill veta är vilken knapp man trycker för att kramas.
Det samma är när man är ute och kör. Man har bara tillgång till en skraltig bil i början (som troligtvis inte skulle gå genom svensk besiktning men ändå). Man kör så gott man kan, tittar bak, bromsar in, lämnar företräde. Men ändock är det nån idiot som kör in i röva på en.
Näää ... ikväll blir det nog lite Shrek tror jag. Inget för mig det här.
-lk
äR DET INTE DET SOM ÄR HELA MENINGEN MED SPELET?!?!?!?!?!?!?!?!
Han bara spela en timme igår men sak som var magisk:
I början av spelet lyssnade jag på den östeuropesika radiokanalen för att komma "in the mood" men efter daten med Michelle bestämt jag mig för att glida runt lite i bilen och undersöka staden samtidigt som jag lyssnade på musik. Så jag börjar leta runt bland stationerna och hittar en rockkanal, trevligt tänker jag. Och sedan får jag gåshud över hela kroppen när världens bästa intro drar igång. Och precis där fick spelet en tia av mig. Låten?
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".