Kommande spel- Xbox 360
3515 svar till detta ämne
Postad 26 juli 2006 - 14:28
Fredrik HL
-
Fredrik HL
-
Forumräv
-
-
980 inlägg
Visste inte ens att Stranglehold skulle komma till 360. Givna köp för mig iår blir; Saint's Row Test Driver Unlimited Gears of War Dead RisingSen kanske; Just Cause Alone in the dark Huxley
Postad 26 juli 2006 - 21:53
didrik
-
didrik
-
Veteran
-
-
1 740 inlägg
haha, tamifan. saker och ting börjar röra på sig med 360:n. har inte köpt ett spel till 360n sen GRAW (jag, vet jag skäms. table tennis ska inhandlas  ) men nu verkar det ju som om man måste ta ut pensionspengarna i förtid för att ha råd med alla spel som släpps innan jul
Postad 28 juli 2006 - 19:11
Guwwic
-
Guwwic
-
Forumräv
-
-
700 inlägg
Ninety-Nine Nights demo finns ute nu på marketplace!
Postad 29 juli 2006 - 10:17
Shunon
-
Shunon
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Typiskt japansk spel tycker den va riktig skit.. speciellt kamera vinkeln..
Postad 29 juli 2006 - 11:44
Guwwic
-
Guwwic
-
Forumräv
-
-
700 inlägg
Tycker spelet är rätt skojj faktiskt. Japansk skit? Vet inte vad du snackar om men Japan har typ stått för de större spelen genom åren.
Kan dock hålla med om du menar att japansk skit är plattform som arcad spel så tycker jag inte heller om det men man ska inte dra alla över en gräns.
Sen är det riktigt skönt att bara springa runt på ett stort ###### slagfält och kötta tusentals fiender. Vem gillar inte det?
Postad 29 juli 2006 - 12:26
ElMaco
-
ElMaco
-
Lärjunge
-
-
473 inlägg
Tycker oxå det var kul, men jag är lite rädd att det kan bli lite enformigt.
Fett med många fiender och feta attacker så det flyger kropper över hela skärmen
Postad 29 juli 2006 - 12:37
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
jo det finns mycket japanskt skit. Mario, Zelda, Metroid, Resident evil, dead rising, dead or alive, Metal gear etc etc VS FIFA 2002 FIFA 2003 FIFA 2004 FIFA 2005 FIFA 2006, FPS (first person shooter), FPS, FPS, FPS, FPS, FPS etc etc  jag föredrar nog dom japanska spelen.Smaken är som baken.
Postad 31 juli 2006 - 22:20
Brainiac
-
Brainiac
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
Kolla in de nya Dead Rising-filmerna på Xboxyde! Så ******** coolt det verkar bli, kommer tydligen ett demo snart också! » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Redigerat av Brainiac, 31 juli 2006 - 22:22.
Postad 01 augusti 2006 - 10:35
Donmeta
-
Donmeta
-
Veteran
-
-
1 705 inlägg
Nu ligger Saints row demot på marketplace! (904 Mb) Ninety-Nine Nights demo finns ute nu på marketplace!
Verkar helt ok men inget givet köp för mig. Kanske under nästa speltorka eller nått.
Postad 01 augusti 2006 - 11:38
Unregisteredc072be9b
-
Unregisteredc072be9b
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
Ja, skriv gärna ner vad ni tycker om Saints Row när ni spelat en stund!
Mycket nyfiken på detta spel
Postad 01 augusti 2006 - 11:44
Brainiac
-
Brainiac
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
Nu ligger Saints row demot på marketplace! (904 Mb)
Verkar helt ok men inget givet köp för mig. Kanske under nästa speltorka eller nått.
<{POST_SNAPBACK}>
Tack för tipset, laddar hem as we speak (write?). Postar lite tankar sen. Går långsamt som vanligt, 900mb ska ta runt 5-10min max (100mbit), kasst att det går så långsamt när man betalar för det. *Edit* Spelade till man tagit över hela området, sen blev det svart skärm, hjälpte bara att stänga av boxen, finns det mer efter det? Men fram till dess var det kul, coola bilexplosioner och rätt snyggt överlag, dock hackade det lite när man körde bil och det var en del popup, men man kan ju alltid hoppas det är fixat till den färdiga versionen
Redigerat av Brainiac, 01 augusti 2006 - 14:44.
Postad 01 augusti 2006 - 15:08
Fredrik HL
-
Fredrik HL
-
Forumräv
-
-
980 inlägg
Försöker få ner Saint's Row demot, fast med en max nerladdningshastighet på runt 60kb/s ( förlängt ADSL på 500kb/s ) så kommer det att ta någon timme
Postad 01 augusti 2006 - 16:26
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
tyckte det var bättre än jag trodde.Roligt att man kan köpa alkohol och allt möjligt larv. Dock så var den flimmrande grafiken störande.Det har jag märkt på många xbox 360 spel som man laddar ner att grafiken flimmrar lite när man rör kameran fort, får ni också det?
Postad 01 augusti 2006 - 16:36
Guwwic
-
Guwwic
-
Forumräv
-
-
700 inlägg
Flimmrar? Uteckla.
Jag har lirat N3 nu och kan säga att det var riktigt kul! Mycket bra musik med häftiga krigsfält ger ett mycket lovande resultat! Hoppas på att få testa hela versionen för jag kommer tyvärr inte köpa hela utan att ha spelat lite.
Saint's Row var riktigt kul också! Kul att se Oblivion-motorn verka i ett GTA-spel och ge bra resultat! Gillade framför allt de häftiga fighterna man hade. Inge småslag här inte, här saftade man gärnet och motståndarn praktiskt taget flög iväg. Kan inte vänta till att få lira det över nätet med kompisar! Dock laggade det rejält vid ett tillfälle och när man kör fort så hackar det en aning. Det är dock ett demo och jag hoppas de fixar detta till releasen!
Postad 01 augusti 2006 - 16:54
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
jo, när man rör kameran snabbt så blir det som små line tearings eller vad det nu heter.
Postad 01 augusti 2006 - 20:21
Mahti
-
Mahti
-
Beroende
-
-
1 363 inlägg
när kommer saints row ut då? det var roligt, ett spel som man kan lira med polare helt enkelt, fast vet ni ifall det kommer gå att köra co-op av något slag?
Postad 02 augusti 2006 - 00:31
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
jo, när man rör kameran snabbt så blir det som små line tearings eller vad det nu heter.
<{POST_SNAPBACK}>
Screentearing. Nya Army of Two screens
Postad 02 augusti 2006 - 08:09
Unregistered938088eb
-
Unregistered938088eb
-
Lärjunge
-
-
421 inlägg
Saints Row var ju rätt kul, man får ha i åtanke att demot är gammalt som gatan (samma som funnits i amerikanska butiker sedan länge). Det lär ha hänt mycket sedan dess.
Postad 02 augusti 2006 - 10:36
Fredrik HL
-
Fredrik HL
-
Forumräv
-
-
980 inlägg
Tyckte att det såg lite dystert ut, bilarna var ju typ enkelfärgade och sådant, ungefär som om de hade hade valt att om bilen var grön, så var den exact samma nyas grön överallt, och sedan är det ju sämst att ens karaktär aldrig pratar
Postad 02 augusti 2006 - 10:55
ElMaco
-
ElMaco
-
Lärjunge
-
-
473 inlägg
Tror att det kan bli riktigt bra. Tyckte demot varhelt ok men som sagt det är ju ett gammalt demo, ser ju snyggare ut nu ju.
Postad 03 augusti 2006 - 00:42
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
NHL 07, lång video.Tycker gameplayet ser ut precis som det alltid gjort =P.
Postad 03 augusti 2006 - 09:55
Donmeta
-
Donmeta
-
Veteran
-
-
1 705 inlägg
NHL 07, lång video.
Tycker gameplayet ser ut precis som det alltid gjort =P.
Hehe, jag antar att du var ironisk nu  Som att säga om Wii spel som stödjer den nya kontrollen : "de ser ut som vilket gamecube spel som helst, inget nytt här inte" Jaja. Kamera vinkeln är givetvis sig lik och glad är jag för det. Skulle vara bökigt att hitta sina medspelare i annatfall. Det som jag kollade mest på i videon var hur målvakterna betedde sig och jag blev faktiskt lite imponerad. Såg realistiskt ut som... och med den nya kontrollen (edit: att man använder höger analog som klubba, bort med allt scriptat svammel som frustrerade en till max )kan det nog bli så bra som det borde vara, NHL07 alltså. Skönt att de plockat bort allt sjukt lullull som inzoomning på spelare i friläge och dunkande hjärtljud m.m. som enligt mig bara förstörde flytet i spelet. Det enda negativa som sas var angående online möjligheter. Hittills har bara one on one blivit bekräftat men även om EA satsat allt på att få till hockey känslan så tror jag nog de kommer möjligöra online turneringar m.m. Vad jag vet har inte EA sagt nått annat om online möjligheter, alltså förutsätter jag att de man kan ta för givet också kommer finnas i fullversionen. Givet köp!
Redigerat av Donmeta, 03 augusti 2006 - 09:57.
Postad 03 augusti 2006 - 10:14
Guwwic
-
Guwwic
-
Forumräv
-
-
700 inlägg
Kanske gammal men ändå. Dead Rising VideosHar alltid sett fram emot Dead Rising och jag jublar varje gång en ny video släpps. I varje video så får man se nya sätt att döda zombierna på och det blir bara mer brutalt och mer sjukt! Jag blir så lycklig av detta spel och jag MÅSTE ha det!! Sjukt vilket kul spel det kommer vara!
Postad 03 augusti 2006 - 10:28
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Jag blir så lycklig av detta spel och jag MÅSTE ha det!! Sjukt vilket kul spel det kommer vara!
<{POST_SNAPBACK}>
Samma här. Hoppas bara att det inte blir enformigt eller att de visat FÖR mycket av spelet i videorna. Tror nog att en stor del av upplevelsen hade varit att komma på hur man kan ta ihjäl dem och att upptäcka nya saker. Dock känns det som de visat på tok för mycket vad som kommer att hända / vad man kan göra i dessa videor, så det finns ingen överaskning kvar längre... Eller så är det bara en liten del som de visat och då finns det otroligt mycket kvar att upptäcka.
Postad 03 augusti 2006 - 10:55
Guwwic
-
Guwwic
-
Forumräv
-
-
700 inlägg
Mjoo, har tänk på att de kanske har visat för mycket av spelet men jag tror på att det finns mycket kvar att se och testa GoW på Wallmart?
Redigerat av Guwwic, 03 augusti 2006 - 11:01.
Postad 03 augusti 2006 - 11:38
Fredrik HL
-
Fredrik HL
-
Forumräv
-
-
980 inlägg
Gears of Wars stora announcment kommer imorgon!
Postad 03 augusti 2006 - 13:28
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Hehe, jag antar att du var ironisk nu 
Nej, men jag har å andra sidan aldrig förstått charmen med hockey  . För mig ser det ut som vilket NHL som helst, men jag har inte läst på något om spelet så jag vet inte hur det kontrolleras. Det enda jag fann annorlunda var grafiken, puckfysiken och målvakterna tbh. Hade det varit ett nytt PES så hade jag däremot antagligen kunnat peka ut olikheter, det är mer min sport Ps. Om man inte vet någonting om att Wii kontrollern finns, eller hur Wii spelen kontrolleras så fanns det en hel del spel under E3 som såg ut som vilket GC spel som helst.. kan ibland vara svårt att uppfatta på en video hur ett spel kontrolleras Dock känns det som de visat på tok för mycket vad som kommer att hända / vad man kan göra i dessa videor, så det finns ingen överaskning kvar längre...
Hemligheten ligger i att kunna motstå att kolla på nya filmer när man väl bestämt sig för att man vill ha spelet  .
Postad 03 augusti 2006 - 13:59
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
När man talar om trollen; Demot till Dead Rising ska snart finnas på Xbox live om jag fattade det rätt.
Postad 03 augusti 2006 - 14:44
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Gears of Wars stora announcment kommer imorgon!
<{POST_SNAPBACK}>
Det var tydligen releasedatumet: Emergence Day Revealed: Critically Acclaimed Xbox 360 Title “Gears of War” to Surface Nov. 12, 2006
Countdown begins for the most anticipated game of 2006 as gamers eagerly await the flagship title from Microsoft Game Studios and Epic Games.
REDMOND, Wash. — Aug. 3, 2006 — Since the first frightening images appeared a little over a year ago, gamers worldwide have felt the ominous rumblings of something approaching that defies all convention. Sightings as recent as at the Electronic Entertainment Expo (E3) 2006 have confirmed its existence, leaving gamers breathless. Microsoft Corp. today announced what anxious players have been eagerly awaiting: Emergence Day 2006. Available exclusively for the Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft, the highly anticipated title “Gears of War” will be available in North America on Nov. 12, 2006.
Developed by Epic Games Inc. and published by Microsoft Game Studios, “Gears of War” tells the harrowing story of mankind’s struggle against the monstrous Locust Horde through stunning high-definition graphics and an intense storyline on the scale of a blockbuster movie.
One of the most anticipated next-generation console titles of 2006 and the critic’s choice winner for the E3 2006 Best Console Game, “Gears of War” will explode onto store shelves with a standard edition available for $59.99* and a limited collector’s edition available for $69.99. The limited edition will offer an even deeper look into the graphically stunning and frightening world of “Gears of War,” providing an official “Destroyed Beauty” art book and a bonus DVD featuring an inside look at the making of the game — all enclosed in a highly collectible metal box.
“‘Gears of War’ represents the emergence of a thrilling new franchise for Xbox 360 and is the must-have game of 2006,” said Shane Kim, general manager of Microsoft Game Studios. “Combining the best in innovative gameplay, next-generation graphics and interactive storytelling, Epic has harnessed the extraordinary power of Xbox 360 to create an extremely powerful and immersive entertainment experience.”
“Our vision is to deliver a one-two punch of cinematic action paired with a thrilling and compelling interactive experience,” said Cliff Bleszinski, lead designer at Epic. “With ‘Gears of War’ we’ve created a title that will place gamers directly in the shadows of a ravaged world, surrounded by the beautiful remnants of a destroyed city and the horrific dangers that hide in the rubble.”
“Gears of War” thrusts gamers into humankind’s epic battle for survival against the Locust Horde, a nightmarish race of creatures that surface from the bowels of the planet. Blending the best of tactical action games with the best of survival horror titles, “Gears of War” features cinematic, beautifully rendered interactive environments with high-definition visuals.
Demand for the game is high as retailers anticipate the one-two punch of “Gears of War” and Xbox 360 appearing in quantity on store shelves this holiday season. “The interest and buzz on this game has been intense,” said Bob McKenzie, senior vice president of merchandising at GameStop Corp. “Certainly gamers are counting the days until Emergence Day arrives, as pre-orders have been very strong.”
Postad 03 augusti 2006 - 15:16
Unregistered421f5d40
-
Unregistered421f5d40
-
Beroende
-
-
1 364 inlägg
Postad 03 augusti 2006 - 16:51
Guwwic
-
Guwwic
-
Forumräv
-
-
700 inlägg
Den "stora" nyheten var verkligen en PISSNYHET! Nog kände man på sig att det skulle va releasedatumet men jag är ändå besviken
Postad 03 augusti 2006 - 17:08
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
Den "stora" nyheten var verkligen en PISSNYHET! Nog kände man på sig att det skulle va releasedatumet men jag är ändå besviken 
<{POST_SNAPBACK}>
jo jag med, när det ryktades om en tidigare release i oktober så blev det stora WOW nyheten alltså en senare release i november.
Postad 03 augusti 2006 - 17:16
Fredrik HL
-
Fredrik HL
-
Forumräv
-
-
980 inlägg
Hehe, releasdatumet för Europa är samma som för PS3, skulle inte tro att det är slumpen som gjorde att det vart så ^^
Postad 03 augusti 2006 - 17:18
Donmeta
-
Donmeta
-
Veteran
-
-
1 705 inlägg
Jaha. GoW den 17e November i Sverige. Alltså lär det bli lite trångt i spelbutiker runt om i landet då PS3 släpps samma dag. Lite otaktiskt enligt mig då det ju borde varit smartare att släppa någon vecka tidigare så köpare som står och väger mellan x360 och PS3 skulle sett spelet väl innan PS3 kommer och då kanske istället skynda sig till närmaste butik för att köpa en x360.
Nåväl. Personligen så hade jag såklart uppskattat om spelet kommit den 2 oktober istället men samtidigt ,med tanke på alla spel som kommer i september , kan det vara bra så man hinner spela NHL07, Dead rising, Enchant arms m.m. ordentligt innan GoW kommer.
Postad 03 augusti 2006 - 17:26
Danhill
-
Danhill
-
Beroende
-
-
1 326 inlägg
Korkat tycker jag, hade varit bättre om de släppt spelet 1 månad före PS3 släpps, "skadan" hade kanske varit större. nja skada och skada, hittade inget ord för det.
Postad 03 augusti 2006 - 22:38
mackan-165
-
mackan-165
-
Användare
-
-
231 inlägg
Ja det här va ju inte roligt :/ fast å andra , då kan man spela både ps3 o GoW samtidigt  om man nu får tag på ett PS3 dvs ...
Postad 04 augusti 2006 - 00:46
Guwwic
-
Guwwic
-
Forumräv
-
-
700 inlägg
PS3 kan ju sticka någon annanstans! Här skall spelas GoW för hela slanten!
Postad 04 augusti 2006 - 07:51
Donmeta
-
Donmeta
-
Veteran
-
-
1 705 inlägg
http://news.teamxbox...er-Close-Doors/Nya Rayman spelet. Lite text och två filmer som inte säger mer om spelet än att vi säkert kommer få ser massor med kaninfilmer vart efter man klarar mer av spelet. Själva spelet blir nog ett köp dock. Förra versionen av Rayman var faktiskt rätt underhållande.
Postad 04 augusti 2006 - 11:06
Fredrik HL
-
Fredrik HL
-
Forumräv
-
-
980 inlägg
M$ vill väll att folk som går in i en butik i hopp om att få köpa ett PS3 inte får tag i ett, men då ska de se en Gears of War In-game trailer köras på demo konsolerna och gå ut och köpa en Gears of War Premium Bundel eller liknande. Tycker iof det är lite skönt att det kommer i november, hade tänk köpa Dead Rising och Test Driver i September så då hinner man spela de lite innan GoW kommer
Postad 04 augusti 2006 - 11:30
b0wlingb0y
-
b0wlingb0y
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
YES!!! Nu finns Dead Rising demot på Marketplace!!! Om några minuter ska det testas...
Postad 04 augusti 2006 - 11:52
ElMaco
-
ElMaco
-
Lärjunge
-
-
473 inlägg
YES!!! Nu finns Dead Rising demot på Marketplace!!! Om några minuter ska det testas... 
<{POST_SNAPBACK}> *Springer in i vardagsrummet och sätter igång x360* Gött! nu tankar jag oxå ner det! (Vilken nörd man har blivit  )
Postad 04 augusti 2006 - 12:05
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Berätta vad ni tycker!!!!
Postad 04 augusti 2006 - 12:12
Guwwic
-
Guwwic
-
Forumräv
-
-
700 inlägg
Vaknade och hörde denna UNDERBARA nyhet!
TANKA SNABBARE DIN SABLARNS BOX!!!!!
Postad 04 augusti 2006 - 12:28
Donmeta
-
Donmeta
-
Veteran
-
-
1 705 inlägg
Nu finns Dead Rising demot på Marketplace!!!
Jaha. Ingen rast ingen ro. Har spelat GRAW och Burnout så jag fått blodsprängda ögon idag och nu läser jag detta. Jaha. "Tur" demot är på över 1Gb samt att jag inte verkar vara ensammen om att tanka ner det nu så det tar lite tid. Får vila lite trots allt  Ska bli kul att prova! Jag menar så man kan börja få lite koll på hur många lir det blir i september egentligen.
Postad 04 augusti 2006 - 12:36
Brainiac
-
Brainiac
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
"Några" minuter  Sagt det förr och säger det igen, hastigheten är helt oacceptabel, 45 minuter och har fått hem 45% cirkus 450MB, alltså 10MB i minuten, 167kB/sek, nästan alla gratis sidor (Xboxyde, Fragzone) som jag laddar hem från går det i minst 8-900kB/sek, snackar vi DC så 3-4 dubblar vi det. Att en tjänst som jag betalar 70kr i månaden går så långsamt är löjligt! MS får implementera någon Bittorrentliknande grej (har ju varit snack om det) till Xboxen.
Postad 04 augusti 2006 - 12:54
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Av det jag läst på amerikanska forum så verkar demot vara riktigt underhållande. Konstigt, EGM gav det bara 7,5 i snitt (3 betyg).
Postad 04 augusti 2006 - 12:58
Fredrik HL
-
Fredrik HL
-
Forumräv
-
-
980 inlägg
Började ladda ner det nu, på 1Gb så kommer det att ta mig några timmar att få ner det, hoppas att demot inkluderar en stor del av galleriet som spelet utspelar sig i, och att de kanske slängde in lite AA för att få demot att se snyggt ut
Postad 04 augusti 2006 - 13:35
Donmeta
-
Donmeta
-
Veteran
-
-
1 705 inlägg
Av det jag läst på amerikanska forum så verkar demot vara riktigt underhållande. Konstigt, EGM gav det bara 7,5 i snitt (3 betyg).
Jo spelet verkar bli vad det utlovats att vara. Får väl se med egna ögon ikväll EGM har jag inte mycket koll på så jag väntar på lite mer reviews av, för mig, mer kända och pålitliga siter. Även om EGM är stooort och ingår i 1up network som ägs av zdnet o.s.v. EGM gav Table tennis ungefär samma betyg... ujuj  edit: mer av deras recensioner från senaste numret: Prey - 6.5, 7.0, 8.0 Ninety-Nine Nights - 4.5, 4.5, 6.0 De måste verkligen älska xbox360n som någon på ett utrikiskt forum sa. Hur det är med den saken vet jag inte men men.
Redigerat av Donmeta, 04 augusti 2006 - 13:38.
Postad 04 augusti 2006 - 13:42
ElMaco
-
ElMaco
-
Lärjunge
-
-
473 inlägg
fy fan vad coolt det är! Testa golfklubban!! Det är lite Happy Gilmor vs dawn of the dead.
Har suttit nu och skrattat högt när jag har skjutit golfbollar på alla. Springa med en kundvagn igenom horder av zombies medans man har en keps och barnkäder på sig är inte fel det iheller.
Det blir ett inköp på det spelet. LÄTT!
Postad 04 augusti 2006 - 13:54
Donmeta
-
Donmeta
-
Veteran
-
-
1 705 inlägg
fy fan vad coolt det är! Testa golfklubban!! Det är lite Happy Gilmor vs dawn of the dead. Har suttit nu och skrattat högt när jag har skjutit golfbollar på alla. Springa med en kundvagn igenom horder av zombies medans man har en keps och barnkäder på sig är inte fel det iheller. laugh.gif Det blir ett inköp på det spelet.
Låter lovande. 55% nu. Inte går det med raketfart direkt. Men men. Den som väntar på nått gott... edit2: Nu så! Numera tre helt givna spelköp i september Dead rising, Enchant arm och NHL07. Blir kanske fler. Otroligt underhållande spel är allt jag kan säga. Man vill helt enkelt ha fullversionen!
Redigerat av Donmeta, 04 augusti 2006 - 15:21.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny projektor
thhmo
2025-05-11 11:17:07
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|