Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Netflix!

3898 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 November 2012 - 22:44

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1610 inlägg
  • 0
I Metro-appen är det bara att dra fram menyn till höger på skärmen och klicka på förstoringsglaset så kan man i alla fall söka.

Alfabetisk lista tror jag inte finns.

Postad 07 November 2012 - 02:49

Unregistered9f5b1f70
  • Unregistered9f5b1f70
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Hur kolla man A-Ö bland filmerna på netflix? Eller går det bara titta efter genre?

Välj först genre så dyker det upp möjlighet till höger att sortera alfabetiskt.

Postad 07 November 2012 - 08:21

Unregistered2208
  • Unregistered2208
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Välj först genre så dyker det upp möjlighet till höger att sortera alfabetiskt.

Inte säkert att han tittar via datorn. Via t.ex. iPad kan man inte sortera och sökfunktionen fungera mycket dåligt. Som exempel kan vi ta filmen "Måndag Hela Veckan" som jag vet finns. Söker man på Bill Murray så kommer inget upp. Söker man på "Mån" så kommer inget upp. Söker man på "Månd" så kommer filmen plötsligt upp. Mycket dålig sökfunktion, som sagt.

Edit: Såg precis att det finns en uppdatering till appen. Ska bli intressant att se om det blivit någon förbättring.

Edit 2: Ingen förbättring.

Redigerat av Unregistered2208, 07 November 2012 - 08:30.

Postad 07 November 2012 - 08:50

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Inte säkert att han tittar via datorn. Via t.ex. iPad kan man inte sortera och sökfunktionen fungera mycket dåligt. Som exempel kan vi ta filmen "Måndag Hela Veckan" som jag vet finns. Söker man på Bill Murray så kommer inget upp. Söker man på "Mån" så kommer inget upp. Söker man på "Månd" så kommer filmen plötsligt upp. Mycket dålig sökfunktion, som sagt.

Edit: Såg precis att det finns en uppdatering till appen. Ska bli intressant att se om det blivit någon förbättring.

Finns en uppdatering för iphone också. Hoppas det löser problemet med att skärmen plötsligt blir svart när man stoppar en film.

Postad 07 November 2012 - 09:17

NiklasK
  • NiklasK
  • Lärjunge

• 452 inlägg
  • 0
Sökfunktionen uppfattar jag varierar beroende på plattform och enhet man använder. På Apple TV funkar sökfunktionen kanon och hela interfacet är grymt bra, enl mig mycket bättre än iPad och XBOX interface och vad mer som finns. Testa det.

/Niklas

Postad 07 November 2012 - 09:36

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Barnfilmer och -serier saknar i 9 av 10 fall svenska röster. Kul för min 3-åring.

Min erfarenhet är precis tvärtom, väldigt mycket av barnmaterialet är på svenska. Mina ungar (7 och 10) kan sitta och titta på serier i flera timmar och har inte klagat på att det inte finns svenska.

Går Netflix knackigt?

http://finance.yahoo...JpQHF8Asn7QtDMD

http://finance.yahoo.com/q?s=nflx

Postad 07 November 2012 - 09:47

Trhuster
  • Trhuster
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0

Jag använder i dagsläget både Netflix och Viaplay men kommer nog bara att ha kvar Viaplay. Kommer ju aldrig något nytt på Netflix. Var är alla blockbusters? Finns ju mest bara "direkt till video" och udda serier.

Jag kan hålla med om att Netflix släpar lite väl mycket på en del serier, men att det skulle vara udda serier kan jag inte hålla med om. Breaking Bad, Prison Break, Sons of Anarchy, Dexter, How i met your mother, Spartacus, Fringe, 24, Walking dead, Modern family är knappast udda serier.

Men sen så hoppas man ju såklart att dem breddar utbudet efter hand.

Postad 07 November 2012 - 11:11

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Min erfarenhet är precis tvärtom, väldigt mycket av barnmaterialet är på svenska. Mina ungar (7 och 10) kan sitta och titta på serier i flera timmar och har inte klagat på att det inte finns svenska.

Det är framförallt filmer som ej har svenskt tal. Serierna har jag inte märkt av några problem med.

Postad 07 November 2012 - 11:55

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Det är framförallt filmer som ej har svenskt tal. Serierna har jag inte märkt av några problem med.

Då är jag med.

Postad 07 November 2012 - 14:24

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0
Verkar som de har strul med textningen nu. Kan helt plötsligt inte se någon iallafall. Även om jag testar material jag sett text på innan.

Postad 07 November 2012 - 14:42

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

• 1195 inlägg
  • 0
Jag har kört NetFlix i lite drygt en vecka, först genom laptopen och sedan vi ATV 3, betydligt bättre bild från ATV 3. VIAPLAY har jag kört lite till och från sedan i våras, och nej VIAPLAY har aldrig lyckats ge mig bra bild eller flyt. Då har jag provat; VIAPLAY box, från laptopen och från iPad via Airplay. Inga problem med ljud-bild synk från ATV 3, dock har jag problem med VIASAT Sport kanalerna från mina TELIA iptv box. Min uppkoppling är fiber 100/10 och jag kör trådat till min ATV 3.

Sen som jag skrivit tidigare är content inte så mycket att hurra för, om jag bortser från filmer och serier för barn, där finns det myket som min 6.5 åring tycker om att titta på. Summerar jag det hela så är tjänsten värd de 79 kr som den kommer kosta efter årsskiftet.

EK

Redigerat av Unregisteredcec18524, 07 November 2012 - 14:49.

Postad 07 November 2012 - 15:12

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Verkar som de har strul med textningen nu. Kan helt plötsligt inte se någon iallafall. Även om jag testar material jag sett text på innan.

Hade samma problem men det funkar nu.

Postad 07 November 2012 - 15:58

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0
Har kommit tillbaka här med :)

Postad 07 November 2012 - 16:06

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0
man slipper hålla på att ställa in routern på US-DNS om man ställer in på A-TV direkt?

http://support.unblo...articles/291549

vill ju köra vanliga internet via vanlig DNS och inte trögDNS från andra sidan atlanten så det här känns som en bra lösning.

har min AppleTV bara för Netflix så jag bryr mig inte om allt annat innehåll

Postad 07 November 2012 - 16:59

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Det är lite konstigt tycker jag att ATV har vit undertext och andra enheter gul. Jag har tre utöver datorn och alla fyra har gul. Inte för att det stör mig men vad beror det på? Jag trodde att det beror på att netflixappen är "utformad" att visa gul text. För när alla fyra visar gul text så tror man ju inte att det beror på enheterna för i så fall borde någon av de fyra visa vit text. Tydligen har western digital också gul text, hur är det med panna och sammy, philips osv? iPhonen har med gul text

Nej, det är inte konstigt, orsaken till det är att det inte är Netflix som utvecklat appen till Apple TV:n utan Apple själva, så den använder ATV:ns default subtitling som är vit.

Barnfilmer och -serier saknar i 9 av 10 fall svenska röster. Kul för min 3-åring.

Jo, det kan ju vara tråkigt för barnet, men när jag växte upp så var väldigt få barnprogram textade eller dubbade och det ledde till en hög kompetens i engelska :)

Postad 07 November 2012 - 18:29

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
Har inte läst igenom alla inlägg, men jag läste i Hembiotidningen om att Spotify Premium-prenumeranter hade fri tillgång till Netflix året ut.
Någon som har mer info om detta?
Kunde inte hitta något på varken Spotifys hemsida eller Netflix hemsida...

Postad 07 November 2012 - 18:40

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

• 796 inlägg
  • 0

Har inte läst igenom alla inlägg, men jag läste i Hembiotidningen om att Spotify Premium-prenumeranter hade fri tillgång till Netflix året ut.

Erbjudandet gällde tyvärr bara om man registrerade sig på Netflix före den 21 oktober.

Redigerat av Unregistered1aa3c9f9, 07 November 2012 - 18:41.

Postad 07 November 2012 - 18:45

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

Prova den här länken man behöver inte ens ha spotify.

netflix.se/spotify

Postad 07 November 2012 - 19:21

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0

Prova den här länken man behöver inte ens ha spotify.

netflix.se/spotify

gå in på deras chat och hör efter, då ger de dig nog fritt året ut , jag fick det påstår de men det har inte ändrats något i kontot, där står 15 nov fortfarande. Får väl se:-)

Postad 07 November 2012 - 19:29

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0
Köpte en atv 3 och måste säga deras netflix app kissar ju på alla andra jag testat.(sony tv,boxee,ps3)

Postad 07 November 2012 - 21:07

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0
Utbudet behöver nog repa sig rejält inom en månad. De har premium run på Warner, resten är gammalt vilket på sätt och vis kan vara ok om det finns en gott om det, men det är ju ett väldigt begränsat utbud av film till och med detta.

Det kanske finns en plan för hur det hela skall breddas men efter en månad har man nog sett det man vill se om jag hårdrar lite tyvärr. Upplever tex att Viaplay har ett bättre utbud. Testar båda nu via erbjudanden.

Dock ligger Viaplay risigt till ändå med deras tokidé om att ha max fyra burkar reggade (som ramlar ut på användarsidan när du kör cc cleaner eller uppgraderar operativet, men ligger fortsatt låsta hos Viaplay). Netflix kan ju köra vilka burkar som helst bara en i taget. I Viaplay får man byta en var 3e månad.

Vidare är Netflix lösning överföringsmässigt och gränssnittsmässigt överlägset. Kopplade burken med Viaplay till tvn via HDMI fick hyfsad bildkvalitet men lite långsmal bild på filmen (typ 75% 16:9) utan att det gick alls att justera.

För min del får Netflix vara tills de trimmat upp utbudet och Viaplay får vara pga deras totalt superkassa och undermåliga hemsnickrade behörighetslösning och avsaknaden hittills av kompetent lösning för åtkomst på tex spelkonsoler och streamboxar som tex apple TV. Skall dock bli intressant att se hur det hela blir på Playstation 3 och Xbox 360 när de väl dyker upp.

Redigerat av kenta2, 07 November 2012 - 21:09.

Postad 07 November 2012 - 21:19

Trhuster
  • Trhuster
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0

Köpte en atv 3 och måste säga deras netflix app kissar ju på alla andra jag testat.(sony tv,boxee,ps3)

Intressant, vad är det som skiljer sig åt som gör den bättre? Jag tittar genom Wii och letar efter något annat och har enorma problem och bestämma mig.

Postad 07 November 2012 - 21:50

Unregistered2208
  • Unregistered2208
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Netflix kan ju köra vilka burkar som helst bara en i taget.

Två... det går att köra två streams samtidigt och med olika innehåll. Lillgrabben kollar ofta på tecknat på iPaden medan jag kollar på film eller någon serie via TV:n. Fungerar kanon. Något som Viaplay, Filmnet och HBO(?) bör ta efter.

Redigerat av Unregistered2208, 07 November 2012 - 21:51.

Postad 07 November 2012 - 22:21

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Två... det går att köra två streams samtidigt och med olika innehåll. Lillgrabben kollar ofta på tecknat på iPaden medan jag kollar på film eller någon serie via TV:n. Fungerar kanon. Något som Viaplay, Filmnet och HBO(?) bör ta efter.

funkar bra nu men inom 1 till 2 år ska du e att de inte funkar mer

Postad 07 November 2012 - 22:24

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 1

Säkert bara i början.
Sedan kommer de på att folk insett detta och delar ett abonnemang på 2 hushåll.

Postad 07 November 2012 - 23:26

Unregistered2208
  • Unregistered2208
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

funkar bra nu men inom 1 till 2 år ska du e att de inte funkar mer

Det tror jag inte då man anger det i sitt avtalsvillkor.

DU KAN TITTA DIREKT PÅ UPP TILL SEX UNIKA GODKÄNDA NETFLIX-KLARA ENHETER. DU HAR TILLSTÅND ATT TITTA DIREKT PÅ TVÅ SÅDANA ENHETER SAMTIDIGT, NÄR SOM HELST. För vissa abonnemang kan du titta direkt samtidigt på ytterligare Netflix-klara enheter inom ditt hushåll.

Postad 07 November 2012 - 23:41

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Det tror jag inte då man anger det i sitt avtalsvillkor.

jo vist men de kommer med tiden inse att folk delar tex familjer i mellan på ett konto

Postad 07 November 2012 - 23:50

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

jo vist men de kommer med tiden inse att folk delar tex familjer i mellan på ett konto

och du tror att de inte redan förstår det och har räknat med att det är så ?
Du kan trots allt inte vara mer än två som ser på vars en enhet samtidigt, så det har de nog kalkylerat
med genom denna begränsning.
Viaplay har 4 enheter och du kan se på alla 4 samtidigt

Postad 08 November 2012 - 01:15

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0
någon som använt unblock-us direkt på en appletv?

ska visst gå att ställa in direkt på enheten så att man kan se amerikanska netflix på atv-n utan att man behöver fippla med router

Postad 08 November 2012 - 01:44

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Jag gjorde i
Jag gjorde en inställning i min trådlösa router o vips har alla mina apparater tillgång till netflix mm.Har du gjort det?
Dock är min sony tv inge vidare på netflix,seg o dålig bild då funkar ps3 mycket bättre.

problemet med det är att man slöar ner allt i nätverket då allt går genom en USA-DNS, tycker det är bättre att ha det inställt på bara en enhet som jag har specifikt för netflix

Postad 08 November 2012 - 02:58

nautiqu3
  • nautiqu3
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0

problemet med det är att man slöar ner allt i nätverket då allt går genom en USA-DNS, tycker det är bättre att ha det inställt på bara en enhet som jag har specifikt för netflix

Fast man kan juh ändra bara DNS via t.ex. unblock-us.com och då slöar man inte ner sin ISP.

Postad 08 November 2012 - 08:21

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Slog ihop Netflix-trådarna till en.

Postad 08 November 2012 - 08:32

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0

någon som använt unblock-us direkt på en appletv?

ska visst gå att ställa in direkt på enheten så att man kan se amerikanska netflix på atv-n utan att man behöver fippla med router

Jepp funkar fint.

Postad 08 November 2012 - 09:22

Unregistered2208
  • Unregistered2208
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Viaplay har 4 enheter och du kan se på alla 4 samtidigt

Källa på detta. Mig veterligen så kan man bara titta på en stream på en enhet åt gången.

Postad 08 November 2012 - 09:23

NiklasK
  • NiklasK
  • Lärjunge

• 452 inlägg
  • 0
Samma här. Anger Unblock-US DNS info direkt i Apple TV:s nätverks inställningar. Funkar kanon.

Jepp funkar fint.

Postad 08 November 2012 - 09:39

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Samma här. Anger Unblock-US DNS info direkt i Apple TV:s nätverks inställningar. Funkar kanon.

har gjort det på min AppleTV och Boxee nu och det fungerar jättebra.
Intressant iaktagelse är att PS3-versionen och Boxee-versionen av Netflix ser exakt likadana ut förutom att boxee-versionen är lite stelare,
Fick en bonus på min boxee också, BBC iPlayer dök plötsligt upp som en app så nu har jag tillgång till en massa BBC-program.
Har en PS3a också men kör svenska netflix på den.

Redigerat av Christopher_A, 08 November 2012 - 09:40.

Postad 08 November 2012 - 09:57

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

• 796 inlägg
  • 0
Okej, det här med Unblock Us. Lite frågor. Här det den här tjänsten ni pratar om:

http://www.unblock-us.com/

Själv kör jag Netflix via Apple TV och vill också kunna använda den svenska versionen. Är det lätt att växla fram och tillbaka? Och jag har förstått det som att man kan använda sitt svenska konto för att logga in på USA-versionen, stämmer det?

Beklagar om svaren redan finns på annat håll eller tidigare i tråden, men tänkte att jag ändå kunde fråga eftersom saken ändå diskuteras...

Postad 08 November 2012 - 10:40

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Intressant, vad är det som skiljer sig åt som gör den bättre? Jag tittar genom Wii och letar efter något annat och har enorma problem och bestämma mig.

Som sagts så är appen till ATV utvecklad av Apple och inte av Netflix eller någon annan. Den är alltså direkt anpassad till den burken. Jag kör också via wii nu och kombinationen med wii-fjärren funkar uselt och bilden duger endast till barnprogram. En ATV3 ligger i beställningslistan hos CDON. Det är förmodligen både den bästa och billigaste lösningen när det nu verkar skita sig med app till tidigare Samsung-modeller.

Redigerat av agpath, 08 November 2012 - 10:41.

Postad 08 November 2012 - 10:52

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

En ATV3 ligger i beställningslistan hos CDON. Det är förmodligen både den bästa och billigaste lösningen när det nu verkar skita sig med app till tidigare Samsung-modeller.

Det gör du rätt i.
Kan också meddela dig att Samsungs app är rätt värdelös. Funkar gör det ju såklart men inte mer än så. Går t ex inte ens att söka, varken via fritext eller bläddra via genre eller bokstavsordning.

Kasst klipp på hur kasst det är: http://www.youtube.c...h?v=i1PkQrAltA4

Postad 08 November 2012 - 11:06

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

• 796 inlägg
  • 0

Det gör du rätt i.
Kan också meddela dig att Samsungs app är rätt värdelös. Funkar gör det ju såklart men inte mer än så. Går t ex inte ens att söka, varken via fritext eller bläddra via genre eller bokstavsordning.

Men i klippet ser man ju ett fält med förstoringsglas och ordet "search" (1.31 in i klippet)... Funkar inte det? Fast klippet visar kanske inte den svenska versionen av appen...

Redigerat av Unregistered1aa3c9f9, 08 November 2012 - 11:07.

Postad 08 November 2012 - 11:25

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1610 inlägg
  • 0
Jag tror att jag nu fått bekräftat att Netflix i Windows 8, i likhet med den gamla Media Center-pluginen, bara erbjuder stereoljud. Obegripligt att de har gjort så här.

Blir alltså till att köra via PS3.

Hur är det med AppkeTV resp Boxee på den punkten?

Redigerat av Unregistered33aea5f7, 08 November 2012 - 11:25.

Postad 08 November 2012 - 11:36

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Jag tror att jag nu fått bekräftat att Netflix i Windows 8, i likhet med den gamla Media Center-pluginen, bara erbjuder stereoljud.

Det verkar helt obegripligt ja. Är du säker på att du har alla dina inställningar korrekta i hela kedjan?

Redigerat av Falcy, 08 November 2012 - 11:36.

Postad 08 November 2012 - 11:55

chaffis
  • chaffis
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
idag skulle jag fortsätta titta på den gamla serien 24 säsong 3. Jag har tittat på denna unde den senaste veckan eller två men blir förvänad när den inte ligger med över senast sedda program. Ja nu kan jag inte ens hitta den längre, vad händer....

Kan också lägga till att svensk text försvann för någon dag sedan och jag är nästan säker på att det var 5.1 ljud på den närjag böjade se den men de försvann också på senare tid, ja ju finns ju inget alls så någon nytta av text och 5.1 ljud har jag ju såklart inte heller, irriterande blir nog intet fortsatt medlemskap här efter nyår.

/Fredrik

Postad 08 November 2012 - 12:00

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1610 inlägg
  • 0

Det verkar helt obegripligt ja. Är du säker på att du har alla dina inställningar korrekta i hela kedjan?

Jadå. I PS3-klienten visas "HD" resp "5.1" för material som har de formaten. I Windows-versionen finns inget material märkt med 5.1.

Bara att skaffa en extra router som kör VPN. PS3 har ju ingen inbyggd VPN-funktionalitet tyvärr. Och man vill ju ha US-utbudet...

Postad 08 November 2012 - 12:28

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

idag skulle jag fortsätta titta på den gamla serien 24 säsong 3. Jag har tittat på denna unde den senaste veckan eller två men blir förvänad när den inte ligger med över senast sedda program. Ja nu kan jag inte ens hitta den längre, vad händer....

Kan också lägga till att svensk text försvann för någon dag sedan och jag är nästan säker på att det var 5.1 ljud på den närjag böjade se den men de försvann också på senare tid, ja ju finns ju inget alls så någon nytta av text och 5.1 ljud har jag ju såklart inte heller, irriterande blir nog intet fortsatt medlemskap här efter nyår.

/Fredrik

Har också kollat på serien 24 på slutet, säsong 5.

Hade text de första avsnitten men nu får jag ingen text överhuvudtaget, inte på ngt språk. Brukar bara vara att hålla inne knappen i mitten på fjärren till ATV 3 så får man upp textningsspråk.

Någon annan som kan testa serien 24 och kolla om de får upp textning med ATV3?

/Fredrik

Postad 08 November 2012 - 13:05

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0
Netflix slukar trafik http://www.engadget....ternet-traffic/
Testade 24 säsong 5, 6 och säsong 8 på US netflix, textningen funkar perfa.(atv3)
Nu sitter ni kanske på svenska lamer version? B)
När jag nu kollar på datorn och den svenska versionen kommer mycket riktigt inte 24 upp i sökningen.
Rättighets problem? Låter väl märkligt så snabbt....

Redigerat av Unregistered40562de1, 08 November 2012 - 13:14.

Postad 08 November 2012 - 13:12

Unregistered2208
  • Unregistered2208
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Nu sitter ni kanske på svenska lamer version? B)

Lika "lame" i USA.

Postad 08 November 2012 - 13:13

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Jadå. I PS3-klienten visas "HD" resp "5.1" för material som har de formaten. I Windows-versionen finns inget material märkt med 5.1.

Bara att skaffa en extra router som kör VPN. PS3 har ju ingen inbyggd VPN-funktionalitet tyvärr. Och man vill ju ha US-utbudet...

Det tyder ju på att de använder sig av Silverlight även i Windows 8!

Postad 08 November 2012 - 13:18

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Har också kollat på serien 24 på slutet, säsong 5.

Hade text de första avsnitten men nu får jag ingen text överhuvudtaget, inte på ngt språk. Brukar bara vara att hålla inne knappen i mitten på fjärren till ATV 3 så får man upp textningsspråk.

Någon annan som kan testa serien 24 och kolla om de får upp textning med ATV3?

/Fredrik

Kan inte ens hitta 24 via datorn.

I support-appen på FB diskutteras också att 24 verkar ha försvunnit.

Redigerat av agpath, 08 November 2012 - 13:21.

Postad 08 November 2012 - 13:18

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0

Lika "lame" i USA.

Ja vi har sett att du inte gillar netflix, men som tur har du ju då viaplay som är superduper.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.