Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.

35062 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 February 2011 - 12:08

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Imorgon skall det lekas lite...

Bokhyllan Billy...? ;)

Postad 26 February 2011 - 12:34

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Bokhyllan Billy...? :D

Varituner eller Heimholtz, rummet from hell skall det testas lite i ;)
Kan hända att det bli för många HH så kanske dyker upp ett par på marknaden här snart, det märker vi imorgon om det kan placeras ut eller inte.

Postad 26 February 2011 - 12:37

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Jag letade, men kunde inte hitta dom modellerna på Ikeas hemsida... ;)

Postad 26 February 2011 - 13:03

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Jag letade, men kunde inte hitta dom modellerna på Ikeas hemsida... :)

Mooohahaha :P

Postad 26 February 2011 - 17:56

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Jag känner mig ensam som kabelfetish här :)

Du är inte ensam :P

Postad 26 February 2011 - 18:45

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Du är inte ensam :)

Titta och njut :P Transparent Reference MM2
Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad 26 February 2011 - 19:33

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0
Så fruktansvärt fula kablar. Skulle inte ta emot dom om jag fick dom (såvida jag inte fick sälja vidare dom).

Postad 26 February 2011 - 19:38

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Haha, nej det är samma här. Visst kan jag uppskatte det estetiska med en del kablar. Men de där är verkligen vedervärdiga.

Postad 26 February 2011 - 20:05

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Låter det bättre med snygga kablar...? :)

Postad 26 February 2011 - 21:06

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Hur länkar man till en spotifylåt...?

Postad 26 February 2011 - 21:08

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
högerklicka och copy...

Postad 26 February 2011 - 21:17

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
http://open.spotify....QLd5T2em7JqaUnA :)

Spela den här på hög volym vettja !
Blir du inte på världens partyhumör då, så är du förmodligen ett tråkigt homo !! :P

Postad 26 February 2011 - 21:20

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Jag suger lite på den, sitter på mobben nu och jag tror inte att den gör sig på ett 0,00000025tums högtalarelement :)

Postad 26 February 2011 - 21:21

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

http://open.spotify....QLd5T2em7JqaUnA :)

Spela den här på hög volym vettja !
Blir du inte på världens partyhumör då, så är du förmodligen ett tråkigt homo !! :P

Mesrock ju!

Postad 26 February 2011 - 21:30

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Mesrock ju!

Dom som inte ännu har fått hår på pungen behöva icke uttala sig.

:P

Mesrock ju!

Sen kallas det för vuxenrock.. Man uppskattar inte det förrän man kommit upp i fullvuxen ålder.
Förr lyssnade jag också på musik där det lät som om om alla musiker spelade olika låtar, och "sångaren" höll på att dö..
:)

Postad 26 February 2011 - 22:13

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Titta och njut :P Transparent Reference MM2

Men dom har ju funnits rätt länge va..
Testade inte HiFidelity de där snokarna för något år sedan??

Fula? Möjligtvis..speciellt om man bestämt sig i förväg :D
Men ok, alla tycker inte kablar är fina, själv ogillar jag bla en hel del elektroniks design..Ska inte gå in på vilka :)

Postad 26 February 2011 - 22:23

Professor_Kalkyl
  • Professor_Kalkyl
  • Guru

• 4342 inlägg
  • 0
Bagarn, va fan är de där för j*vla skitmusik?! Får ju inte ens högerlilltå att vilja fundera på att darra i takt ens!

Tacka vet jag
http://open.spotify....rmLyxvWFeN9fooF
http://open.spotify....P76Bj4X845HAV0c
http://open.spotify....fXltVkr1dpebDZd
om det vackans fegdricka

Däremot
http://open.spotify....T4E2D8MErgG716W
http://open.spotify....NAe6yCxTGL7HHlb
och en ljumen JD :)

Slänger med en svensk bonus också http://open.spotify....zKbwJyg7jlgIx0o

Postad 26 February 2011 - 22:25

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

så är du förmodligen ett tråkigt homo !! :P

Jag tar åt mig! Vad är det för blöjrock :)

Dock 100-tals gånger bättre än Professor_Kalkyls förslag :D

Postad 26 February 2011 - 22:26

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=7cyDMFpBxpE

Postad 26 February 2011 - 22:30

Professor_Kalkyl
  • Professor_Kalkyl
  • Guru

• 4342 inlägg
  • 0

Jag tar åt mig! Vad är det för blöjrock :P

Dock 100-tals gånger bättre än Professor_Kalkyls förslag :D

:) Vad då blöjrock! Livsnjutar rock! ;D

Hootenanny Singers är ju inte ens rock hurru

Men, nu är det ju så här, alla kan inte springa runt och vara fjortisar heller på partyn :(

Postad 26 February 2011 - 22:34

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0
Finns det hårdare party music än Angerfist..?

http://www.youtube.c...h?v=ucCTpHdNqY4

Postad 26 February 2011 - 23:06

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0
Här har ni hårdrock:

http://open.spotify....f4qADQIPElXC5w7

Skål :)

Vikingarna spelar 007-temat på saxofon. Kan vara det sämsta som har spelats in i Sverige.

Redigerat av Ageve, 26 February 2011 - 23:11.

Postad 26 February 2011 - 23:56

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Här har ni hårdrock:

http://open.spotify....f4qADQIPElXC5w7

Skål :)

Vikingarna spelar 007-temat på saxofon. Kan vara det sämsta som har spelats in i Sverige.

HA HA HA HA HA HA !!!! VILKET SKIT !!!! :P :D :( :P :lol:

Postad 27 February 2011 - 00:19

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

HA HA HA HA HA HA !!!! VILKET SKIT !!!! :P :D :( :P :lol:

Postad 27 February 2011 - 00:20

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Klockren avatar. Minns på hipphipp (årets första avsnitt var det nog) när han stod i orkestern och babblade "Mer rotfrukter åt folket!" typ :P

Postad 27 February 2011 - 00:57

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Min dotter lyssnar på tyngre musik än alla grupper ni har listat här, hon bad mig fixa över One Man Army till iPoden idag då ler man och fixar det ganska omgående :)

Postad 27 February 2011 - 09:27

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Nu har jag varit iväg och lyssnat på lite mer Ino. I fredes var vi och lyssnade på iPs med 2st Brehmenbasa, det lät som Ino brukar göra, detaljerat och bred ljudbild. Men jag kände att jag ville spela mycket starkare och att anläggningen helt enkelt inte riktigt tillfredsställde mig. Igår var vi och lyssnade hos Nahaz här på forumet. Det lät riktigt bra och det första jag frågade var om han hade centern igång, men han sa att han körde bara pi60 och basmodulerna. Att spela högt det gick det, vilket vi gjorde i stort sett hela tiden :) Testade faktiskt att spela lite hardstyle, där märkte jag REJÄLT att jag behöver mycket mer bas. Så efter denna provlyssning i helgen så har jag insett att jag behöver fler basar än x-4 och rejälare toppar än pi60/i14.

Detta kommer bara sluta dyrt :/ Men med i28 och massa basar så kommer jag aldrig få till det bra i mitt nuvarande rum. Därför går tankarna i att bygga ut eller skaffa en arbetsbod till. Men det är heller inte billigt, hehe. Sen vet jag inte hur länge jag ska bo här till, så det känns bara onödigt.

En annan grej som jag börjar reta mig på mer och mer. Det är så att jag upplever att jag har mycket bakgrundsbrus här hemma. Någon som har någon aning om var det kan bero på? Kan det vara så att det räcker att byta ljudkort? För när jag spelar högt hör man klart och tydligt att det finns rätt mycket bakgrundsbrus.

Postad 27 February 2011 - 10:57

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Det är "fit", just i detta fall tycker jag det är shysst att anmärka :(.

Jo fit ska det vara :P

I så fall har jag en JÄVVLA pondus !! :lol: :P

Barlast kallar jag det... B)

Dom som inte ännu har fått hår på pungen behöva icke uttala sig.

:P

Sen kallas det för vuxenrock.. Man uppskattar inte det förrän man kommit upp i fullvuxen ålder.
Förr lyssnade jag också på musik där det lät som om om alla musiker spelade olika låtar, och "sångaren" höll på att dö..
:lol:

Nej, DETTA är tungt !
Och mycket bra musikaliskt, inte bara någon skadeskjuten brunstig kossa som vrålar i micken som så mycket annat Death metal.

Amon Amarth:
Embrace of the endless ocean
Under the northern star
cry of the black birds
live for the kill
varyags of miklagaard

Primordial:
Heathen Tribes
As Rome burns

Bra skit ! :)

Men några av dom skönaste Hardstyle låtarna är ändå.

Headhunterz & noisecontrollers: the space we created (några partier av ren eargasm :P)
Headhunterz & wildstyles vs Noisecontrollers: Tonight
Headhunterz & wildstyles vs Noisecontrollers: Famous
Headhunterz: Hate it or lova it (versionen från albumet Studio session)
Headhunterz: Scrap attack (original mix, kan väll enbart beskrivas som "mäktig")
Headhunterz: forever as one (Noisecontrollers remix)
Noisecontrollers: Diffusion (Mäktigt "sound", en av mina absoluta favoriter med bra "mörch" !)
Noisecontrollers: Yellow minute (alpha2 remix)
Noisecontrollers: Addictic fantasy
Noisecontrollers: Sanctus
Noisecontroller & technoboy: A litle beat more (skönt beat och trummor)

Tycker jag :D

Redigerat av nejjagärintetillbaka, 27 February 2011 - 11:27.

Postad 27 February 2011 - 11:16

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Nu är jag besviken på dig, vad är det här för j*vla dynga?!
Trodde ju du var en rocker!!

Postad 27 February 2011 - 12:04

Unregistered27d7f146
  • Unregistered27d7f146
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Får jag komma med ett förslag på redig metal (världens fulaste och coolaste sångare)

http://www.youtube.c...h?v=UnMaRPZ-x9o

Postad 27 February 2011 - 12:20

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Jag kan av någon anledning inte få upp länken, vilket band e det ?

Postad 27 February 2011 - 12:26

Unregistered27d7f146
  • Unregistered27d7f146
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Jag kan av någon anledning inte få upp länken, vilket band e det ?

Det är Strapping Young Lad - Far Beyond Metal (från No sleep Till Bedtime skivan)

Redigerat av Unregistered27d7f146, 27 February 2011 - 12:27.

Postad 27 February 2011 - 12:54

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0
Strapping Young Lad såg jag på hultan för 3-4 år sedan. Tyvärr är ljudet på deras (hans) skivor inget vidare.

Postad 27 February 2011 - 16:26

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

Nu är jag besviken på dig, vad är det här för j*vla dynga?!
Trodde ju du var en rocker!!

Jag lyssnar på i stort sätt allt :( Allt ifrån finstämd Jazz till Hardstyle till Hardcore/screamcore :unsure:

Postad 28 February 2011 - 00:24

spuj
  • spuj
  • Forumräv

• 547 inlägg
  • 0

...Testade faktiskt att spela lite hardstyle, där märkte jag REJÄLT att jag behöver mycket mer bas.

Det var inte som hos Tengil när det var volymen på basarna, och inte deras kapacitet, som du inte tyckte räckte till?

Körde ni på +6/+10db på filtret? Man kan enkelt vrida upp volymen ytterligare i filtret om detta inte skulle räcka till.

Edit: Det kan mycket väl vara så att du behöver större basar, jag är mest nyfiken på hur du kom fram till att de inte räcker till :(. Spela ni så att dom märkbart inte klarade av att hänga med? Jag kommer nog själv att börja med fyra prof-x basar..

Redigerat av spuj, 28 February 2011 - 00:39.

Postad 28 February 2011 - 07:01

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Det var inte som hos Tengil när det var volymen på basarna, och inte deras kapacitet, som du inte tyckte räckte till?

Körde ni på +6/+10db på filtret? Man kan enkelt vrida upp volymen ytterligare i filtret om detta inte skulle räcka till.

Edit: Det kan mycket väl vara så att du behöver större basar, jag är mest nyfiken på hur du kom fram till att de inte räcker till :(. Spela ni så att dom märkbart inte klarade av att hänga med? Jag kommer nog själv att börja med fyra prof-x basar..

Denna gången var det inte bara basarna som inte räckte till. Jag kände att jag ville spela högre än vad de ville hänga med. Nej, vi testade nog inte med +6/+10 läget denna gången heller. Men jag kan nästan vara säker på att det inte heller kommer räcka. Tyckte inte det var mycket bas med x-4. Men visst sen beror det ju på storleken på rummet. I mitt rum skulle det nog räcka med x-4. Men jag har inte plats till det så det får bli att bygga egen baslåda. När jag väl kommit så långt att jag har byggt mitt biorum så kommer jag nog vilja ha y-4 i alla fall :unsure: Men detta ligger ju några år framåt, kanske om 10år :(

Postad 28 February 2011 - 07:04

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
@Spuj:

+1

just för att detta är en sådan extremt stor/viktig del förzatt få den där Hardstyle upplevelsen :(

men px-4 är i vilket fall typ px-6 för lite för att börja kännas färdigt.... :unsure:. i alla fall om man ska ha något som man känner uppfyller alla krav. själv kommer jag att satsa på py-4 till att börja med och sedan 2st till tror jag. men innan det blir det nog i32s också.

hur som... I mitt rum med px-2 och i16s så kunde jag knappt på i16s att jobba i dom flesta fall, px2 började låta apa långt innan.... så px-4 är ju inte ens i närheten till att matcha i16s till hardstyle i alla fall.

Redigerat av nejjagärintetillbaka, 28 February 2011 - 07:15.

Postad 28 February 2011 - 07:14

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Denna gången var det inte bara basarna som inte räckte till. Jag kände att jag ville spela högre än vad de ville hänga med. Nej, vi testade nog inte med +6/+10 läget denna gången heller. Men jag kan nästan vara säker på att det inte heller kommer räcka. Tyckte inte det var mycket bas med x-4. Men visst sen beror det ju på storleken på rummet. I mitt rum skulle det nog räcka med x-4. Men jag har inte plats till det så det får bli att bygga egen baslåda. När jag väl kommit så långt att jag har byggt mitt biorum så kommer jag nog vilja ha y-4 i alla fall :( Men detta ligger ju några år framåt, kanske om 10år :unsure:

Jag är övertygad om att du inte ska ha Ino moduler, jag har sagt det till dig redan men jag säger det igen. Du kanske inte föredrar lågdistande bas till din musik... jag vet nog vad du e ute efter och jag kan offra min hörsel på att py-4 inte ger dig det du vill ha. inte pZ20 heller.... du ska köpa PA så att du får 50-60hz puckel och mycket outputt just där. gällande toppar så tror jag att liknande gäller där. i32s på full spätta med Hardstyle i ett 20kvm rum är så högt att det på riktigt är mycket skadligt för öronen och dessutom högre än vad som spelas på ett Event. Men man får fortfarande inte samma upplevelse av "hög ljudnivå"... detta på grund av högtalarnas extremt osynliga signatur/dist så örat har ingen dist att tolka som att det Låter Hög volym utan det tolkas bara som Det är högt. och det är stor skillnad :(

om jag lyssnat nästan uteslutande på Hardstyle så hade i alla fall jag INTE köpt Ino utan gått på typ JBL's hägtalare + en massa moduler.

Postad 28 February 2011 - 08:19

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Idag fyller farbror bagarmästare 31.
Grattis Bagarn !
Tack ska du ha !!
Fan Bagarn, du är ju fan schizofren !!
Det är jag inte alls !!
Nä, det är han inte.

:unsure: :(

Postad 28 February 2011 - 08:23

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Grattis Bagarn !
Tack ska du ha !!
Det är jag inte alls !!
Nä, det är han inte.

Grattis gubben!

Postad 28 February 2011 - 08:24

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0
Congratz! :(

Postad 28 February 2011 - 08:26

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Ja grattis då! :(

*Skjuter raketer med röven*

Postad 28 February 2011 - 08:48

spuj
  • spuj
  • Forumräv

• 547 inlägg
  • 0

Denna gången var det inte bara basarna som inte räckte till. Jag kände att jag ville spela högre än vad de ville hänga med. Nej, vi testade nog inte med +6/+10 läget denna gången heller. Men jag kan nästan vara säker på att det inte heller kommer räcka. Tyckte inte det var mycket bas med x-4. Men visst sen beror det ju på storleken på rummet. I mitt rum skulle det nog räcka med x-4. Men jag har inte plats till det så det får bli att bygga egen baslåda. När jag väl kommit så långt att jag har byggt mitt biorum så kommer jag nog vilja ha y-4 i alla fall :( Men detta ligger ju några år framåt, kanske om 10år :unsure:

@Spuj:

+1

just för att detta är en sådan extremt stor/viktig del förzatt få den där Hardstyle upplevelsen :(

men px-4 är i vilket fall typ px-6 för lite för att börja kännas färdigt.... :D. i alla fall om man ska ha något som man känner uppfyller alla krav. själv kommer jag att satsa på py-4 till att börja med och sedan 2st till tror jag. men innan det blir det nog i32s också.

hur som... I mitt rum med px-2 och i16s så kunde jag knappt på i16s att jobba i dom flesta fall, px2 började låta apa långt innan.... så px-4 är ju inte ens i närheten till att matcha i16s till hardstyle i alla fall.

Jag tycker att DVDai's förslag på PA låter som ett sunt förslag, det borde inte vara omöjligt att leta upp någon med en seriöst byggd PA-rigg som du kanske kan få lyssna på.

Sen känner även jag att px-4 inte är ett "färdigt" bassystem, men i nuvarande lägenhet så kommer de att räcka till gott och väl, både för mig och grannar :(. Förhoppningsvis kommer dagen då man kan bygga ett dedikerat rum i ett hus och då blir det förmodligen lite py-moduler eller diy infra.

Postad 28 February 2011 - 09:16

SunfireTHX
  • SunfireTHX
  • Forumräv

• 781 inlägg
  • 0
Grattis Bagarn !

:(

Postad 28 February 2011 - 10:07

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0
Grattis !!!!!!!!!! Sup för oss alla ikväll!!!

Postad 28 February 2011 - 10:22

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Grattis Bagarn !
Tack ska du ha !!
Det är jag inte alls !!
Nä, det är han inte.

Grattis din jävel!

Postad 28 February 2011 - 10:36

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Jag är övertygad om att du inte ska ha Ino moduler, jag har sagt det till dig redan men jag säger det igen. Du kanske inte föredrar lågdistande bas till din musik... jag vet nog vad du e ute efter och jag kan offra min hörsel på att py-4 inte ger dig det du vill ha. inte pZ20 heller.... du ska köpa PA så att du får 50-60hz puckel och mycket outputt just där. gällande toppar så tror jag att liknande gäller där. i32s på full spätta med Hardstyle i ett 20kvm rum är så högt att det på riktigt är mycket skadligt för öronen och dessutom högre än vad som spelas på ett Event. Men man får fortfarande inte samma upplevelse av "hög ljudnivå"... detta på grund av högtalarnas extremt osynliga signatur/dist så örat har ingen dist att tolka som att det Låter Hög volym utan det tolkas bara som Det är högt. och det är stor skillnad :(

om jag lyssnat nästan uteslutande på Hardstyle så hade i alla fall jag INTE köpt Ino utan gått på typ JBL's hägtalare + en massa moduler.

Jag tror nog att Ino's moduler kan duga till mig. Men då får jag nog gå upp några snäpp för att kunna få till den basen som jag vill ha och då blir det dyrt. Så Ino som basmoduler har jag redan släppt, så där har jag andra planer. Men som toppar är jag fortfarande inne på Ino, just för att det låter så jäävla bra och ljudbilden, MUMS! Sen är ju tanken att jag ska ha dem resten av livet. Jag tror ju inte att jag kommer lyssna på hardstyle när jag är 40+ :( En annan sak är ju att jag ska ha dem till bio också senare, då har jag bra nytta av deras fina ljud och spridning :(

Grattis bagarn! Vad gav du dig själv i födelsedagspresent idag då? :unsure:

Redigerat av Svenn3SaataN, 28 February 2011 - 10:37.

Postad 28 February 2011 - 10:57

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Grattis bagarn! Vad gav du dig själv i födelsedagspresent idag då? :(

Ingenting..
Jag hämtade min födelsedagspresent för ett par veckor sen..
Den får nog räcka... :unsure:

Postad 28 February 2011 - 13:11

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Ingenting..
Jag hämtade min födelsedagspresent för ett par veckor sen..
Den får nog räcka... :)

Jo, för det är ju en så "liten" present så den borde ju räcka ett tag :)

Postad 28 February 2011 - 13:44

Unregistered1470cd9f
  • Unregistered1470cd9f
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
Grattis Bagarn

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.