KILLZONE 2
4458 svar till detta ämne
Postad 09 januari 2009 - 17:49
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Hm, vi andra nötter får snällt ställa oss i ledet. Ungefär som i skolan när det skulle väljas till fotbollen eller vad det nu var. Där var jag visserligen den som valde, hm.... Ska f-n starta min egen klan - igen
Postad 09 januari 2009 - 18:35
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
mig:P Drdeath100, merger, l2ickard,morlock ,akerren ,h0gb3rg , sampaa69/79...vette tusan hur många av dem som kommer köpa KZ2 men säkert dem flesta:P
Nu vart jag å känna mig utanför...
Postad 09 januari 2009 - 19:27
xdusty
-
xdusty
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
La en beställning tidigare också då spelet verkar grymt!  Fan, hur ska man hinna spela allt, skate 2 knackar ju på dörren snart, har dead space och fallout 3 ospelade här också
Postad 09 januari 2009 - 19:47
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
och jag då?
Jag brukade också vara med och lira COD4 med gänget  Brukar dock spela lite tidigare på kvällarna än de flesta andra, har jag fått för mig. Har bara en TV, men också en sambo och tre barn. Köper Killzone 2 på eller väldigt kort efter releasedagen och lirar gärna med andra MHB:are. Seeen redigering av inlägg: Har samma nick på PSN som här. Alltså VincentVegaSWE
Redigerat av VincentVegaSWE, 11 januari 2009 - 11:34.
Postad 09 januari 2009 - 19:59
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Fattar inte varför dom inte kan släppa det NU...Det är ju ändå färdigt.
Men dom gillar väl å plågas
Postad 09 januari 2009 - 21:23
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2 249 inlägg
Jah nu längtar man redigt mycket asså....
Kom på att jag har ett presentkort liggandes på EB, det kanske man kan använda!?, hoppas det finns kopior så det räcker bara?, för jag har inte förbokat
Jag blir så himla imponerad av fysiken i spelet, varje gång jag ser en ny trailer....
Postad 09 januari 2009 - 21:29
aguhi
-
aguhi
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
Känner precis som alla ni andra längtar som f#n! Undrar dock vart man ska beställa detta underbara lir? vart har ni förbokat/tänker ni köpa spelet?
Postad 09 januari 2009 - 21:29
tomasgbg
-
tomasgbg
-
Beroende
-
-
1 310 inlägg
KIllzone 2 förbokat!
Måste vara årets spel redan innan de är släppt?!
Redigerat av tomasgbg, 09 januari 2009 - 21:31.
Postad 09 januari 2009 - 21:41
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8 074 inlägg
Hmmm
Hoppas någon butik i Götet har nattöppet så man kan köra natten sen......
Någon som vet om där är Co-Op?
Postad 09 januari 2009 - 22:04
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1 058 inlägg
Jag vill också vara med...
Troligen från dag ett.
Matrixen
Postad 09 januari 2009 - 22:17
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1 130 inlägg
Hmmm
Hoppas någon butik i Götet har nattöppet så man kan köra natten sen......
Någon som vet om där är Co-Op?
Inte vid releasen, dom har pratat om att det kanske kommer i en patch..
Postad 09 januari 2009 - 22:21
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1 130 inlägg
[quote name='bazookajoe_83' post='2254642' date='Jan 9 2009, 22:17 ']Inte vid releasen, dom har pratat om att det kanske kommer i en patch..[/quote] Känner precis som alla ni andra längtar som f#n! Undrar dock vart man ska beställa detta underbara lir? vart har ni förbokat/tänker ni köpa spelet?[quote] Jag ska lägga en förbokning på spelbutiken.se Dom skickar det så man får det dagen det släpps i butiker och har gratis frakt. Rätt billiga också 549kr. http://www.spelbutik...zone-2--for-ps3
Postad 09 januari 2009 - 22:28
aguhi
-
aguhi
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
[/quote] Jag ska lägga en förbokning på spelbutiken.se Dom skickar det så man får det dagen det släpps i butiker och har gratis frakt. Rätt billiga också 549kr. http://www.spelbutik...zone-2--for-ps3[/quote] Jaha okej blir nog därifrån  Då kan jag beställa triggers också för mina kontroller, tänkte det skulle passa bra till KZ2 De verkade dock ha ganska risiga kommentarer på just förbokningar:/
Redigerat av aguhi, 09 januari 2009 - 22:48.
Postad 09 januari 2009 - 22:29
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8 074 inlägg
Inte vid releasen, dom har pratat om att det kanske kommer i en patch..
Snackar vi Co-Op online eller splitscreen då? Finns det inget Co-Op alls?
Postad 09 januari 2009 - 23:10
Cod4life
-
Cod4life
-
Användare
-
-
214 inlägg
Nu vart jag å känna mig utanför... 
känner mig nästan lite taskig
Postad 10 januari 2009 - 01:42
Unregistered0844df75
-
Unregistered0844df75
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Jag ska lägga en förbokning på spelbutiken.se Dom skickar det så man får det dagen det släpps i butiker och har gratis frakt. Rätt billiga också 549kr. http://www.spelbutik...zone-2--for-ps3
Avråder dig ifrån att förboka eller beställa någonting överhuvudtaget därifrån. Förbokade Soul calibur 4 sådär en månad innan release. 2 dagar efter sverige release har de fortfarande inte skickat något spel, så jag ringer dom och de säger att de har slut på spel och förhoppningsvis kan jag komma med nästa sändning. Riktigt dåligt att inte beställa tillräckligt med spel och framförallt att inte berätta att mitt spel kommer att bli försenat. Mina personliga erfarenheter, men jag verkar inte vara ensam, så om jag vore du så skulle jag satsa på att förboka från nåt seriösare ställe som tex. webbhallen, som jag själv har väldigt goda erfarenheter av. Simma lugnt
Postad 10 januari 2009 - 01:56
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1 892 inlägg
spelbutiken är oftast rätt så billiga bland många spel... men saker och ting är nästan aldrig i lager. De borde ta bort den där bannern som säger att de har alltid varorna på lager.
Postad 10 januari 2009 - 02:27
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Många som haft problem med leveranser..
Betalar lätt 100 spänn mer bara jag får spelet den dag det släpps.
Lovar att ni alla skulle höra mitt skrik om jag inte fick spelet den dag det ska släppas
Postad 10 januari 2009 - 09:19
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Det var dom viktiga MHB:arna han fråga efter 
shut the f up
Postad 10 januari 2009 - 09:29
tomasgbg
-
tomasgbg
-
Beroende
-
-
1 310 inlägg
Satte mig och läste Göteborgs Posten och ser att Killzone 2 är recenserat.
Full pott tänkte jag, men ser att spelet fick 4/5, samt " Rått och osminkat" som rubrik..
Läste igenom och han verkar inte speciellt imponerad faktiskt.. skit recension.....
Postad 10 januari 2009 - 10:18
Werokigjar
-
Werokigjar
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Det enda negativa som GP's recensent skriver är väl att "Det saknas co-op vilket är märkligt och visst gör Killzone 2 inte mycket nytt med genren, men det är utmärkt nog för att klara sig utan en julrush i ryggen"
Tycker i övrig att recensionen är väldigt positiv, skall bli kul att spela detta när det kommer.
/Wero
Postad 10 januari 2009 - 10:45
tomasgbg
-
tomasgbg
-
Beroende
-
-
1 310 inlägg
Jo, får nog ändra mig lite,läste det igen och de var kanske inte så dåligt ändå
blev bara besviken när man inte läser alla superlativ som man själv inbillar sig att alla skall ösa över spelet.
Postad 10 januari 2009 - 10:47
Werokigjar
-
Werokigjar
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Håller med dig! Hade faktiskt förväntat mig 5/5 med tanke på all förhandshype.....
Postad 10 januari 2009 - 10:56
Salakingen
-
Salakingen
-
Lärjunge
-
-
285 inlägg
Citera(bazookajoe_83 @ Jan 9 2009, 22:21 ) Jag ska lägga en förbokning på spelbutiken.se Dom skickar det så man får det dagen det släpps i butiker och har gratis frakt. Rätt billiga också 549kr. http://www.spelbutik...zone-2--for-ps3
Avråder dig ifrån att förboka eller beställa någonting överhuvudtaget därifrån. Förbokade Soul calibur 4 sådär en månad innan release. 2 dagar efter sverige release har de fortfarande inte skickat något spel, så jag ringer dom och de säger att de har slut på spel och förhoppningsvis kan jag komma med nästa sändning. Riktigt dåligt att inte beställa tillräckligt med spel och framförallt att inte berätta att mitt spel kommer att bli försenat.
Mina personliga erfarenheter, men jag verkar inte vara ensam, så om jag vore du så skulle jag satsa på att förboka från nåt seriösare ställe som tex. webbhallen, som jag själv har väldigt goda erfarenheter av.
Simma lugnt
Håller med... precis samma sak hände mig när jag hade bokat GTA IV .... Förhansboka aldrig spel där !!! Önskat man hade en tidsmaskin och ställde in den på 25 Feb .... nåja COD 4 får duga så länge .....
Postad 10 januari 2009 - 12:16
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1 130 inlägg
Håller med... precis samma sak hände mig när jag hade bokat GTA IV .... Förhansboka aldrig spel där !!! Önskat man hade en tidsmaskin och ställde in den på 25 Feb .... nåja COD 4 får duga så länge .....
Ajdå, men tack för varningarna. Blir väl att gå in och boka på lokala game, men dom kommer säkert ta 700kr för det  Jag hittade ytterligare lite intryck av dom som spelat det. Gamingindians.com are the first indian outlet to complete killzone 2 and came back pretty impressed.
some of their comments on the game from their forums..
"i am first Indian to complete killzone 2 and i got 1 word for you guys DELIVERS mark your calendars for 25th feb. this is one ride YOU DONT WANT TO MISS."
on the length of the game "i would say 10+ hours easily on normal."
on technical issues "no framerate problems, remains a solid 30 throughout. no screen tearing, no texture pop-in, no flickering low res shadows"
his personal rating "best game on the PS3 after MGS4."
and finally the graphics "11/10. Flawless. the amount of polish and detail should make hideo kojima proud."
Postad 10 januari 2009 - 12:35
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 758 inlägg
Ja nu har man blivit rejält teasad av klippen från CES på Gametrailers.com.
Om man skulle pröva på Cartmans teknik och frysa ner sig tills releasen
Nu får banne mig Sony släppa demon inom kommande vecka eller två.
Postad 10 januari 2009 - 12:37
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Bundling på gång.  PalmiNio: Inge splitscreen eller online.
Postad 10 januari 2009 - 12:41
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1 130 inlägg
Bundling på gång.

PalmiNio: Inge splitscreen eller online.
Det var ju riktigt snygg box till den  Har nån hört om en samlar utgåva eller liknande till killzone 2?
Postad 10 januari 2009 - 13:02
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8 074 inlägg
Det enda negativa som GP's recensent skriver är väl att "Det saknas co-op vilket är märkligt och visst gör Killzone 2 inte mycket nytt med genren, men det är utmärkt nog för att klara sig utan en julrush i ryggen"
Tycker i övrig att recensionen är väldigt positiv, skall bli kul att spela detta när det kommer.
/Wero
Känner också det. Förstår inte varför Co-Op lämnas utanför ibland, det är en enorm fördel för spel och när alla andra FPS spel gör det så blir det minus på de få som skiter i det. Synd på ett spel som verkar så bra i SP.
Postad 10 januari 2009 - 13:04
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 758 inlägg
Precis vad jag hoppades på att Sony skulle göra, en Killzone 2 bundle  Känner också det. Förstår inte varför Co-Op lämnas utanför ibland, det är en enorm fördel för spel och när alla andra FPS spel gör det så blir det minus på de få som skiter i det.
Synd på ett spel som verkar så bra i SP.
Kanske nåt som kommer senare genom en expansion eller liknande på Playstation Store om det blir stort tryck efter det
Postad 10 januari 2009 - 13:56
erlander
-
erlander
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Det var ju lite kasst det här med co-op men nu när man är arbetsbefriad i 3 månader så kan det bli en hel del onllinespelande framöver. Har ju inte spelat så mkt på sistone pga husrenovering men nu när man slipper jobba så skall här spelas som aldrig förr och Killzone2 kommer vara det enda.
Men var har ni andra förbokat någonstans?
Har aldrig köpt något spel i sverige innan förutom GH4
Postad 10 januari 2009 - 14:44
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 758 inlägg
Men var har ni andra förbokat någonstans?
Webhallen. Minst strul
Postad 10 januari 2009 - 14:57
erlander
-
erlander
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Webhallen. Minst strul 
Får man spelen på releasedagen när man beställer därifrån då?
Postad 10 januari 2009 - 16:14
Werokigjar
-
Werokigjar
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Har oxå förbokat på Webhallen
Postad 11 januari 2009 - 03:04
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1 130 inlägg
CES: Killzone 2 Single Player Impressions
Although CES isn’t known as a “gaming conference” both Sony and Microsoft had impressive booths dedicated to exclusive titles coming out for the Xbox 360 and PS3 in 2009. One of the big daddy exclusives that will be gracing our presence in February 2009 is, of course, Killzone 2 and I spent about an hour on the first two levels and I’ll tell you all about it, after the jump.
My absolute first impression of Killzone 2 is that I thought that it could be the best looking video game ever made. Period. The game is strikingly good looking. From character models to facial animation, everything is top notch, which is important as the graphical prowess goes along way toward dressing up an otherwise by the book shooting experience.
I really don’t mean “by the book” in a derogatory way. Most shooters are all the same, with different color paint and a different “hook” like a cover system or crazy weapons, etc. Killzone 2’s hook, if it has a hook, is just how darned impressive the game looks. The visceral way you move about the environment, with every detail dripping with extra care, from your reload animation to descending ladders, nothing has been left out. It’s these details that give you a sense of presence in the game that draws you in and keeps you playing and wanting more.
As far as the gameplay itself, the default controls leave a lot to be desired. As has become standard on exclusive shooters on the PS3, the default “fire” button is frustratingly set to R1, with R2 for grenades. Even more awkward is that the L2 button is mapped to their cover system, a la Gears of War, but that isn’t the frustrating part. The frustrating part is that when you “pop” up to fire on an enemy, you then have to click the left stick to zoom, making things just a tad more complicated in an intense firefight, which is basically all the time in the game. The options menu did not offer a more “Call of Duty 4″ type control system, so I made due.
As far as the numerous complaints about the horizontal and vertical sensitivity that I have read, I did experience, however, that was easily rectified by dialing down the sensitivity in the options menu. Problem solved.
More gameplay and final word on the next page.
The in game firefights themselves are a lot of fun. In the two levels I played, there was a lot of room to room fighting that was done fairly well. No invisible doors or artifice keeping you in that area. No infinite respawns either, which was nice for a change. Everything and anything in the game feels animated, by that, I mean that everything does something. Walls break up, wood splinters, stuff blows up. It really takes it to the next level in the game.
I was having so much fun at this point that I hadn’t noticed the crowd that had gathered behind me and was cheering me on when I did something particularly gruesome or crazy. There are very few games that I’ve ever played or watched that come across as engaging as Killzone 2. People just wanted to watch the game being played. That is an impressive feat in itself and it was something that I could absolutely understand after my brief time with the game.
Sony expects big things from Killzone 2 and I can see why. I had a blast playing the game but I promised the random dude that was sitting next to me, who had dutifully watched me play for an hour, that when I died that I would let him take over… Stupid promises… Check out Killzone 2 at the end of February 2009. http://sarcasticgame...mpressions.htmlJag tror det blir att frysa in sig tills spelet släpps
Redigerat av bazookajoe_83, 11 januari 2009 - 03:05.
Postad 11 januari 2009 - 08:55
Tinyox76
-
Tinyox76
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Asså, ska man behöva köpa en vanlig kopia för o spela för att sen köpa en eventuell limited/collectors edition...sux
Måtte väl för f-n släppa en samlarutgåva på releasedagen...
Postad 11 januari 2009 - 16:09
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
As far as the gameplay itself, the default controls leave a lot to be desired. As has become standard on exclusive shooters on the PS3, the default “fire” button is frustratingly set to R1, with R2 for grenades. Even more awkward is that the L2 button is mapped to their cover system, a la Gears of War, but that isn’t the frustrating part. The frustrating part is that when you “pop” up to fire on an enemy, you then have to click the left stick to zoom, making things just a tad more complicated in an intense firefight, which is basically all the time in the game. The options menu did not offer a more “Call of Duty 4″ type control system, so I made due.
Han baserar sina intryck iofs från en "kiosk" på CES, men spelet har en väldigt COD'ish kontroll-layout också. Undra vad det är för fel med att skjuta på R1 och granater på R2?... (Han är nog en Xbox-spelare som gärna skjuter på RT (R2)) "Alternate 2" kontroll; L1 - Sikta L2 - Huka / Ta skydd (Huka endast i MP) L3 - Sprinta R1 - Skjut R2 - Granat R3 - Närstrid X - Hoppa Triangel - Byt vapen Fyrkant - Ladda om / plocka upp vapen Cirkel - "Action"-knapp (Events, backa i menyer etc) Digitalkors - Ta fram kniven och andra saker i SP, klassegenskaper i MP samt uppåt för att snacka med hela laget via mic. Känsligheten har ett stort omfång man kan ställa på både X och Y, men man kommer aldrig att bli lika "kamera på pinne"/mus-.kvick som i andra spel. Långsammare och tyngre känsla till rörelserna och kontrollen i detta spel, som förmodligen kräver en hel del invänjning för många COD-knarkare.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 januari 2009 - 17:38.
Postad 11 januari 2009 - 17:50
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1 130 inlägg
again the link http://www.gamekings.tv/ with the translation (with some editing):
- their goal: cinematic experience. lot's of post-processing. they want an analogue look
- motion blur per pixel, - noise, AA
- spu's are the key for optimal performance on the PS3: Deferred Rendering - they often use all six: for full fire fights, physics, particles, mp3 streams, 7.1 audio, lighting - they also help to render effects. 40% extra speed thanx to the spu's
- guns have to feel realsitic, reactions have to be realistic. hit impact system. every bullet has an effect on the surrounding or people in it - stacked animations with real time rendered ragdoll.. and yep, blow heads off...
- every polygon has mass and material - real time ray tracing - holes are not a flat image of a hole - collision detection of small particles, even sparks.. icing on the cake. will often go unnoticed while playing by a lot of people.
- 5.1 ambient mp3 streams that rotate when you rotate. on top of that stereo music, 3d sound effects, voices in the right positioning, sound filtering.. all in 7.1 uncompressed sound.
- extreme amount of lightsd. 230 lights in this screen (he's showinng the screen). they are proud of this level. impressive - the robot alone has 8 lights
- tech was developed while making the game.
- they think they can go further and beyond what they're doing with killzone 2 AND they will show us in the future!!
Låter sweet
Postad 11 januari 2009 - 17:53
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1 130 inlägg
Han baserar sina intryck iofs från en "kiosk" på CES, men spelet har en väldigt COD'ish kontroll-layout också. Undra vad det är för fel med att skjuta på R1 och granater på R2?... (Han är nog en Xbox-spelare som gärna skjuter på RT (R2))
"Alternate 2" kontroll; L1 - Sikta L2 - Huka / Ta skydd (Huka endast i MP) L3 - Sprinta R1 - Skjut R2 - Granat R3 - Närstrid X - Hoppa Triangel - Byt vapen Fyrkant - Ladda om / plocka upp vapen Cirkel - "Action"-knapp (Events, backa i menyer etc) Digitalkors - Ta fram kniven och andra saker i SP, klassegenskaper i MP samt uppåt för att snacka med hela laget via mic. Känsligheten har ett stort omfång man kan ställa på både X och Y, men man kommer aldrig att bli lika "kamera på pinne"/mus-.kvick som i andra spel. Långsammare och tyngre känsla till rörelserna och kontrollen i detta spel, som förmodligen kräver en hel del invänjning för många COD-knarkare. 
Det jag tyckte var jobbigast var att man trycker in L3 för att sikta, och att man inte måste hålla in knapppen (ala cod style). Men efter ett tag så vänjer man sig, det mesta i spelet känns lite tyngre, lite verkligare
Redigerat av bazookajoe_83, 11 januari 2009 - 17:54.
Postad 11 januari 2009 - 17:57
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Det jag tyckte var jobbigast var att man trycker in L3 för att sikta, och att man inte måste hålla in knapppen (ala cod style). Men efter ett tag så vänjer man sig, det mesta i spelet känns lite tyngre, lite verkligare 
Jag körde "COD"-layout direkt från början i betan. Dvs sikta på L1. Att siktet fastnar och att man inte behöver hålla inne knappen var klart ovant och obekvämt till en början, men man vänjer sig och man använder ändå inte siktet lite frekvent som i COD där man kastar upp siktet i alla lägen.
Postad 11 januari 2009 - 18:07
tomasgbg
-
tomasgbg
-
Beroende
-
-
1 310 inlägg
Hur uppfatta ni som spelat betan ljudet i spelet?
Låter saker som dom ska och är effekter rätt placerade?
Redigerat av tomasgbg, 11 januari 2009 - 18:08.
Postad 11 januari 2009 - 18:32
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1 130 inlägg
Jag körde "COD"-layout direkt från början i betan. Dvs sikta på L1. Att siktet fastnar och att man inte behöver hålla inne knappen var klart ovant och obekvämt till en början, men man vänjer sig och man använder ändå inte siktet lite frekvent som i COD där man kastar upp siktet i alla lägen.
Jag körde på orginal layouten, men tyckte det kändes lite skumt. Men som du säger, man behöver inte sikta lika mycket som i cod. Det är ju bara när man ser nån på avstånd. Det ska bli riktigt kul att köra färdiga versionen av spelet  Hur uppfatta ni som spelat betan ljudet i spelet?
Låter saker som dom ska och är effekter rätt placerade?
Jag tycker ljudet var riktigt schyst. Man blir bara lite bländad av grafiken att man inte tänker på den så mycke
Postad 11 januari 2009 - 19:27
Unregistered59e1f178
-
Unregistered59e1f178
-
Lärjunge
-
-
375 inlägg
Gameplay från Killzone 2 http://ps3.psu.com/O...a0004624-p0.phpPåminner jäkligt mkt om Cod 4, fast i framtid. Kan bli riktigt häftigt.
Redigerat av Unregistered59e1f178, 11 januari 2009 - 19:28.
Postad 11 januari 2009 - 21:08
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
CES 2009: ‘Killzone Developer Presentation Video http://www.gamecyte....eloper-presentation-video
Postad 11 januari 2009 - 21:26
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1 342 inlägg
Dubbat till svenska precis som Resistance 2 eller?
Postad 11 januari 2009 - 22:53
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1 130 inlägg
Dubbat till svenska precis som Resistance 2 eller?
Jag har min ps3 inställd på engelska och hade spelat Resistance 2 i några timmar. Jag for sedan till en kompis som hade ps3an på svenska så det blev den dubbade versionen av R2. Jag kunde inte sluta skratta, det var ju typ samma röst som gjorde balo´s röst i luftens hjältar
Postad 11 januari 2009 - 23:40
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Gameplay från Killzone 2
http://ps3.psu.com/O...a0004624-p0.php
Påminner jäkligt mkt om Cod 4, fast i framtid. Kan bli riktigt häftigt.
ser grymt ut. nu längtar jag ännu mer
Postad 11 januari 2009 - 23:47
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Japp, verkar vara ettt grymt ös. Givet köp. Om det levererar som lovat förpassas glitch-Cod 5 till hyllan.
Postad 12 januari 2009 - 08:57
Unregistered4eba3a31
-
Unregistered4eba3a31
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
Japp, verkar vara ettt grymt ös. Givet köp. Om det levererar som lovat förpassas glitch-Cod 5 till hyllan.
Hyllan är snällt...mit ex kommer demoleras i slutet av februari när det är KZ time.
Postad 12 januari 2009 - 10:55
Deepdiver
-
Deepdiver
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Avråder dig ifrån att förboka eller beställa någonting överhuvudtaget därifrån. Förbokade Soul calibur 4 sådär en månad innan release. 2 dagar efter sverige release har de fortfarande inte skickat något spel, så jag ringer dom och de säger att de har slut på spel och förhoppningsvis kan jag komma med nästa sändning. Riktigt dåligt att inte beställa tillräckligt med spel och framförallt att inte berätta att mitt spel kommer att bli försenat.
Mina personliga erfarenheter, men jag verkar inte vara ensam, så om jag vore du så skulle jag satsa på att förboka från nåt seriösare ställe som tex. webbhallen, som jag själv har väldigt goda erfarenheter av.
Simma lugnt
Hej Har förbokat KZ2 och resident evil 5 på webhallen.com, de har alltid levererat inom 24 timmar och håller en enligt mig hög servicenivå. Priset 599:- är ju inte överdrivet dyrt heller. Kristoffer
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Powercon ”grendosa”
Anton
2025-05-28 20:37:24
-
Baffelvägg
Anton
2025-05-24 08:28:29
-
JBL 4309 vs 708i
Anton
2025-05-23 13:58:22
-
Botten av lådan limmas.
Anton
2025-05-23 13:48:01
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|