Behemoth - evangelion Heretica dock på vinyl! förlåt mig tråden.
Vad lyssnar du på just nu?
Postad 08 June 2015 - 08:35
Kan varmt rekommenderas till er som gillar skönsjungande kvinnor! ;-)
Postad 08 June 2015 - 15:46
pga Mötley Crues extremt dåliga spelning på sweden rock,så blev jag sugen på höra en gammal klassiker! Too fast for love-skivan!
Vince Neil ser ut som en svullen jättebaby o kan inte sjunga för 5 öre längre!
Postad 08 June 2015 - 16:06
Härligt! Mötley va min första hårdrocksgrupp som jag diggade, tror det va när jag började 2an. Ja Vince, han kan ju alltid skylla på att han gick upp i vikt när han slutade med "kola", det gör ju alla andra som lägger av med droger! :-)pga Mötley Crues extremt dåliga spelning på sweden rock,så blev jag sugen på höra en gammal klassiker! Too fast for love-skivan!
Vince Neil ser ut som en svullen jättebaby o kan inte sjunga för 5 öre längre!
Postad 08 June 2015 - 16:12
Härligt! Mötley va min första hårdrocksgrupp som jag diggade, tror det va när jag började 2an. Ja Vince, han kan ju alltid skylla på att han gick upp i vikt när han slutade med "kola", det gör ju alla andra som lägger av med droger! :-)
han kan skylla på vad f..n han vill,men hans tid är över,även om han inte insett det själv ;-) han kan rulla runt på scenen med sina brudar hur mycket han vill,det blir ändå bara patetiskt,men kul för han om han fortfarande tror han är 25! haha
Postad 08 June 2015 - 16:27
Hahaha, det är märkligt det där med rockidoler. Brudar har dom hur f-n dom än ser ut! Eller så är det bara inhyrda tjejer för att det helt enkelt ska "se bra ut"han kan skylla på vad f..n han vill,men hans tid är över,även om han inte insett det själv ;-) han kan rulla runt på scenen med sina brudar hur mycket han vill,det blir ändå bara patetiskt,men kul för han om han fortfarande tror han är 25! haha
Undra om Blackie i Wasp har några? ;-D
Postad 08 June 2015 - 16:30
Hahaha, det är märkligt det där med rockidoler. Brudar har dom hur f-n dom än ser ut! Eller så är det bara inhyrda tjejer för att det helt enkelt ska "se bra ut"
Undra om Blackie i Wasp har några? ;-D
haha,för pengar kan man köpa allt! ;-) Blackie är ju ingen skönhet heller numera...han är väl drygt 1.50 lång åt alla håll! haha
Postad 08 June 2015 - 16:45
Ja, och även han är nykter, tror jag! Han har ju funnit gud, och då får man inte supa och spåtta blod hur som helst, så länge det inte handlar om heliga riter förstås!haha,för pengar kan man köpa allt! ;-) Blackie är ju ingen skönhet heller numera...han är väl drygt 1.50 lång åt alla håll! haha
Postad 08 June 2015 - 21:15
Ska ju till och med se dem som förband för Foo Fighters på fredag.
Postad 09 June 2015 - 06:16
Håller med dig angående Ghost Spokk. Första skivan var helt ok men det som kommit efter det har varit ganska mediokert. Men tydligen är det live som Ghost levererar så du kanske blir positivt överraskad på fredag.
Postad 09 June 2015 - 06:42
Håller med dig angående Ghost Spokk. Första skivan var helt ok men det som kommit efter det har varit ganska mediokert. Men tydligen är det live som Ghost levererar så du kanske blir positivt överraskad på fredag.
Såg Ghost på Metaltown för, ja vad kan det vara, 5 år sedan? En sen sommarnatt vid 01-tiden. Det var sjukt stämningsfullt att se dem inne i tältet. Har sett dem senare i dagsljus och även lyssnat på plattan efter första, och då har jag inte varit lika imponerad tyvärr.
Postad 09 June 2015 - 08:22
Lyssnade på henne en hel del för 15+år sedan, och nu hade jag glömt hur fruktansvärt bra hon faktiskt är!Beth Orton - Trailer Park
Kan varmt rekommenderas till er som gillar skönsjungande kvinnor! ;-)
Så bara in och lyssna på era Tidal och Spotify konton så får ni se/höra att det inte är någon lögn, ingen kommer bli besviken. :-)
Postad 09 June 2015 - 19:25
PANTERA - FAR BEYOND DRIVEN
Skivan med bästa introt nånsin. Eller intro och intro, men Strength beyond strength är ju grym ![]()
Postad 10 June 2015 - 06:13
Ja, du har bra musiksmak och riktigt bra är det. Pantera tillhör ju de grupper som är helt outstanding, likt Tool och Sabbath har dom satt sin prägel på respektive genre :-)Skivan med bästa introt nånsin. Eller intro och intro, men Strength beyond strength är ju grym
Postad 10 June 2015 - 07:30
Peppar inför fredag!
Ja, du har bra musiksmak och riktigt bra är det. Pantera tillhör ju de grupper som är helt outstanding, likt Tool och Sabbath har dom satt sin prägel på respektive genre :-)
Detsamma till dig, min själsfrände inom musik
Postad 10 June 2015 - 08:28
Tackar, tackar! Dave Grohl är ju ett musikaliskt under han också, gillade när han va med på Queens of the stone ages, Songs for the deaf.Foo Fighters - Greatest hits
Peppar inför fredag!
Detsamma till dig, min själsfrände inom musik
Personligen så tycker jag stonerrock är skit bra! Mmm...
Måste nog dra på...
Dozer - In The Tail Of a Comet ;-)
Postad 10 June 2015 - 14:18
Det blir aldrig som förr i tiden. Men ett gott försök är det iaf! ;-D
Postad 11 June 2015 - 19:02
Tur att stonerrocken fortfarande lever i Sverige!!!
Postad 12 June 2015 - 14:21
Vem skulle tacka nej till en "Flowergirl" i det här fina vädret?
Inte jag iaf, ;-)
Postad 12 June 2015 - 15:21
MikeVKR är alltid i partymode!
Tips till dig, Iginite Radio Edit - Joey Massa
Själv har jag hamnat i hiphopträsket igen...
Redigerat av hifimarcus, 12 June 2015 - 15:24.
Postad 12 June 2015 - 17:11
Jag har tipsat om några hiphop låtar lite längre upp, ifall det är för mycket gangsta rap över dom så tycker jag du ska lyssna på Talib Kweli - in this world.
Tack för tipset förresten, den åker in i spellistan.
Postad 13 June 2015 - 08:14
Det är i särklass världens bästa gitarrsolo i den versionen. 4:30 ren climax. Gåshud, tårar och glädje! Helt sjukt! Man fryser t.o.m när det är 26° inne. :-)
Postad 15 June 2015 - 08:10
Ett band jag inte hade en aning om fanns tills för ett par år sedan, och nu, kommer aldrig sluta lyssna på dom!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
61 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?