Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(59)
|
379:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Call Of Duty 7: Black Ops (2799 inlägg)
|
12 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Call Of Duty: Modern Warfare 2 (7 inlägg)
|
16 år sedan |
Modern Warfare 2 Night Vision Googles (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 14 April 2010 - 07:55
Postad 14 April 2010 - 08:04
Kul att lira lite mot $weD igår Zdaar och l2ickard ( ChristianSv. kom ju också in lite senare ).
Vi torskade första matchen ( S&D ) på Wasteland men sen tog vi dom i en S&D-match och i Demolition.
Jag tror att dom fick betydligt bättre k/d-statistik på Demolition-matchen men våran laginsats var starkare.
Hehe, Njooodoootuuuubdååå fick smaka på sin egen medicin ( eller om det var 2 andra av dom ) en gång iallafall.
När dom stod och tryckte uppe i plåtskjulet när nån i vårat lag hade UAV, då borrade man in en tub där och fick 2 pers i en granat. Hehehe...
Var det alltså en "officiell" match som ni vann. Har ni tystat dem igen nu eller?
Postad 14 April 2010 - 08:18
Var det alltså en "officiell" match som ni vann. Har ni tystat dem igen nu eller?
Nej, det var public, vi ( jag, l2ickard och Zdaar ) råkade bara hamna i samma lobby.
Så egentligen var det väl 4 $weD mot 3 MHB:are, resten var random-folk.
Senare kom ChristianSverige också.
Gjorde come back igår o det kändes riktigt najs
Ska öka dosen successivt nu tills jag kommer upp i den 40-timmars vecka som man är tänkt att ha enligt MHB-avtalet ;D
Sött Benny! Såg att du var online men fick aldrig "äran" att lira med dig.
Var för övrigt väldigt många MHB:are som lirade igår igen. Många som har hittat tillbaka igen.
Bara soffan som ännu inte dykt upp.
Redigerat av BrittBastard, 14 April 2010 - 08:17.
Postad 14 April 2010 - 09:22
Mm, det var roligt att spela mot dom. Det är alltid kul att spela mot bra motstånd för då koncentrerar man sig lite ytterliggare. Dom vann faktiskt 2 S&D (Wasteland & Rundown) sedan vann vi en demo (invasion) & en S&D (Quarry) så det blev 2-2 innan jag var tvungen att sluta. Kändes dock som att jag/vi hindrades något över att jag inte kunde prata i micken.Kul att lira lite mot $weD igår Zdaar och l2ickard ( ChristianSv. kom ju också in lite senare ).
Vi torskade första matchen ( S&D ) på Wasteland men sen tog vi dom i en S&D-match och i Demolition.
Jag tror att dom fick betydligt bättre k/d-statistik på Demolition-matchen men våran laginsats var starkare.
Igår var förövrigt nog den dagen då jag skickade flest arga meddelanden till folk. Antingen var jag lättirriterad eller så var det bara en massa idioter ute och spelade igår. T ex dom där camparna på Invasion när vi spelade Sabotage och dom där danger close tubarna som vi mötte i ett par matcher.
Postad 14 April 2010 - 09:28
Jag tycker man kan ha som regel att när man märker att folk har 6 eller 7-0 i score då måste man gå in för att döda dem så de inte får allt för mycket övertag i skyn. Sen att folk inte väljer coldblooded när himlen kryllar av flygplan är för mig en gåta.
Postad 14 April 2010 - 09:35
Mm, det var roligt att spela mot dom. Det är alltid kul att spela mot bra motstånd för då koncentrerar man sig lite ytterliggare. Dom vann faktiskt 2 S&D (Wasteland & Rundown) sedan vann vi en demo (invasion) & en S&D (Quarry) så det blev 2-2 innan jag var tvungen att sluta. Kändes dock som att jag/vi hindrades något över att jag inte kunde prata i micken.
Igår var förövrigt nog den dagen då jag skickade flest arga meddelanden till folk. Antingen var jag lättirriterad eller så var det bara en massa idioter ute och spelade igår. T ex dom där camparna på Invasion när vi spelade Sabotage och dom där danger close tubarna som vi mötte i ett par matcher.
Du har rätt, 2-2. Jag drog samtidigt som dig så tror inte det blev nåt mer sen.
Jag hade ju min mick igång ett tag men sa ändå inte så mycket. Oftast behöver man inte det tycker jag.
Men det klart att det nästan är ett måste med mick när man möter bra motstånd.
Hehehe, jag fattar vad du menar. Vi vann väl visserligen men det var ett ###### tubande, jag var lika förbannad jag.
På Afghan rörde dom sig fan knappt utanför bunkrarna/grottan. Det var TDM och vi låg under ganska rejält men lyckades komma ikapp och vinna med 7500-7400, du avslutade med att plocka 3 pers med predator. Nice game winning!
******** vad sur jag var på den där xxxhound eller vad han hette. Låg å campade upp till pawelow 2 ggr. Men alla i vårt lag spelade kanske inte på topp. Ett tecken på det är ju när jag leder vår scorebord....
Jag tycker man kan ha som regel att när man märker att folk har 6 eller 7-0 i score då måste man gå in för att döda dem så de inte får allt för mycket övertag i skyn. Sen att folk inte väljer coldblooded när himlen kryllar av flygplan är för mig en gåta.
Men var det inte han som bara tubade hela tiden? Du menade inte den där finnen som körde med AK:n då?
Jag lyckades kniva honom när han hade 18-0 tror jag. Satt som en fläskläpp det!
Suger ju när man inte har cold blooded....har iallafall låst upp det nu. Snart Ninja också.
Redigerat av BrittBastard, 14 April 2010 - 09:37.
Postad 14 April 2010 - 09:36
Edit:
finnen fick sura/hånfulla meddelanden sedan.
"Loosing camper" osv.....
För den matchen vann vi ju trotts att det laggade som vanligt när man spelar mot finnar.
Redigerat av Unregistered8c00bd99, 14 April 2010 - 09:38.
Postad 14 April 2010 - 09:38
Det behövs verkligen inte mycket för att skjuta ner det som kommer upp, har man ingen stinger så kanske man har AT4HS och stopping power pro, en raket och 2 burst på en harrier så är den nere. Helisar sänker man snabbt också. Så istä'llet för att sticka huvudet i sanden med cold blooded så skjut ner eländet. Spelar man mycket med cold blooded borde det vara en skyldighet att plocka bort skrot från luften, då det är ännu lättare att ha ner det med den perken.Sen att folk inte väljer coldblooded när himlen kryllar av flygplan är för mig en gåta.
Jag har nästan jämt en launcher som sekundär (såtillvida jag inte kör sniper).
Postad 14 April 2010 - 09:39
Finnen var på en annan bana (karachi ?)
Edit:
finnen fick sura/hånfulla meddelanden sedan.
"Loosing camper" osv.....
För den matchen vann vi ju trotts att det laggade som vanligt när man spelar mot finnar.
Ja, finnpajsaren var på Quarry.
Postad 14 April 2010 - 09:39
Men det borde vara förbjudet att inte göra något av dem.
Postad 14 April 2010 - 09:42
Det behövs verkligen inte mycket för att skjuta ner det som kommer upp, har man ingen stinger så kanske man har AT4HS och stopping power pro, en raket och 2 burst på en harrier så är den nere. Helisar sänker man snabbt också. Så istä'llet för att sticka huvudet i sanden med cold blooded så skjut ner eländet. Spelar man mycket med cold blooded borde det vara en skyldighet att plocka bort skrot från luften, då det är ännu lättare att ha ner det med den perken.
Jag har nästan jämt en launcher som sekundär (såtillvida jag inte kör sniper).
Håller med dig Mor', blir nästan mer irriterad på folk som inte väljer en klass med launcher när det är fullt med flygfän.
Alla går ju oftast ganska enkelt att skjuta ner oavsett cold blooded eller inte. Chopper Gunner är lite lurigare, då är cold blooded att föredra tycker jag.
Jag använder mig mest av cold blooded för att slippa synas på UAV:en. Men kör dock oftast med Stopping Power, beror ju på motståndet, bana och spelsätt också förstås.
Postad 14 April 2010 - 09:42
Haha, den hade jag glömt bort. Fy f vad skönt det var att plocka in missilen när det stod 7400 lika och preja ner 2 eller 3 av dem. Fick förövrigt en challenge då, typ döda 5 eller fler med en predator missil... det kanske inte stämde riktigt men jag klagar inteDet var TDM och vi låg under ganska rejält men lyckades komma ikapp och vinna med 7500-7400, du avslutade med att plocka 3 pers med predator. Nice game winning!
Postad 14 April 2010 - 10:21
Det måste känts grymt skönt!Haha, den hade jag glömt bort. Fy f vad skönt det var att plocka in missilen när det stod 7400 lika och preja ner 2 eller 3 av dem. Fick förövrigt en challenge då, typ döda 5 eller fler med en predator missil... det kanske inte stämde riktigt men jag klagar inte
Postad 14 April 2010 - 10:22
Nej, det var public, vi ( jag, l2ickard och Zdaar ) råkade bara hamna i samma lobby.
Så egentligen var det väl 4 $weD mot 3 MHB:are, resten var random-folk.
Senare kom ChristianSverige också.
Var för övrigt väldigt många MHB:are som lirade igår igen. Många som har hittat tillbaka igen.
jag kommer ja kommer
Postad 14 April 2010 - 10:48
Fy fan vad drygt, tvätta en glidare.. hoppas du fick en grym middag sen som tackInte ens min hoj jag tvättade, morsans äckliga glidare som jag har fått äran att lägga ut till försäljning, den får ju se någorlunda bra ut då, om det ens går.
![]()
Min egen hoj säljer jag aldrig, inte efter att jag har renoverat motorn för 15k och lagt 15k på chassie osv.
nä det vet jag den kommer DÖ i din ägo
Redigerat av Unregistered70c626f4, 14 April 2010 - 13:28.
Postad 14 April 2010 - 15:16
skönt att se att man inte är saknad längre
har sagt att jag kommer tillbaka när kartorna kommer men börjar bli osäker på om jag kommer att köpa dom ens, får se vad som händer.
Postad 14 April 2010 - 15:28
ta det inte personligt, samma för migskönt att se att man inte är saknad längre
har sagt att jag kommer tillbaka när kartorna kommer men börjar bli osäker på om jag kommer att köpa dom ens, får se vad som händer.
Postad 14 April 2010 - 15:40
ta det inte personligt, samma för mig
vi sydskåningar är inte saknade...
*tar bort cel från PSN listan*
Postad 14 April 2010 - 17:53
skönt att se att man inte är saknad längre
För att jag inte skrev ditt namn? Nämen kerren, inte ska du vara ledsen för det!
Skämt åsido, jag räknade inte dig till en av dom som inte spelar. För du lirar ju trots allt ändå ibland, eller?!?
Kanske var ett tag sen nu?
Postad 14 April 2010 - 18:20
/Christian
Postad 14 April 2010 - 18:37
För att jag inte skrev ditt namn? Nämen kerren, inte ska du vara ledsen för det!
![]()
Skämt åsido, jag räknade inte dig till en av dom som inte spelar. För du lirar ju trots allt ändå ibland, eller?!?
Kanske var ett tag sen nu?
tror jag lirat 3ggr sedan bfbc2 kom ut
Postad 14 April 2010 - 20:15
Postad 14 April 2010 - 21:46
Håller helt med att hippo är grym, men vid clanmatcher är det skoj å höra hans panikångest vid lite stressade situationer
![]()
Inte lätt å spela bra när man får handsvett å kontrollen glider ur handen
Ang. hippo så håller jag med, han är grym, och ibland ännu grymmare...
![]()
(det du menade med ojämn hippo?)
Precis så mena ja
Redigerat av hippo6, 14 April 2010 - 21:46.
Postad 14 April 2010 - 22:25
Nån som har koll på varför spelet inte har dedikerade servrar? Då skulle vi troligen slippa sörjan som är "host emigration", "lost connection" osv. Är det ren snålhet från activision eller finns det nån bra förklaring?
Det var länge sedan!
Dödskallen i Hamn! Äntligen!
GRATTIS!
Postad 14 April 2010 - 22:41
Var ett tag sen jag spelade med er mhbare nu. Saknar det. Jobbar konstiga tider och har en grym son på halvåret att ta hand om under resten av tiden. Blir mest spel tidigt på morgonen...
Lite skillnad från cod4 där jag hade 16-17 dagars speltid på bara några månader.
Kanske blir lite mer spel sen när nya banorna kommer och då kanske även det mycket oanvända headsetet dyker upp
Postad 15 April 2010 - 08:04
Postad 15 April 2010 - 08:39
Då har han inte boostat så effektivt då han har 25dygns speltidJag tror Ekaa har boostat sig till skallen jag......tänker inte gratulera........
Grattis Ekaa
Postad 15 April 2010 - 09:21
Jag tror han tröttnade på att jaga dödskallen i slutet och använde dödskallehacketJag tror Ekaa har boostat sig till skallen jag......tänker inte gratulera........
Grattis Ekaa!
Postad 15 April 2010 - 09:26
Jag tror Benny har spelat på Ekaas konto. Det förklarar Bennys frånvaro + att de låter ju likadant när de börjar snacka småländskaJag tror Ekaa har boostat sig till skallen jag......tänker inte gratulera........
Postad 15 April 2010 - 09:33
Jag tror Benny har spelat på Ekaas konto. Det förklarar Bennys frånvaro + att de låter ju likadant när de börjar snacka småländska
Hahaha, jag tror på Zdaarlights teori! Dom svär ju lika mycket också.
Postad 15 April 2010 - 10:51
på modern piece of shit two
Redigerat av pangemange, 15 April 2010 - 12:04.
Postad 15 April 2010 - 10:56
hahahahahahahaha garvar sönder mig varje gång han säger det i början av klippen hahaha garvar fan nu bara jag tänker på det!inget slår ändå när han kör tactical insertion på search and destroy
på modarne piece of shit two
Postad 15 April 2010 - 11:44
Postad 15 April 2010 - 12:16
Gratulerar Ekaa till skallen!
Var ett tag sen jag spelade med er mhbare nu. Saknar det. Jobbar konstiga tider och har en grym son på halvåret att ta hand om under resten av tiden. Blir mest spel tidigt på morgonen...
Lite skillnad från cod4 där jag hade 16-17 dagars speltid på bara några månader.
Kanske blir lite mer spel sen när nya banorna kommer och då kanske även det mycket oanvända headsetet dyker upp
Lider med dig, måste vara ett **** att behöva ta hand om en GRYM son, vad brukar han utsätta dig för tortyrer?
Postad 15 April 2010 - 12:19
For one får han inte spela MW2.Lider med dig, måste vara ett **** att behöva ta hand om en GRYM son, vad brukar han utsätta dig för tortyrer?
Postad 15 April 2010 - 12:23
Modern Warfare 2 Demolition 2-21 Gameplay and Commentary
Lite kul denna också.
Är han allvarlig eller skämtar han, vilken sopa!
Postad 15 April 2010 - 12:54
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!*tar bort cel från PSN listan*
*torkar tårar*
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Postad 15 April 2010 - 16:01
Modern Warfare 2 Demolition 2-21 Gameplay and Commentary
Lite kul denna också.
Ha ha, han har ju bara lite otur
Postad 15 April 2010 - 17:16
Man kanske skulle prova "Swiffern"?
Sen tror jag också att han är rätt grym egentligen, men han verkar då inte bry sig så mycket om sin K/D iaf
Redigerat av SamuelA, 15 April 2010 - 17:22.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty 7: Black Ops
16 bilder
46 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?