Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nintendo Switch

2377 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nintendo Switch 2017 32GB (Spelkonsoler) 9 8,41 (123) 4 328:-
Nintendo Switch Lite (Bärbara spelkonsoler) 2 7,95 (19) 2 449:-
Nintendo Switch 2019 32GB (Spelkonsoler) 9 7,57 (43) 3 399:-
Nintendo Switch OLED 2021 64GB (Spelkonsoler) 9 7,9 (20) 3 819:-
3 relaterade trådar

Postad 21 oktober 2016 - 07:01

Segge
  • Segge
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Det trillar nog in några avslöjanden på Twitter närmaste dagarna. Konsollen måste väll i det närmaste vara klar med upphandlingar av kontrakt och beställda komponenter osv. Men visst kan jag ha fel. Personligen är jag mest intresserad av hur kraftfull grafiken blir, samt om det kommer få att spela upp Dvd/BR/Uhd filmer.

Ja jag tänkte faktiskt slå två flugor i en smäll och köpa en konsol inom en framtid att ha som 4K spelare men även till spelande.

Hmmm, optisk media? Trodde det var uttdöende! Med den kraftiskt expanderande utbyggnaden av fiber får tom sommarstugor fiber här uppe i bottenviken. Ända anledningen till att jag har en sån där surrande skivspelade i TV bänken är för att barnen har endel skidor som ser på.... 2 gånger om året.

Postad 21 oktober 2016 - 07:03

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Inte ens LP.

:D Det där är ju en värre blunder än avsaknad av UHD Blu-ray i Pro.

Skandal. Såg fram mot att lira den kanske första vinylen den mkt unge pacman köpte (Twisted Sister - Stay Hungry, så j*vla bra) en gång i tiden...

Postad 21 oktober 2016 - 07:11

Segge
  • Segge
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Finns det någon chans att vi som äger Wii U och köpt spel som Splatoon att kan få ladda ner det gratis eller reduserat pris till Switch? Och kan det tänkas att det blir Crossplay i te.x splatoon mellan Wii U och Switch.

Funderar på att förhandsboka men kan det tänkas att det dyker upp nå schysta Bundle? Hur brukar det vara inför release?

Postad 21 oktober 2016 - 07:12

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 2
https://youtu.be/KfmBysrZ2v8

Det finns... Vissa likheter med switch och denna vidunderliga makapär som tydligen släpptes förra året.

Redigerat av Zartok, 21 oktober 2016 - 07:15.

Postad 21 oktober 2016 - 07:19

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2 882 inlägg
  • 2

https://youtu.be/KfmBysrZ2v8

Det finns... Vissa likheter med switch och denna vidunderliga makapär som tydligen släpptes förra året.

Vissa likheter?? De borde stämma Nintendo, bli miljardärer och sedan sluta tillverka konsoler!😂😂

Postad 21 oktober 2016 - 07:52

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 2

Hmmm, optisk media? Trodde det var uttdöende! Med den kraftiskt expanderande utbyggnaden av fiber får tom sommarstugor fiber här uppe i bottenviken. Ända anledningen till att jag har en sån där surrande skivspelade i TV bänken är för att barnen har endel skidor som ser på.... 2 gånger om året.

Du glömmer att det här är ett hembioforum och många här vill ha bild och ljud av bästa kvalitet. Då ligger optisk media fortfarande hästlängder före streaming.

Postad 21 oktober 2016 - 08:43

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
En skön grej är att vid nästa nod-krympning skulle de kunna använda denna hårdvara till en "riktig" portabel enhet.

Vips så är efterföljaren till 3DS klar, "plays all Switch games [cuz it is a Switch]". :)

Postad 21 oktober 2016 - 09:49

Unregistered2df24d9e
  • Unregistered2df24d9e
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 1

Den har ingen läsare för skivor. Inte ens LP.

Tusan också. Jag som ville spela mina gamla Jussi Björling kakor :(

Postad 21 oktober 2016 - 10:11

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0

Ironi på nätet är svårt, men känns som att priset borde gå ner mer än några procent från 6000 kr?

Både PS4 och Xone kostar klart under 3, och särskilt mycket dyrare än så undrar jag om det kan funka? 

3999 som startpris i Sverige? 

Postad 21 oktober 2016 - 10:32

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5 006 inlägg
  • 0
Hoppas den är bakåtkompatibel med WiiU, Virtual Console och mina pro controllers.

Postad 21 oktober 2016 - 11:03

wictor
  • wictor
  • Beroende

• 1 451 inlägg
  • 0

Tusan också. Jag som ville spela mina gamla Jussi Björling kakor :(

Haha ja det är ju förjävligt! 😃

Redigerat av wictor, 21 oktober 2016 - 11:03.

Postad 21 oktober 2016 - 12:03

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12 315 inlägg
  • 0

Ironi på nätet är svårt, men känns som att priset borde gå ner mer än några procent från 6000 kr? 

Haha, ja de där priserna är ju placeholders.

Gissar på 3000-3500kr. Blir den dyrare så lär den inte sälja särskilt bra...

Postad 21 oktober 2016 - 13:08

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 0
Jag oroar mig mest för batteritiden. Om de snålar på den biten är det illa.

Postad 21 oktober 2016 - 13:09

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 751 inlägg
  • 0

Nu är en bokad iaf :D

Om det ser ut som att det börjar gå käpp rent åt **** med maskinen, närmare releasen, så kan man ju alltid avboka ;)

Postad 21 oktober 2016 - 13:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Ja det kan vara lite svårt ibland  :) . Med Xbox One på 2500 så skulle jag vilja se att de hamnar på 2000, 2500 som absolut högst. Iofs är allting inte uppvisat ännu, men vill de sälja bra får det inte kosta med den prestandan. Om de ger oss en tablett som är svagare än Xbox One så får de sätta priset därefter.

Hoppas den är bakåtkompatibel med WiiU, Virtual Console och mina pro controllers.

Inte med Wii U eller 3DS sa de till Famitsu.

Läste att de inte planerar att ge ut mer info på hela året. I så fall var detta  bara ett drag för att köpa sig tid som sagt. Fan också.

Postad 21 oktober 2016 - 14:14

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Tippar på $250 eller, om de tänker helt galet, $299.

Vet i fasen vad det blir i Sverige efter Bergsala-skatt dock... :)

Postad 21 oktober 2016 - 14:25

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3 637 inlägg
  • 0

Jag oroar mig mest för batteritiden. Om de snålar på den biten är det illa.

Ja den var väl inte helt bra i Wii u vad jag hört? Min DS däremot är ett monster när det kommer till batteri. Man blir förbluffad över hur länge den håller.

Postad 21 oktober 2016 - 14:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Wii U:n är kass, 4 timmar kanske. Inte särskilt kul när man vill spela långa rollspel som kräver gamepaden.

Postad 21 oktober 2016 - 14:58

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 889 inlägg
  • 0

SPn är också kanon, min låg i en låda i 13 år och funkade fint att spela på en hel kväll.

Postad 21 oktober 2016 - 17:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Mycket läsning och intressant info här: http://letsplayvideo...ports-and-info/

Viftkontroller:

I asked Source A (Nintendo) why motion control support was not addressed in the reveal trailer. They said that the purpose of the reveal trailer was to show the console’s unique selling point in as focused a manner as possible. They say that motion support will be confirmed closer to launch, but that Nintendo does not want the brand messaging around the Switch confused at this early stage.

Source A (Nintendo) has since stated that the Splatoon and Mario Kart games in development, as well as Zelda: Breath of the Wild, will support motion control for things like gyro aiming, steering, use of the magnet ability in Zelda etc.

Beyond Good and Evil to be NX Exclusive, 2018 release, semi reboot

Bekräftar att skärmen kommer ha pekstyrning men:

As all Nintendo Switch games need to be playable with the handheld in the console dock, all Switch games will be playable without touch.

Så då bör Mario Maker portas, vore ju dumt annars.

Dockan ska ge viss prestandaboost, men lär väl inte vara betydande.

This information again came from sources A (Nintendo), B (Ubisoft) and D (Manufacturing). None could confirm whether the dock is a PlayStation VR-style processing box which helps power higher resolution play when docked, or if docking the console simply allows the handheld to overclock and provides better performance that way. All sources claim the hardware has an easier time running docked compared to when out and about as a portable.

Postad 21 oktober 2016 - 18:12

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 889 inlägg
  • 1

Varfør är den annars så fet på ena sidan? Nintendo har ju alltid separat power så vad är innuti den på vänster sida.

Ingen mer prestanda är otroligt deprimerande.

Postad 21 oktober 2016 - 18:41

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 751 inlägg
  • 0

Tyvärr får vi ingen nfo om specs m.m. förrän 2017:

http://www.nintendol...ents_until_2017

Så jag antar att vi får vänta tills Januari på en Direct om Switch?

Postad 21 oktober 2016 - 18:48

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0

Varfør är den annars så fet på ena sidan? Nintendo har ju alltid separat power så vad är innuti den på vänster sida.

Ingen mer prestanda är otroligt deprimerande.

Sett detta?
http://loading.se/ne...hp?pub_id=42407

Postad 21 oktober 2016 - 18:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Borde han ha gjort i och med att det är det jag pratade om i inlägget han svarade på  :) 

Postad 21 oktober 2016 - 19:26

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Ok, nu kanske jag inte ska gnälla då vi fått massor av matnyttigt denna vecka...men!

Ingen mer information förrän nästa år? Varför inte kapitalisera på den här vågen? 

Och dessutom kanske haft en Direct i Januari 2017? 

Kort summering av mina tankar (inte för att någon bad om det men i alla fall!)

• Jag gillar hybrid-tänket (trodde inte det på förhand, men inser nu det smarta i det. Jag har 2 kids, som garanterat inte nöjer sig med en hemma vilket gör att det lär bli 2 st Switch...Switches?)
  • Avtagbara dosor nja..Pro controller? Ja tack. 
  • Nytt 3D Mario (Galaxy 3?), praise the Nintendo lord!
  • Nytt Mario Kart och Splatoon 2? wow, this just got lit!

Slutsats? Jag är hyped!

Postad 21 oktober 2016 - 19:33

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1 715 inlägg
  • 1
Några frågor som ploppat upp...

Kommer Nintendo släppa Pokemon Go till denna?

Om Ja på ovan, så borde skärmen vara av touch.

Kommer den då ha stöd för 4G anslutning för ex. Pokemon.

För spelandet hemma, kan man plocka loss dom små kontrollerna för att spela två? Eller blir det att komplettera med en "PRO" kontroll?

Ok, nu kanske jag inte ska gnälla då vi fått massor av matnyttigt denna vecka...men!
Ingen mer information förrän nästa år? Varför inte kapitalisera på den här vågen?

Kort summering av mina tankar (inte för att någon bad om det men i alla fall!)

• Jag gillar hybrid-tänket (trodde inte det på förhand, men inser nu det smarta i det. Jag har 2 kids, som garanterat inte nöjer sig med en hemma vilket gör att det lär bli 2 st Switch...Switches?)
  • Avtagbara dosor nja..Pro controller? Ja tack.
  • Nytt 3D Mario (Galaxy 3?), praise the Nintendo lord!
  • Nytt Mario Kart och Splatoon 2? wow, this just got lit!
Slutsats? Jag är hyped!

Haha, du hann posta innan jag han skicka iväg mitt om kontrollerna 😊

Postad 21 oktober 2016 - 19:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Nytt Mario Kart och Splatoon 2? wow, this just got lit

Nänä, det är bara förbättrade portar. Samma med Smash och Mario Maker. Det var alltid det logiska att göra.

För spelandet hemma, kan man plocka loss dom små kontrollerna för att spela två? Eller blir det att komplettera med en "PRO" kontroll?

Det är väl det som är tanken med dem antar jag. Och pekstyrning ska det vara enligt insiderna.

Kan ju fortfarande komma en Direct i januari nästa år. Bör nästan göra det. Annars är det bara att gnälla på, de har fuskat till sig mer tid, bah.

Säger han som redan har förbokat den.

Postad 21 oktober 2016 - 23:54

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

None could confirm whether the dock is a PlayStation VR-style processing box which helps power higher resolution play when docked

Not this shit again.gif

Postad 22 oktober 2016 - 09:27

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 889 inlägg
  • 0

Det låter för en amatörs öra som att den helt enkelt går i "wall power mode/inte batterispar" just som en gaming laptop.

Så inte bara begränsar det prestandan til det lilla chippet som sitter i en padda, men det omöjligjör ockå enkla uppgraderingar.....tänk om det kunnat sitta hårdavara i dockan och man bara kunda köpa ny docka i framtiden (Switch Pro).

Men vad är hypoteserna om vilket chip som sitter i ? X1 ?

Redigerat av Demon Slayer, 22 oktober 2016 - 09:30.

Postad 22 oktober 2016 - 10:18

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Nänä, det är bara förbättrade portar. Samma med Smash och Mario Maker. Det var alltid det logiska att göra.

Det är väl det som är tanken med dem antar jag. Och pekstyrning ska det vara enligt insiderna.

Kan ju fortfarande komma en Direct i januari nästa år. Bör nästan göra det. Annars är det bara att gnälla på, de har fuskat till sig mer tid, bah.

Säger han som redan har förbokat den.

Men Mariospelet såg ju nytt ut? De andra kan jag förstå. 

Mario Maker borde ju "bevisa" pekskärmshypotesen också? 

Fuskat sig till mer tid? Ja.

Trist? Ja. 

Förstår inte Nintendo att jag vill ha en nu? Idag!

Några frågor som ploppat upp...

Kommer Nintendo släppa Pokemon Go till denna?

Om Ja på ovan, så borde skärmen vara av touch.

Kommer den då ha stöd för 4G anslutning för ex. Pokemon.

Haha, du hann posta innan jag han skicka iväg mitt om kontrollerna

Pokemon Go är väl en rätt go idé (skitsamma, jag hittar ut själv)? 

Postad 22 oktober 2016 - 11:12

wictor
  • wictor
  • Beroende

• 1 451 inlägg
  • 0
Mycket snack om att den är svag och att dockan inte boostar, men hur mycket mer kräm har den i jämförelse med wiiu?

Postad 22 oktober 2016 - 11:21

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 889 inlägg
  • 0

Var det 4x nån sa. Var e Pacman när man behöver han?  :P

Postad 22 oktober 2016 - 11:21

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlägg
  • 0

Man gör nog bäst i att avvakta, framförallt tror jag den kommer droppa i pris redan i November 2017 och kanske ännu mer till jul.

Tveksamt om jag vill ta med mig mitt TV spel ut, ja det ska väl vara för att sitta i trädgården och spela men nej jag är nog inte den typen som tar med mig spelandet annat än på resor, i vardagen spelar jag hemma enbart och på TVn.

3 timmars batteritid låter ju också för lite för att den ska bli en riktigt bärbar enhet, då hade det krävts det dubbla men kommer säkert komma batterilösningar, hoppas batteriet är utbytbart

Postad 22 oktober 2016 - 11:37

wictor
  • wictor
  • Beroende

• 1 451 inlägg
  • 0

Var det 4x nån sa. Var e Pacman när man behöver han?  :P

Ändå ganska trevligt med tanke på att många spel på wiiu ser rätt fina ut. tex Fast racing neo, Mario kart etc.  

Apropå Fast Racing så hälsar Shin´en följande på twitter! 

Shinen_Multimedia_Nintendo_Switch_Confir

Redigerat av wictor, 22 oktober 2016 - 11:40.

Postad 22 oktober 2016 - 12:12

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 889 inlägg
  • 0

3,4 x Wii U var det visst Pacman länkade till. Det låter som rundt 500 totalt och betyder X1 i devkittene da eller?

Postad 22 oktober 2016 - 14:31

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 751 inlägg
  • 0

Hoppas det nya Mario spelet, som man fick se några sekunder av, är mer som Mario 64 och Galaxy, med stora öppna världar att utforska, och finna en massa hemligheter i :)

Postad 22 oktober 2016 - 14:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Men Mariospelet såg ju nytt ut? De andra kan jag förstå.

3D Mario var det enda nya spelet de visade (fast de lär ju ha mer än så).

3,4 x Wii U var det visst Pacman länkade till. Det låter som rundt 500 totalt och betyder X1 i devkittene da eller?

Specialgjort X2 Pascal är vad man tror. Nvidia säger att de använder senaste tekniken i Geforcekorten. Vi vet inte hur mycket kraftfullare än Wii U men flera gånger blir det ju hur som helst.

Postad 22 oktober 2016 - 15:27

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

• 768 inlägg
  • 0

Hmm har aldrig gillat bärbara konsoler särskilt mycket. Jag spelar mest och bäst hemma i soffan :) Kommer detta vara något för mig ändå? Hur pass kraftfull kommer denna konsol att vara jämfört med Wii U?

Postad 22 oktober 2016 - 16:41

baltimore
  • baltimore
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om Switch kommer ha kapacitet att markant överträffa WiiU när det gäller grafiken?

Vore ju lite trist om den bara lägger sig på samma nivå så att säga även om WiiU inte är dålig heller egentligen.

Postad 22 oktober 2016 - 18:14

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 889 inlägg
  • 0

Hmm har aldrig gillat bärbara konsoler särskilt mycket. Jag spelar mest och bäst hemma i soffan :) Kommer detta vara något för mig ändå? Hur pass kraftfull kommer denna konsol att vara jämfört med Wii U?

Är det någon som vet om Switch kommer ha kapacitet att markant överträffa WiiU när det gäller grafiken?

Vore ju lite trist om den bara lägger sig på samma nivå så att säga även om WiiU inte är dålig heller egentligen.

Som sagt så ser det ut som att utvecklingskittena som spelföretag fått för att göra spel til Switch med är rundt 3-4 gånger kraftfullare än Wii U.

Men själva chippet som skal sitta i den färdiga konsolen blir ett custom pascal-baserat chip och altså troligtvis ännu kraftigare.

Personligen tar inte jag detta som att den kommer bli starkare än x2 eller ens lika stark som x2, då Nintendo på senaste åren har lagt mycket vikt på strömsnålhet - mycket för den Japanska marknaden, och därför skulle jag tippa på att den blir en smula snabbare än x1 med eventuellt några nya funksjoner och också mycket mera strömsnål...men men det er rena spekulationer.

Postad 22 oktober 2016 - 18:23

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Låter som en väldigt rimlig spekulation, Griffin. :)

Postad 22 oktober 2016 - 19:02

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 239 inlägg
  • 0
Fin grafik och bra flyt i spelen är ju ett stort plus.

Men jag tycker att själva spelen är viktigast.
Detta är ju ändå Nintendo.
Finns ju sååå många härliga spel som står på önskelistan.

Postad 22 oktober 2016 - 20:20

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlägg
  • 0

Med tanke på den bärbara enheten tror jag tyvärr att man kommer få dra ner på kapaciteten om inte den stationära kan ha egen kraft så att säga. Nintendo lyckades ju ändå hyfsat med grafiken på Wii U och jag tror på mer 1080p @ 60 fps på Nintendos egna spel medan tredjepart kommer få det svårare att nå detta, lär bli 30 fps som standard, kanske typ i 720p som skalas upp till 1080p på den stationära enheten.

Postad 22 oktober 2016 - 22:00

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 751 inlägg
  • 0

Måste nog erkänna, att det är lite tråkigt att dual screen eran verkar va över.

Gillade ändå att ha kartan och inventory på andra skärmen, i spel som Zelda.

Postad 22 oktober 2016 - 23:07

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12 315 inlägg
  • 0

Vissa likheter?? De borde stämma Nintendo, bli miljardärer och sedan sluta tillverka konsoler!

Det är inte den enda...

Här är en från Razor:

http://www.razerzone...tems/razer-edge

Bifogad fil  rzr_edge_ctrlwtab_v01a.png   331,4K   0 Antal nerladdningar

Här är "originalet" dvs troligtvis den som Switch är baserad på (med uppdaterad hårdvara då):

https://shield.nvidia.com/tablet/k1

Redigerat av Ageve, 22 oktober 2016 - 23:22.

Postad 23 oktober 2016 - 10:03

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 2
... Är det inte lite ironiskt att Nintendo är stenhårda med sina regler på Youtube ang copyright och sånt när dom själva har hämtat en hel del inspiration från andra tillverkare?

Postad 23 oktober 2016 - 10:15

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 889 inlägg
  • 0

Men så var dom ju också först med styrkors på handhållna enheter (Game & Watch) och dom var först med analoga styrspakar på konsol (N-64). Så dom uppvisade exeplena baseras ju på teknik som Nintendo redan funnit på.

Postad 23 oktober 2016 - 15:33

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

3D Mario var det enda nya spelet de visade (fast de lär ju ha mer än så).

Specialgjort X2 Pascal är vad man tror. Nvidia säger att de använder senaste tekniken i Geforcekorten. Vi vet inte hur mycket kraftfullare än Wii U men flera gånger blir det ju hur som helst.

Ryktas om ett nytt Mario (borde varit samma som på revealtrailern) och ett Pokemónlir + Zelda inom ett par månader av release. 

Och jag vet inte varför vissa av oss härinne försöker motivera ett köp dag 1. Vi lär köpa oavsett, eller hur =) 

Postad 23 oktober 2016 - 15:41

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Men så var dom ju också först med styrkors på handhållna enheter (Game & Watch) och dom var först med analoga styrspakar på konsol (N-64). Så dom uppvisade exeplena baseras ju på teknik som Nintendo redan funnit på.

Jo, förvisso sant. 

Men de har även hamnat efter med onlinedelen jmf med Sony/MS. 

Att dela filmklipp/trophy's/screenshots etc. 

Nintendo måste göra mycket rätt denna gång för att vinna tillbaka casuals från mobiltelefoner (och delvis Playstation, då jag antar att några av de drygt 43-50 miljoner kunderna kan tänkas vara casuals) och så vidare. 

Postad 23 oktober 2016 - 16:19

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 889 inlägg
  • 0

Håller med. Online "upplevelsen" var iaf på Wii, undermålig.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny projektor
    thhmo
    2025-05-11 11:17:07
  • Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.