Jag fattar inte hur jag inte kan märka sånt... Ifs kommer jag ifrån Jak & Daxter 2 och inte Rayman, så kontrasten är kanske inte lika stor för mig, men jag tyckte att Giana Sisters började helt okej. Svårighetsgraden stegrar dock oerhört fort tycker jag. Första banan dog jag kanske 2ggr, andra banan 5ggr, fjärde banan 17ggr och femte banan 72ggrHmm, giana sisters har kass prestanda. Låg framerate och screentearing. Kontrollen känns lite off också
Är man van raymans prestanda känns inte detta så kul..
PSN+ (Playstation Plus)
Postad 28 September 2013 - 00:25
Postad 28 September 2013 - 05:12
Postad 29 September 2013 - 17:37
Läste lite om det och som jag förstod det så är det alltså någon slags Complete Edition? Med både originalspelet och extra DLC. Någon som tagit hem det och kan bekräfta detta?Dark Arisen. Så, universum vill verkligen att jag ska spela det. Will do.
Dragon's Dogma, entitled Dark Arisen, was released for PlayStation 3 and Xbox 360 on April 23, 2013. Dark Arisen is not considered DLC, but rather an enhanced version of the original game with additional features and the new Bitterblack Isle zone to explore. One does not need to own the original game to play Dark Arisen, as the original game is included on both physical and digital versions.A full expansion to
Postad 30 September 2013 - 08:15
Hmm, giana sisters har kass prestanda. Låg framerate och screentearing. Kontrollen känns lite off också
Är man van raymans prestanda känns inte detta så kul..
Inget jag hängde upp mig på, är man van vid att sitta o kolla på fru och barn som spelar Lego-spel i timmar så flöt GS på smärtfritt i jämförelse
Postad 30 September 2013 - 17:41
Det stämmer. Jag får motstånd vid lvl 72 så det är end game "DLC".Läste lite om det och som jag förstod det så är det alltså någon slags Complete Edition? Med både originalspelet och extra DLC. Någon som tagit hem det och kan bekräfta detta?
Redigerat av Unregisterede32cf070, 30 September 2013 - 17:41.
Postad 30 September 2013 - 19:29
Postad 30 September 2013 - 19:32
Bra, då ska jag nog lägga den i Downloads. Så man kan ta hem det om man blir sugenDet stämmer. Jag får motstånd vid lvl 72 så det är end game "DLC".
Postad 30 September 2013 - 20:50
Touch my Katamari (lol!!!Typiskt att det intekom några Vita-spel denna månaden, nu när man väl köpt ett Vita...
Det tycker jag. Jag hade glömt hur mycket jag tycker om Dragon's Dogma. Hoppas på en uppföljare till PS4.Bra, då ska jag nog lägga den i Downloads. Så man kan ta hem det om man blir sugen
Redigerat av Unregisterede32cf070, 30 September 2013 - 20:48.
Postad 01 October 2013 - 08:12
Kom inte de förra månaden?Touch my Katamari (lol!!!
) och Tekken/Street Fighter?
Postad 01 October 2013 - 10:07
Kom inte de förra månaden?
Nja, beror på hur man ser på saken. De är spelen för oktober men "släpptes" till PS+ i förra veckan.
http://blog.eu.plays...n-lead-the-way/
Postad 01 October 2013 - 13:29
Menade att de släpptes för September, inte i September.Nja, beror på hur man ser på saken. De är spelen för oktober men "släpptes" till PS+ i förra veckan.
http://blog.eu.plays...n-lead-the-way/
Men får tanka de ikväll
Postad 11 October 2013 - 12:49
Har inte spelat något av de spelen för november.Leaving PS+:
23. October: Far Cry 3
23. October: Mafia 2
23. October: Spec Ops The Line
23. October: Street Fighter X Tekken
23. October: Touch My Katamari
Coming to PS+
23. October: Metal Gear Rising: Revengeance
23. October: Remember Me
23. October: Oddworld Stranger's Wrath (Vita)
23. October: MotorStorm RC (Vita)
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 October 2013 - 12:51.
Postad 11 October 2013 - 15:51
Störde mig dock på Oddworld på PS3, så det blir nog bara ett Vita-spel och alla PS3-spel för mig
Postad 11 October 2013 - 16:51
Värt att spela igenom alltså?Fan jag som köpt och spelade klart Remember Me igår.
Postad 11 October 2013 - 17:23
Postad 11 October 2013 - 17:27
Postad 11 October 2013 - 17:31
Postad 11 October 2013 - 17:31
Postad 11 October 2013 - 22:24
Postad 13 October 2013 - 09:34
Redigerat av Glidtassen, 13 October 2013 - 10:38.
Postad 13 October 2013 - 09:57
Ja, till psn+ dvs.
Redigerat av Zartok, 13 October 2013 - 09:57.
Postad 13 October 2013 - 10:58
Kommer nog att behålla min PS3:a ett år till. Jag ser inga direkta fördelar med att ta del av PS4 just nu. Det är inte tillräckligt stora innovationer på gång för att locka en "casual gamer, som närmar sig 40 strecket
Visst kommer spelen bli mer avancerade, men där sitter inte flaskhalsen för mig idag. Bristen på spännande koncept i spelindustrin har gjort att mitt intresse tacklat av. Jag har blivit mer av en less is more-kille där det roligaste spelet jag kört på länge var LIMBO. Animaitoner och layouts förbättras ideligen på dagens spel, men många är så pass linjära och man behöver sällan grubbla på egen hand.
Jag skaffar en PS4 dag ett men behåller ändå min PS3 ett tag till. Det kommer att dröja ett tag innan den har spelat ut sin roll helt, men jag ser ingen anledning till att vänta med att skaffa en PS4 för det. Bland annat vill jag inte behöva nöja mig med PS3-versionen av ett spel som Watch Dogs.
Postad 14 October 2013 - 10:11
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 14 October 2013 - 10:13.
Postad 14 October 2013 - 10:56
Postad 17 October 2013 - 11:11
http://blog.eu.plays...member-me-more/
From this month PlayStation Plus membership users will be given access to two PlayStation 3 titles. The PS Vita monthly updates are remaining the same and members will have access to two new PS Vita titles every month. Good news is that with the impeding launch of PS4, the great news for PS Plus members is that existing membership automatically covers PS4 as well as PS3 and PS Vita, so watch this space!”
Redigerat av Christopher_A, 17 October 2013 - 11:11.
Postad 18 October 2013 - 11:09
Så man kan bygga upp ett litet lager innan man köper själva maskinen
Postad 18 October 2013 - 11:14
Postad 18 October 2013 - 11:16
Visst borde man kunna "köpa" ps4-spelen i PS+ även innan man skaffat en?
Så man kan bygga upp ett litet lager innan man köper själva maskinen
det går redan att förboka Knack och Warframe i US PSN
gissar på att vi kan börja förboka spel om ca 2 veckor
Varför? Väntar du med att köpa dom så finns chansen att dom gått ner i pris.
om man väntar ett par månader kanske
kanske blir en liten rea på PSN över julhelgen men annars kommer nog priserna vara ganska fasta pga det låga antalet spel nu i början
Postad 18 October 2013 - 11:35
Postad 18 October 2013 - 11:41
Ja men vita spelen laddas ju ner på PS3:an, frågan är om man kan starta nerladdningen & avbryta av PS4 spel på PS3 så att man har tillgång tillDet jag tror pko undrar över är om man kommer kunna ta del av spelen som ingår i PS+ utan att äga ett PS4. Jag tror det kommer att gå med tanke på att det går med nuvarande konsoler som ingår i PS+ (jag har gjort det med Vita-spelen, men äger ingen Vita).
dom när PS4:an köps.
Postad 18 October 2013 - 11:53
Postad 18 October 2013 - 12:14
varför hålla på med den urusla PSN store på konsolen när man kan använda den lite bättre SEN-store på webben?Ja men vita spelen laddas ju ner på PS3:an, frågan är om man kan starta nerladdningen & avbryta av PS4 spel på PS3 så att man har tillgång till
dom när PS4:an köps.
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/sv-se/home/spel
och ja, man kommer kunna "aktivera" ps4-spel även om man inte har en PS4. Precis som man idag kan göra med Vitaspel eller PS3-spel om man inte har någon av de konsolerna.
Redigerat av Christopher_A, 18 October 2013 - 12:15.
Postad 18 October 2013 - 16:05
Det jag tror pko undrar över är om man kommer kunna ta del av spelen som ingår i PS+ utan att äga ett PS4. Jag tror det kommer att gå med tanke på att det går med nuvarande konsoler som ingår i PS+ (jag har gjort det med Vita-spelen, men äger ingen Vita).
Ja det var "gratisspelen" jag tänkte mig (fast det är väl snarare en sorts hyrspel egentligen). Kan nog vara värt att hålla koll på ps+ när ps4an släpps, kan tänka mig att de kommer att försöka pusha ps+ ganska hårt och få det att verka (än mer) prisvärt för nya ps4-ägare
Postad 18 October 2013 - 19:07
varför hålla på med den urusla PSN store på konsolen när man kan använda den lite bättre SEN-store på webben?
https://store.sonyen...sv-se/home/spel
och ja, man kommer kunna "aktivera" ps4-spel även om man inte har en PS4. Precis som man idag kan göra med Vitaspel eller PS3-spel om man inte har någon av de konsolerna.
SEN-store via PC funkar inte alls för mig. Den vill att jag skall betala över 1200kr för gratis spelen denna månad. Via PS3:an så fungerar det normalt.
Epic fail.
Postad 18 October 2013 - 21:29
SEN-store via PC funkar inte alls för mig. Den vill att jag skall betala över 1200kr för gratis spelen denna månad. Via PS3:an så fungerar det normalt.
Epic fail.
Vilka spel syftar du på...inte de som "släpps" den 23/10?
Postad 19 October 2013 - 07:14
Vilka spel syftar du på...inte de som "släpps" den 23/10?
Nej, utan Farcry 3, Giana sisters m.m..
Postad 19 October 2013 - 08:04
Funkar finfint via PC för mig...Nej, utan Farcry 3, Giana sisters m.m..
Dum fråga, går du rätt väg till spelen?
Postad 19 October 2013 - 08:08
testat olika webläsare?SEN-store via PC funkar inte alls för mig. Den vill att jag skall betala över 1200kr för gratis spelen denna månad. Via PS3:an så fungerar det normalt.
Epic fail.
loggar du in med rätt konto? (det du har plus på, om du har flera konton)
Postad 19 October 2013 - 11:36
Funkar finfint via PC för mig...
Dum fråga, går du rätt väg till spelen?
testat olika webläsare?
loggar du in med rätt konto? (det du har plus på, om du har flera konton)
Inloggad på det enda konto jag har. Jag går in via PS+ Collection. Lägger i varukorgen för att sedan mötas av "~1200kr kommer dras från ditt konto".
Tacka vet jag PS3:an store.
Postad 21 October 2013 - 17:22
Postad 21 October 2013 - 17:41
Det fungerar nog precis som när du köper andra saker i store's, dvs pengarna dras direkt. Sen får du köpa igen nästa månad....Tjena! Vet någon vad det innebär med att betala 65 kr i månaden eller betalar man in varje månad? eller dras det automatiskt??
Postad 21 October 2013 - 23:41
Tjena! Vet någon vad det innebär med att betala 65 kr i månaden eller betalar man in varje månad? eller dras det automatiskt??
det dras automatiskt tills man avbryter prenumerationen på tjänsten
mest prisvärt är så klart att betala för ett år (480kr), sen fyller man på när de kommer med erbjudanden (brukar ligga på runt 360kr) på plus vilket sker några gånger per år så slipper man att betala fullkostnad när prenumerationen förnyas
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
85 bilder
36 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?