Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Viasats Viaplay - är det något att ha?

2857 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 april 2013 - 21:14

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3 278 inlägg
  • 0

De har skrivit på sin Facebook-sida att det är något som ska komma i en framtida uppdatering.

Hoppas det kommer snart :-) håller på att testa en hel del Android Smart boxar och nu kan jag inte koppla upp mer :-( men det tar nån vecka innan nästa box kommer

Postad 03 april 2013 - 10:56

ruva
  • ruva
  • Mästare

• 2 789 inlägg
  • 0
Hjälpte mig inte igår kväll. Fy vad sur jag var och kommer leta efter andra kanaler i framtiden som sopcast mm. De kan aldrig konkurrera med lagliga alternativ så länge Media industrin håller på med dessa dumheter.

Postad 02 maj 2013 - 21:27

MrAssov
  • MrAssov
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Nu finns det 29 kanaler via viaplay box (inklusive 4 erotik kanaler)
http://viaplay.se/viaplayboxen/specs

Någon på viaplay community påstår sig även få in följande kanaler:
Tv4 sport, sjuan, cnn, cn, boomerang , bbc news , två danska HD kanaler etc.
https://c.getsatisfa..._channels-rcmsz
Någon demo-testare som kan bekräfta?

Redigerat av MrAssov, 02 maj 2013 - 21:28.

Postad 04 maj 2013 - 10:30

MrAssov
  • MrAssov
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
viasat svarar på följande sätt på facebook:

För närvarande har jag ingen information angående om vi kommer få några nya kanaler till boxen inom kort eller inte.
Vad gäller de kanaler som personen hade fått in har vi inte kunnat bekräfta det hela och vad det beror på,
men det är inte kanaler man egentligen ska få in i boxen i dagsläget.

Mvh Simon
Viaplay Support

Postad 04 maj 2013 - 15:55

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1 590 inlägg
  • 0
är det fortfarande problem med videokvaliteten på viaplay?

upplevde så dålig strömkvalitet sist jag prenumererade (fram till jul) att jag sa upp abbonemanget (såg via PS3, dator och ipad)

Postad 05 maj 2013 - 12:43

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0

är det fortfarande problem med videokvaliteten på viaplay?

upplevde så dålig strömkvalitet sist jag prenumererade (fram till jul) att jag sa upp abbonemanget (såg via PS3, dator och ipad)

Det är rätt sunkig kvalitet ja. HD innebär tydligen 3Mbits hastighet (iaf om man streamar via webläsaren eller xbox, har ej viaplay-boxen). Filmer ser riktigt gryniga och suddiga ut på min 37"-tv. Bitvisa problem med buffring av video när det är hög belastning, som senast i Champions League-semifinalerna, men det var inte så farligt som det varit tidigare. Om det inte vore för sporten jag är beroende av så skulle jag aldrig röra Viaplay.

edit: loggade in nu för att dubbelkolla och det verkar tydligen vara olika strömkvalitet för HD, eller så har de skrivit fel på en tidigare film jag såg som skulle varit i HD. För nu är det "fantastiska" 5.2 Mbit! Aningen bättre, men HD. Njaä.

Redigerat av jayreso, 05 maj 2013 - 12:46.

Postad 05 maj 2013 - 12:59

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10 990 inlägg
  • 0
Jag får iaf ut hd från iPad till Apple tv, det fick man inte förut. Bra jobbat viaplay:)

Postad 06 maj 2013 - 07:41

Stringfellow
  • Stringfellow
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0
Sämre kvalitet via Viaplay som skulle strömma TV6 HD än standard TV6 under CL-semifinalerna.

Postad 16 maj 2013 - 16:17

Mrhoyt
  • Mrhoyt
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Kan man inte pausa sitt abonnemang längre, surt då man inte tittar lika mycket under sommaren...

Postad 17 maj 2013 - 00:01

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0

Kan man inte pausa sitt abonnemang längre, surt då man inte tittar lika mycket under sommaren...

Nä funktionen verkar numera borttagen på hemsidan, hade själv tänkt pausa efter Stanley cup slutspelet. Dom vill väl att man avslutar det för att sedan börja på nytt med den högre månadsavgiften.

Postad 31 maj 2013 - 21:05

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Är jag ensam i upplevelsen att applikationen inte minns var man slutade titta?

Har återupptagit ett avsnitt av Spartacus flera gånger och de flesta gånger får jag själv manuellt scrolla till där jag lämnade av.

Postad 31 maj 2013 - 21:59

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10 990 inlägg
  • 0
Tråkigt beslut ev..

http://www.lfc.nu/#!nyheter/26103

Postad 01 juni 2013 - 04:27

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1 954 inlägg
  • 0

Tråkigt beslut ev..

Verkar stämma, står på flera ställen. Bl a:

http://www.aftonblad...icle16882859.ab

/Fredrik

Postad 01 juni 2013 - 12:31

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0

Tråkigt beslut ev..

Som Aston Villa-fan behöver jag inte fundera på om jag skall köpa viaplay eller inte i höst då. Tråkigt besked för oss som inte håller på "de stora klubbarna".

Postad 02 juni 2013 - 12:52

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 297 inlägg
  • 0
Går det se fotboll via Viaplay. Såg championsleague finalen och de körde 15 fps oavsett streamkvalitet??? 24p strobe effekt till max!

Postad 04 juni 2013 - 07:31

Stringfellow
  • Stringfellow
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0

Går det se fotboll via Viaplay. Såg championsleague finalen och de körde 15 fps oavsett streamkvalitet??? 24p strobe effekt till max!

Nej, det går inte att se fotboll på Viaplay. Betydligt sämre än SD-TV och det är frame-raten som är det stora problemet. Inget jag skulle betala för.

Postad 05 juni 2013 - 20:51

Unregistered162545b7
  • Unregistered162545b7
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
Såg på Viasats hemsida att det "kan" skilja i utbudet mellan olika enheter. Vet någon hur det är med sportsändningarna, finns allt som finns på viaplay.se även i Viaplay om jag kopplar upp min digital-tvbox?

Postad 05 juni 2013 - 21:33

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10 990 inlägg
  • 0

Nej, det går inte att se fotboll på Viaplay. Betydligt sämre än SD-TV och det är frame-raten som är det stora problemet. Inget jag skulle betala för.

Vad kör du med för enhet då? Jag har bättre bild på vissa kanaler via AirPlay/skärmdubblering än sd kanalerna. Värt varenda krona..Numera får man även fotbollen i hd, vilket inte var fallet förut:)

Postad 05 juni 2013 - 22:03

gorby
  • gorby
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0

Annan "sport" funkar lika dåligt, tex F1-sändningarna. Ryckigt och usel bild. OCH > 2 min fördröjning. Skitkul att titta på tv-sändningen och sedan parallellt försöka hålla koll på varvtider eller position via extrakanalerna på paddan. :-(

Sa upp det direkt, vilket skit!

Postad 05 juni 2013 - 22:11

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

• 1 174 inlägg
  • 0
Inget 5.1-ljud hos Viaplay heller

Postad 05 juni 2013 - 22:47

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 297 inlägg
  • 0

Annan "sport" funkar lika dåligt, tex F1-sändningarna. Ryckigt och usel bild. OCH > 2 min fördröjning. Skitkul att titta på tv-sändningen och sedan parallellt försöka hålla koll på varvtider eller position via extrakanalerna på paddan. :-(

Sa upp det direkt, vilket skit!

F1 har jag upplevt vart lite bättre. Men allting är ju relativt...

Postad 06 juni 2013 - 16:34

keb
  • keb
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Inga problem med fotboll här. Paddan eller iphonen till atv 3 och jag har bättre bild än Viasat fotboll Hd hos Telia. Vid finaler med många tittare kan det dock vara kasst stundtals. Kan tillägga att med appen i mitt LG system så ser det för jä.... ut.

Redigerat av keb, 06 juni 2013 - 16:37.

Postad 07 juni 2013 - 07:51

Unregistered8cb13de7
  • Unregistered8cb13de7
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0
Läste en intervju på idg med nån nisse från viaplay, som skröt med att de "inte har någon it-chef" och att "allt vi gör är it" samt "vi gör allting själv". Med tanke på min upplevelse av viaplays tjänster är min rekommendation att man outsourcar allt som har med teknik att göra med snarast, eller licensierar redan bef. distributionsteknik och koncentrerar sig på innehåll och affärsmodeller. Jag anser det är smått otroligt att varje kanal (svt, tv3, 4, 5 etc) ska hitta på sin egen variant av distributionsplattform, något som ingen verkar klara av något vidare. Alla har svagheter verkar det som, några finns inte för alla enheter, någon har dålig bitstream etc etc etc.

Nej, låt något företag som KAN teknik utveckla viewers för alla plattformar som finns, sen kör man denna plattform på licens och gör så pass mycket visuella kustomiseringar att det upplevs som sin "egen", då hade det sett mycket bättre ut idag tror jag. Jag testade t.ex. viaplays xbox-tjänst och den var rena skämtet, bland det fulaste och buggigaste jag sett, undrar jag man alls visste vad pivot-menyer var, och hur man ska designa något i metro. Och att det tog uppåt en minut att komma upp i HD från det man snabbspolat lite gjorde upplevelsen outhärdlig.

/S

Postad 07 juni 2013 - 10:27

Kullre
  • Kullre
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0

Läste en intervju på idg med nån nisse från viaplay, som skröt med att de "inte har någon it-chef" och att "allt vi gör är it" samt "vi gör allting själv". Med tanke på min upplevelse av viaplays tjänster är min rekommendation att man outsourcar allt som har med teknik att göra med snarast, eller licensierar redan bef. distributionsteknik och koncentrerar sig på innehåll och affärsmodeller. Jag anser det är smått otroligt att varje kanal (svt, tv3, 4, 5 etc) ska hitta på sin egen variant av distributionsplattform, något som ingen verkar klara av något vidare. Alla har svagheter verkar det som, några finns inte för alla enheter, någon har dålig bitstream etc etc etc.

Nej, låt något företag som KAN teknik utveckla viewers för alla plattformar som finns, sen kör man denna plattform på licens och gör så pass mycket visuella kustomiseringar att det upplevs som sin "egen", då hade det sett mycket bättre ut idag tror jag. Jag testade t.ex. viaplays xbox-tjänst och den var rena skämtet, bland det fulaste och buggigaste jag sett, undrar jag man alls visste vad pivot-menyer var, och hur man ska designa något i metro. Och att det tog uppåt en minut att komma upp i HD från det man snabbspolat lite gjorde upplevelsen outhärdlig.

/S

Amen, broder!

Postad 07 juni 2013 - 16:30

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10 990 inlägg
  • 0
Nu har jag kört F1 kvalet via paddan/Apple tv utan några som helst problem upp på duken. Hd är hd Inge annat:)

Amen, broder!

+1

Postad 08 juni 2013 - 10:07

Stringfellow
  • Stringfellow
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0

Vad kör du med för enhet då? Jag har bättre bild på vissa kanaler via AirPlay/skärmdubblering än sd kanalerna. Värt varenda krona..Numera får man även fotbollen i hd, vilket inte var fallet förut:)

Har testat både Panasonic-appen - katastrof, och iPad till ATV - rätt jävla dålig bild faktiskt.

Viasat Fotboll HD genom Comhem är ljusår bättre. Som sagt, hackandet i bilden är värst.

Postad 08 juni 2013 - 10:22

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1 954 inlägg
  • 1

Har testat både Panasonic-appen - katastrof, och iPad till ATV - rätt jävla dålig bild faktiskt.

Viasat Fotboll HD genom Comhem är ljusår bättre. Som sagt, hackandet i bilden är värst.

Håller med, testat allt jag kan. På enbart iMac, skärmdubblering iMac-ATV3, airplay från ipad-ATV3, Hdmi adapter ipad-receivern. Går inte kan komma ifrån hackandet.

Även ändrat hz på ATV men det blir ingen större skillnad. Är man som jag kräsen och har Canal Digital via parabol så ser man vilken enorm skillnad det är på flytet. Kanske inte är rätt att jämföra Viaplay med Canal Digital men ändå..

Studiosändningarna mellan matcherna när det visas Premier League är det klockren bild på men när matchen börjar så stör jag mig enormt på hacket när det går lite snabbare i matcherna.

Formel 1 som någon skrev om ovan går bra att kolla på, likaså golfen. Men fotbollen är jag extremt besviken på.

Har 100 Mbit och ser på 60 tums tv. På sovrums tvn (32 tum) är problemen inte lika tydliga av förståeliga själ.

/Fredrik

Postad 10 juni 2013 - 14:00

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Kan bekräfta att appen inte minns var man slutade. Enligt viasat/viaplay själva minns den "en liten stund".

Lol vilken dynga.

Postad 11 juni 2013 - 14:46

Unregistered162545b7
  • Unregistered162545b7
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
Genom vilka enheter går det att se live sport egentligen? Mobilen och webben vet jag att det funkar i, digitaltv-boxen däremot fick jag erfara att det inte funkar i...

Funkar det om man kör via någon av de kompatibla Bluray-spelarna? (På en TV utan smart-TV-funktioner)

Redigerat av Unregistered162545b7, 11 juni 2013 - 17:34.

Postad 16 juni 2013 - 14:31

no16
  • no16
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Komiskt ojämn bildkvalitet.
Via laptopen funkar det sanslöst dåligt. Ej tittbart.
Via iPad (senaste versionen) så fungerar det ibland bra, men alltför ofta dåligt.
Jag kollar mest golf, men appen varierar bildkvalitet hela tiden. Suck....
Ibland ser man ju knappt vem som är på green, än mindre bollen?

Jag har ändå 23-26 mbit in och stänger fan av allt annat. Obegripligt uselt.
Detta i kombo med höjda avgifteroch minskat antal PL matcher... Ptja....
Som ett extra slag i nyllet ska man ha inskaffa PS Plus för att se skiten via PS3an.
Netflix kräver ju inte det. Seriöst wtf?

Blir uppsägning efter US open.

Postad 01 juli 2013 - 23:46

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1 590 inlägg
  • 0
det ser ut som att Viaplay-appen har försvunnit från PSN Store på PS3

är det någon som vet varför?

Redigerat av Christopher_A, 01 juli 2013 - 23:47.

Postad 05 juli 2013 - 20:01

Unregisteredadafbd31
  • Unregisteredadafbd31
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Olof:

I dagsläget så är det lite svårt att ange ett specifikt datum för när denna funktion kommer tillbaka, men det är någonting vi arbetar väldigt hårt med att införa igen.

Vi önskar er en trevlig helg!

Mvh Alev
Viasat Support

Hej.

Ni skrev tidigare i tråden ett svar till mig (20/2 2012) att ni testat att ha arkiv 24h på F1 loppen men att det inte fungerade. Ni jobbade då hårt på att få tillbaka den möjligheten. Jag har nu skaffat viaplay oavsett den funktionen eller inte. Blev dock lite förvånad att fortfarande inte finns någon möjlighet att se sändningen i efterhand?! Det var ju trots allt över ett årsedan vi hördes om detta. Vore kul att få höra hur läget ser ut kring detta?

I övrigt tycker jag tjänsten är kanon och jag får bra bild även när jag är på ställen med sämre uppkoppling.

Tack

Postad 05 juli 2013 - 20:05

Unregisteredadafbd31
  • Unregisteredadafbd31
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

det ser ut som att Viaplay-appen har försvunnit från PSN Store på PS3

är det någon som vet varför?

Hej. Hade samma problem igår men det löste sig efter att jag uppdaterade mitt PS3 med senaste mjukvaran. Då dök den upp och funkar fint. Suger dock att du måste bli PlayStation Plus kund (480:-/år) för att kunna se sport utbudet i appen vilket är det enda jag ville komma åt.

Som vanligt vill alla ha en bit av kakan....

Postad 06 juli 2013 - 17:06

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
Vad kan man eg begära av en tjänst som trots att den lanserades för flera år sedan FORTFARANDE inte lyckats få till en "Spara användarnamn & lösenord" funktion som funkar på dator? Personligen skulle jag se det som ett minimikrav för att ens lansera en betaversion av en tjänst.

Håller annars med om att Viaplay, efter att ha gjort ett litet lyft för säg 6 månader sedan, nu verkar vara på väg nedåt igen. Ständigt hackande bild och övriga problem som rapporterats ovan. Och trots att jag uttryckligen säger att dom INTE ska skicka mig deras standardinstruktioner för att fixa Silverlight lokalt på min dator (är inte och har aldrig varit där problemen ligger) så skickar dom dem lik förbannat ändå. En liten stavningskurs vore inte heller fel för en del av de i kundtjänsten, t.ex. lära sig skillnaden mellan "enda" och "ända".

Postad 06 juli 2013 - 21:30

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
Försöker nu ikväll, för första gången på rätt länge, kolla en film på Viaplay och det funkar USELT. Bild får jag, men någon HD är det inte ens i närheten av, trot att jag har 10 gånger mer bandbredd (uppmätt) än de listar som krav. NetFlix från USA klarar SuperHD utan problem, svenska Viaplay klarar bara SD....pinsamt :(

Postad 07 juli 2013 - 23:32

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Ni som kör via ps3,kan nån skriva hur d fungerar för er,bildkvalite osv...funderar på att testa en månad

Postad 09 juli 2013 - 20:42

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2 625 inlägg
  • 0

Ni som kör via ps3,kan nån skriva hur d fungerar för er,bildkvalite osv...funderar på att testa en månad

Jag körde länge (upp mot ett år kanske) via datorn och tyckte att det var okej från början, inte HD och inte fritt från buffring men det var bättre än alla "fulstreamar" jag kollat på. Sedan blev det bättre och bättre, antagligen i takt med att viaplay ökade sin kapacitet. Sedan gick jag över till PS3an direkt när det kom till den. Oj, vilken skillnad det var. Bättre bild, trots att bilden är betydligt större. Dock kanske det inte är HD, men med beröm godkänt i min bok iaf. Sedan buffrar det knappt heller, det tar några sekunder för den att komma igång, sedan ytterligare några sekunder innan upplösningen kommer upp i rätt hastighet. Men efter det tror jag aldrig att jag varit med om mer än en buffring/match jag sett. Så jag är helnöjd med viaplay till PS3an :)

Postad 10 juli 2013 - 09:48

keenan
  • keenan
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Kör med viaplay boxen. Har en halvsvajig 24/3 uppkoppling men har absolut inget klaga på. Visst har det krånglat men då har det gjort det för alla. Vill jag ha perfekt lösning måste det juli typ parabol... Detta är ju via nätet och fler saker somkan krångla...

Postad 10 juli 2013 - 11:34

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0
Har kopplat anslutning via elnät mellan Adsl-modemet och router samt fast anslutning till Xboxen. Ca 12 mbit vid modemet så ingen raketanslutning direkt. Xboxen med Hdmi till receiver som matar vidare till Sammy TV. Viaplay funkar oklanderligt för min del, även med HD (som inte finns i Sammyappen för Viaplay. Skulle varit trevligt om det fanns dock). Kan även ha två andra streamar igång samtidigt. Det funkar faktiskt och det har hela tiden funkat fint. Kan vara lite grynigt en kort stund i böjan när den buffrar upp, samt ett felmeddelande i en film en gång, men mer är det inte. Helt ok HD (vet att det inte är helt på topp jämfört med BD, men klart bättre än vanlig SD).

Postad 17 juli 2013 - 10:14

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10 990 inlägg
  • 0
http://www.aftonblad...icle17144409.ab

Postad 17 juli 2013 - 11:23

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
Är det bara jag som tycker ViaPlay hackar mer än på länge nu om man kör i maxkvalite (allt över mellan)? Det är inte fel på mitt nätverk/dator/webbläsare/Windows8 app.

Postad 19 juli 2013 - 13:09

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
D hackar för mej på ps3 åxå...

Postad 20 juli 2013 - 21:44

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

• 2 453 inlägg
  • 0
Har viaplay i mitt utbud. Inga problem med funktionen via digitalboxen, via pc, eller appen på ios/android. Däremot kan man inte längre titta på viaplay i webläsaren med ipad/galaxy tab, detta gick förut. Nu står det något om rättigheter. Hur kan det skilja mellan webläsare på pc och surfplatta?

Måste man alltså köra appen på surfplatta numera? Appen har ju ett sämre utbud.

/Magnus

Postad 20 juli 2013 - 22:14

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10 990 inlägg
  • 0

Har viaplay i mitt utbud. Inga problem med funktionen via digitalboxen, via pc, eller appen på ios/android. Däremot kan man inte längre titta på viaplay i webläsaren med ipad/galaxy tab, detta gick förut. Nu står det något om rättigheter. Hur kan det skilja mellan webläsare på pc och surfplatta?

Måste man alltså köra appen på surfplatta numera? Appen har ju ett sämre utbud.

/Magnus

Det verkar så! Jag har heller inga problem med bildkvaliten genom iOS, iPad eller iMac:) Brukar faktiskt skärmdela upp på duken fast jag har viaplayboxen bara för att prova. No problema:)

Postad 20 juli 2013 - 22:19

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

• 2 453 inlägg
  • 0
Ja men du kan väl inte längre kolla på viaplay med webläsaren i ios längre? Det gick ju för ett par dagar sen.

Postad 20 juli 2013 - 22:22

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10 990 inlägg
  • 0

Ja men du kan väl inte längre kolla på viaplay med webläsaren i ios längre? Det gick ju för ett par dagar sen.

Nej det kan man inte som du skrev!

Postad 20 juli 2013 - 22:24

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

• 2 453 inlägg
  • 0
Hmm...

Har inte läst något från viasat att det skulle försvinna. Tycker webversionen är bättre.

Postad 20 juli 2013 - 22:28

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10 990 inlägg
  • 0

Hmm...

Har inte läst något från viasat att det skulle försvinna. Tycker webversionen är bättre.

Jag själv använder appen. Har man en Apple tv och iPad av senare modell kan man vid skärmdelning gå förbi rättigheterna. Kanske inte är samma utbud som vid datorn ändå? Har jag inte tänkt på..

Postad 21 juli 2013 - 12:03

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Skaplig utbud,teknik sidan krävs d nog en hel del förbättringar. Varför har man t.ex inte hd kategori på samsung smart tv?

Postad 26 juli 2013 - 13:43

Unregisteredd50e3ce3
  • Unregisteredd50e3ce3
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Fotbollsallsvenskan till Viaplay:

http://www.expressen...ndas-i-viaplay/

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.