Call Of Duty 4 Modern Warfare
3456 svar till detta ämne
Postad 07 January 2008 - 22:05
bubu
-
bubu
-
Användare
-
-
204 inlägg
Kan erkänna att man måste ha lite tur för att få 30 kills på raken...  Var så jäkla nära att knäcka ditt rekord igår. Först höjde jag till 23 kills på en free-4-all och några matcher senare fick jag in en 27:a på en Oldcore. 
Hehe... ja då är det inte långt kvar...  Fick mitt på headquarters....
Postad 08 January 2008 - 12:59
zirkonia
-
zirkonia
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Kan man bara vara amerikaner eller engelsmännen??? Går det inte att vara ryssarna eller "irakierna"?? JAg tänker på multiplayer nu....
Postad 08 January 2008 - 13:04
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Kan man bara vara amerikaner eller engelsmännen??? Går det inte att vara ryssarna eller "irakierna"?? JAg tänker på multiplayer nu....
Jo man är båda delarna, i lagspel är alltid ena laget Amerikanarna och det andra "Irakierna"...sen I free for all spel läget är det mixat.
Postad 08 January 2008 - 14:03
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Vad trött jag blir på snipern-bössorna, man träffar aldrig om man har siktet mitt på, men missarna går in ibland... är det något fel på dem eller måste man ta hänsyn till corioliseffekten?
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 January 2008 - 14:06.
Postad 08 January 2008 - 14:05
c0ol
-
c0ol
-
Användare
-
-
144 inlägg
Vad trött jag blir på snipern-bössorna, man träffar aldrig om man har siktet mitt på, men missarna går in ibland... är det något fel på dem eller måste man ta hänsyn till coreoliseffekten? 
Ja den och vind osv.
Postad 08 January 2008 - 14:06
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Vad trött jag blir på snipern-bössorna, man träffar aldrig om man har siktet mitt på, men missarna går in ibland... är det något fel på dem eller måste man ta hänsyn till coreoliseffekten? 
Enda bössan jag träffar med är den första man fick, Barret låter ju manligt men rekylen är så kraftig att det tar tio minuter innan man kan sikta igen.
Postad 08 January 2008 - 14:12
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Fast det är klart, hade de int krånglat till de bössorna så hade de nog varit överjävliga och alla kört med dem.
M14 med sikte är då bättre...
Postad 09 January 2008 - 08:40
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Det skulle vara coolt om man istället för helikoptern eller kanske när man har 10 kill streak kunde släppa lös hundarna! Det vore ju toppen med 15 st rabiesstinna hundar som attackerade fienden...
Samtidigt kunde ju "Who let the dogs out?" spelas från helikopterns fastspända högtalare (lite som Apocalypse Now). Jag drömmer mig vidare tills nästa patch... 
LOL :-) Ok, nu har jag spelat igenom singlep och försöker nu fatta hur COD4 funkar online. men va fasen?
Ja har iaf lagt till några av er i XMB så får vi se om det händer något.
PSN: Sirus2000
Lägg till mig: h0gb3rg
Postad 09 January 2008 - 08:46
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Frågor:
Hur riggar man C4?
Jag får fram avtryckaren men sen då???
Är granatkasteren (Den som finns som Perk) bästa vapnet att skjuta ner helikopter?
Vart siktar ni? Vad ger bäst effekt! (Jag hatar helikoptern!!!)
Morlock: håller med...sniper rifle är mycket surt att få stadigt...men klart kolaste vapnet :-)
(Bra XP poäng med många på 250 :-)
Lite taktik snack.....
När vi kör klan match, vilken taktik har vi??
Vore bra om vi har en taktik som vi håller oss till....eller vad säger ni??
Många matcher springer vissa i väg själva lite ostrukturerat men det vinner man kanske inte på i längden....
Postad 09 January 2008 - 09:22
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Frågor:
Hur riggar man C4? Jag får fram avtryckaren men sen då???
Är granatkasteren (Den som finns som Perk) bästa vapnet att skjuta ner helikopter? Vart siktar ni? Vad ger bäst effekt! (Jag hatar helikoptern!!!)
Morlock: håller med...sniper rifle är mycket surt att få stadigt...men klart kolaste vapnet :-) (Bra XP poäng med många på 250 :-)
Lite taktik snack..... När vi kör klan match, vilken taktik har vi?? Vore bra om vi har en taktik som vi håller oss till....eller vad säger ni?? Många matcher springer vissa i väg själva lite ostrukturerat men det vinner man kanske inte på i längden....
Har aldrig använt C4 så jag vet tyvärr inte. Men när du ska skjuta ner helikoptern är det bäst att skjuta iväg en raket när helikoptern står stilla i luften. Det är svårt att träffa den annars.
Postad 09 January 2008 - 09:38
bubu
-
bubu
-
Användare
-
-
204 inlägg
Om du menar hur du kastar iväg sprängladdningen så trycker du på L1 och sedan detonerar du den med R1 eller dubbeltryck på fyrkant......
Redigerat av bubu, 09 January 2008 - 09:39.
Postad 09 January 2008 - 09:42
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Frågor:
Är granatkasteren (Den som finns som Perk) bästa vapnet att skjuta ner helikopter? Vart siktar ni? Vad ger bäst effekt! (Jag hatar helikoptern!!!)
Morlock: håller med...sniper rifle är mycket surt att få stadigt...men klart kolaste vapnet :-) (Bra XP poäng med många på 250 :-)
Lite taktik snack..... När vi kör klan match, vilken taktik har vi?? Vore bra om vi har en taktik som vi håller oss till....eller vad säger ni?? Många matcher springer vissa i väg själva lite ostrukturerat men det vinner man kanske inte på i längden....
Du kastar eller fäster c4 där du vill ha det.......det är r1 och l1 du använder....kommer inte ihåg vilken som avfyrar och vilken man kastar med dock. Att skjuta ner helikoptern använder du raketgeväret till r7 eller något sådant heter det...finns att välja som perk 1. Vad gäller taktik så finns det nog ingen uttalad.....i många lägen försöker vi väl hålla ihop i grupp eller kanske två grupper men det är lite lurigt i hela matchen särskilt om inte alla har headset. Själv brukar jag efter en stund komma på mig själv med att ensam försöka flanka motståndarna. Det som jag tror är absolut bäst är dock att spela i två grupper omkring 4 man i varje och jobba metodiskt hela tiden. Även om man spelar som grupp bör man dock tänka på att inte gå runt allt för tätt eftersom risken för att motståndaren har ihjäl mer än en person när de öppnar eld eller kanske hela gruppen med en granat ökar markant.
Postad 09 January 2008 - 09:46
Sirus
-
Sirus
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Ok, nu har jag spelat igenom singlep och försöker nu fatta hur COD4 funkar online. men va fasen?
Ja har iaf lagt till några av er i XMB så får vi se om det händer något.
PSN: Sirus2000 Lägg till mig: h0gb3rg
Roger de!
Postad 09 January 2008 - 09:55
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Frågor:
Har aldrig använt C4 så jag vet tyvärr inte. Men när du ska skjuta ner helikoptern är det bäst att skjuta iväg en raket när helikoptern står stilla i luften. Det är svårt att träffa den annars.
ok, tack! Det finns andra sprängämnen som Perks, hur använder jag dem då??
Postad 09 January 2008 - 10:09
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Bästa sättet att skjuta ner en helikopter att bemanna en MG (finns på nästan alla banor). Så man får ta över en sån innan helikoptern anlänt och likaså bevaka dem när man ha en inom laget. (RPG är ändå en skitperk så den vill man inte ha, bättre med bandolier eller 3xfrag.)
Postad 09 January 2008 - 10:28
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Bästa sättet att skjuta ner en helikopter att bemanna en MG (finns på nästan alla banor). Så man får ta över en sån innan helikoptern anlänt och likaså bevaka dem när man ha en inom laget. (RPG är ändå en skitperk så den vill man inte ha, bättre med bandolier eller 3xfrag.)
Vilka perks använder du? Hur riggar man C4? Jag får fram avtryckaren men sen då???
Om du menar hur du kastar iväg sprängladdningen så trycker du på L1 och sedan detonerar du den med R1 eller dubbeltryck på fyrkant......
Ahhaaaa...jag tror att jag förstår konstruktionen :-) Tack! Nu ska här sprängas!! Frågor:
Du kastar eller fäster c4 där du vill ha det.......det är r1 och l1 du använder....kommer inte ihåg vilken som avfyrar och vilken man kastar med dock. Att skjuta ner helikoptern använder du raketgeväret till r7 eller något sådant heter det...finns att välja som perk 1.
Vad gäller taktik så finns det nog ingen uttalad.....i många lägen försöker vi väl hålla ihop i grupp eller kanske två grupper men det är lite lurigt i hela matchen särskilt om inte alla har headset. Själv brukar jag efter en stund komma på mig själv med att ensam försöka flanka motståndarna. Det som jag tror är absolut bäst är dock att spela i två grupper omkring 4 man i varje och jobba metodiskt hela tiden. Även om man spelar som grupp bör man dock tänka på att inte gå runt allt för tätt eftersom risken för att motståndaren har ihjäl mer än en person när de öppnar eld eller kanske hela gruppen med en granat ökar markant.
Jag flankar hela tiden, har insett att jag såger som lagmedlem :-) men det finns inget som går upp med att smyga sig på bakifrån och kniva två tre stycken.... Jag har headset och kör med det uteslutande. Tror med på att dela upp sig och håller dessutom med om risken att har de väl fått syn på en så blir det ju lätt att ta de övriga 3 som kommer efter samtidigt.... Jag tycker att det vore klokt och vi försökaer arbeta fram em taktik som alla känner till. Sedan kan den taktiken bara bli bättre och bättre eftersom... Vad säger ni?? Bästa sättet att skjuta ner en helikopter att bemanna en MG (finns på nästan alla banor). Så man får ta över en sån innan helikoptern anlänt och likaså bevaka dem när man ha en inom laget. (RPG är ändå en skitperk så den vill man inte ha, bättre med bandolier eller 3xfrag.)
Vart siktar du med MG, på cockpit eller motorn, eller skuter du bara hejvillt??
Redigerat av Numero1, 09 January 2008 - 10:27.
Postad 09 January 2008 - 10:33
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Stopping power och steady aim oftast. Man siktar inte med en MG.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 09 January 2008 - 10:33.
Postad 09 January 2008 - 10:49
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Stopping power och steady aim oftast. Man siktar inte med en MG. 
hehehe...jag förstår :-) Är radar jammern något att ha?? Jag gillar martyrdome, den tar jag många med har jag märkt!
Postad 09 January 2008 - 10:57
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Stopping power och steady aim oftast. Man siktar inte med en MG.  hehehe...jag förstår :-) Är radar jammern något att ha?? Jag gillar martyrdome, den tar jag många med har jag märkt!
UAV-jammern är juste men måste kombineras med ljuddämpar, annars blir det bortkastat. Väldigt många litar blint på radarn så det blir rätt många bonusfraggar. Brukar dock inte använda den så ofta då jag mer kör bruteforce-taktiken.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 09 January 2008 - 10:58.
Postad 09 January 2008 - 11:28
stone
-
stone
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
UAV-jammern är juste men måste kombineras med ljuddämpar, annars blir det bortkastat. Väldigt många litar blint på radarn så det blir rätt många bonusfraggar.
Testade denna kombo första gången igår på förslag av merger (tror jag). Man får en hel del skojiga kills med denna stealth-kombo!
Postad 09 January 2008 - 12:30
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
UAV-jammern är juste men måste kombineras med ljuddämpar, annars blir det bortkastat. Väldigt många litar blint på radarn så det blir rätt många bonusfraggar. Testade denna kombo första gången igår på förslag av merger (tror jag). Man får en hel del skojiga kills med denna stealth-kombo! 
Jag glömde bort det igår när vi skulle lira. Men har tänkt att köra den taktiken ikväll. Vore väldigt trevligt om fler gör det
Postad 09 January 2008 - 12:57
stone
-
stone
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Jag glömde bort det igår när vi skulle lira. Men har tänkt att köra den taktiken ikväll. Vore väldigt trevligt om fler gör det 
Ja, det vore kul om alla gör det. Sedan spelar det ju mindre roll om man lirar t.ex. "Shipment"...
Postad 09 January 2008 - 15:25
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Angående C4 så finns det ett mycket användbart tips.
När du vill lösa ut en laddning, dubbeltryck på fyrkant så smäller den av.
Du behöver alltså inte byta till utlösaren utan du kan ha kvar bössan i handen.
Mycket effektivt vid Domination om man planterar lite deg runt flaggorna!
Postad 09 January 2008 - 15:40
stone
-
stone
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Angående C4 så finns det ett mycket användbart tips. När du vill lösa ut en laddning, dubbeltryck på fyrkant så smäller den av. Du behöver alltså inte byta till utlösaren utan du kan ha kvar bössan i handen. Mycket effektivt vid Domination om man planterar lite deg runt flaggorna!
Coolt! Hur har du hittat det? Finns det fler sådana tips på lager?
Postad 09 January 2008 - 15:44
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Angående C4 så finns det ett mycket användbart tips. När du vill lösa ut en laddning, dubbeltryck på fyrkant så smäller den av. Du behöver alltså inte byta till utlösaren utan du kan ha kvar bössan i handen. Mycket effektivt vid Domination om man planterar lite deg runt flaggorna! Coolt! Hur har du hittat det? Finns det fler sådana tips på lager?
När du spelar online och väntar på att banan ska ladda så står detta och liknande tips i en liten info ruta.
Postad 09 January 2008 - 16:04
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Du ska då avslöja allt du.
Fick spela Allan i 4 minuter i alla fall...
Postad 09 January 2008 - 16:08
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Du ska då avslöja allt du. Fick spela Allan i 4 minuter i alla fall... 
Hehe sorry tänkte inte på det, ska försöka hålla mej iaf 30min nästa gång
Postad 09 January 2008 - 17:41
pumas
-
pumas
-
Användare
-
-
154 inlägg
Du kastar / detonerar C4:an på L1 resp. R1 (eller om det är tvärtom).  Sen kan du detonera C4:an med två tryck på fyrkant om du har ett annat vapen framme. Riktigt praktiskt.
Postad 09 January 2008 - 18:30
stone
-
stone
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Du ska då avslöja allt du. Fick spela Allan i 4 minuter i alla fall... 
Hehe sorry tänkte inte på det, ska försöka hålla mej iaf 30min nästa gång
Hörni, kivas får ni göra i COD4! Hursomhelst, tack för tipset, båda två! Brukar kolla på den där tipsrutan, men har väl inte sett just det här.
Postad 10 January 2008 - 06:28
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Hejsan alla sköna cod4 lirare=)
Varför försvinner namnen på mina egna "klasser" sen 2 dagar tillbaka?
Min klantag försvann oxå märkte jag...
Och så har dom ändrat i klasserna va!? tex i 1 mot 1, där man nu har sin "egna" vapen...
Det går ju att skriva in sakerna igen, men varför ska det raderas??
Mvh Micke.
Redigerat av dallan1981, 10 January 2008 - 06:49.
Postad 10 January 2008 - 07:14
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
FRÅGA till COD4 spelare.
Vad kör ni med för vapen "oftast/favorit"?
Vilka perks?
Mvh Micke.
Postad 10 January 2008 - 09:42
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
Tidigare kunde "profilen" tappas bort om man i huvudmenyn tryckte online utan att hdd:n läst klart. Då lästes inte profilen in ordentligt. Det var dock bara namnet som försvann, allt annat fanns kvar. Detta problem trodde jag var borta sedan länge men det var ju lite uppdateringar och sånt igår som kanske ställde till med något? Jag tyckte förresten att det gick sämre att spela online igår kväll efter uppdateringen av servrarna än innan?!
Jag spelar med lite olika vapen/perks beroende på kartan/spelläget. Vissa banor blir det längre avstånd och då använder jag ofta m16 med double tap och bandolier. På kortare avstånd kör jag oftast med m4 och lite blandade perks. När jag kör headquarters brukar jag ibland använda jammer och silencer....osv
Postad 10 January 2008 - 10:25
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Just nu kör jag m16, stopping power, claymore, martyrdome....fast i vanliga fall så brukar jag köra två gevär....ofta mp5 och m16 för att komma åt både avstånd och närstrid, 3 granater, overkill, martyrdome
Idag ska jag se till att spela upp mp5 till 75 kills så jag får silencer till den så jag kan lägga till en profil för stealth.....så kör vi lite matcher helt osynliga ikväll....
Vilka andra vapen tycker ni funkar med järnkors....jag kan bara komma på mp5 så här på rak arm (bortsett från alla LMG:s vill säga)......m16 exempelvis tycker jag är fruktansvärd med järnkors....så fort det är lite avstånd så ser man ju inte motståndaren pga att siktet är i vägen....
Postad 10 January 2008 - 10:36
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
De senaste dagarna har jag enbart kört med Sub machineguns. De är kriminellt bra om man har siktat in sig på en motståndare. Det säger bara *brupp* och hela magasinet är tömt i fienden! Vapen jag aldrig har spelat med är sniper och shotguns. Banorna är inte alls gjorde för att ligga och snipa. Shotguns har jag bara inte testa, det har helt enkelt inte blivit av.
Postad 10 January 2008 - 10:37
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Vilka andra vapen tycker ni funkar med järnkors....jag kan bara komma på mp5 så här på rak arm (bortsett från alla LMG:s vill säga)......m16 exempelvis tycker jag är fruktansvärd med järnkors....så fort det är lite avstånd så ser man ju inte motståndaren pga att siktet är i vägen....
Är inte AK-47:an också helt ok?
Postad 10 January 2008 - 10:39
bubu
-
bubu
-
Användare
-
-
204 inlägg
ak47:an är ju inte så dum.... den fick väl också lite högre damage utan attachment väl?
Postad 10 January 2008 - 11:22
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
ak47:an är ju inte så dum.... den fick väl också lite högre damage utan attachment väl?
Jo AK är iofs ok nu när ni säger det...även om jag tycker mp5:an är bättre. Det stämmer att den får högre damage utan rds än med.....(konstigt nog)....
Postad 10 January 2008 - 11:24
Unregistered37c7c1fa
-
Unregistered37c7c1fa
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Tjenare boy´s!
Jag har testat detta liret på PC nu i nån vecka och måste säga att det är SJUKT skoj! Men den stora frågan är om man ska våga gå över till sin PS3 och ta den långa vägen att lära sig FPS på konsoll. Är det svårt eller kan man lära sig detta? Hade grymma problem med Resident i början. Sen har jag inte satt mig i det efter alla svårigheter. Det verkar vara sjukt lurigt. Har spelat oerhört mycke CS, BF 1942, BF 2 och är väldigt van vid Mus-tangent kombon.
Men min PC börjar bli lite out dated och det verkar som CoD 4 ser sjukt snyggt ut på PS3:an.
Så övertala mig! Är det värt det?
MVH
Andreas
Postad 10 January 2008 - 11:57
zirkonia
-
zirkonia
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Köp mus och tangentbordet till PS3an så löser det väl sig??  Tjenare boy´s!
Jag har testat detta liret på PC nu i nån vecka och måste säga att det är SJUKT skoj! Men den stora frågan är om man ska våga gå över till sin PS3 och ta den långa vägen att lära sig FPS på konsoll. Är det svårt eller kan man lära sig detta? Hade grymma problem med Resident i början. Sen har jag inte satt mig i det efter alla svårigheter. Det verkar vara sjukt lurigt. Har spelat oerhört mycke CS, BF 1942, BF 2 och är väldigt van vid Mus-tangent kombon. Men min PC börjar bli lite out dated och det verkar som CoD 4 ser sjukt snyggt ut på PS3:an.
MVH Andreas
Postad 10 January 2008 - 12:03
zirkonia
-
zirkonia
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
ÄR det bara jag som är lite besviken på Online funktionaliteten?? Jag had tänkt mig att man skulle komma in och ha flera olika banor att välja från (ungefär som Americas Army) och att man kunde välja vilket lag man vill vara på osv.
Nu kommer man in och blir tilldelad en bana och ett lag slumpmässigt. Jag har lvl 4 just nu så jag har bara Team Deathmatch och Free For All tillgängligt. Visst, man kan rösta bort banan om man vill men det krävs ett antal röster. Och vilken tid det tar att komma in till en sådan bana!! Och även om man kommer in så kanske man är helt ensam och det står "waiting for 5 more members" eller nåt sånt vilket tar en evighet. Ska det vara så här?? Har jag missat nåt?!
Postad 10 January 2008 - 12:04
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Köp mus och tangentbordet till PS3an så löser det väl sig?? 
Nej. Inte i CoD4.
Postad 10 January 2008 - 12:05
Unregistered37c7c1fa
-
Unregistered37c7c1fa
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Köp mus och tangentbordet till PS3an så löser det väl sig?? 
Tjenare boy´s!
Jag har testat detta liret på PC nu i nån vecka och måste säga att det är SJUKT skoj! Men den stora frågan är om man ska våga gå över till sin PS3 och ta den långa vägen att lära sig FPS på konsoll. Är det svårt eller kan man lära sig detta? Hade grymma problem med Resident i början. Sen har jag inte satt mig i det efter alla svårigheter. Det verkar vara sjukt lurigt. Har spelat oerhört mycke CS, BF 1942, BF 2 och är väldigt van vid Mus-tangent kombon. Men min PC börjar bli lite out dated och det verkar som CoD 4 ser sjukt snyggt ut på PS3:an.
MVH Andreas
Har läst att detta inte funkar. Typ Bara UT 3 som har Mus och tangentbords stöd.
Postad 10 January 2008 - 12:09
primoo
-
primoo
-
Lärjunge
-
-
494 inlägg
Tjenare boy´s!
MVH Andreas
Körde också bara pc innan och framförallt CS, men nu tycker jag det funkar helt ok. Jag har inte rört cs på säkert 2 månader, vilket kanske säger en del. spring och köp!
Postad 10 January 2008 - 12:11
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
Att köpa cod4 är en no-brainer
Postad 10 January 2008 - 13:05
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Hittade denna i 360-forumet.  På min friendlist är det l2ickard som kommit längst med symbol 4.
Postad 10 January 2008 - 13:11
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Angående C4 så finns det ett mycket användbart tips. När du vill lösa ut en laddning, dubbeltryck på fyrkant så smäller den av. Du behöver alltså inte byta till utlösaren utan du kan ha kvar bössan i handen. Mycket effektivt vid Domination om man planterar lite deg runt flaggorna!
bra tips!!! Tack för alla invites, speciellt Primare2, men det funkade inte en enda gång! Är det bara jag som har rejäla väntetider innan ni blir uppkopplade för att kunna spela? Det är rätt sällan jag kommer in när jag blir inbjuden. Oftast felmeddelande typ "unable to connect" SURT!!! I dag ska jag börja lira vid 1530...sedan träna lite och sen spela mer vid ca 19 :-) Snälla, fortsätt bjuda in mig, så småning om borde jag ju komma in får jag hoppas! Någon som har funderat mer på taktik??
Postad 10 January 2008 - 13:58
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
bra tips!!!
Tack för alla invites, speciellt Primare2, men det funkade inte en enda gång! Är det bara jag som har rejäla väntetider innan ni blir uppkopplade för att kunna spela?
Det är rätt sällan jag kommer in när jag blir inbjuden. Oftast felmeddelande typ "unable to connect" SURT!!!
I dag ska jag börja lira vid 1530...sedan träna lite och sen spela mer vid ca 19 :-) Snälla, fortsätt bjuda in mig, så småning om borde jag ju komma in får jag hoppas!
Någon som har funderat mer på taktik??
Det händer även mig att det inte går att joina, kan tänka mig att det händer alla. Jag tror det beror på att matchen kanske redan har börjat? Kan ha fel. Den bästa taktiken är nog att aldrig gå ensam. Man bör alltid ha någon som täcker upp efter en. Detta har även en fördel när man har headset. Om man är två eller flera i en grupp och man märker att man börjar bli beskjuten bakifrån kan man snabbt säga det så att personen framför en inte heller blir nedskjuten och istället försöker knäcka fienden. Kanske till och med innan hans lagkamrat dör.
Postad 10 January 2008 - 15:07
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Har blivit ett sjukt lagg för mig.
Går knappt att spela.
Eller kanske inte lagg, mer som en fördröjning.
Kan ju hugga en kille i ryggen 3 ggr utan att han dör.
Eller tömma ett mag med M4:an på kille som ligger still och sen springer han iväg.
Bog banan är nästan helt ospelbar, funkade iofs bra en match med Primare igår.
Men annars hackar det och hoppar det.
Helt sjukt när man kollar in Killcamen... man ser sig själv inte göra något alls.
Fast man i själva verket matat ett mag med MP 5 och sen huggit med kniven.
Surt.
Postad 10 January 2008 - 15:21
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Bog banan är nästan helt ospelbar, funkade iofs bra en match med Primare igår. Men annars hackar det och hoppar det.
Helt sjukt när man kollar in Killcamen... man ser sig själv inte göra något alls. Fast man i själva verket matat ett mag med MP 5 och sen huggit med kniven.
Surt.
Håller med dig om att Bog laggar ibland, men det är den enda banan som har gjort det för mig. Hehe, frustrerande! Det har hänt liknande saker för mig. Har också försökt kniva en flera gånger utan att han dött. Sen i killcamen ser man mig bara vifta en massa med kniven. Spelaren måste ha undrat vad jag höll på med  Det såg i alla fall lite roligt ut
Postad 10 January 2008 - 16:08
stone
-
stone
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Bog banan är nästan helt ospelbar, funkade iofs bra en match med Primare igår. Men annars hackar det och hoppar det.
Helt sjukt när man kollar in Killcamen... man ser sig själv inte göra något alls. Fast man i själva verket matat ett mag med MP 5 och sen huggit med kniven.
Surt.
Håller med dig om att Bog laggar ibland, men det är den enda banan som har gjort det för mig. Hehe, frustrerande! Det har hänt liknande saker för mig. Har också försökt kniva en flera gånger utan att han dött. Sen i killcamen ser man mig bara vifta en massa med kniven. Spelaren måste ha undrat vad jag höll på med Det såg i alla fall lite roligt ut
Har inte drabbats av den typen av lag utan endast att man själv eller motspelare ser ut att flytta sig hit och dit väldigt fort. Det som händer är väl att man bara får en del av de frames som man borde få. Men, det där problemet ni beskriver verkar ju skitjobbigt!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|