Nu är det bara ****sklassen kvar - Medic!
Battlefield Bad Company 2 (Xbox 360)
Battlefield: Bad Company 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(15)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 07 March 2010 - 16:31
Nu är det bara ****sklassen kvar - Medic!
Postad 07 March 2010 - 17:01
Jag lyckades snipea helikopterpiloten så helikoptern crasha in i ett berg, mycket skön känsla
Postad 07 March 2010 - 17:26
Dom kommer säkert tillbaka, behöver inte bli så upprörd innan man vet iaf.
Edit: Dessutom är väl inte två timmar hela världen när vissa kanske har spelat i två dygn
Sant, nu har jag lugnat ner mig lite...blev bara av med en del av min progress.
Kombination av frustration och whiskey där...
Aborren: tack för invite, men det gick inget vidare att joina. Lustigt att vi helt plötsligt var i ett party och jag kunde ändå inte komma in i dina matcher.
Hamnade istället i nån skum HC-match och blev slaktad av level 15 1337:s
Redigerat av {OLD}Reaper, 07 March 2010 - 17:27.
Postad 07 March 2010 - 18:31
Synd att man inte kan spela deathmatch på alla banor.
Jag lyckades snipea helikopterpiloten så helikoptern crasha in i ett berg, mycket skön känsla
Haha jag blev snipad när jag va pilot tidigare idag
Postad 07 March 2010 - 18:44
stängde nyss av xboxen, har haft den på sen klockan 10:30 idag..har spelat nog spelat runt 7timmar idag.
Vad har ni för tips för att få många points?
Jag tycker man får många poäng när man skjuter sönder ett fordon med någon i, brukar landa runt 200 om inte 290poäng, vad har ni för tips för att man ska levla snabbare
Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 07 March 2010 - 18:45.
Postad 07 March 2010 - 18:50
Är det någon som vet hur man tar bort sin clantag?
Postad 07 March 2010 - 19:14
Postad 07 March 2010 - 19:42
Hursomhelst, lite statusrapport:
http://twitter.com/BFHeroes
Postad 07 March 2010 - 19:44
Kuunde de inte list ut att fler än 30st tänkte spela online och köpa den där servern som var liiite dyrare....
Postad 07 March 2010 - 19:53
Just in. Folk får fan vara mer specifika med vad som är fel. Folk lär ha mer förståelse än ett svar som säger Vi jobbar på det.
Jag lider med er som bara har kvällarna till att spela, för det lär fortsätta att vara instabilt fram tills trycket på servarna minskat.
Hursomhelst, lite statusrapport:
http://twitter.com/BFHeroes
Det där är för battlefield heroes dock
Jag har lirat hela dagen men surt när allt gött folk ska lira inte kan.
Har bara ett achivement kvar som är offline-relaterat. Suck. Alla M-Coms tyvärr. vilken surdeg
Redigerat av asbra, 07 March 2010 - 19:58.
Postad 07 March 2010 - 19:55
Är det någon som vet hur man tar bort sin clantag?
Va? Vill du inte vara med i klanen längre?
Jag tror att jag blivit av med 6h progress idag.. verkar som att AT-minan jag låste upp är väck och att jag har en bra bit kvar att få den
Postad 07 March 2010 - 19:58
Va? Vill du inte vara med i klanen längre?
Jag tror att jag blivit av med 6h progress idag.. verkar som att AT-minan jag låste upp är väck och att jag har en bra bit kvar att få den
Menar du att EA har fibblat bort minan eller ???
Jag börjar få mycket dåligt förtroende för EA's serveruppsättning till BC2
Postad 07 March 2010 - 20:02
Så är det nog ja, men undrar om inte det på något sätt ligger på samma servar, för varje gång bc2 har varit nere har det kommit upp status där med.Det där är för battlefield heroes dock
Postad 07 March 2010 - 20:04
Menar du att EA har fibblat bort minan eller ???
Spelar man i länge utan att stänga av spelet så verkar den inte spara alla framsteg man gör.. Och när servrarna hänger sig så finns risk att man blir av med den XP man tjänat...
Är det inte det Reaper råkade ut för?
Postad 07 March 2010 - 20:09
Haha jag blev snipad när jag va pilot tidigare idag
Vilken bana och speltyp? Det kanske va du ditt as xD
Spelade Rush på isla innocentes tror jag!
Postad 07 March 2010 - 20:13
Spelade Rush på isla innocentes tror jag!
Lol!! det måste varit du!
Första gången jag provade att flyga helikoptern =P Du förstörde hela flygturen
Redigerat av uppviglare, 07 March 2010 - 20:16.
Postad 07 March 2010 - 20:23
Man kan gå till huvudmenyn och välja "my stats", då uppdaterar den informationen på servern.Att ansluta till en match ifrån huvud-menyn borde också funka, men "my stats" vet jag funkar.Va? Vill du inte vara med i klanen längre?
Postad 07 March 2010 - 21:30
Upp och ner, in och ut.
Redigerat av Unregistered03a0e558, 07 March 2010 - 21:32.
Postad 07 March 2010 - 21:32
Lol!! det måste varit du!
Skillat gjort
Tycker verkligen inte om den mapen dock..
Första gången jag provade att flyga helikoptern =P Du förstörde hela flygturen
Haha coolt
Nej jag gillar inte heller den banan, den första basen är skön men sen de sista baserna (där jag sköt ner dig tror jag) är det så taight så man vet inte riktigt vart man ska springa för att inte dö!
Nu e skiten nere igen...
Mmm.... f*n så störande!
Postad 07 March 2010 - 21:44
Postad 07 March 2010 - 21:52
Först och främst över servrarna förståss.
Men en sak jag retar mig på är frekvensen av "snajpersh" när man är ute och lirar.
Det är ett lagspel.
Spelar man någonting annat än DM så vinner man inte genom att bara samla kills.
Om alla sitter och gömmer sig finns det ingen som löser uppgiften.
100% av alla randomspel och väldigt många av de andra spelen jag vart inne på idag har haft 2-3 snajpersh i varje squad som gör att man 1, förlorar. 2, alltid spawnar högst uppe på kullen på kullen längst bort längst in i skogen och måste kuta som en jävel om man inte spawnar på standardpunkterna. 3, inte lyckas åstakomma så mycket när man väl kommer fram för det inte finns någon där som kan hjälpa till.
Jag menar naturligtvis inte att ni ska sluta skjuta prick och gömma er men om ni märker att det är en kille som insisterar på att vara den som är den, välj då en annan klass och följ med och åteminstone titta vad som finns framme vid dedär konstiga bokstäverna som ni annars bara ser som några konstiga ikoner.
Det finns faktist saker att göra där framme
Postad 07 March 2010 - 22:10
Nyhetens behag! De flesta vill låsa upp sniper klassen först, för att få tillgång till mortar, m95 och allt som finns där. Tror det blir bättre efter ett tag. Fast på vissa banor ycker jag ibland för få är sniper. hehe..
fick just 400 poäng för att spränga en bradly... yeyyy
Redigerat av Unregistered03a0e558, 07 March 2010 - 22:24.
Postad 07 March 2010 - 22:32
Postad 07 March 2010 - 23:13
Postad 07 March 2010 - 23:21
After optimizations and restarts yesterday, we had been stable across all platforms. Unfortunately, we encountered another outage at approximately 9:30 AM PST today.
- X360 was severely impacted, and the service is being restarted. It should be back online and we are monitoring closely.
- PC had an outage, but the service is offline currently and the service is being restarted. It should be back online and we are monitoring closely. We will then start checking the quality of the customer experience to determine possible next steps.
- PS3 appeared to have a brief outage, but has quickly recovered and the services is functioning properly at this time.
All teams are actively engaged in diagnosis and remediation. We are adding additional services to alleviate load. Despite having a major infrastructure in place, the peak traffic this weekend has been huge, 400% higher than any other Battlefield's peak simultaneous users. The teams will continue to monitor the services closely. We sincerely apologize for the inconvenience and will provide further updates on the latest developments as they are relevant.
Postad 07 March 2010 - 23:46
annars blir det en hel del springa in och planta bomber också, pistolen i högsta hugg =)
Postad 08 March 2010 - 10:02
Finns det nån typ av "UAV-jammer/coldblooded" så man inte syns när fienden spotar en??.... Tycker det verkar vara lite överdriven fördel även ifall det är lika för alla... Det är ju som att spela MW2 och alltid ha UAV på och inte kunna använda coldblooded.
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 08 March 2010 - 10:03.
Postad 08 March 2010 - 10:12
Redigerat av Unregistered03a0e558, 08 March 2010 - 10:20.
Postad 08 March 2010 - 10:19
Fick veta först nu att man kan "spotta" fienden
.... det förklarar kanske att man ibland blir skjuten direkt trots att man har gömt sig camouflerat och bra i en buske eller i ett träd.
Finns det nån typ av "UAV-jammer/coldblooded" så man inte syns när fienden spotar en??.... Tycker det verkar vara lite överdriven fördel även ifall det är lika för alla... Det är ju som att spela MW2 och alltid ha UAV på och inte kunna använda coldblooded.
Du blir inte spottad om du skjuter eller så, utan någon måste ha sett dig klart och tydligt där du sitter och tryckt Spotting-knappen, det är precis som om någon i riktigt krig sett dig för att sen rapportera position till alla andra. Det är inte så att de kan vifta i skogen och magiskt få upp dig. Vad jag märkt kan man inte heller spamma spotting, att folk trycker den för ofta för att råka spotta någon.
Så tycker det känns helt legit, det gör ju även så att squad-grejen funkar, att man på det sättet ändå kan "prata" med de andra i laget även om de är i annat squad och annan chat
Vänta du bara tills du får din sniperbössa med advanced spotting scope, då behöver du inte trycka knappen själv utan den gör det åt dig så fort man sett någon. + det ramlar in Spotting Assist-poäng till höger och vänster.
I hardcore kan du inte spotta folk dessutom, men det spelsättet är ju crack tyvärr på alla banor med helikopter.
När vi ändå är på Recon-klassen. M95 + MAGNUM AMMO + 6st C4 eller Mortars. Vojne vilken kärlek.95:an är ju sjuk men det tar ju 2.5 sekunder att reloada .
Postad 08 March 2010 - 10:19
Today there will be a restart of our BFBC2 Xbox 360 systems at 3:00 AM PST, 11:00 GMT. Please spread the word.
Tolv alltså?
Redigerat av Unregistered710b3906, 08 March 2010 - 10:19.
Postad 08 March 2010 - 11:37
http://game-smack.ne...n-xbox-360.html
Oroväckande... Någon som kan ge lite mer information? Sitter på jobbet och inte hunnit plöja allt, ska allas konton nollställas? Skönt att man inte pressat till mer än lvl 4 då...
Postad 08 March 2010 - 11:39
"Xbox 360 owners will be dealt a bad blow when it was announced that all systems will be reset on Xbox 360 in a few hours. "
http://game-smack.ne...n-xbox-360.html
Oroväckande... Någon som kan ge lite mer information? Sitter på jobbet och inte hunnit plöja allt, ska allas konton nollställas? Skönt att man inte pressat till mer än lvl 4 då...
Låter som ett dåligt påhittat rykte.
Postad 08 March 2010 - 11:55
uav är en riktig killer för helikoptrar. mmmm
Redigerat av Unregistered03a0e558, 08 March 2010 - 12:07.
Postad 08 March 2010 - 12:16
Det är ju inte vad han menar med UAV-jammer dock, du kanske inte har spelat MW2 då kanske det inte är lika lätt att förstå.man får skjuta ner uav. 100 poäng för det. och spotting görju att man campar mindre.
Postad 08 March 2010 - 12:21
Det är ju inte vad han menar med UAV-jammer dock, du kanske inte har spelat MW2 då kanske det inte är lika lätt att förstå.
nej, kom bara med en vag lösning.
och nej, ikke spelat mw2.
Postad 08 March 2010 - 12:52
Postad 08 March 2010 - 13:25
Rättar mig själv: "EA server maintenance which is affecting the Xbox 360 BFBC2 is taking longer than expected. We'll have the servers back as soon as possible."
Redigerat av Unregistered03303df7, 08 March 2010 - 13:27.
Postad 08 March 2010 - 13:27
Är det planerat stop nu eller ligger skiten nere igen ?!
Läs några inlägg upp
Redigerat av asbra, 08 March 2010 - 13:28.
Postad 08 March 2010 - 13:44
Måste verkligen skaffa en router, får ju sitta o byta kablen emellan pcn och xboxet hela tiden nu.
Postad 08 March 2010 - 13:46
Skaffa ett till nätverkskort ist, och dela uppkopplingen från datorn.Säger ni till när det är uppe igen?
Måste verkligen skaffa en router, får ju sitta o byta kablen emellan pcn och xboxet hela tiden nu.
Kostar typ 50 spänn.
Postad 08 March 2010 - 14:05
Postad 08 March 2010 - 14:12
Jag kikar in om ett par timmar och ser om det löst sig....
Redigerat av genstruktur, 08 March 2010 - 14:12.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Battlefield Bad Company 2-XBOX LIVE ID
22 bilder
130 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?