Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - D-link Boxee

8094 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 oktober 2012 - 16:10

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Nu har jag testat med olika minnen, hd etc, har även startat om den flera ggr men det står bara att den ska skanna men inget händer.
Så fort jag går in i mina filmer vill den hela tiden skanna om utan att nått händer?!?!
Ingen vänlig som orkar/kan göra en liten enkel guide? Har kollat fina guider på youtube men dom visar hur det såg ut innan senaste uppdateringen och det ser mkt enklare ut.

Postad 19 oktober 2012 - 18:08

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

Nu har jag testat med olika minnen, hd etc, har även startat om den flera ggr men det står bara att den ska skanna men inget händer.
Så fort jag går in i mina filmer vill den hela tiden skanna om utan att nått händer?!?!
Ingen vänlig som orkar/kan göra en liten enkel guide? Har kollat fina guider på youtube men dom visar hur det såg ut innan senaste uppdateringen och det ser mkt enklare ut.

Om du låtit boxen vara, och den inte skannar när du inte ser på filmer och liknande. Så vet jag inte vad det beror på faktiskt. Du kan ju välja att den ska skanna om filkällan och på så vis ska den göra det rätt så omgående.

Annars skulle jag om jag var du gå in på inställningar och välja att den ska radera all medieinformation, det står något liknande i alla fall och sedan "mediefiler förblir intakta".

Och testa sen lägga om filkällan.

Postad 20 oktober 2012 - 08:24

Unregisteredb30b4e19
  • Unregisteredb30b4e19
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0

Under inställningar->allmänt-> avancerat vad har ni hdmi output inställt på? Rgb high/low eller yuv 444/422?
Och hdmi pixel depth?
Och vad är edid?

Postad 20 oktober 2012 - 09:00

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Har du ens sökt i tråden?
När jag gör det hittar jag två sidor med svar.

Postad 20 oktober 2012 - 18:06

Unregisteredb30b4e19
  • Unregisteredb30b4e19
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0

Har du ens sökt i tråden?
När jag gör det hittar jag två sidor med svar.

Min primära fråga var om rgb så sökte bara efter rgb och då fick jag inga resultat.
Men känns som om något inte stämmer, läste att det inte skulle spela någon roll om man hade rgb low eller high, men med high får jag en mörkare och bättre bild. Byter jag till low blir GUI mkt gråare och ljusare.
Ska det vara så eller är tvn felinställd? :s har en g30 som tv

Redigerat av Unregisteredb30b4e19, 20 oktober 2012 - 18:06.

Postad 20 oktober 2012 - 18:17

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

Min primära fråga var om rgb så sökte bara efter rgb och då fick jag inga resultat.
Men känns som om något inte stämmer, läste att det inte skulle spela någon roll om man hade rgb low eller high, men med high får jag en mörkare och bättre bild. Byter jag till low blir GUI mkt gråare och ljusare.

Jag kör yuv 444 då det ger bäst bild för mig vid filmuppspelning. Du ska såklart använda det som ger bäst bild på dig hos din tv.

Postad 20 oktober 2012 - 23:48

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0
Varför är alla så besvikna på pressreleasen?
Det lovar ju faktiskt att släppa en uppdatering med bl.a. en flashuppdatering.
Jag hade för länge sedan gett upp hoppet om att det skulle bli någon mer update överhuvudtaget så det här va goda nyheter.
Tänk om de slängde in nya Intel SDK också :)

Postad 21 oktober 2012 - 08:54

bero74
  • bero74
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Kan bara hålla med. De säger ju att det är den sista stora releasen. Maintenance innebär inte totalstopp på uppdateringar. Inte speciellt troligt att de kommer stänga ner sina servrar heller.

Postad 21 oktober 2012 - 09:31

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Naiv kan man ju vara, men att de lovar något betyder lika mycket som en koskit i dagsläget. Tidsfråga innan de konkar eller blir uppköpta.

Postad 21 oktober 2012 - 09:31

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

Kan bara hålla med. De säger ju att det är den sista stora releasen. Maintenance innebär inte totalstopp på uppdateringar. Inte speciellt troligt att de kommer stänga ner sina servrar heller.

Exakt vart har de skrivit att det är en "stor" release?
En eventuell uppgradering av flash och buggfix(ar) är välkommet, men allting har varit väldigt vagt ifrån boxees sida. Och det räknas knappast som en större release, då den inte introducerar något nytt.

Hade ett team arbetat på mjukvaran till den gamla boxen så skulle vi haft buggfixar för länge sedan.

Postad 21 oktober 2012 - 20:36

Unregistered5023707e
  • Unregistered5023707e
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Min D-Lin Boxee låser sig vid uppstart titt som tätt.. Är det ett vanligt förekommande fel på boxen?

Postad 21 oktober 2012 - 21:23

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

Min D-Lin Boxee låser sig vid uppstart titt som tätt.. Är det ett vanligt förekommande fel på boxen?

Om du menar med den gråa bootskärmen.. så ja. Det är vanligt.

Postad 22 oktober 2012 - 08:24

Unregistered39219
  • Unregistered39219
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Min funkar hur bra som helst... tuggar bara på och sväljer allt.
Men, jag har två olika filmer på NAS:en som är uppdelade i två filer och de filmerna spelas i fel ordning.
Filerna heter ex. "Very.good.movie.CD01.AVI" resp "Very.good.movie.CD02.AVI"
När jag playar filmen (barnfilm, så den spelas ofta) så väljer Boxeen att starta CD02.AVI filen först och börjar därför mitt i rullen...

Lösning på detta??

Postad 22 oktober 2012 - 08:30

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

• 4 773 inlägg
  • 0

..."Very.good.movie.CD01.AVI" resp "Very.good.movie.CD02.AVI"
När jag playar filmen (barnfilm, så den spelas ofta) så väljer Boxeen att starta CD02.AVI filen först och börjar därför mitt i rullen...

Finns säkert dokumenterat hur multi-rullar skall namnges, och troligtvis är det något i stil med "blabla_cd_001.avi"

Är det något mindre indexerings/multiplexeringsfel i fil 1 kanske du skulle fräscha upp och lägga ihop dem mha virtualdub eller nåt. Hjälper ibland...

Postad 22 oktober 2012 - 08:43

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

RGB high är pc levels Rgb Low är videolevel den ska stå på low eller nån av YUV, det som ger naturligast bild hos dig. YUV är chroma subsampling, står om det på wikipedia, jag hajar inte ett jota om subsampling så det får du söka på wikipedia eller i kalibreringstråden. EDID är informationsutbyte mellan komponenterna tror jag och pixeldepht ska vara 24 bit. Det är vad jag tror det mesta är inspelat i.

Postad 23 oktober 2012 - 10:01

sajbot
  • sajbot
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Jag måste ha fått ett riktigt bra exemplar, för det har jag aldrig varit med om efter drygt ett års användande.
Många som skriver att de inte kan stänga av boxeen via fjärrkontrollen också, men det har heller aldrig
varit ett problem för mig. Lucky me :)

Postad 23 oktober 2012 - 11:04

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Ansluter du via smb? eller vilket protokoll använder du?

För det där med att den frågar efter lösenord råkade jag ut över smb. Testade lite med att lägga till och ta bort, installerade även om hela boxen, tills jag bytte protokoll. Kör som sagt över nfs numera.

Men för att svara din fråga, ja, den SKA spara det.

Hur byter man protokoll?? För SMB suger, rent ut sagt.

Postad 23 oktober 2012 - 11:10

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

Hur byter man protokoll?? För SMB suger, rent ut sagt.

Nu vet jag inte riktigt hur du delar ut sakerna, om det är från en dator eller filserver.

Vet att vissa använder ett program som heter hanewin nfs server, för att dela ut genom nfs i windows.

För min del så har min filserver inbyggt stöd för nfs, så det var enkelt att byta utdelningssätt.

Postad 23 oktober 2012 - 18:21

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0
Någon som har haft strul med webservern som finns i Boxeen? Jag har port 8800, vilket ska vara default, och har Boxee som host samt ställt in ett lösenord. Men när jag ska ansluta till ip:8800 så kan jag inte logga in med Boxee:lösen, däremot kommer jag åt service-sidan som har port 8080. Någon som har koll på vad som strular?

Postad 24 oktober 2012 - 04:58

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Min funkar hur bra som helst... tuggar bara på och sväljer allt.
Men, jag har två olika filmer på NAS:en som är uppdelade i två filer och de filmerna spelas i fel ordning.
Filerna heter ex. "Very.good.movie.CD01.AVI" resp "Very.good.movie.CD02.AVI"

Lösning på detta??

Prova att döpa om dem till "Very.good.movie.Part1.AVI" resp "Very.good.movie.Part2.AVI". Jag kan inte svära på att det hjälper, men jag har för mig att det är så de ska vara döpta. Så har jag gjort och har hittills inte stött på några problem.

Postad 24 oktober 2012 - 13:16

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
Om någon vill ha en utdöende boxee box så säljs den enbart idag för ett rätt bra pris på komplett.se

http://www.komplett....aspx?sku=612275

Postad 24 oktober 2012 - 14:30

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0
Någon som vet varför SVTPlay-appen inte fungerar? Den hittar ingen lista på program. Det går dock fint att titta via webläsaren i Boxee, bara lite bökigare med muspekaren utan mus...

Postad 24 oktober 2012 - 14:33

Unregistered2c7ac7de
  • Unregistered2c7ac7de
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Någon som vet varför SVTPlay-appen inte fungerar? Den hittar ingen lista på program. Det går dock fint att titta via webläsaren i Boxee, bara lite bökigare med muspekaren utan mus...

SVT ändrade format och den gamla designen pajade, här finns mer info...
http://boxeeplay.tv/...ay-bruten-igen/

Postad 24 oktober 2012 - 19:38

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

SVT ändrade format och den gamla designen pajade, här finns mer info...
http://boxeeplay.tv/...ay-bruten-igen/

Brukar finnas ännu färskare uppdateringar om läget här:
http://www.facebook.com/BoxeePlay

Redigerat av e3henri, 24 oktober 2012 - 19:38.

Postad 24 oktober 2012 - 20:30

Souldevil3
  • Souldevil3
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Behöver hjälp med min boxee, jag använder mac och apples egna router. När jag kör trådlöst så fungerar allt klockrent förutom lite lagg på 1080p så jag kopplade in en nätverkskabel men då hittar inte boxee några källor längre och de går inte att spela upp men den hittar nätverk för jag får fram olika siffror i boxeen som den ska få vid nätverksuppkoppling. Tar jag nätverkskabeln i datorn då fungerar internet där.

Vad kan jag göra nu?

Postad 24 oktober 2012 - 21:25

Unregistered2c7ac7de
  • Unregistered2c7ac7de
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Brukar finnas ännu färskare uppdateringar om läget här:
http://www.facebook.com/BoxeePlay

Tack, funkar inte för mig, trots ominstallation, såtillvida inte Panik i byn är det enda som visas :-)

Redigerat av Unregistered2c7ac7de, 24 oktober 2012 - 21:27.

Postad 27 oktober 2012 - 20:52

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0
tack för info testtomas, har samma erfarenhet; det är bara Panik i byn som visas...

Någon som har samma problem som jag att ansluta via VPN? Boxen kopplar obönhörligt ner efter någon minut. Inte fel hos VPN-providern då det fungerar utan vidare på min dator. Det var mycket för att just kunna se streamat material från USA som jag ö h t köpte boxen...

Postad 28 oktober 2012 - 09:19

TCM
  • TCM
  • Forumräv

• 781 inlägg
  • 0

Tack, funkar inte för mig, trots ominstallation, såtillvida inte Panik i byn är det enda som visas :-)

Vi har sparat genvägar till SVTPlay, TV4Play och TV3Play i Boxens browser och går den vägen. Funkar bra tycker jag

Postad 29 oktober 2012 - 12:59

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Någon som har hittat en USB-IR mottagare till Boxee box? Gärna från någon svensk sida.

Vill väldigt gärna kunna använda Harmony one+ med boxen.

Postad 29 oktober 2012 - 13:07

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Någon som har hittat en USB-IR mottagare till Boxee box? Gärna från någon svensk sida.

denna kanske.http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/tv-tillbehor/fjarrkontroller/ir-link/ir-remote-link-p66030

Postad 29 oktober 2012 - 13:56

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0

denna kanske.http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/tv-tillbehor/fjarrkontroller/ir-link/ir-remote-link-p66030

Den fungerar nog tyvärr inte. Det är ju en IR förlängare. Boxen kör ju RF signal. Så det jag är ute efter är väl en omvandlare IR till RF, men de kostar dock en slant. Så ett billigare alternativ skulle vara en IR motagare som pluggas in i USB kontakten på boxen. Men lyckas inte hitta någon!?

Postad 29 oktober 2012 - 18:52

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1 225 inlägg
  • 0
Jag tycker en av de största styrkorna med Boxee Boxen är just dess fjärrkontroll och RF.
Tangentbordet är väl ingen direkt hit...men den andra sidan är föredömligt enkel och bra.
Detta bävar jag mest för nu när det börjar luta åt en HTPC istället...att få gå över till en trist IR-fjärrkontroll :(.

Postad 29 oktober 2012 - 19:06

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0

Jag tycker en av de största styrkorna med Boxee Boxen är just dess fjärrkontroll och RF.
Tangentbordet är väl ingen direkt hit...men den andra sidan är föredömligt enkel och bra.
Detta bävar jag mest för nu när det börjar luta åt en HTPC istället...att få gå över till en trist IR-fjärrkontroll :(.

Varför det när man kan köra tex iRule med http-kommandon över nätet?

Så styr jag min Boxee idag via IPad ->iRule -> iTach

Redigerat av masse70, 29 oktober 2012 - 19:07.

Postad 30 oktober 2012 - 07:59

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0

Jo jag tycker deras kontroll är helt ok, inget fel på den.

Jobbar dock mot att få bort allt och endast köra min Harmony one+.

Så ingen som har kommit över en fungerande IR dongle för boxee?

Postad 30 oktober 2012 - 11:13

sajbot
  • sajbot
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Jo jag tycker deras kontroll är helt ok, inget fel på den.

Jobbar dock mot att få bort allt och endast köra min Harmony one+.

Så ingen som har kommit över en fungerande IR dongle för boxee?

Är det en sån här du söker?
http://www.dustinhom...f-ir-converter/

Postad 30 oktober 2012 - 12:00

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0

Är det en sån här du söker?
http://www.dustinhom...f-ir-converter/

Jo jag har sett den, och den skulle ju göra det jag vill. Men 800kr+ är lite i överkant mot vad jag egentligen vill lägga.

Som jag har förstått så skall det gå att koppla in en vanlig USB dongel för IR bak på boxen i USB porten. Hittade en för 199kr på kjell men den sa någon att den var till för överföring från en dator till en annan dator... och inte som en mottagare för fjärr signaler.

Aja.. det kanske bara är att acceptera att man får köra med 2st fjärrkontroller.

Postad 30 oktober 2012 - 13:12

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Jo jag har sett den, och den skulle ju göra det jag vill. Men 800kr+ är lite i överkant mot vad jag egentligen vill lägga.

Som jag har förstått så skall det gå att koppla in en vanlig USB dongel för IR bak på boxen i USB porten. Hittade en för 199kr på kjell men den sa någon att den var till för överföring från en dator till en annan dator... och inte som en mottagare för fjärr signaler.

Aja.. det kanske bara är att acceptera att man får köra med 2st fjärrkontroller.

kolla runt på amazon,de kanske har nån billigare.

Postad 30 oktober 2012 - 17:07

Unregistered522aea83
  • Unregistered522aea83
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Borde inte denna funka om man skippar fjärren?

http://www.kjell.com...oll-htpc-p66222

M V H Peter

Postad 31 oktober 2012 - 12:41

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Nån som kör trådlöst Internet och får det funka bra? Min kopplar till och från hela tiden.

Postad 31 oktober 2012 - 13:10

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Nån som kör trådlöst Internet och får det funka bra? Min kopplar till och från hela tiden.

Ja,funkar klockrent och har alltid gjort. Du kanske måste in i routern och ändra nåt. Prova med att byta kanal.

Postad 31 oktober 2012 - 16:23

Unregistered2c7ac7de
  • Unregistered2c7ac7de
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Många som har problem, kör trådat istället om det inte är alltför mycket besvär.

Postad 31 oktober 2012 - 17:05

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Tror jag kan ha lite dålig signal från min rauter.
Trådat blir för mkt jobb att dra men det finns ju andra sätt som tex: PowerLAN där man kör nätverk över el-uttagen.

Postad 31 oktober 2012 - 17:15

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

• 4 773 inlägg
  • 0

Tror jag kan ha lite dålig signal från min rauter.
Trådat blir för mkt jobb att dra men det finns ju andra sätt som tex: PowerLAN där man kör nätverk över el-uttagen.

Boxen har en lite klen antenn, och ibland hjälper det att vrida på lådan för att få bättre signal.
Powerlan funkar ofta bättre än wifi, men en extern brygga, gärna med dubbla antenner är också ett alternativ.

Postad 31 oktober 2012 - 17:35

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Tänkte att en sådan skulle funka att få igång internet på boxen? http://www.netonnet....av/140306.4077/

Postad 31 oktober 2012 - 18:17

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0

Tänkte att en sådan skulle funka att få igång internet på boxen? http://www.netonnet....av/140306.4077/

Din broder har precis beställt homeplug, kika om hans är något att ha och funkar dom så kör dustin en drive på dessa just nu som du isf kan beställa ifrån.

Postad 31 oktober 2012 - 18:24

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Din broder har precis beställt homeplug, kika om hans är något att ha och funkar dom så kör dustin en drive på dessa just nu som du isf kan beställa ifrån.

Läste det, men netonnet kan jag åka till och köpa direkt över disk och även lämna tillbaka om det är skit.

Postad 01 november 2012 - 09:48

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Läste det, men netonnet kan jag åka till och köpa direkt över disk och även lämna tillbaka om det är skit.

Provade en liknande produkt för ett tag sen och hade man då en skarvdosa så funkade det uruselt,men det var som sagt ett annat märke och ett bra tag sen de är, nog bättre nu. Jag har en sån här och den funkar skitbra.http://www.dustinhome.se/product/5010384101/netgear-wnce2001-ethernet-till-802-11n/#intcmp=aredir. Den kan du dessutom strömförsörja via usb,n så du slipper ytterligare en nätgrunka.

Postad 01 november 2012 - 12:52

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Boxee deletade hela gamla bloggen för att göra sig av med alla spår av gamla boxen. I förrgår postade de framtidsutsikterna men det blev för mycket kritik för dem.
Det blir tex aldrig någon officiell netflix utanför usa utan det krävs vpn för att lista appen överhuvudtaget.

Redigerat av Unregistered577c6879, 01 november 2012 - 12:56.

Postad 01 november 2012 - 13:43

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

Boxee deletade hela gamla bloggen för att göra sig av med alla spår av gamla boxen. I förrgår postade de framtidsutsikterna men det blev för mycket kritik för dem.
Det blir tex aldrig någon officiell netflix utanför usa utan det krävs vpn för att lista appen överhuvudtaget.

Nä, det där med netflix hade man ju fattat, vad netflix svarar på supporten är en sak, de vill ju bara att folk ska regga sig så fort som möjligt och då kan man lova att man arbetar för att få fram en lösning på så många plattformar som möjligt.

Men boxee, sjunker bara djupare och djupare, deras "clarifying" var ju ett skämt, som jag skrev på deras forum en summering av bloggposten.

1. The box will function as before (a little disappointing yeah).
2. It will come a flash update in "the next few months".
3. They will not open up the box at all.
4. Netflix will not come to any other country than the usa.

Så vad vi har att vänta oss är alltså en flashupdate. Det gör varken från eller till för min del.

Frågan är hur länge boxee kan hålla ut rent ekonomiskt, de ger sig in på en marknad där konkurrensen är hård, då det redan finns etablerade aktörer. Och de fick tillskott av kapital förra året.
Betvivlar att boxee klarar av att hålla igång verksamheten hela nästa år såvida de inte får mer kapital av investerare. Bara att räkna lite lätt på vad 44 anställda kan kosta per år, lokalhyra, driftskostnader, och nu utvecklingskostnaden för den nya boxen.

Så deras "everything will work as before" ger jag inte ett skit för, en dag kommer man inte kunna identifiera filmer eller logga in. Men vissa här inne verkar vara väldigt naiva och litar stenhårt på vad boxee lovar.

Postad 01 november 2012 - 13:47

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0

Men vissa här inne verkar vara väldigt naiva och litar stenhårt på vad boxee lovar.

Samtidigt som vissa andra verkar vara fullkomligt rabiata och paranoida i sitt sätt att resonera.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.