Lirar på medium iof, men det gjorde jag i GH2 med...
Guitar Hero II (inkl. Gitarr) (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(26)
|
Inga priser | |
Guitar Hero II (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(11)
|
Inga priser | |
Guitar Hero III: Legends of Rock (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(13)
|
Inga priser | |
Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. Gitarr) (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(21)
|
Inga priser | |
Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. 2 st Gitarrer) (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(4)
|
Inga priser |
guitarhero.com för 360, PS3 & Wii (72 inlägg)
|
17 år sedan |
Hjälp med att välja Guitar Hero spel! (14 inlägg)
|
17 år sedan |
Postad 21 November 2007 - 22:31
Lirar på medium iof, men det gjorde jag i GH2 med...
Postad 22 November 2007 - 08:36
Postad 22 November 2007 - 13:07
Expert i Täby/arninge har ett antal GH3 till salu as well för 699:-.
Köpte ett själv
det du köpte var det till xbox 360 ? hade dom det ute i butiken! för det får väl inte säljas förräns i morgon fredag eller har jag fel ?
//MyZkO
Postad 22 November 2007 - 13:21
Postad 22 November 2007 - 13:56
Postad 22 November 2007 - 14:02
Expert i Täby/arninge har ett antal GH3 till salu as well för 699:-.
Köpte ett själv
det du köpte var det till xbox 360 ? hade dom det ute i butiken! för det får väl inte säljas förräns i morgon fredag eller har jag fel ?
//MyZkO
Fanns på expert i kungens kurva i tisdags redan tydligen
Postad 22 November 2007 - 15:29
Postad 22 November 2007 - 15:44
Är det verkligen idag? Fick också mitt sms men där står det bara 17:00, inte vilken dag...Fick precis SMS, GHIII beställt från Discshop finns att hämta efter 17.00 idag. Screw webhallens releasefest!
Postad 22 November 2007 - 15:46
Du kan väl gå in på webhallen och se om de skickat det? Isåfall bör man ju få spårningskollinr eller nåt.Har förbokat mitt på Webhallen.. tror ni man kan ha det i lådan när man kommer hem idag?
Blir förövrigt rocklir även för mig ikväll, känns gött lyx att få spelet innan releasedagen
Postad 22 November 2007 - 15:51
Är det verkligen idag? Fick också mitt sms men där står det bara 17:00, inte vilken dag...Fick precis SMS, GHIII beställt från Discshop finns att hämta efter 17.00 idag. Screw webhallens releasefest!
Jo, det måste ju vara idag. Dom kan inte skicka ut SMS som säger att man kan hämta det efter 17.00 innan 17.00 om det är nästa dag.
Jag har hämtat massor av paket med ett sånt SMS tidigare samma dag. Har alltid funnits där då iaf.
Postad 22 November 2007 - 15:54
Du kan väl gå in på webhallen och se om de skickat det? Isåfall bör man ju få spårningskollinr eller nåt.Har förbokat mitt på Webhallen.. tror ni man kan ha det i lådan när man kommer hem idag?
Blir förövrigt rocklir även för mig ikväll, känns gött lyx att få spelet innan releasedagen
Nix.. inget kollinummer.. bara ett ordernr :S Jaja.. den som väntar på nått gott!
Postad 22 November 2007 - 15:57
Man får inget kollinr när det skickas som post.
Postad 22 November 2007 - 15:59
Nix.. inget kollinummer.. bara ett ordernr :S Jaja.. den som väntar på nått gott!
Skickades det igår? Isånnafall borde du fått det med posten idag, skickades det idag har du antagligen det imorn.
Postad 22 November 2007 - 16:06
Jo det är ju santÄr det verkligen idag? Fick också mitt sms men där står det bara 17:00, inte vilken dag...Fick precis SMS, GHIII beställt från Discshop finns att hämta efter 17.00 idag. Screw webhallens releasefest!
Jo, det måste ju vara idag. Dom kan inte skicka ut SMS som säger att man kan hämta det efter 17.00 innan 17.00 om det är nästa dag.
Jag har hämtat massor av paket med ett sånt SMS tidigare samma dag. Har alltid funnits där då iaf.
Jag ringde Discshop för att vara säker och visst är det idag
Postad 22 November 2007 - 16:06
Postad 22 November 2007 - 18:11
Redigerat av `rzr, 22 November 2007 - 18:11.
Postad 22 November 2007 - 18:43
Megastore har inte skickat ännu, kanske man ska avboka och köpa på eb för 900 och få en faceplate på köpet?.
Vad tycker ni, orka vänta över helgen eller köpa för 100kr dyrare men få en faceplate?
Postad 22 November 2007 - 18:54
as störigt.....
Mvh D
Postad 22 November 2007 - 19:05
Testat med min gitarr från guitar hero 2 och då funkar det.......är alltså fel på trådlösa gitarren.......fan va tråkigt....................
Nån som har samma problem??
mvh D
Redigerat av Doraso, 22 November 2007 - 19:19.
Postad 22 November 2007 - 19:58
Provat det?
Postad 22 November 2007 - 21:07
Övrigt: Tycker inte alls låtarna i GH3 är lika bra som dem i tvåan, på tok för tråkiga solon
Postad 22 November 2007 - 21:38
Inte meningen man ska behöva stå o ta loss o montera ihop o ta loss o blåsa på kontakter med en ny grej.....
Tack för råden dock! Får pröva lite och se. Har redan skickat iväg ett mail till cdon om en ny.
Mvh D
Postad 22 November 2007 - 21:39
Tråkigt för er med defekta gitarren, själv har jag inte märkt av något faktiskt...
Efter att ha lirat lite på easy och medium så testade jag expert, haha tjena, man hade ju inte en chans, heeelt omöjligt.
Detta spelet får 5/5 lätt!
Postad 22 November 2007 - 22:15
Körde även ett pro face off över live och det funkade riktigt bra. Hoppade in i ett hard-game och snubben i andra änden valde Ttfaf. Jag var ju helt säker på att slakta låten totalt och förlora på alla punkter eftersom jag aldrig ens sett hur låten är uppbyggd. Men lyckades med konststycket att vinna med 85% notes hit och hade nästan dubbelt så mycket poäng som den andra. Fast hade väl tur också misstänker jag. Riktigt grym låt att köra i allafall och jag var så ******** triggad när man hela tiden ser den andres prestationer och missar (man försöker hinna med att se så gott man hinner). Är riktigt sugen på att köra mer låtar online men behöver köra igenom kampanjen först.
Att linka kontot till guitarhero.com funkade förvånandsvärt bra också, uppdateras riktigt snabbt
Postad 22 November 2007 - 22:53
Låter riktigt braHar bara kört några låtar, och jag gillar också gitarren, förutom att det är ju apsvårt att lixom glida mellan fretknapparna nu. Man fastnar ju mer på knapparna och kanterna är lixom hårdare, sen tycker jag materialet gör att man "klibbar fast". Någon som håller med? Förhoppningsvis är detta bara en vanesak och man lär sig efter ett tag. Sen är det ju mycket lättare att träffa noterna men det visste man ju sen demon.
Körde även ett pro face off över live och det funkade riktigt bra. Hoppade in i ett hard-game och snubben i andra änden valde Ttfaf. Jag var ju helt säker på att slakta låten totalt och förlora på alla punkter eftersom jag aldrig ens sett hur låten är uppbyggd. Men lyckades med konststycket att vinna med 85% notes hit och hade nästan dubbelt så mycket poäng som den andra. Fast hade väl tur också misstänker jag. Riktigt grym låt att köra i allafall och jag var så ******** triggad när man hela tiden ser den andres prestationer och missar (man försöker hinna med att se så gott man hinner). Är riktigt sugen på att köra mer låtar online men behöver köra igenom kampanjen först.
Att linka kontot till guitarhero.com funkade förvånandsvärt bra också, uppdateras riktigt snabbt
Adda mig så kan vi väl prova en låt imorgon eller nån gång i helgen?
Gamertag: diarrehampus
Postad 22 November 2007 - 23:11
Postad 23 November 2007 - 00:53
Alla som vill köra i helgen på hard eller expert är välkomna att adda mig: Visbit
diarrehampus -> addade precis dig.
Postad 23 November 2007 - 07:00
Bra att du lirar på samma nivåer som migKramp som tusan i handen nu, avslutade med att köra pro face off på expert och bad till gudarna att inte dragonforce skulle komma upp, vilket de naturligtvis gjorde. Var lite kul för vi var lika dåliga på låten båda två, jag hade väl 65% notes hit och den andra 70% och han slog mej endast med några tusen, var riktigt kul då vi pendlade hela tiden med att ha ledningen. Verkar ju som att det inte bara är tokbra folk som kör över live vilket är bra
Alla som vill köra i helgen på hard eller expert är välkomna att adda mig: Visbit
diarrehampus -> addade precis dig.
Längtar så J***a mycket
Postad 23 November 2007 - 08:15
Pillat och blåst o tagit i sär och satt ihop men får inte gitarren att funka som den ska
Får reklamera helt enkelt.
Ni andra, har ni köpt med gitarr? funkar den som den ska?
Så man har stor chans o få en felfri gitarr menar jag.
Mvh D
Postad 23 November 2007 - 09:18
Jag vågar inte uttala mig för mycket än då jag inte kört så länge. Men hittills (peppar peppar) verkar den funka som den ska. Men har läst om många som haft defekta gitarrer så det verkar vara ett problemHej!
Pillat och blåst o tagit i sär och satt ihop men får inte gitarren att funka som den ska![]()
Får reklamera helt enkelt.
Ni andra, har ni köpt med gitarr? funkar den som den ska?
Så man har stor chans o få en felfri gitarr menar jag.
Mvh D
Postad 23 November 2007 - 09:35
Postad 23 November 2007 - 09:40
Antagligen måste man kalibrera efter tv:n man har.Jag såg en recension i Svenskan som nämnde att 360-versionen hackar ibland vilket gjorde mig osäker på om inte PS3-versionen var bättre. Något ni upplevt?
Tror inte det är något konstigt på själva spelet.
Om några timmar har jag det
Postad 23 November 2007 - 09:51
Hackar till väldigt sällan, ibland tror jag den ostabila dvd-läsaren får spel och då kan man ha ett par sekunder när allt tokhackar, irriterande men händer som sagt väldigt sällan. Hände mig även ibland på Gh2.Jag såg en recension i Svenskan som nämnde att 360-versionen hackar ibland vilket gjorde mig osäker på om inte PS3-versionen var bättre. Något ni upplevt?
Kalibreringen hjälper bara till att lägga delay på ljudet om det är endel delay på bilden.
Postad 23 November 2007 - 09:58
Mvh D
Postad 23 November 2007 - 10:14
Gratis är det.
Postad 23 November 2007 - 10:23
För mig hackar det ibland när man får starpower! Då blir det mycket för boxen att räkna ut tydligen.Jag såg en recension i Svenskan som nämnde att 360-versionen hackar ibland vilket gjorde mig osäker på om inte PS3-versionen var bättre. Något ni upplevt?
Men det är knappast något som stör.
Postad 23 November 2007 - 10:28
Det finns en baktanke med det hela, nämligen att man skall kunna köpa till andra halsar, typ längre elr t o m dubbelhalsad... Detta hörde jag i nån intervju med nån. hahaNågra hackningar upplevde jag aldrig på Guitar Hero II och inga på Guitar hero III än sålänge heller. Kan inte heller förstå varför dom gjort gitarren tvådelad........Oerhört dumt. Dom hade sluppit alla problem annars.
Mvh D
Ang spelet så har ja inte testat Live än, får ta å göra det efter jobbet.
Postad 23 November 2007 - 10:35
Det finns en baktanke med det hela, nämligen att man skall kunna köpa till andra halsar, typ längre elr t o m dubbelhalsad... Detta hörde jag i nån intervju med nån. haha
Huvudpoängen är ändå att man lättare ska kunna förvara eller transportera gitarren.
Postad 23 November 2007 - 10:58
Jag är en inbiten fan av guitar hero serien och är helt klart nöjd med GH3, dock känns det mer som GH 2.5. För lite nytt precis som tvåan var. Angående gitarren, min hals sitter inte 100% fast, det finns ett visst klapp som jag stör mig på, påverkar dock inte så att toner inte sitter. Gitarren är mycket tyngre vilket ger ett kvalitetsintryck. Stör mig också på att jag inte hittar någon riktigt bra ställning att ha gitarren på när man sitter ner.
Någon skrev tidigare att GH3 känns mer som ett TV-spel jämfört med 2:an. Det håller jag faktiskt med om också, kan inte sätta fingret på exakt vad det är, men inte riktigt samma känsla.
Det som är ett stort plus med 3:an är för mig xbox live möjligheterna. Spelade först igenom första 27 låtarna på campaignen (Hard). Sen blev det live spelande för hela slanten, riktigt kul och funkar bra att hitta "games".
Postad 23 November 2007 - 11:16
Någon annan som har samma problem? Alltså att notplaceringarna inte känns lika naturliga som i 2:an.
Edit: Slog mig även hur beroendeframkallande det är med achievments. Kändes lite meningslöst att spela när man vet att man inte får någon belöning
Redigerat av iohan, 23 November 2007 - 11:18.
Postad 23 November 2007 - 12:59
Japp.Det finns en baktanke med det hela, nämligen att man skall kunna köpa till andra halsar, typ längre elr t o m dubbelhalsad... Detta hörde jag i nån intervju med nån. haha
Huvudpoängen är ändå att man lättare ska kunna förvara eller transportera gitarren.
Postad 23 November 2007 - 13:01
Mvh D
Postad 23 November 2007 - 13:05
Eller så har man en som går att göra båda medHellre än gitarr som går o spela på än en som är lätt o transportera, som det urgamla svenska ordspråket säger
![]()
Mvh D
Redigerat av Unregistered801fc485, 23 November 2007 - 13:16.
Postad 23 November 2007 - 13:11
Har bara kört några låtar, och jag gillar också gitarren, förutom att det är ju apsvårt att lixom glida mellan fretknapparna nu. Man fastnar ju mer på knapparna och kanterna är lixom hårdare, sen tycker jag materialet gör att man "klibbar fast". Någon som håller med? Förhoppningsvis är detta bara en vanesak och man lär sig efter ett tag. Sen är det ju mycket lättare att träffa noterna men det visste man ju sen demon.
Håller med, hoppas man vänjer sig! Sedan tyckte jag den var alldeles för känslig på tilt/starpower också.
Postad 23 November 2007 - 14:04
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
guitarhero.com för 360, PS3 & Wii
69 bilder
61 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?