Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - InFocus X10 *

658 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 May 2010 - 09:12

Unregisteredaacaaa42
  • Unregisteredaacaaa42
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Säljer nu min X10 pga att jag flyttar till en lägenhet där det är omöjligt att mörklägga. Se annonsmarknaden.

Postad 20 May 2010 - 13:42

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Fick fel på min X10 nu igen med exakt samma problem som innan. Som en annan kund också fick erfara ersätts den nu med en IN81a som jag hoppas håller bättre.

Garantin går ut om 2 månader så jag hoppas på det bästa.

Postad 24 May 2010 - 13:43

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Att hoppas på det bästa gick inte vägen ännu en gång - In81an som levererades bjöd på två stora gråa fläckar och en ca 2cm lång rand längs med högra sidan som enligt Jimmy tyder på något fel på darkchipet.

Provade för skojs skull att köra början på The Dark Knight och det såg riktigt bra ut (förutom felen innan då), underbar ljusstyrka och svärta (dräggel), men det är för tidigt att säga om det är IN81an eller den nya lampan som bjuder på den trevliga bilden.

Vad jag minns av testandet på The Rock 2008 var IN81 i stort sett samma som X10 fast allt var snäppet bättre. Svårt att se några stora skillnader om man inte jämför vid sidan av, men ett behag av en bättre bild infinner sig ändå.

Hoppas på en fullt fungerande IN81 nästa gång!

Postad 09 July 2010 - 19:22

Unregistered18f1941b
  • Unregistered18f1941b
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
hej alla nu är det min tur att byta lampa på min underbara X10.'

är det nån som vet en butik i helsingborg eller i skåne som vet hur man byter lampan.

vill inte göra det själv begrund att lampan kosta en del. Sen att om den skulle gå sönder när jag byta den,... Skulle vara skönare skicka in den hos nån butik. Som gör det till en ? tips tack

Postad 09 July 2010 - 21:34

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Det är löjligt lätt att byta lampa. Bor du i Lund kan jag göra det åt dig.

Postad 09 July 2010 - 22:31

Unregistered18f1941b
  • Unregistered18f1941b
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

Det är löjligt lätt att byta lampa. Bor du i Lund kan jag göra det åt dig.

jo men kommer alla inställningar vara kvar om man byter lampan? nä bor i helsingborg

nån som vet var man kan köpa en lampa till x10 vad det kostar?

Redigerat av Unregistered18f1941b, 10 July 2010 - 09:29.

Postad 11 July 2010 - 19:48

Unregistered18f1941b
  • Unregistered18f1941b
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
hej min lampa har gått 2045 timmar. När den slocknar visa den att den är för varm jag har faktis alla fönster öppna. vad ska man göra ta ner projan öppna den????. Eller är det att lampan som håller på att dö. men borde inte då att den lyser att byta lampa. För kolla manualen så visa att projektorn är för varm. Men hade inget problem med den förra sommaren-.

hjälp tack

Postad 12 July 2010 - 16:20

jbl250ti_
  • jbl250ti_
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
1 Ta och skruva av locket 2 lyft ut lampan3 Blås rent filtret vä om fläkten , jag andv AIR DUSTER 4 Blås även utsidans nätfilter5 Dammsug6 klart

Postad 01 August 2010 - 13:46

Unregistered18f1941b
  • Unregistered18f1941b
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
hej jag damsög min projektorn för typ alla hålen var fullt med dam men sen när jag sätter upp den igen så kom det en linje med vitt störade sak i bilden är det att lampan glöder eller what????

hjälp tack

Postad 18 August 2010 - 20:21

Länsman
  • Länsman
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Hejsan! Har redan lämnat in min x10a 1 gång å fått en ny för att fläkten balla ur. Nu har jag kört min "nya" x10a i några månader, allt frid å fröjd tills nu:(

Felet såg först ut som ett hårstrå som fladra på linsen långt ut till höger på bildytan. Så jag putsa linsen men det hjälpte inte. Men nu när jag kollar riktigt noga så går svarta flimmret en bit längre ner oxå på bild ytan. Jäkla irriterande. Någon som vart med om liknande???? kan det vara så att man bara kan rengöra projjen eller måsta man skaffa en ny på garantin igen??? Vad göra?? :)

Postad 20 August 2010 - 06:30

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0

Hejsan! Har redan lämnat in min x10a 1 gång å fått en ny för att fläkten balla ur. Nu har jag kört min "nya" x10a i några månader, allt frid å fröjd tills nu:(

Felet såg först ut som ett hårstrå som fladra på linsen långt ut till höger på bildytan. Så jag putsa linsen men det hjälpte inte. Men nu när jag kollar riktigt noga så går svarta flimmret en bit längre ner oxå på bild ytan. Jäkla irriterande. Någon som vart med om liknande???? kan det vara så att man bara kan rengöra projjen eller måsta man skaffa en ny på garantin igen??? Vad göra?? :)

Jag är på min 7:e utbytesprojektor idag och kan för första gången inte se några fel längre... Det är bara att kontakta infocus och be om en ny, så kommer du snurra runt tills du tröttnat med trasiga projektorer...

Postad 20 August 2010 - 07:21

Unregistered18f1941b
  • Unregistered18f1941b
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
nån som vet hur många år man har i garanti för infocus x10

Postad 20 August 2010 - 09:29

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0

Vet inte garantin, men du har 3 års reklamationsrätt på allt du köper. Dvs är det ett ursprungligt fel från tillverkaren och du kan påvisa det så är dom skyldiga att åtgärda/byta varan.
Ett bra underlag för reklamation är om du kan påvisa att många andra haft samma problem.

/karra

Postad 21 August 2010 - 01:22

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0

3års garanti ska det vara...

Postad 01 September 2010 - 23:11

SvanteP
  • SvanteP
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Jaha nu är det jag som har problem, haft lite blödande färger på min x10 hade inte tänkt på det själv föräns polaren påpekade det, sen gick det riktigt utför grönt vart lila, blå vart orange osv samt att den började flimmra. Men nemas problemas tänkte jag, har ju trots allt 2 år kvar på min försäkring så ringde HIFI klubben där jag köpt den och jo visst det är lugnt bara att komma in med den. Sagt o gjort var där 2 dagar senare när jag hade min första lucka, tog FYRA veckor innan jag fick min utbytes projektor inte så ###### nöjd med det kan jag ju säga men fick ju trots allt en hel projektor (trodde jag ja) dom sa att det berodde på semester osv, i dont realy care tänkte jag nu vill jag bara hem o lira spel. Kom hem var tvungen o jobba borta i ett par veckor kom hem igår kopplade in min refurbished projje och den SKRIKER när den är i standby läge. Låter som en lampa med dålig kontakt och att strömmen behöver hoppa någonstans vilket känns strange då den är i standby läge, hör ingenting när den är igång vill dock slippa ha den igång 24/7 och vill inte behöva ta ut kontakten när jag inte kollar.

Så nu till själva fråga går det att kontakta Infocus direkt för att slippa hifi klubben?

Oavsett om det var hos dom det tog tid eller inte så vill jag inte testa igen dom har förlorat mitt förtroende jag har spenderat för mycket pengar hos dom för att behöva vänta i 4 veckor på en projektor som bara byts ut, ska gå på 1 vecka, jobbar själv med logistik och transporter så jag vet en del om det.

Och ja jag har provat att ta ut lampan, blåsa med luft och dammsuga allt och den var ren som ett clean room vilket den borde vara eftersom att den precis är fixad.

// Svante

Postad 23 September 2010 - 11:57

Unregistered57a3c2a6
  • Unregistered57a3c2a6
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Vad är en X10 värd idag? Tänker ev sälja min. Ca 2 år. 1200tim. Allt fungerar som det ska. Ngn som har köpt/sålt ngn nyligen?

Postad 11 October 2010 - 16:40

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Hej på er! Såg att jag hade 1347 timmar på lampan, hur lång tid kan man förvänta sig tror ni? Nej, jag har inte sökt och den här tråden ploppade upp så jag passade på att fråga.

Tack s'om sjutton och som fasen till den som har koll på detta.

Jag är ju inte ett dugg projektorintresserad, men förutom fläktljudet (som jag tror har blivit högre med tiden) så är jag supernöjd med den hör projektorn, tycker den är skitbra och tänker kosta på den en ny lampa.

Tack tack!

Postad 16 October 2010 - 13:55

ulukai
  • ulukai
  • Lärjunge

• 453 inlägg
  • 0
Den kan vara ett bra tag faktiskt. Kör så länge det går. Jag skulle tippa på minst 2000timmar. Och ja, den är ruskigt bra för pengarna må jag säga.

Nu har jag dock problem med min projektor igen. Den bara slocknar och så visas temp-mätaren.
Jag mailade Jimmy men han har visst slutat hos Infocus. Jag hoppas dom fortfarande är lika snabba nu när han inte är där längre.

Postad 01 November 2010 - 10:23

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0
I Fredags lämnade jag in min X10 till Klubben för att overheat lampan tändes.
Lampan har gått 2060~ timmar. Får se hur det går och hur lång tid det tar...tråkig väntan...särskilt när man sitter på en liten äcklig 32" LCD från LG. :)

Postad 06 November 2010 - 08:17

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Jag lider med dig Falcy

Tack :) Hur gick det med den projjan du fick som utbytes? ;)

Jag var i kontakt med Klubben igår, tydligen är Infocus svåra att få tag i eftersom de inte har någon återförsäljarsupport kvar i Sverige, allt styrs från Holland. Men Klubben har iaf fått kontakt med Infocus nu och fått en RMA och tydligen ska projektorn "bytas ut". Exakt vad det innebär vet varken jag eller Klubben, antingen får jag väl en "bättre begagnad" X10 eller en helt annan modell.

Konstigt att de bara byter ut den så, var ju inga stora fel liksom, lite invändig rengöring och kanske ny fläkt? Men vad vet jag...

Vi får se vad som landar hos Klubben till veckan :unsure:

Postad 11 November 2010 - 08:35

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

Jag var i kontakt med Klubben igår, tydligen är Infocus svåra att få tag i eftersom de inte har någon återförsäljarsupport kvar i Sverige, allt styrs från Holland.

Hade köpt min infocus utomlands och kontaktade Holland direkt via deras webformulär. Det kom hem en kille med ersättningsprojektor samtidigt som de plockade upp min defekta så det blev verkligen noll nertid (iom att felet gällde en smärre defekt i bilden). Var säkert tre år sedan så det kanske ändrat sig dock men annars rekas direktkontakt med infocus så länge garantin gäller.

Postad 16 November 2010 - 08:53

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Hade köpt min infocus utomlands och kontaktade Holland direkt via deras webformulär. Det kom hem en kille med ersättningsprojektor samtidigt som de plockade upp min defekta så det blev verkligen noll nertid (iom att felet gällde en smärre defekt i bilden). Var säkert tre år sedan så det kanske ändrat sig dock men annars rekas direktkontakt med infocus så länge garantin gäller.

Jag tror inte det fungerar så längre? Går man in på Infocus hemsida så går det inte ens att hitta svenska ÅF eller verkstäder längre...

Jag börjar bli riktigt otålig och lätt irriterad nu och undrar vad fan Klubben och/eller Infocus håller på med...
Lämnade in projjen hos Klubben den 29 Oktober, en vecka senare den 5 November har Klubben "fått kontakt" med Infocus. Riktigt ###### uselt att det ska behöva ta 4-5 arbetsdagar att "få kontakt"? Om det är Klubbens eller Infocus fel, det vet jag inte, men det är inte mitt fel iaf. :)

Nu har det gått 13 arbetsdagar... var fan är min projektor? ;)
Och om en vecka kommer GT5...

Redigerat av Falcy, 16 November 2010 - 08:54.

Postad 18 November 2010 - 17:04

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0
Inget händer. ;)
Klubben har iaf gett mig lite feedback nu efter lite gnäll från min sida. Infocus är tydligen helt omöjliga att få kontakt med.
4-5 veckor är "skälig väntetid" enligt konsumentköplagen, vi får se vad som händer...

Tack till Jocke & Tom på Klubben i Karlstad som försöker.

Postad 18 November 2010 - 17:13

ulukai
  • ulukai
  • Lärjunge

• 453 inlägg
  • 0
Det du skulle ha gjort är att maila: [email protected] och berätta om problemet så kommer dom och hämtar den och lämnar en ny till dig.
Jag gjorde så och det tog knappt en arbetsvecka från det att jag mailat dom till att dom kom med en ny.

Det brukar inte ta så lång tid.

Postad 18 November 2010 - 17:16

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Det du skulle ha gjort är att maila: [email protected] och berätta om problemet så kommer dom och hämtar den och lämnar en ny till dig.
Jag gjorde så och det tog knappt en arbetsvecka från det att jag mailat dom till att dom kom med en ny.

Det brukar inte ta så lång tid.

Jag tror inte det fungerar så längre, eftersom Infocus dragit sig undan Skandinavien. De har vare sig ÅF eller rep. verkstäder listade på sin hemsida t.ex

Postad 20 November 2010 - 00:21

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Trist att höra Falcy. Mår själv lite kasst av detta nu. Sitter hela tiden och letar fel i bilden i väntan på dagen jag tvingas köpa en ny projektor eftersom jag är övertygad att denna kommer fallera förr eller senare. Kan kvitta att jag har en ny lampa som väntar i garderoben...

Postad 20 November 2010 - 10:05

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Trist att höra Falcy. Mår själv lite kasst av detta nu. Sitter hela tiden och letar fel i bilden i väntan på dagen jag tvingas köpa en ny projektor eftersom jag är övertygad att denna kommer fallera förr eller senare. Kan kvitta att jag har en ny lampa som väntar i garderoben...

Har du också X10an?

Jag fick faktiskt svar av Infocus igår, från en Kai. I mailet fanns ett 020-nummer. Så jag ringde, tyvärr inga jätte bra svar...
Du kan se min tråd om Infocus och Hi-Fi Klubben under Butiker / Import:
https://www.minhembi...howtopic=272790

Postad 20 November 2010 - 11:20

ulukai
  • ulukai
  • Lärjunge

• 453 inlägg
  • 0
Det var endast en månad sedan jag mailade dom och det ordnade sig. Man ska inte tro, man ska veta. Testa och se vad dom säger helt enkelt.

Postad 22 November 2010 - 15:17

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Jag blev uppgraderad till en IN82a efter sju felande projektorer, men är högst tveksam till om den kommer hålla bättre. Gick igenom två IN81or med samma problem och även de var skit...

Postad 22 November 2010 - 15:47

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Jag blev uppgraderad till en IN82a efter sju felande projektorer, men är högst tveksam till om den kommer hålla bättre. Gick igenom två IN81or med samma problem och även de var skit...

Oh, fy fan. Det låter inte alls roligt.
Vad var felet på de då och är de kända för sina fel?

Hoppas inte jag får en sådan! Tar hellre en bättre beg. X10 isåfall. Eller en SP8602 :P

Vi får se hur det går i veckan nu, på Fredag har jag väntat 4 veckor...

Redigerat av Falcy, 22 November 2010 - 15:47.

Postad 22 November 2010 - 16:34

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Min lista på projektorer:
1. Trasig efter 2 veckor (x10)
2. Trasig efter 1 år (x10)
3. Högt fläktljud direkt (x10)
4. Trasig efter 1 år (x10)
5. Panelfel med gul rand (IN81)
6. Färghjulet låter hemskt (IN81)
7. Funkar? (IN82)

Var ju nån kille här som fick en SP-projje på första bytet, så visst. Vissa har ju tur...

Postad 22 November 2010 - 16:41

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Min lista på projektorer:
1. Trasig efter 2 veckor (x10)
2. Trasig efter 1 år (x10)
3. Högt fläktljud direkt (x10)
4. Trasig efter 1 år (x10)
5. Panelfel med gul rand (IN81)
6. Färghjulet låter hemskt (IN81)
7. Funkar? (IN82)

Var ju nån kille här som fick en SP-projje på första bytet, så visst. Vissa har ju tur...

Tråkiga erfarenheter du har med Infocus... :P
Hur har bytena gått då? Smidigt eller lång väntetid som jag?

Postad 22 November 2010 - 16:47

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Varje utbyte har skett på plats inom en vecka förutom det första då jag lämnade in den i butiken.

Här är en liknande tråd till: http://www.component...h...=12378&st=0

Redigerat av maximm, 22 November 2010 - 16:48.

Postad 17 April 2011 - 19:00

giggolon
  • giggolon
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Hej!! Har ett stort problem med min x10:a.. När jag sätter på den funkar den prima,men när den gått en stund då händer det grejer =( den börjar skifta i färgerna(människor bli gulaktiga te.x),bli gryning.. Den har brunnit 1200 timmar.
Om det är lampan som börjar ge med sig så borde det väl hända så fort man sätter på den? Nån som känner igen det här fenomenet? Så j-vla lesdamt..
Vore tacksam med lite hjälp!!!

Mvh Matte

Postad 18 April 2011 - 08:20

giggolon
  • giggolon
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Hej!! Har ett stort problem med min x10:a.. När jag sätter på den funkar den prima,men när den gått en stund då händer det grejer =( den börjar skifta i färgerna(människor bli gulaktiga te.x),bli gryning.. Den har brunnit 1200 timmar.
Om det är lampan som börjar ge med sig så borde det väl hända så fort man sätter på den? Nån som känner igen det här fenomenet? Så j-vla lesdamt..

Mvh Matte

ingen???

Postad 18 April 2011 - 09:55

Marcus_TheRock
  • Marcus_TheRock
  • Mästare

• 3109 inlägg
  • 0

Mvh Matte

Hej Matte

Det låter tyvärr som om det är ett fel på färghjulet i din maskin. InFocus har dessvärre väldigt stor brist på reservdelar för tillfället och väntetiden är troligen lång på ett reservhjul.

Kontakta LetMeRepair som är huvudverstad för mer info, alternativt din handlare.

MVH
Marcus, The Rock Hemmabio i Lund

Postad 18 April 2011 - 23:24

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0

ingen???

Been there done that. Lampbyte hjälper inte. Du är vad man på engelska brukar kalla för "skruvad".

En HC3200 kanske?

Postad 19 April 2011 - 09:24

Marcus_TheRock
  • Marcus_TheRock
  • Mästare

• 3109 inlägg
  • 0

Been there done that. Lampbyte hjälper inte. Du är vad man på engelska brukar kalla för "skruvad".

En HC3200 kanske?

Så kanske är fallet. Men vi har faktiskt haft något fall där bara en grundlig rengöring har åtgärdat liknande problem. Så det kan defenitivt vara värt att kontakta serviceverkstaden för undersökning. När en X10 fungerar är det en förbaskat bra maskin.

MVH

Postad 16 February 2012 - 13:48

giggolon
  • giggolon
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Så kanske är fallet. Men vi har faktiskt haft något fall där bara en grundlig rengöring har åtgärdat liknande problem. Så det kan defenitivt vara värt att kontakta serviceverkstaden för undersökning. När en X10 fungerar är det en förbaskat bra maskin.

MVH

Gjorde rent den grundligt och det hjälpte faktiskt,men nu knappt ett år senare e de samma sak igen.. satt å kollade på hockeyn häromdan så vips började det ändra färg! Så det e väl damm på färghjulet .Dags å rengöra den igen!! Men det e som du säger,när den funkar så e den gudomlig =)

Postad 17 February 2012 - 09:09

giggolon
  • giggolon
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Rengjord! Som ny =)

Postad 02 April 2012 - 17:07

dirtyrolf
  • dirtyrolf
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Hej!
Jag har precis köpt en begagnad X10 och fick upp allting för två dagar sedan. Jag har däremot ett problem, projektorn är fruktansvärt ljussvag. Jag försökte ta en bild på det men det visade sig vara ganska meningslöst.

När rummet är så pass mörkt att det inte längre är behagligt att läsa böcker är projektorn helt obrukbar och när rummet är "läggdags"-mörkt är bilden fortfarande väldigt matt. Jag har min iris på 100 hela tiden, är detta verkligen normalt?

Postad 02 April 2012 - 18:44

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Hur många timmar har lampan gått?

Postad 02 April 2012 - 21:20

dirtyrolf
  • dirtyrolf
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Hur många timmar har lampan gått?

Den har gått ungefär 760 timmar. Rent spontant känns det som att mitt problem skulle bero på en döende lampa, men 760 timmar på eco-mode kan ju knappast anses som länge.

Postad 03 April 2012 - 06:26

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0
Hade en x10 för några år sedan. Lampan stod på 1500h när jag sålde den tror jag och dåligt ljustryck var verkligen inte något problem. Tvärtom så tror jag att det är just på den punkten som den modellen glänste. Man brukar kunna nollställa timmarna (tänkt vid lampbyte, men man skulle ju kunna göra det av andra anledningar), det kanske är så det ligger till.
Finns kanske andra ordsaker men i mina öron låter det spontant som att någon kanske inte varit helt ärlig ,(
men men.. här finns ett par killar med stenkoll, kolla med dom först.

Redigerat av martiin82, 03 April 2012 - 06:29.

Postad 03 April 2012 - 11:55

dirtyrolf
  • dirtyrolf
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Hade en x10 för några år sedan. Lampan stod på 1500h när jag sålde den tror jag och dåligt ljustryck var verkligen inte något problem. Tvärtom så tror jag att det är just på den punkten som den modellen glänste. Man brukar kunna nollställa timmarna (tänkt vid lampbyte, men man skulle ju kunna göra det av andra anledningar), det kanske är så det ligger till.
Finns kanske andra ordsaker men i mina öron låter det spontant som att någon kanske inte varit helt ärlig ,(
men men.. här finns ett par killar med stenkoll, kolla med dom först.

Jag köpte den av min bror och han köpte den av en släkting till oss, så jag tror inte att någon har varit och pillat. Det står att den aldrig har nollställts i menyerna.

Redigerat av dirtyrolf, 03 April 2012 - 12:01.

Postad 03 April 2012 - 12:29

Marcus_TheRock
  • Marcus_TheRock
  • Mästare

• 3109 inlägg
  • 0

är detta verkligen normalt?

För att svara på din fråga. Nej, det är inte normalt.

MVH

Postad 03 April 2012 - 15:15

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0
Släkten är värst ,)

Nä då är det säkert något annat som spökar. En frisk X10 är väldigt ljusstark, det lovar jag

Postad 03 April 2012 - 15:32

dirtyrolf
  • dirtyrolf
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Kan man be inFocus att ta en titt på den om man inte har kvitto?

Postad 03 April 2012 - 15:56

Marcus_TheRock
  • Marcus_TheRock
  • Mästare

• 3109 inlägg
  • 0

Kan man be inFocus att ta en titt på den om man inte har kvitto?

Självklart kan du det, men du kan ju inte räkna med garanti.

Företaget du ska kontakta, som har hand om InFocus service, heter Let Me Repair. Du kan också kontakta en InFocushandlare nära dig, så hjälper de dig.

Kan ju vara så enkelt att det är lampan som har gått i förtid och om du har en handlare som "råkar" ha en kompatibel lampa att testa med, så kanske du slipper skicka in din maskin och betala för ett kostnadsförslag.

MVH

Postad 03 April 2012 - 16:24

dirtyrolf
  • dirtyrolf
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Självklart kan du det, men du kan ju inte räkna med garanti.

Företaget du ska kontakta, som har hand om InFocus service, heter Let Me Repair. Du kan också kontakta en InFocushandlare nära dig, så hjälper de dig.

Kan ju vara så enkelt att det är lampan som har gått i förtid och om du har en handlare som "råkar" ha en kompatibel lampa att testa med, så kanske du slipper skicka in din maskin och betala för ett kostnadsförslag.

MVH

Det låter ju trevligt, du vet inte om de tar ut en kostnad bara för att kolla på den? Jag var inne på hemsidan och kollade men jag hittade ingenting om några priser.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.