Headset till PS4
935 svar till detta ämne
Postad 12 February 2014 - 22:51
Firre77
-
Firre77
-
Användare
-
-
241 inlägg
SteelSeries H Wireless Headset
https://www.prisjakt...t.php?p=2346448
Oyeah...
Dessa står nog överst på min lista just nu. Och var 5 min från att beställa idag Dustin skickar varan samma dag innan 16.00. Men kan verkligen inte bestämma mig, så det fick bli att av vakta. Dock är 2300:- en dröm siffra (från ett finsk skit företag) och 2700:- är mer verkliga siffror. Och då är helt plötsligt Astro A50 med i leken. Har du själv dessa? Och om så, har du lust att dela med dig av dina tankar om headsetet? Tex, om jag lyckats tyda allt rätt skall dom vara helt trådlösa? Hur upplever du ljudet? Basen? surroundljud? Och det viktigaste, går det dimma displayen?  Pulse - Galet tryck och högt ljud! Men surroundljudet klent och långt ifrån exakt. Bäst förklarat som en gröt av ljud. Och micken lät som en tom 33cl Cola burk. Saknar dock lurarna, då trycket i ljudet är oslagbart. Inte helt omöjligt att jag "behöver" ett par ändå  Turtle Beach är Lego med ström. Lite som mitt Lego tåg jag hade som liten. Kul men skramlade o föll isär när jag skulle använda det  Har fått för mig att det enda rätta är att göra det på riktigt o slanta rejält. Gick på samma nit när det skulle inhandlas headset till xboxen, o nu sitter man med ett headset som bara fungerar med just xlådan  Lysande!  Och att lära sig av sina misstag är för fegisar!
Postad 13 February 2014 - 00:37
solitarypredator
-
solitarypredator
-
Lärjunge
-
-
440 inlägg
Jo dom såg Fet ut.. 2300 kr frågan om dom slår Astro A50
Folk är inte särskilt nöjda med A50 enligt prisjakt recensioner, mkt brus m.m A40 verkar vara det bättre valet där
Postad 13 February 2014 - 01:50
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Mina Turtle Beach PX4 är då inget lego, är riktigt bra kvalité, även ljud/mic är riktigt bra.
Redigerat av walkiii, 13 February 2014 - 01:51.
Postad 13 February 2014 - 06:59
Firre77
-
Firre77
-
Användare
-
-
241 inlägg
Turtle Beach gör absolut inga dåliga headset. Var själv länge inne på ett par Px4'or. Dock tycket jag Turtle Beach headset är en aning plastiga. Och att slipa böka av sig headsetet när luren ringer är en jäkligt trevlig funktion. Dock faller dom som dom flesta headset på den där fördömda kabeln. Är så jäkla trött på att behöva kriga med en kabel varje kväll 
Och att Ps4 kommer få tredje parts Bluetouch stöd, det tror jag på när jag ser det. Som det är just nu verkar Sony inte ett dugg intresserande av att fixa det. Och att det skall dyka upp, är bara ett ryckte startat av alla "vi har Bluetouch men kör nu med sladd" headset tillverkare 
Att vänta tills i höst då Turtle Beach släpper sitt "officiella" Ps4 headset känns lite långt att vänta.. Länge leve original headsetet!!
Postad 13 February 2014 - 07:09
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Hur är ljudet/basen om du kör samma klipp på datorn med Gold?
Det jag kom fram till var: "Testade att lyssna på samma från MBP och nu finns det lite mer bas men vid ca 75% volym så skallrar det lätt om lurarna och däromkring börjar det låta illa. Något skaller eller missljud går dock inte att frambringa med trådlöst/PS4." Alltså det känns som att de "inte är gjorda" för mer än vad PS4'an kan pumpa ut men jag är i sin helhet nöjd med dom, lite ovant med surround i lurar men det sätter sig mer och mer faktiskt.
Postad 13 February 2014 - 07:11
Micleg
-
Micleg
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Körde mer Gold igår och jag tycker ljudet är klart okej i dom. Hade Fighter som profil 2 men tyckte det blev bullrigt så jag körde på profil 1. Har fortfarande inte testat miken.
Största minuset är nog att dom kan vara lite "knirkiga" så som mina PX21 är, alltså att plasten ger ifrån sig ljud om man rör huvudet. Någonstans ska väl priset märkas.
Postad 13 February 2014 - 07:40
andersos
-
andersos
-
Mästare
-
-
3199 inlägg
Steelseries H verkar vara i klass med A50? I alla fall bra kundomdömen på Amazon http://www.amazon.co...s=steelseries h
Postad 13 February 2014 - 08:00
Firre77
-
Firre77
-
Användare
-
-
241 inlägg
Fördömda ###***€$$??!**## !!! Har ett par Steelseries H i Amazons varukorgen från igår. Velig som man är funderade jag även över att köpa lokalt från Dustin just för möjligheten att kunna testa prylarna. 2700:- Dustin, 2200:- Amazon. Tänkte idag, nu skiter jag i detta beställ bara... Gick in på Amazon.. 3700:- va i ***###%%##
Bara över natten skjutit i höjden. Kul. Och vilket överpris!! Såg också att Px4'orna är nere i 1200:-. Mycket lurar för pengarna, kanske läge 
Alternatift, grattis Dustin!
Postad 13 February 2014 - 09:11
Unregisteredc2d1da48
-
Unregisteredc2d1da48
-
Veteran
-
-
1687 inlägg
Tror mer på Steelseries H än PX4, tänk på att du kommer ha Lurarna några år så då blir dom inte så dyra i längden 
synd att det inte finns någon butik i närheten som man kan prova Steelseries.. det står mellan dom & Astro A50 just nu för mig.
men det finns ju dom som har klagat om Brus i A50 lurarna & det har jag inte läst om Steelseries så det lutar mer mot dom just nu.
@ Rickpip äger du Steelseries H ?? har du gämfört dom mot Astro ??
Postad 13 February 2014 - 09:23
WarpGuN
-
WarpGuN
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
Det jag kom fram till var:
"Testade att lyssna på samma från MBP och nu finns det lite mer bas men vid ca 75% volym så skallrar det lätt om lurarna och däromkring börjar det låta illa. Något skaller eller missljud går dock inte att frambringa med trådlöst/PS4."
Alltså det känns som att de "inte är gjorda" för mer än vad PS4'an kan pumpa ut men jag är i sin helhet nöjd med dom, lite ovant med surround i lurar men det sätter sig mer och mer faktiskt.
Upplevde också att basen var rätt mycket "fetare" på min dator..lirade lite Planetside 2 i går och helsike vilken bas det blev i lurarna på setting 2få la hoppas att Sony släpper en patch som fläska på lite mer kraft från PS4:an  i framtiden. (om det är möjligt)
Redigerat av WarpGuN, 13 February 2014 - 09:29.
Postad 13 February 2014 - 09:31
Firre77
-
Firre77
-
Användare
-
-
241 inlägg
Tror mer på Steelseries H än PX4, tänk på att du kommer ha Lurarna några år så då blir dom inte så dyra i längden  synd att det inte finns någon butik i närheten som man kan prova Steelseries.. det står mellan dom & Astro A50 just nu för mig.
men det finns ju dom som har klagat om Brus i A50 lurarna & det har jag inte läst om Steelseries så det lutar mer mot dom just nu.
@ Rickpip äger du Steelseries H ?? har du gämfört dom mot Astro ??
Står som sagt att väljer mellan precis samma. Har försökt gjort min hemläxa och läst/sett precis alla recensioner som finns på båda lurarna. Bruset i A50 lurarna tror jag var en tidigt stort problem. Fått för mig att dom fungera bättre nu med bättre mjukvara. Men fortfarande är recensionerna väldigt svajiga. 50-50 bra dåliga. Steelseries lurarna har nästintill bara fått lovord, men är så pass nya att skiten ennu kommer  Men som sagt, i dagsläget fått väldigt bra recensioner. Gillar utseendet och att man får en display så man lätt kan göra sina inställningar.
Redigerat av Firre77, 13 February 2014 - 09:51.
Postad 13 February 2014 - 11:41
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Det finns ju ett antal personer här på forumet som kör med Astro A50 så varför inte fråga dem (megaman, hippo6, Birkanoff, DrDeath). De verkar ju faktiskt vara väldigt nöjda med sina lurar.
Postad 13 February 2014 - 12:07
Firre77
-
Firre77
-
Användare
-
-
241 inlägg
Det finns ju ett antal personer här på forumet som kör med Astro A50 så varför inte fråga dem (megaman, hippo6, Birkanoff, DrDeath). De verkar ju faktiskt vara väldigt nöjda med sina lurar.
Tack för upplysningen. Till alla er inom @merger's parenteser, hur upplever ni era A50 lurar? Allt från brus, knappar, funktioner till surroundljudet? Tack för er tid!
Postad 13 February 2014 - 14:31
Megaman1
-
Megaman1
-
Beroende
-
-
1193 inlägg
Tack för upplysningen. Till alla er inom @merger's parenteser, hur upplever ni era A50 lurar? Allt från brus, knappar, funktioner till surroundljudet? Tack för er tid!
Skriver ett par rader från mobilen.. Är väldigt nöjd. Kört på plug n play. Läge 3 som ska va mest anpassat för spel och inte ändrat något annat mer än höja sänka game/voice beroende på situation i spelet. Funkar väldigt smidigt. Ljudet är otroligt bra. Bra räckvid. Kört in mobilen och Banditrock i aux ibland och lyssnat på musik samtidigt. Också smidigt. Väldigt skönt att bära på huvudet. Bra tryck och väldigt sorterat och rent ljud. Negativt: *Plastigt och sladdrigt. Svårt att få i usb-laddningen för det viker sig när man håller i det och ganska svårt att komma åt kontakten. *Dyrt * Optiska kabeln är väldigt budget och sitter nästan löst på ampen och i ps4an.
Redigerat av Megaman1, 13 February 2014 - 14:33.
Postad 13 February 2014 - 14:47
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Kan meddela att det är ett litet surr vid total tystnad i den högra kåpan. Dock är detta något som man får lyssna efter och så fort som ljud spelas så kan man inte höra detta.
A50 är fortfarande det bästa headsetet jag någonsin använt.
Citerar mig själv. Håller i övrigt med Megaman1 på alla punkter förutom byggkvalitén som jag tycker är hög.
Postad 13 February 2014 - 14:56
Unregisterede77c51fe
-
Unregisterede77c51fe
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
En fråga angående Gold, hur bra är micken på att ta upp ljud. Ibland måste man ju prata lite lägre när tjejen ska sova och då med mina koss t ex så hör inte de andra vad jag säger. Detta är en stor anledning till varför jag helst vill ha en mikrofon man kan fälla ned så den hamnar framför munnen. Kan ju nämna att jag har sån ångest, var på väg att köpa Gold igen men nu verkar jag ha siktet inställt på Razer Blackshark då de verkar ha allt jag vill.
Postad 13 February 2014 - 15:07
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Astro A40 har inget brus om man inte vrider upp volymen väldigt högt, då hörs svagt brus. På de nivåer jag lyssnar är det brusfritt. MixAmp-en har fyra EQ-lägen där läge 1 (pro) är klart bäst för att höra fotsteg etc. Inte så mycket bas i det läget men det gör mig inte något, tvärtom. Efter ett antal timmar blir man trött på bullret och vill bara höra ljud man har nytta av för att besegra motståndarna.
Lurarana är sköna men kabeln mellan lurarna och mixampen är i kortaste laget. Sen tycker jag att det är onödigt att det finns volymratt både på kabeln och på mixampen. Alla reglage borde sitta på mixampen inkl mute.
Postad 13 February 2014 - 15:26
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
En fråga angående Gold, hur bra är micken på att ta upp ljud. Ibland måste man ju prata lite lägre när tjejen ska sova och då med mina koss t ex så hör inte de andra vad jag säger. Detta är en stor anledning till varför jag helst vill ha en mikrofon man kan fälla ned så den hamnar framför munnen. Kan ju nämna att jag har sån ångest, var på väg att köpa Gold igen men nu verkar jag ha siktet inställt på Razer Blackshark då de verkar ha allt jag vill.
Hittar aldrig någon som pratar i Battlefield 4  men andas jag så blir det inget utslag och viskar jag så ser man jämte sitt namn att det kommer ljud, vet som sagt inte hur ljudet uppfattas för andra men utslag ges iaf. Hoppas det var till halvhjälp
Postad 13 February 2014 - 17:37
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Hittar aldrig någon som pratar i Battlefield 4 men andas jag så blir det inget utslag och viskar jag så ser man jämte sitt namn att det kommer ljud, vet som sagt inte hur ljudet uppfattas för andra men utslag ges iaf.
Hoppas det var till halvhjälp 
I Battlefield går det att justera volymen för micen i optionsmenyn! Men kan tänka mig att många pratar i party chat istället för ingame!
Postad 13 February 2014 - 17:51
mttias
-
mttias
-
Rookie
-
5 inlägg
Köpte "gold" idag. Kan verkligen rekommendera dessa. Gick ifrån "det första" headsettet. För er som tvekar, köp!.
Postad 13 February 2014 - 18:01
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Jag är också helnöjd med mina Gold, det finns visst bas i lurarna och micken är det inga fel på.
Bytte också från det första headsettet
Redigerat av DragonPuffer, 13 February 2014 - 18:02.
Postad 13 February 2014 - 21:22
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Fattar inte på mediamarkts hemsida kostar dom 799kr i min lokala i malmö tar dom 916kr tror jag det va.
Postad 13 February 2014 - 21:23
Micleg
-
Micleg
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Jag hör mig själv för dåligt i mina Gold. Spelljudet är bra, balansen mellan andras chat och spel är lätt att fixa bra men feedback är dålig. Hittar ingen inställning för "sidetone" på PS4:an. Vad gör jag för fel?
Postad 13 February 2014 - 21:34
Micleg
-
Micleg
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Ganska ofta mutar hörlurarna mjukt och det blir helt tyst. Ofta hör jag ett svagt krasande precis innan. Som att mottagningen blir för dålig och den stänger av ljudet pga det. Någon som upplevt det på sina Gold?
Postad 13 February 2014 - 22:17
Micleg
-
Micleg
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
En del dåliga reviews i slutet av denna sida:
http://www.amazon.co...UO/ref=mw_dp_cr
Tyvärr fler som saknar feedback. Går inte det åker dom tillbaka.
Postad 13 February 2014 - 22:28
Micleg
-
Micleg
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Någon Gold--ägare som lyckas höra sig själv?
Postad 13 February 2014 - 22:35
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Fattar inte på mediamarkts hemsida kostar dom 799kr i min lokala i malmö tar dom 916kr tror jag det va.
Precis som för många andra kan det skilja mellan online/butikspris, jag fick ett prisspann på 799-999 av MM kundtjänst. Någon Gold--ägare som lyckas höra sig själv?
Visst går det att höra sig själv med viss fördröjning via andra spelare men det antar jag är tekniskt omöjligt att komma undan.
Postad 13 February 2014 - 22:40
Micleg
-
Micleg
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Jag menar att jag vill höra mig själv. Har absolut ingen medhörning, sidetone som det kallas ibland. Kasst.
Redigerat av Micleg, 13 February 2014 - 22:40.
Postad 13 February 2014 - 22:52
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Jag menar att jag vill höra mig själv. Har absolut ingen medhörning, sidetone som det kallas ibland. Kasst.
Jo fast "sideton" har inget med headset att göra = finns det så finns det oavsett headset eller ej så länge ngn. annan har det. Men nej jag kan inte säga att jag hör mig själv i mitt headset as I speak.
Postad 13 February 2014 - 23:06
Micleg
-
Micleg
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Okej, jag baserade min fråga om medhörning på Sonys uttalande om sidetone på denna sida:
https://support.us.p...etail/a_id/4581
Men ingen har hittat en sådan inställning på PS4:an? (Oavsett vad den nu gör)
Postad 13 February 2014 - 23:11
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Men vill man höra sig själv? Vad är meningen med det liksom?
Eller är det något jag inte fattar här?
Postad 13 February 2014 - 23:26
Micleg
-
Micleg
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Hur upplever du det att prata när du sätter på dig ett par riktiga hörselskydd? Känns det konstigt? Burkigt? Svårt att prata lagom högt?
Så blir det när man hör sig själv för lite. Mycket av ljudet går då genom skallbenet men det är inte bara det att det känns konstigt i skallen utan man tenderar att prata för högt.
En viss grad av återmatning från miken behövs för att man ska uppleva det som att man hör sig själv på ett normalt sätt utan kåpor. Tyvärr verkar Gold sakna detta.
Redigerat av Micleg, 13 February 2014 - 23:27.
Postad 13 February 2014 - 23:34
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Ahh du tänker så, nja inget jag stör mig på eller bryr mig om direkt, rätt lätt att prata med normal ton ändå tycker jag.
Postad 13 February 2014 - 23:48
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Mmm förstår vad du menar och jag missförstod dig alltså, men jag måste hålla med Fiddey att jag inte saknar "funktionen. Ett par hörlurar är inte så pass ljudisolerade ATT JAG MÅSTE PRATA SOM EN DÖV
Postad 14 February 2014 - 00:00
UTBMF
-
UTBMF
-
Lärjunge
-
-
276 inlägg
Hur upplever du det att prata när du sätter på dig ett par riktiga hörselskydd? Känns det konstigt? Burkigt? Svårt att prata lagom högt?
Så blir det när man hör sig själv för lite. Mycket av ljudet går då genom skallbenet men det är inte bara det att det känns konstigt i skallen utan man tenderar att prata för högt.
En viss grad av återmatning från miken behövs för att man ska uppleva det som att man hör sig själv på ett normalt sätt utan kåpor. Tyvärr verkar Gold sakna detta.
Läste följande på Neogaf: "No problem! Basically, you longpress the mute button until you either get one beep (low sidetone volume), two beeps (higher sidetone volume), or one long beep (sidetone off)."
Postad 14 February 2014 - 06:19
Micleg
-
Micleg
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Great! Det ska jag prova! Kan ha råkat stänga av det för jag har både kort- och långtryckt! Tack!
Postad 14 February 2014 - 09:29
WarpGuN
-
WarpGuN
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
denna snubben är rätt nöjd
http://youtu.be/VB6bic61wGQ
part 2 http://youtu.be/EdJ0vyDa-Y0
Postad 14 February 2014 - 09:46
mttias
-
mttias
-
Rookie
-
5 inlägg
Någon som har lyckats ladda upp pre-sets ljud från heatsett-appen till headsettet? Jag får bara upp "headsett inte redo" även fast jag följer alla instruktioner.
Postad 14 February 2014 - 09:47
WarpGuN
-
WarpGuN
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
Någon som har lyckats ladda upp pre-sets ljud från heatsett-appen till headsettet? Jag får bara upp "headsett inte redo" även fast jag följer alla instruktioner.
testa och koppla in usb-kablen
Postad 14 February 2014 - 10:35
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Som Warp säger så måste usb sladden vara i kopplad.
Postad 14 February 2014 - 13:09
WarpGuN
-
WarpGuN
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
Upplevde också att basen var rätt mycket "fetare" på min dator..lirade lite Planetside 2 i går och helsike vilken bas det blev i lurarna på setting 2 få la hoppas att Sony släpper en patch som fläska på lite mer kraft från PS4:an i framtiden. (om det är möjligt)
hmm verkar som virtual surroundet "kapa" rätt mycket bas..frågan ä ska man köra stereo istället + bas eller 7.1 - bas
Redigerat av WarpGuN, 14 February 2014 - 13:21.
Postad 14 February 2014 - 13:20
Unregisterede77c51fe
-
Unregisterede77c51fe
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Någon som har testat Sennheiser Momentum On-Ear med ps4an? Eller kört med Sennheiser PC 350 Special Edition?
Postad 14 February 2014 - 14:08
Senjin
-
Senjin
-
Lärjunge
-
-
295 inlägg
Jag betalade 799 kr i onsdags på Mediamarkt Svågertorp, visserligen beställde jag det på webbsidan, hämtade och betalde i butiken.
Postad 14 February 2014 - 16:59
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1130 inlägg
hmm verkar som virtual surroundet "kapa" rätt mycket bas..frågan ä ska man köra stereo istället + bas eller 7.1 - bas 
Har du provat göra en egen mix där du ställer in basen på max?
Postad 14 February 2014 - 17:03
WarpGuN
-
WarpGuN
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
Har du provat göra en egen mix där du ställer in basen på max?
Yes..men ingen ûber skillnad i basen med 7.1 påslaget ska testa lite mer i kväll  edit: körde spel mix på maxbas och mellanregister ett snäpp lägre och diskant ett steg högre vs neutralläge, rätt tillfredsställande. hittar ni någon optimalt läge som ni är nöjda med så kan ni väl posta det här
Redigerat av WarpGuN, 14 February 2014 - 19:20.
Postad 14 February 2014 - 17:04
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Roligt hur olika vi är, jag vill sänka basen lite istället haha
Postad 14 February 2014 - 17:04
The 4 Rings
-
The 4 Rings
-
Forumräv
-
-
511 inlägg
Postad 14 February 2014 - 17:25
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1130 inlägg
Hur gör man egen mix?
Med Headsetappen, du kan välja ett förinställt läge eller mixa en egen. Kom bara ihåg att plugga in microUsb sladden när du ska,föra över inställningen från Ps4 till headsetet.
Postad 14 February 2014 - 18:59
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Ni som nu har Sonys nya headset.Hur upplever ni surroundet i t.e.x Bf4?.Kör själv med bion (5.1) och är rädd att man blir besviken då det är fejkat 7.1/5.1 i lurarna.
Postad 14 February 2014 - 20:14
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1130 inlägg
Ni som nu har Sonys nya headset.Hur upplever ni surroundet i t.e.x Bf4?.Kör själv med bion (5.1) och är rädd att man blir besviken då det är fejkat 7.1/5.1 i lurarna.
Jag tycker det fungerar förhållandevis bra. Inte lika bra som äkta 5.1. Man hör om ljudet kommer fram, bak, höger och vänster. Lite svårare med ljuden därimellan, det vill säga nordöst, nordväst, sydöst och sydväst. Jag tycker Ps Gold Wireless är ett grymt prisvärt headset, men de kan ju inte matcha ett 2000kr+ headset.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|