Spoiler
Redigerat av nickeskbg, 15 November 2009 - 01:47.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 15 November 2009 - 01:56
Fan vad trött jag är på Ian Robertos eviga tjat om att "Det här kommer ta slut! Det här kommer ta slut!" I 99% av fallen när han säger det så tar det inte alls slut. En apa hade kunnat kommentera fighterna bättre...
Postad 15 November 2009 - 01:59
Sänk ljudet Nej då, jag tycker också han bara tjatar o tjatar...
Spoiler
Postad 15 November 2009 - 04:00
woho drog hem full pott i kvällens/nattens tippningar
Bisping is back! Redigerat av Unregistered13588716, 15 November 2009 - 04:01. Postad 15 November 2009 - 07:10
Sovit ett par timmar på saken nu...
Tycker galan i sig var helt ok, någon lite halvtrist match men en hel del lite mer "dramatiska" avslut o det gillar man ju Sen var det ju extra trevligt att man visade Alexander Gustavssons match Postad 15 November 2009 - 08:37
Spoiler
ops glömde att nån kanske inte sett matchen Redigerat av moparman, 15 November 2009 - 11:53. Postad 15 November 2009 - 14:55
Den där domarinsatsen var ju helt i klass med Machida-Shogun. Jag satt bara och gapade när Couture annonserades som vinnare!!
Jag köper inte snacket om att han kontrollerade fighten, det enda han gjorde var ju att trycka Vera mot buren och försöka trötta ut honom. Lyckades han få ner Vera någon gång överhuvudtaget?? Var ju knappt vid nåt tillfälle som Couture skakade Vera, han dick ju knappt in några rena träffar. Vera däremot hade ju FLERA bra sparkar och var tom nära att avsluta matchen i 2a ronden. 3e ronden borde också ha gått till Vera eftersom han hade flera bra sparkar och en lyckad take down med full mount. Kass ringdomare var det också, han borde ha separerat båda långt tidigare än vad han gjorde, Couture fick ju inte ut nånting av sin clinch mot buren. Han gjorde matchen tråkig. Jag tror dock att det är hela sättet att bedöma matcher som måste göras om. Jag tvivlar inte en sekund på att domarna är kompetenta. Men jag tror att kriterierna som de dömer utifrån är felaktiga. Anledningen till att Couture vann var ju att han kontrollerade fighten, men jag tycker inte det spelar någon roll om man inte lyckas skada sin motståndare på något sätt. Postad 15 November 2009 - 15:27
Grymt av Alexander men han kommer få svårt i sin viktklass,inga små killar som går i lätt tungvikt.
Postad 15 November 2009 - 15:59
japs
Håller med dig till 100% Tycker domaren var betydligt segare på att separera dom än en tidigare match samma gala.. Kommer fasen inte ihåg vilken de var Tror nog Randy blev lite skraj...Därför han inte försökte göra nånting Postad 15 November 2009 - 18:04
Dom skulle behöva se över hur dom dömer matcher..
Att ha kontroll och bara trycka en motståndare mot buren tycker då inte jag ska räcka för att vinna en match... Det är genomgående kritik runt om i olika MMA forum Postad 15 November 2009 - 18:50
Kan inte annat än att hålla med, underhållsvärdet låg i botten...helt klart borde man se över systemet och göra någon form av förändring, att bara hålla fast någon, eller trycka upp motståndare mot buren borde inte premieras så som det idag gör.. Jag tycker absolut inte om så som Couture matchen såg ut men faktum kvarstår att med de regelverk som man använder sig utav idag så räckte det till en seger för att kontrollera så som han gjorde premieras, när Vera fick möjligheten så försökte han och till och med lyckades få in några fina tekniker, dock inte tillräckligt för att kunna ge honom segern... surt sa räven o blää säger jag för om MMA ska ha en framtid o bli en ännu större sport, vilket jag är helt övertygande att den kan bli så måste det ske en förändring.. Postad 16 November 2009 - 00:25
Ganska dålig UFC-gala, med 2 trista huvudmatcher. Framførallt Randymatchen var ju ett riktigt sömnpiller. Några bra övriga matcher förutom de 2 huvudmatcherna.
Randys vinst kändes som ett beställningsjobb från UFC. Jag vet inte riktigt hur poängdomarna fungerar när dom inte är i USA, som jag har förstått det tar UFC med sig dom från Nevadas commision. Ringdomaren var ju också skandalöst favoriserande för Randy, Randy tilläts att hänga på Vera i 3 minuter i sträck (varje rond) utan att direkt göra något. I en normal match hade dom avbrutits efter max 30 sekunder. Jag tycker att Randy vann första ronden på octagon control, men han kan omöjligt ha vunnit rond 2 och 3. Allt verkar vara ett beställningsjobb för att skapa en supermatch mellan Machida och Randy, vilket troligtvis blir nästa års största PPV. UFC 110 - Karate vs Wrestling the ultimate battle. Hardy är ju riktigt bra, men han kommer spendera 95 % av matchen mot GSP liggandes på rygg. Boxning: Pacman dominerade sin tuffa match mot Cotto. Riktigt bra match och den var ju ganska jämn i kanske 2-3 ronder. Pacman höjde tempot rond för rond och till slut blev det utklassning. Riktigt skoj att se taktiken att knappt slå ett slag första minuten i ronden, för att sedan göra en extrem tempohöjning mot den då trötte Cotto. Pacman klarade av att möta en naturligt ganska mycket tyngre boxare. Hoppas vi får se Pacman vs Mayweather Jr snart. Tveksamt om Mayweather vill möta Pacman, han verkar vilja ha lite enklare motståndare så att han inte tar några risker. Postad 16 November 2009 - 18:30
Jag är fullt beredd att hålla med... Postad 16 November 2009 - 20:02
Brock Lesnar verkar vara rejält sjuk för närvarande, betydligt värre än vad som initialt verkar ha framkommit.
När fighten mot Carwin ställdes in snackades det om svininfluensan, senare bekräftades det dock att han hade åkt på körtelfeber. Under en semester i Kanada alldeles nyligen kollapsade han och fick läggas in på sjukhus, därefter ska han ha kommit till USA och ligger nu på sjukhus i North Dakota. Där verkar ryktesspridningen/uppgifterna gå isär, enligt Lesnars stab så får han antibiotika för några komplikationer hans körtelfeber lett till. Enligt skvallersajten TMZ som citerar Dana White låter saken helt annorlunda, där påstås det att han utöver att ha drabbats av körtelfeber också drabbats av någon annan ej offentliggjord sjukdom. Dana/TMZ påstår att han har en "serious intestinal disorder" som kommer kräva omfattande kirurgi och att karriären står på spel, tillståndet har även beskrivits som kanske rentav livshotande. Vad som verkligen har hänt är som sagt ännu oklart men att döma av Dana Whites uttalande så låter det illavarslande, han har även gjort gällande att det kan bli tal om en interimstitel för HW i UFC. Vare sig man gillar eller ogillar honom i ringen så är det aldrig kul när någon drabbas av allvarliga hälsoproblem, så vi får hoppas på ett tillfrisknande för Lesnar. Postad 17 November 2009 - 08:52
Angående Lesnar... Man kan ju spekulera i att det är all HGH och anabola som börjar sätta sina spår, levern kanske inte är helt orimlig att gissa på?
För övrigt, Pacman - vilken otrolig boxare alltså! Hoppas han klarar av PBF... Om Floyd vågar ta fighten alltså! Postad 17 November 2009 - 11:55
Kul av Dana att dissa Strikeforce och Fedor så hårt och sen sitta med en rejält urlakad HWdivision själv..Randy kör LHW, Brock borta, Carwin opererar knät och Big Nog på sjukan med Staph som gått ut i blodet.Så kvar är Cain velasquez, Frank Mir, Kongo, Dos Santos, Gonzaga, CroCop och Ben Rothwell. Känns inte så kittlande, enda måttligt intressanta som går att få fram av det är väl Mir-Cain.
Postad 17 November 2009 - 13:26
Skulle verkligen behövas lite nytt blod i HW..
Tycker att HW ofta är lite si å så med kvaliten Postad 17 November 2009 - 15:56
Jag är helt övertygad på att det passerat både det ena och det andra genom den kroppen...och om något i hans "sjukdom" kan härledas dit så hoppas jag verkligen han tycker det var värt det... Postad 17 November 2009 - 16:06
Ja det får vi hoppas att han tycker. Det borde ju rimligen vara levern som rasat ihop, men det kan ju lika gärna vara någon allvarlig stafylokockinfektion eller något i den stilen. Men då borde han ju inte vilja hålla det hemligt?
Kanske är det UFC som planerar att framställa Lesnar som dödssjuk, för att sen låta honom göra bejublad comeback och hyllas för att han "beat the odds"? Men som sagt, det är nog preppet som har sänkt gorillan. Jag kommer inte sakna honom om han inte skulle kunna fortsätta, men jag föredrar om han blir slagen medvetslös i buren istället! Så jag hoppas faktiskt att han tillfrisknar snart. Postad 17 November 2009 - 16:46
Tror du det?
Jag tror han bara är lite storväxt från början åså hård träning Postad 17 November 2009 - 18:42
Ni som har lite koll: hur vanligt är det med doping i MMA? En grej som jag hört, vet inte om det var här, var att det var vanligare med doping i Pride eftersom de inte kollade så noga. Jag tror iofs att killar med grym teknik som Anderson Silva och Machida kan spöa upp även killar som går på anabola.
I wrestling lär det väl vara vanligt i alla fall - om man ska tro filmen the Wrestler Postad 17 November 2009 - 18:47
Ja, annars skulle man ju aldrig få svart på vitt att någon kunde slå honom, skulle kännas som ett antiklimax om han bara tynade bort på sjukbädden...
Med tanke på att Mir inte hade en suck mot Lesnar så känns det inte så spännande. Såg ju ut som de tillhörde olika viktklasser... Ingen match alls... Postad 17 November 2009 - 18:57
Lite svårt att gissa...
Kan ju bara gå efter hur många sim åker dit Hittade detta ...kan inte svära på hur bra listan stämmer.. Anabola sterioder Sean Sherk - Nandrolone Edwin Dewees - Nandrolone Royce Gracie - Nandrolone Pawel Nastula - Nandrolone Nate Marquardt - Nandrolone Antonio Silva - Boldenone Phil Baroni - Boldenone, stanazolol Stephan Bonnar - Boldenone Kit Cope - Boldenone Josh Barnett - Boldenone Anthony Torres - Boldenone Chris Leben - Stanazolol Tim Sylvia - Stanazolol Kirill Sidelnikov - Stanazolol Kimo Leopoldo - Stanazolol Ken Shamrock - Stanazolol, nandrolone Hermes Franca - Drostanolone Vitor Belfort - 4-Hydroxytestosterone Droger Karo Parisyan - Hydrocodone, hydromorphone, oxymorphone (painkillers) James Irvin - Methadone, oxymorphone (painkillers) Justin Levens - Oxymorphone (painkillers) Ricco Rodriguez - Marijuana, cocaine Melvin Guillard - Cocaine Nick Diaz - Marijuana Kazuhiro Nakamura - Marijuana Diego Sanchez - Marijuana Vätskedrivande medel Thiago Alves - Spironolactone Fakeade urintest Kevin Randleman De flesta verkar iaf tro att det är riktigt utbrett... Iaf att de har varit dopade nångång och att en hel del använder grejor för att läka fortare osv... Postad 17 November 2009 - 19:02
Jag har en släkting som dejtat en UFC kille (säger ej vem) hon berättade att det var ganska mycket tvivelaktiga kosttillslott!
Galan va ganska rutten. Postad 17 November 2009 - 19:23
Fattar ju vem som helst att det är Per Eklund du pratar om. Postad 18 November 2009 - 01:49
Skall bli skoj att se hur det går i matchen mellan Brown och Aldo i WEC, betydligt intressantare än förra UFC. Jag tror faktiskt att Aldo tar en skrällseger, han är nog den mest spännande standup-fightern just nu. Aldo är ju dessutom en riktigt bra grappler så det gör att jag tror att han klarar sig tillräckligt bra när Brown kommer ta ner honom på marken, sedan avslutar han matchen stående i 2-3 ronden.
Postad 18 November 2009 - 12:26
Angående bra "kosttillskott".. Overeem käkar nog en ordentlig grötfrukost varje dag.
Tysken77: eller Bielkheden då.. Postad 18 November 2009 - 19:50
Brown vs Aldo ska bli riktigt intressant Brown är ju stenhård men jag kan även tycka han är lite långsam. Aldo går bara från klarhet till klarhet.. Får Brown svårt kontrollera på marken kommer han få stora problem.. Ovisst säga vem som kommer gå segrande ur kampen, skulle inte bli helt förvånad om Aldo kniper bältet men tror dock att Brown är knapp favorit.. Redigerat av nickeskbg, 21 November 2009 - 07:34. Postad 20 November 2009 - 16:19
Snart dags...Ni har väl börjat ladda....
Tror mitt bet blir Tito Den blonda negern Cane Postad 20 November 2009 - 23:31
Såg ni galan ikväll från Hovet ?
Många bra fighter blev det tycker jag. Postad 22 November 2009 - 01:00
Jag tror som dig!
Ska se den imorrn Postad 22 November 2009 - 01:27
Vilken briljant kommentar, "Den blonda negern". Är det absolut den bästa beskrivningen av Josh Koscheck du har i ditt ordförråd? Du kanske inte har några onda avsikter alls men vafan "negern"?? Killen har dessutom ett välkänt namn. Redigerat av Chippe, 22 November 2009 - 01:28. Postad 22 November 2009 - 02:16
Joo..Eftersom han är blond med mörk kropp å jag inte kommer ihåg vad han heter...
Jag hade kunnat skriva den blonda svarte mannen eller med ett gammalt svenskt ord blåman Postad 22 November 2009 - 04:38
Riktigt brutalt bra första fight med Amir Sadollah VS Phil Baroni
Shit va bra gala..3 första matcherna har varit kanon Helt klart bästa galan på mycket länge Dags för Tito VS Forrest ... Iiiiiits tiiiiiime Hoppas Tito kommer att dominera Redigerat av moparman, 22 November 2009 - 06:13. Postad 22 November 2009 - 07:01
Typiskt att man för en gångs skull inte kunde se galan från start... kom in precis lagom till Tito vs Forrest... gissar att de första matcherna var bättre...??
Spoiler
Postad 22 November 2009 - 07:08
Kunde inte heller se de första matcherna, ska kika på dom nu
Spoiler
Postad 23 November 2009 - 21:23
Glöm inte att Lil Nog blev knockad av Sokodjou. Soko har ju inte mycket mer än judo och en stor överhandshöger
Sen är väl Nog träningspartner med Silva och hmmm, nån mer brasse (machida?) och de vägrar ju att matcha varandra. Tycker jag är trist, de är ju idrottsmän. Postad 05 December 2009 - 15:04
TUF-finalen idag gubbar. Hur låter era bets?
Tar bara main cardet då jag inte pallar skriva så mycket. Mina: Roy Nelson vs. Brendan Schaub - Tror att Roy Nelson har ett övertag med tanke på sin erfarenhet och tyngd på marken. Dock har Brendan grymt starka hip-escapes och sin tokfarliga höger. Matt Hamill vs. Jon Jones - Svår som fan. 2 grymma wrestlers, men lägger min röst på "Bones" mest pga att han har kul oortodox stil och galna kast. Men om Hamill kan utnyttja sin styrka och kontrollera Jones i clinchen så har han ett övertag. Kimbo Slice vs. Houston Alexander - Den här fighten går inte ur den förstan ronden. 2 bangers som kan avrunda hela skiten med ett slag. Kimbo har vuxit i mina ögon otroligt mycket under säsongens gång men trots detta så räcker det inte till mot Alexander. Känns inte som att Kimbo har snabbheten eller chin för att kunna klara denna utmaning, och frågan är hur han hanterat sin knäskada. Frank Edgar vs. Matt Veach - Har bara sett 1 fight med Veach så här går jag bara efter den som jag sett mest och Edgar har definitivt kapaciteten att utmana alla i 155-divisionen, så min röst går till honom. Men som sagt, har inte sett tillräckligt av Veach för att göra en rättvis bedömning. Marcus Jones vs. Matt Mitrione - Här har vi en fight som kommer bli bra tror jag. Jones är en best fysiskt sett och hans styrka är det inte många som kan mäta sig med. Detta är det som kommer att spela roll i denna fight känns det som då nyckeln till vinst för Jones är att komma in i clinchen med Mitrione och därifrån bryta ner honom på marken för att sedan utnyttja sin tyngd och styrka för att gnp:a alternativt submitta honom. Tekniken stående räcker inte emot Mitrione. Låtom oss höra era bets Redigerat av Birkanoff, 05 December 2009 - 15:07. Postad 05 December 2009 - 15:42
Någon mer som är sugen på den här?
Släpps 8/12 i staterna. $59 + frakt på amazon.com. http://www.amazon.co...s...3806&sr=8-1 Redigerat av hassesolo, 05 December 2009 - 15:43. Postad 05 December 2009 - 16:10 Sänds detta på TV idag(inatt) eller? Postad 05 December 2009 - 16:12
Verkar inte som det. Blir till att "hyra" den imorron... Postad 05 December 2009 - 16:18
Ska bli riktigt spännande!
Haha, ska bli sk*t kul att se Kimbo fightas igen! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |