Redigerat av OWC, 03 May 2010 - 01:32.
Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(59)
|
379:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Call Of Duty 7: Black Ops (2799 inlägg)
|
12 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Call Of Duty: Modern Warfare 2 (7 inlägg)
|
16 år sedan |
Modern Warfare 2 Night Vision Googles (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 03 May 2010 - 01:31
Postad 03 May 2010 - 05:42
Sådär, gick att kolla på helt klart, men inget över det vanliga. Rätt mycket blod och action var det i alla fall.
![]()
Spelade först MW2 igår för att senare gå över till BF2 istället, men jag blev ju helt ställd i sistnämnda spel när jag skulle kniva. Det sitter i ryggmärgen från COD4/MW2 att man knivar med R3 (tryck in högerspak) men i BF2 är det R2 som gäller, så det var inte bara en gång jag stod som ett paralyserat mongo framför en fiende och såg dum ut, haha.
Ok, nyare filmer jag sett som är att rekomendera är Shutter Island och Brooklyn´s Finest
Japp laggar sa**n oftast på nätterna.Är det bara jag som tycker att fler matcher går åt h-e under natten än på dagen? Spelade MW2 under eftermiddagen och då gick det riktigt bra flertalet matcher, men så spelade jag lite nu i natt och det var total slakt.
Är det alla amerikanare man spelar med som är övermänskligt bra?
Det kan ju också bara vara en slump, men jag vet att det varit så tidigare också.
Postad 03 May 2010 - 06:31
hahaha!Soffan e du igång ännu?? Vill ju spela med dej!!
För övrigt får ni klara er utan mej ikväll pga incident med folkslag som pratar finska ställde till det i butiken idag. Kommer inte gå hem utan till en vän ist... Im a pussy!!
NEJ du kommer vara besviken efteråt!Blir nog MW2 lite senare ikväll/natt (ska glo på Daybreakers först) så om någon är spelsugen så finns jag tillhands då.
HEMSK, SKIT! som en hel MW2natt med konstant lag!Hur var filmen?
Postad 03 May 2010 - 07:39
FY FAN VAD JAG HATAR DOM SMÅ FUSKANDE JÄVLARNA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dåså är man nere på noll igen tack vare någon som tycker att det är kul att förstöra för andra...
Jättekul när man kommer in i en match och så strår det med fet röd text "Leave now or loose everything" sen var det kört, inga vapen, inga perks ingenting finns kvar![]()
Kommer inte röra spelet mer om det inte går att återställa, aldrig i livet att jag kommer spela om från noll bara för att få roliga vapen igen.
FAN VAD JAG HATAR FUSKARE!!!!!!!!!!!!
Nu har jag mailat till Infinityward, jag hade precis köpt dom nya banorna så jag ska fan kräva pengarna tillbaka!
GRRRRRRRRRRRRR
Har inte hört talas om detta för Ps3 och jag hoppas att jag slipper också, hackade lobbyn handlar det tydligen om.
Postad 03 May 2010 - 07:47
Citerat från X-box sidan:
Har inte hört talas om detta för Ps3 och jag hoppas att jag slipper också, hackade lobbyn handlar det tydligen om.
Nej, finns tack och lov inte på PS3:an.
Postad 03 May 2010 - 08:01
Soffan e du igång ännu?? Vill ju spela med dej!!
För övrigt får ni klara er utan mej ikväll pga incident med folkslag som pratar finska ställde till det i butiken idag. Kommer inte gå hem utan till en vän ist... Im a pussy!!
Vad menar du eeka, har du bråkat med finnar i butiken OCKSÅ så att du inte ens vågar gå hem?
Bekvämare att bråka via psn... :
Postad 03 May 2010 - 08:06
Postad 03 May 2010 - 08:07
Postad 03 May 2010 - 08:37
Matchen mot ICE får bli nån annan gång. Det var bara jag och Zdaar online. Återkommer med ny tid.
Bra lirat mot $weD Zdaar. Dom spelade väl dock inte direkt på topp kan man säga.
Vi kanske kan möta ICE* någon kväll denna vecka? Jag kan iaf vilken kväll som helst fram t o m torsdag.
Postad 03 May 2010 - 09:05
hahahaha underbart!jäklar vad drygt det gick i helgen spawn dog hela tiden sista matchen för att tillslut bli dödad!!! efter att det blivit hostmigration (dvs när klockan var framme??????) hoppade ur och svor så mycket att tjejen vart förbannad!!!
Postad 03 May 2010 - 10:45
Vi kanske kan möta ICE* någon kväll denna vecka? Jag kan iaf vilken kväll som helst fram t o m torsdag.
Jag kollar med dom när dom kan.
Jag kan inte tisdag och inte torsdag.
Postad 03 May 2010 - 11:44
Intervention med Stopping Power Pro + fmj (detta mest för att se om man kan hinna få alla attachments upplåsta eller inte)
Harrier
Chopper Gunner
Tactical Nuke
31-1
Redigerat av Kimpost, 03 May 2010 - 12:35.
Postad 03 May 2010 - 11:47
Visst är det kul att det räcker med 7 kills med en sniperbössa, sen sköter killstreaksen resten...
Jag har kört med killstreaks 3-4-5 de senaste 3 prestigerundorna så har nästan glömt bort hur man får långa streaks.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 May 2010 - 11:50.
Postad 03 May 2010 - 11:51
Bara 8 nukes kvar då.
Visst är det kul att det räcker med 7 kills med en sniperbössa, sen sköter killstreaksen resten...
Jag har kört med killstreaks 3-4-5 de senaste 3 prestigerundorna så har nästan glömt bort hur man fick långa streaks.
Ja, fantastiskt kul!
Körde bara med nuken tills jag fått den 2-3 gånger. Tycker den är jävligt tråkig faktiskt.
Redigerat av BrittBastard, 03 May 2010 - 11:52.
Postad 03 May 2010 - 12:23
Bara 8 nukes kvar då.
Jag har kört med killstreaks 3-4-5 de senaste 3 prestigerundorna så har nästan glömt bort hur man får långa streaks.
Jo, det är stor humor det där.
- Hur fick du nuken? Var du grym?
- Ja, som fan. Jag sköt 7 killar.
Killstreak 3? Samlar du på UAV?
Postad 03 May 2010 - 12:30
UAV är den bästa rewarden man kan ha. Sen counter uav.Killstreak 3? Samlar du på UAV?
Håller just nu på att maxa sentry gun, när jag är klar med den blir det väl helikoptern (den urkassa) eller stealthbomber.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 May 2010 - 12:32.
Postad 03 May 2010 - 12:39
Är det någon som kör med de andra sniperbössorna?
Postad 03 May 2010 - 12:56
Det finns mycket att maxa för den som vill. Prestige-grejerna är ju en sak, men alla vapen. *pust* LMG och alla SMG känns ju sådär. Och 1000 headshots? Jag maxar ett par AF per runda, plus Intervention. När jag har 2500 med den, så kanske det är dags för barreten. Jag har en knivklass också, men använder den nästan aldrig. Orkar inte fixa tactical varje runda.
Är det någon som kör med de andra sniperbössorna?
.50 cal!
Fixade 1000 kills med predatorn för ett tag sen och är snart klar med Harrier också.
Har börjat lite med Sentry Gun.
Som jag skrev förut så blir det 1000 HS med UMP:en, FAMAS:en och M16 för mig.
Resten skiter jag nog i.
Håller förresten med Morlock om att dom lägre killstreak rewardsen fan är bättre än dom högre.
Förutom CG och AC130 då. Men alla dom går ju faktiskt att skjuta ner.
Kanske därför jag fortfarande har Predator som min favorit, finns ju bara ett sätt folk kan skydda sig från den....springa!!
Redigerat av BrittBastard, 03 May 2010 - 12:59.
Postad 03 May 2010 - 13:10
Postad 03 May 2010 - 14:27
spelade förresten igår för första gången sen bf släpptes och det gick väl sådär måste jag säga
Postad 03 May 2010 - 14:44
är inte riktigt uppdaterad, dom nya banorna som släpps nu, är det bara 3 gamla banor som kommer eller kommer det helt nya banor också?
spelade förresten igår för första gången sen bf släpptes och det gick väl sådär måste jag sägahan ju knappt sikta in mig innan jag var död själv, men det var ganska kul ändå, även om jag hade glömt att ladda headsetet.
Det kommer totalt 5 banor varav 2 gamla. "Crash" och "Overgrown".
Postad 03 May 2010 - 15:33
Det kommer totalt 5 banor varav 2 gamla. "Crash" och "Overgrown".
tackar för det brittan
Postad 03 May 2010 - 17:22
Swiffer-montage.
http://www.youtube.c...amp;feature=sub
Här har vi en tutorial för the swiffer, av vår gamla vän.
http://www.youtube.c...feature=related
Postad 03 May 2010 - 18:00
/Christian
Postad 03 May 2010 - 18:04
Här har vi en tutorial för the swiffer, av vår gamla vän.
http://www.youtube.c...feature=related
haha
Postad 03 May 2010 - 18:21
Hur gick det i matchen mot ICE*?? Jag fattar inte att Ekaa hakade på och spelade ännu en match mot honom "hmhm_lion"-killen
Duktigt dålig uppkoppling! Han låg ju ffs flera sekunder före oss!
/Christian
Vi förlora med 0-2, MHB är utslagna..
De som spela var:
Eka,Eapea, Britt78 och me
Postad 03 May 2010 - 19:00
Hur var det med raggarlagget då, fördel? Eller var det en ärlig vinst?Vi förlora med 0-2, MHB är utslagna..
De som spela var:
/C
Postad 03 May 2010 - 20:07
http://blog.us.plays...nwarfare_050310
Postad 03 May 2010 - 20:13
Postad 03 May 2010 - 20:24
While these two playlists are reserved for those who download The Stimulus Package, the same day we’ll also be introducing an all new playlist for ALL Modern Warfare 2 players.
Team Tactical – 6-8 Players playing small team based games with Team Deathmatch, Domination, Capture the Flag, and Demolition. (First Person viewpoint)
Och så detta.
That’s not even all. When all these updates hit tomorrow on May 4th, we’ll also be flipping the Double XP switch for the first time, ON ALL PLAYLISTS, FOR ALL PLAYERS! So when you jump online you’ll be earning twice as many XP for your kills and objectives to help you finish off that Prestige you’ve been working on or, for all you level 70s, the deciding factor to take the leap into the next Prestige.
Game on!
Redigerat av Kimpost, 03 May 2010 - 20:26.
Postad 03 May 2010 - 20:54
Incoming: Modern Warfare 2 Stimulus Package DLC Hits PSN Tomorrow
http://blog.us.plays...nwarfare_050310
HELL YES!!!!
Postad 03 May 2010 - 21:07
Hoppas dom patchar samtidigt så man slipper alla flygande dj**lar , och andra glitchers en stund ::
Idag träffade jag på ett helt lag. kul
Postad 03 May 2010 - 22:32
Yes äntligen =)
Hoppas dom patchar samtidigt så man slipper alla flygande dj**lar , och andra glitchers en stund ::
Idag träffade jag på ett helt lag. kul
Han som skriver i Playstation-bloggen svarade en kommentar att de höll på att rensa i Leaderboard för att få bort resultat som folk har fuskat sig till. Så det är väl ett steg (om än otillräckligt) i rätt riktning.
Redigerat av OWC, 03 May 2010 - 22:34.
Postad 04 May 2010 - 06:24
Han som skriver i Playstation-bloggen svarade en kommentar att de höll på att rensa i Leaderboard för att få bort resultat som folk har fuskat sig till. Så det är väl ett steg (om än otillräckligt) i rätt riktning.
Japp, i kommentar nummer 7 skriver Robert Bowling följande:
There is still lots of support for Modern Warfare 2 that I’m focused on seeing happen. Including, but not limited to, this and future DLC as well as continued Playlist updates and patches. Current project is cleaning up the PS3 Leaderboards for Modern Warfare 2 so our legit players can see their deserved glory.
Postad 04 May 2010 - 06:59
GEJM ON! kommer vara online efter 18 tror jag.
Postad 04 May 2010 - 07:48
Dubbel XP lär det också bli med all säkerhet då US får det! Tur att man inte hunnit till level 70 än.
Postad 04 May 2010 - 08:25
Vi förlora med 0-2, MHB är utslagna..
De som spela var:
Inte många föranmälda spelare där, but I don´t mind. Hade ingen bra MW2 dag igår iaf
Synd att ni förlora. Var det typ semi-final?
Är det någon som vet ungefär vilket klockslag nya mapsen kommer imorgon?
Postad 04 May 2010 - 08:50
Inte många föranmälda spelare där, but I don´t mind. Hade ingen bra MW2 dag igår iaf
![]()
Synd att ni förlora. Var det typ semi-final?
Är det någon som vet ungefär vilket klockslag nya mapsen kommer imorgon?
Nej, men dom brydde sig inte och dessutom lirade vi 18.00, inte så många av dom föranmälda som var online då.
Vi ville bara få det överstökat. Nasty hade verkligen ingen bra dag. Eller jo, när vi lirade public spelade han som vanligt men fn inte när vi lirade mot dom.
Ja, det var semifinal.
Dom kommer när PSS uppdateras skulle jag tro, d v s allt mellan 14-20 typ.
Playstation Store uppdateras ju på onsdagar fr o m imorgon.
Postad 04 May 2010 - 09:03
Nej, men dom brydde sig inte och dessutom lirade vi 18.00, inte så många av dom föranmälda som var online då.
Vi ville bara få det överstökat. Nasty hade verkligen ingen bra dag. Eller jo, när vi lirade public spelade han som vanligt men fn inte när vi lirade mot dom.
Ja, det var semifinal.
Dom kommer när PSS uppdateras skulle jag tro, d v s allt mellan 14-20 typ.
Playstation Store uppdateras ju på onsdagar fr o m imorgon.
De där var nog min sista match för MHB i sånna här sammanhang, att vara laidback passar inte mig, de går bra för mig när jag är väldigt agressiv, de kan man inte vara under en clanmatch : >
Postad 04 May 2010 - 09:06
Nä Nasty, laidback är du absolut inteDe där var nog min sista match för MHB i sånna här sammanhang, att vara laidback passar inte mig, de går bra för mig när jag är väldigt agressiv, de kan man inte vara under en clanmatch : >
Postad 04 May 2010 - 09:06
De där var nog min sista match för MHB i sånna här sammanhang, att vara laidback passar inte mig, de går bra för mig när jag är väldigt agressiv, de kan man inte vara under en clanmatch : >
Nej, tyvärr funkar det inte mot alla motstånd. Inte min stil heller att ta det lugnt.
Men funkar inte min aggressiva stil så ser jag det som att motståndarna helt enkelt är bättre än vad jag är och då är det inte mycket att göra åt.
Det ska dock nämnas att matcherna var jämna. Vi torskade med 4-3 och 4-2 va?
Om du hade spelat som du brukar hade vi nog tagit dom.
Postad 04 May 2010 - 10:13
I patchen i samband med stimulus package.Fix so Pavelow correctly counts towards future killstreaks
Matchmaking Improvements
Allow ability for host to kick players from Private Matches
Improved Party Stability
Prevent “elevator” glitches
Prevent players getting into geo
Prevent XP hacks (negative or positive)
One Man Army Tweaks
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 04 May 2010 - 10:13.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty 7: Black Ops
2 bilder
93 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?