Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - D-link Boxee

8094 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 november 2012 - 13:56

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

Samtidigt som vissa andra verkar vara fullkomligt rabiata och paranoida i sitt sätt att resonera.

Exakt vad är det som du anser är paranoia?

Att boxee fört kunderna bakom ljuset är ett faktum. Det mesta jag och många andra är förbannade över är ett faktiskt händelseförlopp, inga påhittade historier.

Postad 01 november 2012 - 23:40

stene72
  • stene72
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Har problem att få undertexter att funka , jag har textfiler (oftast .srt) som ligger lokalt under varje mapp (på en NAS) och dom är döpta likadant som filmfilen, men den hittar inte någon textfil när jag bläddrar under "jordgloben" således dyker ingen text upp... Vad gör jag för fel? har oxå provat att hämta från internet, men där blir de ju rätt en gång av 10 och ibland kommer de textfiler från andra filmer än den aktuella!?

Har någon möjlighet att sprida lite ljus över detta?

Postad 02 november 2012 - 09:48

robiz
  • robiz
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Gahh, jag som tänkte köpa en Boxee till, men om nu inte netflix kommer så får man ju satsa på nått annat, frågan är bara vilken. Kraven som jag har är att den skall klara Netflix samt NAS...

Postad 02 november 2012 - 10:24

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0
Tror ni nya boxee kommer att vara nåt att ha här i sverige? Jag tycker som det verkar vara en produkt som inte är särskilt användbar utanför US.

Postad 02 november 2012 - 14:35

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Helt oanvändbar utanför staterna då vi använder dvb-t/c/s här.

Postad 02 november 2012 - 16:24

martini_tr
  • martini_tr
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Gahh, jag som tänkte köpa en Boxee till, men om nu inte netflix kommer så får man ju satsa på nått annat, frågan är bara vilken. Kraven som jag har är att den skall klara Netflix samt NAS...

Det händer en hel del på mediaspelarfronten. Några alternativ är Ouya och XIOS DS Media Play som båda bygger på Android. Detta innebär att man kan installera androidappar på dom så som till exempel Netflix.

Postad 02 november 2012 - 16:53

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1 225 inlägg
  • 0

Det händer en hel del på mediaspelarfronten. Några alternativ är Ouya och XIOS DS Media Play som båda bygger på Android. Detta innebär att man kan installera androidappar på dom så som till exempel Netflix.

...eller kanske den färdigbyggda HTPC:n T-1000 (www.t-1000.se) som blir mitt nästa val som mediaspelare ++.
Det finns en stor finess med mediaspelare, men dess begränsningar gör att man går vidare efter ett tag.
Boxee Boxen är min fjärde mediaspelare (och den bästa hittills), men den är lite seg och har några irriterande buggar som aldrig verkar fixas.

Nackdelen med en HTPC är att man alltid kan mickla vidare med den...men det är å andra sidan också dess största styrka :).

Postad 02 november 2012 - 23:58

MackeNo1
  • MackeNo1
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Jag köpte en Boxee idag och vill lägga till appar i den, dom anvisningar jag hittar säger att man ska gå in på apps och lägga till en repository. Men det alternativet finns intenär jag går in på apps, där kan jag bara se befintliga appar samt lagringsmedia. Någon som vet varför det är så?

Sedan trodde jag att man skulle kunna ladda ner filmer direkt via Boxeen, men det verkar inte som att det fungerar så. Allt måste gå via en vanlig dator ändå, eller har jag fel?

Misstänker att man kopplar en hdd till Boxeen och sedan kan ladda ner till den hdd trådlöst via en dator och ett nätverk, har jag rätt då?

Postad 03 november 2012 - 16:42

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1 225 inlägg
  • 0

Jag köpte en Boxee idag och vill lägga till appar i den, dom anvisningar jag hittar säger att man ska gå in på apps och lägga till en repository. Men det alternativet finns intenär jag går in på apps, där kan jag bara se befintliga appar samt lagringsmedia. Någon som vet varför det är så?

Sedan trodde jag att man skulle kunna ladda ner filmer direkt via Boxeen, men det verkar inte som att det fungerar så. Allt måste gå via en vanlig dator ändå, eller har jag fel?

Misstänker att man kopplar en hdd till Boxeen och sedan kan ladda ner till den hdd trådlöst via en dator och ett nätverk, har jag rätt då?

Ladda ner kan du inte...men streama filmer fungerar direkt till Boxeen...t.ex från Headweb.

Postad 03 november 2012 - 17:03

magnus_sat
  • magnus_sat
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Har installerat appen Boxee media manager på min ipad. Kan inte media manager visa bilder? Jag kan se mina mappar på ipaden men det står innehåll 0 bilder. Filmer kommer jag åt utan problem,

Postad 03 november 2012 - 18:00

Mooshie
  • Mooshie
  • Forumräv

• 554 inlägg
  • 0

Exakt vad är det som du anser är paranoia?

Att boxee fört kunderna bakom ljuset är ett faktum. Det mesta jag och många andra är förbannade över är ett faktiskt händelseförlopp, inga påhittade historier.

Tyckte också du var gnällig när jag läste ditt inlägg, men det krävdes ju inte så mycket efterforskning för att inse att du hade rätt.

Deras nya BoxeeTV känns redan som en flopp om man läser folks omdöme, och att den än så länge bara går att använda fullt ut i 8 amerikanska städer lär ju inte hjälpa. De som känner till hur de ignorerat Boxee Box på senare tid kommer ju inte heller att lita på några löften om utökade funktioner. Vem tror Boxee finns kvar om ett år?

Postad 04 november 2012 - 12:25

samski
  • samski
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Riktigt besviken. Nu funkar iof "allt" før mig då den spelar allt och tænker inte køpa en ny spelare innan dessa klarar 4k och/eller 8k material. Det mest tråkiga ær att det inte ær øppet. Gillade vintern då det kom nya betaversioner i stort sett varje vecka. Att bara stænga skiten och lægga ner utvecklingen ær katastrofalt. Kan inte se før mig att jag køper en produkt från Boxee igen.

Postad 04 november 2012 - 15:42

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1 225 inlägg
  • 0

Riktigt besviken. Nu funkar iof "allt" før mig då den spelar allt och tænker inte køpa en ny spelare innan dessa klarar 4k och/eller 8k material. Det mest tråkiga ær att det inte ær øppet. Gillade vintern då det kom nya betaversioner i stort sett varje vecka. Att bara stænga skiten och lægga ner utvecklingen ær katastrofalt. Kan inte se før mig att jag køper en produkt från Boxee igen.

Är det DLink eller Boxee du inte ska köpa en produkt av i framtiden?

Postad 04 november 2012 - 21:30

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Repository är liksom inget svenskt ord, så du ska inte förvänta dig att hitta det där. :) Lagringsplats är precis vad du söker.

Postad 04 november 2012 - 23:12

bero74
  • bero74
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Märklig historia det här:

http://www.sweboxee....tflix-vs-boxee/

(Förövrigt en riktig nostalgitripp med gamla ik+ ... )

Tycker dock inte att BB står eller faller beroende på om det kommer en Netflix app eller inte.

Redigerat av bero74, 04 november 2012 - 23:17.

Postad 04 november 2012 - 23:23

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

Märklig historia det här:

http://www.sweboxee....tflix-vs-boxee/

Tycker dock inte att BB står eller faller beroende på om det kommer en Netflix app eller inte.

För de som köpt boxen i tron om att netflix ska fungera på den så kan boxen mycket väl stå och falla med netflixstödet.

Däremot så har jag varit väldigt skeptisk till alla de här löftena från netflixchatter och liknande, hur högt upp i kedjan sitter de som svarar i chatten? är väl säkert standardsvar från chattsupporten att de försöker få netflix till så många plattformar som möjligt.

Är ju bara att fundera själv, varför i hela friden skulle vi i sverige få netflixstöd på boxee när inte england, brasilien eller några andra länder har fått det? Lilla sverige liksom. Makes no sense.

Till råga på allt har boxee själva gått ut och sagt att det inte kommer något stöd för netflix.

Postad 04 november 2012 - 23:33

bero74
  • bero74
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Oj oj vad snabb du är! ;-)

Postad 04 november 2012 - 23:44

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

Oj oj vad snabb du är! ;-)

That's what she said..

Nä men, jag prenumererar på tråden, så jag får ett mail varje gång någon skriver :)
Kan tillägga, att för mig gör det varken från eller till ifall boxee får netflix, då den funktionen inte utlovades i specifikationerna när jag köpte den.

Postad 05 november 2012 - 15:35

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Tycker den fyller mitt behov som är att den ska spela upp allt jag matar den med vilket den också tycks göra.
Det enda jag saknar är att den ska visa omslag och info vilket jag inte lyckats få den att göra. Det står bara att den skannar......

Postad 05 november 2012 - 20:48

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Nu får jag ingenting att funka! efter återställningar osv, kräver boxee lösen osv. och jag kan inte adda en enda hdd för att kolla mina grejer. Skulle någon vilja ha vänligheten att hjälpa mig att komma till den där guiden hur man gör med hdd osv, för att kringå det med lösen osv. jag blir tokig!

Postad 05 november 2012 - 20:53

Unregisteredb30b4e19
  • Unregisteredb30b4e19
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0
Skriv BOXEEBOX som värdnamn och ha blankt (ingenting) som lösen,det löste mina problem

Postad 05 november 2012 - 23:28

Unregistered3dae1135
  • Unregistered3dae1135
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
En stilla undran, med risk att göra bort sig...
Allt detta snack om Netflix. Måste det till en app för att det ska fungera? Vad är det då för vits att man kan adressera den översta knappen på fjärren till just Netflix? Jag har ännu inte registrerat mig men jag kommer iaf till inloggningssidan.

Postad 05 november 2012 - 23:54

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

En stilla undran, med risk att göra bort sig...
Allt detta snack om Netflix. Måste det till en app för att det ska fungera? Vad är det då för vits att man kan adressera den översta knappen på fjärren till just Netflix? Jag har ännu inte registrerat mig men jag kommer iaf till inloggningssidan.

Det går att logga in och komma till startsidan men det går inte att spela upp filmen. Det går att ändra funktionen på fjärrens översta knapp till Netflix i inställningar i boxee's meny men då blir det den amerikanska netflix och det vet jag inte om det funkar vare sig vpn-tunnel eller inte.

Postad 06 november 2012 - 16:02

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Fattar inte att ni fortsätter diskutera det. Ingen Netflix utanför USA kommer att komma, oavsett vad någon supportmänniska säger.

Postad 06 november 2012 - 16:27

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Åhh, SUCK! Jag får be om lite hjälp i forumet, Minn Box har fungerat mer eller mindre felfritt i 2 år....
Men nu har jag ny dator å får det f-n inte att funka..

1.Får inte upp Boxeebox i nätverket!
2. Kan inte adda mappar/hdd från datorn, utan det där usernam/password kommer upp, å jag KOMMER INTE FÖRBI. AAARRGGHHH.

Please help!

Postad 06 november 2012 - 17:58

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0
Hej! någon som vet hur jag får min externa HD att synas på min dator när den är ikopplad i Boxee? Någon inställning som måste göras eller? Båda är kopplade till min router.
Tacksam för hjälp!

Mvh

Postad 06 november 2012 - 19:16

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Hej! någon som vet hur jag får min externa HD att synas på min dator när den är ikopplad i Boxee? Någon inställning som måste göras eller? Båda är kopplade till min router.
Tacksam för hjälp!

Mvh

Har du bockat i aktivera windows fildelning i nätverksinställningar på boxee och kollat att det är samma arbetsgrupp som på datorn? Bocka i full nätverksscanning för smb-källor också.

Åhh, SUCK! Jag får be om lite hjälp i forumet, Minn Box har fungerat mer eller mindre felfritt i 2 år....

2. Kan inte adda mappar/hdd från datorn, utan det där usernam/password kommer upp, å jag KOMMER INTE FÖRBI. AAARRGGHHH.

Please help!

prova med username "boxee" lämna password tomt

Please help!

Postad 06 november 2012 - 20:47

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Tacksam för hjälp!

Mvh

Har du bockat i aktivera windows fildelning i nätverksinställningar på boxee och kollat att det är samma arbetsgrupp som på datorn?

Sedan klickar du (i datorn) på Start > Tillbehör > Kör. Skriv "//boxeebox" och tryck Enter, så får du upp ett fönster där den externa hårddisken visas.

Postad 06 november 2012 - 23:52

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0
Tack så mycket för hjälpen, ska prova direkt!

Mvh

Postad 07 november 2012 - 00:27

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0
Nu har jag klickat i båda inställningarna på Boxee och startat om både datorn och Boxee och sökt men den hittar inte HD:n iaf.

Det här hitta jag på nätet men fattar inte vad jag ska göra med ipnumret!?
Check Settings > Network > Network for your Boxee Box’s local IP address if you’re have trouble automatically discovering the shared drive in your network.

Redigerat av Lion_Paw, 07 november 2012 - 01:03.

Postad 07 november 2012 - 01:34

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Nu har jag klickat i båda inställningarna på Boxee och startat om både datorn och Boxee och sökt men den hittar inte HD:n iaf.

Det här hitta jag på nätet men fattar inte vad jag ska göra med ipnumret!?
Check Settings > Network > Network for your Boxee Box’s local IP address if you’re have trouble automatically discovering the shared drive in your network.

Kan datorns brandvägg/antivirusprogram hitta på nåt kanske? Eller port forwarding i routern? Annars gör en ny nätverksanslutning i boxee,kanske det hjälper. Kolla på sweboxee forum. Har du provat att slå in boxee's lokala ipadress i adressfältet i webbläsaren på datorn? Finns i nätverk på boxee.

Redigerat av Askungen, 07 november 2012 - 01:41.

Postad 07 november 2012 - 01:39

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0
Tack Askungen, ska göra ett försök till. :)

Postad 07 november 2012 - 01:44

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Tack Askungen, ska göra ett försök till. :)

Hoppas det löser sig. Det brukar det göra efter massa svordomar och oändliga försök. Ibland lever den ett eget liv :)

Postad 07 november 2012 - 01:47

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0
Tack, jag väntar samtal imorgon bitti från mediamarkt men ville gärna lösa det ikväll/ natt. :P

Postad 07 november 2012 - 01:59

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Tack, jag väntar samtal imorgon bitti från mediamarkt men ville gärna lösa det ikväll/ natt. :P

En grej till, i nätverk på boxee så finns "spara och applicera..." om du gör det brukar det komma upp "lyckad omstart.." det har funkat för mig vid nåt tillfälle. Du är inte ensam. :)

Postad 07 november 2012 - 02:07

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0
Hehe, elände med teknologi när det inte funkar. Vissa behöver bara klicka i dom 2 valen på boxee och sen har det funkat men icke sa nicke, så enkelt ska det inte va för mig. :P

Postad 07 november 2012 - 08:54

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0
Nu är det officiella forumet nere/borta. Undrar om det kommer tillbaka.

Postad 07 november 2012 - 09:41

TCM
  • TCM
  • Forumräv

• 781 inlägg
  • 0

Nu är det officiella forumet nere/borta. Undrar om det kommer tillbaka.

https://twitter.com/...961035024965633

Postad 07 november 2012 - 09:46

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

https://twitter.com/...961035024965633

Ja sedär, jag som kollade twitter men såg inget från dem. Och på facebook också, där har de däremot inte skrivit något om det.

Postad 07 november 2012 - 10:25

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Börjar likna Nordkorea...

Postad 07 november 2012 - 11:28

Pinnen
  • Pinnen
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 1
Jag förstår faktiskt inte varför vissa hetsar upp sig så fruktansvärt över det som händer o inte händer med BBn..... Hur många produkter har ni där hemma med egna officiella forum, ständiga uppdateringar o förbättringar under flera års tid etc etc? O nu pratar vi om något som kostar dryga 1000-lappen i inköp o för de allra flesta löser sin primära uppgift, spela upp film o TV-serier

Postad 07 november 2012 - 11:45

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 1
Trivs du med att företag ljuger kunder rakt upp i nyllet i flera års tid så är det väl bra. Nu är det ju så att boxen faktiskt inte gör det den ska sedan release samt tagit bort funktionalitet vilket gör att man inte bör vara särskilt tacksam för alla "förbättringar". Spela roll om det är 50kr eller 1 miljon.

Postad 07 november 2012 - 11:48

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1 225 inlägg
  • 1

Jag förstår faktiskt inte varför vissa hetsar upp sig så fruktansvärt över det som händer o inte händer med BBn..... Hur många produkter har ni där hemma med egna officiella forum, ständiga uppdateringar o förbättringar under flera års tid etc etc? O nu pratar vi om något som kostar dryga 1000-lappen i inköp o för de allra flesta löser sin primära uppgift, spela upp film o TV-serier

Jag håller med.
Det är sällan som Boxeen orsakat några större bekymmer.
Det är lite smågrejer som stör, men den gör helt klart sitt jobb.

Postad 07 november 2012 - 12:16

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 1

Trivs du med att företag ljuger kunder rakt upp i nyllet i flera års tid så är det väl bra. Nu är det ju så att boxen faktiskt inte gör det den ska sedan release samt tagit bort funktionalitet vilket gör att man inte bör vara särskilt tacksam för alla "förbättringar". Spela roll om det är 50kr eller 1 miljon.

Jag håller fullständigt med dig, det är skrattretande när vissa menar på att boxen funkar som den ska och att det inte är några problem. Antalet inrapporterade buggar talar emot detta.

Men märks tydligt på detta forum att det är många som är snabba med att skrika att man har fel, sedan när man belägger det man säger med fakta, så tystnar personerna. För att sedan komma tillbaka igen och säga att man har fel, återigen utan att ha grund för sina anklagelser.

Men som sagt, om vissa accepterar en produkt som inte gör vad den ska enligt specifkationerna så får det stå för dem. Jag gör det inte.

Och sedan har vi ju hela sättet som boxee har behandlat sin community på, använt betalande kunder som beta-testare, samt under 8 månaders tid vägrat svara på en enda fråga eller liknande om boxens framtid och vad som kommer hända. Allt för att kunna fortsätta kränga en produkt som egentligen redan var död på utvecklingssidan.

Men ja, nu kommer väl masse kalla mig för rabiat, konspiratorisk eller något annat, bara för att han är supernöjd med sin box.

Postad 07 november 2012 - 12:24

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0

Men ja, nu kommer väl masse kalla mig för rabiat, konspiratorisk eller något annat, bara för att han är supernöjd med sin box.

Nä, det kommer jag inte alls göra för jag redan tydligt sagt att jag tycker så och står för det.

Sen har du med denna post bara stärkt min åsikt i frågan.

Redigerat av masse70, 07 november 2012 - 12:25.

Postad 07 november 2012 - 12:41

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

Nä, det kommer jag inte alls göra för jag redan tydligt sagt att jag tycker så och står för det.

Sen har du med denna post bara stärkt min åsikt i frågan.

Vad bra, jag förväntar mig inte att du ska ändra dina åsikter, för du verkar inte vara särskilt insatt i de här frågorna över huvud taget.

Postad 07 november 2012 - 12:55

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0

Vad bra, jag förväntar mig inte att du ska ändra dina åsikter, för du verkar inte vara särskilt insatt i de här frågorna över huvud taget.

Och där kom det personliga påhoppet, så oväntat....

Visste heller inte att vi kände varandra iom att du tycks veta allt om vad jag vet eller inte.
Du tycks ha stora aversioner mot att jag och en hel del andra faktiskt är nöjda med våra Boxar.

Bara för att du med all största tydlighet inte är det hindrar det inte andra från att vara det samt att få tycka du verkar hetsa upp dig en smula för mycket över det.

Redigerat av masse70, 07 november 2012 - 12:59.

Postad 07 november 2012 - 13:13

zipp3r
  • zipp3r
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 1

Och där kom det personliga påhoppet, så oväntat....

Visste heller inte att vi kände varandra iom att du tycks veta allt om vad jag vet eller inte.
Du tycks ha stora aversioner mot att jag och en hel del andra faktiskt är nöjda med våra Boxar.

Bara för att du med all största tydlighet inte är det hindrar det inte andra från att vara det samt att få tycka du verkar hetsa upp dig en smula för mycket över det.

Ditt "samt att få tycka du verkar hetsa upp dig en smula för mycket över det.". Är i så fall lika mycket ett personligt påhopp.

Men det är inte det jag stör mig på, det är att du skriver en massa skit. Som att mina argument är ihåliga, eller att jag är paranoid i mitt sätt att resonera. När jag ifrågasätter vad som skulle vara paranoida i resonemanget så svarar du inte ens.

Jag förstår, du har många inlägg här på forumet och många gillar dig säkert bara därför. Men det gör inte att du per automatik har rätt.

Nu orkar jag inte med att tjafsa med dig längre.

Postad 07 november 2012 - 13:33

Pinnen
  • Pinnen
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0

Jag håller fullständigt med dig, det är skrattretande när vissa menar på att boxen funkar som den ska och att det inte är några problem. Antalet inrapporterade buggar talar emot detta.

Men märks tydligt på detta forum att det är många som är snabba med att skrika att man har fel, sedan när man belägger det man säger med fakta, så tystnar personerna. För att sedan komma tillbaka igen och säga att man har fel, återigen utan att ha grund för sina anklagelser.

Men som sagt, om vissa accepterar en produkt som inte gör vad den ska enligt specifkationerna så får det stå för dem. Jag gör det inte.

Utan att blanda in konspirationsteorier eller kalla nån för rabiat :) vad är det för väsentlig funktionalitet som har utlovats/du saknar hos BBn. Eftersom jag inte upplevt några större problem under det år jag ägt boxen, åtminstone inte för det jag använder den till, är jag lite nyfiken. Läser man inläggen i den här tråden känns det som den övervägande delen av problemen är dator eller nätverksrelaterade o egentligen inte har med BBn att göra

Postad 07 november 2012 - 13:38

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0

Nu orkar jag inte med att tjafsa med dig längre.

Dito!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny projektor
    thhmo
    2025-05-11 11:17:07
  • Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.