Hejsan gott folk! Har möjlighet att få tag i ett ex redan imorgon. Kan man spela online redan då eller öppnar servrarna inte förrän på tisdag?
Dom har sagt att dom öppnar servrarna först på tisdag men det har jag svårt att tro, måndag kanske...
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 09 November 2012 - 13:53
Dom har sagt att dom öppnar servrarna först på tisdag men det har jag svårt att tro, måndag kanske... Postad 09 November 2012 - 13:58
Fan vad vi ska svära ikapp! Postad 09 November 2012 - 14:08
Eller hur Brittan....jag känner att jag är jävligt förbannad redan nu innan spelet ens har kommit.....;-)
Nu kommer det över mig...."eller hur.....troligt" Postad 09 November 2012 - 14:09 Det där låter som något jag skulle kunna säga... Postad 09 November 2012 - 14:12
Fast det hör vi ändå inte. Postad 09 November 2012 - 14:15
Härligt! Jag tycker vi bygger upp en aggression redan nu så vi är rejält förbannade på tisdag. Trolgtvis kommer det lagga röv också, så då har man en sak till att vara förbannad på! Postad 09 November 2012 - 14:21
Enligt mitt avtal med Trearch så öppnar servrarna när mitt IP försöker ansluta med deras servrar. Så ni får helt enkelt hoppas jag får det asap!
Postad 09 November 2012 - 15:23
Ganska trevlig video där man bla får reda på att flac jacket skyddar mot de där kastplanen (och sannolikt mot leksaksbilen)...
http://www.youtube.c...h?v=4JWmtZ6MvO0 Postad 09 November 2012 - 15:49
alla jävla killstreak . känns som man inte ens behöver ett eget vapen längre. räcker ju att man sitter still i ett hörn och ändå få en 30-40 kill.. boring
men det klart,, det är tråkigt så länge man inte har dom själv Postad 09 November 2012 - 16:15
Känns som jag kommer hålla mig ifrån PS3:an ikväll för att slippa se er andra sitta och spela blops >.<
Postad 09 November 2012 - 17:05
Till skillnad från S&D, där man bara sitter still i ett hörn och färre kills?
Som med allt annat då. Redigerat av OWC, 09 November 2012 - 17:06. Postad 09 November 2012 - 20:50
Fan va sur jag blir att vissa skickar ut spelet förtidigt. J-vla mojjar
Postad 09 November 2012 - 20:55
Servrarna verkar dock inte vara igång. Postad 09 November 2012 - 21:19
Kommer nog igång på måndag. Mitt spel från Electro World är skickat, så det borde dyka då. Lite sugen e man.........
Postad 09 November 2012 - 21:20 Det var därför jag la ner codandet efter MW2. Blev så jäkla frustrerad när det var airtrikes, pavelows, predatormissiler och annat skit uppe i luften, samtidigt!
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 09 November 2012 - 21:24. Postad 09 November 2012 - 22:20
Nä, servrarna är inte igång...
Har spelat mot dumma botar ett tag nu och i princip är samma spel som BLOPs fast lite bättre verkar det som. Lite bättre grafik, lite bättre ljud, lite mer skit i luften och lite mindre stepdans när man springer. Gillade man BLOPS lär man gilla det här. En killstreak som verkar grym är AGR tror jag den heter, som remote drone i MW3 fast lite annorlunda då man kan fjärrstyra den eller så kan den styra sig själv. Räcker väldigt länge verkar det som. Dessutom kan man ha flera igång samtidigt.... Kartorna verkar ok, mycket gångar och alltid 3 ingångar till varje sniperrum osv. Dessutom verkar det vara svårt att QS, men nu är ju inte jag någon sniper-typ, så vi får väl se... Redigerat av what17ever, 09 November 2012 - 22:31. Postad 09 November 2012 - 23:02
Tydligen så är det jag gör "dragscoping" svårare, så det är ungefär tvärtemot blops ettan. Då var man ju tvungen att "Dragscopa" Nu är det enligt många som varit och testat spelet (youtubers samt en som jag känner irl) sa att det är enklare att träffa targeten normalt. I.e sikta rakt på dem. Men samtidigt har dem fixat 'swayen' och tagit bort att det som är "aim assist" inte finns med så 12åringar int kan kötta runt och bara äga folk. Postad 10 November 2012 - 01:19
Å nu var servrarna uppe!
Först till lvl 2? Synd man har ölat hej vilt ikväll trodde inte servrarna skulle vara uppe förrens sön/mån Redigerat av frass3, 10 November 2012 - 01:26. Postad 10 November 2012 - 09:34
Nu får ni skriva lite mer. Har ni hittat några roliga vapen? Hur funkar pick 10 och wildcards i praktiken?
Inte alls avis. Vi har faktiskt dubbel XP på MW3 denna helgen. H U R R A A A A ! ! ! Postad 10 November 2012 - 10:01
Hoppas Elgiganten kommer att få en dildo modell "el gigante" uppkörd nånstans som straff för detta. Lita på att arga mail kommer skickas och insändare kommer att skrivas.
/Upprörd pensionär. Det var bättre förr. (Och kvinnor skall ha kjol och inte köra bil.) Postad 10 November 2012 - 10:03
Är det sån där skit där man verkligen måste sikta mitt på kroppen som i första ? Jag hade problem med det kommer jag ihåg Kändes som alla sprang omkring med juggernaut Postad 10 November 2012 - 10:06 Skulle inte förvåna mig om alla stats resettas på Tisdag. Postad 10 November 2012 - 10:54
/Upprörd pensionär. Det var bättre förr. (Och kvinnor skall ha kjol och inte köra bil.)
HAHAH underbart Postad 10 November 2012 - 11:40
Haha, älskar att man blir äldre så man kan bli en grympy old man! Postad 10 November 2012 - 12:27
Vi är nog alla grumpy iaf, ålder är bata en siffra!
tur att jag har mina 8-22 pass i helgen, annars hade jag haft gott om ilska att åka till giganten och smiska ur dom ett spel. Alternativt åka till 17 och smiska ur honom ett spel. bara han inte har större j*vla arrrrmarrrrr än mig, då skiter det sig fatalt XD Postad 10 November 2012 - 14:39
Om man HATADE blops då? Är det stor skillnad mot 1'an? Frasse du skriver ju att den specifika mw känslan saknas? Då antar jag att du inte spelade sönder dig på blops heller? Postad 10 November 2012 - 15:16
Jag tar tillbaks det jag sa att ljudet var lite bättre än BLOPS, det suger fortfarande...
Jag tycker det känns som BLOPS 1, men jag måste ge det lite mer tid...... Jag gillade inte heller BLOPS 1.. Edit: Jag har äran att meddela att jag har fått MHB's första frysning av BLOPS2, 2012-11-10, kl 15:19 Redigerat av what17ever, 10 November 2012 - 15:19. Postad 10 November 2012 - 15:30
psst... Det kanske är din minivee som inte orkar... Postad 10 November 2012 - 15:42 Pfft, den orkar med mer än mina öron eller grannar gör.... Vill du också ha en game-invite ? Postad 10 November 2012 - 15:42 Enda subben som skulle kunna anses vara en uppgradering är väl Rumble 8... Postad 10 November 2012 - 16:05
EPIC-ELLER? Postad 10 November 2012 - 17:59
Skönt att du klarat dig från de tre sistnämnda "problemen". Men dessvärre så drabbades jag av skiten mer eller mindre varje dag och hur trevliga personer jag än spelade med så blev upplevelsen inte bättre p.g.a majoriteten som förstörde allt. :-/ Men det tillhör de förflutna. Den 30nov så ska jag till polaren och testa BO2. Hoppas verkligen att det är något som faller mig i smaken. Då vet jag att vårt lilla gäng är åter på banan. Mina grannar däremot har nog tröttnat på mina könsord, slag i golv/väggar.. SD skiljer sig så mycket från de andra spelsätten. Jag föredrar HQ då de är mer action. Men självklart spelar jag allt. Vore tråkigt att låsa sig fast vid ett enda spelsätt. Postad 10 November 2012 - 18:23
Nya spelsätt hard point kanske är något för dig då, liknande hq, man ska hålla ett område som skiftar plats med jämna mellanrum.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |