Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LittleBigPlanet

1415 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt LBP (146 medlem(mar) har röstat)

Ditt betyg. (5 är bäst)

1. 5 (96 röster [65.75%])

Procent av omröstning: 65.75%

2. 4 (28 röster [19.18%])

Procent av omröstning: 19.18%

3. 3 (16 röster [10.96%])

Procent av omröstning: 10.96%

4. 2 (2 röster [1.37%])

Procent av omröstning: 1.37%

5. 1 (4 röster [2.74%])

Procent av omröstning: 2.74%

Rösta Gäster kan inte rösta
LittleBigPlanet (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.820894 (66) 739:-
1 relaterade trådar

Postad 17 October 2008 - 17:51

Haddirajan
  • Haddirajan
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0
Var inne på Elgiganten och frågade om pris på det, 629-679 nånstans sa han, och de har redan kommit hem och står ute på lagret...

Postad 17 October 2008 - 17:55

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
inte lite posten(och liknande) kommer få att göra om alla spel i hela värden ska skickas tillbaka...

Postad 17 October 2008 - 18:11

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Nån som vill köpa mitt spel :( ?

Postad 17 October 2008 - 18:11

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0

Hörde jag 5000kr för en Promo-version :( ?

Lägg den på ebay och se vad den går upp i, verkar som förseningen kommer gälla alla!
Annars bjuder jag 700:-

As some of you may have noticed, LBP has been slightly delayed in some territories. At MM we were as shocked and dismayed by this as anyone - shellshocked and gutted. We can’t wait for you all to get playing and creating!

We learnt yesterday that there is a lyric in one of the licensed tracks which some people may find offensive, and which slipped through the usual screening processes. Obviously MM and Sony together took this very seriously. LBP should be enjoyable by all. So within 12 hours of hearing about this issue involving a lyric (in Somalian, I believe!), we prepared an automatic day 0 patch and had a new disk image ready; however a decision was made within Sony that the right thing to do for quality and support of people with no on-line was to replace existing disks. They assure us that they are doing everything in their power to get things straightened out as fast as possible, and will announce dates soon.

Apologies to everyone excited to play the game and I can assure you that when it arrives, it will be worth the wait! We want everyone to be able to enjoy the game, and this tweak should help - we’re just gutted it couldn’t be sooner. MM continues to work hard to support the game too. We know that LBP will be something that you can enjoy for a long time to come, when all of this is forgotten and all that remains are thousands of incredible levels and creations to play, create and share.

[EDIT Sony are going to announce new dates and information re discs for each territory soon. We’ll keep you posted! The patch is ready from our side and I imagine it will go live at the same time as the game. More info when we get it. ]

Redigerat av Fredag, 17 October 2008 - 18:12.

Postad 17 October 2008 - 18:22

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
Det roliga är att dom har just gett den låten stor reklam över hela världen, så istället för att folk skulle höra den i spelet och inte fatta nått, kommer många, och då snackar vi folk som inte ens var intresserade av LBP att försöka hitta låten för att höra vad allt tjaffs är om. kul hehe...

Brevet som skickades till Sony och MM:
http://kotaku.com/50...uran-references

Postad 17 October 2008 - 18:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
hur funkar det med dom spelen som redan är ute? är ni 100% säkra på att dom kommer att funka sen,, dom kanske spärrar dom eller nåt ,, att dom liksom märker det när man går online senmed en gammal version,, eller funkar det inte så kanske?

Postad 17 October 2008 - 18:32

Unregistered02428d26
  • Unregistered02428d26
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
fy fan så less man blir, nu ska man behöva vänta ännu längre.

Postad 17 October 2008 - 18:38

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0

hur funkar det med dom spelen som redan är ute? är ni 100% säkra på att dom kommer att funka sen,, dom kanske spärrar dom eller nåt ,, att dom liksom märker det när man går online senmed en gammal version,, eller funkar det inte så kanske?

Patchen fixar läckta spel. De spel som redan är ute får således inga problem.

Postad 17 October 2008 - 18:42

Zebra
  • Zebra
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
Är det inte så att man sen kan använda låtarna i sina egna nivåer? Då måste man låsa ut de här spelen för att inte den "oheliga" musiken ska kunna spridas.

Patchen fixar läckta spel. De spel som redan är ute får således inga problem.

En patch för onlinespel borde kunna fixa problemet förstås. Fast singelplayerdelen kommer man inte åt.

Postad 17 October 2008 - 18:55

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
nej ja vet inte,, vågar inte chansa, annars skulle ja börja leta efter ett exewmplar med en gång,, hade jag vetat med 100% hade spelet varit värt många många hundralappar i skrivande stund

Postad 17 October 2008 - 19:00

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
Patchen är ju redan färdig, vad dillar ni om?

Postad bild

Redigerat av Fredag, 17 October 2008 - 19:16.

Postad 17 October 2008 - 19:16

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0

30 November?!?! känner att svordomar inte gör inlägget bättre men vet inte hur jag ska ventilera min ilska över att ett spel som man fått försmak av i-och-med betan; som (förutom onlinelagget) var mycket spelbart, roligt och som tillochmed Sambon tog initiativ till att spela blir försenat så J*vla (kan ändå inte hålla mig :P ) länge, Men det är ju inte tillverkarnas fel, utan något "vidskepligt" :(
Den som väntar på något gott...

Blir ett trevligt julspel :P. Jag tycker inte det gör så mycket så länge det inte blir försenat till 2009.

Postad 17 October 2008 - 19:18

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
Det här kommer ju bara göra folk förbannade, absolut inte till mer tolerans. Skall nu man förbjuda kor, kors, feta små män, avkläddhet, våld, hopp... Varför inte släppa ett spel med en svart skärm så blir ingen arg... Förlåt om det låter löjligt men är så ###### besviken på det här, när det för en gångs skull kommer ett spel på ps3 som verkar släppas i tid så skall någon fucka till det... :( :P :P

Postad 17 October 2008 - 19:24

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Blir ett trevligt julspel :P. Jag tycker inte det gör så mycket så länge det inte blir försenat till 2009.

vadå inte gör så mycket,, detta är ju det värsta som har hänt och kommer att hända,, inte bara innom spelindustrin utan allt som tänkas kan hända på våran planet.. :P

ja skrek av lycka när jag hoppade omkring på banorna,, så detta var ju som att någon släppte en atombomb rätt in i lägenheten.. då kan du tänka dig hur illa jag tyvker detta är :(

Postad 17 October 2008 - 19:47

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
We will begin shipping LittleBigPlanet to retail in North America the week of October 27th. Sorry for the delay, and rest assured, we are doing everything we can to get LittleBigPlanet to you as soon as possible. We’ll report back as soon as we have another update.

Postad 17 October 2008 - 19:51

Swebreeze
  • Swebreeze
  • Lärjunge

• 250 inlägg
  • 0
Jag finner inte ord..........
suck, världen skulle vara en mkt bättre plats om inte religioner fanns...uppenbarligen inte bara pga krig nu heller.. :(

Postad 17 October 2008 - 20:07

CBarrow
  • CBarrow
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Jahopp, då fick det bli en bokning på farcry 2 också då, så man har något att spela utöver wipeout. Man kanske skulle boka fallout 3 också när man ändå håller på?

Jäsiken också, jag som verkligen hade sett fram emot detta spel till onsdag nästa vecka :(

Postad 17 October 2008 - 20:21

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
Ja, jag hade redan planerat in frugans semester, så jag skulle få spelet för mig själv första veckan...

Min lokala spelkrängare sa att han inte skulle skicka tillbaka min kopia, så jag hoppas han hinner få sin sändning...

här är låten ifråga, antar att jag kan leva utan den...
http://www.myspace.com/toumanidiabate -> Tapha Niang

Redigerat av Fredag, 17 October 2008 - 20:45.

Postad 17 October 2008 - 21:24

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0
Fattar inte vad problemet är egentligen? Om nu en massa muslimer flyger i taket så är det väl bara att släppa en patch som ser till att låten inte spelas?

*suck*

Postad 17 October 2008 - 21:27

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Fattar inte vad problemet är egentligen? Om nu en massa muslimer flyger i taket så är det väl bara att släppa en patch som ser till att låten inte spelas?

*suck*

http://multiplayerbl...quran-incident/

Störigt, ja.

Postad 17 October 2008 - 22:01

Gäst_dannywtf_*
  • Gäst_dannywtf_*
  • 0

det viste de väll inte det då att muslimer skulle bli upprörda?

Glömde lägga till smileyn för att sarkasmen skule nå ända fram.

Postad 17 October 2008 - 22:52

PH-07
  • PH-07
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
Känner av den allmänna besvikenheten här i tråden, och jag kan inte mer än hålla med er som tycker att dagens beslut är fullkomligt ridiculous. Det var väl åtminstone den andra förseningen för LBP, sedan det första satta datumet?

Börjar bli lite surt i ögonen (åtminstone mina) att se alla höjdar-spel som gång på gång blir försenade (ja, jag känner igen uttrycken att "om vi väntar så blir slutprodukten ännu bättre"" osv.) Men idag orkar eller tänker jag inte filosofera så. Min fråga är, kommer alla större spelen att fortsätta bli försenade x antal veckor, alternativt x antal månader? Bästa exemplet jag kommer på i skrivande stund är väl ändå Grand Theft Auto IV och Gran Turismo? Eller är det fortfarande/förhoppningsvis någon effekt av PS3ans plattform, dvs. att tillverkarna inte riktigt har koll på allting gällande spelproducering till PS3an?

Nu var det iofs inte något "allvarligt" fel/bugg/problem med LBP utan snarare en komisk tabbe från deras sida som de uppmärksammade i sista sekund typ. Snacka om att detta kommer att märkas på deras utgifter, eller har jag fel?

Jag som precis hade beställt och betalat mitt LBP tidigare imorse, åkte till jobbet och räknade ner tiden. Jag som inte ens har fått chansen att spela betan :(

Postad 17 October 2008 - 23:26

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0

*suck*

Men alla är inte uppkopplade mot nätet och laddar hem patchen...

Postad 17 October 2008 - 23:53

Unregisteredd0bf9efb
  • Unregisteredd0bf9efb
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

Men alla är inte uppkopplade mot nätet och laddar hem patchen...

Vilket innebär att dom inte kan interagera med andra spelare, alltså är det inget problem.

Postad 18 October 2008 - 00:02

Vicce666
  • Vicce666
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
vet inte om man ska skratta eller gråta.. suck*...
det som redan kliade i mina skaparfingrar, nu måste man stå ut 4 veckor till... får bli att tröstspela lite Super Stardust nu.. snyft, :(

Redigerat av Vicce666, 18 October 2008 - 00:02.

Postad 18 October 2008 - 00:51

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0

Känner av den allmänna besvikenheten här i tråden, och jag kan inte mer än hålla med er som tycker att dagens beslut är fullkomligt ridiculous. Det var väl åtminstone den andra förseningen för LBP, sedan det första satta datumet?

Börjar bli lite surt i ögonen (åtminstone mina) att se alla höjdar-spel som gång på gång blir försenade (ja, jag känner igen uttrycken att "om vi väntar så blir slutprodukten ännu bättre"" osv.) Men idag orkar eller tänker jag inte filosofera så. Min fråga är, kommer alla större spelen att fortsätta bli försenade x antal veckor, alternativt x antal månader? Bästa exemplet jag kommer på i skrivande stund är väl ändå Grand Theft Auto IV och Gran Turismo? Eller är det fortfarande/förhoppningsvis någon effekt av PS3ans plattform, dvs. att tillverkarna inte riktigt har koll på allting gällande spelproducering till PS3an?

Nu var det iofs inte något "allvarligt" fel/bugg/problem med LBP utan snarare en komisk tabbe från deras sida som de uppmärksammade i sista sekund typ. Snacka om att detta kommer att märkas på deras utgifter, eller har jag fel?

Jag som precis hade beställt och betalat mitt LBP tidigare imorse, åkte till jobbet och räknade ner tiden. Jag som inte ens har fått chansen att spela betan :(

Fyra veckor max är inget mot ett år, men när man nästan har smaken i munnen är det såklart riktigt störande. Var glad att du inte kört betan, som att bli kär i en vacker tjej och få älska med henne, sen reser hon bort. Abstinensen är outhärdlig. Det är sån stor skillnad på att spela själv och titta på youtube, du kommer att förstå när du får prova själv...

Angående utvecklingen, så se till PS2. Mycket skräpig grafik de första åren, med några få undantag, sen höjdes ribban överlag och alla spel blev snyggare hela tiden. Jämför man så inser man att det bästa ligger framför oss. LBP känns ändå som det mest välpolerade jag kört, allt är vackert och roligt...

Postad 18 October 2008 - 02:35

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
NEJ! :( Det är tamejf*n inte sant! Ett års väntan var ju nästintill över, men så kommer det några kamelryttare och förstör alltsammans... God dam it! Kunde de inte kommit på den "lilla missen" LITE TIDIGARE?
Ursäkta min frustration, men det var ju bara en vecka kvar... :P

Discshop, som jag bokat hos, har satt releasedatum i november... Suck.

Postad 18 October 2008 - 11:13

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0

Detta är ett automatiskt e-post meddelande.
Det går ej att svara på detta meddelande.

Hej Joakim Johansson!

Little Big Planet (Nordic) som du bokat hos oss har fått ett nytt releasedatum.
Det nya releasedatumet är 2008-11-14

MVH GameShop
Råsundavägen 157
169 36 SOLNA

08-730 08 00
[email protected]

Tack för det televerket.

Postad 18 October 2008 - 12:13

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0

We will begin shipping LittleBigPlanet to retail in North America the week of October 27th. Sorry for the delay, and rest assured, we are doing everything we can to get LittleBigPlanet to you as soon as possible. We’ll report back as soon as we have another update.

Gött, jag är i Los Angeles då, förhoppnigsvis kommer den ut i butik där innan jag åker hem och är inte nerlåst så man bara kan spela med amerikaner.

Postad 18 October 2008 - 13:11

Unregisteredd0bf9efb
  • Unregisteredd0bf9efb
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

NEJ! :( Det är tamejf*n inte sant! Ett års väntan var ju nästintill över, men så kommer det några kamelryttare och förstör alltsammans... God dam it! Kunde de inte kommit på den "lilla missen" LITE TIDIGARE?
Ursäkta min frustration, men det var ju bara en vecka kvar... :)

Discshop, som jag bokat hos, har satt releasedatum i november... Suck.

Ännu värre är att originalmailet ville ha en patch, och att framtida pressningar av spelet inte skulle innehålla musiken.
Av någon outgrundlig anledning passar dom då på att köra en recall å få en ###### massa dålig kritik.

Postad 18 October 2008 - 14:21

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Då kanske man hinner spela dead space och fallout3 innan LBP kommer :( Var inne på EB games idag och dom hade fått spelen igår men skulle nu skicka tillbaka dom. Vart är världen på väg?

Postad 18 October 2008 - 15:45

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
"kan jag bara få titta på fodralet?"
*runs*

Det var en promo som gick för nästan 500$ på ebay, innan de insåg att förseningen för dem bara var en vecka... :(

Postad 18 October 2008 - 18:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

"kan jag bara få titta på fodralet?"
*runs*

Det var en promo som gick för nästan 500$ på ebay, innan de insåg att förseningen för dem bara var en vecka... :(

haha troligtvis en som var mer sugen på spelet än vad vi är :)

Postad 18 October 2008 - 19:44

-FreakyThing-
  • -FreakyThing-
  • Lärjunge

• 304 inlägg
  • 0
Vet inte om jag fått det rätt men det var något med musiken som gjorde det fösenat?
Kan man egentligen inte släppa spelet på tidigare bestämt datum och sedan fixa en patch med musiken?
Man ska väl inte försena ett helt spel för något man kan fixa med en liten enkel uppdatering!?
Rätta mig om jag har fel!

Postad 18 October 2008 - 19:53

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Vet inte om jag fått det rätt men det var något med musiken som gjorde det fösenat?
Kan man egentligen inte släppa spelet på tidigare bestämt datum och sedan fixa en patch med musiken?
Man ska väl inte försena ett helt spel för något man kan fixa med en liten enkel uppdatering!?
Rätta mig om jag har fel!

Alla är juh inte uppkopplade mot nätet :/

Postad 18 October 2008 - 20:07

Haddirajan
  • Haddirajan
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0
Men om man har en PS3a så läser man säkert nån gång om vilka uppdateringar som kommit, och vill ha dem.
Nån gång tar man säkert ner en ny mjukvara, även om den funkar på en gammal, tror ni inte?
Jag tror inte heller att Al Qaida skulle reta sig så mycket på en ouppkopplad ps3a.
Men nu är Sony uppenbarligen scary, och det är de som bestämmer.

Postad 18 October 2008 - 20:10

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Mest orginella publicitetsstuntet hittils. :(

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 October 2008 - 20:11.

Postad 18 October 2008 - 20:34

Anti Turmoil
  • Anti Turmoil
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
då får man göra sig en egen bana som driver lite med fanatiker nu då...

trist att detta ska bero på en liten musiksnutt.

Postad 18 October 2008 - 21:18

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
Blir nog många som driver tillbaka, men det är lite låg nivå på det, även om man såklart är less på att vänta. Reaktionen var överdriven från Sonys sida, säkert nått internt misstag, typ nån fjolla på marketing som målat upp ett mardrömsscenario för cheferna. Publicitetsstunt i all ära, men så smarta är dem nog inte, hehe. Men visst har detta ökat uppmärksamheten. De flesta är dock irriterade, och Mm skulle nog inte göra nått sånt frivilligt...

Postad 19 October 2008 - 09:44

Kenan
  • Kenan
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Typiskt att den stora massan får anpassa sig efter en väldigt liten grupp som måste tvinga sin världsbild på alla andra..

Postad 19 October 2008 - 13:04

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0
Jag tycker personligen det är väldigt skrämmande att religiösa fanatiker kan ställa till med så mycket fanskap för normala, mentalt friska människor.

Postad 19 October 2008 - 16:19

Gäst_dannywtf_*
  • Gäst_dannywtf_*
  • 0
Jag personligen tycker att det är skrämmande att man inte blir FÖRVÅNAD att något sånt händer. Det är så härligt långsökt att man bara kan skratta åt det..

Postad 19 October 2008 - 17:16

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Vad in i hela!!!
Nu blir jag också riktigt irriterad!! Behöva försena ett spel för en sådan sak. Dessutom förstörs väl alla ex.
Undrar hur många som tillverkats... Någon som vet? Detta är ju en kostnad som på något sätt måste tjänas in hos företagen med.

Om vi ska vara så känsliga kanske man skulle börja stämma alla bolag som använder sig av bög-skämt i film/spel!! Och jag vill inte se halvnakna kvinnor i resident Evil.

Jag har min livsstil och det har alla andra med men man kan ju kompromissa.

Jag vill ha mitt spel som redan är betalt!

Postad 19 October 2008 - 17:22

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Sony själva tyckte väl inte det var så passande att ha med en låt i spelet där de sjunger "Every soul shall have the taste of death" och "All that is on earth will perish".

Postad 19 October 2008 - 17:44

PH-07
  • PH-07
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0

Typiskt att den stora massan får anpassa sig efter en väldigt liten grupp som måste tvinga sin världsbild på alla andra..

Nu förstod jag inte riktigt hur du menade - jag tar inte deras parti nu - "välidigt liten grupp"? Antingen menar du muslimer som lever sina liv genon religionen Islam eller så menade du den skara muslimer som har ett Playstation 3 och därtill tänker införskaffa sig Little Big Planet?

Om du menade det första påsåtendet, så måste jag ändå säga att de inte är en så "liten grupp" egentligen - cirka 1,5 miljarder troende, alltså näst största religionen efter kristendomen (en fjärdedel av jordens befolkning mellan tummen och pekfingret).

Om du menade det andra och sista påståendet så håller jag med dig :) Visst många muslimer bor inte i "tredje världen" längre utan har flytt och flyttat till andra världsdelar och länder, t.ex. Sverige och har därtill fått en annan livsstandard. Så att dem t.ex. kan köpa ett Playstation 3 med Little Big Planet samt koppla upp sig mot sina kusiner och hustruar runt om i världen :P

Men då tror jag nog att dem har blivit tillräckligt (kallas det avsekulariserade om man blivit "mindre troende" på grund av miljön? Något sånt iaf.) så att dom tål att en musiker sjunger någonting som faktiskt stämmer, att alla kommer dö och att jorden kommer att gå under? Oavsett om det kommer från en gammal bok eller om det är vetenskapligt bekräftat, som jag för övrigt har fått för mig är just det, bekräftat - alla människor föds och sedan dör, om det är kroppen eller själen som dör, tja vem vet? Sedan att jorden kommer att gå under är väl också bevisat - antingen på grund av oss människor eller på grund av t.ex. solens undergång om x antal år?

Vill inte verka hostile, utan bara försöka förstå vad exakt du menade med liten grupp, än en gång så är detta inget personangrepp (menat från min sida) eller försvar för denna **** händelse som jag bara tycker är jobbig och patetisk!

Mvh,

PH

Postad 19 October 2008 - 18:43

Haddirajan
  • Haddirajan
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0
http://www.psu.com/M...a0005127-p0.php

"We learnt yesterday that there is a lyric in one of the licensed tracks which some people may find offensive, and which slipped through the usual screening processes. Obviously MM and Sony together took this very seriously. LBP should be enjoyable by all. So within 12 hours of hearing about this issue involving a lyric (in Somalian, I believe!), we prepared an automatic day 0 patch and had a new disk image ready; however a decision was made within Sony that the right thing to do for quality and support of people with no online was to replace existing disks. They assure us that they are doing everything in their power to get things straightened out as fast as possible, and will announce dates soon."

LittleBigPlanet will be released on October 27 in the United States and October 31 in Europe. Coincidentally, this was the original release date for Europe before the game was moved up a week.

Kanske kommer om en dryg vecka då! :)

Postad 19 October 2008 - 19:06

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
de va ju lite bra nyheter i alla fall. vi får hoppas att det blir så nu bara. 31 oktober får vi väl överleva

Postad 20 October 2008 - 08:20

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0
EBGames skriver 29 okt.. får hålla tummarna för det! 31 oktober kan ju ev. bara gälla England (de har ju en annan åldersmärkning på sina askar, så det brukar ju ibland bli någon dags försening)

Postad 20 October 2008 - 12:37

d96angl
  • d96angl
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Pratade med EBGames i Nordstan idag. De hade hört rykten om 14 Nov. Men det var ej bekräftat. På deras hemsida står det som tidigare inlägg säger 29 okt.

Redigerat av d96angl, 20 October 2008 - 12:37.

Postad 20 October 2008 - 12:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Hur är det med det här. Måste man köpa det på skiva eller säljs det genom shoppen också?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.