Cdon tog 299 i kalendern några dagar senVart hittar du spelet på ps3 för 260kr? :-)
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation TV 2013 1GB
(Spelkonsoler)
|
8
|
(10)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) Pro 1TB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(101)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) Slim 500GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(48)
|
3 490:- |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation Pro (2679 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4: Priser, förbokningar, bundles mm (4173 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation Vita TV (72 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 16 December 2013 - 20:48
Postad 16 December 2013 - 20:50
I dagsläget går det ej att spola tillbaka i tex en live sportsändning.
Det går inte heller att se signal kvaliteten.
Detta kommer att fixas i en kommande uppdatering ( när vet dem ej ).
Passade även på att klaga på att det inte går att få 5.1 ljud...vilket jag tycker är riktigt dåligt!
Tyvärr vet dem inte om eller när detta kommer att fixas.
/Player
Postad 16 December 2013 - 21:26
Sitter du och spelar och gör något i spelet som du vill visa upp för dina nära och kära så trycker du på share-knappen på din handkontroll och vips så sparas dina senaste 15 minuter i spelet i form av en videofil på PS4:ans hårddisk. Du kan välja om du vill ladda upp klippet på Facebook (det enda alternativet i skrivande stund, men det kommer väl förhoppningscis fler så småningom) eller ha kvar klippet på hårddisken, men jag tror inte du kan föra över det till exempelvis en extern hårddisk eller ett USB-minne tråkigt nog.Kan nån förklara för mig hur det funkar det där med att man kan ladda upp sekvenser när man spelar?
Ja, men spelutvecklarna har möjlighet att stänga av share-funktionen helt eller vid vissa spelmoment om de känner för det. Det kan exempelvis handla om vissa spelmoment som utvecklarna inte vill ska läcka ut på nätet allt för mycket.Spelar ps4:an in hela tiden?
Inte vad jag vet, men är osäker på den frågan.Kan man stänga av det och sätta på det när man vill?
PS4 har 8 GB DDR5 RAM-minne, men en mindre mängd av detta minne är inte till för själva spelen utan utnyttjas istället av PS4:ans bakgrundsprocesser som exempelvis share-funktionen och party-chatten. Så visst går det åt "kräm", men det är inget som direkt påverkar spelen.Tar det inte "kräm" när den spelar in och man samtidigt spelar?
Redigerat av Unregistered9a177c31, 16 December 2013 - 21:29.
Postad 16 December 2013 - 22:46
Det är väl ghost, bf4 assasins creed och ett annat man kan uppdatera från ps3 till ps4 på amerikanska psn.
Ok tack för info!
Orkar inte hålla på med ett us psn dock :-(
Postad 16 December 2013 - 22:54
Ok tack för info!
Orkar inte hålla på med ett us psn dock :-(
Var väldigt tveksam till det i början också men det är skitlätt
Postad 16 December 2013 - 23:20
Postad 17 December 2013 - 02:04
Kan nån förklara för mig hur det funkar det där med att man kan ladda upp sekvenser när man spelar?
Spelar ps4:an in hela tiden?
Kan man stänga av det och sätta på det när man vill?
Tar det inte "kräm" när den spelar in och man samtidigt spelar?
PS4 har en inspelningsbuffert på 15 minuter bakåt i tiden, och om det tar "kräm" så är det i alla fall inget som märks. Med tanke på att det är en funktion som vart med från start, har de nog räknat med att ta med tillräckliga resurser i systemet för att det inte ska påverka spelandet överhuvudtaget. Och nej, det är inget som kan stängas av, men om du låter bli share-knappen så raderas buffert-filen gissningsvis antagligen efter avslutat spel eller när den försätts i väntläge. Skulle du komma åt den kan man alltid radera filen i efterhand, utan problem.
Postad 17 December 2013 - 06:11
Var väldigt tveksam till det i början också men det är skitlätt
Låter trevligt :-)
Behöver man ha dubbla psn id då?
Postad 17 December 2013 - 07:35
Sitter du och spelar och gör något i spelet som du vill visa upp för dina nära och kära så trycker du på share-knappen på din handkontroll och vips så sparas dina senaste 15 minuter i spelet i form av en videofil på PS4:ans hårddisk. Du kan välja om du vill ladda upp klippet på Facebook (det enda alternativet i skrivande stund, men det kommer väl förhoppningscis fler så småningom) eller ha kvar klippet på hårddisken, men jag tror inte du kan föra över det till exempelvis en extern hårddisk eller ett USB-minne tråkigt nog.
Ja, men spelutvecklarna har möjlighet att stänga av share-funktionen helt eller vid vissa spelmoment om de känner för det. Det kan exempelvis handla om vissa spelmoment som utvecklarna inte vill ska läcka ut på nätet allt för mycket.
Inte vad jag vet, men är osäker på den frågan.
PS4 har 8 GB DDR5 RAM-minne, men en mindre mängd av detta minne är inte till för själva spelen utan utnyttjas istället av PS4:ans bakgrundsprocesser som exempelvis share-funktionen och party-chatten. Så visst går det åt "kräm", men det är inget som direkt påverkar spelen.
Ok tack för det!
Postad 17 December 2013 - 07:42
Postad 17 December 2013 - 08:06
Verkar ju inte helt omöjligt att få en ps4 inom en hyfsad snar framtid, eller vad tror ni? Beställde mitt ex från elgiganten i söndags. Är så sjukt spelsugen just nu.
Jag skulle inte hålla andan iaf. Nästa år någon gång kanske man kan få tag i ett
Postad 17 December 2013 - 08:32
Pinball Arcade ser ju snyggt ut iallafall, för er som gillar att spela flipper på konsol.
Postad 17 December 2013 - 09:49
Massiva uppdateringar i PSS för PS4...eller inte.
Pinball Arcade ser ju snyggt ut iallafall, för er som gillar att spela flipper på konsol.
pinball dreams/fantasies finns på psn som minis.. behöver inga andra flipperspel
Postad 17 December 2013 - 10:21
Postad 17 December 2013 - 11:05
Nej, det går tyvärr inte. Får hoppas att det kommer en patch med den funktionen framöver.Har en fråga om inspelningsfunktionen. Kan man exportera det inspelade till en usb-sticka t.ex.?
Postad 17 December 2013 - 11:58
Det bästa man kan göra än så länge är att ladda upp till Facebook och sedan ladda ner det därifrån till hårddisken. Man kan ju alltid ställa in så att uppladdade klipp inte visas för någon annan än en själv om man inte vill visa alla klipp man laddar upp för alla sina kompisar.Har en fråga om inspelningsfunktionen. Kan man exportera det inspelade till en usb-sticka t.ex.?
För övrigt är anledningen att filminspelningen på PS4 inte tar "kräm" från spelen att PS4an har en liten extraprocessor som sköter saker som just filmklipp och upp- och nerladdningar. Det är den som är igång när systemet är i standby.
Postad 17 December 2013 - 12:17
Postad 17 December 2013 - 12:26
Hörde från en kompis på jobbet att kvalitén inte blir någon vidare när man laddar upp det till Facebook.Det bästa man kan göra än så länge är att ladda upp till Facebook och sedan ladda ner det därifrån till hårddisken. Man kan ju alltid ställa in så att uppladdade klipp inte visas för någon annan än en själv om man inte vill visa alla klipp man laddar upp för alla sina kompisar.
För övrigt är anledningen att filminspelningen på PS4 inte tar "kräm" från spelen att PS4an har en liten extraprocessor som sköter saker som just filmklipp och upp- och nerladdningar. Det är den som är igång när systemet är i standby.
Vi håller tummarna!Nej, det går tyvärr inte. Får hoppas att det kommer en patch med den funktionen framöver.
Postad 17 December 2013 - 12:30
Hörde från en kompis på jobbet att kvalitén inte blir någon vidare när man laddar upp det till Facebook.
Vi håller tummarna!
det e ganska fel kvaliteten är skit bra man måste dock välja högre kvalitet under uppspelning på facebook den väljer automatiskt lägsta kvalitet i spelaren på facebook
Redigerat av Duckface21, 17 December 2013 - 12:31.
Postad 17 December 2013 - 13:07
Det bästa man kan göra än så länge är att ladda upp till Facebook och sedan ladda ner det därifrån till hårddisken. Man kan ju alltid ställa in så att uppladdade klipp inte visas för någon annan än en själv om man inte vill visa alla klipp man laddar upp för alla sina kompisar.
Vad använder du när du tar ner klippen från fejan?
Postad 17 December 2013 - 14:04
Det finns visst en youtube-app till ps3an.att ladda upp till youtube tror jag inte kommer med tanke på det finns inte ens en youtube app för att ens kolla på videos på ps4an/ps3an
Postad 17 December 2013 - 14:09
Har ingen BT så kan inte testa. Men har läst att det ska funka bra det med.Trådad eller via BT?
Postad 17 December 2013 - 14:10
Det finns visst en youtube-app till ps3an.
japp, riktigt sjysst är den dessutom!
Postad 17 December 2013 - 14:19
FVD Video Downloader, tillägg till Chrome eller Firefox.Vad använder du när du tar ner klippen från fejan?
Postad 17 December 2013 - 15:34
oki de viste jag inte har kollat in men måste ha missat den
Funkar faktiskt väldigt smidigt måste jag säga! Laddade ner tillägget nu och testade.
Edit: tack för tipset förresten Franky!
Redigerat av Zerokelvin, 17 December 2013 - 15:36.
Postad 17 December 2013 - 15:42
Postad 17 December 2013 - 16:19
http://www.aliexpres...1560223726.html
Postad 17 December 2013 - 16:47
Tips för den som vill ha ett vertical stand men inte vill betala flera hundralappar för det:
eller
http://kotaku.com/ye...help-1464567523 (gratis!)
Redigerat av Christopher_A, 17 December 2013 - 16:48.
Postad 17 December 2013 - 17:22
edit: kan jämföras med en snygg kvinna med fina kurvor liggandes hehe
Redigerat av Duckface21, 17 December 2013 - 17:22.
Postad 17 December 2013 - 17:51
Tips för den som vill ha ett vertical stand men inte vill betala flera hundralappar för det:
Fick hem min idag och kan inte säga att jag är imponerad. Den varken ser bra ut i den eller står stabilt enligt mig. Den står upp, men ett mindre tryck skulle få den att tippa. Min får fortsätta stå horisontellt på tv-bänken.
Redigerat av Unregisteredd270430a, 17 December 2013 - 17:51.
Postad 17 December 2013 - 18:05
Fick hem min idag och kan inte säga att jag är imponerad. Den varken ser bra ut i den eller står stabilt enligt mig. Den står upp, men ett mindre tryck skulle få den att tippa. Min får fortsätta stå horisontellt på tv-bänken.
tråkigt att du är missnöjd..är själv rätt nöjd med de officiella standet
Postad 17 December 2013 - 18:15
Postad 17 December 2013 - 18:27
men tycker ps3an är tystare mot ps4an bl skivan låter ju inte alls i ps3an men det gör den i ps4an sen när skivan stannat i ps4an så hör man ju ett brummande från fläkten på ps3an så hör man svagt fläkten inget som jag hör i normal rums vistelse direkt
Postad 17 December 2013 - 19:52
Postad 17 December 2013 - 20:24
Postad 18 December 2013 - 13:21
Postad 18 December 2013 - 13:38
glömde att nämna att det är just ps3 slim (köpt samma dag de släppte slimen) jag har alltså inte den senaste super slimmen har även en fet ps3 40gb som grabben använder.. vist alla apparater låter olika men ps4an låter mer en både min slim o feta ps3
Då måste det vara något knas på fläkten i den! Iaf om den låter mer än din gamla tjocka PS3:a.
Min låter defenitivt mindre än min gamla tjocka 60GB(den första som släpptes) och även mindre än min PS3 160GB slim!
Har läst runt lite och vissa har problem med att fläkten låter mycket!
http://community.us....n/td-p/42122761
http://gearnuke.com/...rted-loud-many/
Postad 18 December 2013 - 13:51
Redigerat av Duckface21, 18 December 2013 - 13:53.
Postad 18 December 2013 - 13:55
Nja kan inte påstå att de skulle va nåt knas låter inte fel om den heller bara susar mer. Att fläktar surrar gör mig inget stör mig inte .. konstaterade mest att ps4an låter mer
Tänke mer att folk har rapporterat om att deras PS4:or låter mer än vad dom borde.
Sen är det klart den funkar ju. Så om du inte lider av det så då kan du ju låta det vara!
Min låter inte så pass mycket som någon utav dom videorna i länken efter några timmars spelande av BF4.
Redigerat av Zerokelvin, 18 December 2013 - 13:56.
Postad 18 December 2013 - 15:38
Postad 18 December 2013 - 16:10
Postad 18 December 2013 - 18:25
Postad 18 December 2013 - 18:26
Postad 18 December 2013 - 18:28
Postad 18 December 2013 - 19:18
Postad 18 December 2013 - 19:27
Kontrollen blinkar gult tills den är fulladdad och då slocknar lampan. Konsolen måste dock vara i standby läge o inte helt avstängd för att det ska funka.
Jepp det var det som var problemet. Jag råkade stänga av den istället för standby.
Lite varning på den talande DS4an, tänkte skita på mig när jag plockade upp den första ljudloggen i Killzone
Haha ja. Rätt nice med högtalare i handkontrollen tycker jag. Gillar det både på wii och wii u.
Postad 18 December 2013 - 19:32
Vad tycker du om Resogun?
Postad 18 December 2013 - 19:35
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
28 bilder
9 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?