Dödskallen i Hamn! Äntligen!
grattis broder!!! Har väl 7 levlar kvar själv!!
kan också berätta att vår gode vän Demon king har brutit av sin andra Cod6 skiva... He he
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
4 relaterade trådar
Postad 15 April 2010 - 19:00
grattis broder!!! Har väl 7 levlar kvar själv!! kan också berätta att vår gode vän Demon king har brutit av sin andra Cod6 skiva... He he Postad 15 April 2010 - 19:48
då är frågan köper han på gamestop med försäkring? Postad 15 April 2010 - 22:53 Hehe, okej en underbar, häftig, och go son om jag skall skriva så att även skåningar fattar För övrigt är ju snubben i klippen "grymt" rolig. Har sett klippen flera gånger och man skrattar lika gott varje gång Postad 15 April 2010 - 23:46
Tja! Är en dedikerad Codare. Har väll en 10dagars playtime inskramlat under hösten. Tänkte ta upp cod igen och höra om ni behövde lite understöd.
Som jag förstått det lirar ni med in-game mic. Jag har lite svårt att höra genom dem i Cod, men kan ändå köra det om ni inte har skype eller dylikt. Postad 16 April 2010 - 02:54
Funderar på om man kanske ska göra en MW2-comeback i helgen.
Postad 16 April 2010 - 07:06
Tack för ett kort spel igår OWC, Ekaa, Patgu. Det är skönt å hinna svära av sig lite innan tjejen kommer.
Fy fasiken för laggande finnar..... Postad 16 April 2010 - 07:15
Visst, du är välkommen! Vi kör med in-game mic ja och jag tror dom flesta upplever det som att det funkar bra.
Det var väl du Nose, eller om det var Benny, som myntade det ökända uttrycket "finnelagg". Hahaha! Redigerat av BrittBastard, 16 April 2010 - 07:16. Postad 16 April 2010 - 07:52
Hahaha, hur gick det med hans stackars öga då, klarade det sig? Kan nästan se det framför mig, en helt galen snubbe med ett rödsprängt öga vrålar rakt ut samtidigt som han sliter en MW2-skiva i två delar! Så att folk förstår: Spelade med bla. honom tidigare i veckan och tyckte att han var väldigt tyst och lugn. Tydligen berodde detta på att han hade ont i höger öga och kände att det nog skulle bli värre av att hetsa upp sig över spelet. Men detta tog han tydligen igen med råge! Postad 16 April 2010 - 09:14
haha vilken syn Postad 16 April 2010 - 12:25
Fick mig att tänka på den här videon med en tysk unge som spelar Unreal tournament http://www.youtube.c...h?v=5cjp3v-n4w4 , men så illa är det väl inte? Postad 16 April 2010 - 12:25 Väldigt många nyckelpersoner är borta iaf, men teamen är stora. youtube-version av vilka som hoppat av , och vilka som är kvar då... http://www.youtube.c...?v=KRU5f-081LE De som hoppat av; •Jason West -- President, Game Director (fired) •Vince Zampella -- CEO, Co-Founder (fired) •Francesco Gigliotti -- Lead Software Engineer •Jon Shiring -- Lead Programmer •Chris Cherubini -- Lead Artist •Mark Grigsby -- Lead Animator •Paul Messerly -- Lead Character Animator •Todd Alderman -- Lead Designer •Mackey McCandlish -- Lead Designer •Steve Fukuda -- Lead Designer •Zied Reike -- Lead Designer •Bruce Ferriz -- Senior Animator (joined a start-up, Big Red Button Entertainment) •Rayme Vinson -- Programmer Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 April 2010 - 12:27. Postad 16 April 2010 - 13:03
Spännande det där med titlar......vi har tolv lead disigner och sen har vi en designer.....
Postad 16 April 2010 - 13:20 Som vanligt, alldeles för många "chefer" och en som får göra skitgörat! Dom gör säkert exakt samma saker men det är ju prestigefullt med häftiga titlar som vi vet... Postad 16 April 2010 - 13:33 Fast det känns ju logiskt när man gör ett spel med 70 titlar och sedan 10 prestigetitlar till /Christian Postad 16 April 2010 - 14:08
Du menar konsulten? Tell me I know.... Postad 16 April 2010 - 14:19
En konsult är ute och kör i den småländska landsbygden med sin nya fina 911a när han får se en herde som står och håller koll på en stor mängd får. Han stannar bilen framför fåraherden och vevar ner fönstret. -Ursäkta mig, men om jag lyckas räkna ut hur många får du har här på ängen är det okej att jag tar ett då? Innan herden hinner svara har konsulten stigit ur bilen, dragit upp sin Vaio P ur kavajfickan och börjat knappa i en rasande takt. -Om jag triangulerar...mummelmummel...ett får har en volym på ca...mummelmummel. Nån minut senare utbrister han med ett triumfatoriskt flin på läpparna, -Min bäste herre, du har exakt 2435 får! Fåraherden som som äntligen lyckas samla sig suckar djup och säger, -Om jag lyckas gissa vad du arbetar med, kan jag då få tillbaka mitt får? Konsulten går med på förslaget. -Du kommer oannonserad, du har en massa onödiga och dyra prylar, du utför ett arbete som jag lika gärna hade klarat av själv och dessutom försöker ta hutlöst betalt för det. Du är en konsult, och du, släpp ut min hund ifrån bagageutrymmet. Postad 16 April 2010 - 15:06 Känns underbart att läsa detta när man själv en en då kan jag ju gå hem och låta maj-britt på pressbyrån ta och fixa felen på servern istället Postad 16 April 2010 - 15:17
Japp, precis! Postad 16 April 2010 - 17:46
Kolla den andra killcamen på highrise på denna video; http://www.youtube.c...amp;feature=sub
Där ser man hur trasigt spelet är med aimassist ibland.... Han skjuter uppenbarligen i väggen men träffar ändå målet 90 grader åt andra hållet... Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 April 2010 - 17:46. Postad 16 April 2010 - 17:58
fy faan va surt men antar att de krävs nån form av skills för o kunna utnyttja skiten me, tänker på no-scoopes,quick, 360 o allt va de heter
Postad 16 April 2010 - 18:11
En vanlig 360 jumping no-scope alltså. Hur lätt som helst... Nä, man kan bli trött för mindre. Aimassisten genom plåten på Quarry är inte illa den heller.
Jag är rätt bra på shit-out-of-luck slow scope. Postad 16 April 2010 - 18:16
En fråga till er som har lite skills, tror jag. Har ni någon speciell strategi för att Prestige-varva lite snabbare än normalt? Finns det spelsätt som ger mer poäng än andra? Och ska man satsa på vapen och perkbonusar?
Postad 16 April 2010 - 18:19
jag kör mycket på vapen,perk o challengers men S&D e nog bra om man e duktig
"tog åt mig på ordet skills där hahaha Redigerat av Unregistered6f4e89a3, 16 April 2010 - 18:21. Postad 16 April 2010 - 18:21
Demolition är nog det som ger mest. Mycket matchbonus i det spelsättet, speciellt när det blir 3 rundor. Samt att man levlar vapen/perks bra.
Annars är det S&D om man är bra på det, men där levlar man inte vapen/perks fort istället. Postad 16 April 2010 - 19:53
Demolition tror jag är bättre när man kommer upp lite i level, får så ruggigt lite i matchbonus på låg level, men får senare galet mycket i bonus istället.
Postad 16 April 2010 - 20:03 Det som är positivt med Demolition är ju att man hinner få många kills, man kan defusa och planta bomben samt att arbeta upp olika challanges är bra mycket enklare.. finner bara positivt om demolition faktiskt /Christian Postad 16 April 2010 - 21:12
Förutom att det kan bli riktigt ###### askampigt ibland om kör mot idioter. Men det blir det väl oftast om man kör mot idioter. Men annars är Demolition bra och kul. Postad 16 April 2010 - 21:17 Hehe jo, förvisso! Men campning sker ju i de allra flesta spelformer /Christian Postad 16 April 2010 - 22:26
Har testat nån timme nu och man får rätt bra med poäng i Demolition, men det kräver helt klart en del tillvänjning för en kille som nästan bara kört Team Deathmatch förut. Kändes som kaos, och så dör man hela tiden när man kastar sig hejdlöst mot bombplatserna. Det blir nog bättre när jag lugnar ner mig lite.
Jag kom på att man kanske skulle tjäna på en tactical insertion ibland. Speciellt på lite större banor. Postad 16 April 2010 - 23:15
edit: l2ickard hann före, men men Jag anser att det är ett måste på de flesta banorna för att kunna hålla området runt omkring bomben under kontroll och på så vis flytta FIs spawn ifrån bombplatsen. Men sedan så finns det vissa banor som är praktiskt taget omöjliga att spränga såsom Estate uppe i huset och B på Afghan (om det inte är en påse nötter som försvarar) Redigerat av Unregistered5bb908bc, 16 April 2010 - 23:16. Postad 16 April 2010 - 23:59
Jo, så är det ju. Jag var bara trött på campare. Postad 17 April 2010 - 00:05
Jäklar! Skulle ju spela lite MW2 ikväll efter en tids längre uppehåll, men givetvis passade min router på att lägga ned verksamheten lagom till helgen. Så sur jag blir.
Postad 17 April 2010 - 09:18
Jopp, Tactical Insertion är A och O när man kör Demolition. Men jag kör det dock inte på alla banor, beror på storleken på banan. Dessutom är det ju väldigt viktigt att lägga dom på ett bra ställe så att man inte blir spawndödad. En annan viktig sak, framför allt på Estate är ju att man spränger rätt först. Samma sak på Quarry då vissa bombplatser är mer eller mindre omöjliga att spränga om dom är ensamma kvar. Postad 17 April 2010 - 10:05
Vet inte om den är postad innan men det är en tjej som spelar (x-låda iof) men dra åt **** så grym..
youtube Postad 17 April 2010 - 10:19 En hel del quickscopeskillz där! Är groundwar man ska spela tydligen, jäklar vad folk klumpar ihop sig. Postad 17 April 2010 - 14:53
Det kändes lite skumt att det i princip hela tiden var 4-5 fiender i en klump. Men jag kanske bara är cynisk.
Men duktig på quickscope var hon verkligen. Postad 17 April 2010 - 15:52
det är väl ett måste med max på sensitivityn lr om man ska byxa de där... hur många av er här kör max där??
Postad 17 April 2010 - 15:54
reagerade också på det, och att ingen av dom 4 personerna verkade skjuta på honom i vissa tillfällen Postad 17 April 2010 - 19:20 A och O tycker jag är smoke-granade. Är dom duktiga försvarare så är det nästan det enda sättet att inte synas när man plantar. Har flera rök-granater så kan man dölja bombplatsen rejält bra! Detta gäller iofs de allra flesta spelstilar där man har ett "uppdrag".. HQ, SD, Demolition m.fl. En bra taktik brukar vara att lägga en smoke-grnade och sedan placera ut en Claymore intill sig själv. Då slipper man dem som tänker kniva en.. oftast Fattar faktiskt inte varför inte fler använder det? Det fungerar ju till och med perfekt vid CtF! /Christian Redigerat av Unregistered1331, 17 April 2010 - 19:21. Postad 17 April 2010 - 19:21
Jag ändrade till max tidigare i dag. Och det har verkligen märkts på spelet i dag, det har för det mesta gått åt ****. Fast det är inte så stor skillnad mellan 9 och 10. Det går nog ganska fort att vänja sig. Postad 18 April 2010 - 14:56 Det var najs! Btw Morlock, tack så mycket för hjälpen! Den sitter fint på väggen! Postad 18 April 2010 - 15:28
Hur ser hon dom överhuvudtaget!? Redigerat av Axxident, 18 April 2010 - 15:31. Postad 18 April 2010 - 17:09
No-scopen på Derail och den på Estate förstår inte jag hur hon lyckas med, först och främst så syns inte FI och för det andra så går inte skottet i mitten av hip-siktet vilket betyder att det är ren tur att träffa. Vi provade det ju själva i lite private med att verkligen sikta in perfekt och sedan släppa ut och skjuta = inte träff särskilt ofta. eller hur gör man för att träffa? Postad 18 April 2010 - 18:04
Ställer mig oxå frågande till "alla" dessa no scope-lirare. I många fall är det ju inte direktträffar man ser men ändå dödande. Antar det har å göra med nån sorts aim assist? Tror jag håller mig till det vanliga sikta lugnt ta ett djupt andetag.
Postad 18 April 2010 - 20:35
Jag har en variant av din. Sikta, ta ett djupt andetag, vänta, vänta...skj...NEJ, jag hann inte. Vänta på att siktet ska lugna ner sig, ta ett djupt andetag...DÖD! Redigerat av Kimpost, 18 April 2010 - 20:36. Postad 18 April 2010 - 21:27
Den har du ju snott från mig. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |