Neeee Ein', är det fylleCoD nu eller?
För mig iaf, ingen annan vågar ju.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
48 relaterade trådar
Postad 28 August 2009 - 21:03
För mig iaf, ingen annan vågar ju. Postad 28 August 2009 - 21:15
Hade jag varit hemma hade jag varit på! Är hemma hos polare och zippar whisky...Ardbeg Supernova! Nåt att bita i! Postad 28 August 2009 - 21:20
Med en DÅRE's envishet, nu äre' dags för fylleWarhawk ! (f*n, det låter inte lika bra som fylleCoD....) Postad 29 August 2009 - 09:37
Jag har för mig att sampa var först.........l2ickard var också rejält snabb Postad 29 August 2009 - 19:26
ja sampa hade i princip guldkorset innan jag hade spelet sen var ju Jenslu snabt uppe oxå men han har ju bara försvunnit från Fps-spelarna Postad 30 August 2009 - 01:42
Kul spel under natten som vanligt gubbs, men personligen sprang jag mest omkring och var pinsamt dålig. Man har ju sina upp och nedgångar och ikväll kände jag mig inte alls speciellt taggad. Nya friska tag någon annan dag!
inZane ska föresten ha fett med credz som närapå tog ut hela motståndarlaget med en välriktad airstrike under en S&D-match! Jag tror det bara var en nisse som klarade sig, så den omgången var rätt säkrad. Redigerat av Unregisteredcc23e210, 30 August 2009 - 01:43. Postad 30 August 2009 - 10:28 Tack Kaninen! Ja, sen Primare kom på den briljant idén i fredagsnatt att vi bara skulle köra med shotguns hela laget så har jag börjat vänja mig med den. Fick en airstrike, tog 5 pers och fick en till nästa runda. då bytte vi sida och jag fick ut 2 iaf. Slutade med 16-1 Var nog min bästa/roligaste runda. Tack för kul spel! Postad 30 August 2009 - 13:07
Som sagt var, shotgun rules! Jag kommer nog lira lite ikväll... Postad 30 August 2009 - 15:24
Ja, jag är lätt på! Hahaha, jaså! Jag var på kräftskiva igår men höll mig faktiskt borta från snapsen. Eller var det så att min tjej höll snapsen borta från mig?! Postad 30 August 2009 - 15:30
alltså då drack hon upp din ranson igår fy vad hon måste må nu då Postad 30 August 2009 - 15:42
jag hänger nog med på lite shotgun only ikväll....vi dominerade ju totalt trots att alla spelade med shotgun....
Postad 30 August 2009 - 20:01
Jag kommer säkert hoppa in och spela lite senare, men glöm att jag kör S&D med bara shotgun!
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 30 August 2009 - 20:02. Postad 30 August 2009 - 20:41
Du har ju en pistol också... Postad 31 August 2009 - 07:05 We love Dessert Eagle! Lite sjukt overpowered. Skjöt en sniper med min igår på Overgrown, tvärs över banan! 2 lugna kulor... Postad 31 August 2009 - 07:08
Hamnade i fel lag igår.
Det är inte lätt att köra mot er grabbar... Såg att det var en i mitt lag med MHB tag, men kände inte igen nicket. Postad 31 August 2009 - 07:47
Längesen jag spelade COD4 nu, men efter ett par matcher igår så hamnade jag i samma lag som en från MHB. Någon här kanske som heter [MHB]henkebenke?
Postad 31 August 2009 - 08:17
Ja, Henkebenke "hänger" här och är en MHB:are. Bra lirat igår igen gubs, hahaha, ######r vad primören svor och skrek när vi lirade HQ, inget du gillar prim'? Gick väl sådär för mig igår faktiskt, var nog lite för trött. Doro; ledsen att jag inte orkade lira, jag gick och la mig istället. Postad 31 August 2009 - 12:05
Idag blir de lir igen! kommer spela in några matcher med min nya HD kamera, lägger upp de på youtube sen så får ni se hur ni spelar
Postad 31 August 2009 - 12:14
Akta dig Nasy; gör inte som mig bara...se till att du håller vad du lovar. Jag körde ju "capture" med Dazzle på några matcher när MHB visade SweD var skåpet skulle stå, d v s hos MHB. Men sen har jag inte lagt upp alla filmer än....frasse och morlock är grymt långsinta. Inget dom glömmer i första taget...hahaha! Blir inget lira för mig ikväll. Ska kolla in Zlatan 22.00 ikväll. Men imorgon kväll är jag på! Postad 31 August 2009 - 17:12
Nej jag avskyr hq.....det slutar alltid med stats typ 8-33 eftersom jag går på att plocka hq och risken för att springa på granat tillhörande motståndare är överhängande just där.....
Postad 31 August 2009 - 17:24
Jag har också hört det, jag håller mig på sidorna och försöker ta fi där istället. Postad 31 August 2009 - 19:51
Menar ni att ni kör annat än S&D? Postad 01 September 2009 - 07:23
Fast jag tillhör faktiskt också en av dom som brukar gå på HQ, och visst dör man mer än dom som är lite mer passiva. Men när man lirar med MHB tycker jag att dom flesta går direkt på HQ, sen kanske vissa inte går rakt på HQ vilket bara är bra för då kan dom plocka fi som är på ingång runt omkring och då hinner dom oftast inte ens kasta in några granater. Jag tycker HQ är kul variation och komplement till S&D. Min spelstil, trots väldigt olika spelsätt, är nog ganska lik, d v s väldigt offensiv. Sen tar jag det självklart lite lugnare på S&D. På Domination, där kan man snacka om granatspammande, särskilt på "mittflaggan", d v s "B". ----- Blev det nåt lira igår? Filmade du nåt Nasty? Ikväll är jag på! Men kommer in först vid 21.30, ska träna paintball först. Redigerat av BrittBastard, 01 September 2009 - 07:24. Postad 01 September 2009 - 07:51
Är oxå i spelartagen inför kvällen. Måste dock ladda ner FW3.0 först å det lär jag ju inte vara ensam om så vi får se när man kan komma igång.
Postad 01 September 2009 - 09:43 Finns ju Hardcore HQ, lär ju kunna vara roligare än vanlig 12-manna granatspamms-HQ. Friendly Fire skulle varit standard på fler spellägen helt klart. HQ på TT 3v3 är ändå överlägset roligaste varianten av HQ... Postad 01 September 2009 - 11:27
TT är roligaste även när det gäller S&D tycker jag. Men nu är det ju så att vi mer än ofta är minst 4-5 pers som lirar. I ärlighetens namn så har jag nog aldrig provat HC HQ...men å andra sidan så besväras jag inte så mycket av "granatspammandet". Men visst är det mer granater i luften under HQ än under S&D. Men vissa kör väl alltid med 3x frag, jag gör det nästan aldrig. OM inte det är Domination och jag börjar lacka ur totalt på alla granater. Då väljer jag en klass där jag har 3 x frag. Men vi skulle kanske prova lite HC HQ ikväll då... Redigerat av BrittBastard, 01 September 2009 - 11:30. Postad 01 September 2009 - 13:24
Här kan man visst inte lämna er ifred för att ta en CoD-fri semestervecka utan att ni ska freaka ur fullständigt undertiden. HQs asså! jag säger då det...
Redigerat av BennySlyden, 01 September 2009 - 13:26. Postad 01 September 2009 - 13:28
HC HQ låter intressant, jag tror faktiskt att jag spelat det en gång och det var knappt några granater alls som kastades vilket är otroligt skönt. Det värsta med HC är ju annars alla idioter som teamkillar med flit men blir vi ett helt MHB-lag slipper man det problemet. Alltså är jag också på ikväll.
Postad 01 September 2009 - 13:51
Då kör vi på det boys! Vi börjar med HC HQ så får vi se hur det går. -in_Zane -Zdaarlight -Britt Nån mer? Annars så vet jag att "SILVER_SHARK" är sugen också. Om vi inte får ihop 6st härifrån alltså. Men det brukar i o f s inte vara ett problem. Postad 01 September 2009 - 13:53
Du vet Benny, när "chefen" är borta...... Postad 01 September 2009 - 13:54
Vi börjar med HC HQ så får vi se hur det går.
-in_Zane -Zdaarlight -Britt -Jag Postad 01 September 2009 - 13:58 Eventuellt... Det ligger en Harmony PS3 IR adapter och väntar på posten. Kommer nog ta ett par timmar att konfigurera om fjärren så jag får allt som jag vill ha det. Siktar på att göra er sällskap vid 8-tiden. Postad 01 September 2009 - 14:15
Nasty är också på. Jag skippar paintballträningen ikväll så jag är på från 18-tiden. Postad 01 September 2009 - 14:23 Jag kan inte först vid 19,00-19,30 någongång. Man måste ju äta och duscha också, inte bara spela COD Postad 01 September 2009 - 14:27 Jag kommer väl som vanligt in runt 21-2130 som vanligt. Kanske... Nej det blir nog snarare efter 22 kom jag just på nu. MAG först! Postad 01 September 2009 - 14:31
Jaha...jag brukar äta och duscha samtidigt som jag lirar...därav mina halvtaskiga resultat vissa matcher. Postad 01 September 2009 - 14:44 Testkväll? Postad 01 September 2009 - 15:58
Jag kommer jag med, runt 20 kanske.
HC är min favvis så det ska bli riktigt kul. Postad 01 September 2009 - 18:44
Jag ska inte vara med..........det blir sd eller free4all för min del med andra ord.....eller lite R & C kanske
Postad 03 September 2009 - 11:46
Tack för igår boys. Hur gick det förresten på Bog? Lyckades ni slå dom där störiga engelsmännen(?) som laggade så jäkla mycket? Mitt PS3 frös och jag orkade inte starta om... det var det som hände med mig när jag bara försvann mitt i matchen.
Postad 03 September 2009 - 13:14
Störiga och skrikiga britter? Fy fan...så jlva irriterande när man möter några skrikiga snorungar..sen när dom får stryk så lämnar dom matchen direkt...hahaha, patetiska! När mötte vi/ni dom, det måste vara efter jag drog för det där känner jag inte igen. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |