Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 5, World At War

872 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilket betyg får COD WAW (53 medlem(mar) har röstat)

1-5

1. 1 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

2. 2 (2 röster [3.77%])

Procent av omröstning: 3.77%

3. 3 (15 röster [28.30%])

Procent av omröstning: 28.30%

4. 4 (22 röster [41.51%])

Procent av omröstning: 41.51%

5. 5 (14 röster [26.42%])

Procent av omröstning: 26.42%

Rösta Gäster kan inte rösta
Call of Duty: World at War (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 7,82 (10) 980:-
Call of Duty: World at War - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 6,5 (1) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 17 januari 2009 - 00:20

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Afan najs, då blir det en hel del S&D för mig kanske :)
Ska tänka på hur synd det är om dig Haze varje gång jag skjuter någon och tänker "Aah 100XP rakt i fickan"... Gött med de summorna istället för att behöva skjuta 10 gubbar i TDM annars :rolleyes:

Postad 17 januari 2009 - 12:04

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Afan najs, då blir det en hel del S&D för mig kanske :)
Ska tänka på hur synd det är om dig Haze varje gång jag skjuter någon och tänker "Aah 100XP rakt i fickan"... Gött med de summorna istället för att behöva skjuta 10 gubbar i TDM annars :rolleyes:

Skulle på SPA i helgen men tjejen i fråga har blivit sjuk så vi var tvungna och omboka...
så j+vla underbart :D

Ska ner och köpa redbull nu och sen bara sitta och nöta ända till söndag kväll!

see you on the battlefield B)

Postad 17 januari 2009 - 12:22

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Hittade denna länken av en slump, tydligen ny playlist som skulle komma till cod4, vet ej om den kommit men Hardcore Ricochet verkar ju grymt!!, skulle även fungera på search and destroy.

Hardcore Ricochet - Som Hardcore Team Deathmatch fast istället så kommer inte dina lagkamrater dö när du skjuter på dem utan all skada du orsakar dina medspelare speglas tillbaka på dig själv. Så istället för att döda alla med en raket när man spawnar så dödar man endast sig själv. Spelläget testas just nu men det vore helt underbart att slippa alla snorungar som går runt och dödar sitt eget lag.

http://www.pixeldave...-call-of-duty-4

Postad 17 januari 2009 - 14:09

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0

Hittade denna länken av en slump, tydligen ny playlist som skulle komma till cod4, vet ej om den kommit men Hardcore Ricochet verkar ju grymt!!, skulle även fungera på search and destroy.

http://www.pixeldave...-call-of-duty-4

är det för 4:an eller 5:an?

Postad 17 januari 2009 - 19:41

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

är det för 4:an eller 5:an?

Gissa ;)

Postad 17 januari 2009 - 19:47

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
3an

Postad 17 januari 2009 - 20:05

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
007

Postad 17 januari 2009 - 20:27

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Forza?

Postad 19 januari 2009 - 15:44

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Sjukskriven i minst 6 veckor. Nu blir det xbox vill jag lova! :)

Postad 20 januari 2009 - 08:24

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Sjukskriven i minst 6 veckor. Nu blir det xbox vill jag lova! :unsure:

Jaså det var ju trist/kul beroende på om man är arbetsgivare eller onkel morra :D
Vad har hänt då?

När jag sluta spela vid midnatt natten till idag var det fortfarande dubbel XP. Kanske det är i en vecka :unsure:

Postad 20 januari 2009 - 12:18

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

När jag sluta spela vid midnatt natten till idag var det fortfarande dubbel XP. Kanske det är i en vecka :D

Det vore väl typiskt när man ska iväg med jobbet tills torsdag kväll och missa hela dubbla XP-veckan...nästan i alla fall. :unsure:

Postad 20 januari 2009 - 12:19

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Jo, det var dubbel XP igår (måndag) iaf:P

Postad 21 januari 2009 - 19:32

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1 292 inlägg
  • 0
Nu får dom fan ta o fixa alla glitchar på banorna...
Är så trött på alla som utnyttjar dom, förstör ju hela upplevelsen... Har lagt ner spelet helt pga det...

Postad 21 januari 2009 - 19:56

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Yep, jag har inte spelat COD på nästan en vecka... Börjar iofs tröttna helt på spelet, nästan alla vill spela TDM vilket jag ser som ganska meningslöst run n' gun, lite mer spänning i S&D.

Postad 21 januari 2009 - 20:01

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Yep, jag har inte spelat COD på nästan en vecka... Börjar iofs tröttna helt på spelet, nästan alla vill spela TDM vilket jag ser som ganska meningslöst run n' gun, lite mer spänning i S&D.

TDM är kanon när man vill skilla upp bössorna lite, men annars är nog faktiskt S&D lite roligare. Brukar vara finare utdelning på XP med :)

Postad 21 januari 2009 - 21:20

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Mm det också. Visst kan man köra TDM i början när man fått nya vapen för att få upp bra attachments, men sen är S&D bättre för att ranka upp och få nya vapen/perks :)

Postad 22 januari 2009 - 09:20

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1 475 inlägg
  • 0
Jag har ju kört mest Headquarters, blir bra med XP där... Men snacka om att ajg tycker att BF:BC var otroligt mycket roligare online... Gillar inte alls de små tråkiga banorna i COD... Så nu blir det nog inget mer Live för min del... När det gäller COD alltså :)

Postad 22 januari 2009 - 10:15

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Nu är du tyvärr ute och cyklar min vän :)
Finns inte en sportslig chans att BF:BC är bättre än CoD någonstans någonsin.

Postad 22 januari 2009 - 10:24

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1 475 inlägg
  • 0

Nu är du tyvärr ute och cyklar min vän :)
Finns inte en sportslig chans att BF:BC är bättre än CoD någonstans någonsin.

COD 4 körde jag aldrig online, men det är min bestämda åsikt att onlineläget på BF:BC piskar onlineläget i WaW rejält... och ingenting du säger kan få mig att ändra mig ;)

Postad 22 januari 2009 - 10:55

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Jag märker inte av glitcharna så mycket när jag spelar.
Antar att de påverkas mer i TDM där det är mer folk i rörelse, mer lönsamt och glitcha där.
Hörde att det kom en uppdatering i Fredags som fixade de flesta glitchar men dyker ju tyvärr upp nya hela tiden,
nu senast på outskirt där man kan sitta upp i liften och "skywalka"...

Ollie du får ta och joina oss... Vi är nog en 10-15 man i SIC nu + några andra som enbart kör hardcore serach and destroy. Blir nästan fullt lag varje kväll, gött gäng :)

När jag ska levla vapen blir det Hardcore War. Tycker det är lättare när det är ett target på banan då man vet vart gubbarna kommer, dessutom är det ju mycket större lag = fler och döda. Bara och sitta och ha utsikt på flaggan eller ligga gömd mellan motståndarnas spawn och flaggan och bara plocka kills när de kommer springande.

Battlefield och COD går inte riktigt jämföra tycker jag.

det var allt från mig tack och hej ;)

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 22 januari 2009 - 10:57.

Postad 22 januari 2009 - 12:30

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Ollie du får ta och joina oss... Vi är nog en 10-15 man i SIC nu + några andra som enbart kör hardcore serach and destroy. Blir nästan fullt lag varje kväll, gött gäng :)

Dra gärna iväg en invite till mig när ni är på g. Är på humör för lite redig S&D.

Postad 22 januari 2009 - 13:53

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
World at war´s forum bidrar med denna info kring glitchar.

This is information as of 1-16-2009 (unless otherwise updated below) and does not include any glitches already fixed prior to that date. This thread does not represent any information that was confirmed by Treyarch, CallofDuty.com, or Activision. It is simply a collection of investigations completed by gamers. I have done my best to be accurate with this information, and promise that if any official information is received that would conflict with anything in this thread, that it will be changed immediately.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Under/out of map glitches

Roundhouse: still available - reported by Mataco12 and horner766
Castle: fixed
Seelow: one fixed, one available - reported by strummy and n003k
Makin: fixed

Rock glitches

Makin: fixed

Elevator glitches

Castle: still available
Cliffside: still available - reported by jaredhenry13
Outskirts: still available - reported by Ronin Steel

Weapon and perk glitches

Unlimited ammo w/ bipod: sporadic
Prestige while keeping perks: unknown

Normal jump glitches

Outskirts: some fixed, some unknown

Trampoline jump glitches

Airfield: all still available

Assisted jump glitches

Hangar: some available, some unknown

Bazooka-assisted jump glitches

Asylum: all still available - reported by XRanger97
All other maps: unknown

Bayonet jump glitches (these glitches do not impact multiplayer)

All maps: unknown

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Please report any additions or corrections on this post and I will update the original post accordingly.

*EDITS*

1-17-2009:

- jaredhenry13 found that the Cliffside elevator glitch still remains.

- strummy and n003k found evidence that there is a new entrance to the under the map on Seelow.
We (n003k and I) confirmed its existence, but found that it takes a considerable ammount of time to do, and whenever we were able to get it, we became stuck.

1-18-2009:

- Mataco12 and horner766 have reported seeing glitching under Roundhouse since the last entry has been patched. I have no hard data to confirm it. There are several places on the internet where players have reported it since 1-16-2008. I will add information as it becomes available.

1-19-2009:

- XRanger97 gave information that Bazooka jumps are still working on Asylum. Ronin Steel informed me that the Outskirts elevator glitch is still available, and it has been added to this list. I added the Makin out of map (window glitch) and rock glitches as both being fixed. The Roundhouse glitch is getting ever more reports of still being open, and thanks to otisman666, I have narrowed down the entry point. While no information will be given as to how you this glitch is done, I will tell you that the entry is in the same area. You can continue to monitor that section to prevent players from gaining access underneath the map.

- The glitch giving you unlimited ammo with the bi-pod seems to work intermittently.

Och när vi ändå är på temat:

Hey COD fans –

There seem to be a lot of questions from the online community surrounding the process that developers go through to patch / title update console games, so I want to shed some light and remove some of the mystery by posting a walkthrough of each phase of the process. All in all, it can take anywhere from a minimum of 2 months to several months, depending on the variables involved in a particular game update.

Phase 1: Listen to the community.
* As soon as the game is released, we scour the forums and play online with the fans to listen to feedback and keep an eye out for issues that degrade the experience for gamers.
* We build a list of every issue reported, which goes immediately into our test lab for reproduction.
* Estimated time: minimum of 2 weeks to build a comprehensive list. In actuality, this is an ongoing process that starts as soon as the game is released and goes on forever. :) It’s given a minimum of 2 weeks here because the first two weeks of a game’s release typically do not yield enough information about the game to be considered comprehensive.

Phase 2: Reproduce the issues and engineer a solution.
* The test team tries to reproduce the issues in a test environment, and enters bugs into our bug-tracking database to assign to engineers, artists, or designers.
* It’s imperative that we reproduce the issues in the test lab. Video games are highly complex pieces of software – every change made to the software impacts something else in the game, often in a way that introduces more bugs. For this reason, it’s very dangerous to “fix” bugs that cannot be reproduced in the test lab because team members don’t know with 100% certainty what the cause of the issue is. I would estimate that 95% of bugs that are reported can be reproduced in the test lab.
* Once the issue is reproduced and the bug is assigned, the team researches the cause of the issue, engineers a solution, compiles it back into the game, and tests their fix.
* Estimated time: minimum of 2 weeks to make the rounds through QA, spend time researching the causes, and implement solutions. This phase is typically the longest part of the process and will generally take more than 2 weeks, depending on the number of issues reported and the complexity of those issues. Once a game is released, every change made to it is a high risk. We never want to make a problem worse, so adequate time is needed here to implement the best possible solution.

Phase 3: Test the updated game and submit to the console manufacturers for approvals.
* Once the team is satisfied that the list of issues has been resolved, the updated game goes through a rigorous internal testing procedure to ensure that all issues have been addressed without introducing any new issues.
* This process is iterative and is mixed in with Phase 2. If, during this phase, new issues are discovered or the original issue is not fixed appropriately, the team has to spend more time researching and implementing a solution, and Phase 3 starts over again. As stated above, every change made to the software has a potential impact somewhere else in the game, so we cannot just test the one issue – we have to test the entire game.
* Estimated time: minimum of 2 weeks to thoroughly test the entire game, iterate on fixing issues, and internally approve the updated game for release. Again, this phase typically takes longer than 2 weeks, but this is a best-case scenario.

Phase 4: Console manufacturers test and approve the game update for release.
* As soon as our QA team has approved the game update internally, it is then submitted to the console manufacturers for their own testing and approval. At this point, it is completely out of our hands as developers.
* If the game update is approved by the console manufacturers, the process is pretty much done. If the game update is rejected, an abbreviated version of the entire process starts again from Phase 2.
* Estimated time: minimum of 2 weeks to get an approval report from the console manufacturers, typically less time to get a rejection report.

Phase 5: Release!
* Once the game update is approved by both internal QA and the console manufacturers, it gets prepped for release. This is typically a very short phase, but it can add time to the process depending on outside factors.
* Estimated time: minimum of 2-3 days.

That is the patching / title update process in a nutshell. Of course, the intricacies of the process are far more detailed than this, but this description provides a general overview. The minimum estimates of time listed above are best-case scenarios, and on average, it takes longer than 2 months. In rare emergency cases, this time can be trimmed down, but this is very rare, and depends on what is being addressed.

You have also seen posts in the forums regarding “hot fixes”. The description above outlines the process for publishing permanent game updates and does not apply in the entirely same way to hot fixes – hot fixes are temporary, network-based fixes that are used to patch very simple issues in the game. These are not permanent fixes, and they only apply to online portions of the game. There are only a few issues that we can address with hot fixes, and they require the same amount of internal testing as full game updates.

It’s also important to note that not all issues can be addressed in a patch / title update. Once the game is printed to disc, certain aspects of it are committed for the life of the game, due to memory and other technical limitations.

There you have it – hopefully this removes some of the mystery of the process and educates the community as to why game updates take as much time as they do. Enjoy the game and keep communicating your feedback to us!

Regards,
-JD

Postad 24 januari 2009 - 20:33

Leanderzon
  • Leanderzon
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Kör solo, har dock helt kört fast på en bana..

Blowtorch & Corkscrew, de skriker "Flame that bunker". Vad är det jag ska göra?

Har testat de mesta utan att lyckas.

Tack för hjälpen"

Postad 24 januari 2009 - 22:20

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Tja, kanske att du ska använda flame thrower mot bunkern? Förstår inte riktigt det oklara i det kommandot.

Postad 24 januari 2009 - 23:13

Leanderzon
  • Leanderzon
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Tja, kanske att du ska använda flame thrower mot bunkern? Förstår inte riktigt det oklara i det kommandot.

Förstår att det är flame throwern som skall användas. Vilken är bunkern i så fall?

Postad 24 januari 2009 - 23:16

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Underlättar om du talar om ungefär hur långt in på banan du är. Oftast så brukar det vara väldigt nära när Jack Bauer säger så där, bara att bränna närmsta bunker.

Sök efter klipp på Youtube. Brukar underlätta om man fastnat nånstans.

Redigerat av bananplanta, 24 januari 2009 - 23:19.

Postad 26 januari 2009 - 00:03

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Hur skulle vi klara oss utan Bananen? =)

Postad 26 januari 2009 - 00:08

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
Jag klara mig alldeles utmärkt tack ska du ha.... =P

Postad 26 januari 2009 - 14:10

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Haha, du är en riktig pajjas Atlantico ;)

Postad 26 januari 2009 - 16:31

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
watch your back nästa gång vi ses onkel....

Postad 26 januari 2009 - 16:39

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Sluta kivas nu pojkar.

Postad 26 januari 2009 - 23:22

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

watch your back nästa gång vi ses onkel....

Jag håller alltid stjärten fri när du är med Allan ;)

Postad 27 januari 2009 - 05:44

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Satana bastuklubb.....

Postad 27 januari 2009 - 10:28

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Jag håller alltid stjärten fri när du är med Allan ;)

Får alltid tunnelseende när man springer bakom dig Morra.

Postad 27 januari 2009 - 12:02

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Får alltid tunnelseende när man springer bakom dig Morra.

Haha xD

Postad 27 januari 2009 - 13:03

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
hahaha, klockers...

Postad 31 januari 2009 - 18:30

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Dubbel XP :D

Postad 31 januari 2009 - 23:42

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Japp Dubbel-XP helg nu!

De introducerar även spelsätten Team Tactical och Merc. Team Deathmatch...
Personligen tycker jag de kunde behållit TT till max 6 pers, nu när det är 4 i varje lag tappar det poängen.
Dessutom skulle jag vilja se Hardcore Team Tactical, då med 3-6 pers max. :)

Postad 11 februari 2009 - 07:33

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
Nu börjar det hända grejer gällande DLC!

Listen up soldiers!
New conflicts are on the horizon for Call of Duty: World at War! We're pleased to introduce the contents of our first Downloadable Content (DLC) Map Pack for World at War, which includes three new Multiplayer levels, as well as an additional level for the ever-popular bonus Co-Op mode, Nazi Zombies!

The team has been very quiet regarding details of our DLC until now, and we're so excited to let this content loose. DLC Map Pack #1 is due out in March of '09 for the Xbox 360, Playstation 3, and PC platforms. More details are soon to come, so be sure to check out CallOfDuty.com for all the latest news and updates regarding CoD:WaW!

Mer info på Call of Duty Headquarters

Bifogad fil  cod_1.jpg   63,72K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av MrSpokk, 11 februari 2009 - 07:35.

Postad 11 februari 2009 - 08:02

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0
Fan vad skoj!

Kanske man ska ta och damma av sitt CoD: WaW igen då.
Det nya Zombie-läget verkar riktigt bra! :)

Postad 11 februari 2009 - 08:45

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Om en månad då ungefär...
Detta behövdes, är just nu så j+vla trött på COD World at war...

Postad 19 februari 2009 - 19:54

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
..skaffade spelet nu iaf fast jag tänkt låta bli när dom hade erbjudandet på game, 2 spel (köpta för 99 SEK styck..) mot CoD5 rakt av.. och: det här ÄR min fave spelserie så givetvis att det är jäkligt skoj. men långt från fyran, no surprise.. tycker stundtals det rent grafiskt ser ut som och känns som ett PS2-spel (medan CoD4 fortfarande är det snyggaste jag sett!).. men på veteran är det gött svårt och för en medelsopa som mig jäkligt utmanande, purple heart fick jag redan på första uppdraget, hahaaha.. :)

Postad 26 februari 2009 - 17:49

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Ny karta, eller i alla fall ny version av befintlig karta. Gratis DL, 69 MB.

http://majornelson.c...n-map-free.aspx

Postad 26 februari 2009 - 20:11

mocus
  • mocus
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0

..skaffade spelet nu iaf fast jag tänkt låta bli när dom hade erbjudandet på game, 2 spel (köpta för 99 SEK styck..) mot CoD5 rakt av.. och: det här ÄR min fave spelserie så givetvis att det är jäkligt skoj. men långt från fyran, no surprise.. tycker stundtals det rent grafiskt ser ut som och känns som ett PS2-spel (medan CoD4 fortfarande är det snyggaste jag sett!).. men på veteran är det gött svårt och för en medelsopa som mig jäkligt utmanande, purple heart fick jag redan på första uppdraget, hahaaha.. :rolleyes:

Men är det inte PS3 som du köpte till? Det förklarar saken :lol:

Själv blev jag så förbannad över hur korkade (ja vad säger man, datorns gubbar?) var att jag verkligen inte vill spela det mer. Men MP läge är helt ok efter en stund. Man lär sig att gilla det lr nått.

Ja jo, vilken förvåning.
Den är nu ljus och vissa förändringar.
Blev mest förvånad över att det var gratis.

Postad 27 februari 2009 - 07:15

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

Jo men lite smårolig var banan allt! Lågvatten i havet och lite plåtväggar här och där.
Betyder detta att det finns nya glitchar i massor nu med tror ni? :)

Postad 27 februari 2009 - 08:32

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Jo men lite smårolig var banan allt! Lågvatten i havet och lite plåtväggar här och där.
Betyder detta att det finns nya glitchar i massor nu med tror ni? :)

Tror jag inte! Det har ju använt samma karta som vanliga Makin och bara förändrat (förbättrat) lite.
Jag kunde inte hoppa upp på taket igår när jag spela, det kunde jag på gamla Makin så de verkar
fixat de felaktigheter som fanns på Makin. Sen var det iof ingen glitch....

Postad 27 februari 2009 - 13:45

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
jag är nu på mission 6 på veteran.. det går sjukt långsamt! ett par meter i taget..
vad tycker ni som kört igenom hela, är det svårare på vet än cod4? det tycker jag!

Postad 27 februari 2009 - 14:25

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

jag är nu på mission 6 på veteran.. det går sjukt långsamt! ett par meter i taget..
vad tycker ni som kört igenom hela, är det svårare på vet än cod4? det tycker jag!

Ja du, jag gav upp på flamethrowerbanan, tyckte det vart inge skoj alls.

Postad 27 februari 2009 - 18:50

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0
Någon annan än mig som har problem att få ned nya banan?
Får bara ett felmeddelande hela tiden...

Postad 27 februari 2009 - 21:07

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Fungerade fint igår Bergan, skall du spela ikväll? VAr ett tag sedan man såg dig. Jag skall spela om en 30min!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.