Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gears of War 3 -Hösten 2011

1030 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Gears of War 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 9.222222 (8) 99:-
Gears of War 3 - Epic edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8.333332 (2) Inga priser
Gears of War 3 - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 7.5 (1) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 10 December 2011 - 23:56

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Någon/Några som är sugen på att sätta sig ner i helgen och dra igenom kampanjen på Insane?

Skulle helst se att vi var fyra pers också.

Hade själv inbokat med 3 andra att spela kampanjen på insane nu i helgen...nu verkar det som en har droppat ur så det kändes ju lite tråkigt. Antar att ni redan kör?

Postad 11 December 2011 - 03:30

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Min box RRODade; lär inte köpa en ny förrän i mellandagarna...

Postad 18 December 2011 - 01:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Något jag missat med det nya beaconsystemet? Fick typ tre "invites" från Jedihunter idag men han spelade ju Battlefield och de två gångerna jag gick till menyn och bjöd in honom spelade han vidare. Kan iofs vara hans knapp som är trasig. Men jag antar att jag ska gå någonstans efter man får ett sånt meddelande..? Står ju inget i meddelanden som det brukar göra när någon vill spela något.

Postad 18 December 2011 - 09:40

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Nä, det är bara JediHunter som satt upp en beacon att vilja spela GeoW3 när han egentligen hellre vill spela Battlefield...

Beaconen är aktiv oavsett om han spelar GeoW3 eller inte. Den är mest där för att flytta initiativet från honom till dig. Typ att du ska veta vilka av dina vänner det är OK att bjuda in för att spela GeoW3. Sen om de vill byta spel just då är ju upp till dem.

Postad 18 December 2011 - 11:08

KingNothing
  • KingNothing
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
Är det någn som har provat det nya DLC-packet? Kan det vara värt de där 1200 Microsofr Pointsen?

Postad 18 December 2011 - 11:33

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
Japp.. köpte det i fredags.. riktigt bra helt klart värt en hundralapp!!! :)

Postad 18 December 2011 - 14:38

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

Något jag missat med det nya beaconsystemet? Fick typ tre "invites" från Jedihunter idag men han spelade ju Battlefield och de två gångerna jag gick till menyn och bjöd in honom spelade han vidare. Kan iofs vara hans knapp som är trasig. Men jag antar att jag ska gå någonstans efter man får ett sånt meddelande..? Står ju inget i meddelanden som det brukar göra när någon vill spela något.

Tjena jo jag såg det igår fick en invite av dig... Sry satt och spelade bf3 med en polare som inte alls gillar gears :/ (förstår inte riktigt honom i det valet men iaf) Har dock aldrig förstått beacon systemet men är ALLTID sugen att lira gears, så ni vet... Var bara igår som var ett undantag.

Lirar ju helst Horde då jag verkligen älskar det spelläget. Ber om ursäkt att jag inte ens svarade men det var min polare som spelade och skulle levla upp min GT på bf3.

Nya DLC är underbar har dock endast kört två chapters för att jag börjat lira the old republic på pc. Verkligen värt pengarna känns oms om man är tillbaka i Gears 1 igen =)

Postad 18 December 2011 - 15:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Ber om ursäkt att jag inte ens svarade men det var min polare som spelade och skulle levla upp min GT på bf3.

Lugnt, jag trodde du bjöd in mig och sedan spelade något helt annat men då fattar jag. Förstår mig fortfarande inte på systemet, känns ju helt knäppt att man får "xxx want's to play xxx with you" när xxx inte ens har spelet i maskinen.

Postad 18 December 2011 - 17:08

KingNothing
  • KingNothing
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0

Japp.. köpte det i fredags.. riktigt bra helt klart värt en hundralapp!!! :)

Ah det låter bra. Har bara lite problem i att besluta om den kanske kan vara bättre att lägga på Epic Edition från CDON istället ;)
I vilket fall som helst kommer jag ha massvis med tid under mellandagarna för eventuella Horde eller Insane genomspelningar om intresse finns. Ni finner mig på ComoMax som GT.

Postad 19 December 2011 - 12:26

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Klarade insane 4p Arcade i helgen på 3 pers + en idlande splitscreenare hos mig. Blev lvl 50 också och fick Force Multiplier cheeven. Nu ska jag bara grinda Number 1 också (5 kvar) sen är jag klar med spelet i min mening.

Campaign är man ju inte lite trött på nu! :P

Postad 20 December 2011 - 17:46

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Klarade insane 4p Arcade i helgen på 3 pers + en idlande splitscreenare hos mig. Blev lvl 50 också och fick Force Multiplier cheeven. Nu ska jag bara grinda Number 1 också (5 kvar) sen är jag klar med spelet i min mening.

Campaign är man ju inte lite trött på nu! :P

Sista fighten är ju helt störd, hade sjuka problem tills nån gång där vakterna beslutade sig för att inte komma upp och våldta en...då blev det plötsligt väldigt enkelt haha!

Själv har jag ca 15 Number 1 kvar tills cheevon...har inte orkat spela så mycket arcade campain. Får spela med tjejen lite så det går snabbare :D

Postad 21 December 2011 - 13:19

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Ja eller hur! Sista boss-sekvensen var helt stört jobbig ibland.

Jag körde med en kontroll inkopplad som stod still just för att grinda Number 1. Körde act 2:7 för att få snabba kapitel utan så mycket ansträngning.

Vet inte om jag kommer spela spelet på ett bra tag nu, känns liksom färdigt nu

Postad 21 December 2011 - 13:48

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
multiplayer online o split-screen. Det är ju det som gör Gears så roligt och hållbart.

Postad 21 December 2011 - 15:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Det var dubbel exp igår. Det verkar väldigt random när det är det, men det står väl säkert någonstans -_-.

Postad 22 December 2011 - 05:45

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Det var dubbel exp igår. Det verkar väldigt random när det är det, men det står väl säkert någonstans -_-.

Tror t.o.m det är 4x xp för tillfället...verkar vara nån 12 days of gearsmas enligt epics forum. Är dock lite osäker.

Postad 22 December 2011 - 13:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Kan mycket väl vara så, får 5-10 000 per match. Går upp snabbt :blush:

Postad 22 December 2011 - 13:32

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
bara tacka och ta emot ju.. gick upp 2 i level igårkväll på inte allt för många matcher! :)

Postad 22 December 2011 - 14:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Skulle ju vara kul att köra med MHB-folk någon gång förstås... man hamnar i sämsta laget i 90 % av matcherna. Eller jag gör det iaf. Svårare att plocka poäng då.

Jedihunter, majorglenn, jag, sejlax, en till - blir ju fullt lag, ska det vara så svårt -_-

Postad 22 December 2011 - 14:45

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Skulle ju vara kul att köra med MHB-folk någon gång förstås... man hamnar i sämsta laget i 90 % av matcherna. Eller jag gör det iaf. Svårare att plocka poäng då.

Jedihunter, majorglenn, jag, sejlax, en till - blir ju fullt lag, ska det vara så svårt -_-

Känner igen det där, vi var dock 5 st igår (som ej brukar spela ihop) men fick så mycket pisk att det var pinsamt.

Mest irriterande är när man fläker ta mig fan ALLT hur enkelt som helst ena matchen och andra blir man så våldtagen att det är läskigt.

Men men det är gears och det är bara att gilla läget :-)

Postad 22 December 2011 - 15:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Mest irriterande är när man fläker ta mig fan ALLT hur enkelt som helst ena matchen och andra blir man så våldtagen att det är läskigt.

Alltså, ibland får man helt enkelt matcher där någon högre makt har bestämt att det inte ska gå bra. Som att alla fragstealar ens kills men får minus i övrigt, står i vägen när man skjuter boomshot så man dödar sig själv, kryper undan för ens kills med minsta möjliga marginal (typ att man måste ladda om precis innan de är downade och kryper bakom en vägg) eller min favorit, när man blir våldtagen bakifrån för att de byter spawnpoint samtidigt som man håller på att slåss med flera andra framifrån.

Men jag går alltid plus totalt, ligger på 1.9 i K/D, dock bara 1.7 i vinst/förlust. Men det är otroliga siffror med tanke på matchmakingen.

Ollie: Varför spelar inte du pvp? Ladda ner det nya DLC:t så kan du prestiga tre gånger, du gillar ju sånt ;)

Postad 26 December 2011 - 12:48

KingNothing
  • KingNothing
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0

Räkna med mig om ni bestämmer er för att lira någon gång. Har inte spelat på ett bra tag men spelade GoW och GoW2 i 12 månader lite drygt och har äntligen fått ett stabilt internet. Så jag är mer än gärna med och lirar.

Postad 26 December 2011 - 13:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Vad har du för gamertag?

Jag är lvl 90 nu, går snabbt med trippelex. Är dock lite sugen på nästa DLC mest för att få prestiga. Jagar en k/d på 2.0, har haft 1.9 i evigheter men det är inte lätt att påverka när man har så många kills/deaths. Skulle jag börja om skulle jag lägga mig högre utan tvekan.

Det var en del nya Christmasnoobs som spelade igår också, kul att välkomna dem till spelet, de är så himla lost alltså :lol:

Postad 26 December 2011 - 15:24

KingNothing
  • KingNothing
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
GT är ComoMax. Tror jag är på level strax under 20 eller strax över, inte lirat på år och dar men tänkte börja mitt träningsläger ikväll, låter som att det kan passa bra med alla som fått spelet i julklapp.

Postad 26 December 2011 - 18:49

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Jag är på Zoiler! Håller med, det är riktigt lotteri med lagen.
Vore skitkul att vara ett fullt lag från MHB. Är lvl 84 nu.
Brukar passa bäst efter kl 20 på kvällarna för min del.

Redigerat av SejLax, 26 December 2011 - 18:52.

Postad 26 December 2011 - 19:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Ska försöka komma in runt 21 idag.

Postad 27 December 2011 - 12:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Underbart med alla som anslöt igår!!!

Lite synd att vi fick dela upp lagen i A och B så alla inte fick plats riktigt men vi ägde ju fett iaf! Vi får köra om någon gång fo sure!

Snart har jag achievmenten för 50 raka segrar också så vi får samla samma A-lag nästa gång.

Postad 27 December 2011 - 14:09

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
Prestige och achivement för 50 raka vinster vad är detta jag har missat???

Postad 27 December 2011 - 14:24

KingNothing
  • KingNothing
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
Digital-TVn i huset tyckte det var dags att lägga av igår så jag kunde inte vara online särskilt länge. Men om ni ser mig Online så bjud gärna in mig till en match eller tio :)

Postad 27 December 2011 - 14:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Prestige och achivement för 50 raka vinster vad är detta jag har missat???

Det får du se när du är med och spelar ^_^

Förresten Sejlax, efter att jag såg hur snabbt du tog ner fienden med hammerburst igår och efter att själv ha blivit ägd av den några gånger på raken i en lancer vs hammerburst duell var jag tvungen att försöka sätta mig in i den lite mer och måste säga att den är ju hyfsat OP egentligen. Klart starkaste assaultvapnet, snabbast på att få ner fienden även på långa avstånd och ammon håller dessutom länge.

Redigerat av Zoiler, 27 December 2011 - 14:47.

Postad 27 December 2011 - 16:12

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
skickade upp en bild på tv'n hemma via bluetooth och plåtade den med ipoden, lite omständigt :blush:

´Christmas ed' B)

Bifogad fil(er)

Postad 27 December 2011 - 18:23

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Förresten Sejlax, efter att jag såg hur snabbt du tog ner fienden med hammerburst igår och efter att själv ha blivit ägd av den några gånger på raken i en lancer vs hammerburst duell var jag tvungen att försöka sätta mig in i den lite mer och måste säga att den är ju hyfsat OP egentligen. Klart starkaste assaultvapnet, snabbast på att få ner fienden även på långa avstånd och ammon håller dessutom länge.

Haha jasså har ni egna cheevos? :lol:

Hammerbursten har dom ju tweakat upp ett par snäpp, börjar någon som är snabb i fingrarna skjuta så ligger man inom en sekund. Löjligt svårt att hinna ta skydd om man blir bombaderad av den. Dock var den relativt värdelös innan då det nästan var omöjligt att få ner någon OCH döda med samma magasin ammo.

Postad 27 December 2011 - 18:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Har de ändrat den sedan Gears 3 släpptes alltså?

Postad 27 December 2011 - 19:54

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
Ja det verkar onekligen så, många jag spelar med har bytt till den nu. Sawed off verkar också ändrat lite, spelar dock väldigt lite med det men jag har mycket svårare att få kills med den numera. Så antingen är jag värdelös med den eller så har dom nerfat den en del. Även eldgranaterna verkar bättre.

Postad 27 December 2011 - 21:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Sawed off är fortfarande effektiv, tror inte de ändrat den så mycket i så fall. Men jag önskar de ändrade gnashern så det inte var hit and miss, man måste vara allt för exakt som det är nu. Även om man skjuter och de står rakt framför så träffar man inte ibland, löjligt. Men ibland kan man vara hur grym som helst med den, föredrar dock kontinuitet.

Postad 28 December 2011 - 08:57

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Fan, låter som ni hade kul här om kvällen! Hade planerat att spela men sen kom stormen och jag fick ut och jobba hela natten.

Jag tycker den är riktigt bra. Började köra med den mest för att plocka 500 kills med den, men jag gillar den skarpt nu. Inget kan matcha retro lancern för att plocka ner folk på korta avstånd, men hammerburst är grym på medel till långa avstånd och sen har man ju ändå gnashern för närstrid så det är en bra kombination. Är förresten uppe i ca 1970 kills med gnashern nu. Snart medalj!

Postad 28 December 2011 - 10:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Fan, låter som ni hade kul här om kvällen! Hade planerat att spela men sen kom stormen och jag fick ut och jobba hela natten.

Visst, du var ju med, kommer du inte ihåg det? När alla 12-13 var med och spelade?

Jag tycker den är riktigt bra. Började köra med den mest för att plocka 500 kills med den, men jag gillar den skarpt nu. Inget kan matcha retro lancern för att plocka ner folk på korta avstånd, men hammerburst är grym på medel till långa avstånd och sen har man ju ändå gnashern för närstrid så det är en bra kombination. Är förresten uppe i ca 1970 kills med gnashern nu. Snart medalj!

Kör nu uteslutande med den, den är överlägsen. Väljer man de andra så har man ingen chans. Får massa hammerburstkills. Fungerar även bättre än åtminstone vanliga lancern i närstrid.

Synd att de svårare medaljerna för granater är helt omöjliga, de kräver på tok för mycket av en. Gillar annars granater, får alltid kills med dem när jag använder dem.

Postad 28 December 2011 - 10:58

KingNothing
  • KingNothing
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0

Synd att de svårare medaljerna för granater är helt omöjliga, de kräver på tok för mycket av en. Gillar annars granater, får alltid kills med dem när jag använder dem.

Klassikern att minera platsen där granaterna spawnar, alltid lika roligt när någon till slut skickar ett mycket argt meddelande till en ;)

Postad 28 December 2011 - 11:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Mja, fast de bra spelarna går inte på det längre =/. Däremot runt hörn och sånt är mycket effektivt.

Postad 28 December 2011 - 11:43

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10548 inlägg
  • 0
Lånade hem detta på bibblan. Stor besvikelse vilken usel uppföljare. Inget nytt under solen och banorna och allt är mer oinspirerat än någonsin. Ungefär samma känsla som att köra Resident Evil 5 efter Resident Evil 4.

Postad 28 December 2011 - 11:46

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Ja, grenade tagging har blivit svårare, håller med dig Zoiler. Går för det mesta inte att sätta dessa på för uppenbara ställen. Är fienden osäker så kastar han ju bara in en smoke så exploderar alla minor i närheten.
Nej, det gäller att komma på nya finurliga ställen att sätta dom. Granater är alltid skoj.

Det är ju grymt kul förresten att tex låta en fiende sätta några skott i dig så han vet att du är skadad och att han har övertaget. Detta triggar allas blodslust! Sen låtsas man fly, blir troligtvis jagad, och då leder man honom rakt in i en taggad granat. Party!! =)

Redigerat av SejLax, 28 December 2011 - 11:49.

Postad 28 December 2011 - 12:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Det är ju grymt kul förresten att tex låta en fiende sätta några skott i dig så han vet att du är skadad och att han har övertaget. Detta triggar allas blodslust! Sen låtsas man fly, blir troligtvis jagad, och då leder man honom rakt in i en taggad granat. Party!! =)

Verkligen, jag gillar mind games. Spelet är ju så ljudbaserat så man kan oftast höra om en fiende kommer rusandes eller om han står gömd någonstans. Jag brukar låtsas att jag inte ser en fiende och gå lugnt bakom hörnet när jag vet att han är på väg eller låtsas skjuta mot ett annat ställe, sedan vänder jag och står redo med sawed off när han kommer rusandes ^_^

En gång på Trenches stod jag vid mortarn och visste att jag hade en gubbe gömd bakom mig. Så låtsades skjuta med mortarn och sure enough så kommer han springades på andra sidan - sawed off i nyllet ;D

En annan favorit är på Hotel, i början rusar ju typ alla mot snipern/pilbågen. Om man låtsas springa för att gå och vakta pilbågen men egentligen ställer sig och vaktar på andra sidan så får man ofta någon gratiskill för att folk tror att de är smarta och försöker ta andra vägen och komma runt =P.

Redigerat av Zoiler, 28 December 2011 - 12:52.

Postad 28 December 2011 - 18:46

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

[...] sedan vänder jag och står redo med sawed off när han kommer rusandes ^_^

Hörde från någon att sawed off "kräver ingen skill alls". :P

Postad 29 December 2011 - 01:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Hehe, nej det gör det ju inte, det är att lura dem som är svårt - sen är saken biff ;)

Men jag tröttnade på den nerfade skiten idag så jag gick över till gnasher istället, funka perfa. Sen att jag kom i sämsta laget under 4 timmars spelande förutom några strömatcher är en annan femma, jag förstår inte hur spelet konsekvent kan sätta mig bland de absolut sämsta som precis fått spelet eller lvl 100 som fortfarande inte fattat hur man spelar.

Alltså, jag får ganska mycket plus i varje match och vi förlorar i stort sett hela tiden. Jag överdriver inte ens, det är verkligen så sjukt orättvis matchmaking. Min W/L-ratio går helt åt fanders.

Nu är det aldrig någon som spelar från MHB så jag har börjat titta på att friendlista okända spelare som man spelat bra med i diverse matcher. Måste ju f-n få lite riktigt teamplay innan Gears 4 kommer.

Idag lyssnade jag på första normala personen som snackade också. Det var helt sjukt, de pratade normalt och förklarade saker för varandra och skrek inte en enda gång. Jag har aldrig hört något liknande. Inte en enda brittisk svordom. Blev nästan lite rädd.

Postad 29 December 2011 - 20:06

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
Någon som är intresserad av att fixa ett par av achievementsen som var i nya DLC'n? Syftar då givetvis på de där man behöver vara 4 eller 5 som spelar.

Har själv en genomspelning i arcade mode samt 4p co-op i nya kampanjdelen.

Horde med 5 spelare där alla ska vara nån ur Zeta

Döda COG's med Elite Maulern's sköld vilket kräver minst 3 spelare då player 3 och 4 blir Maulern.

Foreshadowing - Execute Mihn 10 ggr med RAAM i multiplayer - helt klart den drygaste då ta mig fan INGEN spelar som kinesen. Jag var han ett par dagar för att hjälpa andra med cheevon men det var inte alltid kul att ha en hel armé med RAAM's efter en 24/7. Finns vissa sätt att boosta denna men jag har inte kollat närmare på detta.

Finns det nåt intresse så kan vi väl styra upp en tid för detta.

Postad 30 December 2011 - 13:39

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Verkligen, jag gillar mind games. Spelet är ju så ljudbaserat så man kan oftast höra om en fiende kommer rusandes eller om han står gömd någonstans. Jag brukar låtsas att jag inte ser en fiende och gå lugnt bakom hörnet när jag vet att han är på väg eller låtsas skjuta mot ett annat ställe, sedan vänder jag och står redo med sawed off när han kommer rusandes ^_^

En gång på Trenches stod jag vid mortarn och visste att jag hade en gubbe gömd bakom mig. Så låtsades skjuta med mortarn och sure enough så kommer han springades på andra sidan - sawed off i nyllet ;D

En annan favorit är på Hotel, i början rusar ju typ alla mot snipern/pilbågen. Om man låtsas springa för att gå och vakta pilbågen men egentligen ställer sig och vaktar på andra sidan så får man ofta någon gratiskill för att folk tror att de är smarta och försöker ta andra vägen och komma runt =P.

Ja, det är mycket detta som är så skoj med Gears of War och 3e persons perspektivet. Jag hör från en del nybörjare att det är "fusk" att man ser bakom hörn osv..."FPS ÄGER !!xxxXXx" Ja, ni vet...

Men 3e person tillåter så mycket häftiga moment som Epic verkligen lyckats ta fram på ett bra sätt.

Någon som är intresserad av att fixa ett par av achievementsen som var i nya DLC'n? Syftar då givetvis på de där man behöver vara 4 eller 5 som spelar.

Har själv en genomspelning i arcade mode samt 4p co-op i nya kampanjdelen.

Horde med 5 spelare där alla ska vara nån ur Zeta

Döda COG's med Elite Maulern's sköld vilket kräver minst 3 spelare då player 3 och 4 blir Maulern.

Foreshadowing - Execute Mihn 10 ggr med RAAM i multiplayer - helt klart den drygaste då ta mig fan INGEN spelar som kinesen. Jag var han ett par dagar för att hjälpa andra med cheevon men det var inte alltid kul att ha en hel armé med RAAM's efter en 24/7. Finns vissa sätt att boosta denna men jag har inte kollat närmare på detta.

Finns det nåt intresse så kan vi väl styra upp en tid för detta.

Det där låter intessant. Jag är på!

Postad 30 December 2011 - 13:43

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Idag kostar season pass 1800 msp istället för 2400. Bara idag!

Har inte köpt nåt DLC än så det passar bra. Är sugen på Raam-dlct. Nästa map pack har jag läst ska kosta 800 mspoints och det vill man ju ha så season pass för 1800 känns som ett okej pris.

Redigerat av SejLax, 30 December 2011 - 13:43.

Postad 30 December 2011 - 13:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Hmm, nja. Känns inte nödvändigt. Trodde det skulle kosta mindre.

Postad 31 December 2011 - 02:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Gick ju väldigt bra idag. Vi får göra så bra vi kan efter förutsättningarna helt enkelt. Inte helt lätt när spelet inte tillåter oss att spela fler än två i samma party men å andra sidan kanske det hade varit tråkigt att spela 4 och dominera allt. Samtidigt vill jag undvika matcher som sista skitmatchen där det blir 2 mot 5, datorerna ska bort ur lagen.

Det hade varit bättre om bottarna inte ens var med, de själv ju bara ens liv liksom. Något att tänka på till Gears 4. Eller så kan de programmera bättre AI.

Postad 03 January 2012 - 09:45

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
hade en sjukt bra kväll igår.. körde King of the hill som vanligt. Rätt vare e så kommer jag upp i 55 kills, i andra laget så är det en kille med 59 kills när det är slut, 13000 härliga pooäng inspelade.. matchen efter så hamnar vi i samma lag och röjde rätt bra ihop i kommande 3-4 matcher!! :)

Postad 03 January 2012 - 10:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Nice, bästa jag fått i en vanlig tdm-match är runt 10 000 (utan bonusexp då).

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.