Träna lite ikväll?
Känns som om vi borde träna på Domination, men även lite Sabotage.
S&D kan vi nog utan och innan.
Headset PÅ!
Jo vi får nog träna in lite schyssta domination-tactix men sen kan vi ju satsa hårdast på att vinna SD o Sabotage.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
48 relaterade trådar
Postad 09 September 2009 - 11:33
Jo vi får nog träna in lite schyssta domination-tactix men sen kan vi ju satsa hårdast på att vinna SD o Sabotage. Postad 09 September 2009 - 11:34
Sant! Postad 09 September 2009 - 11:36
Här har ni en lista på viktiga personer som ni kan adda!
Deras PSN namn: akerren anderassofus bennyslyden Britt78 CloudRabbit DrDeath100 Einhaerjar fraztheman hippo6 Hyvonen I2ickard Zdaarlight Postad 09 September 2009 - 11:37
Jag själv är nog bättre på SD och Sabotage, har man ju spelat en hel del, hade velat träna mer på Domination och HQ för det är jag verkligen kass på.
Accepterat inviten nu iaf. Postad 09 September 2009 - 11:40
Jag är gärna med! har ju kommit igång lite med coddandet igen nu Psn Gavva Postad 09 September 2009 - 11:52
Såja...
Då har jag beställt ett BT-headset så jag kan vara med i spelet bättre. Inte helt lätt att kommunicera med handkontrollen via textchatten har jag märkt. Kommer inte regga mig på CG, men är gärna med och "tränar" om ni inte har fullt lag. Har spelat väldigt sporadiskt de senaste veckorna och bara ca 30-60 minuter per gång. Tiden går fort när man kommer igång med riktigt lagspel. Ska vi bestämma en kväll då vi sitter lite längre (som vi gjorde för ett par veckor sedan)? Postad 09 September 2009 - 12:00
Hrmm, många av oss lirar "lite längre" varje kväll. Så bara att säga till om du vill vara med, finns det plats så får du en invite! Förresten, bra att du är ärlig redan nu och säger att du inte vill vara med på en CG-satsning. Inte bra med spelare som är med där men inte speciellt aktiva. Redigerat av BrittBastard, 09 September 2009 - 12:01. Postad 09 September 2009 - 12:11
Kan vara bra att några av oss som ska vara med i "Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3) Decerto v2" läser igenom reglerna:
http://cod4.ps3.cons...rules.php?id=43 Jag postar dom viktigaste reglerna här:
Redigerat av BrittBastard, 09 September 2009 - 12:14. Postad 09 September 2009 - 12:39
En ###### massa att tänka på, men det flyter väl på bättre när man väl kommit in i det. Är det många som försöker fuska? Synd att inte COD4 har bättre klanstöd så att man hade kunnat ställa in alla regler direkt i spelet. Postad 09 September 2009 - 12:40 Det uppskattas! Jag brukar inte lira särskilt länge och har därför inte sagt till. Känns lite taskigt att bara lira ett par matcher med er andra och sedan försvinna när det börjar gå bra Har lite mindre tid nu också då jag ökat min (fysiska) träningsdos. Kommer ofta hem ganska sent och kan med kort varsel bli inkallad som ledare i den lokala föreningen. Skulle gärna vara med i CG, men kan inte lova att jag alltid kan vara med. Får se hur det ser ut om ett par månader. Men som sagt: Hänger gärna på under vissa kväller och "tränar" online. Jag är relativt ledig torsdag & fredag denna vecka. Postad 09 September 2009 - 12:44 Enklare med KZ där allt sköts automagiskt. //PR Postad 09 September 2009 - 12:48
No argue there... PR = PRusiluskan? Postad 09 September 2009 - 12:52
Undrar varför de bannade P90. Den är väl inte overpowered tycker jag. Är det hardcore damage i bulorna eller core? Bra att båda lagen måste hosta lika mycket. Det var defenitivt ett problem på GB där man ofta hamnade i en såndär omöjlig laggsituation som gjorde att man torska oavsett hur bra man spelade.
Postad 09 September 2009 - 13:03
De kunde ju passa på att banna campers också med tanke på hur mycket de har bannat.
Postad 09 September 2009 - 13:58
kul, jag kör stopping power och extreme condition/dead silence jämt.
kan man lära en gammal hund sitta? Postad 09 September 2009 - 14:02
Jo det är lite B. Kunde bannat martyrdom istället tycker jag, det är den störigaste perken i hela spelet. Jag själv kör alltid bomb squad/stopping power/dead silence. När jag har så hög level dvs... Postad 09 September 2009 - 14:12
Fast det är ju friendly fire on så dom som använder martyrdom blir nog inte så populära i det egna laget. Men hmmmm, jag har inte hittat någonstans där det framgår om det är core eller hardcore... Dallan; är det core eller hardcore? Postad 09 September 2009 - 14:13
Vad händer här da
Postad 09 September 2009 - 14:16
Core utan stopping power är ju ganska värdelöst enligt mig, alla skotten går ju åt för att ha ihjäl nån som har juggernaut t.ex. Postad 09 September 2009 - 14:31
Nu har jag reggat mig med... user: frasse
Fattade jag rätt att bomb squad, stopping, å dom är bannade? Jag har lixom aldrig spelat utan stopping om det inte är HC, hela känslan med m16 försvinner ju om man måste skjuta någon med 5 salvor ist för 1, eller vad säger du hyvonen? Å inte får man noobtuba någon heller... Lätt att jag skall bli juggernutfag om man inte får ha stopping... Postad 09 September 2009 - 14:32
Ja, jag håller helt klart med dig! Det hade varit ok om dom hade förbjudit både stopping power OCH juggernaut. Men OM det nu är hardcore så förstår jag inte riktigt varför dom förbjudit stopping power, man behöver ju ändå bara "one shot, one kill". Fraz, du har en invite på CG! Postad 09 September 2009 - 14:32
Jag är gärna med på clan match satsningen oxå,ska bara få igång mitt internet hemma som snart inte funkat på en vecka för att kunna regga mig. Kan inte göra det på jobbet p.g.a diverse förbud mot såna hemska sidor!
Postad 09 September 2009 - 14:37
Håller med helt, kommer också bli juggernautfag om jag inte får ha stopping... Och claymores överallt... Postad 09 September 2009 - 14:40 Alla sätter upp sina claymores sen väntar vi vid spawn... Postad 09 September 2009 - 14:43
Kajoh och doro!
Ni är väl också på? In och regga er! Redigerat av BrittBastard, 09 September 2009 - 14:44. Postad 09 September 2009 - 15:04
Det var inte igår! Har du lirat under annat nick eller haft uppehåll? Ska du med o köra klanspel? Postad 09 September 2009 - 15:04 Nu har jag enbart skummat igenom reglerna men jag är relativt säker på att man bara får använda de perksen som står och inte några andra, dvs man ska ha bomb squad som 1:a perk, stopping power som 2:a perk och dead silence/extrem cond. som 3:e perk. Dallan du kan väl bekräfta att det är så?! Postad 09 September 2009 - 15:11
Ju mer jag tänker på det så verkar det som att det är som du säger, jag kanske ska läsa lite noggrannare och inte dra förhastade slutsatser. Postad 09 September 2009 - 15:23 nja jag har kört me annat nick och kört mycket MMO spel ( reggar mig där senare Kör nu me: vonSonic och kommer nog fortsätta köra där Postad 09 September 2009 - 15:24
Jag kommer in någongång efter fotbollen. Om vi blir en del folk, typ 8, kanske vi kan spela private 4v4. Det ger så mycket mer träning än när man spelar t ex sabotage på public servers då folk inte bryr sig om uppdraget utan bara om att få flest kills. Postad 09 September 2009 - 15:35
Iom att perk 1 måste vara bomb squad så har man ju i praktiken strukit den perk 1 för det finns ju inga explosives att hitta. Det går ju heller inte att se i kill-camen huruvida fi använder bomb squad eller inte. Man kan ju alltså köra 3x frag bara man inte kastar dem på samma gång. Knepig regel alltså...
Redigerat av BennySlyden, 09 September 2009 - 15:36. Postad 09 September 2009 - 15:44
Hmm, ja. Vi får vänta och se vad dallan har att säga.
--- Jag går online nu... Postad 09 September 2009 - 15:46 Jo, det går ju att se i kill-camen vad den som dödade använder för perk. Det jobbiga är dock och bevisa detta, antingen måste någon filma hela matchen eller så måste man vara redo med en kamera för att kunna fota när kill-camen dyker förbi. Postad 09 September 2009 - 16:03
Ok. Man kan filma och få med det i såna fall. Lite jobbigt om alla ska hålla på med det dock. Postad 09 September 2009 - 17:44
Hallå Gubbz!
Saken ligger till såhär: Man får BARA ha Bombsquad på perk 1. Man får BARA ha stoppingpower på perk 2. Man får BARA ha Extremecond ELLER Deadsilence på perk 3. Sen så får man BARA använda Flash eller Smoke, INTE Stun. Inte P90, och inte några Mounted Machineguns. Postad 09 September 2009 - 17:51
Ett "tips"..... Många som kör med SubGunz (som jag själv oftast) väljer ofta bort MP5:an gentemot AK74u pga att denna har lite mer "Deep impact" förmåga, detta är faktiskt en stor fördel i vissa lägen.
Eftersom man nu inte får använda just, "Deep impact". Å andra sidan så är MP5:an en skönare kompis, så det är en smaksak... Postad 09 September 2009 - 20:27
jamen,då blev ju allt bra tills slut ändå,blev precis som jag har det istort sett.
bara att perk 1 totalt försvinner ur spelet. Postad 09 September 2009 - 20:36
Ak-74u Ser fram emot en rematch i cage mot dig när jag kört in mig i cod4 igen Redigerat av Cod4life, 09 September 2009 - 20:38. Postad 09 September 2009 - 23:15
Hippo, du har en invite på CG.
Säg bara till när du har reggat dig där och med vilket namn. Om du nu ska använda dig av "vonSonic" på PSN. Postad 09 September 2009 - 23:43
Bra lirat boys, gick ju ok tycker jag.
Sabotage kan vi nog bättre än Domination tycker jag, vad tycker ni? Även om vi dominerade totalt när vi lirade Domination på Overgrown. Postad 10 September 2009 - 06:28
Ok var nog betyget som sagt. Tyckte Sab o Dom var på ungefär samma nivå. I domination kan vi ju cappa flaggen bredvid första spawn + den i mitten och sedan nöja oss med att försvara dessa från strategiska positioner utan att försöka anfalla vidare. Vi gjorde väl så på ett ungefär men man kan säkert bli betydligt tajtare på det. Redigerat av BennySlyden, 10 September 2009 - 06:28. Postad 10 September 2009 - 07:41 Okej okej, får bli när jag kommer hem från jobbet! Postad 10 September 2009 - 08:00
Ja, och taktik är nog mer viktigt än någonsin när man kör Domination skulle jag vilja påstå. Precis som du säger Benny, räcker att hålla 2st. Sen är det grymt svårt att hålla "B" på Backlot. Men det blir lätt att man får panik när motståndaren har 2st och alla springer omkring som yra höns. Blir oftast inte så bra. Men får vi träna lite till så blir vi nog giftiga som fn på det också! Grymt viktigt med snack på Domination så att man vet var fi är och är på väg! Postad 10 September 2009 - 08:20
På domination och sabotage skulle jag nog också köra med mic eftersom det inte är lika viktigt att lyssna efter fi där. Tyvärr så väcker jag nog damen om jag sitter o snackar så jag vet inte hur det ska gå till riktigt.
Redigerat av BennySlyden, 10 September 2009 - 08:20. Postad 10 September 2009 - 08:30
Det har vi alla förståelse för, finns ju dom som har småbarn också. Om 1 av 6 inte har mic är det nog ingen katastrof. Så länge dom 5 som har mic använder dom också d v s. Postad 10 September 2009 - 08:37
En fråga till er som nu ska ligga i hårdträning:
Kommer ni köra enligt de regler som är uppsatta av CG (perks mm)? Intressant att veta för oss som ställer upp som "sparringpartners" när vi har tid & det behövs. 2 användare läser detta ämne0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |